Uncategorized
		
	
	
قصص سكس محارم – قصة ماما مستحملتش منظر زبري الكبير وعشقته البارت التامن والتاسع – قصص سكس محارم أخوات

تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام أحد المتصفحات البديلة.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام أحد المتصفحات البديلة.
موجه جت جمده قمت ماسكه من بزازها اوي، كل شويه حركه وسخه جديده وفنفس الوقت بنهزر ونضحك ضحك هيستيري. هي كانت مبسوطة من الميه اوي ووشها اموور اوي بنت اللذينه. امور ووسخ بيهيج اوي. الموج بقى اجمد. حضنتها من قدام. زبري تعب اوي. مسكت طيازها وانا حاضنها لما موجه تانيه خبطت فضهرها. زبري فاشخ كسها وسوتها دعك موجه تالته ولقيتها سانده راسها على كتفي. لقيتها ممحونه نيك (احمد شكرا بجد انا مبسوطه اوي).
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
موجه اللي بعدها رفعتنا لفوق اوي لقيتها صرخت من قوة الموجه. نزلت واقف على رجلي. وماما نزلت مكتفه رجليها حواليا وقاعده حرفيا على راس زبري. بقيت بنهج وهيجان. اكتر وضع كنت بحلم واتمنى ازني مع ماما بيه هو الوضع ده. اكون حاضنها وشايلها من طيازها الجبارة دي واهبد كس امها بكل عنف وساديه. ماما كانت حضناني بكل جسمها وشفايف كسها قاعدة على زبري بالظبط. لقيتني حضنتها اكتر (ماما حاسبي الموج) هي كانت بتضحك ومش واخده بالها الوضع الوسخ اللي هي راكباني بيه (البحر حلو اوي ياحمد اوي). وفجاه خدت بالها.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
(انا تقيله يا عبيط هغرقك كده) وجت موجه قويه خلتها تدعك زبري بشفايف كسها وزبري هيقطع مايوهي خلاص (حاسبي يا مي الموجه هتسحبك) وقمت ضاغط على كسها نيك بزبري لقيتها حضنتني اكتر وصوابع ايديها داست على ضهري. وجت موجه كمان خلتني اقوم ضارب كسها بزبري اجمد واجمد واجمد. احا كنت كاني بنيكها على السرير لقيتها بتنهج وبتتكلم بسربعه (اااحمد يلا الموج علي اوي تعالى نطلع وجريت وطلعت قدامي لوحدها). قلت اديلها استراحه شويه من العذاب اللي بدوقهولها كل شويه.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
ماما اول ما طلعت من الميه على الشط انا كنت لسه فالميه. وطلعنا من قصاد الحته اللي احنا قاعدين فيها جمب البنات. كان فيه على الشط فالمنطقة دي حوالي عشرين شاب وراجل. انا وهم برقنا فوقت واحد وتنحنا فمي. حاجه مكنتش اعرفها عن المايوه. انه لما اتبل من البحر بقى شفاااااااف نيييييك نيييييك احا دي كانها ملط. كانها لابسه طرحه على كلوت وسنتيانه بس. طبعا مش شفاف لدرجة انه ميبقاش ظاهر بس المايوه فعلا كان اه لونه باين بس برضه اللي تحته باين فشخ. ماما ماكنتش واخده بالها خالص فالاول. ومنظرها الملط مخلي زبري طور متوحش هيقطع المايوه بتاعي خلاص.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
ماما مركزتش مع نظرات الهيجانين. وانا طالع ماما كانت مركزه فيا وفزبري المفضوح ده. ولقينا البنات ضحكوا وتقريبا ضحكوا على منظر بتاعي فماما بصت ليهم فاتكسفوا لقيتها قامت وجاتلي قبل ما اقعد (يلا نتمشى شويا) (طب ارتاح من الميه يا ماما الاول) قالت بعصبيه (لا ياللا عايزة اتمشى). كنت فاهم مالها كويس وانها غيرانه فشخ عليا من غير ما هي تحس ولا تفهم شعورها. كان لسه جسمها مبلول فشخ. مسكت ايديها واتمشيت معاها وزبري متجنن من منظرها العريان.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
كنت هجيبهم وانا شايف اتنين صحاب متنحين فكلوت ماما الباين نيك. كنت هجيبهم وانا شايف واحد بيصورها صوره بمنظر سنتيانتها وكلوتها ده. حاولت اقلب المود واخليها تهزر من جديد وفعلا قدرت اضحكها وقلت نكت مسخره وهي مسخسخه من الفرحه وببص بطرف عيني لقيت الواد اللي صور ماما ماشي ورانا بمسافه قريبه وماسك موبايله عادي فايديه جمبه بس خدت بالي من الكاميرا المتوجهه عليا انا وماما. والعبيط كان ناسي لمبة الفلاش شغاله. الفكره هيجت زبري نييك. احا انا ازاي ماشي مع ماما مي وهي لابسه وسخ اوي ولحم جسمها حد بيصوره كده عيني عينك فيديو!!.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
ولو عليه كنت كتفتها قصاد الموبايل اللي بيصور وقطعتلها مايوهها وحجابها وقعدتها زنيت فلحمها الوسخ ده. زبري كان وقف على الاخر وكان مفيش حد قصادنا فمش فارق معايا زبري اللي بقى مفضوح كانه خارج من كس لبوه. ماما لقيتها ضحكت بمسخره وسلطنه اوي (هههههه يا احمد هتودينا فداهيه بده) فهمت قصدها فعملت نفسي بهزر وبخوفها (متتكلميش على ده يا بنت يامي. انت عارفه اللي بيتكلم عليه هو بيعمله ايه) وقمت موقفها وبطلت مشي وشدتها عليا اوي وحضنتها وكلمتها بشقاوه (هااا عارفه) ماما اتكسفت وقالت بهزار وهي بتضحك فوشي (ولا يقدر يعمل حاجه هههههه).
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
كل ده والواد اللي بيصور واقف ورى شمسيه ورانا وعامل نفسه بيتامل فالطبيعه وبرضه الكاميرا متوجهه علينا وبتصور كل لحظة وساخه بعملها فمي. رديت على ماما بشقاوه وانا ايديا على اخر ضهرها ومكتفها اوي (انت قد كلامك ده) لقيتها حرفيا غمضت عنيها سنه وفتحت شفايفها سنه صغيره اوي (يا واد عيب كده حد يشوفناااا) كانت بتتكلم بمحن نيك. وغصب عني ايدي الهيجانه صوابعه بقت تتحرك على اول طيازها وبتطلع وبتنزل مع تصوير طيازها وبتدخل تحسس على اول فرق طيزها بوساخه رهيبه وكف ايدي نفسه على ضهرها كاني اقصد بس اني امسك ضهرها وكلمتها بشقاوه اكبر (طب ما يشوفنا.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
واحد ومامته بيتكلموا سوا فيها ايه) ماما كان جسمها سايب وابتدت تسيح. قمت فجاه شديتها ومشيت (يلا يا قلبي بقى الدنيا هتليل خلاص وانا هموت من الجوع يلا نروح) لقيتها فاقت (ايوه انا كمان هعملك اكل هتاكل صوابعك وراه). واحنا راجعين الفيلا بعد ما جبنا فوطنا كانت هي اللي ماسكه ايدي كاني خطيبها وحبيبها ومنستش اموتها من الضحك والهزار واخلي شفايفها فرحانه من كتر الضحك. وقبل ما ادخل الفيلا لمحت فاخر الشارع الواد اللي كان بيصورنا واقف مع مجموعة البنات الليكانو قاعدين جمبنا على البحر. احا هو يعرفهم؟ مش عارف هجت برضه ليه وانا بتخيل انه بيحكيلهم اللي سمعه وصوره بيني وبين ماما مي.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
كنت مقرر اديها استراحه من التحرشات والقذاره لحد بالليل. المايوه كان لسه مبلول ولازق وشافف جسمها الوسخ وفجاه اول ما دخلنا لقيتها بتشهق (يالهوي يا احمد هو انا كنت ماشيه قصاد الناس كده) كان منظرها لسه ابن وسخه وكلوتها وسنتيانها باينين ومتحددين نيك. (كده ازاي يا ماما ما انت شكلك حلو اوي والمايوه شيك) لقيتها كانها متنحه فالمرايه فمنظرها وكانها مسمعتش جملتي وبعدها لقيتها قالت (لا ولا حاجه انا اقصد انه ضيق اوي) مفهمتش ماما غيرت الموضوع ليه وتنحت ليه كده اصلا فمنظرها بس اللي انا متاكد منه انها مكنتش مكسوفه.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
كنت محتاج اهدى واسمع اغاني وهي دخلت تستحمى وبعدها عملنا الاكل سوى. كانت لابسه قميص بيت خفيف مش سافل اوي ومش محترم برضه فنفس الوقت. بس انا مكنتش عايز اهيجها وكنت عايز اضحك واهزر واعمل الاكل واساعدها. فضلنا ننكت ونضحك لحد بالليل. طبعا بقى العادي اننا نخبط ونحك باجسامنا فبعض ولا كان فيه حاجه مع شوية رومانسيه وغزل. لازم احسسها علطول بانوثتها وجمالها. وهي ماما بجد كانت مبسوطه وكانت كانها بتعيش ايام الكليه تاني وبتعتبرني واحده صاحبتها.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
اتفرجنا على فيلم على اللاب واتعمدت يكون رومانسي فشخ يعني انا نفسي بحب رومانسيته فشخ لحد ما لقيتها نامت وهي فحضني. كانت كانها طفله نايمه فحضن ابوها ومطمنه. كنت مبسوط اوي اوي اوي. ايوه يا حبيبتي نفسي اخد بالي واطمنك واخليكي اسعد مي فالدنيا كلها. يومها كملت نوم على الكنبه جمبها ومن جمال النومه انا وهي مصحيناش غير الصبح ومش عارف ازاي نمنا فحضن بعض كده. ازاي لمدة تسع ساعات انا وهي نايمين كاننا جسم واحد. كاننا عشاق.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
فتحنا عنينا سوا. كانت راسها على صدري ونايمه على جنبها اليمين وفارده رجلها اليمين وتانيه رجلها الشمال ومنيماها على رجلي. (صباح الخير يا مي) قلتهالها بحنيه بنت وسخه وهي ردت بحنيه اكتر (صباح الخير يا قلب مي) (نمتي كويس يا روحي) كانت لسه مش واخده بالها من طريقة نومها على جسمي وازاي لازقه فيا وقالت (اوي يا احمد بقالي كتير مسمتعتش بالنوم كده). بمجرد لفيت راسي نحيتها وشوشنا كانت قريبه اوي من بعض. اوي.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
يعني كان بين شفايفي وشفايف ماما عشرة سم بس قمت قايلها (شفتي النوم فحضن احمودي حلو ازاي) لقيتها حضنتني اكتر ولسه ناسيه خالص ان مينفعش ام تنام كده على ابنها وقامت من غير قصدها رجلها المتنيه بقت فوق على مكان زبري بالظبط. اللي فاجئني ان خلاص احتكاك زبري بيها مبقاش حاجه تخليها تتخض او تتاخد او تدايق حتى. وانا كمان صعب عليا ابيض عليها واهيجها دلوقتي وافصلها من انبساطها ده. لاني بجد بجد بحبها مبسوطه. بوست خدها برقه اوي (يلا يا قلبي علشان انا انهرده هخلي يومك احلى من امبارح كمان).
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
لقيتها حضنتني اكتر ونامت بخدها على صدري وغمضت (لاا متقومش انا مرتاحه كده) حسست على خدها اللي قلب كياني من اول ما بلغت وبستها جمب ودانها برقه فشيخه وقلتلها (عمري ما حسيبك تنامي غير فحضني يا حبيبتي) وسبتها وقمت لاني لحظه كمان وكنت غصب عني هنسى نفسي وهاكل شفايفها اكل، برضه هزار وضحك واحنا بنفطر وبنتفرج عالتليفزيون والجو كان دافي وحلو اوي وخرجنا قعدنا فجنينة الفيلا وغنينا سوى. ماما وانا صوتنا حلو شويه. مش مطربين يعني بس حسنا حلو. اتكلمنا كتير ومحسناش بالوقت لحد الضهر. قمت قايلها فجاه (ماما يلا ننزل البيسين بتاع الفيلا نفسي اجربه اوي).
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
وجرتها من ايديها ومدتهاش فرصه تفكر. وجريت بيها على الفيلا وقنت مطلعلها الشورت والبرا الضيق. (يلا يا ميوشه هموت وانزل البيسين) لقيتها مكسوفه (يا احمد وهو انا هلبس كده برضه!! انزل انت يا حبيبي وانا هقعد اسمع اغاني جمبك) (مي مي هزعل منك بجد متبقيش غلسه انا هزهق لوحدي) (مممم طب خلاص حاضر يا روح مي) لقيتها خارجه عند المنشر (رايحه فين يا ماما؟) (هجيب المايوه التاني زمانه نشف) مسكت ايديها (ماما هنا انت لوحدك محدش هيبص عليكي) (مممم يا احمد انا عارفه بس يعني ده مش سني خالص) كنت عايز اقوللها حرام عليكي يا فاجره كفايه رقه وكسوف انا اتجننت بسببك. (سنك ايه يا ام سن ده انت احلى مزه فالكون كله) قامت ضحكت (يا واد انت جايب الشقاوه والكلام ده منين. ده انت هتدلع مراتك اخر دلع) غصب عني شدتها عليا وكاني كنت بكلم عنيها. (انا مش عايز ادلع غيرك يا ماما). اتكسفت وخدت بالها ان الكلام ممحون اوي. (طيب طيب يا عم الرومنسي يلا اخرج استناني وانا جيالك) (خلاص هستناكي على البيسين). خرجت وكنت بعد كل ثانيه بتعدي. الوقت كان بيعدي براحه اوي. طبعا لبست مايوه تاني كنت شاريه قاصد وكان بجيب بزراير وكان صغير شويه وكنت عارف ان سهل فشخ اخرج زبري منه فاي وقت انا عايزه. وفجاه لقيتها جايه عليا. برقت. احا. فتحت بقى ومقدرتش امثل. تنحت فيها. كانت لابسه الشورت. ده طلع وسخ اوي. الشورت لو اتخيلتم معايا مكنش ضيق ولا واسع. كانه هوت شورت خفيف ومرحرح بس ماسك فنفس الوقت على لحم كسها وطيازها والكلوت متحدد تحته نيك. والشورت بيتحرك على شفايف كسها ومحدد شكلهم وهي ماشيه. بس اللي خلاني اشهق جوايا وخلاص هيغم عليا هم بزازها. احا البرا الضيق كان يادوب مغطي حلماتها وزانقها وكل بزازها مطرشقه وباظه برا من البرا فمنظر اوسخ من وساخة البورن ستارز. لما قربت مني ولقيتني مبرق كده قامت بكل كسوف الدنيا قالت بمحن وهي مغطيه بزازها بايديها (احمد المايوه ضيق اوي مش هينفع البسه). خلاص كنت هتجنن. هتجنن. هتجنن يا ناس من المنظر. ايديها يا ريتها كانت مداريه بزازها دي بعفويه كانت مغطيه البرا بس وانا كنت شايف ماما كانها مش لابسه برا اصلا وبزازها متفعصه كده بايديها مش بالبرا. احا هغتصبك يا ماما بقى مش قادر مش قااااااادر.
الجزء الثامن:
نسيت نفسي وانا متنح فجسم ماما الفاجر. كانت ماسكه البرا بكسوف اوي (ولد متنح فيا ليه كده) مش عارف ازاي قلتلها (ماما انتي ملبن فشخ) ضحكت وقالتلي (يا قليل الادب فيه حد يقول لمامته انت ملبن). قمت مقرب منها وكان فضهرها حيطه وقمت عامل دور حمدي الوزير يعني متحرش بهزار. ماما لزقت بضهرها وطيزها فالحيطه ومغطيه لسه البرا بايديها وانا لازق بكل جسمي فكل حته فجسمها. قربت راسي اوي منها (ايوه انت ملبن اوي ووتكه اوي وسكسي اوي اوي) ضحكت فشخ (يا واد بطل شقاوه هههههه)(انت يا جميل لازم الواحد يبقى شقى معاكي) وقمت لازق بزبري فلحمها اكتر وقربت شفايفي من شفايفها اويي (عايز اكلك اكل يا ميوشه). كنت مركز فشفايفها ولقيتها بترتعش اوي (احمد بطل شقاوه. عيب كده) سبت شفايفي مقربه اوي ولمست شفايفها لمسه صغيره ومتاكد اني سمعت ساعتها تنهيدة ااااااه صغيره طلعت من ماما قمت محرك زبري على سوتها بوساخه. (هو ايه اللي عيب يا بت). ماما كانت مزنوقه فشخ بين الحيطه وبيني وشفايفها تعتبر لازقه فشفايفي ولقيت عنيها مغمضه وشفايفها مفتوحه بترتعش وعرقانه وبتنهج شويه. قمت مفوقها من هيجانها بهزار (ههههه شفتيني وانا متحرش يا ماما هههه. ماما كانت عرقانه وبتهته ولسه مستوعبه اللي حصل (دمك تقيل اوي يا احمد. انا هدخل الفيلا مش هعرف انزل البيسين الشمس هتحرق جسمي. شديتها من ايديها (عيب عليكي عامل حسابي يا بت)( هههههه بت لما تبتك هو انا واحده شاقطها يا ولد) قمت فجاه بايسه حتة بوسه فاجئتها فشخ على شفايفها. بوسه وسخه اوي. اتعمدت شفايفي تكون مبلوله بمية بقي وقمت لازقها فشفايفها ثانيتين كاملين لقيتها احا غمضت وشفايفها اتفتحت وجسمها ساب فشخ (احمد مممينفععش تبوس مامتك على شفايفها) كانت بتتكلم بمحن ابن وسخه. انا جننتها رسمي ولسه هفضل اجنن فيها لحد ما اخليها تموت. هجننها واجنن كسها زي ما هي فشختني بوساختها وهي بتتعرى قصادي كل لحظه فعمري. (حبيبتي من غير قصدي. تعالي تعالي انا جايب سن بلوك معايا) وكنت محضر الكريم ورحت راجع لازق فضهرها.علشان ادلها شحنة شرمطة فلحمها جديده. كانت هي لسه مفاقتش من اللي حصل فكسها لما زنقتها فالحيطه ولا فاقت من اللي حصل فشافايفها دلوقتي. لزقت فطيزها بزبري اللي حرفيا بقى شبه خرطوم الحريق من شهوته. وحطيت كريم على كتافها. ماما كانت اصلا على اخرها وخلاص هتجيبهم على روحها. وكان اودامها طربيزه قامت موطيه سانده عليها من كتر ما هي دايخه من وجع كسها. قلت فنفسي (مصلحه يا متناكه انك وطيتي علشان اعرف اركب كل لحم طيزك) قمت قايلها بهزار (هو انا اكمني اقصر منك يعني فاكراني مش هعرف ادعك كتافك) زبري كان فنص كسها من ورى بالظبط وابتديت اشب واتحرك على كل طيزها بطول وعرض زبري وانا عامل نفسي بدعك كتافها وهي بترتعش (احمد كفايه سن بلوك بقاااا متحطليش تاني) كنت مقرر اعذب بنت الوسخه واخليها تنهار وتموت بجد. هخليها ترجع من الرحله دي وهي نفسها تجري ملط فالشارع وبتصرخ (عايزه اتناااااااك). رجعت حشرت زبري كله فنص طيزها وقمت فاكك البرا من ورا. صرخت ومسكته من قدام (احمد بتعمل ايه). منظرها وهي مفنسه وضهرها ملط ومغطية بزازها بايديها بهدلني حرفيا قمت نزلت بجسمي وقمت خابط كسها المتحدد بحنيه اوي. وزي ما حصل فالمطبخ صرخت (اييييييي ممم أاااه) وقامت وقفت ضهرها ورفعت راسها. ماما منحنيات ضهرها فاجره نيك. ولما بتبقى فارده ضهرها بتبقى طيازها وكتافها رجعين لورا بشكل سكسي نيك. وشوشت ودانها اللي كانت لازقه فخدب (معلش قلعتك البرا علشان ادهن الكريم تحته). المسكينه خلاص مبقتش قادره تلم نفسها ولا شهوتها ومش قادره حتى تبعدني عن لحم كسها الشرموط ده. (احمد مممم مفيش داعي انا اصلااا مممم مش هنزل كتيير) لفتها بايديا فجاه وعملت نفس الوضعيه الوسخه اللي كل ابن هيجان على امه نفسه يعمله فيها. وراك ماما كانت لازقه فالطربيزه فقعدت سنه بطيزها عليها. واللي ساعدني هو ان الطربيزه كلها رخام فتقيله ومبتتحركش. (مش هتنزلي ايه!!!) قمت لازق فيها فشخ وزنقتها بين لحم بطني وزبري وهي فاتحه رجليها بترتعش (ده انا مش هخليكي تطلعي من الميه يا بت). احا كنت خايف بجد انسى نفسي واغتصبها. هي خلاص الشهوة عماله تزني فيها وبتتكلم كان فيه حد بيلحس كسها (احمد بسسسس بقى) لزقت فيها زبري كان دايس بالطول من اول كسها لحد نص بطنها تقريبا وابتديت ادهن كتافها من قدام وعمال اوطي عليها بجسمي وهي بترجع ومتنحه فوشي مش مصدقه ازاي هي بتبقى شرموطه كده لما ابنها بيهتكها كده. (اااحمددددد بس بقاااا) كانت بتنهج وهي بتقولها. وزبري نايك لحمها براسه. فاجئتها بسؤال (ماما شفتي البنات اللي كانوا جمبنا كانو بيبصوا عليا بسفاله ازاي. خدتي بالك؟). كنت ساعتها ابتديت ادهن رقبة ماما. احا بجد كنت شيطان فشخ وبلعب فرقبتها بصوابعي وبحسس تحت ودانها لحد كتافها وهي بقت تتكلم وهي مغمضه عنيها.
كانت بتتكلم برقه وهيجان وببطء وبتنهج (ايوه شفتهم يا احمد وعصبوني اوي. (ماما هو انا شكلي كان سافل) وقمت نازل بايدي فجأه من رقبتها ومسكت اخر ضهرها اوييي ويعتبر اول طيزها قامت لا اراديا صغطت بنفسهت على زبري ورجعت بضهرها لورا (اه يا احمد كان سااافل اوي) وانا عمال تحسيس على ضهرها الملط وزبري حرفيا شاقق شفايف كسها وعمال اقرب منها وهي ترجع لورا. نفسي بجد اوريكم المشهد. نفسي تشوفوه كانه صوره لاني بجد اللحظه دي كنت هحشر زبري للاخر جوه كسها. ماما من كتر الهيجان ومن كتر منا عمال اقرب منها من فوق قامت تنت ضهرها لورا وحطت كيعان ايديها على الطربيزه وسندت عليها وكفين ايديها ماسكين البرا المفكوكه وضاغطين على بزازها اوي اوي. ومن كتر ما رجعت رجلها ال اتنين اترفعوا من على الارض ومفتوحين فالهوا وانا حرفيا راكبها وزبري كله كله حرفيا بين شفايف كسها وايديا عماله تحسس فنص ضهرها. لقيت بطنها بتطلع لفوق بمجرد التحسيس على نص ضهرها المتني (ماما مكنش سافل ولا حاجه دول تلاقيهم معجبين بالعضلات الجديده) (لاااا يا حبيبي كانو بيبصوا عليه). ايدي كانت نزلت تاني على اول طيازها المليانه سكس. ونسيت نفسي بجد بقيت بحك رايح جي بزبري بين شفايف كسها الكبيره فشخ والحجه طبعا اني اوصل لضهرها كله. قلتلها وانا بنهج (بيبصوا على ايه ماما). ماما بقت مغمضه فشخ وبتتكلم وهي راجعه براسها ولقيتها سايبه وهيغم عليها وايديها اللي ماسكه البرا عماله تنزل من على بزازها من غير ما تحس. بقيت مجنون من الوضعيه اللي احنا فيها ومنظر المتناكه وبزازها بتتعرى بالتدريج. بقيت بنهج بسرعه فالكلام (ماما بيبصوا على على ايه؟) ماما قالت وهي مش حاسه (بتاعك يا احمد) (على ايه يا ماما؟) وقمت داهن الكريم على بطنها. احا اول ما لمست بطنها لقيت بطنها كانها مغناطيس فايدي. احا مي بجد كانت سايبه فشخ. عنيا مركزه فبزازها. فيه بز كامل اتعرى ملط والتاني ايديها خلاص بتسيبه. بقيت اتحرك على كسها اكتر. بمعنى اضق بفرشها. (ماما ويبصوا ليه هو حلو يعني؟؟) قلتها بمياصه فشخ. وفجأه لقيت البرا وقع من كف ايديها ولقيتها بتنهج وبزازها ملط . خلاص يا احمد عشرها وريحها بقى وريح نفسك. احا ده انتم اصلا كانكم فسرير الجواز. ماما ولا كانها توبلس قصادي ومش حاسه بالدنيا (بسس بقاااااا تعبت يا احمد) (تعبتي من ايه يا حبيبتي) وقمت مخلي ايدي اللي على بطنها تطلع لفوق لحد ما لمست بزازها الكبيره من تحت. (بسسسس يا حبيبي مبقتش اااااه احمد ااااه. كنت بدعك ببطن ايدي بطنها من فوق وصوابعي بتنيييييك بزازها من تحت اوي. (تعبتي من ايه يا مي ها؟) ماما خلاص كانت هتجيلها رعشة الشهوه. وكالعاده وزي كل مره بزللها بالشهوه قمت فوقتها (ماما الحقي صدرك عريان) الجمله فوقتها وقامت ماسكه بزازها بايديها وجسمها بيرتعش اوي (ااااحمد انا دايخه اوي سندني) وقامت مددت على الطربيزه وهي ملط. لما مددت طيزها رجعت لورا وبقت كلها عالطربيزه وكسها بارز لبره الطربيزه. ساعتها حرفيا كاني بقيت شيطان مش عايز يعمل حاجه غير انه يضاجع المره السايحه اللي قصاده. ماما كانت ممدده ومغمضه ودايخه وبترتعش وعرقانه. وكنت راكب كسها ومن هيجاني على منظرها وهي مغطية بزازها بايديها بس قمت نمت فوقها. زبري كان فاشخ كس ماما نصين وراسه عند سرتها. مكنتش بفكر انا بعمل ايه. واللي فاجئني انها محستش اني حرفيا بقيت بضاجعها وبتجوز كسها. ازاي مخفتش عليها ان بجرالها حاجه. كانت بتنهج اوي وبترقص تحت زبري بلحم وسطها. وقمت قايللها (ماما خدي انتي ادهني صدرك انا عيب امسكه ومديتهاش فرصه تفكر. حطيت الكريم على بزازها ومسكت ايديها وحطتهم فوق مكان الكريم. (ماما على افكره انت كمان بقى الرجاله مشالوش عينهم من عليكي. شوفتيهم كانوا متنحين فجسمك ازاي.) كنت عمال ادعك بطنها بحنيه فشخ وانا راكبها بزبري. بطلع قدام وارجع ورى بشكل وسخ كاني بدعك بطنها بس انا قاصد ادوس على سوتها بزبري وانزل بيه على شعر كسها وكسها لحد فرق طيزها. وهي نسيت نفسها وابتدت تحرك ايديها اللي على بزازها. وانا مبرق. (ماما كانوا بياكلو جسمك بعنيهم. شوفتيهم؟) (ااااااه شفتهم يا حبيبي) كانت بتتكلم كانها لبوة فحضن دكرها. (ده انا سمعت واحد اصلا بيقول للتاني كلام وحش اوي) وقمت دايس على كسها (ممممم قالوا ايه يا احمد) (واحد قال الفرسه دي لو مراتي كنت كتفتها ونزلت فيها مممممم مش هينفع اكمل) ماما ابتدت تنهج فشخ وبتدهن بزازها الملط قصاد ابنها وبترتعش اوي (ممممم كمل كمل يااا احمد مممم متتكسفش) قمت قايل بكسوف (كنت كتفتها ونزلت فيها تفعيييص). فجاه ماما صرخت وجسمها اتشنج اوي (اااااه ممممم ايه يا احمد). يا قحبه ده انتي فاضلك تكه وتشخي على نفسك. (تفعيييص ف لحمك يا ماما) .. الكلام الجاي ده كله اقروه وتخيلوا اللي كان بيحصل فنفس اللحظه معاه. كنت بتحرك بزبري رايح جي وماما بتنهج وبتفعص بزازها مش بتدهنها. حرفيا بتشرمط بزازها. وهي بتنهج وخلاص هتجيب شهوتها (وايه تاني يا احمد) (و يحسسوا على كل جسمك) (مممم احمد وايه تاني. ايه تاني يا حبيبي) قلت بوساخه فشخ (ماما قالوا كلام مفهمتهوش)(قول قول ااه ممم قول) (قالوا انهم عايزين يركبوكي) ماما سمعت الكلمه لقيت جسمها اتتفض وقامت بضهرها كله وحضنتتي جامد ولزقت فيا لفت ايديها ورى ضهري وبقت تتكلم بهيجان وجنان وبزازها ملط ولازقين فجسمي العريان وزبري زنا مليون مره فزنبور كسها. (احمد قالوه ايه) (يركبوكي يا ماما) (ممممم ااااه) (ويعشروكي يا ماما. ماما سمعت الكلمه وقامت شهقت (ااااام ممم احمد انا…. اااه) (وواحد تاني سمعته بيقول كلام سافل برضه. قال عايز الحس جسمك لحس). ماما كانت حرفيا حضناني وبتحرك كسها وطيزها ورا وقدام كانها هي اللي بتنيك زبري. (احمددددد مممم قال ايه) (الحس جسمك وابهدل جسمك) انا كنت نسيت نفسي وخلاص هقطعلها الشورت والكلوت وزبري هيخترق كسها. قالت بصرخه (ااااااح احمد ايه تانيييي) (واحد قال هعشرك يا وسخه) (اييييييه ياحماااد) (هيعشرك يا ماما وهينكحك وينكح لحمك ويخليكي تجيبيهم) لقيت ماما حرفيا عماله تحك كسها طالع نازل على زبري وخلاص هتجيبهم. (ماما ماما هو يعني ايه يعشرك دي وينكحك؟ ماما انا عارف اني اهبل بس انت صاحبتي ممكن تقوليلي ايه تجيبيهم دي). لقيت ماما صرخت (ايييييه ايييي). طبعا سيبتها قبل ما كسها يفرقع بثواني. وقمت نايم ممدد جمبها على الطربيزه. نمت بضهري زي ما كانت نايه وهي قاعده على حرف الطربيزه من فوق. منعت نفسي ابص على بزازها. بس لمحتها بتغطيها بايديها ال اتنين نسخه طبق الاصل من الشراميط اللي بيتقبض عليهم فشقق الدعاره وبيخرجوا مغطيين شرمطة بزازهم. (ماما ادهنيلي بطني وكتافي) وماما تنحت فزبري. عنين ماما مش هي نفس عنيها اللي كانت من نص سنه بتستغرب وبتتخض وبتتكسف. عنين الوسخه دلوقتي بقت بجحه زي بحاحة زبري واكتر. ماما كانت كانها بتتوسل زبري يرحم جسمها من التعب ده. نظرتها كانت غريبه لزبري اللي حاولت احافظ عليه جوه المايوه بتاعي. كانت نظرة شهوه وتوسل وهيجان وفضول فالفرجه على حلاوته. (ماما حبيبتي يلا ادهنيلي وقمت حاطط كريم فكف ايديها اللي لازق فبزها. الكريم واتعمد احشر كف ايدي بالكريم بين بز ناما اليمين وايديها. احا اول ما صوابعي لمست حلمتها ماما لمست ايدي وغمضت. خليت صوابعي تدوس نيك على حلمتها الواقفه نيك. وشلت ايدي بسرعه. وطبعا منستش اخد فايدي كميه كبيره. ماما كانت مكتفه بزازها بكفين ايديها وده مخلي دراعاتها متنيه وزانقه فجنابها. (يلا يا ماما بقى ادهينيلي خلبنا ننزل الميه). وهي مكسوفه نيك وباصه للارض قامت شالت ايدها من على بزها اليمين. وقامت مغطيه بزازها الكبيىره النجسه بدراعها بالعرض وكف ايديها ماسك جمبها التاني. منظرها كان ابن شرموطه. وشهوتها كانت بنت شرموطه. وزبري ناوي يمرمط اللي لسه متبقى منها بعد الهيجان. من مكانها ده علشان تدهنلي بطني كان لازم كوعها يخبط فزبري اللي خلاص واقف عمودي على جسمي وتكه ويخرج من زراير المايو اللي فالنص. ماما حاولت متبصش على زبري وكملت دهن فبطني. غصب عنها كانت بتتكلم بمحن وسخونيه وبتحاول تداريهم بكسوف (على فكره انت بقيت شقي اوي). انا كنت بكلم ماما وانا منسجم ومنتصر وحاطط على شهوتها وفعلا بستمتع باللي وصلت هرموناتها المولعه ليه وبشوفه فكلامها. حتى دعكها لبطني كان زي التحسيس. (شقي ليه يا قلبي) (محدش يهزر مع مامته هزار غلس كده). قمت حاطط ايديا ال اتنين على كتافها وابتديت ادهنهلها كتافها وبنزل على دراعاتها براحه اوي.
(احمد بتدهن ايه تاني)(دراعاتك يا ميوشه علشان متسمرش) كان اخر مسمار فنعش شهوة كسها اللي حرفيا عمال اغتصب فيها من امبارح وقمت نازل بكفوف ايديا تحسيس على دراعها اللي فارداه وبتدهن بكفه بطني. وكفي التاني بيحسس على دراعها اللي مغطي بزازها الاتنين. دراعاتها كانت ضاغطه فشخ على بزازها من تحت فمستوى حلماتها وبقية بزازها مرفعون كلهم لفوق ومنطورين لبره اوي وفرقهم ابن كلب شرموط يتعب الحجر. لقيت نفسي بتغزل فمي غصب عني (انت عارفه يا ماما ان الرجاله ليها حق تبص عليكي) (احمد بس بطل كسفتني)(انت ازاي وشك حلو كده يا مي. انت احلى بنت وست فالكون) وانا بتكلم كنت بحسس باطراف صوابعي على منحنيات بزازها الفاجره. بحرك بطن ايدي بدهن دراعها وصوابعي بتدوق حلاوة جلد بزازها المدلدل المحبوس ورا دراعها. (انت ازاي يا ماما ***** خلقك بالحلاوه دي) خليت ايديا التانيه ترجع ورا ضهرها وبقت بتشدها عليا براحه اوي بس كاني بدهن ضهرها وهي ابتدت تدوخ تاني. الغلبانه مرحقتش ترتاح من وجع الكس اللي عملته فيها من شويه. (ماما مفيش ست سكسي زيك اصلا انتي ازاي يا ماما مش واخده بالك من نفسك. انت ازاي مخبيه حلاوتك دي. ازاي مدارية جمالك ده. علشان خاطر بابا ميزعلش؟) بابا لو عنده دم يا ماما مكنش سابك لحظه لوحدك. ماما مكسوفه اوي اوي اوي وبتقرب لا اراديا ببطنها من بطني. ايديا وصوابعي كانوا مستعبدينها كانها نايمه مغناطيسي. ايد على ضهرها بتشدها عليا وايد بتستهبل ونازله تحسيس وزنا وسخ فلحم بزازها. كانت مستسلمه نيك. وايديها مبقتش تدهن بطني. من هيجانها نسيت. ومبقتش بتحركها. ماما كانت وصلت خلاص انها موطيه بجسمها وكانها بقت نايمه على جنبها جمبي. وقمت منزل ايدي اللي على ضهرها حسست بيها قرب طيازها اوي. احا. كانت بترقص بطيزها من سخونتها. (عارفه انتي لو مراتي كنت عملت فيكي ايه يا ماما) وهي سايحه خالص وراسها نامت على كتفي ردت (عملت ايه يا حبيب ماما). ماما خلاص ساحت لاقصى درجه. وبوساخه ومكر وانا بحسس على دراعها اللي مخبي بزازها كنت بسحبه لبرا وبعري بزازها لحد ما بزازها الوسخين دول بقو مفروشين على صدري وجلدي العريان (كنت عملت ايه يا حبيبي. قوللي يا حبيبي ممم).
كان لازم احول السيحان اللي هي فيه لرومانسيه علشان متجيش بنتيجه عكسيه. رفعت ايدي اللي على طيزها لحد خدها وبقيت بحسس عليه. (كنت ضحكتك اوي يا مي وفرحتك وخلبتك سعيده. كنت عملت قرد علشان ابسطك) كنت بتكلم من قلبي بجد انا نفسي اعمل كده لمي برضه (كنت مسبتكيش لحظه فعمري كله. مكنتش سبتك ثانيه من غير ما اشوف حلاوتك. كنت هبقى اسعد راجل فالدنيا. ماما لقيتها مبتسمه فشخ وهي خدها وبزازها الملط لازقين فصدري (حبيبي انت بجد مش طبيعي انا بحب حضنك اوي اوي ده يا احمد. عايزه افضل كده زي ما انا دلوقتي عمري كله. بحبك يا حبيبي). قمت لافف راسي ولزقت فوشها (وانا بحبك يا حبيبتي) وبست خدها بوسه رقيقه اوي اوي (يلا بقى يا هانم ننزل الميه) وشدتها علشان اديلها تاني جرعة ضحك وهزار ولعب وفرحه فالميه. وكانت ملط من فوق. ماما نسيت نفسها من كتر الشهوه والرومانسيه ونزلت معيا البسين ملط. مخدتش بالها غير فالميه قامت غطتهم بايديها (احمد ايه الجنان اللي بتخليني اعمله ده. معقول الشقاوه دي. اطلع هاتلي البرا عيب اعوم قصادك كده) (ماما ماما انا احمد انا ابنك وصاحبك وحبيبك بطلي كسوف. انت فاكره اني هبصلك). بزازها كانو تحت الميه باس باين انها ملط. وايديها ضاغطه عليهم فرافعه لحمهم لفوق وبيترجوا فشخ. قربت منها ومسكت ضهر كفوف ايديها وقمت شايل ابديها من غير ما المس بزازها (حرام عليكي تحرمي نفسك من الحريه حتى قصاد ابنك) (احمد مينفعش ابقى عريانه كده قصادك)(بزمتك يا ماما عمرك ما حلمتي واتمنيتي انك تنزلي البحر او البيسين من غير هدوم)(احمد متكسفنيش). كانت باصه بعيد عن عيني من كسوفها. (ماما أنتي ليه دافنه فرحتك. انتي لو مخدتيش حريتك قصادي هتخديها قصاد مين) وقمت بشقاوه قايللها (ولو اني مش قادر استحمل حلاوتك يا طعم انت) ضحكت اوي وابتدى الكسوف يقل (انت مجنون مجنون وشقى بجد اوي هههههه). بصتلها وانا مبسوط. كنت فعلا عايزها تحرر جسمها المكبوت طول عمره. جسمها اللي مفروض يتحلل ليها انها تديله الحريه يتشرمط براحته. لانه شرموط فشخ فشخ. وفنفس الوقت انا فعلا ابتديت مرحله جديده مع اللبوه. مرحلة انها يبقى العادي انها تبقى ملط قصاد عنيا. احا يا قحبه قربتي من زبري وقلبي فشخ. كانت مبسوطه وبتعوم بحريه ومغطتش بزازها خالص وانا محاولتش ابص عليها كتير. كنت عايز اعودها انها هي اللي تناديني وتفتح كلام علشان ابصلها. لمدة ساعه كنا بنضحك ونهزر وبقيت عادي خالص ان بيني وبينها نص متر بس وهي طالقها بزازها الملط كده قصاد بنها. كان تقدم ابن كلب مهم جدا فعلاقة الوساخه والشذوذ اللي بخلقها مع ماما. يومها خدتها بعد البيسين واتمشينا كتير وضحكنا كتير وغديتها فمطعم بره شيك اوي. وجبتلها ورد. واتصورنا. يوم كامل كاني بفسح خطيبتي. مكنتش عايز ابهدل شهوتها تاني. لازم اوازن بين مشاعرها. اتمشينا فالقريه بالليل وكان فيه حفله على البيسين العام. فضلنا نتفرج ورحت اجيب عصير ليا وليها. وانا راجع لقيتها واقفه مع بنتين. انا شفتهم قبل كده. ايوه دول كانو من الشله اللي جنبنا عالبحر. وكانوا كس ام جمدان الدنيا فجسمهم. وشكلهم شراميط فشخ برغم انهم مثلا ف تالته ثانوي. يا ترى بيكلموا ماما ف ايه !!!!
رحتلهم فماما كانت بتضحك معاهم (حبيبي دول نور وفريده. وده يا بنات ابني احمد) .بصيت على نور وفريده وانا بسلم بالايد ولقيت مكر ابن وسخه فعنيهم. (اهلا وسهلا بتهيالي شفتكم قبل كده. ايوه على الشط امبارح) وواحده منهم ردت (ااه لما كنت بتتمشى مع مامتك). قلقت فشخ من نبرة كلامها. (طنط مي خلاص زي مااتفقنا هنستناكي فحفلة الشط بكره اياكي متجيش. يلا باي يا احمد).
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
مشيوا (ماما مين دول؟؟؟) (دول كانو بيعزموني على عيد ميلاد صاحبتهم عاملينه عالشط بكره) (مفيش داعي يا ماما خلينا فحالنا) ماما ضحكت وغمزتلي (يا سلام مثل عليا يا كداب. ما دول اللي كانو بيبصو عليك هههه). (دمك تقيل يا مي على فكره) لقيتها سالتني فجاه (احمد هو الناس اللي انت سمعتهم بيقولوا كلام وحش عليا وقلتهولي الصبح انت كنت فاهم الكلام ده) (ماما انا معرفش اصلا ايه معنى وقصد كلامهم ايه).
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
بضحك ولا كانها امي (يا واد يا كداب يعني عمرك ما اتكلمت مع صحابك فالكلام ده) (ماما انا مليش صحاب غيرك وانت عارفه. ومعنديش صاحب غير فهمي وانتي عارفاه) ماما ابتسمت (طب بص الكلام ده عيب اوي اصلا انا مصدقاك يا حبيبي انت مؤدب وجميل والكلام كان قذر بجد واكيد متعرفهوش) بست خدها وفنفسي بقول ( كس امك يابنت العبيطه).
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
(ماما هروح اجيب عصير تاني اجيبلك؟) (لا يا روحي) . مشيت وسبتها ولقيت نور و فريده فوشي فاتخضيت ولقيتهم بجرأه بنت وسخه بيسالوني (انت ازاي مستحمل كل ده) اتربيت فشخ فشخ (قصدكو ايه مش فاهم. نور لقيتها كانها بتزعقلي (مستحمل بنت الوسخه امك دي ازاي. احنا عايزين امك عايزنها اوي وخلاص اتجننا بجد). لساني اتشل وبرقت فاللي بيتقال. معقول اللي انا سمعته ده!!!!!
(مع احترامي لجميع الاصدقاء القراء. هذه القصه مناسبه فقط لمن وقع فعليا في الحياه الواقعيه في حب احد من محارمه واقاموا علاقه سويا)
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
(الجزء ده فعلا انا ذات نفسي شايفه ممل. اقراه وانت عارف انك هتتمل شويه.او متقراهوش براحتك. بس هو مليان تفاصيل نفسيه واحاسيس كتير. بس بالرغم من ملله احداثه بعتبرها اهم خطوة حصلت فعلاقتي مع ماما. انها تبتدي تبقى شرموطتي بقصدها.) اللبوتين هاجو على ماما. لما سمعتهم بيقولولي عايزين امك بجد كنت فرحان ولحد دلوقتي مش فاهم انا ليه حسيت كده وقتها. يمكن علشان بقيت ديوث على لحم ماما من كتر عشقي ليه ولا يمكن علشان ان البنات كمان بيهيجوا على لحم ماما الاوسخ من الوساخه. رديت عليهم بكل برود (اهي قصادكم هناك روحو نيكوها لو حابين).
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
الاتنين اتخضوا من كلامي اللي مكانوش متوقعينه. فريده اتكلمت بعصبيه (يا نور قلتلك بلاش هبل وبلاش نحط نفسنا فمشكله يلا نمشي) ردت صاحبتها نور وكان فريده عبدتها (بس يا بنت المتناكه انت متقوليش رايك فاي حاجه). حسيت اني هجت اوي لما شفت اللي نور عملته. واضح انها هي الدكر فعلاقتهم. نور وجهتلي كلامها وهي بتنهج ومتعصبه (بص بقى انت ترحمني ابوس ايدك انت مش متخيل انا لما شفتها امبارح حصلي ايه. هسالك سؤال.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
الوسخه مش اسمها مي برضه؟) (عادي ما انت لسه عارفاه منها)( لا يابن الوسخه انا عرفتها من الاكس فيديوز. عرفتها من وشها الفاجر اللي من يوم ما شفته على النت وانا نفسي المسه بكسي). زبري هاج اكتر. هاج علشان حسيت ان فعلا مي امي اتجرست واتفضحت وبقى يتجاب على لحمها من الرجاله والنسوان. وهاج علشان طريقة كلام بنت المجنونه نور دي. البت دي غريبه فشخ.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
برغم حجمها الصغير بس فيها كمية انوثه وشراسه ولاد كلب. جسمها مقلوظ اوي وفخادها كبيره بس مظبوطه مع وسطها ال (Skinny) وطيازها شكلها ابن وسخه وطبعا ده بسبب الچيم وبزاز كبيره ومليانه ومنفوخه. متخيلين الجسم؟. لقيت ان انسب حاجه نتكلم بوضوح ومن غير تحوير (شفتي الدنيا ضيقه ازاي. انتم الحفلة بتاعة بكره دي هتبقى الساعه كام؟) (فريده :مش فاهمين قصدك) ( بكره تلبسوا اوسخ مايوهات عندكو. اوسخهم واسخنهم حرفيا وتيجوا عندنا الشاليه بكره الصبح بس فالبدري. وتتصاحبوا عليها وبكره اعرفكم بقية اللي بفكر فيه.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
قمت باصص لنور (تقدري تجيبي فوتوغرافر فعيد الميلاد ده يصور صور وفيديو) (نور: عادي اقدر ايه اللي فيها) قربت منها وبخبث قلتلها مصور وسخ زينا يا نور. نور برقت واعتقد فهمت قصدي وقامت قايلالي (وحياتك لاعملها فيلم سكس يا احمد. امك دي محظوظه ياض. لينا واحدة صاحبتنا اختها الكبيره مجنونه بامك هي كمان وفنفس الوقت فوتوغرافر مشهوره اوي .
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
المهم انت هتعرف تخليها تتشرمط قصاد الكاميرا والناس. ضحكتلها وقمت ماشي. سيبتهم وكنت مقرر اني افكر لكل حاجه فوقتها. كنت مش عايز اضيع اللي كنت مخططه لماما انهرده بالليل. اتعشينا بره واتكلمنا بكل صحوبيه وروحنا ودخلت نامت وسامعها بتتقلب فرحت وسالتها مالها. (ضهري ورجليا وكل عضله واجعاني من البحر والعوم). عيني لمعت اوي. كان واحشني ادعك ضهر القحبه بس المرادي ضهرها ورجليها. (عامل حسابي يا روح قلبي) كنت جايب المرهم معايا ((نصيحه لكل هيجان نفسه يتمتع بلحم امه انه يهتم بحوار المرهم والدعك ده. فشيخ واسالوا المجربين).
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
ماما كانت لابسه فستان قصير اوي. وحملات من اللي بيتربطوا حوالين الرقبه فيونكه. وجسمها باين نيك من الفستان. طبعا مفيش برا. وبزازها حلوين نيك بالذات مناطق حلماتها الغامقه اللي ظاهره فشخ. احا يا مي يا ريتني ما شرمطتك. مبقتش مستحمل جسمك وهو بيتشرمط كده. لاول مره اقرر مهيجهاش ومفشخهاش. المرادي كنت خايف من نفسي. انا خدت بالي اني مبقتش بعرف اتحكم فهيجاني وانا راكب ماما. لو لمست جلدها انهارده غصب عني هزني فرحمها وهجيب لبني جواه.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
قلتلها (ماما انا هطلع انام بره علشان تاخدي راحتك ومش هقدر ادعك جسمك بالمرهم. عايز انام اوي) لقيت ماما كانها بتشحت بجد (احمد احنا من ساعة ما جينا هنا وانا مبنمش غير فحضنك). احا انا لما سمعت اخر جمله دي كنت خلاص قايد نار. لالا انا مش على بعضي. متضعفش يا احمد لو لمستها دلوقتي الليله هتنتهي باغتصاب وهتضيع كل اللي انت عملته. لو اغتصبتها عمرها ما هتسمحلك تلمسها تاني. اتقل يا احمد هانت. بست خدها من غير سفاله وابتسمتلها (يا حياة قلبي يا ميوشه.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
معلش خليني براحتي. (طب انت زعلان مني؟؟ حبيبي ميوشتك زعلتك فحاجه). كانت مايصه اوي. حرام بقى هلاقيها من شكل لحمك الملط ده ولا مياصتك. معرفش ازاي خطرت فبالي فكره جهنميه اني مقربش منها واشوف هي هتعمل ايه لما ابطل تحرشات شويه فيها. قمت عملت بتكلم بجد (ماما قلتلك تعبان مش قادر وعايز انام بره. انا حر يا ستي) وسيبتها ومشيت. بعد ساعه لاقيتها جايه الاوضه التانيه. (احمد انت نمت. احمد).
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
(ماما. فيه ايه. حصل حاجه) (انت زعلان مني علشان الناس قالوا كلام وحش عليا) كانت صعبانه عليا اوي. ماما مش واخده بالها انها ابتدت تحبني حب الست لجوزها. مش واخده بالها من غيرتها عليا ومن كسوفها وهي جمبي. ولا من تعلقها بيا اللي بيزيد كل يوم. قلتلها بحنيه وانا ببتسم (تعالي فحضني يا روحي هنيمك طول الليل فحضني يا قلبي) لقيتها جريت عليا ونزلت تحت الغطا وحضنتني اوييي (احمد انت ازاي بتخليني مطمنه كده).
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
ازاي انت اللي خليتني كده يا ماما. بقيت كل حاجه وعكسها بسببك. مبقتش عارف اعذبك ولا ارحمك. ياماما انا كمان ابتديت اعشقك كانك مراتي). سيبتها نايمه وانا كمان نمت مرتاح اوي. بقينا ننام لازقين فبعض ومبنسبش بعض طول النوم. محدش بيتقلب ومحدش بيبعد. ماما فتحت عنيها الصبح بس انا كنت مفتح قبلها من ربع ساعه وبتامل فالجمال الرباني اللي فوشها كله. (حبيبي صباح الخير مالك مبرق كده ليه) وشوشنا كانت قريبه اوي. بس هي مكنتش مضايقه. (مبرق فجمال وشك يا ماما).
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
وقمت بايس شفتها قامت بمياصه زقتني (يا مجرم مش قلتلك محدش بيبوس مامته من بقها). هتصدقوني لو قلتلكم اني مكنتش بمثل وقتها. ولا كنت مخطط لحاجه. لقيتني انا وهي بنتعامل بالفطره كاننا زوج وزوجه او اتنين عشاق. (مليش دعوه مهو محدش برضه مامته شفايفها حلوه كده) وقمت بايسها تاني على شفايفها وابطا من الاول. المرادي ماما ابتسمت برقه (احماااد كده عيب يا مجنون انت) من كتر ما قلبي بيرقص من رقتها ومياصتها فالكلام كنت هتجنن. بس انا برضه سبت نفسي للمحن ده عمري ما هستعبدها.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
دي هي اللي هتبوظ اللي متبقى من عقلي. قمت من جمبها ببرود ومسكت موبايلي وعملت نفسي ببتسم. باندهاش قالتلي بتكتب لمين. مردتش. (بتكتب لمين يا احمد) (دي نور يا ماما كاتبالي عالواتس انهم هيعدوا علينا) ماما مخضوضه فشخ وقعدت مكانها. (وانت عرفت رقمها وخدتوا ارقام بعض امتى. احمد عيب دي بنت ناس متكلمش بنت وهي مش خطيبتك) كنت مبسوط اوي من غيرة ماما عليا بس كنت عايز ازود جرعة الغيره فشخ عندها.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
(مالك يا ماما صاحيه بتتخانقي ليه يووووه الموضوع مش مستاهل) نزلت وعملت نفسي بكلم حد وبضحك فالموبايل. ماما نزلت وقامت بعصبيه قالت (مش هتفطر) بكل برود رديت عليها (لا يا ماما متشكر كلت بسكوت دلوقتي) وقمت مكمل تمثيلي اني بتكلم مع حد ومبسوط. فضلت اتفرج على التليفزيون ولقيت ماما جيالي فجاه (ما يلا ننزل الميه يا احمد) برضه رديت ببرود (انزلي انت يا ماما انا مكسل) (ماشي براحتك يا احمد ) وقامت مشيت بعصبيه وطلعت اوضتها ورزعت الباب بعصبيه.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
اقطع زبري لو اللبوه دي فاهمه اللي بيحصلها. مخ ماما معتقدش انه مستوعب التحول الفشيخ اللي بيحصل فحبها ليا من ابن لحبيب وعشيق). مفيش ربع ساعه ولقيت اللبوتين نور وفريده على باب الفيلا وعاملين زي ما طلبت منهم بالظبط. مايوهات بنت وسخه. فريده جسمها رفيع وبزازها فلات بس طيزها حلوه نيك ووشها زي البدر. ليكي حق يا نور تحبي فريده دي. عارف انت لما تشوف بنت فثانوي ونوع جمالها يجبرك انك تتمنى تكتفها من ايديها ورجليها وتنزل فلحم جسمها هتك لحد ما تخليها تعيط زي الاطفال. اهي فريده دي كده.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
كانت لابسه مايوه قطعه واحده لازق نيك على جسمها وعلى اللحم. وبرغم ان بزازها صغيرين بس حلماتها واقفه ومنفوخه فشخ ومعلمه فماييوها ومن تحت المايوه من خفته متحدد على شفايف كسها اللي اكبر من سنها المتناك ده. اما نور فنفذت كلامي بحذافيره. لابسه بيكيني چي استرينج وسخ. ده تقريبا لانچيري مش معقول يكون بيكيني. من قدام عند كسها مثلث صغير فشخ ومش على الكس ده على اللي فوق الكس.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
كسها مش متغطي غير بقماشه رفيعه اوي اوي مش مكفيه كسها كله وماسكه شفايف كسها بالعافيه. ومن فوق برا مفرغه ومش مغطيه حرفيا غير حلمات بزازها. ومن ورى هو خيط رفيع فشخ داخل ففرق طيزها الفورتيكه. خرجتلهم (في معادكم بالظبط) بصيت لنور وقلتلها يخربيتك ايه اللي انت لابساه ده ضحكت بمياصه وصوت مايع (هو مش انت اللي طلبت يا عم المدرب الفني هههه). (البت دي مجنونه هههه) قلت فنفسي الجمله دي ومعرفش فضلت متنح فنور شويه ليه.(المهم بصوا واسمعوا كويس هتعملوا ايه) واتفقت معاهم على كل التفاصيل
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
فريده نزلت الميه ونور قعدت جمبي على الشاذلونج (للدرجادي مبتحبش غيرها ومبتهجش على غيرها!!) (اشمعنى بتقولى كده) (انت عارف انك اول ولد اشوفه فحياتي ميبصش على جسمي بشهوه. ده بابا ذات نفسه لسه باصص على طيزي بصه كانت هتفلقهاااا) بصيتلها وانا مصدوم (ابوكي!!!) قامت مقاطعاني (وانت فاكر انه هيسيبني اخرج بالبيكيني الوسخ ده من غير ما بيمتع عنيه بيا. بس انت حتى مبصتش على حته فجسمي بوساخه خالص. للدرجادي مبتحبش تشوف غير مامتك).
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
(هتصدقيني لو قلتلك اني ايوه مبحبش ابص على ست غيرها). فجاه لقيت نور باست خدي ومبتسمه (متخفش طالما قلبك عايزها بجد هي هتحس بيك) بصيتلها وانا بضحك وكنت لسه هتكلم لقيت ماما دخلت علينا. كانت مكشره. (اهلا يا نور اهلا يا فريده ايه المفاجاه الحلوه دي) لقيت نور من نفسها بتوشوش ودني (امك غيرانه عليك فشخ على فكره). ابتسمتلها وكاني بقوللها ايوه عارف. (يلا زي ما اتفقنا يا نور). لقيتها قامت بشرمطه وبترقص طيازها.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
اسفين (يا طنط البيسين فالفيلا عندنا بايظ تحبي نمشي لو مدايقه). ماما كانت مركزه مع عيني اللي مفارقتش طيز نور. ومع زبري اللي حاولت اهيجه علشان ماما تحس اني هيجان على نور. وفجاه فريده خرجت من الميه كانها ملط. المايوه بقى شفاف نيك لدرجة اني شايف لون حلماتها الورديه. ولون شفايف كسها. كنت متفق مع نور وفريده اني هقطع اجسامهم بعنيا وكل المطلوب منهم انهم يتشرمطوا فالكلام والحركات وبس. ماما شافت نظراتي لبزاز فريده وكسها (احمد عايزاك جوه) لقيت نور غمزتلي فغمزتلها.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
البت دي ازاي فاهماني وفاهمه اللي بفكر فيه كده. دخلت جوه البيت و ماما شايطه (يعني لما قلتلك تعالى ننزل البيسين قلتلي ملكش نفس. خلاص النفس جاتلك دلوقتي.وبتتطوع وبتعزم ناس ينزلو البيسين. وايه البصات الزباله اللي بتبصها على البنتين دي) كلمتها بعصبيه وكاني بشخط فيها (انت بتكلميني ليه كده يا ماما هو انا عملت ايه غلط وبصات ايه انا مبصتش على حد فيهم) وقمت سايبها وطلعت لبست المايوه ابو زراير.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
وزبري مان مش محتاج يقف علشان يلفت النظر. زبري وهو نايم كان بيتمرجح جوه المايوه زي بندول الساعه. اتعمدت ابين لماما زبري وانا بقولها انا هنزل البيسين مع نور. سيبتها جوه غيرتها بتنيكها وقمت نازل الميه مع اللبوتين الصغيرين بصراحه كنت لسه مصدوم ان بنتين فثانوي ممكن يكونوا ليسبيانز. ايوه انا عارف ان جيلي جيل مهبب وان من كتر دياثة الابهات البنات الصغيره بقو كانهم متربيين فبيت دعاره. بس ليسبيانز دي مكنش ممكنش اصدقها.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
خصوصا انك لما تشوفهم تحسهم بنات هاي ومتربيه احسن تربيه. ضحكت فنفسي لما بصيت على نور اللي لازقه ففريده وبتتحرش فحلماتها الواقفه بتلذذ نيك (يخربيتك يا نور البت هيغم عليها هههه). نزلتلهم ورحت لنور (ارحمي البت هتموتيها يا قادره هههه) بصتلي بخفة دم (بقولك ايه انا لو منكتش فريده هتلاقيني حرفيا مغتصبه مامتك. يا اما هنيكك انت) كشرت فيها فشخ وبرقتلها (هااتنيكي مين) وقمت ماسك ايديها بعنف لوييها قامت مصرخه بلبونه (ااااه احا سيب ايدي ) كانت موجوعه ومكنتش عارف انا ليه كنت حابب اغلس عليها.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
(انت يا وسخه انت الشتايم مبتخلصش منك. انت بنت لازم تبقى رقيقه. لازم يبقى لسانك نضيف. تبقى لبوه كده بس مع حبيبك هههه او حبيبتك) وقمت باصص لفريده. نور كانت مبتسمه ليا اوي وعنيها بتضحك (حاضر انت عندك حق). ماما دخلت فلحظة منا ماسك ايد نور وعنيها بتضحك احلى ضحكه فالدنيا. لقيتها بصتلي بنرفزه وعملت نفسي مش واخد بالي (ماما يلا البسي الميوه وتعالي الميه حلوه. قامت دخلت ومردتش وكنت عارف ان غيرتها عليا.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت
هتخليها تنزل الميه علشان متسبش البنات معايا لوحدنا. بصيت لنور (جيبتي الميوهات اللي اتفقنا عليها معاكي) (اه) (طب يلا هدخل انا وانتي تعالي ورايا). قمت ودخلت الفيلا وطلعت لقيت ماما لبست المايوه الوسخ اللي مينفعش يبقى مايوه اساسا لمحجبه. (ماما مالك متنرفزه ليه كده) (مفيش يا احمد انت ايه طلعك من الميه… ممم سبت الهوانم لوحدهم!!) (هههههه يا ماما مالك بس قارشه ملحيتهم ليه) (انت يا احمد السبب مش شايف بتبصلهم ازاي…
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
قصدي انك بتبص بقلة ادم وعمالين تهزروا بالايد). ماما الغيره كانت مموتاها حرفيا. نور لقيتها بتخبط على الباب (طنط معلش جيت اسالك على حاجه) (طنط لو احنا مدايقنكم بجد قوليلي نمشي) نور ممثله فشيخه زيي وعامله طفله بريئه لدرجة ان ماما ابتسمتلها (لا يا حبيبتي تنورونا) (طنط ايه ده هو انت هتنزلي البيسين كده. ده بيتك يا طنط. ده انا اصلا كنت طالعه اديلك مايوهات علشان مكنتش اعرف عندك ولا لا)..
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
الخطه ابتدت تشتغل. (انا: قوليلها ونبي يا نور دي محسساني انها عايشه مع حمدي الوزير) ماما ونور ضحكوا. وفجاه نور كانها اتحولت لقطه متوحشه وشدت ماما (تعالي تعالي جربيهم بس) قمت قايم انا كمان. لزقنا فيها من الجمبين ونور بكل جرأه ابتدت تفتح سوسته المايوه من فوق ونزلت لنص ضهرها. ماما مخضوضه وبتضحك (بس يا عيال بتعملوا ايه. ههههه يا احمد حاسب بتزغزغني كده. كنت بشدلها كتاف الميوه. انا ونور فلحظه واحده اول ما لمسنا لحم ماما اتجننا واتحولنا لشياطين هيجانين.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
(يا ماما يلا بسرعه علشان ننزل الميه) (يا طنط علشان كمان معاد الحفله قرب خلينا ناخد وقتنا…..) كانت بتتكلم وهي بتنزل بكتاف المايوه اللي انا وهي خلعناها من فوق كتاف ماما وكانت وصلت لبطن ماما. وانا متنح فبزاز ماما اللي محشوره فالبرا بتاع البيت. ومش مصدق الموقف. بنت فثانوي بتقلع ماما المنيوكه قصادي. احا زبري وقف فشخ. فشخ. ماما كانت مخضوضه ومكسوفه لسه (يا بت يا نور هههه يا احمد عيب انا هغير لوحدي هههه بس يا مجانين).
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
فاللحظه دي نور كانت قاعده على ركبتها ووشها متنح فسوة ماما واول كلوتها ومكانتش قادره تخبي هيجانها وقامت نزلت رجلين المايوه براحه اوي وهي مبرقه فكل نقطه فرجل ماما ووراكها (ممم ارفعي رجلك يا طنط علشان اخرج البنطلون) ماما مكنتش واخده بالها من نظرات نور وكانت باصه على زبري اللي بقا ضاغط على المايوه وعمودي وواقف وراسه مليانه فشخ) وقامت فاجاه وشوشتني احمد خد بالك يا حبيبي. وقامت حاطه ايديها غطته وقامت زقاه لوره. يا دين امي عالشعور الفشيخ اللي جالي. بطن ايديها كانت حاضنه زبري كله لمدة ثانيتين.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
نور خدت بالها من اللي حصل. ماما لما زقت زبري ومسكته ارتبكت وايدها ارتعشت. وقامت مكلمه نور (خلاص يا بنت انا هكمل لوحدي) ونور كانت فوادي تاني خالص ووشها قريب فشخ من كس ماما وبتتفرج على شعر كس ماما اللي طالع من جناب وفوق الكلوت وخلاص حاسسها هتقطع الكلوت وتمص كس ماما. كان لازم افوقها. (نور نور كفايه هزار علشان ماما متزعلش يلا حطي المايوهات فالحمام وماما تقيسهم وتوريهم لينا. نور دخلت.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
ماما كان منظرها فشيخ وهي واقفه بالسنتيانه والكلوت بس. وكانت لازقه بطيزها فزبري اوي. كانت ابتدى جسمها يحس انه بيتفشخ وبيقيد نار. (متزعليش مننا با ماما احنا بنهزر معاكي) وقمت بايسها على شفايفها بوسه سريعه. لقيتها اتكسفت فشخ وابتسمت (احمد مش قول…) قمت مقاطعها وانا بزنق زبري ففرق طيزها اوي وراس زبري اللي هيتجنن علشان يخرج من المايوه عماله تخبط فضهرها من تحت. وقمت حاضن بطنها بايديا.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
لقيتها رجعت بطيزها اول ما لمست سوتها. وشوشتها( متكمليش عارف انك قولتيلي عيب ابن يبوس مامته فشفايفها كده. كنت بطلع بايدي وصوابعي طلعت فوق سنتيانتها. لقيتها رجعت براسها وقالت (ايوه عيب يا احمد) (هو ايه اللي عيب يا ماما) وقمت حاكك جوه فرق طيزها زبري. لقيتها غصب عنها غمضت وفتحت شفايفها (مممم عيب تبوس شفايفي بشفايفك. ممم احمد سيبني اروح القيس المايوهات. ) كانت لبوه فشخ وهي بتتمشى لحد الحمام. يخربيت اهلك يا وسخه. يخربيت منظر كلوتك الصغير اللي مينفعش شرموطه حتى تلبسه. يخربيت وسطك وضهرك وفخادك. ااااه.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
ماما دخلت ونور خرجت وقفلت الباب. لقيتني انا وهي غصب عننا بنهجم على بعض وشفايفنا بتقطع بعض وبقينا نحك اجسامنا فبعض وايدينا نزله تفعيص فكل اعضائنا. من كتر ما احنا هيجانين ومش قادرين بسبب المعرصه مي انفجرنا وانفجرت شهوتنا واتجننا. لقيتها. فوقت نفسي (نور نور اهدي اهدي علشان خاطري. كده غلط. انت صغيره. نور كفايه اهدي) لقيتها اتكسفت (انا انا ممم مكنش قصدي نعمل كده.. مممش مستحمله وجعي بسبب طنط. يا احمد انا جبتهم على نفسي و….
 



