متسلسلة – بيت خالتي | منتديات نودزاوي – سكس جديد 2026
اولاً أنا عمر 18سنه والدي متوفي وامي عايشه عادي بس تعبانه جدا
خالتي بقي وده محور القصه عندها ٣٥ سنه بزازها كبار فشخ حلماتهم وردي وكانهم شوية لبن كده وكسها احمر ودايما الأندر بيدخل جوه شفايفه ده لو لبست أندر أصلا طيزها كبيره فشخ
جوز خالتي احمد وده عنده ٤٠ سنه ومعتش قادر ينيكها أصلا
خالتي عندها ابن من عمري كده اسمه إسلام عنده ١٦ سنه بس شخصيته ضعيفه ولما أقوله حاجه يعملها من غير كلام
خالتي كانت محترمه اوي بره البيت بس جوه البيت بتنسي كل ده وحرفيا بتبقي ملط خالص يعني عمرها ما لبست برا عشان تداري بزازها وساعات مبتلبسش أندر كمان أنا دايما كنت بهيج عليها لما بروح لهم عشان كانت بتلبس قدامي زي إسلام ابنها بالظبط قمصان نوم بردو وكنت بشوف بزازها
المهم أمي بعد فتره اتوفت هي كمان ومعتش حد اروحله أصلا وخالتي عرضت عليا اروح أعيش عندهم فأنا موافقتش عشان بحب اقعد براحتي في الشقه وكده فجوز خالتي أتدخل وقالها خلاص سيبيه براحتك وابقي تعالي له كل يوم نضفي له كده واغسلي هدومه واعملي له الأكل اه صحيح نسيت أقولكم هي أصلا عايشه في العماره اللي بعدنا كده فعادي يعني ممكن
تيجي كل يوم أنا كنت بشوف خالتي دايما بقمصان نوم بس كنت صغير مش فاكر ومكنتش بروح عندهم كتير كانت بتيجي خالتي كل يوم تنضف وتغسل وبتاع وانا بصحي متاخر علي بتاع الساعه ١١ كده تكون هي خلصت أصلا وأصحي الاقي كل حاجه جاهزه وساعات كنت بنزل معاها اشتري شوية حجات وابتدت الدراسه وخالتي كانت بتيجي عشان تصحيني كل يوم بدري وانا كنت بحب انام بشورت دايما وبتاعي هايج من السكس وأول ما خالتي دخلت تصحيني شافت راس زوبري طالعه من البوكسر صحيت أنا وبصيت علي بتاعي كده وهي واقفه جنبي مش عارف تعمل ايه فأنا دخلته بسرعه جوه البوكسر وببص عليها انصدمت حرفيا لابسه قميص نوم اسود مبين بزازها كلها ويعتبر بزازها بره معادا الحلمه حتي الهاله اللي حوالين الحلمه باينه أنا شفتها اتجننت اول مره أشوف بزاز بالجمال ده ويا دوب قميص النوم مغطي بعد طيزها بشويه وفخادها كلها ملط هي خدت بالها إني بصيت علي بزازها بس معملتش حاجه عشان عادي يعني أنا زي ابنها
خالتي : يلا بقي قوم عشان افطرك استحمي كده وتعال علي ما اجهز الفطار
أنا : حاضر يا خالتي بس ممكن تجبيلي غيار من هنا
خالتي : خالتي عنيا يا حبيبي
في الوقت ده راس بتاعي طلعت تاني وهي شافته بس متكلمتش
خالتي ادتني ضهرها وراحت تجيب من الكوميدينو وخخخخخخخخخ علي كسم طيزها الكبيره حرفيا عايزه تطلع من القميص وهي مش عارفه مكان البوكسرات
أنا : البوكسرات تحت يا خالتي هاتي واحد منهم
خالتي : ثواني يا حبيبي
وهي وطت من هنا وانا عيني طلعت حرفيا من اللي شفته اللبوه مش لابسه أندر وكسها وطيزها ملط قدامي استغليت كده وجيت قالع الشورت بتاعي خالص وهي شافتني بس متكلمتش
روحت وراها وعملت كاني بدور عليها وزوبري ملط دخلته بين فخادها بالظبط وعلي كسها هي شهقت اول ما حست ببتاعي بيلمس كسها بس اتعاملت كاني لسا صغير بس احا بتاعي كان كبير وقلت لها ازاي يا خالتي بس البوكسرات مش هنا وانا عارف إنهم مش هنا وجيت عامل كاني بدور ودخلت زوبري بين فردتين طيازها هي مش عارفه أنا قاصد ولا لا بس أنا كنت هنزلهم ساعتها قلت لها استني يا خالتي هدور جوه وجيت مدخل زوبري اكتر لحد ما وصل لحرم طيزها هي قالت لا يا حبيبي متدورش جوه كده قلت خلاص كفايه عليها كده وسبتها وقلت لها ممكن يكونو في الدولاب التاني وهي لفت وشافت بتاعي برقت إني زوبري كبير كده أصلا وقالت خلاص يا حبيبي استحمي وتعال افطر طلعت من الحمام زي ما أنا وزوبري بره بردو هي شافتني
خالتي : عيب كده يا حبيبي البس حاجه عشان متبردش
أنا : يا خالتو انتي زي ماما وانا مبتكسفش منك
أنا فطرت وخلعت علي المدرسه وجيت وتاني يوم خالتي قالت لي هجيلك بقي بعد المدرسه يا حبيبي وبعد ما جيت كنت هايج من المدرسه الشرموطه اللي كانت عندنا وأول ما دخلت قلعت البنطلون علي طول وطلعت بتاعي بحسس عليه وانا داخل الحمام كان هيغمي عليا من اللي شفته تفتكرو شفت ايه ده الجزء الاول من الحكايه لو القصه عجبتكم هنزل منها اجزاء تانيه عن ازاي عرفت ان جوز خالتي ديوث
انا فضلت صاحي عشان أصلا مفيش حاجه وانا اللي بستعبط وبعد نص ساعه كمان دخلو عليا الاوضه عملت نفسي نايم وجوز خالتي قالها بقي احسن اهو
خالتي : طب أنا هاخد هدومي واطلع أغير في الحمام
جوز خالتي : يبنتي غيري هنا عادي الواد في سابع نومه أصلا
خالتي اترددت كده بس قالت هغير عادي ما أنا عامل نفسي نايم أصلا وانا باصص بعيني شايفها قلعت العبايه ويا ديني علي طيازها اللي مجنناني ده وجوز خالتي قاعد هو كمان مفكر اني نايم وطلعت اللبوه أندر فتله لبسته وقبل ما تكمل لبس كنت أنا زاقق إيد جوز خالتي جيت موقعه كبايه علي الكومودينو اللي جنب السرير جيت عامله صوت وجيت أنا عامل كاني لسا صاحي علي الصوت بقي والأندر كان لسا في نص فخاد خالتي بتطلعه
2TosGpt.md.jpg
mage photo
شافتني وانا ببص عليها وطيزها متصدره ناحيتي وكسها ولبست الأندر بسرعه بس هو أصلا داخل بين فردتين طيازها وحطط فوطه صغير اوي من اللي هي بتاعت مسح الايد ده علي بزازها بس ده هتداري ايه يا شرموطه
أنا : ايه اللي حصل يا خالتي أنا ايه اللي جابني هنا أصلا
جوز خالتي : بنهارك اسود انت مش فاكر حاجه خالص
أنا : لا بجد ايه اللي حصل حاسس بس بصداع بس مش فاكر حاجه
خالتي : حاولت تلبس العبايه كان جوزها زاققها عليا وقالها هو ده وقت عبايات شوفي عمر لو محتاج حاجه الاول بس ممكن يكون تعبان وشوفي الكبايه اللي اتكسرت ده لما زقها هي أصلا ماسكه الفوطه علي بزازها الفوطه وقعت وبقت بزازها ملط تاني وجوز خالتي مش متخيل انه بيفرج واحد علي بزاز مراته وفخادها متعريه والأندر داخل في طيزها هي بسرعه جابت الفوطه تاني وانا عملت نفسي عبيط وان ده عادي يعني
خالتي اتطمنت عليا ونزلت عشان تلم الكبايه اللي اتكسرت الفوطه نزلت تاني هي وطت علي الأرض وبزاز اللبوه متعريه وجوز خالتي بص لي كانّه بيقولي اعمل حاجه وانا مستنتش الاشاره منه حتي
أنا : عنك يا خالتي سيبي الكبايه أنا هلمها
وجيت نازل علي الأرض وبزازها بقت في وشي تاني وخالتي بتحاول تقوم بسرعه عشان بزازها المتعريه ده أنا لميت وجيت قايم حاططهم في الزباله كانت هي لسا بتلم وجوز خالتي مش فاهم أنا معملتش حاجه بس لما رجعت فتح بوقه من اللي حصل لما جيت أنا من ورا خالتي كاني بلم معاها بس حرفيا أنا ركبت فوق خالتي وزوبري بقي بين طيازها وجوزها خلاص هينزلهم خالتي قالت ااااااه اول ما زوبري عمل كده وجوز خالتي هينطرهم حرفيا من اللي بيحصل
أنا : ثواني يا خالتي هجيب شويه يلا يا خالتي هاتيهم انت كمان بقي
خالتي نست نفسها تقريبا وان جوزها معاها في الاوضه وانا مش عاتقها وزوبري بيفشخ طيزها
أنا : يلا بقي يا خالتي هاتي باقي الكبايه مش هسيبك غير لما تجبيهم وخالتي هاجت خالص من كتر اللي حصل النهارده وطيزها حرفيا قفلت علي زوبري وانا مش مصدق اني طيز خالتي بتعصر زبي كده
خالتي : ااااه اااااه خلاص قوم يا عمر هجيبهم ااااه
أنا : لا هاتيهم الاول يا خالتي مش هسيبك غير لما تجبيهم ممكن حد يتعور
خالتي : اااه خلاص خلااااص هجيب هجيب وجيت مصوته وطيزها قفلت علي زوبري اكتر واترعشت كده وجه الأندر بتاعها منقط من مية الشرموطه وحسيتها هدت كده وفهمت المصيبه إنها نزلت شهوتها علي زوبر ابن اختها وجوزها موجود وراهم وشايف زوبري ابن اختها بين طيزها وهي بتنزل شهوتها وقامت بسرعه اتعدلت وحطط الفوطه علي بزازها تاني وقالت إنها طالعه تغير في الحمام وطلعت تجري وطيزها عمال تتمرجح وانا ببص عليها ببجاحه
وهي بتحاول تداري بزازها اللي أنا هتكت شرفهم دول
جوز خالتي : تعال يا حبيبي نقعدو بره احنا نتفرجو علي التلفيزيون
طلعت أنا وجوز خالتي بره والدش بتاع الحمام صوته اشتغل وجوز خالتي بص لي كده وقال يا ياه يا حبيبي ده انت شكلك مرهق جامد استني وعمل آخر حاجه كانت اتوقعها منه ساعتها عرفت انه ديوث بجد



