Uncategorized

قصص سكس محارم – ماما مستحملتش منظر زبري الكبير وعشيقته البارت العاشر – قصص سكس محارم أخوات


تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.

(ششششش بس اهدي دلوقتي، شوفيها اتاخرت ليه. فتحنا الباب فجاه على ماما وكانت لابسه بيكيني ابن كلب متجسم على بزازها من فوق ومن تحت كانها مش لابسه حاجه، كلوت رفيع مغطي فتحنا الباب فجاه على ماما وكانت لابسه بيكيني ابن كلب متجسم على بزازها من فوق ومن تحت كانها مش لابسه حاجه.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

كلوت رفيع مغطي شفايف كسها بالعافيه، وشعر كسها كله يعتبر ملط، ماما كانت مكسوفه وبهزار قالت لنور (يخربيتك يا نور دي حاجه تديهالي!! ده صغير اوي)، انا واللبوه اللي اسمها نور كنا متفقين على اللي هنعمله، ضحكنا وشدينا ماما بالهزار والضحك واحنا قاعدين نطمنها ان مفيش حد غيرنا لحد ما فعلا وصلناها لحد البيسين، انا ونور نطينا فالميه وسبناها. ندهتلها (يلا يا ماما).​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

كنت واقف لازق فسور البيسين وماما واقفه قصادي بالظبط، وعيني فمستوى صوابع رجليها، وعن عمد خليت عيني تبحلق فكل نقطه فلحم ماما، وكنت متعمد ابص وابينلها اني هيجان وبطلع بعيني براحه اوي، لحد ما عيني وقفت عند كسها، لقيتها ضغطت بايدها علشان تداري شعر كسها، بصيت لوشها وكانت هي بصالي برضه وعارفه اني ببص على كسها فعملت نفسي مخضوض (مممم ماما خلاص براحتك).​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

راحت وقعدت على الشازلونج وبرضه ضامه رجليها اوي وحاطه ايدها بين رجليها وكسها علشان تخبي اوسخ حاجه فجسمها كله بالنسبالي، ولمدة ربع ساعه كامله اجبرت ماما تتفرج عليا وانا بتمتع بمنظر بزاز وطياز البنات، وبرغم صغر سنهم كانو بنات الشراميط شطار فشخ وعرضولي كل لحمهم، نور تطلع بجسمها على سور البيسن وخرم طيزها باين، ابحلق فحلمات فريده اللي يعتبروا ملط تماما من كتر ما هم بارزين، نور تطلع علشان تنط فالميه اقوم مبحلق فكسها، كل ده وطرف عنيا دايما شايف ماما.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

ماما كانت مركزه فاللي بعمله، فجاه لقيتها متعصبه، (احمد تعالى عيزاك) طلعتلها مبلول وزبري واقف بشكل قذر فالمايوه، (احمد ممكن تدهنلي السن بلوك) فرديت عليها بكل برود (معلش يا ماما مش فاضي) وسبتها ونطيت فالميه، وكملت اللي كنت بعمله مع نور وفريده ضحك وهزار وعوم وفنفس الوقت كل شويه يتشرمطوا بحته جديده من جسمهم)، وجت اهم لحظه فكل اللي انا مخططله.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

كنت متفق مع نور وصاحبتها انهم يطلعوا من الميه ويستاذنوا ماما انهم هيدخلوا يغيروا علشان يمشوا وانهم مش هيطلعوا غير لما اقول ليهم، وفضلت متنح فاجسامهم وانا عارف ان ماما شايفاني، اول ما دخلو كملت عوم فالبيسين وكنت متجاهل ماما فشخ، لقيت ماما فجاه خدت كتاب جمبها وعملت نفسها بتقرا فيه وهي نايمه افقي بالكامل يعني راسها باصه للسما، ولقيتها بتفتح فخادها اللي كانت قفلاهم على بعض، قربت من السازلونج بتاعها وعومت قصاده متعمد.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

مكنتش مصدق معقول خطتي نجحت. معقول؟ معقول قدرت اخلي ماما تتشرمط قاصده قصادي، معقول قدرت اخليها تعريري كسها بمزاجها، ايوه هتستغربوا وتقولوا وايه الجديد ما انت ياما شفت كسها وياما هي قعدت مبينه كسها الملط ومش فارق معاها انك تهيج عليه. ايوه زي ماقلتوا. زمان مكنش فارق معاها، مكنش فارق معاها تقعد قصاد ابنها الصغير معريه لحمها لانها فاكراه لسه نغه، لكن دلوقتي فارق معاها وقاصده. دي واحده من خمس ست شهور كانت بتشك ان ابنها هيجان عليها.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

دي واحده حرفيا ابنها بيزني وبيشرمط وبيتحرش فلحمها طول اليوم، معنى انها تفتحله رجلها وتفرجه على شعر كسها كله دلوقتي وهي شايفاه اصلا متنح فاخرام طياز وحلمات بنتين قصاده فالبيسين، وهقول حاجه عارفها وحسها كل اللي عملوا علاقات بجد مع امهاتهم، مرحلة ان الام تتشرمط بقصدها على ابنها اهم مليون مره من مرحلة النيك، مفيش ام فالحقيقه فالحياه الواقعيه مش القصص بتزني مع ابنها غير علشان هي قبلها بقت شرموطته اللي بتتعمد تغريه وتعريله لحمها بقصدها.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

تقريبا ماما من كتر اللي بعمله فيها اتجننت، اتجننت رسمي، لحد دلوقتي مش حاسه بتصرفاتها ولا عقلها الباطن، مش حاسه انها بقت تطمن لحضني كراجل مش ابنها، مش حاسه انها بقت بجحه فالهزار معايا، مش حاسه انها بتغير فشخ عليا من البنات، ودلوقتي طلعت كل جنان مشاعرها ده، غيرتها عليا وانا بتفرج على لحم البنات العريان دخلت مع شهوتها ومع هيجانها ومع فكره ابتدت تتولد جواها، انها تتضاجع من زبر ابنها.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

كنت فالبيسين وماما على الشازلونج قصادي بالظبط، وهي عارفه اني قصادها وشايفها، وابتدت تفتح رجليها الاتنين، عامله نفسها باصه فالسما، كانها مش شايفه اللي قصادها، فضلت تفتح بين وراكها، وانا هتجنن، طلعت زبري من زراير المايوه وانا فالمايه، وبقيت بدعكه من اوله لاخره، عيني بتلمع علشان خطتي نجحت، شايف خلاص كلوت القحبه، احا مش قصدي اعيد الكلام بس و**** مش هتتخيلوا احساس ان ابن هيجان يشوف امه المتناكه بتفتحله رجلها وبتفرجه على كسها قصد.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

البيكيني حرفيا مكنش مغطي غير نص كسها، بالادق نص شفايف كسها، والباقي كان عريان ملط، لحم كسها باين، فتحة كسها اصلا باينه لان البيكيني شادد شفة كسها اليمين للجنب اوي، الاوسخ من كده شعر كسها النجس، احا يا بنت المتناكه وحياة كس امك يا ماما لنكحك وافشخك وازني فكسك ده كل يوم من عمري وعمرك، وفجاه تنت رجليها وفتحتهم على الجنبين كانها مفشوخه تحت دكر بيعشرها، كنت عايز اجرب حاجه مهمه، طلعت من الميه وعملت صوت وماما محركتش عنيها عن الكتاب ثانيه.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

كان بيني وبين الشازلونج خطوه واحده وطيت على الارض قصاد كسها بالظبط، لقيتها فجاه قفلت رجلها سنه وجسمها بيرتعش، فضلت ثابت مكاني مبرق فلحم فخادها وطيازها وكسها المتعريين قصادي، وايديها بترتعش وهي ماسكه الكتاب، هنيكك بعيني يا بنت المتناااكه يا ماما، وراكها الاتنين بيبعدوا تاني اكتر، شعر كسها جننييي، بصيت لوشها لقيتها غمضت وفتحت شفايفها وبتفتح رجلها اكتر، واكتر، كانت فاشخاها جدا وقصاد عيني جلد كسها مدلدل بره المايو وشعر كسها شرموط. لقيتها بترتعش.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

قربت بوشي اكتر لدرجة اني شميت ريحة كسها الوسخ اللي ريحته علطول نجسه، لقيتها بترتعش اوي، كان نفسي اشفط زنبورها الوارم الملط ده جوه شفايفي، قلت فنفسي (و**** يا مي لاخليكي تشخي على نفسك زي كل مره، بس المرادي من غير ما المسك)، كان فيه سماعات موبايل جمبها قمت ماسكها وقمت حاطط اول السلك على زنبورها وخليته يبقى على خرم كسها وقمت ساحبه ببطء ابن متناكه، لقيت ماما وقعت الكتاب وشهقت وفتحت رجلها اكتر وراسها فالسما مش باصه اصلا ايه اللي بيحصل فكسها، سحبت السلك بشويش اوي اوي اوي لقيت ماما تنت ضهرها اوي واتشنجت وفتحت وراكها اكترررررر وقامت مصرخه صرخه بنت كلب (اااااايييييييااااااه) وفضلت ترتعش رعشه خفيفه كده.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

بكل برائه سالتها (ماما انت محتاجه السماعات) لقيتها بصالي وهي مصدومه وبتنهج (ااااا اا لا ييا احمد)، كانت بصالي وانا باصص فكسها، واتعمدت اوريها عيني راشقه فكسها كله وكملت كلامي وانا باصص فكسها (ماما تصدقي المايوه ده قليل الادب اوي، تخيلي كنتي رحتي البحر كده)، تقريبا ماما هرموناتها كانت بتغلي، لاني لقيتها فتحت رجلها من تاني فقمت محرك سلك السماعه لتحت فحك فكسها كله ولقيتها بتقول وهي بتنهج (ليييه يااا احمد)، فضلت احرك السلك، زنبورها وجلد كسها وشعره المتناك كانو مولعين بسبب السلك اللي بيحك فيهم وفضلت اتكلم وانا متنح فكسها وشعر كسها.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

(ماما ده مخلي بين رجلك كله عريان ملط ده كده ممكن يغتصبوكي)، لقيت ماما اول ما سمعت الكلمه برقت اكتر فكسها وشفايفي اللي بتتكلم لازقه فيه وكانت بتنهج (ييي ي ايه يا احمد) (يغتصبوكي يا مي) (ااااحمد بسس ممممممم) لقيتها نزلت شوية ميه من كسها وبترتعش وبصالي وانا عيني فمستوى كسها وكانها مصدومه من اللي خرج منها غصب عنها ومصدومه انها فاتحه كسها كده لابنها ومصدومه ان ابنها عينه لازقة فلحم كسها قمت باصصلها وقلتلها بمياصه (ماما معقول الرجاله كانوا هيشوفو شعر بتاعك ملط كدااااا).​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

لقيت ماما بترتعش وخرج من كسها نافورة عسل من كسها المولع وهي مبرقه، (ماما بتاعك فرقع تاني) وسبتها ودخلت للبنات جوه، دخلت شايطه، (احمد يلا بينا نرجع البيت مش عايزه اقعد هنا، ويلا يا بنات معلش اسفه احنا ماشيين)، متكلمتش معاها كتير، كنت حاطط احتمال كبير لرد فعل زي ده. رد فعلها يوم ما اتجننت وضربتني ومشيت من البيت خلاني افكر بشكل مختلف واتوقع اللي طبيعي يحصل، زي انها لما فرقعت مرتين دلوقتي قصاد عيون ابنها حست انها شرموطه فشخ ومومس لابنها، بس دلوقتي غير زمان، دلوقتي هي لا عيطت ولا ضربت ولا انهارت، دلوقتي في جزء جواها مبسوط بس هي مش واخده بالها.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

وعدت نور نفضل نتكلم وهي كمان والغريب انها اللي فهمته من رد فعلها انها اعجبت بيا، حاولت اقنع نور تهدى شويه ومتغلطش مع راجل، مش عارف ليه كنت بنصحها كانها اختي اللي خايف عليها، للاسف رد فعل ماما ضيع الفرصه اللي كنت محضرها مع نور اننا نشرمط ماما على البحر ونصور لحمها، بس كده احسن، معنى اللي حصل ده ان ماما بتتحول من ام لابنها علشان تبقى شرموطته، وروحت مع ماما وفالطريق محدش فينا اتكلم ولا نطق، ام قاعده جمب ابنها وقبلها بساعه كانت بتفرجه متعمده وهو بيبص متعمد على كسها الملط، غمضت عيني وانا مطمن وعارف هعمل ايه كويس مع ماما.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

(عارفين مقولة اللي يحضر العفريت يصرفه. هذا ما يحدث في شهوة المحارم. اذا اطلقت العنان لها لن تستطيع ان تتحكم فيها. ستكون عفريتا لا يمكن لاحد ان يصرفه. وفي هذا الجزء سترى كيف تلعب الشهوه بأصحابها كالعرائس المتحركه)​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

من اول ما روحنا البيت وانا وماما مبنتكلمش، كنت خايف رد فعلها يتطور ويوصل لحاجه مش عامل حسابي عليها، بس بما انها متجننتش او منهارتش فمعنى كده ان خلاص جزء جواها راضي بالشرمطه اللي هي عملتها قصادي، كان فاضل عشر ايام بس وبابا ينزل الاجازه بتاعته، حاولت مقربش من ماما خالص ولا ابصلها ولا اتحرش بيها حتى وكانها دكر فالبيت معايا، كنت بحاول اتعمد مشوفهاش غير وقت الاكل وبرضه كنا بنفضل ساكتين واحنا بناكل، ماما من اول ما رجعنا البيت بقت تلبس هدوم حشمه فشخ كانها بره البيت، وبقت سرحانه علطول ولوحدها، كنت عارف ان ماما دلوقتي في اخطر واهم واصعب مرحله من مراحل علاقتها بيا، وكنت سايبها تماما لمشاعرها واضطرابها ده.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

لحد ما كنا بنتعشى قبل ما بابا يوصل بيومين قالتلي (هو احنا هنفضل مقاطعين بعض كده!!) (ماما انا مش مقاطعك انا اللي واخد بالي انك مقاطعاني ومخاصماني ومش عارف ليه) ساعتها سابت الاكل ومشيت دخلت اوضتها، وسمعتها بتعيط جوه الاوضه، دخلت عليها من غير ما استاذن وقمت نايم جمبها وخدتها فحضني اوي، فضلت تعيط فحضني وكانت حاضناني اوي وراسها على صدري، (حبيبتي مالك بس انا زعلتك فحاجه احنا من ساعة ما رجعنا وانت كده مع اننا كنا مبسوطين اوي يا ماما فالساحل) (يا احمد انا انا مش عارفه اقولك ايه، انا انا مصدعه ودايخه ومش عارفه افكر).​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

(مش عارفه اكل ولا اشرب ولا اعيش) (بس بس حبيبتي متعيطيش واهدي انا عارف انت بتعيطي ليه وعارف انتي مبتكلمنيش ليه، انت علشان جيبتيهم قصاد عيني على البيسين)، الجمله كانت زي الصاعقه وضربت ماما جامد، لقيتها قامت من حضني وبصتلي فوشي وهي مبرقه (ااااحم…) قاطعتها (ماما اسمعيني قبل ما تقولي حاجه، انا احلى حاجه حصلتلي فحياتي اني بقيت قريب منك وبقيت صاحبك وبقيت اخوكي، وبقيت مبتكسفش منك كانك حته مني. وانا بكلمك دلوقتي بصفتي صاحبك وانتيمك ومقدرش ابقى شايفك بتعيطي كده واسيبك.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

انت حاسه بتانيب الضمير لانك جبتي شهوتك وعيني كانت شيفاكي) ماما حرفيا بلمت وفضلت تتهته وتبتسم بارتباك (اااحمد ايه الالفاظ دي ايه جيب جيت وهوم …) ابتسمتلها اوي (انت مفيش فايده فيكي يا ميوشه، ماما قلتلك انا بكلمك كصحاب وانسي اني ابنك، هو ده السبب مش كده؟ مكتئبه وبتعيطي من يوم ما رجعنا علشان كده؟)، لقيت ماما من كسوفها رمت راسها فحضني واتكلمت بخوف(يا احمد انا مش عارفه ازاي بنتكلم اصلا مع بعض فالحاجات دي، ازاي احنا مبنتكسفش من بعض، انا بقيت احب اوي اكون صاحبتك واختك، بس اللي بيحصل ده مينفعش بين ام وابنها)، بست خد ماما بحنيه وكلمتها بكل لطف وهدوء (ماما برضه مجاوبتيش على سؤالي).​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

(ممكن متتكسفيش مني يا ميوشتي) ماما كانت بترتعش وهي بتتكلم فحضني (ااا اايوه ده الللسبب يا احمد) حضنتها جامد ومكنتش بتحرش خالص بيها، كانت كانها بقت بنتي وبطمنها فخضني (ماما يعني انتي سامحتيني لما انا جيبتهم على جسمك وعايزاني انا اشوفك وحشه او مذنبه لما تجيبيهم قصاد عنيا) (ااحمد انت ازاي بتقول الكلام ده، الكلام ده عيب محدش يقوله مع مامته) (مي افهميني ابوس ايدك، انا كبرت يا حبيبتي واكيد عارف يعني ايه ست جوزها مسافر وهي محتاجاه، انا ابقى ظالم لو لمتك على اللي شهوتك عملته) (احمد انت ازاي جريء كدا، و**** انا بقيت اعشق احساس اني صاحبتك).​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

يا احمد انا بقيت بعشق احساس اني بنتك واختك واوقات بحس اني مراتك بس مينفعش نتكلم فحاجات جنسيه كده) فجاه قمت قالب الموضوع هزار (جنسية مين يا بت يا مي)، اسمه سكس يا اختي) لقيتها ضحكت اوي قمت مهزر تاني (بصي يا ستي اعتبريني من دلوقتي صاحبك وكمان مستشارك الجنسي ههههه) لقيتها حضنتني اوي ولزقت راسها فصدري (بحبك يا احمد مش متخيل يا حبيبي انا بقيت بحب اكون معاك علطول ازاي، برغم اني مستغربه صحوبيتنا دي بس بجد ببقى مرتاحه اوي وانا صاحبتك وبحس اننا واحد)… ابتسمتلها (طب يلا يا هانم قومي ظبطي نفسك وروحي لكوافير وخليكي زي القمر، جوزك خلاص يومين وجاي يا هانم).​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

وبقولك ايه لو شفتك مكشره تاني انت حره فاللي هيجرالك بقى)، مسحت دموعها، وسبتها وخرجت، اللي حصل ده مكنتش مخططله خالص، كنت على طبيعتي مع ماما، كنت حبيبها اللي مش قادر يشوفها منهاره كده، وكنت عارف اني دخلت خلاص فمرحلة الجد فعلاقتي بماما، زي ما هي دخلت فمرحلة عنق الزجاجه فمشاعرها اتجاهي، ماما خلاص باحت بكل الكلام اللي محبوس جواها ومكنتش مستوعباه، وغالبا دلوقتي فالاوضه برضه كانت بتقوله ومكنتش سامعه نفسها، خلاص هي تعبت اوي واتجننت اوي.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

بابا رجع واليومين قبل ما يرجع كنا انا وماما خلاص زي الفل ولا كان حاجه حصلت، محاولتش اتحرش بيها خالص، كنت حنين عليها وبس، مكنش فارق معايا لابسه ايه، لاني مبصتش بشهوه خالص، فاجئت بابا وماما لما قلتلهم (بصوا بقى انا هسيبكم براحتكم واتفقت مع صاحبي هبات عنده) وقلبتها هزار (علشان عصافير الكناريا يتبسطوا سوا من غير عزول، غمزت لبابا وضحك وماما ضحكت، بابا لقيته بيقوللي كبرت يا واد وبقيت صاحب مفهوميه ههه، ماما كانت زعلانه فشخ وكان باين عليها بس متكلمتش، وفعلا حضرت حاجتي وانا خارج من الشقه بشنطتي قالتلي بلهفه (احمد احمد خد بالك على نفسك يا حبيبي) غمزتلها ووشوشتها (بشويش على الراجل بقى يا ميوشتي ده راجع مالسفر هههه).​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

ضحكت وضربتني على كتفي (يا مجرممم، انت ازاي مجنون كده هههه)، قربت منها وقمت بايس شفايفها بحنيه فشخ ولقيتها هتقول نفس الجمله المعتاده قمت حاطط صوباعي على شفايفها وقلت(ششششش، حبيبتي خدي بالك على نفسك ولو عايزه اي حاجه كلميني، متخافيش انا هاجي الضهر اتغدى معاكم كل يوم)، وسبتها وهي متنحه فيا لحد ما ركبت الاسانسير، انا فاللحظه دي بجد وقفت قصاد مراية الاسانسير وانا نازل وقلت لنفسي انا ازاي شيطان كده، ازاي وصلت ماما لكده، دي مبقتش حاسه باللي هي بتعمله، اللبوه حبتني من غير ما تاخد بالها، رحت عند صاحبي وعلى الساعه واحده الفجر بعتلها رساله على الموبايل (مش عارف انام وانتي مش فحضني).​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

كان لازم ازود فالمحن والسهتنه والدلع لماما. دي اخر سلمه علشان تطلع وتركب زبري، نمت وصحيت على الساعه سبعه الصبح لقيتها بعتالي (بس يا شقي، وحشتني اوي على فكره)، فضلنا خمس ايام كده. اتغدى الضهر معاهم واقعد ساعتين مع بابا نتكلم ونحكي وامشي واسيبهم، فاليوم الخامس وانا رايح البيت علشان اتغدى، لقيت ماما لابسه چيبه ستريتش قصيره فشخ والكلوت باين نيييييك، كلوت صغير اوي وحروفه ضاغطه على لحم طيزها ومخليها متناكه فشخ، ومن فوق لابسه تيشيرت من غير برا وبزازها بيترجوا فشخ، احا بجد زبري وقف بالكامل فثانيه ومنظره كان مكبب فبنطلوني.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

سلمت على ماما وقمت موشوش فودنها (يخربيتك انتي ازاي بقيتي مزه كده) كانت مبسوطه ومكسوفه وقامت بايسه خدي (وحشتني اوي اوي يا واد) قمت بايس شفايفها بوسه هزار، لقيتها بتزقني وبتضحك وبتوشوشني من بعيد (بسس باباك صاحي)، الجمله هيجتني اكتر، حاولت اداري زبري دايما وانا مع بابا، اتكلمت معاه شويه وقلتله هروح اطمن على ماما، سبته فالصاله واتسحبت على المطبخ اللي بعيد عن الصاله، مخليتهاش تسمعني وانا جاي من وراها، كانت واقفه برضه بتطبخ وبتشيل حاجات فنفس الدولاب بتاع زمان، فجاه اتجننت ودخلت ايدي جوه البنطلون وخرجته من الكلوت وقفلت البنطلون تاني.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

زبري كان هيقطع البنطلون بجد. واتسحبت ولزقت فطيزها وضهرها اوي، اتخضت وكانت هتتكلم قمت لحقتها (مش تناديني اساعدك يا روحي) لقيتها مرتبكه فشخ وبتهته بس محركتش جسمها وسابت زبري بيدوس على طيازها من النص. (مممحبتش اتعبك يا احمد)(تتعبي مين يا حبيبتي، ناوليني ناوليني) ماما كانت قلقانه ومتوتره اوي وناولتني حاجات احطها، وكل شويه بزنق فيها اكتر، مع كل حاجه بحطها بحك ففرق طيزها وبرفع جيبتها الچيل دي لفوق اكتر. وماما كل شويه تبص لباب المطبخ بطرف عينها علشان خايفه بابا يدخل، (بس يا احمد الحاجات خلصت)، بوست كتفها قرب رقبتها بحنيه اوي وقلتلها(شفتي بقى اني متعبتش خالص).​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

لقيتها بوساخه قالت (كل ده ومتعبتش وهي كانها بتغيظني بهزار وهي باصه على زبري) وقامت ضاحكه (هههه يخربيتك ازاي بقيت بهزر معاك بقلة ادب كده) كانت بتداري كسوفها من التلميح الوسخ اللي قالته، (يلا روح اقعد مع باباك بس يعني ظبط نفسك) وقامت مطلعالي لسانها بهزار، بوستها من كتافها تاني براحه اوي من غير ما اتكلم ومشيت رحت عند بابا، اتغدينا مع بعض وبعدها بابا شغل صور من شغله بره على التليفيزيون، قمت متعمد لبست بنطلون من بيچاماتي الخفيفه وتحته كلوت ضيق من بتوع زمان، طلعتلهم، بابا كان قاعد على كرسي من كراسي الصاله وماما واقفه جمبه.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

منظر بزازها من الجمب جوه تشيرتها منظر فاجر. يخربيتك هغتصبك قصاد بابا حرام عليكي بقى، كل يوم جسمك بيفشخني اكتر من اليوم اللي قبله، قلتلهم (مش تنادوني طيب) ورحت وقفت فضهر ماما وحضنتها بكل برائه وهي واقفه جمب بابا بس راجعه لورا شويه، وبابا مشغول بيقلب الصور اللي مشغلها على فلاشه وبيقلبها بالريموت، بابا طبعا مش مركز فحضن ابن لامه، بس ركزت فرد فعل ماما، حاولت تفلت مني فالاول وبعد كده سابت نفسها بس كانت متوتره (احمد روح اقعد بدل ما انت واقف)، كاني مسمعتهاش وعامل نفسي مركز مع بابا وبنتكلم عن الصور وعن شغله وبابا مش باصصلنا.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

حطيت ايدي وطلعت زبري بره الكلوت والبنطلون مجسم انتصابه كله ولزقت فماما اكتر لقيتها متحركتش، بالعكس لقيتها بتسال بابا سوال عن الصور وكانها مش حاسه بحاجه، احا يا بنت الزانيه احنا هنلعب على بعض وهتمثلي انك مش حاسه بحاجه، حطيت ايديا على جنابها من تحت وتنيت رجليا سنه بسيطه اوي وخليت زبري يدخل جوه الچببه اللي ممطوطه ببن وراكها المفتوحه، كنت شادد زبري لتحت وسبته فرفع الچيبه وراسه خبطت فكسها كله من تحت، بنت المتناكه اصلا محاولتش.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

حتى تقفل رجلها المفتوحه دي من ساعة ما لزقت فيها. ماما ارتعشت رعشه خفيفه اول ما راس زبري ضغطت على كسها من تحت وقامت ضامه فخادها الاتنين على زبري اللي البنطلون مبين طوله وحجمه وواخد شكله، ولقيتها رجعت بطيزها وارتعشت، وقامت ماشيه فجاه (معلش نسيت حاجه عالنار، ممم هعملكوا شاي واجي)وجريت على المطبخ جري.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

بالليل دخلت اوضتهم اقولهم اني ماشي، كانت ماما بنفس الجيبه وكانت مرفوعه اوي لفوق ومن مكاني وانا بعيد عنهم شايف كلوتها الاحمر الشفاف، قعدت على السرير واتكلمت انا وبابا وهزرنا وفجاه قلت لماما (قلتي لبابا على دروس التدليك يا ماما) ماما اتخضت وبرقت فشخ، فكملت كلامي لبابا(يا سيدي الست دي عجزت شوف غيرها، كل شويه جسمي واجعني ادعكلي جسمي ادهنلي جسمي، مين هيدفع تمن المجهود ده ههه) بابا ضحك وماما حسيتها متوتره، ماما خلاص اتجننت مني وبقت متوقعه اني اشرمط لحمها فاي وقت.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

(ماما ماتيجي ادهنلك المرهم بتاع العضم بدل ما تتعبي الراجل اللي جي من السفر) ومدتلهاش فرصه تتكلم، وجبت المرهم وحطيته على ركبتها، ماما كانت قاعده على السرير فارده رجل وتانيه التانيه وسنداها على المفروده وبابا بيوري حاجه على موبايله لماما، كنت مجنون اوي مش عارف ازاي، قلتلهم فرجوني معاكم وقعدت فالوسط بينهم وتاني رجلي ومخبي زبري بقميصي، اتعمدت اقعد بطريقه متخليش بابا يشوف اي حاجه من اللي هعملها، تخيلوا المشهد، ماما كانت على يميني وانا جمب بطنها، ورجلها اليمين اللي لازقه فيا مفروده، ورجلها الشمال زي ما قلتلكم متنيه وقدمها على السرير بس مايله ناحية اليمين وسانده على الرجل المفروده.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

وبابا نايم على جنبه الشمال وباصص لوش ماما وبيحكيلها عن ناس صحابه، حطيت ايدي على ركبتها اللي جمبي وبدات احسس اوسخ تحسيس عملته فيها فحياتي، كف ايدي بيدعك فوق ركبتها وصوابعي نازله زنا فجلد وركها، والمسكينه لاقادره تبص ولا تتحرك، طلعت بايدي سنه لقيت صوابع ايدي لمست ورك رجلها التانيه، مبقتش قادر، وهي مبقتش قادره، كنت بحسس بشرمطه اوي وطلعت بكف ايدي على رجلها اليمين وصوابعي بتتحرك على فخادها الشمال لحد ما صوابعي.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

خبطت فمكان ما الفخدتين لازقين فبعض، لقيتها بصتلي (احمد متتعبش نفسك كفايه يا حبيبي) وكانت بتتكلم وعماله تفتح رجلها من هيجان كسها المولع، بصتلها ولا كاني بعمل حاجه (اتعبيني براحتك يا ماما) وبصيت لبابا، ساعتها صوابعي دخلت مزنوقه بين فخاد ماما لقيتها مولعه وبترتعش وبتفتح رجلها ومش مركزه ان بابا بينده عليها (بابا: مش كده يا مي ولا ايه رايك).​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

بصتله وهي مش فاهمه حاجه، رديت عليها وانا بدخل ايدي اكتر وبعبوصي لمس كسها (يا ماما بابا كان بيقول…..) كملت كلامي وانا باصص فعينها بكل ثقه ولا كاني ببعبص كسها وهي بصالي ومتنحه وهاجت ومش مصدقه بجاحتي، قامت بصت لبابا كلمته ولقيتها فتحت رجلها على الاخر مره واحده، احا انا لقيت ايدي اللي كانت بتتغط على فخادها لزقت فكسها، بطن ايدي خبطت ولزقت على شفايف كسها، وهي غمضت بس بابا مخدش باله ولا خد باله من فخادها اللي بترتعش، بقيت بحسس ببطن ايدي لحد ما وصلت لجنب كسها علطول على فخادها.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

وابتديت ادور صوابعي داير ما يدور وبحك فجلد كسها المدلدل على الجنبين، كنت هجيبهم فبنطلوني من الهيجان، وعرقت. وماما بتكلم بابا وهي بتنهج ودايخه سنه، كنت بدعك جمب فخادها ببطن ايدي جمب كسها وصوابعي بتلمس كسها من اول زنبورها لحد خرم طيزها، احا لقيتها بتبصلي وبتكلمني وانا بعمل فيها كده، احا زبري هيفرقع يا عالم، (احمد فاكر لما رحت مع ……) كانت بتتكلم بس عنيها هيجانه فشخ وبتنهج فالكلام وانا وهي باصين لبعض ومخبين هياجانا وانا مكمل تحسيس بصوابعي كاني مش قصدي وصوابعي طالعه ونازله تحسيس فجلد كسها قمت لقيتها وهي بتتكلم سرعت فالكلام وبصت على بابا وعنيها خايفه ورجعت تكمل كلامها ليا، كنا فاهمين بعض.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

ماما كانت طيزها بتنتفض كل ما صوابعي تلمس زنبورها، بقيت بضغط على الكيس اللي مغطي زبري علشان اريح زبري. خلاص مش مستحمل فوران لبني وعايز اخرجه، اخرجه قصاد ماما وقصاد بابا، احا مجرد الفكره ذات نفسها خليتني مستحملش وزبري انفجر، وكتمت شهقتي بس مقدرتش اقفل بقي. وبقيت بترج رجه خفيفه، مكنتش واخد بالي من حد فيهم، اوسخ شعور واحلى شعور خروج لبن من اي زبر فالدنيا، كنت عايز اضحك واعيط من المتعه اللي حاسس بيها، ببص لقيت ماما متنحه فيا وعنيها بتاكل وشي، فجأه شلت ايدي وقلتلهم (انا كده هتاخر لازم انزل).​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

(سلام يا حاج القاك غدا، سلام يا ماما) وقمت بايس خدها بوسه بريئه خالص، وفضلت مغطي زبري بالكيس لحد ما خرجت بسرعه من الاوضه، اول ما خرجت وقفت وشفت البنطلون غرقان لبن لدرجة ان اللبن بظ من قماشة البنطلون، مكنتش قادر اقف على رجلي، سندت ضهري على حيطة جمب الحمام وغمضت عيني، بنهج ومش مصدق، ايه اللي انتي عملتيه فيا ده، خليتيني اجيبهم قصادك، طب اعمل فيكي ايه تاني!!! بفتح عيني لقيتها قصادي، معرفش كانت واقفه من امتى، كانت باصه على لبني فغطيته بسرعه (احمد انت كويس)(اه)(لا مش كويس يا احمد وريني كده) وقامت خاطفه الكيس وبصت على اللبن.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

(حبيبي روح ارتاح فاوضتك وغير وبات معانا انهارده لو حابب، متتكسفش من ماما انا عارفه انك كبرت وبقيت تعبان وعندك شهوه كبيره ومش هظلمك يا حبيبي علشان شهوة خرجت منك غصب عنك) قامت مقربه مني وهي مبتسمه (مش احنا صحاب يا حبيبي مش ده كلامك اللي قولتوهولي لما رجعنا من الساحل) وقامت باست خدي بحنيه ووشوشتني بضحك (ومتبقاش تهزر بشقاوه قصاد باباك علشان بتكسف)، احا ازاي ماما بقت تتكلم معايا كاني عشيقها اللي بيزني فيها كده!!! ازاي بقت لبوه جايه من بيت دعاره وبتتكلم كده!!!! معقول جننتها للدرجادي.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

(ماما معلش خليني امشي) سيبتها ونزلت من البيت. وانا دماغي هتنفجر ومش قادره تستوعب اللي حصل، هو ايه اللي حصل فوق ده، كنت متعصب من نفسي وازاي ضعفت كده، وحياتك يا مي وغلاوتك عندي لانكحك قصاد جوزك واخليكي تعيطي من الشهوه، وحياتك لادق خرم طيزك براس زبري قصاد بابا وهنشوف مين يا ماما اللي هيذل شهوة التاني، لقيت بابا بيكلمني عالموبايل (احمد متنساش بكره تشتريلي معاك قميص للبدله معاك. وجهز بدلتك برضه لما تيجي)، احا انا ازاي حوار فرح ابن خالي اللي بعد بكره ده سقطته كده، ولقيت نفسي بضحك من جوايا وبقول (ليلة دخلتك قربت يا ماما).​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

اليوم اللي بعده رحت البيت عندنا على معاد الغدا برضه، بابا فتحلي اول ما سمع الاسانسير، (اخيرا جيت، اتاخرت ليه جعانين، تعالى بقى على السفره ده انا اللي طابخ يا باشا) قعدنا على السفره واتكلمنا فموضوع الفرح بتاع بكره وهنروح امتى وكده وفجاه سمعت صوت ماما جاي من الطرقه علينا ( حبيبي كلم ابنك خليه يجي بقى انا هحط السلطا….) ماما بلمت اول ما شافتني قاعد وانا بلمت من اللي هي لابساه، كانت متعرفش اني وصلت، ماما كانت واخده راحتها فاللبس فشخ مع بابا، لابسه من فوق تيشيرت بيت خفيف فشخ، خفيف لدرجة انه متجسم ولازق فكل سم من لحم ماما، ومكنتش لابسه برا اصلا.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

التشيرت لازق في بزازها ومجسمها ومجسم حلماتها فشخ ولازق على فرق بزازها وبطنها، كانت كانها ملط بس بلون التيشيرت البيچ، ومن تحت لابسه الچيبه بتاعة امبارح، غصب عني تنحت فمكان كسها، لقيت جلده وشفايفه باينين تحت الچيبه الممطوطه بين وراكها، (يلا يا مي هاتي الاكل بقى جعان. احمد يلا هات بقية الاكل) لقيت ماما مشيت، احا الجيبه الاسترتش من ورا محدده كل فخادها وماسكه على طيز ماما المتناكه اللي من غير كلوت، احا فرق طيزها باين نيك، احا احا تعبت يا مومس منك بقى، زبري خلاص سخن ونشف على جسم القحبه.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

بابا ندالها قبل ما تبعد (تعالي يا مي رايحه فين)(هروح اغير بس والبس حاجه تانيه)(يابنتي احمد لوحده معاهوش حد ونبي يلا هاتي بقية الاكل، وانت يا احمد قوم ساعدها، ماما دخلت المطبخ ودخلت وراها، كانت مكسوفه من منظرها وبتتجنبني. اديتلي حلة الرز اطلعها، وديت الحله ورجعت كانت موطيه بتجيب معلقه واقعه عالارض، موطيه وفاتحه رجلها، احا حرام بقاااااا و**** كنت شايف كسها كانه ملط تحت الچيبه، شايفه وشايف جلده الناعم فشخ بعد ما شالت شعره قبل ما بابا يوصل، بسبب الاضائه وهي موطيه كده كانت كانها ملط ملط، والچيبه اصلا قصيره اوي اوي، لقيتها خدت بالها مني فعدلت نفسها (حبيبي تعالى خد المعالق) كنت على تكه واغتصبها اغتصاب ابن وسخه فكل جسمها.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

لقيتها وطت تجيب حاجه من الفرن بتاع البوتاجاز، احا الچيبه طلعت لحد تدوير طيزها، كسها بانلي من ورااااا، ااااه مكنتش قادر وبيضاني هتطرشق من كتر ما اللبن بيغلي فيها، طلعنا وقعدنا، كلت لقمتين وقلتلهم لازم اقوم اخد دش، استحميت وطلعت كانو مشغلين التليفزيون فاوضتهم، بابا كان بيصلي فالصاله وماما قاعده على السرير فالاوضه والباب موارب ومبين رجليها الملط لحد طيزها ومفنسه للباب وكسها وطيزها ملططططط، دخلت فجاه عليها، مش عارف الشيطان ازاي اتحكم فيا كده.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

كنت اصلا خارج بالفوطه ولاففها حوالين وسطي، اول ما دخلت ماما غطت نفسها بالكوفرته (احمد خضتني مش تخبط يا حبيبي) من غير ما اتكلم رحت ونمت جمبها ونزلت تحت الكوفرته وحضنتها (وحشني حضنك اوي يا حبيبتي) كنا نايمين بالجنب وهي كانت بعيده عني، حاضنها من فوق ولازق راسي فشعرها من ورا، بس طيزها كانت بعيدي عني، بابا دخل الاوضه فقلتله بهزار (معلش بقى يا حاج حضن ماما واحشني بصراحه وعايز انام حاضنها واطمن كده) بابا قعد على الجمب التاني من السرير (يابني انت كفاياك قعاد عند صاحبك.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

انت وحشني يا حبيبي ومبقعدش معاك خالص) بابا قال لماما (يا مي ادخلي شويه مش عارف اقعد) طبعا كنت عامل حسابي وطلعت زبري اللي بيسب لماما كل ثانيه بتعدي عليه، ماما رجعت بضهرها، زبري كان واقف فشخ اصلا وراسه غرقانه بمذي كتير فشخ، (بابا: يا مي ادخلي، يا احمد وسع مكان لمامتك) (انا: ماما تعالي فيه مكان) وفجاه لقيت زبري كله جوه فرق طيزها وشفايف كسها، (قلت فنفسي يلعن دين امك يا ماما اقسم ب**** لادخله فكسك المتناك وانت نايمه جمب بابا.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

(هذلك وهستعبدك يا كلبه يا وسخه)، (انا لبابا: بابا طب تمام عارف تقعد، ماما على فكره لسه فيه مكان تعالي) بابا علشان مش شايف خرطوم زبري العشرين سم اللي باعد ماما، بابا باصصلنا انا وماما (طب انام انا ازاي قولوليي ههههه ادخلي يا مي مصدع)، ماما ابتدت تقرب اكتر، (كده كويس) (بابا: يابنتي ادخلي) (انا: تعالي يا ماما) وقمت شاددها من عند حوضها تحت الغطا وبابا زقها عليا، لقيت راس زبري بتدوس على فتحة كسها، خرم كسها غرقان نيييك، زبري كمان عمال بينزل ميه شفافه، ماما جسمها بيرتعش.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

انا وهي ملط من تحت، زبري لو اتحرك سم واحد لقدام هيزني جوه خرم كسها، بابا زعق لماما: فيه ايه يا مي هو انا هشحت منك يا حبيبتي هقع ادخلي، ماما بترتعش ورجعت سنه، راس زبري من ضخامتها حستها بتشق خرم كسها. ماما كانت بتنهج (احمدددد مممم ارجع ورا شويه) كانت بتحاول تخبي محنها علشان متتفضحش قصاد جوزها وابو ابنها اللي زبره خلاص بيعمل الحرام فيها، زبري دخل سنه، ااااه كس ام الاحساس، احا كس اي ام مفروض يبقى متعه لكل ولادها، كانت بترقص بطيزها.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

وكنت حاسس بنبض كسها على راس زبري، مدت ايديها حاولت تبعد زبري، مسكته، ايوه مسكته وحاولت تبعده عن فتحة كسها المتحرمه عليه، معرفتش تحرك زبري من كسها، (ماما هقع كده ممكن ادخل سنه) لقيتها بتنتفض وجسمها ساقع فشخ (احمدد مفيش مكان) (بابا: تعالى يابني وسعتلك اهو مش عارف يعني مغيرناش السرير ده من زمان ليه يا مي) (ادخل يا بابا عندك فاضي)(ادخل يا احمد) قمت زانق زبري لقيت راسه نصها فكس ماما (ادخل يا ماما).​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

(ماما: ادخل يا احمد ادخل براحتك فيه مكان) (كده يا ماما) وقمت مدخل زبري اكتر. لقيتها بتنهج ودايخه، وبابا مديلها ضهره، وطيزها بتتحرك مع زبري، احا الشرموطه على اخرها فشخ. هاجت وهي جمب جوزها. بتحرك كسها رايح جاي بشويش اوي، وفجاه بابا زقها وزعقلنا كفايه هزار يا احمد انت وامك انا نصي بره السرير ادخلو شويه، قام زاقق ماما تاني بس جامد، ولقيت راس زبري كلها دخلت فكسها.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

احا احا اكتر من راسه كمان، جوه كس امي، احا احا كس ام حلاوة الشعور، نفسي كل واحد نفسه فامه بجد يحس بالسعور ده، احا شعور مفيش كلمه ممكن توصفه، عمرك ما تعرف توصف احساس جلد زبرك وهو بيحضن لحم كس امك المولع من جواه، لقيتها لفت راسها ناحيتي وهي مبرقه وبتنهج (لاءااااا احمد كده دخلت اوي، اطلع بره يا احمد) وعنيها بتشحت مني اني ارحمها من الجنان ده.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

عينها خايفه وبتتوسل وطيزها وكسها بيتشرمطو وبيتحركو على زبري، وخلاص تكه ولبني هينزل يملى كس ماما، لقيتها بتوشوني وهي بتشحت (احمدد لاءاااااا كده دخلت جوه) احا لبني خلاص قرب ينزل جوه كس امي على سريريها مع بابا جوزها، احا ماما مي بتتضاجع جمب جوزها على سرير نومهم، بتتضاجع من ابنها، مني!!!​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

(اولا اعتذر للمشرفين والقراء. وعدتكم ان هذا الجزء هو الاخير. انا بجد اسف. هحتاج اكمل فجزء كمان. انا مش باخد قصه قص ولزق واحطها هنا. انا بكتبها ارتجال معتمد على احساس. سامحوني بعد اذنكم)​

( نصيحه للقراء: قبل ما تقرا الجزء ده اعمل حسابك انه طويل حبتين. متتخنقش من اول شويه. معلش تعالى على نفسك واسمع كلامي. اقرا كانك شايف اللي بيحصل. اقرا الجزء كانك فسينما. اهتم بتافصيل الكلام وردود الفعل. اقرا الجزء كامل مره واحده. هياخد منك عشرين دقيقه. الجزء احداثه بتتصاعد. عيش معاه، ومتنساش تعمل دماغ قبله)​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

هيفهم ويحس باللي كنت حاسس بيه وانا زبري فكس ماما هم بس اللي ناكو امهاتهم وجلد ازبارهم حك فلحم اكساسهم من جوه، هم بس اللي ازبارهم عاشت تعشق وتحلم انها تفضي شهوهتها جوه ارحام امهات اصحابها وفلحظه معينه قدروا يركبوا الكس اللي خرجوا منه زمان، هيفهمني وهيحسني اوي اللي من يوم ما بلغوا وهم بينامو ويصحوا على امنيه واحده وبس انهم يتجوزوا امهاتهم اللي مجنناهم وفعلا جاتلهم الفرصه انهم يزنوا احلى واجمل انواع الزنا فالكون.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

اللي هيفهم كلامي ويحسه هو اللي ماسك زبره دلوقتي بيدعكه وهو بيقرا قصتي وكان لسه من شويه بيتفرج على امه السكسي القحبه من خرم باب الحمام وهي بتستحمى ملط وكان لسه قبلها مطلع زبره قصادها يدعكه على لحمها الشرموط وهي نايمه من غير كلوت وطيازها وكسها ملط ونازل شم فريحة فرق طيزها لحد ما جاب لبنه على ايديه، وكان لسه قبلها لازق فيها وهي بتذاكر لاخوه الصغير وخلى زبره المولع يدعك طيازها وفرق طيازها وبيزني بعينه ففرق بزازها وهي موطيه و كان لسه قبلهم بينزل لبنه من زبره قصادها جوه بنطلونه وهي قاعده بتتكلم فالموبابل وبزازها الانجاس كلها ملط وحلماتها المنفوخه بتقطع الللبس الشفاف فوقيها، ايوه بكلم كل تعبان تعب واتجنن من لحم اللبوه اللي خلفته، انت مش متخيل المتعه اللي انا فيها وانا خلاص زبري فكس ماما.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

سيب كس ام الموبايل من ايدك وسيب قصتي دي واجري اكسر باب الحمام على امك وهي بتستحمى وشيلها وافتح وراكها ونططها على زبرك علشان تفهم احساسي، وانت ياللي خلاص هتنزل لبنك بايديك وانت بتقرا اجري على اوضة امك الوسخه اللي نايمه ملط واحشر زبرك كله فكسها وقوللها حرام يا بنت الكلب جننتيني هتلاقي نفسك بتحس باحساسي، احا حرام الملائيين اللي زيي وعندهم فبيوتهم امهات زي ماما فاجرين كده يتعذبوا طول حياتهم ويتجننوا، نفسي كل ولد يحس باحساسي بجد، نفسي اروح لكل شاب هيجان على امه وازعقله واصرخ فوشه (روح اغتصبهااااا يابنالوسخه.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

روح ازنييي فيها حالا، روح احشر زبرك فلحمهاااااا، متضيعش ثانيه تانيه فعمرك وانت مش بتزني فالمره الوسخه اللي خلفتك، متضيعش دقيقه فعمرك وانت مش حاسس بحلاوة شعور زبرك وهو بيقطع لحمها من جوه)، كل الاحاسيس دي كانت فدماغي وانا ربع زبري جوه كس ماما، وحاسس كسها عمال يشفط زبري، احا كسك حلو نيك يا بنت الشرامييييط، وماما طيزها حرفيا بتترج وبترتعش وزبري حاسس بكس ماما مولع وبينبض فشخ وبتنزل منه ميه كتير فشخ. لقيتها بصتلي وعنيها حرفيا وحواجبها كانهم بيشحتوا مني ابطل اللي زبري بيعمله ده ووشوشتني بشفايفها (احمدد لاءاااا لاءااا ممممينفعش كدااااا)، كان لازم افوق نفسي قبل ما ابوظ مجهودي وتعبي اللي تعبته علشان اوصل للحظه دي.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

كل ده بابا مديلنا ضهره، الكلام ده كله مخدش نص دقيقه، بس النص دقيقه دي عدت عليا انا وماما كانها ساعه، عملت نفسي مستغرب ورفعت الكوفرته وبصيت على زبري اللي فكس ماما، قمت مبرق وفاتح بقي وحاطط ايدي بسرعه على بقى المفتوح وماما شايفاني ومستغربه من رد فعلي، احا انا جننتها لدرجة انها مش فاهمه حاجه. مش مصدقه حاجه. مش فاهمه انا قاصد ولا مش قاصد، خرجت زبري من كسها فجاه. ماما كانت مصدومه ومبرقه وفاتحه بقها، وفجأه موبايل بابا رن وقام رد فالبلكونه، ماما بصت لبابا فالبلكونه وكان مديلنا ضهره وفجاه لقيتها لفتلي ولطشتني حتة دين قلم لدرجة اني وقعت من السرير.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

فكرت بسرعة الصاروخ ولقيت ان انسب حل اني اعمل مصدوم من القلم، جريت على اوضتي لبست هدوم الخروج ودخلت نفسي فدور العياط لدرجة اني من كتر التمثيل وصلت نفسي اني( اسف على القرف ) ابربر وعيني محمره فشخ وكنت كاني منهار، بعد عشر دقايق ماما خبطت عليا، لما شافتني جريت عليا (حبيبي انا اسفه و**** ضربتك علشان اتخضيت اني خبطت فيك متعيطش يا حبيبي، انا مش زعلانه منك يا احمد و**** محصلش حاجه).​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

قلتلها وانا بمثل اني منهار (انتي ليكي حق تقتليني) وجريت على باب الشقه ومشيت، كلمت بابا اول ما نزلت وقلتله اني هبات عند صاحبي وبكره هروح علشان اروح الفرح معاهم، وساعتها عرفت المفاجأه اللي مهما خططت وفكرت عمري ما كنت هقدر اعملها، بابا التليفون اللي جاله وانا زبري فكس ماما كان خبر وفاة حد من صحابه فمحافظه تانيه، بابا هيسافر وهيجيلنا عالفرح علطول من بره بره، وطلب مني اروح ابات مع ماما علشان متبقاش لوحدها.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

كنت عارف كويس اللي هيحصل، مي بقت عبدتي حرفيا، لقيتها كلمتني (حبيبي تعالى بات معايا. بابا هيبات بره النهارده، انا و**** مش زعلانه، مش انا صاحبتك وحبيبتك، يا سيدي خبطت فيا بالغلط، حصل ايه فالدنيا ياسي احمودي)، رديت عليها بطريقه جد فشخ واصريت اني ابات عند صاحبي، وقفلت فوشها، طبعا ناس كتير من اللي بيقروا هيقولولي يلا روح نيكها دي بتقولك تعالى نيكني، انتم حرفيا مش فاهمين حاجه وتهتو وسط الجنان اللي عملته فماما، ماما برغم كل الهتك والزنا اللي عملته فيها.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

برغم كل الوساخه والمسخره والهيجان والشرمطه اللي بقت تعملهم معايا، بالرغم من انها بقت حرفيا بتحبني كحبيب من غير ما تحس. بس لسه برضه شخصية الام اقوى من شخصية الشرموطه اللي جواها، عارفين لو كانت شخطت فيا وضربتني وقاطعتني ده عندي كان هيبقى احسن، ماما لازم تنهار، تنهار نفسيا وعقليا وجنسيا، فلحظات الانهيار بنكون اللي نفسنا نبقى عليه، فلحظات الانهيار بنبيع الدنيا واللي فيها علشان نطلع الكبت اللي حايشينه جوانا.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

وكان لازم اخليها تنهار علشان الشرموطه هي اللي تبقى اقوى من الام، علشان الشهوانيه تبقى اكتر من المتماسكه، علشان تختار بنفسها انها تتناك من ابنها وترتاح، اليوم ده قعدت فقهوه طول الليل، كنت عارف احتياجها لحبيبها هيخليها تعمل ايه، الساعه تلاته الفجر طلبتني (حبيبي انا خايفه ابات لوحدي علشان خاطري تعالى) الساعه خمسه الفجر طلبتني (حبيبي حرام تسيب مامتك تبات لوحدها) الساعه سبعه الصبح (تصبح على خير يا حبيبي كنت محتاجه انام فحضنك اوي).​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

وانا كل ردودي عليها (لا يا ماما سيبيني براحتي علشان خاطري)، وقبل ما هي تنام بعتلها رساله (انا بحبك اوي يا مي. انا اسف) مفيش نص دقيقه لقيتها راده عليا (وانا بعشقك يا حياة وروح مي)، خدو بالكم ان الام اللي كاتبه الكلام ده لابنها كان لسه كسها بيتزني فيه من زبره الليله اللي قبلها ولحمها بيتضاجع فكل ساعه وكل يوم لمدة شهووور، بتحبني بس عقلها مش قادر يستوعب ده، عقلها بقى يبرر ليها كل تحرشاتي و الهتك اللي بعملوا فيها انه برائة مني لان عقلها لحد اللحظه دي للاسف مش قادر يفكر ويشوف الحقيقه ان ابنها نفسه فالحرام معاها اوي.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

الساعه خمسه المغرب كنت داخل من باب الشقه ومكلمتش ماما قبلها، كان فيه كذا خطه وكذا احتمال وكلهم نفس النهايه، هتستغربوا لما اقولكم اني قبل ما اروح بنص ساعه كنت واخد حباية فياجرا 100 وكانت ابتدت تسخن جسمي وزبري كان مستني الشراره اللي هتخليه حجر، اتسحبت ومعملتش صوت، اوضتي منوره، سامع صوت اهات ووجع ممحون، بصيت من بره وخدت بالي اوي اوي اني مطلعش صوت وقفلت موبايلي، ماما نايمه بالكلوت والسنتيانه بس وجسمها بيرقص وايدها نازله تحسيس على كل حته فجسمها، فاتحه رجليها عالاخر ومغمضه وبتعض شفايفها وصوتها ابن وسخه (اممممم اااااه اااااه تعبااانه).​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

انت ازاي جميله كده يا مي، انت ازاي معجزة انوثه كده، كانت موجوعه اوي لدرجة انها بقت تانيه ضهرها لفوق وايديها دخلت جوه الكلوت بتضاجع لحم الكس التعبان، بعدت عن الباب لاني مكنتش عايز اي احتمال او فرصه انها تشوفني، بس اقولكم الحقيقه، مكنتش قادر اشوفها موجوعه كده، مش قادر اشوفها شرموطه كده، لاني هضعف وهغتصبها، شويه وصوتها ابتدى يعلى (ااااه كوسييي كوسييي يارب نفسي ارتاااح ااااه نفسي ارتااح مممم).​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

جريت على باب الشقه وفتحته وقفلته جامد، كان لازم الحقها قبل ما تجيب شهوتها، لقيت حبيبتي خارجه من الاوضه بالكلوت الشفاف والبرا اللي مخليه بزازها شراميط فشخ، ضحكت وفرحت ومصدقتش عنيها وجريت عليا (حبيبيييييي حرام عليك قلقتني اوي عليك) كانت حضناني كاني كنت تايه منها ولاقيتني، كنت على اخري، زبري واقف نيك، محاولتش المس جسمها بزبري خالص، (انا اس….) قاطعتني فجاه وحطت صوباعها على شفايفي وهي بتضحك (بس يا روحي متتكلمش انسى اي حاجه مضايقاك) وقامت بايساني من شفايفي بوسه سريعه وحلوه اوي، ااااه يا زبري.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

تقريبا اللحظه دي هي تاني احلى لحظه فحياتي كلها مع ماما بعد اللحظه اللي كانت بتناولني فيها ابني منها وبتقوللي مبروك يا احلى بابا. اتكسفت بجد بعد ما باستني. ماما بتبقى شبه الملايكه واحلى كمان من الملايكه لما بتتكسف. ضحكتلها (على فكره عيب ماما تبوس ابنها فشفايفه كده) (ههههه يا مجرم انت اللي عودتني عليها وخلتني احبها منك. شكرا يا احمد انك بقيت مش زعلان).​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

حضنتها وانا مش متخيل ان اللي بيتقال وبيحصل ده مع ماما اللي واقفه وحضناني عادي بالكلوت والسنتيانه. كلوتها شفاف يا ناس. شفاف ومبين كل اللي تحتيه ملط. وبزازها كلها خارجه منها. (قوليلي بقى يا بت انتي كنت بتعملي ايه فاوضتي) (مممم ولا حاجه يا حبيبي كنت بقيس شوية هدوم عندي بس خلصت خلاص) (وتقيسيها ليه فاوضتي يا ميوشه) (يا احمد بطل اساله بقى ويلا روح خد دش حلو اويي) شدتها عليا من طيازها. ايوه مسكت طيازها وشدتها وقلتلها بطريقة تحرش هزار (على شرط يا قمر انك انت اللي تنقيلي بيچامه على زوقك).​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

ماما شهقت اصلا قبل ما اتكلم وبرقتلي وانا بتكلم، ايديا اصلها مسكت كل فرده فطيازها اللي كلوتها الرفيع معريهم، لقيتها بتقولي وهي بتضحك (ههههه احمد بتعمل ايه، سيب طي… يا واد عيب عايز ايه)، شدتها من طيازها عليا اكتر وبقيت شاددهم لبرا عالجنبين بس بحنيه مش بعنف لقيت بزازها بتلزق فيا اوي، لقيتها بصت على بزازها لان حلمة بزها الشمال كانت هتخرج وقالت بمياصه (وااد سيبني خليني اروح اغير انا عريانه حاسب)، زبري خلاص كان بقى واقف نيك جوه البنطلون ومع كل كلمه بتطلع من بقها المتناك كنت بنهار بسببها.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

قلتلها بتحرش بس بجد لاني كنت تعبان اوي (هسيبك بس على شرط مممم ممكن بوسه كمان هنا) وشاورتلها على شفايفي. اتكسفت اوي وبصت فالارض (يا احمد عيب كده) قمت مفعص طيازها الاتنين اوي لدرجة انها صرخت صرخة وجع (ااااه طيزي ياحمد)، برقت فيها لما قالت طيزي لقيتها اتكسفت (اسفه مممم معرفش ازاي قلت الكلمه دي، انا مبحبش اقولها) لقيتها لفت ومشيت وكانت راجعه اوضتي.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

احا على منظر طيازها ووسطها فالكلوت الشفاف، احا على منظر سنتيانتها من ورا وهي مقسمه ضهرها الملط، احا على فرق طيازها العريان ملط من الكلو، احا انا هجيبهم على نفسي تاني يا قحبه، جريت على ماما فجاه وقمت مقفش بزازها بايديا الاتنين ومن جوه البرا وشدتهم وشدتها عليا لقيتها رجعت بطيزها وصرخت (اااااااااه اححححمددد)، وقمت سايبهم تاني ( وطلعت من جيبي سلسله دهب اشتريتهالها مخصوص قبل ما اجي البيت، ولبستهالها وانا زبري لازق فجسمها اوييي، لقيتها فرحت واتخضت (حبيبي دي ليا انا) قمت ضاغط على طيزها اكتر وابتديت انزل ببطن ايديا على السلسله ( طبعا ليكي يا احلى ميوشه).​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

لقيت طيزها ارتعشت سنه اول ما صوابعي دخلت جوه البرا وحست ان خلاص ابنها هيحسس على حلماتها الاتنين، لقيتها بعدت بسرعه ولفتلي وهي مرتبكه وابتدت تهيج (شكرا يا قلبي بجد، قمت قولتلها بمياصه (طب دي كمان ملهاش مكافأه يعني) قربت وشها مني وبغلاسه (عايز مكافأه ايه يعني) قمت مشاور على شفايفي، (تلاته يا ماما، تلاته، دي مكافأتي) ماما فهمت قصدي اني عايزها تبوس شفايفي تلت مرات، (احمد انت مجنون مجنون هههههه يا واد ايه المياصه دي) كانت مرتبكه اكتر.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

عملت رياكشنات طفل زعلان (مااااما هزعل منك) لقيتها بتضحك وبرضه متوتره، توترها بيزيد، بتهيج وبتحس اني اكيد هعمل فيها حاجه، (وبعدين فجنانك ده، ادي بوسه يا سيدي) وقامت بايساني بسرعه، زعقتلها (مش حلوه يا مي) (بس يا احمد سيبني امشي)، قومت شاددها من كيعان ايديها عليا، وقربت مني اوي (ماما… بوسيني فشفايفي) و**** لقيتها غمضت وفتحت شفايفها وكانها هتدوخ وقالت بكل مياصة الدنيا (اييي حاسب ايدي).​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

قربت من شفايفها اوي وعملت مقموص (طب واحده بس يا ماما بس تكووون حلواااا) لقيتها لزقت بشفايفها بهيجان فشفايفي بس بسرعه شلتها، شدتها اكتر (مامااا بوسي شفايفيي بوسه حلوااا) ماما كانت عرقت، ببص على بزازها لقيت بزازها معظمها خرج كله من السنتيانه بس حلماتها لسه متغطيين وهي مش واخده بالها، ماما كانت بتنهج وصوت نفسها عالي(احمد بلاااش مياصه بقااا اهو يا سيدي) وقامت لازقه شفايفها فشفايفي لمدة ثانيتين، زبري تعبان اوي.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

مش قادر بجد. مكنش ينفع احرك شفايفي علشان ممسكهاش ذله عليا، كنت مقهور، كان نفسي امصمص شفايف ماما، شفايفها اللي مفيش نفر شافها الا وعشر عليها فالحمام مع نفسه، ماما اتكلمت وهي دايخه (كفايه شقاوه ياحمد. ازاي بتخليني اعمل الجنان ده، يلا شوف عايز تلبس ايه وخلصني)، محدش فالكون هيقدر يتخيل وجع زبري فاللحظه دي ووجع قلبي كمان، معرفش حد مر بنفس الموقف مع محارمه ولا لا، معرفش حد حسها مع امه او اخته او بنته او لا، انها تبقى لازقه فجسمك مش لابسه غير سنتيانه وكلوت متناكيين فشخ وشفايفها لازقه فشفايفك، اااه.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

المهم. كان فيه لانچيريهات على سريري، كنت عارف انهم بتوعها بس كان لازم افوقها من الهيجان اللي هي فيه قبل ما ارزعها تاني، هزرت (مش بتوعي و**** يا باشا، مبجبش نسوان ياباشا) مي ضحكت فشخ ( هههههههه يخربيتك ياحمد ضحكتني هههه دول بتوعي انا يا سيدي اشتريتهم من فتره بس مكنتش قستهم بس قلت اشوفهم وانا فاضيه)، عملت نفسي بهزر ومصدوم وانا ببص للانچيريهات (يا بابا يابنل محظوظه معقول شفت ميوشتى بدول ههههه).​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

ماما مضحكتش ووشها اتغم، كشرت على غير العاده وقعدت على السرير، (مالك يا حبيبتي)(مفيش يا حبيبي. عايزه اقولك ابوك اصلا مهتمش حتى يقوللي قيسيهم او خليني اشوفهم عليكي) كنت واقف قصادها بالظبط فمسكت خدودها وابتسمتلها (ولا يهمك يا اغلى ميوشه فالكون، وكمان انتي نسيتي نفسك يا بت يا مي ولا ايه، هو انت كنت هتوريهم لبابا قبل ما تاخدي رايي فيهم؟؟) شدتها بشويش ووقفتها (يلا يا بطه وريني الحاجات وبجد متاكد انها هتبقى حلوه اوي عليكي)، ماما بتضحك باستغراب (بس يا ولد).​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

(اقيسلك ايه يا مجرم، يلا يلا روح استحمى)، قمت قاصد ومتعمد بصتلها بنظرة طفل مكسوف ومحرج وخايف (انااا انا اسف. انا مكنش ققفصدي… هروح استحمى) مخدتش معايا هدوم البسها ومبصتلهاش وعملت نفسي مرتبك فشخ، دخلت الحمام واول حاجه عملتها قلعت ملط وسبت زبري يخرج علشان كان على اخره، كان لازم اخليه يهدى، كنت عارف ايه اللي هيحصل وهعمله بعد الدش واللي هتعرفوه كمان شويه، استحميت وخرجت لابس على وسطي فوطه وبس. فوطة اقصر من بتاعة المره لما دخلت زبري فكس مي. رجعت اوضتي لقيت ماما لابسه لانچيري، ايوه، هو مش سافل على فكره، كان رقيق وطويل، كانه فستان بيت رقيق.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

بس شفاف زياده ومنظر جسمها بالكلوت والسنتيانه فيه فاجر، انا لقيتني فاتح بقى وبقولها (يالهوي يخربيت الرقه يا مي) كانت مبسوطه كانها عيله صغيره (علشان تعرف اني مقدرش على زعلك، بجد حلو يا احمد) (يا ماما بجد احلى من الملايكه اصلا) اتكسفت (ممم طب يلا انا هسيبك ترتاح وهروح انام شويه، عايزه اصحى بدري علشان اجهز قبل الفرح بالليل)، قعدت على السرير وسندت ضهري وفتحت رجلي متعمد، مادد رجلي الشمال وتاني رجلي اليمين وفاشخها لبره، وسايب زبري نايم مدلدل على فخادي.​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

ماما فضلت واقفه متنحه فشكله، كنت مقرر اتجنن لابعد حد ممكن وانا عارف ان ردود افعالها مبقتش زي زمان، زمان كانت ام. دلوقتي بقت شبه منيوكه وعلقه ولبوه لابنها، رفعت موبايلي وشغلته تصوير فيديو (يلا يا ميوشتي بقا)، واهو يا ستي هنصور للحاج احلى فيديو علشان نشوف بقى هو مش عايز يشوف الحلاوه دي) ماما واقفه قصاد السرير مرتبكه نيك. مش عارفه تقول ايه، عقلها سيستمه مش مستوعب الجنان ده، (ولد بس عيب كده).​

حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم​

(انا بع بعدديين هوريهم لباباك)، انا كنت مقرر علشان الفقرة الشرموطه دي تنجح يبقى لازم اهيج عاللبوه فشخ، ومنظر سرتها و فرق بزازها وشفايف كلوتها الباينه من الكلوت تحت اللانچيري ابتدى فعلا يخلي زبري يبتدي يتمدد ويتخن، عملت نفسي مدايق وبعدت وشي للجنب (ليكي حق يا ماما، ليكي حق تكرهيني وتخافي مني بعد اللي عملته امبارح)، ماما فضلت ساكته لمدة عشر ثواني وبعدها اتكلمت وعامله نفسها بتضحك (يا واد بطل قمص ده انت طفل اوي).​

KcXxXNS.md.jpg

 



Source link

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى