رواية سرق قلبي دون ان اعرف الفصل العاشر 10 بقلم ايثار حسين – تحميل الرواية pdf

رواية سرق قلبي دون ان اعرف الفصل العاشر 10 بقلم ايثار حسين
مر اسبوع وعدى وياسمين مبتعديين عن بعضهم.
ولم يعرفوا أن هذا بدايه العذاب.
في مكان ما.
جيجى:بعد عن مراته…عشان تعرف أن جيجى مفيش زيها اتنين.
أسر:طبعا مفيش منك اتنين.
جيجى بمياعه:وايه هى حلاوتى.
أسر:لما الموضوع يكمل هديهالك.
جيجى:وانا مستنيه.
================================================================
في غرفه سهير.
عبر الهاتف.
سهير:نفذ النهارده.
يوسف:تمام ظبطى الجو وانا هنفذ.
سهير:مظبطاه متخافش.
يوسف:تمام يلا ابداى.
اغلقت الهاتف وذهبت لتفطر مع الجميع.
جلست بجوار عدى وأمام ياسمين الذى لم تجلس بجوار عدى لمدة أسبوع وهذا ما اغضبه.
سهير:ياسمين عايزاكى تجيبى خضار من السوبر ماركت بعد ما تفطرى.
ياسمين:حاضر.
يمنى:اجى معاكى يا ياسمين.
ياسمين:لاء خاليكى.
انتهوا من الفطور وذهب عدى ومروان لشغلهم وسهير ويمنى للمطبخ وسمير لغرفته الاطفال للغرفه وياسمين للماركت.
كانت ياسمين تسير في الشارع وشعرت بخطوات خلفها فاستدارت لم تجد أحد وهذا ما ارعبها.
كاد أن تركض ولكن كمن أحد فمها ودخلتها يدسياره ولم يستطيع فتح عينيها ولكن المخدر الذى بالمنديل اقوى واغمى عليها.
================================================================
في كليه الطب.
في مكتب عدى.
كان يجلس وشعر بالألم في قلبه.
عدى بالم:هو في ايه بقالى يومين قلبى مقبوض ودلوقتى قلبي واجعنى اوى ليه……جيجى….ياسمين.
نهض بخوف:عدى اسبوع ومطلقتهاش.
ركض خارج الجامعه وقاد سيارته متجه للقصر وبعد مده وصل ودخل.
عدى:ياسمييييين.
جاء الجميع على صوته.
يمنى:في ايه.
عدى :ياسمين فين.
سمير:عايز تضربها ولا ايه.
عدى برجاء:عشان خاطرى قولولى ياسمين فين…ياسمين هتروح منى.
سمير:ياسمين في السوبر ماركت.
عدى:اسمه ايه.
سمير: معرفش.
خرج عدى من القصر وقاد سيارته حتى يعثر عليها في أي ماركت.
رن هاتفه ففتح.
عدى:الو.
يوسف:انت عارفنى عمرى ما اسيب حاجه انا عايزها.
عدى بغضب اعمى:فين ياسمين يا يوسف.
يوسف:ياسمين بح.
عدى بغضب:يعنى ايه.
يوسف:هقولك يعنى ايه.
ثم أرسل له صوره وهو يحتضن ياسمين.
عدى بغضب اعمى:ابعد عنها يا يوسف.
يوسف باستفزاز:لاء.
عدى:ورحمه ابويا لاقتلك.
يوسف ببرود:وبعدين.
اغلق عدى الهاتف في وجهه بغضب.
================================================================
في مكان مهجور.
دخل يوسف غرفه ما.
يوسف:اكيد عجبتك القاعده هنا…مش انا لسه مكلم عدى.
ياسمين ببكاء:طب انا عايزه أكلمه.
يوسف: متخافيش هتكلميه بس قبل ما تموتى بشويه.
ياسمين:انت خاطفنى ليه.
يوسف:عشان حبيتك ولما اجيت أتقدم عدى كرشنى عشان انتى مراته.
ياسمين:طب مش انت بتحبنى ليه بقي عايز تموت حبيبتك.
يوسف:عشان ميعرفش يوصلك.
ياسمين :طب ما تموته هو.
يوسف:انتى مش بتحبيه.
ياسمين بكره زائف:انا بكره دا اتجوزنى غصب وبعدها اغتصبنى وكان عايز ياخد منى عيالى وضربنى.
يوسف:كل دا عمله فيكى دا مفترى اوى.
ياسمين:اوى.
يوسف:أ…….
قاطعه رنين هاتفه ففتح.
يوسف:الو.
سهير:متموتهاش.
يوسف:ليه.
سهير:ولدى طلع بيعشجها مش بيحبها بس.
يوسف:يعنى اسيبها.
سهير:لاع انى هاجى اخد حجى منها.
يوسف:طب تعالى ال*****.
سهير:جايه.
اغلقت الهاتف ولم تعرف أن سمير سمعها.
امسك سمير هاتفه واتصل ب عدى.
عدى بغضب:نعم يا بابا.
سمير:تعالى بسرعه.
عدى:ليه.
سمير:عرفت مكان ياسمين تعالى.
عدى:حاضر جاى.
اتجه عدى للقصر.
بينما دخل سمير الغرفه.
سهير بتوتر:سمير.
سمير:مالك متوتره كده ليه.
سهير:مفيش.
اقترب منها وضمها.
سهير:في ايه يا سمير.
سمير وهو يقرب وجهه من وجهها:مفيش.
دفعته سهير بعيدا عنه.
سهير:عيب اكده انا هروح اجيب الخضار إلى ياسمين
مجابتهوش.
ثم خرجت.
سمير :استنى يا سهير.
سهير:نعم.
اقترب منها فابتعدت.
سهير:متقربش.
سمير:ليه.
سهير:أكده وخلاص.
جاء عدى.
عدى:بابا فين……
قاطعه سمير:تعالى شوف يا عدى امك بتجولى متجربش.
فهم عدى أن والده قاطعه حتى يصمت.
سهير:انا راحه اجيب الخضار.
ثم تركتهم وذهبت.
عدى:في ايه وياسمين فين.
سمير:امك راحه لياسمين.
عدى:وامى مالها ومال ياسمين.
سمير:روح بسرعه وراها.
خرج عدى وقاد السياره خلف سياره اجره فيها سهير.
وقفت السياره بجوار بيت مهجور ودخلت سهير.
سهير:هى فين.
يوسف:جوا خوشي…بس متضربيش.
سهير:ماشي.
دخلت سهير.
سهير بغل وحقد:واخيرا بقيتى تحت رحمتى يا بت فاطمه.
ياسمين:خالتى ايه الى جابك.
سهير بكره:عشان اخد حجى.
ياسمين:طلعينى من هنا.
سهير: متخافيش هطلعك بس هطلعك لامك.
ياسمين:طب موتينى انا مش معارضه بس عايزه اشوف عدى وعيالى اخر مره.
سهير:مستحيل لازم تموتى وانتى نفسك تشوفيهم.
ياسمين برجاء:اخر حاجه هطلبها اشوف عدى.
سهير بحقد:اخيرا شوفتك ضعيفه.
ثم صفاتها بقوه وكره…صرخت ياسمين ودخل يوسف.
يوسف:مش قولتلك متضربيش.
سهير:لازم اجتلها.
امسك يوسف مسدسه وأطلق رصاصه باتجاه جبين سهير فسال دمها.
ياسمين بصدمه:انت قتلتها.
نظرت له بزعر وابتعدت عنهم.
اقترب منها فابتعدت.
يوسف:بتبعدى ليه.
ياسمين بخوف: ابعد عنى بدل والله لاصوت والم عليك الناس.
يوسف:صوتى براحتك مفيش حد هنا.
ياسمين بخوف:انت بتقرب ليه.
يوسف:هاخد حقى إلى عدى منعنى منه.
ثم امسكها ودفعها على الارض وبدأ بتقطيع ملابسها بطريقه متوحشه وهى تبكى وتدفعه.
ياسمين بصراخ:عددددددددددددى.
فى الخارج.
كاد عدى أن يدخل لكن عندما سمع ضرب نار فظل يعثر على مسدسه حتى رأه.
سمع صوت ياسمين وهى تصرخ باسمه فركض نحو المنزل وعندما رأي يوسف يحاول الاعتداء عليها فلكمه وابعده عنها وضرب عليه عددت طلقات في جبينه.
استدار لها وضمها.
ياسمين ببكاء:ع ع عدى.
عدى:قلب عدى.
ياسمين بخوف:انت قتلته يعنى هتتحبس وتبعد عنى.
عدى:انا هفضل معاكى طول العمر وانا مش هتحبس عشان دا دفاع عن النفس.
امسك هاتفه واتصل ب مروان.
مروان:ايه يا عم انا روحت البيت وملقتكش وبابا مش راضي يقول حاجه.
عدى:هات بابا تعالى ال*******
مروان:دى منطقه مهجوره.
عدى:تعالى وانت ساكت.
مروان:حاضر.
اغلق الهاتف وذهبا هو ووالده لعدى وهتف ليمنى:خالى بالك من العيال واحنا هنيجى بسرعه.
بينما ظل عدى يهدى في ياسمين حتى هدأت وجاء والده ومروان.
سمير:سهير فين.
عدى:يوسف قتلها.
مروان:طب انا هرن على الاسعاف.
هاتف الاسعاف وجاءت اخذت يوسف وسهير ليدفنوهم.
وتمت اجرأت الدفن وياسمين في السياره لم تخرج.
وبعدها ذهبوا للقصر.
================================================================
في القصر.
كانت يمنى في المطبخ وسيف على السجاده والطفلان حوله.
سمعت خطوات بالقصر.
خرجت من المطبخ.
يمنى:مروان انت جيت.
سعيد:انا الى جيت انفع.
يمنى بصدمه:بابا.
سعيد:ايوه ابوكى ابجة جولى لياسمين أن لسه متخل ش إلى يجف جدام سعيد الأنصارى…أو مش هتلاقى تقولى.
ثم أخرج مسدسه وأطلق رصاصه بجانب قلبها.
يمنى بألم:ااااه.
أخذ سعيد الطفلان وخرج.
بعد مده قصيره جاء مروان والجميع.
عندما رأى مروان سيف على الارض يبكى فغضب.
مروان بغضب:يمننننننى.
خرج واتجه للباب من الخلف ورأى يمنى غارقه في دمها.
وضع رأسها على ركبتيه:يمنى مين الى عمل كده وفين العيال.
يمنى بتعب:بابا الى ع عمل كده واخد العيال.
ثم اغمى عليها.
نزلت ياسمين الذى صعدت لتبدل ملابسها هى وعدى وسمير.
ياسمين:العيال فين.
سمير:مش عارف.
جاء مروان وهو يحمل يمنى.
عدى:مين الى عمل كده وفين العيال يا مروان.
مروان:عمى سعيد هو الى عمل كده واخد العيال.
عند سماع ياسمين هذا اغمى عليها.
حملها عدى:طب يلا نوديهم المستشفي.
خرجوا متجهين للمشفي.


