Uncategorized

رواية احببت تلك السمراء الفصل الثاني عشر 12 بقلم حورية مصطفي – تحميل الرواية pdf


رواية احببت تلك السمراء الفصل الثاني عشر 12 بقلم حورية مصطفي

part_12

يوسف بخوف:- سبب الاغماء ايه يا دكتور..
الدكتور بجديه: الضغط منخفض من الاجهاد والتعب وعدم الاتنظام في الاكل..

يوسف بحزن:- شكرا يا دكتور تعبتك معايا..

الدكتور بعمليه:- دا واجبي يـ يوسف بيه عن اذنك..

يوسف:- اتفضل..

_ يوسف كان ماسك ايد احمد وبيعيط وبيقوله انا اسف يـ بابا حقك عليا ومتزعلش مني يـ بابا..

احمد بتعب: انا مسامحك يابني المهم انك متبعدش عني تاني..

يوسف بفرح:- اخيرا فقت حمدالله على سلامتك يا والدي..

احمد: الله يسلمك يا حبيبي..

بعد ساعه احمد خرج من المستشفي.. ♡

✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰

في كليه الهندسه.. ♡

ساره بمرح: جمالك ده ولا جمال عبدالناصر..

فرح بضحك:- انتي شايفه ايه..

ساره: جمال عبدالناصر اكيد…

فرح بضحك:- يا خفه.. 🙂

ساره:- اكدب عليكي يعني..

فرح:- انتي قلبك قاااااسي اوووي..

ساره: اوووي اوووي 😂.. انت مش بتحس..

فرح بضحك:- اتاخرنا علي دكتور شووووقي..

ساره بصدمه:- يلهوووووي طول عمري مش مستلطفه الدكتور ده بحسه سمج يا فرح..

فرح: حاسه ومش متاكده..

بعد 3 ساعات انتهت المحاضره..

ساره: يلا علي بيتك يا اختشي عشان انا هروح لاني جعاااااااانه
i’m hungry..

فرح بضحك: الله يرحم يا حبيبتي..
سلااام يا طفسه..

ساره:- سلااام..

✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰

في شركه البحيري جروب..♡

براء بجديه: يوسف دي ملفات ثفقه الحديد..

يوسف: تماام يا براء..

براء: يوسف كنت عايز اخد اجازه عشان ازور اهلي في الصعيد..

يوسف بصدمه: لا طبعااا بعد اللي عملوا فيك مستحيل اخليك تروح هناااك..

براء بحزن:- امي واخواتي وحشوني يـ يوسف..

يوسف بحزن:- اللي يريحك يا براء اعمله اهم حاجه مش تتاخر لاني بحاجتك هنا..

براء: وعد مش هتاخر يا صحبي..

يوسف: هتوحشني يا براء..

براء:- وانت كماان يـ يوسف.. سلام..

يوسف:- سلااام

✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰

في منزل فرررح..

ادهم بحب:- في عريس متقدملك يا ميرنا..

ميرنا:- مين يـ بابا..

ادهم: هتعرفي بالليل.. ياريت تجهزي علي الساعه 7 المسا..

ميرنا:- حاضر..

فرح بسعاده:- قومي يلا عشان ننضف البيت يا بت..

ميرنا بمرح:- سوري يا فرح انا الغي رحلتشي لحد هنا..

فرح بضحك: لا مفيش الكلام ده يا عمررري يلا قومي شيلي السجااااد ونضفي وانا هروق الاوض..

ميرنا: نعاااام يا دلعدي..

ادهم بضحك:- اخلصوا الوقت هيعدي ومش هتلحقوا تعملوا حاجه..

ميرنا وفرح:- حاضر يـ دومي..

مر الوقت سريعا

ادهم بحب: الساعه 6 يلا يـ ميرنا روحي اجهزي…

ميرنا: حاضر يـ بابا..

في تمااام الساعه السابعه.. ♡

ادهم بود:- نورتوا البيت يا جماعه…

_ البيت منور باصحابه يـابني..

_ شكرا يااا عمي..

ادهم : نادي لاختك يا فرح..
فرح:- حاضر يـ بابا..

في غرفه ميرنا…

فرح:- يلا يا ميرنا العريس بره عشان تقدمي العصير..

ميرنا بخوف:- انا متوتره اوووي يا فرح..

فرح بحب:- دي شي عادي يا حبيبتي.. يلا عشان الناس مستنيه بره..

ميرنا:- طيب

_ وطبعا ميرنا خرجت وقدمت العصير وزي اي بنت طول الوقت باصه في الارض.. 😂

الجده هدي:- انا يشرفني يابني اطلب ايد بنتك ميرنا لحفيدي..

ادهم بود:- الشرف لينا طبعا يا حجه..

هدي:- طيب نقرا الفاتحه..

بعد قراءة الفاتحه..

هدي :- نسيب العرسان لوحدهم..

ادهم:- تمااام اتفضلي نقعد بره..

_ لو عجباكي ممكن تاخديها..

ميرنا:- هي ايه..

_ الجزمه…

ميرنا بصدمه:- حمزه..

حمزه بضحك:- ايوه حمزه..

ادهم:- هااا يا ولاد اتفقتوا..

حمزه:- ايوه يااا عمي وان شاءلله الخطوبه يوم الخميس..

ادهم:- ايه رايك يـ ميرنا..

ميرنا بخجل:- موافقه يـ بابا..

هدي:- الف مبروك يا ولاد..

ميرنا و حمزه:- الله يبارك فيكي يا تيتا…
فرح بحب :- الف مبروك يا ميرنا..

ميرنا بحب:- الله يبارك فيكي يا فرررح..

✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰

في صباح اليوم التالي.. ♡

في الصعيد..

_ يابوي علي جمال الصعيد وحلاوه الصعيد و جمال بنات الصعيد..

براء:- بجولك ايه يا جمر فين سرايا الانصاري…

_ وه ايه جمر دي يا جليل الربايه..

براء بصدمه:- ما انتي الصراحه جمر اوووي..

بعد فتره براء وصل سرايا الانصاري..

_ اتوحشتيني جوووي يا ضنااايا..

براء بحب:- وانتي كمان ياما اتوحشتيني جوووي..

اتوحشتيني جوووي يا والدي..

براء:- وانت كمااان يابوي..

_عملتلك يا ضناايا الاوكل اللي بتحبه..

براء:- تسلمي ياما..

_كيف العيشه هناك في البندر يا والدي..

براء:- كويسه يابوي…

_ خالتي فاطمه عمي قاسم انا جيت..

فاطمه:- تعالي يا حبيبتي.. دي نورا بنت خالتك يا براء..

براء بصدمه:- انتي..



Source link

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى