تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام أحد المتصفحات البديلة.
anas565
سكساوي بريمو
عضو
Offline
ازيكوا يا رجاله عاملين اي هحكي قصه صغننه كده حصلت معايا شخصيا القصه حقيقه معا تغير اسمي فقط
انا محمد عندي 18 سنه و ابويا دكتور صيدلي و عندنا صيدليه هو علمني الدنيا و بقيت بعرف اقف فيها لوحدي منغير حد معايا و دايما اللي بيشتغلوا معانا بنات جامعه و طول عمري بنزل الصيدليه لأجل الشغل فقط
لحد ما جه بابا في يوم قالي في واحده جديده اشتغلت معانا في 2 جامعه اسمها رحمه و هتيجي من بكره تقعد معاك شيفت الصبح
(انا كنت بقعد الصبح لوحدي خالص)
قولتله تمام تاني يوم نزلت فتحت وبعدين رحمه جت
وصف رحمه ك التالي
160 سنتي
65 كيلو
صدرها كبير و مدور ماسك نفسه
من الاخر كيرفي مفيهاش غلطه
دخلت عليا كانت لابسه بنطلون جينز ازرق فاتح
و توب ابيض عليه.جاكيت و صدرها بارز جدا انا شوفتها هيجت عليها و قولت لازم انيكها
دخلت و سلمت عليها و قعدنا نتكلم و نتعرف علي بعض بس مخدتش اي خطوه اليوم ده قولت لازم اعرف هتبقي سهله ولا صعبه
قعدنا اسبوع علي الحال ده وبعدين هي بدات و احنا بنتكلم تخبطني في كتفي و تمسك ايدي و كده ساعتها انا خدت اول خطوه و في وسط الهزار خبطها علي فخدتها ملقتش اي رد فعل منها و كملت كلامها ف كررتها تاني بس المره دي فضلت حاطط ايدي و برده ملقتش اي رد فعل قومت قولتلها اي الحلاوه دي ملبنايه اتكسف و قالتلي شكرا و فضلت حاطط ايدي و عمال اقفش في فخدتها و جه زباين بقا و الموضوع اتقطع لحد ما في يوم نزلت كانت هي فتحت الصيدليه لقيتها بتنضف الرفوف و كده قعدت و قولتلها اعملي لينا طقم شاي كده قالتلي ماشي ودخلت المخزن تعمله قامت ندهت عليا قالتلي ممكن تنضف التراب اللي علي البنطلون ببص لقيت حلمات صدرها واقفه و ظاهره من تحت الهدوم و لقيتها شاورت علي طيزها قولتلها من عنيا و زبي وقف ساعتها مبقتش عارف اداريه خبط 3 اربع خبطات علي طيزها وبعدين قومت قافشها جاامد ملقتش برده رد فعل قومت مقرب منها و واخدها ب الحضن من ورا و زبي قعدت احكه في طيزها من علي الهدوم طبعا و ايدي عماله تقفش في بزازها دقيقه تقريبا قالتلي انا قولت نفض البنطلون بس و ضحكت و خرجت من المكان ف انا من ساعتها قولت هنيكها يعني هنيكها لحد ما في يوم قالتلي ابقي تعالي اقعد معايا في البيت نسيت اقول انها عايشه لوحدها عشان اهلها متوفين قولتلها حاضر اظبط يوم و اجي و بالفعل ظبطت يوم و كانت هي اجازه من الشغل و كلمتها و روحت اول ما دخلت كانت قاعده معايا ب اللبس العادي لكن منغير الطرحه و قامت عملت عصير و رجعت قعدنا نرغي شويه وبعدين قالت اي رايك في الليب جلوس قولتلها جميل و شكل طعمه احلي قالت ادوقهولك قولتلها اكيد قومت قايم و بوستها بوسه طوييله و اييدي عماله تقفش في بزازها وبعدين قلعتها التيشيرت و كانت اول مره اشوف صدرها ب حلماته البني الصغيره الجميله قعدت امص فيه و هي اهاتها عليت وبعدين قالتلي اقلع وريهوني نزلت البنطلون. و انا زبي 19 سم اول ما شافته قالت ااااه كبير اوي و نزلت تمص فيه قعدت تمص فيه يجي خمس دقايق وبعدين قلعتها البنطلون و نيمتها علي السرير و حطيته في طيزها كانت ضيقه و حاولت ادخله واحده واحده و هي عماله تصوت و اهاتها بقت مسموعه جامد واحده واحده و دخلت جزء كبير منه قعدت انيكها بعدين قلبتها عشان انيكها في كسها اللي ب المناسبه لونه وردي و نضيف جدا قالتلي بلاش عشان افضل بنت و الصراحه صعبت عليا ف كملت نيك في طيزها لحد ما هيجت اوي خليتها تنزل تمصلي تاني لحد ما جبتهم في بوقها
بعدين نزلت و روحت و بقينا كده كل يوم اجازه ليها
اتمني اكون عرفت اوصف اللي حصل😂
Adel1
سكساوي بريمو
عضو
Online
-
H
-
A

