Uncategorized
		
	
	
قصص سكس محارم – ماما مستحملتش منظر زبري الكبير وعشيقته البارت التالت والرابع – قصص سكس محارم أخوات

تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام أحد المتصفحات البديلة.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام أحد المتصفحات البديلة.
مكنتش مصدق ان زبري كان واقف وعريان ملط بتخنه وبطوله كله قصاد وش الانسانه اللي مبحلمش غير بيها وبس، غمضت عيني وافتكرت اللحظات اللي زبري كان نايم على وشها فزبري ارتعش، زبري كمان مش مصدق انه داق طعم وش ماما مي، ماما اللي عمري ما شفت واحده ففجر جسمها ولا ففجر وشها ولا ففجر رقتها، ماما اللي من يوم ما عرفت يعني ايه سكس و يعني ايه جسم ست ومفيش غير لحمها اللي فاشخني، كنت بحسس على زبري اللي بقى لونه احمر وراسه غرقانه بالمني وانا بفتكر اول مره الشيطان خلاني افكر فماما.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
ومبقتش عارف عشقي لبنت المنيوكه دي ابتدى منين، يا ترى ابتدى من نظرات الرجاله والشباب ليها فالشارع اللي حرفيا كل ما بتنزل بيهتكوا شرف وشها، يمكن ده اللي خلاني انا كمان ادمن الفرجه على وشها؟ وكلام اللي كانوا بيعاكسوها وانا ماشي جمبها وانا صغير (يخربيت جمالك) (شفايفك فاجره) (يا بخت ابنك) (انت لو ماما كنت بهدلتك)، ساعتها كنت بفكر كتير هو اللي قالها يا ريتني كنت ابنك ده قصده ايه، ويومها لما روحنا ولان ماما مببتكسفش مني وزي كل يوم بتقلع عباية الخروج واللي دايما بتبقى لابسه تحتها هدوم بيت علشان هي محترمه وبتاخد بالها حتى ان محدش يعرف شكل كلوتها ولا سنتيانتها.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
بس يومها قلعت العبايه ومكنتش لابسه غير كلوت وسنتيانه، يومها برقت فلحمها وبزازها المدلدله من البرا وكلوتها اللي زانق فردتين طيزها ومن قدام مبين شويه من شعر كسها من على الجنبين، ولما رحت اوضتي وقلعت لقيت زبري واقف وهيجان وعلى اخره، ومسكته قصاد المرايه ودعكته وانا بفتكر اللي كان بيعاكس ماما وبيقولها (انتي لو ماما كنت بهدلتك).
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
ابتديت من ساعتها اعرف مواقع السكس وبقيت بحب اجسام الستات فشخ، وابتديت اتمتع وامتع عنيا باجسام الستات والبنات اللي ماشيين فالشارع، كنت فاليوم الواحد بوصل اني اشوف ظ،ظ*ظ* ست عريانه ملط على مواقع السكس وفالشارع بزني بعنيا فاكتر من ظ،ظ*ظ* واحده وبمتع عنيا ببزازهم وطيازهم اللي ماشيين بيفرجوها لكل زبر، بس دايما وبرغم كل الاجسام اللي بشوفها بقت عنيا اول ما بتلمح ماما كنت بنسى الدنيا وبنسى اي ست عريانه شفتها.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
كنت بقول لنفسي احا دي اجمل منهم كلهم، كنت يوميا اخلص مذاكرتي بسرعه علشان اتفرغ بقية اليوم للحم ماما، مبقتش بعمل حاجه غير اني متنح فاللي باين من جسمها، وكان بيبان كتير اوي، برغم تدينها او انها محترمه بس هي فالبيت بنت كلب وسخه.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
خصوصا الفتره االي كان بابا فيها معانا ومسافرش لسه للشغل بره، كنت كل يوم بشتم ماما فسري اكتر من اليوم اللي قبله، احا طول اليوم وكل يوم لانچيريهات (مش قمصان بيت عاديه حتى)، حمالات ساقطه، بز خارج بره وشويه وحلماته كمان هتخرج، حلمات منفوخه وعريانه علطول تحت اللانچريز، بزاز بترقص وبتتمرجح طول الوقت تحت الشفاف والعريان اللي بتلبسه، كل يوم بتجنن اكتر من الاول، كل يوم بعبد لحمها اكتر من الاول.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
عيني يوميا بتتعبد فكل لحمها، وبنت القحبه المنيوكه مش حاسه ان ابنها تعبان بسببها، فخادها ملط ظ¢ظ¤ ساعه وطيازها ملط كل ما توطي، كفايه اقوللكم اني حفظت اماكن الحسنات فكل جسمها، حفظت مكان الحسنه اللي جمب حلمة بزها اليمين، والحسنه اللي بالظبط على فردة طيزها الشمال وقريبه اوي من فلقة طيزها، والحسنه اللي على وركها الشمال وعلطول بينالي وهي قاعده وفاتحه رجليها، كله كوم والحسنه اللي على دقنها ودي انا حالف ان لازم فيوم الحسها واشفطها واغرقها بلبني، كله كوم و دلعها مع بابا كوم تاني.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
مكنتش بقدر اشوفهم، بس كنت يوميا بسمع صوت اهاتها وبتخيل انها تحت مني انا واني راكبها بدل بابا، كل يوم بيعدي هيجاني عليها بيكبر وعشقي ليها بيكبر وزبري كمان بحسه بيكبر علشانها، كنت بحسد بابا انه معاه الكنز ده، وبتمناها تكون مراتي، وسافر بابا وماما مبقتش تلبس لانچريهات، ماهو اللي كانت بتلبسله سافر.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
ويمكن علشان انا كبرت كمان، بس ميمنعش انها علطول برضه بتلبس قمصان شفافه، وزي ما زبري كان بيكبر، جسم ماما كان بيفجر اكتر، احا فخادها بتكبر وطيزها تهبل ووسطها الصغير وبزازها بنت دين الكلب مبتبطلش رقص تحت الهدوم، لحد ما فيوم خدت بالي من حلاوة زبري، ولاني شفت عالنت كتير كنت عارف ان زبري يعتبر عملاق وحلو فشخ ونادر انه يتكرر، مكنتش بشوفه بغرور خالص بالعكس كنت بقول ان يمكن هو كده لان الست المكتوباله تستاهل زبر كده.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
والست اللي مكتوبه لزبري هي ماما، مي القحبه اللي حاسس اني هغتصبها فلحظه، كنت لسه نايم على السرير بحسس على زبري وبقول هانت يا احلى مي فالكون، قريب اوي هتجوزك وهخلف من كسك كوم عيال كمان، ولقيت الباب بيخبط فجاه، ملحقتش اغطي نفسي وبقيت جسمي عريان ملط، ماما دخلت (نمت يا حبيبي؟ ايه ده قالع كده ليه؟ وعنيها جت على الصاروخ اللي واقف عندي، عملت نفسي نايم، لقيتها قربت وبصوت خفيف اوي قالت (ايه ده يخربيتك, يخربيتك، كل ده!!)
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
كنت مودي راسي الناحيه التانيه وسامع ماما وهي مخضوضه من منظر زبري وبتقول ( يخبريتك ايه كل ده)، احا مصدقتش انها قالت كده واتخيلت انها هتهجم على زبري تمصه وتفشخه بشفايفها، واتخيلت انها هتقلع ملط وهتجري تركب الزبر اللي حالف ميكونش غير حلال كسها، لقيتها غطتني وندهتلي تاني، (اصحى يا احمد انت نايم عريان ليه كده) مثلت اني بفتح عنيا وبصيت لقيتها مغطياني بملايه خفيفه و زبري واقف ولا برج القاهره تحت الملايه، عملت نفسي مخضوض و قمت حاطط ايدي على زبري اداريه، (ماما نمت من غير ما احس) لقيتها باست خدي برقه (حبيبي انت كبرت ومحتاجه اتكلم معاك شويه) راحت ووطت تجيب هدومي من الارض.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
احا يا وسخه لابسه قصير نييييك لدرجة ان طيزها كلها اتعرت وشفت كلوتها المحشور فيهم وزبري خلاص هيجيبهم فاي لحظه، نفسي اقوم واركبك يا بنت المنيوكه، نفسي اقطعلك كلوتك و اريح زبري واحشره كله فخرم طيزك، ماما قامت ولفتلي وقالتلي يلا يا حبيبي خد بيچامتك البسها وناوليتهوملي فايديا، حاولت امنع عيني تبحلق فبزها تحت القميص الشفاف بس مقدرتش، وزبري كمان بقى خلاص هيطرشق، كملت دور الكسوف ( ماما ممكن تناوليني الغيار كمان)، (مممم بص يا احمد ماهو ده اللي كنت عايز اكلمك فيه) وقامت قاعده على السرير جمبي (ليه يا حبيبي اتكسفت تقولي ان الغيار مدايقك)، عملت مكسوف ومردتش عليها.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
(برضه مكسوف من ماما؟)، رديت عليها (مكسوف اوي منك يا ماما اني كنت عريان قصادك كده، معرفش ازاي ده حصل، بس الغيار كان ضيق اوي ويعنييي…. ) (ولا يهمك يا قلب ماما، بص انا بصراحه مكنتش واخده بالي انك كبرت كده، انا هحاول بكره يا حبيبي اشوفلك مقاس اكبر)، يلا بقى البس بيچامتك، ومش عايزاك تتكسف من ماما تاني و اي حاجه مضايقاك تحكيهالي علطول(حاضر يا ماما).
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
ماما قامت وقالت هتستناني ناكل سوا، وخرجت، قمت لبست البوكسر الجديد، وخليت زبري مدلدل منه ورفعته اكتر من الاول، كان شكله عاجبني اوي وهو واقف وراسه عماله ترتعش فشخ من الهيجان، وفجأه سمعت صوت صريخ ماما، (الحقني يا احمد)، جريت وزبري قصادي ربع متر ونسيت حتى انه خلاص هيفرقع ويغرق الدنيا بلبنه، لقيت ماما واقفه ومسكه ضرفة دولابها وكانت هتقع وهي لحقتها، لما شفت ماما بهدومها القصيره وشفت وراكها وطيزها ملط خلاص اتجننت.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
وزبري اصلا كان كله ملط، كانت موطيه وسانده الضلفه وفستانها مرفوع نيك.،لزقت فيها من ورا وقلتلها حاسبي، ماما حست بزبري وحاولت تبعد. قلت لنفسي فسري (بس خلاص يا قحبه مبقتش مستحمل، انت اتحبستي بين ضرفة الدولاب وزبري)، وانا عمال ازنق فيها من تحت وازق زبري بين فخادها، وماسك ضلفة الدولاب، (حاسبي يا ماما دي تقيله استني هحاول ارفعها)، كنت عامل نفسي مش واخد بالي خالص ان زبري كله محشور بين فخاد ماما ولازق فكسها وخارج من قدام وراسه هتفرقع.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
ماما (حاسب يا احمد الضلفه هتقع). وانا عمال ازق الضلفه من فوق وازق زبري فكس اللبوه من تحت. الضلفه كانت تقيله فعلا علشان كلها مرايه. وكنت شايف ماما متنحه فزبري اللي حرفيه بيهتك شرف فخادها وبيخرج من قدام، وانا نسيت نفسي وبقيت اهبد فطيز ماما من ورا، وعلشان البسها هي فحوار زبري اللي مقطع جسمها ده فضلت اقول (ماما حاسبي اخرجي انتي. ماما ابعدي عني مش قااا…. ااااه ماما اطلعي قدام، واندمجت فعلا كانها هي اللي بتنيكني.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
(وقمت بكل قوتي خبطت راس زبري فكسها وصرخت بكل مياعه ومياصه (ااااااااي ايييييي) وخبطته فكسها تاني وتالت، ولقيت ماما متنحه فزبري فالمرايه وبتتفرج على شلال اللبن اللي بيخرج وبيغرق المرايه، ماما محاولتش حتى تبعد عن زبري بالرغم اننا عدلنا الضلفه خلاص، احا حسيتها بتقفل رجليها اكتر، كانت كانها شافت عفريت( احمد ايه ده، مالك، مالك يا احمد) وانا فعلا بصرخ من متعة شعور اللبن وهو بيخرج من زبري. وزبري شغال، دفعة لبن فالتانيه فالتالته وبقيت برتعش غصب عني، ماما كانت عرقانه وبتنهج لقيتها كانها بتكلم نفسها بس صوتها كان عالي (كل ده يا احمد!! كفايه بقى، ايه كل ده!) فاللحظه دي زبري جاب لبن تاني.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
كأنه مش مصدق انه محضون بين اجمل لحم اتخلق، كانه مش مصدق انه بيتحلب بفخاد وكس الست اللي خلفت صاحبه، قمت مصرخ وقلت ايييييي ولقيت شلال تاني بيغرق المرايه وبيطرطش وبينزل على فخاد ماما، ماما كانت متنحه وبتقولي بصوت تعبان اوي (كفايه يا احمد كفايه ايه كل ده كفايه بقى انت ايه كفايه بقى كده هتموتنييي طلعه بقى من رجليا) وزبري عمال ينزل وعمال يحك فكسها، لحد ما لقيتها رجعت بطيزها وقفلت فخادها اوي، وارتعشت وقالت بهيجان، ( اااام اييي يا احمد ابعد عيب كده) وفضلت تنهج وترتعش، وفاجأه بصت علينا فالمرايه وعلى طن اللبن اللي نزل وعلى طيزها اللي مفنساها ليه، وعلى زبري اللي لسه بينقط على رجليها ومغرقها.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
وقامت لفت وضربتني بالقلم وصرخت فيا (اجري روح على اوضتك ومشوفش وشك تاني انهرده) … انتظروا الجزء القادم، واكتبوا فالتعليقات رأيكم فالقصة ورايكم فاحمد و هل امه مي هتضعف فعلا وممكن في يوم تتجوزه وتبقى مراته زي ما هو بيحلم؟
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
احا، احا، فضلت اقول احا كتير فسري وقلبي خلاص هيقف من كتر ما بيدق بسرعه، احا مش مصدق اللي حصل فاوضة ماما، دخلت اوضتي وقلعت ملط وقعدت فالسرير ومسكت زبري اللي لسه بينقط لبن، غطيت نفسي وعملت نفسي نايم بس الحقيقه الليله دي منمتش لحظه.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
كنت حاسس اني هموت من الهيجان، احا هو انا فعلا حلبت زبري بفخاد ماما وكسها!!! احا هو انا فعلا فرجتها على بركان لبني اللي نزل شلال على لحم رجليها وقصاد عنيها!!! زبري الليله دي منامش لحظه وفضل واقف ومنفوخ بسبب رد فعل ماما، ماما اللي مكنتش اعرف انها تعبانه على الاخر كده ومستحملتش حك راس زبري فكسها الوسخ.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
احا هو فعلا ماما جابتهم بسبب زبري!!! فضلت افتكر كل لحظه من اول ما زنقتها من ورى وحشرت زبري كله بين وراكها، فضلت افتكر تتنيحها فزبري فالمرايه وهي شايفاه بيزني فيها بالوساخه دي، احا ازاي مخدتش بالي ان القحبه هيجانه وعلى اخرها كده، زبري كان هينفجر تاني وانا فالسرير لما افتكرت منظر ماما وهي بتقفل فخادها على زبري اكتر، احا دي ساحت فشخ ونسيت نفسها فشخ لدرجة انها زنقت طيزها بكل قوتها فيا وهي بتجيبهم، زبري خلاص مش عايز يعمل حاجه غير انه يفضل يجيب لبن على المتناكه اللي خلفتني، بس انا الليله دي حلفت اني عمري عمري ما هضرب عشره تاني فحياتي وقلت فسري (وحياتك يا مي ما هينزل لبني بقصدي من زبري تاني غير فرحمك. رحمك اللي اتخلق هو وكل لحمك علشاني انا وبس).
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
الليله دي غيرت تفكيري كله وخططي كلها وفضلت طول الليل افكر واتفنن فالتخطيط علشان هدف واحد بس هو ان ماما تبقى حبيبتي وعشيقتي ومراتي وشرموطتي، اولا اكتشافي الجديد ان ماما مولعه نار وعلى اخرها خلاني افكر ازاي مركزتش مع ماما في حياتها الجنسيه، لازم اعرف كل احاسيسها ومشاعرها، لازم اسمعها واتصنت عليها واراقبها من غير ما تحس اني مركز معاها، كان لازم افكر برضه ازاي هقدر اعدي الموقف اللي حصل ده وافكر فرد فعلها.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
اكيد هتبقى مكسوفه نيك مني. خصوصا انها اتحولت لشرموطه بنت قحبه وانا راكبها، وخصوصا انها نسيت نفسها وزنقت طيزها وكسها فزبري بقصدها وهاجت وصرخت وقالتلي بمحن (طلعه من بين رجليا هتموتني) ولما نسيت نفسها وقالت بشرمطه كانها مومس (ابعد بقى عيب كده وكسها بيرتعش اصلا)، هسيبها تطلع كسوفها على شكل عصبيه عليا، اكيد ده اللي هي هتعمله انها هتعاملني كاني مجرم.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
بس فالمقابل انا هتعامل كاني خايف منها ومكسوف وزعلان علشان ضربتني بالقلم، هعمل نفسي خام وكاني مش فاهم حاجه بس لازم ابقى بجح شويه. ماهو الخام ده بيبقى بجح غصب عنه، الليله دي قررت برضه اني اخد بالي على زبري، وزي ما قلت قبل كده مش هحلب زبري تاني فحياتي، لازم اكل كويس اوي واعمل رياضه، عايز ابقى الراجل المثالي لبنت القحبه دي اللي جسمها حرام حرام حرام بجد انه بيمتع راجل واحد بس، اللي في فجرها وفجر جسمها لازم ليها طور وفحل ابن وسخه يمرمط كل تفاصيلها المتناكه دي.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
واخر قرار خدته اني لازم اقرا كتير واعرف كتير عن سكس المحارم، لازم ادرس كل الافكار وكل القصص سواء الحقيقيه او الوهميه، لازم مع مذاكرتي للمدرسة اذاكر كمان لماما مي، فضلت 6 ساعات كامله افكر وزبري بيتحايل عليا وعايز يفرقع تاني، زبري غصب عنه مش قادر ينسى انه كان بيضاجع لحم كس ماما وفخادها اللي مش عند حتى البورن ستارز، قلت اروح اخد دش علشان زبري يهدى شويه.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
وانا معدي جمب اوضة ماما سمعت صوت عياط وكلام مع حد على الموبايل، حطيت ودني عالباب وسمعتها، كانت بتكلم بابا وبتقول (حرام يا عادل بقى حرام كده بجد) كانت بتعيط بحرقه وهي بتتكلم (انت مش كنت قايللي انك هتقدر تنزل اجازه اسبوعين ومش هتستنى الاجازه السنويه، و**** وحشتني و**** وحشتني يا حبيبي وعايزاك اوي)، كنت بسمع ماما وهي صعبانه عليا اوي، هي ازاي مستحمله وجع الكس ده كله.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
ازاي مكنتش واخد بالي انها اكيد تعبانه اوي بسبب سفر بابا. ماما كانت ساكته وواضح ان بابا كان بيتكلم لقيتها فجأة صرخت فالتليفون (حرام عليك يعني انا دلوقتي مش مقدره شغلك ومش مقدره اكل عيشك ومعنديش دم. ها ها انا معنديش دم يا عادل، انا اللي بستناك ظ،ظ، شهر وبستحمل وجعي وتعبي، ده انا لو حيوانه كنت تعبت)، كنت سامع كلام ماما بالتفصيل ولقيتها رجعت تعيط بهيستيريا وبتقوله ( مش هقدر استحمل ست شهور كمان و**** تعبانه يا حبيبي تعبانه وعايزاك وعايزه حضنك) معرفش ق****ا فالتليفون ايه خلاها تصرخ فوشه بصوت عالي فشخ (انا شرموووطه يا عادل انا شرموووطه!! انت شايف كده.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
مستحمله سفرك كل ده وفالاخر بقيت بفكر بكسي) برقت لما سمعت ماما قالت كده، احا كلمة كسي خارجه من بقها تهيج الحجر، كنت عايز افتح عليها الباب فاللحظه دي واغتصبها واضربها واكتفها وابهدل لحمها واطفي نار كسها اللي قايد نار ده، ماما خلصت المكالمه وفضلت تعيط تاني، مكنش ينفع ادخلها تاني علشان مبوظش الدنيا اكتر، دخلت استحميت وفالوقت اللي استحميت فيه كاني كنت شايف كل اللي هيحصل مع ماما لحد ما مشهد واحد فضلت اتخيله، مشهد ليلة دخلتي على مراتي (ماما مي).
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
حياتي وتفكيري اتغيرو تماما بعد ركوبي طيز ماما فاوضتها، قبل كده كنت هيجان على لحمها ونفسي ادوقه واتمتع بالبص عليه والتعشير، بس مكنتش متخيل ان لما زبري هيدوق طعم الحك فكسها وفخدها وطعم الزنق فطيازها هكون مجنون بيها اكتر كده، المهم، اليوم اللي بعده اتعمدت مصحاش ومرحتش المدرسه وماما خدت بالها وجت تصحيني وقلتلها تعبان مش قادر انزل.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
وفضلت على الوضع ده يومين كاملين مبكلمهاش ومبنزلش ومبخرجش من اوضتي قال ايه يعني زعلان ومتضايق، وهي كل شوية تسالني مالك انت كويس وبرضه مديها وش لحد ما خافت عليا وجاتلي الاوضه، دخلت تهزر معايا (وبعدين بقى يا حمودي انت هتفضل مقموص مني ومبتكلمنيش)، لقيتها جت وقعدت قصادي عالسرير، بنت الزانيه برضه معريه كل لحمها بشكل ابن دين كلب ولابسه قميص نوم حملاته فتله ومفتوح نيك عند بزازها الملبن، لدرجة ان حلمة بزها الشمال الحته الغامقه اللي حواليها باينه وبزازها محدوفة على الجناب بطريقة بنت متناكه، حاولت متنحش فيها لاني مش عايزها تحس اني بهيج عليها دلوقتي خالص.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
كملت كلامها (حبيبي انا اسفه علشان ضربتك بس اللي انت عملته ده عيب اوي، انت فاهم انت عملت ايه يا احمد ولا لا؟)، كنت عايز ارد واقولها ايوه يا قحبه فاهم وعارف اني ركبت طيزك وحشرت زبري فلحم فخادك النجسه وزنقتك زي الكلبه اللي بتتعشر من كلاب الشوارع زي ما انا نفسي دلوقتي اجيب كرباج وانزل فلحم بزازك الملط دول تلطيش، فاجئت ماما وابتديت انفذ خطتي، (ماما انا بجد خايف من يومها ومش عارف ايه اللي حصل، انا بجد اسف يا ماما.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
يا ماما انا فيه كلام كتير بجد نفسي اكلمك فيه ومكسوف)، قالتلي اتكلم يا حبيبي، وقفت قصادها ورحت قالع بنطلون البيجامه، زبري كان قصاد رقبتها (ماما هو انا فيا حاجه غلط؟ قوليلي علشان خاطري فيا حاجه غلط؟ الناس كلها فالشارع بتبص عليا وبالذات هنا بين رجليا وبيضحكوا وبيشاوروا، يا ماما انا خلاص مبقتش قادر امشي فالشارع)، طبعا كنت بتكلم ومركز مع عنيها اللي متنحه فزبري اللي خلاص هيقطع البوكسر حرفيا، (ماما ممكن استاذنك وانزل البوكسر) .. ماما اتخضت (ايه!!) .. (لو سمحتى يا ماما انا مفيش حد صاحبي غيرك ارجوكي).
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
وقمت قالع ملط وقربت من وشها نيك وركزت فرد فعلها وسالتها (هو كده كبير فعلا زي ما الستات بيضحكوا وبيقولوا فالشارع)، ماما بلمت حرفيا وعنيها خلاص هتخرج من مكانها ومش مصدقه اللي انا بعمله (احمد عيب كده البس هدومك)، قربت منها اكتر لحد ما شعر زبري فاخر رقبتها من تحت وزبري بقى نايم على فرق بزازها بالظبط.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
كنت مش قادر امسك نفسي لان من مكاني فوق كده شايف بزازها كلها ملط وشايف حلماتها واقفه نيييك، راس زبري كانت بتتمرجح وبتخبط فالبزين وبتحك ففرق بزازها الواسع فشخ، لقيتها بصت على بزازها وقالت بصوت مبحوح اوي كانها مش قادره تتكلم (احمد ابعد عني كده مينفعش) .. رجعت اندمج فالدور تاني وفنفس الوقت لزقت اكتر فلحمها (علشان خاطري يا ماما قوليلي اعمل ايه انا مبقتش عارف اعيش بجد وبقيت مكسوف من كل الناس وغصب عني بيبقى باين لكل الناس هو كده كبير فعلا؟).
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
ماما نزلت راسها وبحلقت فزبري اللي محطوط بين بزازها وبطريقه مولعه قالتلي (كبير اوي اوي يا احمد)، اول ما سمعت الجمله دي زبري ولع نار وابتدى ينفش فشخ فشخ وانا اصلا كنت على تكه واغتصب ماما، حطيت ايدي على كتافها وكملت كلامي (طب هو كده طبيعي يا ماما؟؟ ليه الناس بتشاور عليا طيب) ماما كانت فدنيا تانيه ومش حاسه غير بزبر ابنها اللي بيملى الفرق بين بزازها.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
زبري بقى ناشف نيك ومعرفش ازاي اتجننت وقمت متحرك يمين سنه وخليته يدخل جوه القميص المفتوح وبقى نايم على بزها الشمال كله، ضحكت جوه نفسي وقلت لنفسي (احا يا بنت القحبه ده انا هخليكي يغم عليكي) .. (يا ماما ردي عليا) لقيتها رفعت راسها ومش قادره تتكلم خالص (احمد ابعد عني عايز مني ايه) كانت رافعه راسها وبصالي وفجاه لقيت راس زبري دايسه على حلمة ماما، احا زبري انتفض ساعتها، معقولة حلمة النجسه القحبه لازقة فزبري، ماما خلاص ساحت وسندت راسها على بطني، قمت عملت نفسي بسالها انت كويسه وخليت ايدي الشمال توقع حمالة فستانها اليمين وبمجرد وقعت بزها اليمين كله اتعري.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
لقيت ماما مش حاسه اصلا اني قلعتها ولقيتها رفعت راسها واتكلمت بهيجان نيك وكانت بتهته من كتر ما هي سايحه (بص يا حبيبي حاول تلبس بوكسرات ضيقه وانت فالشارع انا عارفه انها ….) (اااااااه)، ايوه ماما فجاه قالت ااااه. وانا اتجننت خلاص بقيت بضاجع بزها الشمال بزبري حرفيا بقت بحركه فوق وتحت وحلمة بزها بتتقطع براس زبري وبقت غرقانه بالمني .. (مسمعتكيش يا ماما قلتي ايه)…. (ممممم يا حبيبي متلزقش فصدري كدااااه … مممم بص فالبيت يا قلبي خليك براحتك متلبسش غيار علشان واضح ان الغيارات بتجننك ممممم اويي ممم قصدي بتتعبك).
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
بنت المتناكه خلاص سااااحت فشخ وبتحاول تداري، رجعت لورا شويه واديت فرصه لزبري ياخد راحته ويطلع لفوق، (ماما شكرا بجد انك مش زعلانه مني)، قمت شديت راسها على بطني كاني هبوس راسها، بس انا عملت كده علشان راس زبري تمرمط وتدوس على بزها كله وتطلع سنه سنه على رقبتها وسنه سنه على خدها لحد ما خبطت فشفايفها. احا ماما متحركتش، شفايفها لازقه فزبري ومبعدتش.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
قلت فسري خلاص مش قادر هغتصبك يا مي يا معرصه بقى مش قادر، لقيتها قالت حته (ااااااااه) وقعت قلبي، انت يا بنت الوسخه اللي فهيجانك مفروض تنزل تتنطط على ازبار الرجاله فالشوارع، قمت موقع الحماله التانيه وبصيت لقيتها بقت عريانه ملط لحد طيزها، فضلت ابوس راسها واقولها (انت احن ام فالدنيا يا ماما) وانا شايف زبري بيفرتك شفايفها وهي بنت الهيجانه سايبه شفايفها تتقطع وتتخبط براس زبري.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
قومت ماما تقف وهي ملط من فوق وكانه خلاص مبقاش فارق معاها قمت حضنتها وضغطت على بزازها الملط بصدري (بحبك يا احلى ماما متزعليش من اللي حصل يوم ضلفة الدولاب علشان خاطري)، كنت بحرك صوابعي على ضهرها العريان بطريقه سكسي نيك وبصيت مكانها على السرير لقيت مكان كسها غرقااااان نييييك، فضلت احسس بايدي على ضهرها لحد ما وصلت لاول فرق طيزها قمت لامس فرق طيزها من فوق برقه، لقيت ماما بصتلي وكانت بتنهج وقالتلي (اهم حاجه يا حبيبب تحكيلي كل حاجه ونبقى صحاب دايما)، (يا ماما انت احلى صاحبه فالدنيا عمري يا حبيبتي ما هخبي عنك اي حاجه تاني انت مش عارفه…..).
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
فضلت اتكلم وفنفس الوقت نزلت قميص النوم اللي كان واقع اصلا لحد طيزها، وعلشان هو واسع وقع فالارض، احا مش مصدق نفسي انا حاضن مي وهي ملط ومش لابسه غير كلوت وبس. هي كانت حاضناني وايديها ورا ضهري وانا ايدي اليمين خلاص لامسه طيزها وايدي الشمال نازله تحسيس سكسي نيك على ضهرها العريان، كان لازم اختم اغتصابي لماما واخلي كسها يفرقع وتوصل لشهوتها، صوباعي كان لسه عند اول فرق طيزها قلتلها وانا مخضوض (ماما الحقي هدومك وقعت على الارض)، بصت عليها وهي مش مصدقه ازاي مخدتش بالها انها واقفه ملط قصاد ابنها.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
قمت عملت نفسي هقع وقلتلها حاسبي يا ماما، قمت نزلت ايدي اللي على ضهرها مسكت طيزها ودخلت بعبوصي ففرق طيزها وعملت نفسي بسندها والايد التانيه قفشت بيها بزها اليمين، احا فعصته، فعصت بزها ابن اللبوه اللي مجنني، (حاسبي حاسبي هنقع) قمت خبطت كسها بعبوص ابن عرص وقمت دايس نيك ببعبوصي على كسها لقيتها قفلت وراكها ومسكت ايدي اللي مفعصه بزازها وراحت مطلعه صرخه ولا كانها مومس (ااااااه).
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
(انت كويسه يا ماما) ( ممممم ااه يا حبيبي) قلتلها استني هلبسك، نزلت قرفصت على الارض ومسكت قميص نومها رفعته سنه سنه وانا بقاوم اني ابحلق فالملط اللي قصادي، رفعته سنه سنه ومخلى ايدي تحسس على كل نقطه فلحمها، بطن ايدي مسابتش حته فجلدها مضاجعتهوش، كس ام نعومة رجلها، لمست وحسست وايدي اتمتعت بلحم رجليها اللي مفروض تبقى دين الناس تعبده، ايدي غصب عنها كانت بترتعش وهي بتحسس على ركبتها من ورا وطالعه تحسس فخادها النجسه، احا كل دي فخاد يا ماما.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
ازاي فخادك مصبوبه كده، مفكيش حته حشه يا بنت القحبه، مفيش حته فلحمك غير وتجبر اللي شايفها انه يقرر يغتصبها، لحد ما وصلت لطيزها قمت دايس عليها بايدي، لقيت ماما قفلت رجلها على كسها اوي، احوووو كلوتها بقى غرقااااان نيييك وكانها عامله بيبي على نفسها وقفت وانا برفع فستانها وبقيت لازق فيها من قدام، وزبري وانا بقوم كان جوه رجليها وفضل يطلع لححد ما بقى خلاص هيرشق فكسها.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
احا ماما كلوتها بينقط عسل، احا للدرجادي كسك مستحملش، قمت فنفس الوقت خبطت زبري كله فكسها من تحت وبين فخادها وايديا بترفع فستانها وبتحسس وبتفعص بزازها المتناكة وهي طالع لفوق، لقيتها قالت (احمد ايييي حرام علييييييييك بقى بتعمل ايه فيا) وقامت قافله رجلها تاني على زبري وقالت (ااااااه مش قادراااا) وجسمها كله ارتعش وهي حضناني اوي…
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
لقيتها جريت على اوضتها فجريت وراها وحطيت ودني عالباب (ااااه ااااه ممممم تعبانه تعبانه مممم كسيييي ااااه ايييي)، ابتسمت وانا سامعها بتنيك كسها فالاوضه، وقلت لنفسي ( نيكي نفسك يا حبيبتي نيكي وفالاخر مش هتلاقي زبر يحبك قد زبري علشان تركبيه)، دخلت نمت وانا بشتم المنيوكه فسري، يعني يا بنت اللبوه كنتي جايه تعاقبيني وتلوميني اني ركبت طيزك وزنقت زبري فيكي وففخادك من ورا تقومي سايحه وتتفشخي وتسيبيني اركب كسك من قدام، اليوم ده مكنتش مصدق جمال لحمها.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
احا هو لحمها فورتيكه والعين تعشق تزني فيه، بس لما حسست على جسمها كله وايدي عرفت طعم لحم وراكها وطيزها المنفوخه نيك وبزازها الشراميط عرفت ان الوليه دي كنز، كنز جنسي وبركان مولع ولحم لازم يتقفش طول العمر، بصيت على راس زبري (يا بختك يا بنت المحظوظه دعكتي احلى بزاز وحلمات فالكون كله)، من اللحظه دي فعلا اعتبرت مي مش امي واعتبرتها خطيبتي ومراتي وعشيقتي ولبوة زبري.





