Uncategorized

متسلسلة – اولاد الذوات | السلسلة السابعة | ـ حتي الجزء السادس 3/6/2025 (عادل المتميز) – أفلام سكس مصري محارم جديد


السلسة السابعة
اولاد الذوات
الجزء الأول
……..
بقلم عادل المتميز
……………
ساندي :: يلا بقي يا خول قوم البس وانا هقوم كمان البس علشان همشي
شوقي :: رايحة فين
ساندي :: عندي مشوار
شوقي :: بكره الجمعة ماتيجي نقضي اليوم كله بره في اوتيل
ساندي :: مش عارفة ظروفي ايه وكمان مش عاوزة حد ياخد باله من خروجي الكتير
شوقي :: طيب هستني بردو منك تليفون
ساندي :: قوم يا معرص البس وغور امشي
وانا وكيفي
شوقي :: حاضر ياقلب المعرص
…….
چون :: انا مستنيكي تيجي علي نار
سارة :: ههههه عارفة
جون :: بصي بقي انتي تحكيلي اللي حصل بالتفصيل
سارة :: لا هو اللي انا عايزة اعرفة عادل عرف منين
ان اسماعيل ناكني.. اصلي كلمته علشان عايزة اشوفه ضحك وقالي هو انتي مشبعتيش من اسماعيل
جون :: انا كلمته . اصلي كنت فرحان اوي وهو الوحيد اللي قريب مني وعارف كل حاجة
سارة :: انا نفسي اللي يحصل معانا متجريش تحكيه لعادل
جون :: ليه بقي ما انتي عارفة عادل
سارة :: اه بس لم بقك شوية مش كل حاجة تحصل تروح تحكيها
جون :: طيب يعني عادل جاي ولا لا
سارة :: اه هيجي بس بكره
جون :: طيب احكيلي بقي النيكه جت ازاي
سارة :: ايه مش انا حكيت ليك وصت
والشرموطة صافي طلعت حكت له كل حاجة
چون :: اكلمها طيب اسألها هي حكت له ليه
سارة :: لا خلاص ولا تتكلم ولا تعمل حاجة
صافي دي شكلها داخله في زواريقهم كلهم ومش حابه اخسرها .. دي كفايه انها عملت فيا جميلة
جون :: اه هي عملت فينا اللي عمرنا ماكنا نحلم انه يحصل
سارة :: طبعا انت قصدك علي نيك شوقي ول اسماعيل ليا
جون :: اه طبعا
سارة :: انا اقصد علي شغلي يامعرص في الشركة والراتب الكبير اللي بقيت باخده
جون :: عندك حق طب ايه مش هلحس كسك
سارة :: هتلحسه بس الاول اغير هدومي علشان تعبانه اوي
جون دخل معها اوضة النوم و ساعد مراته سارة في خلع ملابسها ونامت له علي السرير ودخل هو يلحس في كسها وكان علي اخره
سارة :: لا لا مش هتنيك يا معرص.. انا اصلا مفرهدة وتعبانه وعايزه انام شوية
جون :: مش قادر انا علي اخري
سارة :: لا خليك كدة بنار شهوتك علشان انا عايزك كدة
………..
جوري :: ايه ايسر مغلبك ولا ايه
مامتها :: لا بس ايه اللي اخرك تحت مانتي عارفة
انا لو اعرف انك أجازة من المستشفى مكنتش جيت
مانتي عارفة طلبات ابوكي اللي مش بتخلص
وكمان اخوكي مبيعرفش حتي يعمل طبق بيض لنفسه
جوري :: معلش يا ماما نزلت لقيت الواد اخوها سخن مولع وكتبت له علي علاج اخته نزلت جابته وعلي ما الحرارة نزلت طلعت
مامتها :: طيب انا هقوم بقي امشي
جوري :: طب ما تقعدي تتغدي معايا
مامتها :: تعالي انتي طالما كدة كدة اجازة واتغدي معانا
جوري :: لا انا هنام شوية جنب ايسر ولما يصحي هقوم اعمل اكل مابصدق يوم الاجازة يجي علشان انام
مامتها :: يابنتي قعدتك لوحدك وانتي مطلقة مش حلوة وغلبنا معاكي في اننا نتكلم انا وباباكي واخوكي
وانتي مصممة تقعدي لوحدك
جوري :: مالها المطلقة يا ماما ..انتوا ليه محسسني اني مطمع للكل . ولا انتوا مش واثقين فيا وفي تربيتي
مامتها :: اهو كل ما اتكلم معاكي تقولي نفس الكلام
انا ماشيه
جوري :: ماهي دي الحقيقة .. انتوا طول عمركم خايفين عليا بزيادة ومربينى احسن تربية بس زهقت من خوفكم ده ونفسي بقي اعيش بحريه شوية
مامتها :: ماشي بس خوفنا ده علشان بنحبك
جوري :: عارفة يا ماما و**** ما يحرمني منكم بس انتي عارفة بنتك بميه راجل
مامتها :: ماشي يا حبيبتي .. انا هروح بقي عايزة حاجة
جوري :: **** ما يحرمني منك ****
مامتها مشيت وهي دخلت بصت علي ابنها اللي نايم
وقلعت الطرحة من علي راسها وشعرها نزل علي جسمها .. وراحت وقفت قدام المرايه
وبدات تقلع هدومها حته حته وهي بتبص في جسمها
وبدأت تشعر بجمال قوامها وجسمها اللي اي راجل يتمناه
بزاز كبيره وزي الملبن وحلمات مفيش في جمالهم
وبطن مرسومة مع الخصر
وطالع منها سوه
وافتكرت جوازتها اللي مشفتش فيه يوم حلو
ولا حتي حست معاه بمتعه الجنس وكان لما بينام معاها هو وضع واحد الوضع العادي ويدوب يدخل زبه في كسها وينكها دقتين وينزلهم ويقوم من عليها ويديها ضهره من غير ولا كلمة
النهارده بس جوري حست بالاحتياج الجنسي
النهارده حته عيل صغير قدر يخليها تفهم يعني ايه ممارسة واشباع .. زبه كان مختلف عن زب جوزها
كا انتصاب وطول وتخن و ك وقت اكتر وهو في كسها
يمكن لو كان الواد صاحي كانت الممارسة كمان هتبقي في حته تانيه
جوري بدأت تفتكر ايام طفولتها وخوف اهلها عليها
من طفولتها لغاية ما كبرت وبقي جسمها جسم بنت كامل الانوثة
من صغرها وهما قافلين عليها وخايفين عليها
متروحيش هنا . ومتكلميش ولاد .. ولو حد قالك تعالي متروحيش .. وحاجات كتير .. لغاية ما وصلت ل سن ١٦ سنه وبقت من الجمال اللي يخليها مطمع لكل الرجالة شكل مفيش اجمل من كدة قمر في عز ليل كالح بدر مفيش في جماله والجسم اترسم .. بزاز وطياز وبقت هدومها بتصرخ من جمال لحمها اللي تحته
خوف أهلها عليها بقي بيزيد حتى لما فكرت تشتغل ممرضة في المستشفى كانت بالنسبة ل اهلها فكرة مستحيله لكن تمت الموافقة عليها بعد ايام طويله من المحايلة والإلحاح وكانت دي هي المنفث الوحيد ل جوري اللي يخليها تبعد شوية عن خوف اهلها عليها
وحست فعلا جوري انها اخيرا بدأت تشم نفسها وتحس ببعض الحرية
جوري مكنش ليها علاقات نهائي قبل الزواج وخدت صعوبه علي مابقت تعرف تتعامل مع الدكاتره والعيانين
وضاعت منها الحرية مرة تانيه لما باباها اصرر علي زوجها من اول عريس اتقدم ليها .. حاولت ترفض الزواجة لانها متعرفوش لكن رفضها اتقابل بالرفض وتم بالفعل زواجها اللي مستمرش اكتر من سنتين واطلقت وهي معاها ايسر عمره عام ..
وباباها ومامتها حاولوا يرجعوا تاني يحاوطو عليها بخوفهم لكنها المرة دي اصرت علي جزء من حريتها
ورفضت انها تعيش مع اهلها . ورجعت اشتغلت مرة تانيه في المستشفي وعاشت هي وابنها في شقتها اللي تركتها الزوج ليها لانها حاضنة
جوري مطلقة منذ ثلاث شهور والنيكه اللي حصلت تحت من شوية كانت الاولي ليها في حياتها اللي يدخل في كسها زب غير زب جوزها
راحت علي السرير ونامت ملط جنب ابنها وهي بتفكر في زب اياد الصغير وبدات تشعر بالهيحان لما رجعت وافتكرت لحظة دخول زبه جوه كسها
…….
ساندي :: حاتم معايا
حاتم :: اه يا ساندي
ساندي :: ايه انتوا في شقتكم
حاتم :: اه انا وهيام في الشقة
ساندي :: طيب اجي دلوقت ولا وراكم حاجة
حاتم :: تعالي احنا مش ورانا حاجة
ساندي :: طيب تمام انا مسافة السكة
………..
نسمه :: الشغل اخدنا ممكن يا عمتو
نور :: ليه بتقولي كدة يا حبيبتي
بهيرة :: نسمه عندها حق يا نور فعلا احنا مبقناش بنقعد معاكي خالص لا انتي ولا حتي ياساندي
نور :: و**** يا ماما غصب عني اومال فين الاولاد
بهيرة :: ندي وياسمين فوق في اوضتهم
وامير لسه خارج من شوية
سندس :: حتي ماما مبقناش بنقعد معاها
انتوا بقيتوا تيجوا من الشركة تطلعوا اوضتكم
وتنزلوا منها ع الشركة هي ماما مجتش معاكي ليه
نور :: ماما راحت مشوار كدة تبع الشركة ومش هتتاخر
بهيرة :: كان نفسي نتلم كلنا وناكل مع بعض
نسمه :: حتي عمو شوقي وحشنا و****
نور بصت لمامتها وبهيرة قالت
نسمه يا حبيبتي ملوش لازمة الكلام ده
نسمه :: نسيت معلش
سندس :: انا فكرت اجي الشركة واقعد معاكم شوية
نور :: ومجتيش ليه .. ياريت و**** تيجي انتي وسندس وكمان تجيبوا معاكم بناتي
نسمه :: مش حبين بس نعطلكم
نور :: هههههه لا تعالوا وعطلوانا
انا جعانه اوي ايه هو كل ده مجيدة بتحضر الاكل
بهيرة قامت عشان تستعجل مجيدة
بهيرة :: ايه يابنتي كل ده
مجيده :: خلاص اهو بحمر بس اللحمة
بهيرة :: طيب سرعي كدة البنات بره جعانين
مجيدة :: حاضر من عنيا
بهيرة خرجت وامير دخل
امير :: ازيك يا ماما
نور :: ايه يا حبيبي مش بشوفك
امير :: معلش بقي يا ماما **** يعينك انتي اللي مش بتقعدي معانا
نور :: طب يا حبيبي انت وحشني .. قاعد بعيد لية تعالى جنبي.
امير قام من مكانه وقعد جنب نور اللي حطت ايديها علي كتفه وحضنته
نور :: ايه ياقلبي هو انا مش صعبانه عليك
امير :: ليه بتقولي كدة
نور :: تيجي وتشتغل معايا
امير :: قريب يا ماما قريب
نور :: بجد .. يعني هتيجي وتساعد مامتك وراحت حضناه وامير زبه وقف اوي لما دماغة بقت غارزه في بزاز مامته وهو استغل ده وراح حصناها اوي
ونور مفكره كل ده ان ابنها بيحضنها حضن عفوي مش هيجان ولما طول في الحضن
نور وهي بتضحك :: ايه يابني انا كنت مسافرة ولا ايه
امير :: معلش ياماما اصلك وحشاني و****
قعدوا مع بعض ومجيده جابت الاكل
نور :: معلش يا سندس اندهي لندي وياسمين ياكلو معانا
……….
ندي :: ايه ده اللي انا شيفاه مستحيل يكون ده مش برغبة ماما
ياسمين :: بصراحة حتى لو برغبتها فما ما من حقها تقول كدة . انتي مش شايفة زب عمو اسماعيل عامل ازاي
ندي :: يا بنتي انا مش علي زبه انا علي ماما نفسها وهيجانها وكل شوية تقوله نكني وبتقول اسمه
ده معناه انها فايقة وفايقة اوي
ياسمين :: ماهو ده اللي مخلي امير عاوز ينكها.. الشرمطة اللي هي فيها
ندي :: تفتكري امير ممكن فعلا ينيك ماما.. مش متخيله
ياسمين :: ليه مش متخيله .. علشان مامته ؟ مانتي اخته وانا اخته وهو كان هيموت علينا ولا ايه
ندي :: اه بس بردو مامته وضع تاني.. دي مامته عارفة يعني ايه
ياسمين :: عارفة و**** عارفة .. بس انا لعلمك لو مكانه وشفت ماما في الوضع ده وانا ولد لو مهجتش عليها يبقي هقتلها .. ماهي حاجة من اتنين .. اغير عليها واقتلها .. او اهيج عليها وانكها
الباب خبط وندي قفلت الفون وسألت مين
سندس فتحت الباب ودخلت .. عمتوا بتقولكم انزلوا علشان تاكلوا معانا
ندي :: هي ماما وطنط ساندي جم
سندس :: لا عمتوا بس اللي جت ماما راحت مشوار تبع الشركة
ندي :: ماشي احنا هننزل وراكي
سندس نزلت وياسمين قالت
بقولك ايه ابعتيلي الفيديوهات دي
ندي رفعت حاجب ونزلت التاني:: في ايه يا ياسمين
ياسمين :: بصراحة زب عمو اسماعيل عجبني والنيكه حلوة
ندي :: حلوة ؟ دي مامتك علي فكرة
ياسمين :: عارفة انها ماما .. بس الفيديو جميل اوي
وحابه يبقي معايا
ندي :: ماشي هبعتهم
………..
صفاء :: دخلت الحمام ونزلت تحت الدوش وهي مش مصدقة الهيجان اللي كانت فيه وبعد ماخلصت
لبست قميص نوم خفيف عاللحم والمايه مغرقة القميص ومبينه حلمات بزازها
خرجت كانت امل كمان قاعده في الصاله
وقاعده بقميص نوم وقدامها المروحة
امل :: حمام العافيه
صفاء :: **** يعافيكي..
امل :: ايه رأيك نبعت نجيب الواد سايكو دلوقت
صفاء :: دلوقت ؟
امل :: اه
صفاء :: والاكل اللي عايز يتعمل
امل :: كسم الاكل .. نخلي ده لبكره ونجيب جاهز
صفاء :: بصراحة انا من ساعة ماكنت في السوق واللي حصل فيا مخليني هايجة موت
امل :: خلاص اكلمه اخليه يسيب القهوة ويجي
صفاء :: اقولك خليها بالليل انا بصراحة ليا مزاج
لنيك الليل .. نيك النهار ده مبحبوش اوي
امل :: طب بقولك ايه ما تحكيلي
انتي قولتي انك اتزاكتي من صحاب شريف ده اللي روحتي له
صفاء :: اه حصل وفي تاني مقابله بينا جاب اتنين صحابه عليا
امل :: ازاي بقي
صفاء :: في اول مقابله وانا هايجة قولت له اني عاوزه اتناك من اكتر من واحد وهو قالي اجبلك اتنين فقولت له موافقة هاتهم وهو قالي المرة الجايه
وفعلا حصل بس قبل ما نتقابل اتكلمنا عالنت حبه قبلها بليله واحنا بنتكلم اتفقنا نتقابل بكره
فسألني لسه فعلا عايزه حفله عليكي
فقولت اه عايزة انت موافق فقالي طبعا موافق بس انتي هتسدي علينا احنا هنكون تلاته
فقولت له اسد طبعا انت بس هاتهم ومتطلعش عيل
الصراحة يا بت يا امل كنت فاكره انه مش هيحصل
بس كنت بتمني من جواي يحصل ويجيب فعلا صحابه ويعملو عليا حفله
امل :: اه يابنت المحظوظة
صفاء :: تاني يوم الصبح عملت الفطار لنعيم وقلت له اني رايحة اكشف في الصحة علي ضرسي وجعني
وبعدها هعدي اعمل ورق بتاع بطاقة التموين علشان وقفت
امل :: كنتي رايحة تتناكي الصبح .. اومال ايه مش بحب نيكه الصبح دي
صفاء :: ظروفهم وقتها مكنتش تنفع المقابله غير الصبح وانا بصراحه وقتها فكرة اني اتناك من كذه حد كان مجنناني رغم اني مكنتش متأكده من انها هتحصل بجد ده غير ان شريف زبه ابن متناكة جامد ويكيف اجدعها مره
امل :: كملي يالبوة
صفاء :: روحت ياختي ونزلت قدام العمارة وبرن عليه لقيته بيقولي ادخلي احنا مستنينك
فسألته انت بجد جبت صحابك
فقالي اه اتنين وانا التالت
*** والحق فرحت اوي اني هتناك من تلاته دخلت العمارة ولقيت الباب بتاع الشقة مفتوح ودخلت من هنا
والباب اتقفل . بضرب بعيني لقيت راجلين طول بعرض
حاجة كدة متتوصفش .. تقولي ياختي بيلعبوا حديد
واحد منهم بصلي وقال ل شريف وقعت عليها فين دي يخرب بيتك..
شريف :: ايه رأيك
الواد قالى لفي كدة
لفيت لفة كامله وقال المرا دي جامدة اوي
بصراحة يا امل انا كنت هتجنن علي التلاته
وشريف قالي ايه مش هتقلعي ولا ايه
قلعت ال**** من علي وشي
واحد منهم قالي يخرب بيتك انتي كمان قمر
شريف قالوا مش قولتلك انها نتايه علي حق
فالتاني قاله هي بصراحة تستاهل انها تطلب حفله عليها
دي مينفعش معاها واحد .. دي جامدة نيك
ولقيت التلاته يا امل بيقلعو هدومهم ومش مكسوفين من بعض وببص بعيني اتفاجئت
زب شريف انا خلاص اتعودت عليه
لكن الاتنين التانيه مكنوش اقل من زب شريف وفيهم واحد شكله بس يخوف طول ايه ومرخي لتحت وتحسيه متني مش مظبوط
وانا قلعت بالقميص ولسه هقلع الاندر لقيتهم هجموا عليا التلاته
اللي حاضني عمال يبوس فيا وواحد لزق فيا من ورا وبقي بيحك زبه المرخي في طيزي
والتالت طلع بزازي من القميص يرضع فيهم
حسيت بمتعه رهيبه
وحسيت كاني فعلا شرموطة متأجرة ل تلات فحول
بيفشخوها
قلعوني كل هدومي وخلوني ملط ومفيش غير حته الاندر اللي كنت لابساه وده مطولش علي جسمي
اخدوني ونيموني عالسرير وواحد فيهم نزل علي كسي زي المجنون فتح رجلي ودخل بينهم وقلعني الاندر اللي كان غرق من لبن كسي ودخل عليه وهو مش مصدق جمال كسي وكنت اصلا نتفاه ومروقاه عالاخر
وبقي يابت يا امل بيعض فيه زي المجنون ويشفطه كله جوه بقه وواحد تاني طلع فوق دماغي ونزل بزبه علي شفايفي وهو بيشتم و بيوصفني بالشرموطة
وبيطلب مني امص زبه
والتالت طلع فوق بطني وقعد وحط زبه بين بزازي
وبقي شغال يدعك فيهم
الهيجان بقي في كل حته في جسمي وانا مش عارفة استمتع ب ايه ولا ايه
استمتع بالزب اللي في بقي وشغاله امص فيه
ولا بالزب اللي بينكني بين بزازي .. ولا المجنون اللي بين وراكي وهايج علي كسي
اللي تحت بعد ما اكل كسي ولحسه وشرب عسلي فتح رجلي يابت يا امل وحط زبه في كسي من غير حتي تمهيد وراح حاشرو في كسي
خلاني حسيت اني نايمة تحت واحد عمره ماشاف كس ولا ناك في حياته ومصدق لقي تحت منه شرموطة
حشر زبه حشر في كسي ورزعة بكل قوته خلاني
صرخت وقولت له براحة
قالي :: اعمل ايه يالبوة انتي جسمك مهيجني اوي
ونام فوقي وبقي شغال فيا نيك بكل قوته
يدخل زبه جوايا اوي ويسحبه ويرجع تاني يدخلو بكل قوته والتاني ماسك حلماتي عض ومص فيهم
وانا مش عارفة من الهيجان اللي كنت فيه
اجاري التلاته
اللي كان بينيك بزازي قال للي شغال فيا نيك
ارحم وخلي غيرك ينيك
طلع زبه من كسي والتاني دخل بداله وبدأ يفرش في كسي ويمشيه بين الشفرات وبعدين بدأ يدخلو فيا
حسيت بمتعة رهيبه وانا حاسه بزبه بيدخل فيا براحة كدة ومزاج لغايه ما بقي كله جوه كسي
والتاني وقف علي شمالي وشريف علي يميني
وبقيت بمص في كل زب شوية
والتالت تحت بينكني بحنيه رهيبه
وبدات اتفاعل معاهم اكتر وانا بمص بشراهة ازبارهم
وبرضعهم وكاني محرومة من الازبار
فضل ينكني شوية حلوين وجه دور شريف اللي قالي
قومي بقي فلقسي انا عاوز انيكك في طيزك
قومت وفلقست وبدا يشريف يلحس في خرم طيزي كسي
وبعدين يبعبصني في طيزي
وبعد ما هيجني عالاخر قام وشدني عليه وهو بيشتمني بيوصفني بالمومس
حط زبه في خرم طيزي وبدأ يدخلو
دخلو وحطه كله ولقيت واخد منهم قالي ثواني كدة
ونام علي ضهره تحت مني ودماغة بقت تحت كسي
وبقي شغال يلحس في كسي
وضع ابن متناكة فاجر .. شريف فاشخ طيزي نيك ولحم طيزي عامل زي الموج مع كل خبطه من لحمة في لحمة
وواحد تحت فاشخ كسي بلسانه لحس ومص في زنبوري
والتالت مدخله في بقي ومخليني امصه
شريف شال زبه من طيزي وحطه في كسي
هجت اوووي وهو ماسكني من لحم طيزي وبقي بيرزع زبه في كسي وسالني عاوزني انزلهم فين
قولت له في كسي
امل :: ايه كنتي مركبه وسيله
صفاء :: اه طبعا
امل :: كملي ياشرموطة
صفاء :: فضل شريف ينيك فيا وهو مكلبش في لحم طيزي وزبه فاشخ كسي نيك ورزع ولقيته نزلهم فعلا جوه كسي ومخرجش زبه غير لما نزل لبنه كله في كسي
وجالي علشان انضف له زبه وخلاني مصيت لبنه فعلا
ودخل واحد تاني منهم وحط زبه في طيزي
وفضل ينيك فيا وانا مفلقسه كدة شويه وبعدين
قالي قومي يالبوه ونامي علي طرف السرير
نمت علي طرف السرير ورفعت رجلي
وشريف جه من ورايا و مسك ل صاحبه رجلي
وصاحبه حط زبه في كسي وبقي بينيك بسرعة وهبد ورزع وكنت بصوت من المتعة
لدرجة ان شريف قالي هتفضحينا يابنت المتناكة
وطي صوتك يالبوة
وطيت صوتي وبقيت بعض في ايدي
والواد هايج فشخ عليا وشغال ينيك في كسي ونام فوقي وبقي بيمص حلماتي اوي ويرزع زبه في كسي
وحسيت فجأة بلبنه بينزل مولع في كسي
وقام هو كمان وخلاني انضف زبه وامصه
والتالت جه دوره ودخل هو كمان وحطه في كسي
وفضل ينيك فيا اكتر من عشر دقايق هو كمان
بكل عنف وشريف ماسك رجلي له
بعد ما فشخني هو كمان نيك فضي لبنه هو كمان في كسي
امل :: يلعن كسمك .. شريف لسه بتكلميه
صفاء :: لا جوزي اصلا وصل له
وكلمه وهدده ومن يومها قطعنا مع بعض
امل :: ده سبب طلاقك
صفاء :: يعني مش هو هو لاننا فضلنا مع بعض شوية قبل ما يكتشف اني كنت خلاص عرفت طريق المتعة
وبقيت مدمنه رجاله
امل :: تقصدي انه عرف وسامحك
صفاء :: اه عرف وفضل ماقطعني شوية بس سامحني بعد ما حكيت له كل حاجة حصلت بيني وبين شريف ازاي اتعرفنا واتقابلنا امتي وكدة
………..
هيام :: منوره ياقلب اختك
ساندي :: تسلميلي يا هيام و**** البيت منور بصحابه
هيام :: انتي طبعا جايه من الشغل علي هنا
ساندي :: اه ياقلبي و****
حاتم :: معناه انك هتتغدي معانا
ساندي :: لا لا انتوا بتسألو علشان كدة مش جعانه و****
هيام :: بس يابت انا هقوم اعمل الاكل
ساندي :: لا و**** متتعبيش نفسك انا مش جعانه
حاتم :: اسكتي بقي انتي هبله .. انتي في بيتك
ساندي :: **** يخليك ياحاتم و**** انت اخويا وهيام دي مش صاحبتي وبس
حاتم :: انتي هتقوليلي مانا عارف .. المهم بقي
احكيلي الحوار بالتفصيل علي ما هيام تعمل الأكل
ساندي :: ماشي . بص ياسيدي
الحوار كله بدأ بتسريب فيديوهات جنسيه لجوز نور
نور دي اخت جوزي
وبدأت ساندي تحكي ل حاتم كل حاجة بالتفصيل
لغاية ماحاولت هي ونور حاولوا يوصلو للستات دي ومبن وراهم
وكل حاجة حصلت بس طبعا محكتش انها مارست الجنس بس قالت علي ممارسة اسماعيل وتهديده
وورته الرسايل اللي بينها وبين اسماعيل
حاتم فضل يشتم ويلعن في شوقي وفي اسماعيل
وخصوصا لما سمع الريكوردات اللي بيطلب فيها ينام معاها مقابل انه يسيب نور في حالها وميفضحناش
حاتم :؛ انتي ازاي توافقي انك تمارسي معاه
ساندي:: انت تعرف عني كده
حاتم :: ما انتي وافقتي وقولتي علي شروطك
ساندي :: مانا هقابله فعلا علشان انفذ اللي في دماغي
حاتم :: طيب ايه بقي اللي في دماغك
ساندي :: بص هو اسماعيل عاوزني صح
حاتم :: اه صح
ساندي :: انا بقى هعمل اللي هو عايزه و هقابله بس في الفيلا بتاعتى وهكون طبعا مديله الأمان
انه هيطول اللي عاوزة مني
حاتم :: ماشي وبعدين
ساندي :: هكون مظبطه معاك قبل منها الميعاد
وعلي تليفونات بينا
اتصل بيك تجيلي الفيلا اكون انا منيماه بمخدر
تاخد الفون بتاعة مني ونطلع انا وانت علي شقته
هكون واخده المفتاح وناخد الاب بتاعة او تهكره انت هناك وناخد اللي فيه علي فلاشة ونمسحة
حاتم :: اه بس دخول شقة حد منعرفوش او بدون رضاه ده فيه مشكله
ساندي :: متخفش هو مش هيقدر يبلغ اصلا علشان لو بلغ هيتحبس
حاتم :: طيب سبيني بس افكر فيها وارد عليكي
ساندي :: انت لسه هتفكر ياحاتم بعد اللي حكيته ليك
حاتم سكت شوية :: طيب بقولك ايه ماتبعتي ليا
اشوف الفيديوهات اللي ماسكها الكلب ده علي
نور
ساندي ابتسمت .. الفيديوهات الجنسيه
حاتم :: اه بصراحة بس قبل ما هيام تاخد بالها
ساندي :: يعني انا طالبه مساعدتك في حاجة انا خايفة منها تقوم تطلبها
حاتم :: تفتكري انا لو عاوز اشوفها صعب عليا
اركب فونك دلوقت
ساندي :: تركب فوني ههههه لا وعلي ايه الطيب احسن
حاتم :: بسرعة ابعتيهم واتس علي رقمي قبل ما هيام تيجي…
……….

السلسلة السابعة
اولاد الذوات
بقلم عادل المتميز
………
الجزء الثاني
……….

نور بعد ما اتغدت مع عيالها حست بوجع في رقبتها وجسمها ولحظت مامتها ان نور كل شوية تحرك رقبتها شمال ويمين
بهيرة :: ايه يا بنتي هي رقبتك وجعاكي
نور :: اه ياماما و**** حاسه كدة انها وجعاني وزي ما اكون واخد برد في جسمي
بهيره :: اطلعي ياحبيبتي خدي دوش سخن وخلي بنت من بناتك تدهن لك ظهرك
نور :: لا انا هطلع اخد دوش وانام شوية
امير قام من جنب مامته
نور :: رايح فين
امير :: خارج اشتري حاجة وراجع
ندي :: لو عايزاني ادعك ليكي ضهرك يا ماما نطلع سوا وادعكه ليكي
نور :: لا يا حبيبتي الدوش السخن كفايه
نور طلعت اوضتها وفتحت الدولاب طلعت روب
حطته عالسرير وقلعت هدومها والاندر والسنتيان ورمتهم عالارض ودخلت تاخد دش
فتحت المايه السخن والبارد
ونزلت تحتهم وبدات تستمتع بالمايه الدافيه علي جسمها رغم ان الجو حر لكن المايه كان فيها لسعة خفيفة
….
امير رجع من بره معاه مرهم حاطه في جيبه ومن حسن حظة كانت البنات طلعو فوق وقاعدين مع بعض
امير فتح شقة ساندي وراح للدولاب بتاعها واخد منه شريطين برشام وخرج نزل تحت وقال لمجيده الخدامة
اعملي كوبايه عصير
مجيد بتبص بره وتشوف فيه حد بره ولا لا :: تعرف انك وحشتني ياسي امير
امير :: وانتي كمان يا مجيده بس احنا مش بعاد عن بعض
مجيدة :: و**** لو في حضني انت بتوحشني
أمير :: قرب منها وحضنها من ورا
ايه رأيك الليله انزل اسهر معاكي ونعمل احلي واحد
مجيدة ب ابتسامة كسوف . مش عارفة اقولك ايه ياسي
أمير بس البتاعة نزلت
أمير :: اووف . الدورة نزلت .. خسارة
مجيده :: طب وفيها ايه ممكن تنزل وتبات في حضني هو لازم يعني نعمل حاجة
امير :: مش هعرف يا مجيدة انام في حضنك مؤدب
مجيدة :: لا هتعرف . انا بحبك يا سي أمير وحضنك انا بعشقه
امير:: طيب خلصي العصير علشان اطلعه لماما وابقي اشوف بالليل
مجيدة :: طب روح انت وانا اطلعة ليها
امير :: لا اصلي عاوز ماما في موضوع بخصوص الشغل وعاوز اكل دماغها بكبايه العصير دي

نور تحت الدوش المايه نازله علي جسمها وحست بهدوء في جسمها وارتخاء في اعصابها
وبدأت تفتكر احداث القصة الجنسيه
اللي كانت بتقراها وحست بهيجان في جسمها
سندت ضهرها علي الحيطه وبدأت ب ايديها تمسك في بزازها تفعص وتعصر فيهم ورجليها من تحت ضمت علي بعض وهي حاسه بهيجان رهيب في كسها
وبدات تفتكر لحظة دخول زب اسماعيل في كسها
رجليها سابت ومبقتش قادره تقف
قعدت علي الأرض وفتحت رجليها وبقت بتمشي صوابعها علي كسها واهاتها بدأت تخرج
وهي بدخل صباعين جوه كسها
امير طلع بالعصير وخبط مرتين محدش رد
فتح الباب بتاع الاوضة وبص جوه
ملقهاش
دخل جوه الاوضة وقفل الباب بالراحة وحط العصير علي التسريحة وسمع صوت اهات جوه الحمام وصوت مايه ببنزل من الدش عالارض
قرب كام خطوه وشاف اندر مامته والسنتيان بتوعها
نزل واخد الاندر والسنتيان ورفعهم قدام عينه بي تأملهم
ولمح كميه افرزات في الاندر رهيبه
عرف ان مامته هايجه
منظر عسل كس مامته علي اندرها خلي زبه انتصب
وبقي بيشم فيه وهو بيتحرك ناحيه الحمام
وبقي سامع صوت اهات مامته بوضوح اكتر
فكر انه يفتح الباب وببص عليها لكنه خاف انها تاخد بالها
ونور جوه هتموت من الهيجان وهي بتفتكر كل لحظة اسماعيل ناكها فيها وشريط النيكه بيمر قدام عينيها
وايدها بتفعص في بزازها والايد التانيه بتنيك كسها
امير اخد القرار وخبط عالباب
نور اتفزعت .. مين
امير :: ايه يا ماما انتي تعبانه اوي للدرجادى يا حبيبتي
نور بتوتر ولجلجة :: تعبانه ؟ تعبانه ازاي قصدك ايه
امير :: من رقبتك وظهرك وتتوجع
نور اخذت نفسها وكانت مفكره امير فهم صوت اهاتها
اه يا حبيبي .. شوية
امير :: طيب انا مستنيكي بره اشتريت دهان حلو
وجبتلك عصير علشان يهدي اعصابك
نور :: دهان ؟ دهان ايه ..
امير :: دهان يا ماما .. علشان ادعكلك ضهرك
نور :: تدعكلي ضهري . لا طبعا انت بتهزر
امير :: اخرجي بس يا ماما هو انتي هتتكسفي من ابنك
نور اكتشفت انها مخدتش الروب ولا اندر ولا سنتيان
نور :: طب ناولني بس الروب من عندك نسيت اخده
امير بص في الاوضة شمال ويمين لغاية مالقاه
ومامته فتحت الباب وخرجت ايدها واخدت منه الروب
لبسته وخرجت
نور :: انت خرجت علشان تجبلي الدهان
امير :: اه
نور وطت عليه خده وباسته وقالت **** مايحرمني منك ولا من حنيتك ..
بس مش هينفع ياحبيبي انت اللي تدهن لي ظهري
امير :: علشان انا ولد يعني وانتي ست وزي القمر
نور :: هههههههه اه يا بكاش سيب المرهم أنت هنا
واندهلي ل ندي تيجي تدهنلي
امير :: ماما . انا ابنك وبصراحة انا عارف اني مقصر معاكي اليومين دول وعارف المشاكل والضغوط اللي انتي فيها…. وبعدين قلب الكلام بهزار وقال وكمان بصراحة محدش هيدهن ضهرك غيري
يلا بقي اشربي كدة العصير ده واقعد عالسر وفكري الروب
نور :: ههههههههه يابني عيب ميصحش انت بقيت شحط دانت لو اتجوزت تخلف
امير :: و**** ما يحصل وانا اللي هدعكلك ضهرك
نور:: ماشي .. بس غمض عنيك البس هدومي من تحت
امير :: ليه بقي
نور :: لا بقي دانا كدة هقولك اخرج بره خالص
امير :: ههههههه لا خلاص هلف واغمض
نور قامت وطلعت اندر وسنتيان ولبستهم
ولبست الروب تاني .. خلاص فتح
امير :: خلاص كدة .. ممكن بقي تتفضلي تشربي العصير ده دانا عامله ب ايدي
نور :: هات يا قلبي
نور قعدت وهي بتبص ل ابنها وبتشرب العصير
ومستغربه حنيته النهارده وقالت في بالها يمكن
حاسس بيها و الفترة العصيبة اللي مرت بيها
خلصت العصير :: **** مايحرمني من حنيتك
امير :: ولا يحرمني منك يا احلى واعظم ام في الدنيا
مع انك ميبنش عليكي انك ام لواحد شحط زيي
نور :: ههههههه ايه انت شايفني حلوة يا امير
امير :: انتي قمر .. و**** انا نفسي اتجوز واحدة شبهك
نور اخدت نفس عميق وقالت
اومال ابوك ليه راح للستات الزباله اللي راح ليها
امير :: قرب منها وحضنها وقالها . ولا تزعلي نفسك يا ماما و**** انتي اصلا خسارة فيه
نور :: لا محبكش تقول علي باباك كدة
امير :: احنا هنقلبها دراما ولا ايه
مسك المرهم وقالها يلا بقي اديني ضهرك واقلعي الروب ده خليني ادعلك رقبتك وضهرك
نور :: حاضر يا غلاباوي
نور قلعت الروب ونزلته تحت ضهرها
امير شاف جسم مامته من المسافة القريبة دي وكان هيتجنن وعنيه بتاكل بياض جسمها ونوعمته
والبرشام كان بدأ يتشغل المفعول بتاعة وبقي بيدي اشارات للمخ انها في حلم مش حقيقة وبدات تشعر بهيجان خفيف
لكن كان امير جسمه ولع من الهيجان وزبه وقف علي الاخر
فتح المرهم وحط في ايده وبدأ صوابعة تلامس رقبتها
وبشويش يحرك أصابعه بكل حنيه من رقبتها حوالين رقبتها ونور البرشام بيتفاعل مع جسمها ومخها بيعطي إشارات وإفراز هرمون وصلها للشعور بالمتعة
وكانها في حلم مع ابنها
بدأت تغمض عنيها وتتفاعل مع لمسات ايده لرقبتها
وامير وقف علي ركبه وراها ولزق فيها وحست بزبه الواقف علي ضهرها
رجعت بحيحنه برقبتها عليه وهي بتقوله
ايوه كده .. كمان يا امير
امير حاسس بسخونيه رهيبه في جسمه وصوابع ايديه كانها اول مرة تلمس ست …نزل بصوابع ايديه علي ضهرها لغاية السنتيان .. وبقي بينزل تحته
نور :: ايوووه.. براحة .. براحة يا امير
واهات مولعة طالعة منها خلت امير هاج وعرف ان البرشام اللي حطه في العصير اشتغل
وحب يجس النبض وبدأ يفك السنتيان وهو بيقولها
معلش ياماما هفكه علشان اعرف ادهن ضهرك
السنتيان اتفك ووقع قدامها وامير حط تاني مرهم علي ايده ودعكهم في بعض وبدا يلامس ضهر مامته
اللي هاجت واعصابها باظت وبأيدها نزلت لبين فخادها بتتأوه من المحنه والهيجان في كسها
صوت اهاتها ولعت في نار الشهوة والرغبه
امير وقف علي السرير وقلع الشورت والبوكسر والتيشرت وبقي عريان ونزل تاني لزق في مامته وهو قاعد علي ركبه
نور حست بزب ابنها علي ضهرها جسمها كله اتنفض ونزل من كسها نافورة لبن وعيونها غمضت وبقت بتعض في شفايفها لما ايد امير لفت وحضنها ومسكها من بزازها .. أمير مسكهم براحة وبقي بيحاول يحس بيهم وبقي بيفعص بحنيه
اااااه.. ااااااه.. براحة.. اوووووف مش قادره
امير قام وطلب منها تنام علي بطنها
نور نامت وامير ماسك الروب رماه ع السرير وبقي بيتأمل منظر مامته وهي نايمة عريانه عالسرير
وطيزها الملبن والطريه قدامة لابسه اندر اصفر هياكل من طيزها اكل من شده ماكان ماسك فيهم ومنظر طيزها جننه
طلع فوقها وركبه بينها عالسرير وزبه تحت طيزها وبدأ بأيده يقلعها الاندر واحده واحدة وبراحة لغاية ما بقي تحت طيزها .. وعين امير علي طيز مامته .. بيضة ومفروشة علي السرير وطالعة بأنبره لفوق
امير :: ااااه لو تعرفي انا بحلم باليوم ده من امتي اه لو تحسي باللي انا حاسس بيه .. جسمك يا ماما مكنش مخليني عارف انام .. انا عارف انك ست جميله . وجميله اوي .. وعارف ان جسمك محتاج لراجل .. عارف وحاسس بهيجانك..
انا عارف انك دلوقت حاسه انك في حلم . وان اللي بيحصل بينا ده كله مش حقيقي.. عارف انك لو في حالتك عمرك ما تكوني تسلمي نفسك كدة ل ابنك
بس عاوز اقولك ان ابنك هيموت عليكي .. ابنك نفسه اووي يعاشرك معاشرة الازواج.. نفسي اتمتع بجسمك وارضع بزازك.. كنت هموت والحس كسك ياماما. كسك اللي ياما اتخيلت نفسي بدخل زبي فيه
نور :: انا هايجة اوي.. كسي تاعبني خالص.. تعالا نكني
وريحني
امير :: انا مش عارف لما تأثير البرشام ده يروح ممكن تفتكري اللي حصل بينا ولا لا بس انا مش عارف ابطل اتمناكي.. مش قادر اشيلك من دماغي .. عارفة من يوم ماشفتك مع طنط ساندي وانتو بتعملوا مع بعض وانا كان نفسي ادخل ليكي .. لاني عارف انك عملتي ده بسبب اهمال بابا ليكي . وبسبب انك محناجة راجل .. يكفيكي ويطفي نار شهوتك .. انا كمان يا ماما محتاجكك ومحتاج اطفي نار شهوتي فيكي .. ماما . انا هموت وانيكك ..
نور نايمة علي بطنها ومدخله ايدها تحتها بين فخادها وبتدعك في كسها وهي بتقول :: يلا مش قادرة تعالا نيك مامتك
امير نزل علي مامته ونام فوقها وزبه بين بين فخادها
وصدره علي ضهرها وبقي بيشم في شعرها وهي تحت منه بتفرك وحاسه بزبه علي كسها
رفعت له طيزها وهي بتقوله دخلو .. دخلو يا امير في كسي .. انا هايجة اوي
امير ظبط زبه علي كس مامته راس زبه قصاد خرم كسها وبقي بيدفعة جواها
زبه دخل جوه كسها كلو بالكامل ونور بتقفل عليه من هيجانها وامير فوقها
ياااااه يا ماما .. ياااااه.. مش مصدق .. اخيرا زبي بقي جواكي.. معقول مكنش بحلم .. معقول ده حقيقي .. انتي تحتي وانا فوقك.. معقول زبي جوه كسك .. انا اكيد بحلم
نور :: نكني اووووي.. نكني يا امير.. اووووف.. نيك مامتك… نيكها اووي
امير بدأ ينيك في كس مامته الممحونة تحت منه وزبه للاخر جوه كسها . بيسحبه براحة ويرجعة يدخلو كله جوه كسها
امير :: لا لا .. مفيش في الدنيا متعة زي متعتي معاكي .. أمير بينيك مامتة بهيجان حقيقي بيرفع وسطه لفوق وينزل تاني وزبه بيندفع دفع جوه كسها
شويه وطلع زبه من كسها وخلاها تنام علي ضهرها
ونزل علي ركبه بين فخادها وقرب علي كسها
وبيلامس شفرات كسها بشفايفة وايد نور مسكت شعره وبتشد فيه من الهيجان وهي بتطلب منه يرحمها ويرحم هيجانها ويقوم يرشق زبه جوه كسها
امير مكنش مصدق عنيه وهو قدام اعظم كس في الدنيا
كس نور مامته .. مش مصدق انه شايفه من قريب . ولسه زبه كان جواه
نزل عليه زي المجنون .. يلحس فيه ويمص زنبورها
ونور هاجت اووي تحت منه وجسمها بيتنفض وهي بتشد في شعره وبتنزله اكتر علي كسها وبتفرك تحت منه عايزاه يقطع كسها بسنانه وشفايفة ولسانه
هايجة وهو هايج علي كسها ونسي انها امه وبقي بيشفط كسها كله بين شفايفة و يعضعض فيه
بعدها قام لما مامته اترجته يقوم يدخل زبه في كسها
فتح رجليها ودخل بينهم وهي اللي مسكت زبه وحطته علي كسها وعلي الفتحة بالظبط وقالت يلا دخلوو .. نيك مامتك .. نيكها وريحها
امير بدأ يدخل زبه في كسها .. لغاية ما دخل كلو جواها
ونام فوقها وراح لبزازها.. اووووف علي منظر بزازها وحلماتها الواقفين هجم عليهم واخدهم بين شفايفة
ونور لفت رجليها حوالين وسط ابنها اللي غارز زبه جواها وايدها حضنته من دماغة وهو بياكل حلماتها
وبتقول عضهم يا امير .. اوجعني.. انا هايجة اوووي
عايزك تاكل بزازي .. حلماتي مولعة نار .. اوووووف
نكني نكني يا امير .. نكني اووووي ..
امير بينيك مامته . بيسحب زبه من كسها وقبل ماراس زبه تخرج من كسها يرجع يدخله تاني
اححححح اححححححح اااااه.. اااه .. ياخرابي علي زبك وهو في كسي… نيك نيك اوووووي .. احححححح احححححح .. مش قادره .. ارزع زبك اوووي
نور فكت رجليها من وسط ابنها ورفعتهم لفوق اوووي
وهي بتقوله .. يلا يلا بقي
. نيك مامتك اكتر.. مش نفسك تفشخني . افشخني . افشخ كسي
امير وقف علي ركبه وشدها عليه من وسطها وهو راشق زبه للاخر جوه كسها
وبدأ ينيك فيها بقوة .. يطلع ويدخل ويفشخ . وهي بتتلوي تحت منه وماسكه الملايه بصوابعها مش قادره علي هيجان كسها
شوية وامير راح مطلع زبه من كسها وشدها لطرف السرير
ووقف علي الارض ونزل علي كسها يلحسه
نور :: نكني مش قادره.. كسي هايج اوووي
امير بيدخل لسانه جوه كس مامته وبياخد من لبن كسها ويبلع ويلحس زنبورها ونزل بلسانه علي خرم طيزها وبقي بيلحسه ويلحس حوالين منه
وبعدين راح شدها اكتر تاني وبقي نصها كله بره السرير
وحط زبه بين شفرات كسها من غير ما يدخلو وبقي شغال يحك زبه في كسها
نور :: اخلص.. اخلص مش قادرة يا امير.. دخلووو.. دخلوووو.. هموت بجد من هيجاني .. اوووووف اوووووف.. انا مش عارفة كسي ماله .. احححححح احححححح
امير نزل براس زبه علي فتحة كس مامته وهو بيقولها
كان نفسي انيكك وزبي ده يدخل جوه كسك .. كان نفسي اقولك وانا بنيكك ياشرموطة .. ويالبوه.. انتي دلوقت فعلا تحت مني اجدعها من اجدع شرموطة
نور :: شرموطة ولبوة ومتناكة يلا بقي نيكني .. نيكني هموت مش قادرة
امير :: انا بحبك اووووي .. وبموت فيكي.. وكان نفسي انيكك وانتي بأرادتك .
امير بدأ يدخل زبه في كس نور اللي بتنفخ من الهيجان
نيكني اوووي.. ارزعه في كسي المتناك ده ..
امير مسكها من رجليها وبقي
بيطلع زبه ويرزعة جوه كسها
ااااااه ااااااه.. ياخرابي . ياخرابي كمان .. كمان يا امير.. اوووووف اوووووف
امير :: معقول .. معقول انا بنيكك ياماما .. انا حاطط زبي جوه كسك انتي.. .. مش مصدق
امير بقي بينيك امه بقوة رهيبه لدرجة ان مامته تحته
بتقوله
ااااااه.. ااااااه.. براحة برااااحة. مفتري مفتتتتتري انت . اي اي اي اي اي اه اه اه اه اوووف اووووف . مش قادرة مش قاااردة اححححح احححححح
براحة براااااحة .. زبك فشخني
امير طلع زبه من مامته وكان امنيته انها تمص زبه
وقف علي الارض وقالها تعالي مصي زبي
نور قامت وقعدت علي طرف السرير ومسكت زب امير واخدته بين شفايفها
نور :: معقول انت كبرت اوي كدة.. امممم امممم. زبك حلوو اوووي.. احلي من زب باباك .. اممممم اممممم.. يالهوووي.
انت زبك تخين وكبير .. شبه زب اسماعيل
امير حط ايده علي دماغ مامته .. وبقي بيحط زبه جوه كسها
مصي يا ماما.. ااااه ااااه مصي زبي اووووي.. اووووف.. ايوووه كدة.. ايوووه كدة ياماما .. معقول يا ماما هتفتكري زب ابنك .. اووووف . مصي اوووي
نور بتمص زبه وبترضعو ونزلت علي بيضانه تلحسهم وتقلبهم بلسانها
امير طلب من مامته تلف وتقف علي ركبها وايديها وضع الدجي
وفتح طيزها بأيده وبقي بيلحس طيزها وكسها ويحرك لسانه حوالين خرم طيز مامته وينزل بلسانه بين شفرات كسها ويطلع تاني لخرم طيزها
وهي ماسكه بزه من بزازها بتفعص فيها وبتبص علي ابنها
اللي كان وقف وبيحرك زبه علي خرم طيزها
امير ثبت راس زبه علي فتحة طيزها وبدأ يدخلو
نور :: اوووووف.. اووووف .ياخرابي .. ياخرابي .. ايه ده
.ايه ده .. يالهوي.. متعة.. زبك متعة … دخلوووووو.. دخلووووو كله في طيزي.. ايوووه .. حلو كدة .. حلو ياقلبي…
امير بعد ما زبه كله بقي في طيز مامته مسكها من لحم طيزها وبقي بيشدها عليه
وحضنها من وسطها وهو مدخل زبه كله .. وبدأ ينيك فيها
وامير عمال ينيك فيها ويدخل ويخرج زبه من طيزها ويدخله
ااااه ااااه.. ااه ااااااه . اوي اوي . اوي . اوي يا امير.. نكني اوووي . اه اه اه اه اه اه .. اوووف اووووف
امير بينزل لتحت ويسحب زبه وقبل ما يطلع نصه يرجع تاني يدخله في طيز مامته
ااه ااااه.. حلو النيك ده .. حلو .. حلو .. اااااحححححححح اححححححح اوووف اووووف .. كمان .. نيكني .. نيكني .. ا ايييييييييييي اييييييييييي
امير شال زبه من طيزها ودخله في كسها
وبقي بينيك فيها اووووي
لحمه بيخبط في لحم طيز امه اللي بيترج مع كل خبطه
وهي بتتأوه زي الشرموطة
اااااااحححححححح.. ااااااححححححح
نكنييييي نكنيييبي .. ياحلاوة زبك في كسي
ياجماله.. ياجماله. يالهوي . يالهوي عليه وهو في كسي .. نيكني . نيكني يا اميرر
نكني اووووي .. وامير مرهةواحدة جسمه اتشنج
ومسكها وحضنها اوي وهو مدخل زبه كله جواها
ونزل بركان هيجان مليان لبن
كسها اتملي لبن من زب ابنها
وبقي بينزل من كسها علي السرير وعلي الارض
وامير شال زبه وباس مامته في طيزها
ولبسها الاندر والروب
ونيمها وخرج
وبكدة اكون وصلت لنهايه الجزء الثاني من السلسلة السابعة
اولاد الذوات

—————-

اولاد الذوات
السلسلة السابعة
بقلم عادل المتميز
………….
الجزء الثالث والرابع
…………
صفاء :: يا امل .. امل
امل :: ايه يا صفاء في المطبخ انا
صفاء :: الماسورة بتاعة المايه اللي تحت الحوض شكلها اتخرمت
امل ؛: نعم .. اتخرمت
امل خرجت جري من المطبخ وراحت الحمام
امل :: يانهار اسود . دي لازم سباك حالا
ناوليني التليفون بتاعي
صفاء خرجت من الحمام وجابت ليها التليفون بتاعها
امل اتصل برجب
امل :: ايوة يا رجب
رجب :: ايه يا امل
امل :: الماسورة بتاعة المايه اللي ماشيه ورايحة للحوض اتخرمت ودابت ومغرقة الارض
بسرعة هات سباك
رجب :: سباك ؟ وانا اعرف سباكين منين انا
امل :: اتصرف انت مش في صحرا
رجب :: طب خلاص اقفلي هكلم الواد سايكو دلوقت اكيد هو يعرف
امل :: ماشي بس انجز الارض اتغرقت
رجب :: اقفلي المحبس
امل :: ماشي
امل قفلت المحبس
ورجب اتصل ب سايكو
سايكو :: الو ايوة يارجب
رجب :: بقولك ايه شوف سباك ضروري دلوقت وخده علي الشقة بتاعتي الماسورة عندي في الشقة بتجيب مايه
سايكو :: سباك .. ماشي بس انا مش هينفع اسيب القهوة واقف معاه فوق
رجب :: مفيش مشكله انت بس روح هات سباك
ووديه ل ام محمود وانا هبقي معاها علي التليفون
سايكو قفل معاه وراح يبص علي السباك لقي المحل مفتوح بس هو مش موجود واتصل بيه
لقاه في شغل ومش هيرجع غير بالليل
وصعب يشتغل غير بكره
رجع وهو راجع كان ايمن راجع من شغله
ايمن :: سايب القهوة ليه ياعرص
سايكو :: و**** مافيه حد عرص غيرك .. رجب
الماسورة بتاعه الحمام عنده اتخرمت وكنت رايح اشوف سباك يجي يغيرها
ايمن :: اه وراجع من غيره
سايكو :: لا ماهو السباك في شغل ومش هيرجع غير متأخر وبيقولي بكره
ايمن :: خلاص كلم رجب وقوله اني انا ممكن اروح اعملها بس الاول اروح اكل لقمة واغير هدومي
وبعدين اروحله
سايكو :: انت ؟ وانت من امتي ليك في السباكة
ايمن :: ليه هو انا حمار زيك .. انا بعمل شغل شقتي كله بأيدي
سايكو :: ماشي انا كدة كدة هكلمه علشان اعرفوا واقوله انك ممكن تعملها
سايكو اتصل ب رجب وقاله وقاله ان سايكو واقف معاه وبيقولوا هو ممكن يعملها بس الاول هيروح ياكل لقمة
ويغير هدومة
رجب :: اديني ايمن
سايكو :: كلم رجب
ايمن :: ايوة ياعم رجب
رجب :: انت صحيح هتعمل الماسورة . هتعرف يعني
ايمن :: ايوة ياعمنا عيب عليك هعرف اكيد
رجب :: طيب يعني اعتمد علي ** وعليك علشان انا و** هنا مع الصنايعي النجار وشغال في المحل
ايمن :: متشغلشى بالك خالص انت ياعم رجب
انا بس هروح اكل لقمة واغير هدومي وهتصل بيك علشان تعرفهم
رجب :: خلاص انا هقفل معاك واكلم ام محمود اعرفها واديها رقمك واخليها تتصل بيك وانت نازل من عندك اتصل بيها هي عرفها.. هي زي اختك
ايمن :: ماشي ياعم رجب
رجب :: انت معاك عده ولا ايه
ايمن :: اه عندي كل حاجة متقلقش
رجب قفل ما ايمن واتصل ب امل وعرفها ان اللي جاي يعمل الماسورة ايمن وقالها
بصي بقي اهي فرصتك وجاتلك لغاية عندك
انتي كان نفسك تتناكي منه مش عاوزك تسبيه ينزل غير وهو راكبك
امل :: انت بتتكلم بجد .. ايمن هو اللي جاي
رجب :: اه و**** هو اصلا اللي قال انه عايز يجي يغير الماسورة .. شكلك داخله دماغه من يوم ماكان هنا
امل :: احا ياعرص مانت عارف مراتك . تعجب اي حد
رجب :: ياسيدي ياسيدي ايه الثقة دي
امل :: ايه ياكسمك هو انت عندك شك ولا ايه
رجب :: لا طبعا
امل :: طب اقفل بقي علشان اشوف هلبس ايه علشان اجنن امه
رجب :: طب خدي رقمة واتصلي بيه وقولي له انك مستنياه واحفظي رقمة
امل :: ايوة بقي هو ده الكلام هرن عليه حاضر
سلام دلوقت
صفاء :: مين ايمن ده
امل :: ده واحد من المنطقة هو اللي هيجي يعمل الماسورة
صفاء :: ده السباك
امل :: لا بس هو جاي متبرع
صفاء ::مش فاهمة
امل :: ده واحد من هنا من المنطقة واتعرف علي اخوكي وهو اللي جاب له المحل اللي بيوضب فيه
وعزمناه مره عندنا في البيت هو والراجل اللي باع المحل ل رجب وعينه كانت بتاكل جسمي
وسايكو قال انه هيموت وينكني
صفاء :: ااه . وهو جامد
امل :: معرفش بس اي حد غير اخوكي اكيد هيكون جامد
صفاء :: ليه بقي ده رجب مفيش منه
امل :: هههههه علشان بس اول واحد ناكك يالبوة
صفاء :: لا بس حنين وجدع
امل :: يابت انا قصدي ع النيك لو بالحنيه انا بموت وبعشق تراب رجل رجب ومستحيل راجل تاني يملي عيني اما بقي عالشرمطة فانا مليش لجام هههههه
صفاء :: ااه في دي كدة انتي عندك حق
امل :: اكلم بقي الراجل وبعدين ندخل انا وانتي
تنقي معايا جلابيه حلوة كده تخليه يولع عليا
وقبل ما يجي تاخدي محمود ابني وتنزلي الشقة اللي تحت . عايزة ابقي انا وهو والشيطان لوحدنا
صفاء :: هههههه ماشي
………
هيام :: ايه يابنتي ما تكملي اكلك
ساندي :: لا و**** دانا كلت وشبعت ومش قادره اتنفس
هيام :: هو اكلي مش عاجبك
ساندي :: ليه بتقولي كدة و**** اكلك جميل اوي
حاتم :: تسلم ايديك ياقلبي الأكل جميل
ساندي :: اه و**** اكلك جميل تسلم ايدك
ساندي قامت تشيل الاطباق مع هيام
هيام :: لا لا متتعبيش نفسك
ساندي :: بس يابت ده بيتي زي ماهو بيتك
هيام :: طبعا بيتك بس متتعبيش نفسك و****
ساندي :: و**** ابدا .. انتي بتستعبطي
ساندي دخلت الاطباق مع هيام
في المطبخ وبعدين وقفوا مع بعض
يعملوا قهوة
هيام :: هي نور قريبتك دي ازاي وقعت بسهوله كده في في فخ اللي **** ينتقم منه
ساندي :: غصب عنها .. دلوقت الدنيا اتقدمت جدا وبقي مفيش ضمير حتى في الطب.. حط لها نقط في العصير
خلتها وبصوت واطي ممحونة وهايجة
وعايزة تتناك باي شكل
هيام :: **** يخرب بيتك ايه اللي بتقوليه ده حاتم بره
ساندي :: ههههههه شوفي البت
هيام :: هو البتاع ده بيعمل ايه يعني حتى لو خلاها زي ما انتي بتقولي كدة ممكن بردو تتحكم في نفسها
ساندي :: لا مستحيل تتحكم في نفسها لانه مش بيهيج بس ده بيخليها خارج الوعي والإرادة .. زي اللي شاربه
هيام :: ااه.. **** يخرب بيتهم .. وده ممكن ناس كتير تستخدمة مع بنات ناس. يالهوووي ده كارثه
ساندي :: اجبلك واحدة
هيام :: واحدة ؟ هو انتي معاكي
ساندي :: اه مانا قولت اني وصلت للشراميط اللي اسماعيل زفت ده وزهم علي جوزها وهما اللي جابوا المهيج ده ل اسماعيل وعرف ينام معاها بسببه وصورها
هيام :: لا ياختي اخاف اخده
ساندي :: ليه .. خديه قبل ماتنامي مع جوزك .. هتعملو واحد مجنون
هيام :: ومفعوله تاني يوم ؟ مانتي عارفة اني بشتغل
وانا مش ناقصة اروح الشغل هايجة
ساندي :: ههههههه لا ده لما تاخديه تاني يوم متروحيش حته والا هتلاقي نفسك قعدتي علي حجر مديرك والموظفين زمايلك هههههه
هيام ضربتها علي ايدها وهو بتقولها .. اتلمي
ساندي ::: هههههه حاضر
ساندي :: يالهووي القهوة فارت
هيام :: كله منك
………….
جوري علي الساعة اتنين الضهر حست نفسها تعبانه اوي اتصلت علي مامتها
جوري :: الو ايوة يا ماماد
مامتها :: ايه ياحبيبتي في حاجة ولا ايه
جوري :: انا تعبانه اوي والنبي تعالي انتي و محمد اخويا ياخدني عالمستشفي وانتي خدي الواد عندك
مامتها :: تعبانة ؟ تعبانه ازاي .. فيكي ايه
جوري :: مش عارفة يا ماما بس تعبانه اوي وحاسه ضربات قلبي سريعة واعصابي كلها سايبه
مامتها :: طب اقفلي وانا واخوكي مسافة السكه وابقي عندك
شويه وكانت مامتها فعلا عندها في البيت هي واخوها
مامتها :: فيكي ايه ياقلبي
جوري :: اطمني يا ماما هنروح انا واخويا المستشفي وهناك هيطمنونا خدي بس انتي ايسر وديه عندك
واحنا لما نرجع هاجي اخده
محمد :: البسي طيب انتي علشان اخدك اي مستشفي
جوري :: لا هروح المستشفي اللي شغاله فيها
هناك زمايلي والدكاتره هيهتموا بيا اكتر
محمد :: ماشي
جوري دخلت لبست ولبست ابنها ايسر
ومامتها اخدت ايسر ابنها ومحمد اخد اخته جوري وراح بيها عالمستشفي
زميلاتها كلهم اتخضوا عليها
وكان موجود في المستشفى وقتها الدكتور كمال
كشف عليها وعمل تحاليل واستنوا لما طلعت
وقالها الانيميا عندك عاليه ولازم تعلقي حديد
جوري :: انا هاخد المحلول واركبه لنفسي في البيت
الدكتور كمال :: يابنتي وليه البيت ماتركبيه هنا وتبقي تحت عنينا
جوري :: معلش يا دكتور كمال انا هروح وبعدين انت ناسي اني ممرضة يعني اكيد هبقي مهتمة بنفسي
دكتور :: اه مش ناسي بس لما تبقي هنا وتحت عنينا احسن ليكي
جوري :: معلش خليني براحتي
دكتور كمال :: ماشي خلاص انا هكتبلك علي المحلول تصرفيه وتخلي اي واحدة من زمايلك تركب لك الكانيولا
جوري :: لا انا لما اروح هركبها
ميرسي يا دكتور
جوري مكنتش عايزة تبات لانها عارفة ومتأكدة انها مطمع للدكاتره اللي في المستشفي خصوصا الدكتور كمال والدكتورسعيد وبرغم انها هي والدكتور سعيد صحاب وبيضحكوا مع بعض بس كانت عارفة ان نظراته ليها ولجسمها مكنتش نظرات اصدقاء .. نظراته نظرات واحد هايج عليها ويتمناها وكانت بتخاف تضعف مع ده بالذات لان كان من جواها هي كمان رغبه فيه
يعني ريحته لوحدها كانت سكسي بالنسبالها
ويمكن علشان كده رفضت انها تبات في المستشفى
جوري صرفت وروحت مع اخوها وعلي ماوصلت البيت كانت تعبت جدا
علقت لنفسها الكانيولا ومامتها مرديتش طبعا تخليها تروح شقتها وقالت لما تبقي كويسة ونطمن عليكي
ابقي روحي شقتك انما دلوقت وانتي في الحاله دي مستحيل
جوري سمعت كلام مامتها علشان كانت عارفة انها علي حق وركبت لنفسها الكانيولا والمحلول ونامت

…………

امل :: ها قوليلي ايه رأيك في الجلابية دي
صفاء :: انا من رأي يعني عاوزه ايمن ده يريل عليكي ؟
ويركبك النهارده
امل :: اوووف ياريت
صفاء :: الموضوع يحتاج حبه جراءة مستعدة
امل :: احا .. انا ممكن اصلا اقلع ملط واقابله بكسي انتي متعرفنيش لسه
صفاء :: ماشي انا من رأي بنطلون فيزون فاتح ب
ع اللحم وبدي مش لابسة من تحته حاجة
امل :: اوووف .. وجسمي اصلا هيكون فيهم كرباج
صفاء :: وريني بقي اللي عندك
امل :: ايه رأيك في ده .. وده .. وده
صفاء :: ده جامد اوي لونه فاتح وهيبين الكس
وده كمان جامد اووي بس الاصفر احلي
امل :: اه فعلا .. استني بقي نشوف البدي بتاعة
امل قلعت ولبست
ها ايه رأيك.صفاء :: ده مش هبلحق يبص علي مواسير ده هينيكك من عالباب
امل :: ياريت 😋
امل اهو بيرن يلا انتي خدي محمود واطلعي بسرعة
صفاء :: هههههه ماشي بس لو طلع جامد عرفيني
امل :: مساء الخير
ايمن :: ام محمود انا جايلك خمس دقايق وهكون عندك
امل :: تنور يا ايمن ومعلش هتعبك معايا
ايمن :: لا خالص مفيش تعب
ايمن قفل وصفاء اخدت محمود ونزلت الشقة اللي تحت
امل بسرعة وقفت قدام المرايه تبص علي جسمها
وقالت و**** كمان ماهلبس حاجة علي شعري
وبسرعة نقت بضي تاني واسع شويه ومفتوح من عند الصدر وجريت ع المحبس فتحته علشان الارض تغرق مايه
عشر دقايق وكان ايمن بيضرب جرس الباب
وامل فتحت له
ولسه هيقول سلامو عليكم شاف امل قدامه بالمنظر ده
منطقش الكلمة وتنح لدرجة ان امل اتحرجت منه ومبقتش عارفة تقول ايه
امل :: اتفضل يا استاذ ايمن
ايمن دخل وهو باصص في الارض
وامل قفلت باب الشقة وراه
معلش بقي هنتعبك
ايمن :: لا مفيش تعب . هو الحمام فين
امل مشيت قدامه وفعلا ايمن كان ريل من منظر طيزها في الفيزون الاصفر اللي كان داخل بين فلقة طيزها
واللحم هيطلع منه وكانت بتمشي قدامة بمنيكة
امل :: يوووه دانا نسيت اقفل المحبس
ايمن :: لا ولا يهمك .. بس معلش هو المحبس فين
امل :: لحظة
المحبس مكانه ورا الحمام تحت وعلشان امل تقفله هتوطي اوي
امل وطت قدامه ومنظر طيزها وهي وموطيه جنن ايمن .وعرف انها عاوزه تتركب دي تصرفات واحدة شرموطة مش واخده المفروض انها *****
فضل ايمن واقف مكانه بيبص علي طيزها واول ما امل لخصت ووقفت كان زبه وقف وقفة بنت متناكة عليها
ايمن :: ممكن طيب تناوليني المساحة
امل :: لحظة هجيبها من بره امل جت تخرج من جنبه
حكت طيزها فيه بتعمد
خرجت جابت المساحة من المطبخ ورجعت
ايمن :: عنك انتي يا ام محمود
امل :: لا مينفعش .. ودخلت وبدأت توطي وتمسح الارض وبزازها كلها بقت قدام عيونه من جوه
ايمن كان هاين عليه يهجم عليها ويحضنها لكنه مسك نفسه بس عيونه مكنش قادر يتحكم فيها وبزازها المدلدله جوه البدي منظر خلاه ولع وزبه بقي مش عارف يداريه من البنطلون حاول انه يداريه ب ايده
وامل من تحت بصت وعرفت انه خلاص
استوي وبقي عالاكل
فعملت حركة تعرفة انها عايزه
قالت خلاص كدة الارض تمام وجت تخرج من جنبه
وهي خارجة من جنبه خبط زبه ب ايدها وسحبت ايديها بتعمد علي زبه وخرجت
وايمن مكنش عارف يتمالك نفسه ولا بقي عارف يبص عالماسورة
امل :: شايك ايه يا ايمن .. اسمحلي بقي اقولك يا ايمن بس
ايمن :: ولا اي حاجة يا ام محمود انا لسه شارب قبل ما اجيلك
امل :: طيب قولي امل من غير ام محمود وبعدين ميصحش لازم تشرب حاجة.. اجبلك عصير
ايمن :: ماشي ي .. امل
امل ضحكت و**** اسمي طالع منك زي العسل
هعملك العصير علي ماتشوف انت الماسورة
عملت العصير وقالت له
سيب اللي في ايدك وتعالا اشرب العصي
ايمن :: هاتيه
امل :: ياخبر تشربه في الحمام
وفجاءة حصلت قفله في الكهرباء والنور اتقطع في الشقة
امل :: ياخبر .. ايه ده النور قطع
ايمن :: وقف وخرج واخد منها العصير
امل :: تعالا بره في الصالون احسن
ايمن مشي وراها وقعدت وهو قعد وبعدين قامت بصت من الشباك وهي قاصده تهيجة علي طيزها
امل دخلت وقالت ايه ده الشقة اللي قدامنا نورها شغال
ووراحت فتحت باب الشقة لقت نور السلم شغال
قالت ايه ده بقي ده نور السلم كمان شغال
ايمن :: يبقي اكيد فيه قفله في الشقة فين مفاتيح الكهربا اللي هنا
امل :: ايه ده هو انت بتفهم في الكهربا كمان
ايمن :: يعني شوية كدة
امل :: ههههه سبعة صنايع بقي
ايمن :: هههههههه ايوة فعلا
امل :: مفاتيح الكهربا جنب الباب
ايمن راح ليها وقالها طب ممكن بس حاجة اقف عليها
امل :: ماشي .. جابت له البوف وحطته تحته وهو وقف وهي بقت واقفة قدام زبه
هاجت وهي شايفة زبه منفوخ تحت البنطلون وعيونها منزلت من عليه وايمن بيقولها معلش نوري ليا بالكشاف لمحها وهي بتبص علي زبه وبتعض علي شفايفها
ايمن :: ام محمود .. نوري ليا بالتليفون بتاعك
امل :: ام محمود بردو هههه ماشي
امل جابت بوف تاني ووقفت عليه وبقت زلقه فيه وايدها من تحت لمست زبه
اول ما ايمن حس ب ايدها علي زبه زبه انتصب علي الاخر وامل بتبص له وهي هايجة مش قادره ومسكت الفون ونزلت بيه علي زبه وبصت لقته واقف اوي
الدنيا مكنتش ضلمة اوي بس حبت تلفت انتباهة
وهو مش عارف يعمل ايه .. حس انه تايه باصص في علبه الكهربا بس مش بيعمل حاجة ونسي اصلا المفروض انه يرفع الزار ويشوف
في اللحظة دي امل كانت خلاص كسها من تحت ولع
وخدت القرار وحطت ايدها علي زبه ومسكته
ولزقت فيه
ايمن نزل ايده ولف بجسمه ناحيه جسمها وامل شدت بنطلون الترنج بتاعة بالبوكسر ونزلته خالص ومسكته وهي باصة علي زبه وممحونه عالاخر وبصت في عنيه وعيونها هايجة وايمن ساكت مش عارف يعمل ايه
بس هايج عالاخر من هيجان امل
امل عيونها بتبص في عين ايمن اللي بان عليه هو كمان الهيجان وزبه في ايدها سخن اوي وواقف
بتبصله وبتعض علي شفايفها وبدات تدعك في زبه
وقربت عليه بشفايفها وباسته
بصت له ونزلت تاني وفضلت تبوس زبه وهي معجبه بيه لان زبه حلو وفيه فحوله متقلش عن زب وسام
اللي عشقته نزلت عليه واخدته بين شفايفها
وبدات تسحبه براحة اوي من بقها وترجع تاني تمص فيه وتدخله جوه بقها
ايمن ولع وهاج وهي كمان بقت هايجة وومحونه علي زبه وايدها من تحت مسكت بيضانه وهي بتمص زبه
بعد ما مصت زبه وشبعت منه لبسته البنطلون بتاعة تاني ومسكته من ايده واخدته علي اوضة النوم وقعدته عالسرير .. وطلعت فوق منه وقعدت علي زبه وراحت بشفايفها علي شفايفة
بوس ومص شفايف هيجته وهاجت عليه ونيمته علي ضهره ويديها دخلت من تحت التيشرت وراحت لصدره وهي بتاكل شفايفة اكل
ايمن قلع التيشرت وهي قامت من فوقة وقلعت البدي بتاعها والبنطلون اللي لابساه ووقفت قدامه
ايمن اتجنن من جمال جسمها وهي واقفة بتفعص في بزازها ب ايديها
قربت من عليه ومسكت بنطلونه بالبوكسر وقلعتهم له
ودخلت بين فخاده ومسكت زبه بأيدها ولمت شعرها لورا
ونزلت علي زبه
اممممظ امممم.. زبك حلو اووي يا ايمن. زبك يجنن ..امممممم .. عايزه اكله اكل
وبدأت تعض الراس وهي مبتسمه وبتسأله اعضه
ايمن وقف بنص جسمه وهو مش مصدق اللبونه اللي فيها امل دي .. والجراءة والشرمطة
وعيونه علي شفايفها
امل بتاكل زبه اكل ونزلت علي بيضانه وبطرف لسانها بدأت تلحس فيه وتحرك لسانها تحت بيصانه وفوقهم وتطلع لزبه .. وتحرك طرف لسانها حوالين راس زبه
وتاخده تاني جوه بقها
ايمن كان خلاص مش قادر راح قايم وهو اللي مسك امل ونيمها عالسرير ونام فوقها. وفتح رجليها وزبه بقي علي كسها ولسه هيدخلة
امل :: لا مش بسرعة كدة مدخلوش دلوقت
وحضنته وايمن هجم علي بزازها بسنانه وبقي بيمص في الحلمات ويشدهم
امل :: براحة انت ايه منكتش ستات قبل كدة
ايمن :: بصراحة نكت كتير بس انتي فرسة جامدة اوي هو رجب بيقدر عليكي
امل :: سيبك من رجب وخليك في مراته .. ايه عجباك
ايمن :: عجباني وبس دانتي من يوم ماسكنتوا هنا وانا هموت عليكي
امل :: بجد .. كنت نفسك فيا ازاي
ايمن بياكل في حلماتها وهيموت ويرشق زبه جوه كسها
وكل ما يجي يدخله امل تبعد كسها او تحط ايديها من تحت وتمنعة
ايمن :: كنت هموت وانيكك .. انتي جامدة اوي وكمان جسمك ده يهيج الحجر
امل :: نكني .. نكني .. دخل يلا زبك جوه كسي
وفتحت له رجليها وزب ايمن كان علي فتحة كسها وبدا يدخل جواها
امل :: ااااااه.. زبك تخين اوي ايمن اححححح اووووف اوووووف ااوووف.. زبك تخين اووووي اووووي
ايمن بعد ما دخل زبه كله في كس امل
بدأ ينيك فيها براحة ويسحب زبه لغاية الاخر وقبل ما الراس تخرج من كسها يرجع تاني يدخله
امل :: اااااه ااااااه حلو ايمن يخرب بيت جمال زبك .. اااااه ااااه .. حلو .. زبك تخين و حنين . ااااااه
ايمن بينيك امل وحاسس انه بينيك شرموطة .. متقلش في شرمتطها عن شرمطة ايمان زميلته في الشغل وزبه بيفشخ عرضها وكسها الممحون
بدأ في النيك بسرعة وبدأت اهات امل في الصعود
اااااه ااااه اه اه اه اه . اييي ايييي جميل اوي .. اوووو احححححح احححححح
ايمن شالها وهو ملبسها زبه وراح واخدها وقعد بها على طرف السرير
امل قاعده علي زبه اللي كله جوه كسها
ووشها في اتجاه وشه
ايمن بأيده بقي بيدعك في بزازها وبعدين اخدهم بين شفايفة يمص فيهم
امل حضنته من رقبة ولاذقت بزازها وحلماتها في شفايفة هو يرضع وهي تتأوه وتحرك وسطها حركة دائرية خفيفة وهي قاعده وواخده زبه جوه كسها
اااااااه .. ااااااه.. زبك حلو اووووي .. زبك جميل خالص . احححححححح
ايمن مسكها من وسطها امل بدأت تطلع وتنزل بوسطها . وزب ايمن كل ما امل ترفع وسطها يتسحب من كسها وقبل ما يخرج . امل تقعد عليه تاني وتاخده جواها
شوية وبدأت امل في تحريك وسطها دائري لكن المرة دي حركات دائرية مع الرجوع للخلف وللامام ثم تحرك وسطها حركات دائرية
ايمن :: يخرب بيتك .. انتي انتي لبوه اسماعيل رفعها وقام بيها ونزل بيها علي طرف السرير وبقت هي تحت منه وهو فوق منها وفضل ينزل بجسمه عليها وزبه راشق في كسها وبقي عمال يتلوي هو كمان شمال ويمين وحاشر زبه للمخاصي في كسها وايدها حضناه وهي بتقوله
ايوه نكني اوووي.. نكني اوووي يا ايمن اووووف اوووف زبك جامد اوووي
اااه اااااه.. ايووووه . ايوووه .
بقولك ايه انا عاوزه في طيزي
ايمن اتفاجئ
طلع زبه من كسها وهي نامت له علي ضهرها
وايمن رفعها من وسطها لفوق وخلاها تعمل وضع الدجي
وتف علي زبه وبدأ يحطه علي خرم طيزها

نكني في طيزي يلا
امل تف علي خرم طيزها و قام وايده شدت وسطها وطيزها عليه وحط زبه علي خرم طيزها وبدأ يدخل زبه
وايد ايمن واحدة ماسكه بزازها بتفعص فيهم وواحدة سانده عالسرير بيها
واول ما حست بزب ايمن بيدخل جوه طيزها
اااااه اااااه ايمن.. دخله كله . ايوه كدة .. كمان . دخله اوووي .. اووووي .. اوووف اووووف
زب ايمن كله بقي جوه طيزها وبدأ يسحبه براحة ويرجعة يدخله
اااااه اااااه.. ايه ده .. ايه الزبر ده .. ايه النيك ده .. اااااه اااااه . زبك حلووو زبك جميل .. جميل .. نيك عسل .. اوووووف اووووف .. يا مزاجكك .. يا مزاجكك.
ايمن :: عاجبك زبي
امل:: انت جامد .. يخرب بيتك ..انت فنان اوووي .. اااااي ااااي . نكني بقوة عايزة احس بزبرك وهو بيحك في طيزي
وبدأت امل تهيجه اكتر علي طيزها وهي بتقفل علي زبره بخرم طيزها تقفل وتفتح عليه
وايمن بدأ الشغل القوي والنيك والهبد في طيزها شدها عليه وملبسها زبه بالكامل جوه طيزها وبدأ يسحب ويرجع يدفعة بقوة جوه طيزها
خخخخخخخخ خخخخخخخخخ .. نيك نيك .. اوووف اوووف.. اوووي اوووي . اوي ايمن
ايمن :: اكتر من كدة ايه .. طيزك بالعة زبي جواها
امل:: نكني .. نكني اوووي .. اووي.
ايمن بيرزع زبه بقوه وصوت التسقيف لحمة ف لحمها بيعلي اكتر
امل :: ايوة كدة .. ايوة كدة .. يا جامد .. يا جامد .. اااححححح اححححح . ااااوف اوووف
فضل ايمن ينيك في امل وفي طيزها شوية وبعدين طلعة وغرز زبه في كسها وهي هايجة ومولعة
امل بقولك ايه تعالا نكني عالواقف
امل نزلت وايمن وقف ورا ورفعت رجل ودخلو في كسها من تحت .. رشقة كله جوه كسها وفضل ينيك فيها عالواقف وهي ممحونه اوووي
بعدين طلع زبه وفلقست له وحشر ززبه في كسها من ورا
ااااه ااااه.. ايه المتعة دي.. يخرب بيت زبك وحلاوتة .. ااااحححخحخ احححح
فضل ايمن ينيك فيها وبعدين قالها
تعالي اقعدي انتي علي زبي
نام عالارض وامل طلعت فوق منه
امل وقفت علي ركبها وهي لابسه زب ايمن من تحت في كسها وايمن حضنها من بزازها وبقي ماسكهم اوووي وعمال يفعص فيهم وهي راجعة بضهرها اوي عليه من شده الهيجان ايمن شغال ينيك فيها
وفجاءة امل اتوجعت كان هيكسر ضلوعها من قوة حضنته ليها وهو بينزل لبنه السخن المولع في كسها
فضلو بتاع دقيقة قاعده علي زبه ايمن حضنها بقوه وبينزل لبنه في كسها وهيجان رهيب في كل جزء في جسمها واللبن بينزل في كسها
سابها لما نزل كل شهوته في كسها وامل قامت بس لما زبه نام وخرج من كسها
……..
سناء مامه جوري دخلت الاوضة اللي نايمة فيها جوري علشان تطمن عليها وبتبص عليها
صرخت يا مصيبتي الحق يا محمد
جوري صحيت من صوت صراخ مامتها.
جوري في ايه في ايه
سناء :: انتي مغرقة الملايه ددمم
جوري بصت واتفزعت من الدم اللي غرق الملايه
واكتشفت ان الكانولا اتحركت من ايدها وهي اللي عملت كدة
كتمت مطرح الدم ومامتها قالت انا هتصل بحد من زميلاتك
محمد دخل وسأل في ايه وشاف الدم وعرف من جوري
فقال اصلا انتي لازم تسمعي كلام الدكتور وتروحي المستشفي
جوري :: لا لا مش رايحة
محمد :: لا هتروحي وهتسمعي الكلام انتي هناك هتبقي تحت عنيهم
فين وفين علي ماجوري وافقت وكمان كانت مامتها اتصلت بزميلاتها هناك وكلموها واقنعوها انها لازم تروح المستشفي وتبات ليله هناك.
لان المحلول ده بياخد وقت ومحتاج متابعة
فعلا جوري لبست تاني واخوها اخدها في تاكسي
وكان الوقت بقي متأخر والساعة داخله علي ١٢ بالليل والدكتور اللي قابلها هناك هو الدكتور سعيد اللي اساسا جوري رغم انه صاحبها
الا انها ده الوحيد اللي كانت خايفة تضعف معاه
لانها متأكده من رغبته فيها بسبب اولا نظراته وثانيا جرأته
دكتور سعيد :: ايه يا جوري معقول كدة يعني سمعت انك جيتي الصبح وتعبانه والدكتور كمال قالك تباتي يوم هنا علشان تبقي تحت عنينا تقولي لا
محمد :: و**** يا دكتور هي مكنتش عايزه تيجي اصلا كمان دلوقت
دكتور سعيد :: احنا هنهزر بقي .. لا مينفعش
جوري :: يا دكتور سعيد انا ممرضة وفاهمة بردو ودي بس اتحركت من ايدي وانا نايمة مش مصيبه يعني.
دكتور سعيد :: لا لا الكلام ده مينفعش معانا
انت اخوها محمد مش كدة
محمد :: اه يا دكتور
دكتور سعيد :: و**** انا كنت حابب اتعرف عليك من زمان اختك ياعم واجعة دماغنا بيك
محمد :: ههههه ** يعزك يا دكتور . و** هي كمان بتتكلم عليك ديما بكل خير
الدكتور سعيد :: ايه ده بجد .. طب كويس انه بكل خير.. يلا بقي يابطل انت روح وسيب لينا جوري احنا ان شاء **** هنهتم بيها
محمد مشي بعد ما اخته دخلت الراعيه ومن سوء حظها او حسن حظها مكنش فيه حد خالص في الراعيه اليوم ده
الدكتور سعيد علق ليها المحلول وجوري خافت تنام وصاحيه واللي كانت معاها في الورديه الليله دي
زميلتها الممرضة ومكنش بينهم كلام اوي
المشكله ان البت دي لما بتنام بتروح في النوم
ومش بتصحي ولو بالطبل البلدي
جوري حست انها تعبانة وبدأت تروح في النوم
بس كل ماتنام وتروح في النوم تحس بالدكتور سعيد داخل يبص ويطمن عليها .. جوري صحيت خالص من القلق وقامت قعدت
الدكتور سعيد دخل الرعاية وسالها ايه مش جايلك نوم
جوري :: اه يعني .. هي فين وفاء
الدكتور سعيد :: زمانها بتاكل رز مع الملايكة
جوري ابتسمت
الدكتور سعيد حس انها مقلقة فبدا يهزر معاها كالعاده ويضحكوا لغاية ما جوري فكت خالص
وكان خلاص المحلول قرب يخلص
بعد ما المحلول خلص حست جوري انها مهبطه
فالدكتور لاحظ فسألها ايه مالك
قالت مهبطة شوية انا هروح اوضتي
الدكتور :: لا الاول تيجي معايا الاوضة بتاعتي كدة لازم اقيس الضغط واشوفك لو محتاجة حقنه ولا حاجة
جوري مكنتش عاوزة تروح لكنه اصر وقالها لازم اطمن عليكي الاول انتي اساسا جايه علشان كدة
وفعلا جوري راحت معاه الاوضة وقالها نامي عالسرير
نامت وجاب جهاز الضغط وبدأ يقيس ليها الضغط
الدكتور سعيد :: النبض ضعيف والضغط واطي
جاب السماعه وخلاها تقعد قدامه وحطها علي صدرها
وجوري كانت لابسه اليوم ده الدريس توب حمالات رفيعة والبرا وفوق البضي بلوزه بسوسته
الدكتور اصلا بالنسبه ل جوري قممممر وجسمه يجنن وريحته لوحدها كانت بتعشقها
جوري كانت خايفة الدكتور يعرف انها مش لابسه حاجة من تحت غير الدريس توب حمالات رفيعه والبرا
والدكتور حس بقلقها وبدأ يتعمد وهو بيكشف بالسماعة علي صدرها انه ينزل ب ايده تحت علشان السوسته تنزل وهي حاطة ايديها عالسوسته علشان متنزلش
ف قالها انتي هبله يابت افتحي السوسته متخفيش انا مش هاكلك
فهي زي الهبله صدقته وفتحت السوسته حاجة صغيرة وهو بيحرك ايده لتحت والسوسته بتنزل
جوري في الوقت ده مع ريحة الدكتور نفسها وحركة ايديه حوالين بزازها هاجت واتجننت من جواها
ده غير اصلا ان الاوضة كانت الاضاءة بتاعتها ضعيفة
وكل الظروف مخليه جوري هايجة وعلي تكه
وفجاءة ساب السماعة ومسك بزازها
في اللحظة دي جوري هاجت ومن الصدمة منطقتش ثواني وكانت جوري تمالكت نفسها وزعقت فيه انت بتعمل ايه وجت تقوم علشان تمشي
بكل جراءة راح شددها عليه وحضنها وقالها اهدي اهدي انا مش عاوز منك حاجة كفايه بس الحضن ده
جوري كان جواها اكتر من شعور . شعور انها عاوزة تمشي وشعور تاني اقوي منها انها عايزة حضنه ومع ريحته اللي هي بتحبها واحتياجها للحضن ده خلاها
متقدرش تقاوم ااشعور التاني
وفعلا سابته حضنها وقعد يهزر ويلطف لغاية ما بدات تفك وهديت لكنه فاجئها بجراءة مكنتش تتوقعها وقل ليها انا كنت هسيك تمشي وخلاص بعد مقيسلك الضغط ومكانش فى دماغى حاجه بس بعد ما شوفت بزازك دى انا مش هسيبك تخرجى بره الاوضه دى غير وانا بايسهم مليش فيه
الجراءة مع كلمة بزازك خلت كس جوري يسيل من تحت وهاجت اوي من كلامة

وهو دا كله كان بيضحك عشان متقفش عليه تانى
قالت لا انا همشي وكفايه لحد كده ويا سيدى انا خلاص مش زعلانة بس لازم امشي وبعدين وفاء بره وممكن يحصل مشاكل
قالها وفاء مش بتصحى الا لو حد صحاها وكتير كمان وبعدين احنا قرب الفجر مين هايجى دلوقتي خليكي قاعده معايا وانا هبقى مؤدب بس شويه صغيرين
قعد يقنع فيها وهي عاملة عملت تقيله بقا وهي اصلا من بعد مالمس بزازها وهي هتموت لانها من بعد ما اطلقت وهي اساسا كانت هتموت عليه هو بالذات
فى الاخر قعدت بعيد عنه قاله لا تعالى جنب اخوكى متخافيش مرضيتش فجه هو وقعد جنبها وحط ايده على ضهرها قولت همشي قالها طب هعمل حاجه ولو حسيتى انك عاوزه تمشي بعدها امشى
قالتة ايه وخلصنى علشان شكلك هتخرجني من هنا بفضيحه قالها متقلقيش
قرب منها وشد سوسته البلوزه ودخل ايده من جوه وطلع بزازها بره وهو هايج وهي كمان هاجت اوي من الحركة اللي عملها وقرب من شفايفها واخدهم مابين شفايفة
جوري اعصابها باظت وهيجانها عليه بقي في حته تانيه خالص وسلمت له وبقت سايبه نفسها
فضل يمص في شايفها وايده بتعصر بزازها عصر
بعدين شال شفايفة من شفايفها
ومسك ايديها وحطها علي زبه
جوري اتجنن لما حست بحجم زبه تحت ايديها وهو مسك السوسته بتاعة بنطلونه ونزلها وطلع زبه
جوري شافت زبه من هنا ومبقاش فيه اعصاب خالص
زبه يجنن بمعني الكلمة فرق واضح مابين زب جوزها وزبه
زبه جاااااااامد اوووى اوى اوى ونضيف زب عمرها ماشافت زيه بالحلاوة دي
جوري مفيهاش اعصاب ومش عارفة تعمل ايه فهو قالها امسكيه وفعلا جوري مسكته وحست بنفضة في جسمها وكسها من تحت جاب لبن من هيجانها وايده بتمشي علي بزازها وعلي شعرها وقالها
مصيه يا جوري انا من زمان بتمني شفايفك دي تلمس زبي
جوري نزلت ولمست زبه بشفايفها.. هاجت اوووي لان عمر ما جوزها ماطلب منها تمص زبه ولا حتي مره لحس كسها
اخدت زبه بين شفايفها وراحت في دنيا تانيه من الهيجان وايده الاتنين بقي بيملس علي شعرها
وهو كمان كان في قمة هيجانه .لانه كانت جوري دي من
الستات اللي يتمناها اي حد
وهي كانت حلم حياته من يوم ما اشتغلت في المستشفى
فضلت تمص زبه وقالها الحسي بيضاني
وفعلا لحست بيضانه ورجعت تاني تمص زبه
وراح قايلها اقفي واسندي ب ايدك علي المكتب ده
قامت ووقفت واتفاجئت بالدكتور بينزل بنطلونها بالاندر
لغاية ركبتها ولزق فيها من ورا
حست بزبه بين فلقة طيزها وحضنها اوي ومسكها من بزازها وهي مبقتش قادرة تقف علي رجليها من سيبان اعصابها
فضل يبوس في رقبتها ويلحس تحت ودانها وبعدين طلب منها تفلقس
فلقست وحط زبه علي كسها من ورا وسألها
ادخله؟
جوري مكنتش قادر تقوله لا ولا قادره تقوله اه لكن كان من جواها بتصرخ وتقول ابوس ايدك دخله كله في كسي
دخله واشبع كسي وهيجاني منك ومن زبك
لما مردتش الدكتور فهم وبدا فعلا يدخله جوه كسها المولع نار من جوه
احساس ميتوصفش وهي حاسه بزب الدكتور بيدخل جوه كسها
سندت بايدها عالمكتب وراحت في عالم تاني
وبقي كل احساسها وتركيزها رايح للزب اللي دخل جوه كسها.. رجليها مش قادرة تشلها واعصابها كلها رايحة منها وكل عرق في جسمها مش حاسس غير بحاجة واحدة بس الاحساس بالمتعة
الدكتور دخل زبه كله جواها وحضنها ولزق فيها اوي وبقي ضاممها عليه وشدها ناحيته ورقبتها جت علي شفايفا وبقي عمال يبوس في رقبتها
وبدأ النيك فيها .. يسحب زبه سحبه صغيرة ويرجع يدخله كله وايده راحت ومسكها من بزازها وبقي بيفعص فيهم وهو بينكها
بدات اهات جوري تخرج منها غصب عنها
اااااه.. اااااه ااااااي اااااي
الدكتور سعيد كان بينيك جوري وهو حاسس انه اخيرا بينيك افجر جسم في الدنيا جسم ياما اتمني انه بس يشوفة
الدكتور بينكها وهي مبقتش قادره تقف علي رجليها فسندت ب ايديها عالمكتب وحطت راسها علي ايديها
والدكتور مسكها من وسطها وبقي بيسحبها عليه اوي ويدخل زبه للأخر جوه كسها
اااااه ااااه .. مش قادره.. تعبت .. تعبت . كفايه مش قادره
د/ سعيد :: معلش ياقلبي .. انا مصدقت زبي يدخل في كسك .. انتي متعرفيش انا كنت عامل ازاي
جوري :: ااااه ااااه.. انا تعبانه اووي
مش قادره اقف علي رجلي اووووف اووووف .. اااه يا دكتور.. ااااه.. براحة .. براحه عليا
الدكتور سحب زبه من كسها وشالها ونيمها علي سرير الكشف وفتح رجليها وعمل اللي طول عمرها كانت بتتمناه من جوزها
دخل بين فخادها وفتحهم وقرب علي كسها
د/ سعيد :: ايه ده معقول .. ايه الكس ده .. انتي ازاي اطلقتي .. كسك حلو اووي
جوري حطت ايدها علي وشها وملامحها كلها هايج
ومستنيه اللحظة اللي طول عمرها بتتمناها لحظة ما شايف الدكتور تلمس كسها
د/ سعيد نزل علي كسها وبقي بيبوسه بكل حنيه وبدأت جوري تتلوي تحت منه وترفع وسطها لفوق وتنزل لتحت وراسها تروح شمال ويمين مش مستحمله هيجان كسها وبأيديها بتمسك مفرش السرير وكانها جابت اخرها .. واهاتها بتعلي وتذيد لما لسانه بدأ يتحرك علي كسها هيجانها لوحده كان كفيل انه يشعل نار في زب دكتور سعيد وهجانها خلاه هاج اكتر واخد زنبورها بين شفايفة
جوري في اللحظة دي مقدرتش تخبي رغبتها وبدات تقوله الحس كسي اااااه الحسه اووووي .. اوووف اااااه ااااااه مش قاادره .. مش قادرة اااااه اااااه
دكتور سعيد :: معقول في حد في الدنيا تبقي مراته عندها الكس ده ويطلقها
جوري :: الحس اووي .. دخل لسانك جوه كسي.. اوووف اووووووف اوووووف.. ايوة ايوة كدة يا دكتور.. اااه .. ااااه
لسان دكتور سعيد جوه كس جوري وبيدخله اوي وجوري كل شويه تقوم بنصها اللي فوق وتنام تاني
بتفرك تحت منه من هيجانها
بعد كا دكتور سعيد شبع من كسها الوردي
وقف قدامها وشدها من وسطها لطرف السرير
وقالها .. عاوزني انيكك
جوري سكتت وحطت ايدها علي وشها
د/ سعيد :: لا قولي ياقلبي .. عاوزني اعمل ايه
جوري بصوت رايح من الهيجان وبتبلع ريقها بالعافيه :: حطه
د/ سعيد :: لا قولي احط ايه فين
جوري :: لا مش هقدر اقول .. يلا بقي
د/ سعيد :: علشان خاطري عاوز اسمعك
جوري حطت ايدها تاني علي وشها وهي بتقوله حط زبك في كسي .
د/ سعيد :: يخرب بيت الهيجان .. انا من صوتك ولعت
حط زبه علي فتحة كسها واخد صوابع رجليها بين شفايفة وبقي بيمص فيهم وزبه بالكامل جوه كسها
جوري كانت مفشوخة في الوضع ده بس ان دكتور سعيد يكون مدخله كله فيها وبيمص صوابع رجليها ده وضع عمر جوزها مافكر يعملو معاها ولعت اكتر وبقت بتطلب منه ينيك اوي فيها
نكني اوووووي.. عاوزه احس بوجع .. اااووووف . زبك ماليني اوووي … اااااه اااااه.. نكني اوووي نكني اووووووي .. ارزعه فيا
الدكتور سعيد كان هيتجنن وهو بيسمع جوري وهو بيتقوله نكني ونكني اوي .. شدها اكتر لطرف السرير ودخله كله جوه كسها وراح شايلها ورافعها لفوق
وهي اتجننت لما لقته قدر عليها وشالها . وقاعده علي زبه .. مسكته من رقبته واخدت شفايفة بين شفايفها ونطقت .. انا اصلا هموت عليك.. انت كمان متعرفش انا كنت بهيج قد ايه من ريحتك . واخدت شفايفة بين شفايفها زي المجنونة وبقت بتبوس فيه اووي
وهو كمان بياكل شفايفها ويمص لسانها . ويطلعها وينزلها علي زبه .. اتشعلقت في رقبته ودكتور سعيد شغال فيها نيك وهي هايجة
وهو هاج عليها اكتر وراح بيها عالسرير وقعد وهي فوقة حضناه من رقبته
وشغاله تطلع وتنزل علي زبه وتاكل شفايفة اكل
شوية وراح قالبها تاني عالسرير وبقي هو فوقها
ورجليها مرفوعة وهو بينهم وشغال نيك ورزع في كسها
لغاية ما حس انه خلاص هيجبهم
فسألها انا خلاص هجيب اجيبهم فين
جوري سكتت وكانت خايفة ومرعوبه يجبهم في كسها
لكنه طلع زبه من كسها وبقي بيدعك فيه لغاية ما جابهم عالارض
هي نامت عالسرير مش قادره تتحرك وهو قعد جنبها
وقال اهم كلام كان المفروض انه يتقال بعد اللي حصل ده
انه بيحبها وان اللي حصل ده حصل غصب عنه وغصب عنها وان ده مش هيأثر نهائي علي علاقتهم ببعض كاصحاب بالعكس ده هيقوي العلاقة بينهم
ولبسها هدومها ومرديش يخليها تمشي غير بعد ما فكت وخدت اللي حصل ده ببساطة وهزرو وضحكوا مع بعض
ودي كانت اهم علاقة اللي فتحت بعدها علاقات كتير

وبكدة يكون الجزء الرابع خلص
من السلسة السابعة
اولاد الذوات
————–

السلسلة السابعة
اولاد الذوات
الجزء الخامس
…….
بقلم عادل المتميز
………
ساندي بعد ما خلصت القعدة مع هيام وحاتم نزلت ركبت عربيتها وافتكرت عثمان الخول اللي اميره ادتها رقمة
بصت في الساعة بتاعة الموبايل كانت الساعة جت ٩ بالليل
اتصلت بيه
ساندي :: الو عثمان معايا
عثمان :: اه مين معايا
ساندي :: هنبتديها ب استعباط ؟ يعني اميرة مكلمتكش وادتك رقمي وانت مسيفة يا خول
عثمان :: ستي ساندي معايا ؟
ساندي ؛: هههههه عحبتني منك ستي . وحلوة كبدايه بينا
عثمان :: طبعا ستي ..
ساندي :: طيب انت يا متناك فين دلوقت
عثمان :: موجود وتحت امرك
ساندي :: طيب انا عاوزه اقابلك دلوقت هينفع تجيلي
نقعد مع بعض ساعة تعارف واظبطك
عثمان :: اه بس ستي اميرة كانت قايله ليا انك عاوزه مني حاجات
ساندي :: هههههههه ستك اميرة ؟ اهي دي محبتهاش منك ولما تكون معايا وبتكلمني محدش ستك غيري.. فاهم يا خول .. اه كنت عاوزة منك كام علبه برشام من المهيج
عثمان :: جبتلك خمس علب اول ما ست.. اقصد اميرة قالتلي
ساندي :: خمس علب بس
عثمان :: و**** كان صعب جدا اجيبه دول انا اتصرفت فيهم بالعافيه .. بعدين ياستي اكيد لما تطلبي مني تاني هجبلك .. بس هو انتي عاوزهم ليه
ساندي :: لا انت ملككش فيه.. يلا هبعتلك اللوكيشن
بعد ما اقفل
ساندي بعتت له اللوكيشن ومشيت بالعربية علي فيلاتها تاني
……………
جوري راحت اوضتها بعد ما اتناكت من الدكتور سعيد وهي مش مصدقة خالص اللي حصل ولا النيك والمتعة اللي حست بيها
قلعت هدومها ولبست جلبيه اللبس بتاعها اللي بتنام بيه
عباره عن جلابيه نص كم خفيفه علي السنتيان وحتي الاندر قلعته علشان كان غرق من افرزات كسها وكسلت تطلع من الدولاب اندر تاني وفي نفس الوقت هيجانها كان طالب انها تنام من غيره
رمت نفسها علي السرير بتاعها وغمضت عنيها وسرحت في كل حاجة حصلت بينهم وايدها بدأت تروح لكسها اللي كانت كأنه كان محروم من النيك
ولا ريحته اللي كانت حاسه بيها في جسمها وكانت شامه ريحته وحساه كانه معاها في الاوضة
فضلت تفكر فيه واتفاجئت بالباب بيفتح الاوضة كانت ضلمة ولما الباب اتفتح لمحت الدكتور سعيد تاني في الأوضة
كانت الساعة جت تقريبا ٤
قامت بن٧ص جسمها وهي مستغربة وهي بتقول دكتور سعيد ؟
دكتور سعيد :: ممكن ادخل نتكلم تاني
جوري بخجل وهي بااصة لتحت .ماحنا اتكلمنا كتيير
دكتور سعيد:: لا حاسس اني لسه عاوز اتكلم تاني ده لو مش هيضايقك.. انتي كدة كدة الصبح مروحة علشان كتبتلك اجازة يوم واحد بس اه علشان بصراحة مش هقدر علي اكتر من كدة.. وانا كمان بكره مش هاجي علي غير بالليل
جوري بخجل وابتسامة :: اها وبعدين
دكتور سعيد :: طب ممكن اقعد
جوري وسعت له وقعد
دكتور سعيد :: جوري
جوري :: نعم
دكتور سعيد :: هو انا ممكن اسأل ليه جوزك طلقك
جوري :: جوري اتنهدت وسألت طب هو ليه السؤال ده
دكتور سعيد :: بصراحة لاني مستغرب جدا ازاي اصلا
حد زيك يطلق
جوري :: ليه بقي مانا ست زي اي ست
دكتور سعيد :: مين قال كدة .. انتي جامدة اوي
انتي يابنتي مش بتشوفي نفسك في المرايه
جوري :: يعني بجد انت شايفني حلوة
دكتور سعيد :: حلوة !؟ لا كلمة حلوة دي دي متكفيش خالص .. انتي جامدة. فرسة .. كرباج عارفة انتي
حاجة كدة متتوصفش
جوري حست بالفرحة ونفس الوقت الكسوف والدكتور سعيد بنفسه هو اللي بيقول عليها كدة
جوري :: يمكن طبعي
سعيد :: لا انتي بسكوته وقمر
جوري :: تعرف ان جوزي مكنش بيحب يعمل اي حاجة في العلاقة . يعني ننام مع بعض علي طول
سعيد :: جوزك ده كان اغبي انسان عالارض
انتي يابنتي طبق مشكل من الحلويات… كل حته فيكي لازم تداق
عارفة يا جوري انا نفسي في ايه دلوقت بس خايف تكسفيني
جوري :: ايه
الدكتور سعيد : اقفل لباب ده بالمفتاح وادوق تاني كل حته فيكي
جوري :: تاني انت شكلك ناوي فعلا علي فضيحتي
دكتور سعيد بزعل :: انا قولت هتكسفيني . خلاص بقي انا هشي
جوري بسرعة قالت :: لا مقصدش .. بس
دكتور سعيد قعد تاني :: ادوق؟
جوري بكسوف وابتسامه مليانه رغبه هزت دماغها
دكتور سعيد قام بسرعة وقفل الباب بالمفتاح
وقلع هدومة وجوري بتبصله وهي مكسوفة
د/ سعيد قلع كل هدومة وبقي عريان ملط ورراح طلع عالسرير وبقي في حضن چوري وقرب منها ولزق فيها اوي ومسك ايدها وحطها علي زبه
جسم جوري اتنفض وحست انها اتكهربت
وايده دخلت من تحت واتفاجئ انها مش لابس اندر
د /سعيد :: ايه ده بقي هو كان حاسس اني راجعله
جوري بصوت رايح هايج :: مين
د/ سعيد :: كسك … ودخل صباعه جوه كسها
وجوري ساحت
دكتور سعيد :: انتي كسك مولع .. عاوز انزل له
ونزل فعلا وبقي بين فخادها ولسانه راح لكسها
واهات جوري بدات تخرج وهي مستمتعة بلسان دكتور سعيد اللي رايح جاي لحس جوه كسها
فتحت رجليها اكتر له وايدها راحت لبزازها وبقت شغاله تفعص فيهم من فوق الجلابية
سعيد قام وراح مقلعها الجلابيه والسنتيان وطلع فوقها
وجوري كانت خلاص سلمت له وجراءتها معاه بدات تطلع وايديها من تحت مسكت زبه وهي اللي حطته علي كسها وبقت بتمشيه وتحرك وسطها وكسها تحتيه
وهايجة
وهي بتقوله مص بزازي..
دكتور سعيد اخد بزازها بين شفايفه وبقي بيرضع فيهم
وهي من تحت حطت راس زبه علي فتحة كسها وقالت له دخله مش قادرة.. انا تعبت
دكتور سعيد :: ادخل ايه
چوري :: زبك.. دخلو في كسي
دكتور سعيد زبه اتنفض من هيجانها وحس انها المرة دي بتتناك بمزاج اوي
وبدأ فعلا يدخل زبه جواها
ااااه .. ايوه كدة.. اووووف.. اووووف.. يابخت مراتك بيك .. نكني.. نكني
دكتور سعيد بياكل حلمات بزازها بسنانة وراشق زبه كله جوه كسها ومن هيجان جوري عليه لفت رجليها حوالين وسطه وهي بتتلوي تحت منه وبتترجاه يعض حلمات بزازها
دكتور سعيد رغم انه لسه نايك جوري من شوية في الاوضة بتاعته بس المرة دي حاسس بهيجانها اكتر
وبقي بيدخل زبه للاخر اوي جوه كسها وينيك فيها
الدكتور سعيد بينيك في جوري اللي فكت رجليها من وسطه وبقي بيرزعة جوه اوووي
اااااه اااااه اااه .. اوووو اوووو .. حلووو . حلووو
د سعيد :: ايه ده اللي حلو ياقلبي
جوري :: زبك زبك حلو اوووي
د سعيد :: وانتي كسك نار نار مولعة
جوري :: اااااي اااااااي .. اووووف اوووووف . يانهار . ايه الجمال ده.. كله.. كله .. احححح احححح
سعيد :: انتي تعبانه اوي كدة
جوري :: اوووي. تعبانه اوووي
سعيد :: تحبي انيكك بقوه كمان
جوري :: نفسي .. نفسي ترزعة فيا اوي
سعيد :: طب بقولك ايه . تعالي
دكتور سعيد شال زبه من كسها
ونزل علي الارض وقالها تعالي نامي علي جنبك هنا وشك جوه وخلي طيزك وكسك ناحيتي وانتي ضامة رجلك علي بعض
جوري عملت اللي طلبه منها
نامت علي جنبها وشها ناحيه جوه وطيزها ناحيته وضامة رجليها علي بعض
ودكتور سعيد سحب نصها لبره وبدأ يحط زبه جوه كسها
جوري مبقتش مصدقة الوضع ده . حاسه بحجم زبه التخين اوي في كسها وهو بيدخل وبيحك في جدران كسها
جوري بصت له وعيونها كلها هيجان وبقها مفتوح
وبتتأوه اااااه اااااه.. ايه ده.. اااايه دددده .. اوووو اوووو
دكتور سعيد حاطط ايده علي فخادها المضمومة وبينيك فيها براحة لانه وضع صعب عليها ولازم يخليها تتمتع بحنيته الاول . بيسحب زبه براحة اوي ويرجع يدخلو
وعيون جوري في عيونه وهايجه اخر هيجان
شويه من النيك الرومانسي ودخول زبه في كسها براحة
دكتور سعيد :: قلبي انا هعمل حاجة لو اتوجعتي قوليلي بلاش
وبدأ الدكتور سعيد يسحب زبه للأخر وقبل ما الراس تطلع من كسها يرجع يدخله بقوه رهيبه
اول مره جوري صرخت ولحقت نفسها وحطت ايدها علي بقها والدكتور رجع مره تانيه سحب زبه براحة ومره واحدة دخل زبه بمنتهي القوة
ااااه
دكتور سعيد :: ايه اكمل ؟
جوري :: اااه كمل كمل
دكتور سعيد كمل فعلا بس المرة دي بقي اسرع واقوي
يطلع زبه ويدخلو بكل قوته وجسم جوري رايح جاي معاه شويه وراح قايلها انا هقعد وعايزك تقعدي علي زبي ووشك ناحيه وشي
قعد وجوري قامت وقعدت علي زبه واول ما زبه بقي كله في كسها قلت له سبني انا
وراحت حضنته اوووي وهجمت علي شفايفه تمص قيهم وهو يمص شفايفها
وبقت بتطلع وتنزل علي زبه وهو اخد حلمه بزها بين شفايفة والايد التانيه بتفرك في الحلمه التانيه
جوري :: ااااااه.. انا كنت محرومة من المتعة .. ايه ده . الجنس حلوو اوووي معاك
جوري كانت بتفرك فرك علي زبه وهو كان بمص وفرك حلمات بزازها مجننها
رايحة جايه علي زبه وحضناه وهو ماسكها من وسطها
جوري بدأت تطلع وتنزل علي زبه
شويه ودكتور سعيد اخدها وقام بيها ونزلها علي الارض ورفع رجل والتانيه ثابته الارض
ومسك زبه بأيده وظبط علي كسها ودخلو
اااااه اااااه
.يخرب بيتك.. يخرب بيتك.. انت ايه.. انت ايه
دكتور :: عاجبك
جوري :: انا مكنتش متجوزه.. اووووف.. اووووف. حلو اوووووي.. انت فنان .. بتعزف عزف
ااااااححححححح اححححححح اووووف اوووف
دكتور سعيد بينزل بوسطه لتحت وزبه يخرج من كسها ويرجع تاني يطلع بوسطه وزبه لفوق داخل في كس جوري اللي ولعت من طريقة النيك
ولما حس ان رجليها وجعتها نزلها وخلاها توطي وتسند عالسرير
جوري نامت ببزازها وراسها ع السرير وفلقست له
ودكتور سعيد بقى بيلحس في خرم طيزها الوردي وكسها الاحمر دخل لسانه جوه كسها
وجوري بتعض في ملاية السرير من المتعه
وعايزه يفضل يلحس في كسها اكتر وقت ممكن
بعد ما الدكتور سعيد شبع من لحس كسها قام وحط زبه بين شفراتها وبدأ يدخلو
قامت براسها وبصت له وهي ممحونه
لغاية مابقي زب الدكتور كله في كسها
اااااه اااااه .. نيك .نيك يا دكتور .. اووووف.. نيكني . نيكني .. اااااه ااااااه .. حلو زبك حلو .. اوووف اوووووف
اكتر من عشر دقايق الدكتور سعيد بينيك فيها وهي مفلقسة كدة ولما حس انه خلاص هيجبهم سألها
انا خلاص هنزل
وجوري قالت له هاتهم علي صدري
قعدت قدامه علي طرف السرير ودكتور سعيد فضل يدعك في زبه لغاية ماجابهم علي بزازها
……….
في نفس اليوم بالنهار بعد ما ايمن ناك امل اللي كانت هتموت وتتناك منه ايمن مكنش مصدق ان فيه ستات بالجمال والجسم ده
امل راحت لبست روب ورجعت كان ايمن بيلبس
امل :: انت بتعمل ايه
ايمن :: بلبس
امل :: ليه .. انت شبعت
ايمن :: لا بس ممكن جوزك يطلع في اي وقت
امل :: اه طب عاوز نعمل ده تاني
ايمن :: ياريت بس انا لازم اعمل الماسورة علشان انا كلمت رجب قبل ما اطلع ولو طلع مفيش حاجة اتعملت هيقول ايه
امل :: امممم عندك حق .. طب انا حفظت رقمك على تليفوني وانت كمان احفظه
ايمن :: حفظته اصلا انا ماصدقت ان رجب ادهولي
امل :: ههههه ليه بقي كنت معجب بيا
ايمن :: طبعا انتي مفيش حد يشوفك و ميعجبش
امل :: ههههههه .. طيب اعمل الكهربا الاول وبعدين السباكة وممكن نتكلم بالليل واتس
او حتي فون
ايمن :: ماشي كويس ان بكره الجمعة علشان نتكلم براحتنا
………….
ساندي قابلت عثمان في الفيلا بتاعتها وناكته احلي نيك
مع ان الواد معجبهاش اوي بس علشان مصلحتها وتفضل تسحب منه الادويه دي حسسته انها مبسوطة اوي بيه واخدت منه علب البرشام وهو كان مبسوط اوي
منها ومن طريقة اذلالها له ومن اسلوب نيكها
ووعدها انه هيجيب تاني ليها كل ما يقدر
مشي عثمان من عندها وهي روحت الفيلا
دخلت الفيلا مكنش حد موجود تحت كله في الاوضة بتاعته
راحت اوضتها وفتحت الدولاب وحطت البرشام جنب العلب الموجودين وقفلت الدولاب وقلعت هدومها ودخلت اخدت دش وخرجت رنت علي مجيده تعمل ليها قهوة وتطلعها اوضتها
وريحت بجسمها عالسرير
شوية مجيدة جابت القهوة وخبطت عليها
مجيدة :: القهوة يامدام ساندي
ساندي :: ماشي يا مجيده حطيها عندك
………..
صافي :: مقولتش رأيك يعني في اللي حصل قدامك
وقاعد ساكت من ساعة ما اسماعيل نزل
فادي :: هقول ايه انا حاسس ان رجولتي اتكسرت
صافي :: رجولتك اتكسرت ؟ ليه هي اول مرة يا حبيبي اتناك قدام عينك
فادي :: لا مش اول مره بس المرتين اللي قبل كدة مكنش لا اسماعيل ولا شوقي عارفين اني بتفرج انتي بس اللي عارفة
صافي :: ههههههههه لا كانوا عارفين يا حبيبي ب اتفاق مني
فادي :: عارفين ؟ و ب اتفاق منك
صافي :: اه هو مش انت كان نفسك تبقي معرص بجد وتستمتع .
فادي :: طب وليه من غير ما اعرف
صافي :: علشان انت كنت عاوز ده وعلشان تبقي مجبر انك تبقي معرص ومش بيكيفك كان لازم اعمل ده
اصل التعريص ده في دمك وانا معنديش طاقة
للمنيكة بتاعتك ولو كنت قولتلك هتناك قدامك
كنت هتقولي لا ومينفعش وخليني من بعيد
فادي :: اصل
صافي :: اصل ايه بقولك ايه يا فادي بصراحة كده انت مريض بالتعريص وانت وصلتني معاك اني حبيت كدة
حبيت اني اتناك بعلمك وبرضاك وكنت هموت واتناك قدامك عارف ليه
فادي :: ليه
صافي :: علشان اللي قولته انك تحس انك مكسور
دي متعة لوحدها . انت اتمتعت ولا لا وانت شايفني بتناك قدامك
فادي :: اتمتعت بصراحة
صافي :: خلاص يا حبيبي خلينا كدة نستمتع طالما ده بيمتعنا
فادي :: يعني هتكرريها
صافي :: طبعا هتتكرر ومش بمزاجكك هتوافق
استني بقي اما اوريك اسماعيل عمل ايه في سارة
وبعت الفيديو زي ما قولتلك ل جوزها
ابعتهولك واتس ولا تتفرج عليه معايا
فادي :: اتفرج عليه معاكي وتبعتيه
صافي شغلت الفيديو اللي متسجل من تليفونها والفيديو اللي متسجل من تليفونه وظاهر فيه وهو كمان يسجل لچون من تليفون سارة
فادي :: انا ولعت ومش متخيل ازاي اسماعيل بالفجر ده
صافي :: ايه ده هو انت مولعتش لما اتنكت منه قدامك
فادي :: لا طبعا ولعت وولعت جدا وكسرتي دي كمان هتخليني اولع اكتر كل ماهفتكر
صافي :: اهو كده انت بقيت النهارده معرص رسمي
………
الباب بيخبط
امير :: مين
ندي فتحت ودخلت ادخل
امير :: تعالي يا قلبي
ندي :: ايه يا قلبي وروحي انت مش جايلك نوم ولا ايه
امير :: لا
ندي :: طب ايه تحب اعملك مساج
امير :: ههههههه لا لا انا تمام كفايه مساج الصبح وامبارح
ندي :: اخص عليك وانا اللي قولت اول ماهدخل الاوضة القيك انت اللي هاجم عليا وحشر زبك في كسي
امير :: ندي انا عاوز يبقي فيه بينا اسرار وينفع اتكلم معاكي في اي حاجة تخطر ببالي ينفع
ندي :: طبعا يا قلبي اذا كنت انا الصبح اللي قولتلك كل حاجة سواء لما شفناك او اللي حصل معانا انا وياسمين
امير :: طب انا عاوز اقولك علي حاجة حصلت من شوية
ندي :: ايه احكي
امير :: انا نكت ماما
ندي :: بتهزر صح
امير :: لا و**** مش بهزر انا فعلا نكتها
ندي :: **** يخرب بيتك انت ازاي عملت كدة وهي اصلا
وافقت ازاي ولا خدرتها.. اه بالمهيج صح
امير :: اه بالمهيج بس البرشام اللي هيخليها تاني يوم او لما تصحي متفتكرش اللي حصل
ندي :: لا انت احكيلي بقي عملت ايه وازاي
يانهار اسود لو ماما افتكرت هتبقى مصيبه
امير :: لا مش هتفتكر
ندي :: طب ايه انت احساسك ايه يا امير بعد ما عملت اللي انت عايزة افرض مثلا مفتكرتش ناوي علي ايه
هـتعمل تانى مع مامتك
امير :: اكيد هعمل اصلا انا حاسس اني عمري في حياتي ما استمتعت كدة زي ما استمتعت معاكي ومع ماما
ندى :: طب يا امير يا حبيبي بلاش ماما .. دي مامتك . بص انا عارفة اني انا كمان اختك بس انت بتقول اهو انك استمتعت معايا . خلاص خلينا مع بعض وكل ما تكون عاوز تعمل تعالا ليا وانا عمري ما منعك مني
امير :: يابنتي افهمي انا غصب عني مش عارف ابطل امنع نفسي منها
ندي :: انا خايفه اوي علي ماما . دي لو افتكرت ان ابنها عمل فيها كدة.. يا مصيبتي دي ممكن تموت فيها
امير :: انتي بتخوفيني ليه
ندي :: هو انت عملت امتي معاها والبتاع ده واخداه من امتي
امير :: من ساعة كدة
ندي :: وبيقعد قد ايه البتاع ده مفعوله يعني
امير :: تقريبا كدة من ست ل تمن ساعات
ندي :: **** يستر بقي انت نستني انا كنت جايه ليك علشان ايه
امير :: علشان انيكك صح
ندي :: لا مش ده السبب الاساسي اه. بس خلاص بقي
لما نشوف موضوع مامتك ده الصبح
الباب خبط تاني
ندي :: ادخل
ياسمين :: بقي انتي هنا يا واطيه دانا قلبت عليكي الدنيا
ندي :: ايه يابنتي في ايه
امير عينه علي اخته ياسمين اللي لابسه بضي ابيض والحلمه طالعة اوي وباين انها مش لابسه سنتيان من تحت وبيبص تحت لقي كسها كمان مرسوم
ياسمين :: ابقي اقعد شوية في البلكونه وادخل ملقكيش
ندي :: قاعده برغي شوية مع اخوكي
ياسمين :: ايه يا سي امير ايه اللي بينكم
امير :: لا مفيش تعالي اقعدي كنا بندردش في اي هبل
ندي :: انا طاقق في دماغي اقوم اعمل حاجة اشربها
اعمل ليكم معايا
ياسمين :: اه ياريت انا عاوزه كابتشينو بالشيكولاته
امير :: وانا كمان
ندى :: ماشي هنزل اعمل لينا تلاته واطلع
ندى نزلت وياسمين وقفت بعد ما قعدت وسألت امير
ايه رايك في الطقم ده حلو
امير :: اه جميل اوي ده جديد ولا ايه
ياسمين :: هو جديد ومش جديد كنت اشتريته من كام شهر و ملبستوش غير النهارده حلو.. ايه ده بسألك ع الطقم يا سافل انت عينك رايحه فين
امير :: اصله كبير اوي
ياسمين :: هو ايه اللي كبير ده. ليه هو انا زيك ههه
امير :: هههههههه لا ياقلبي انتي قمر
ياسمين لفت بطيزها له وسألته :: طب و ورا بص كدة
امير :: اوووف جامدة اوي
ياسمين :: جامده ولا جامد
امير :: دلوقت جامده لما كنتي من قدام كان جامد
ياسمين :: انا بسألك عن الطقم ياسافل مش علي حاجاتي
امير :: ههههههههه ماهو الطقم وكل حاجة جامدة بصراحة
ياسمين :: ماشي ياميرو ..
ياسمين قعدت جنبه.. الا قولي بقي الا عمري ما شوفتك بتكلم مزه ولا بتخرج مع صحابك .. وبقيت علي طول قاعد في البيت انت مش بتزهق
امير :: يعني مين هيبقي معاه اختين صواريخ ويكلم بنات
ياسمين :: ههههههه يابني بطل بكش بقي
امير :: لا مش بكش .. تعرفي يا بت يا ياسمين
انا فعلا هـحسد اللي هيتجوزك ويتجوز ندي
ياسمين :: يا سلام ليه بقي
أمير :: علشان انتوا مزز جامدين وحلوين
وعندكم حاجات جامدة اوي
ياسمين :: ههههههه اه وانت عينك راشقة في حاجاتنا
امير :: طب قومي كدة بصي في المراية عليه .. هتصدقي
ياسمين :: كدة .. طيب
وقامت وبصت عليه وبصت ل امير وهي بتضحك
تصدق يا ميرو . هو كبير اوى فعلا. لا كدة من حقك تبص
ندى دخلت بالصينيه اللي عليها التلاته كابتشينوا
………..
في نفس اليوم
ايمن :: انا هنزل يا ام محمود اجيب شوية حاجات
امل :: برضو ام محمود.. قولي امل
ايمن :: حاضر انا نازل يا اجمل امل وهطلع تاني
امل :: هههههه ايوة كدة يا قلب امل .. متتاخرش عليا
امل بعد ما ايمن نزل اتصلت علي رجب
امل :: الو يامعرص
رجب :: ايه ؟
امل :: صاحبك ايمن ده عليه زب ولا زب وسام
رجب :: ايه ده بجد حصل
امل :: اه و**** وفشخني ابن الوسخة .. زبه رهيب
رجب :: اوووف لا بقي كسم المحل انا طالع
امل :: تطلع فين يامعرص .. هو نزل وزمانه جايلك علشان لسه معملش الماسورة اصلا. هو ظبط صرف مراتك الأول بس بفكر اخليه يركبني تاني
رجب :: ياريت .. اوعي تخليه ينزل قبل ما ينزلهم في كسك
امل :: من غير ما تقول يا حبيبي وحياتك ما هسيبه ينزل غير ولبنه نازل في كسي وماليني وانت تبقي تيجي تنضفة يامعرص
رجب ::ولعتيني يخرب بيتك . هي صفاء فين
امل :: نزلتها الشقة اللي تحت علشان ايمن يطمن ويعرف يركب مراتك
رجب :: بس عملتيها ازاي بالسرعة دي
امل :: هبقي احكيلك لما تطلع علشان قرونك تكبر اكتر ماهي كبيرة
………
ساره قاعده بتتفرج علي الفيديو اللي صوره اسماعيل وهو بينكها وهايجة وفجاءة جات ليها رساله من
صافي فيها فيديوهين لنفس النيكه اللي متصورين بتليفونها وتليفون اسماعيل
سارة :: يانهار اسود
سارة :: جون .. جون
جون :: ايه ياقلبي
ساره :: انت نمت ؟.
جون :: لا لسه كنت بفكر في فيديو اسماعيل وايه اللي يخليه يبعتلي فيديو وهو بينيكك حتي لو كان عرف من صافي
سارة :: طب شوف الست صافي بعتالى ايه
جون :: باعته ايه
سارة :: امسك وشوف .. دي طلعت متفقة مع اسماعيل
وكانت سايبه الفون يصورنا فيديو
جون :: نعم .. وريني
احا دي باعته رساله تاني
سارة :: وريني عاوزة ايه
جون :: بتقول مستنيانا بكره في شقتها
انا وانتي
انا هكلمها
سارة :: عايزنا ؟ عاوزه مننا ايه
جون :: هكلمها وافهم منها
سارة :: كلمها وافتح الاسبيكر

جون اتصل بيها وصافي نايمة علي ضهرها وفاتحة رجليها وفادي داخل بينهم بيلحس كسها
جون :: الو ايوة ياصافي ..
صافي :: ازيك يا جون عامل ايه
براحة علي كسي يابن الوسخه
جون :: نعم براحة علي ايه مش فاهم
صافي :: ههههه لا مش انت انا علي فادي جوزي اصله بيلحس كسي من لبن اسماعيل
جون بص علي مراته
جون :: هو انا مش فاهم
صافي :: هتفهم لما تجيلي انت واللبوه مراتك اللي جنبك
جون :: لبوة ؟ انتي ازاي بتقولي كدة
صافي :: ايه يا معرص انت هتعلمني اتكلم ازاي ياخول
ايه هو فيديو نيك مراتك مرفعش قرونك ..
طب اتفرج علي الفيديوهات اللي لسه بعتاهم للمتناكة بتاعتك .. هتتبسط .. اي اي يابن المتناكة براحة علي كسي. معلش اصل فادي بيهيج زيك لما حد غيره بينكني
چون :: صافي انتي عاوزة مننا ايه
صافي :: بصراحة .. احنا قرايب واهل في بعض وليا مزاج وكيف بكره نقضيه مع بعض ..
جون :: نقضيه ازاي يعني
صافي :: زي ما انا واللبوه بتاعتك قضينا اليوم علي زب سمعة.. بكره احنا الاربعة نبقي مع بعض علي شرفنا
سارة اخدت منه الفون
ساره :: موافقة يا صافي بس هنيك فادي قدامك
صافي :: هههههههههه نكيه ياحبيبتي وافشخي امه
عملتها قبلك وفشخت الخول بتاعك ..
………..
الساعه ٦ الصبح نور بدات تصحي من النوم وحاسه بصداع ومشوشة قامت من النوم حاسه ان دماغها تقيله اوي ومفتحة عينها بالعافيه قامت وقعدت وبصت علي تليفونها لقتها الساعة ٦ فضلت قاعده شوية وبدات تشعر كانها موخمة او مكسله وكانها شاربه حاجة ومش مظبوطة وكمان شعور بالهيجان زي شعورها لما اخدت المهيج مع اسماعيل
فضلت قاعده شوية مش فاهمة هي نامت امتي ومش فاكره اي حاجة .. قامت دخلت الحمام عملت حمام مايه وبعدين غسلت وشها وحست بجوع خرجت واتفاجئت انها بالروب فبدات تفتكر ان امير ابنها كان عندها بالليل
وكانت هي في الحمام بتاخد دوش دافي علشان وجع رقبتها وجسمها .. وبدات تفتكر طشاش كانه حلم
ان امير كان معاه دهان وقدر يقنعها انه يدهن رقبتها
بصت في المرايه وفتحت الروب واتفاجئت انها مش لابسه سنتيان بصت عالسرير وعالارض لقت السنتيان بتاعها مرمي عالارض
بسرعة بصت علي نفسها من تحت لقت نفسها لابسه الأندر عادي راحت للسرير وقعدت عالطرف بتاعة وهي بتحاول تفتكر ايه اللي قلعها السنتيان
وافتكرت او شبه انها افتكرت كلام امير معاها علي المساج والتدليك وانه نزل مخصوص علشانها
واخر حاجة افتكرتها لما امير كان بيدهن تحت السنتيان
حطت ايدها علي دماغها وعينيها جت علي طرف السرير ولمحت بقعة . حطت صباعها عليها وحاولت تفهم ايه البقعة دي مقدرتش تعرف
الشك جه في دماغها وبسرعة حطت صباعها من تحت في كسها واتفاجأت ان كسها زي ما يكون ملتهب وأن فيه احتكاك وممارسة .. وغرقان افرازات
كانت هتجنن مش قادرة تفهم ايه اللي حصل ؟ هل امير عمل معاها حاجة . معقول ؟

وبكدة اكون وصلت لنهايه الجزء الخامس من
السلسلة السابعة

————–
اولاد الذوات
السلسلة السابعة
الجزء السادس
……….
رجب اول ماعرف ان ايمن خلص الماسورة وعملها
وعدي عليه وكان حاسس من نظرات ايمن له مش طبيعيه
نظرات واحد كاسر عينه او بيحسده علي مراته
رجب طبعا عرف من ايمن بالعافيه هو صرف كام
وايمن مكنش عاوز ياخد فلوس . هياخد ليه وهو اصلا ناك مراته وشاف جسمها ولبونتها اللي عمره ما هينساها والافجر ان امل بعتت له رساله له وهو قاعد مع رجب وبتقوله انها استمتعت اوي بالجتس معاه وانها لسه مشبعتش منه وان اللي حصل بينهم هيحصل تاني
وبعتت له صورة كسها وهي بتقوله كسي عاوز زبك تاني
رجب اول ما أيمن استأذن ومشي قال للنجار ابقي اقفل انت المحل وخلي المفاتيح معاك وروح جري عالبيت
لقي امل وصفاء قاعدين يحكوا علي ايمن
رجب :: ايه احكيلي
صفاء :: انا مش عارف نعيم جوزي مبقاش زيك ليه
امل :: وسام .. ده وسام ده انا مش هسيبه لو حصل ايه
رجب :: يعني ايه
امل ::يعني كل حاجة فيه فكرتني بوسام
صفاء :: تصدق انا هموت واشوف وسام ده اللي امل هتموت عليه
رجب :: اه بصراحة هو كان مظبطها
امل :: وده كمان يارجب زبه صورة طبق الاصل من زب وسام وحتي طريقته
صفاء :: لا بقي انا كدة هتجنن واجربه
رجب :: يعني عايزه تاني
امل :: تاني وتالت وعاشر.. ده انا مش هسيبه
رجب :: لا انا كدة هغير
امل :: تغير ايه يا معرص مانت عارف انت جوزي وحبيبي لكن السكس والمتعة ملهاش علاقة
رجب:: ماشي انا اهم حاجة انك متحبيش حد غيري
امل :: وانا اقدر دانت حبيبي
صفاء :: و**** يابختكم
امل ؛؛ مالك يالبوة كل شوية يابختكم يابختكم
ايه صورمك هيطلع
صفاء :: هههههه بصراحة اوي
رجب :: طب احكيلي ايه اللي حصل
امل :: قدام اختك ام صورم
صفاء :: ههههههههه ده علي اساس انك محكتيش ليا
امل :: لا بس انا عارفة اخوكي هيعمل ايه وانا بحكيله
بصراحة عاوزة الاحساس ده بيني وبينه بس
صفاء :: ماشي يا امول انا هدخل اوضتي دلوقت
رجب بعد ما صفاء دخلت :: ليه يا امل تزعليها وبصراحة انا كنت عاوزها تبقي قاعدة
امل :: علشان يامعرصي انا عاوزه اشوف احساسك وانت هايج وانا بحكيلك عنه يبقي ليا لوحدي
مش عاوزك تهيج علي حد غيري في الوقت ده بالذات
انا عاوزك تكون ليا بقرونك يا حبيبي
رجب :: طيب احكي
امل :: لا اصبر بس قبل ما احكي انت عارف هتعمل ايه
رجب :: ابوس كسك
امل :: وده ليه ؟
رجب :: علشان ده حبيبي اللي بيخليني طاير من هيجاني
وبياخد ازبار الرجاله جواه
امل :: وانت بتحب انا اتناك ليه
رجب :: علشان انا معرص
امل فتحت رجليها لرجب :: الحس يا معرص كسي
والحس مكان زب ايمن
رجب دخل بين فخاد امل وبقي بيلحس كسها اوي
وياكله وهو في قمة هيجانه
وبدأت امل تحكي لرجب جوزها من اول ما ايمن دخل الشقة لغاية ماناكها
رجب وهو بيسمع امل مقدرش يتحكم في شهوتة ونزل لبنه
امل :: احا يا ابن المتناكة.. لا مليش فيه انا عاوزه اتناك منك وانت معرص كده
رجب :: شوية كدة هنيكك اكيد
امل :: كلت
رجب :: لا لسه
امل :: طيب انا هقوم اعملك احلي اكل علشان انا عاوزة اتفشخ منك .. بحب اوي النيك منك لما تكون في حاله هيجانك وتعريصك عليا
رجب :: انتي اصلا تخلي اجدعها راجل معرص عليكي
امل :: مش انت ياخول اللي طلعت اللبوة اللي جوايا
……..
تاني يوم الصبح
ساندي قامت من النوم علي صوت خبط
ساندي :: مين
نور فتحت الباب ودخلت
نور :: صباح الخير
ساندي :: صباح النور ..
نور :: ايه جيتي امبارح امتي محستش بيكي
ساندي :: مفيش امبارح قضيت اليوم كله عند صاحبتي
نور :: صاحبتك ! مين
ساندي :: هيام .. اللي قولتلك عليها
نور :: و**** مافاكرة.. انا اصلا قايمة حاسه فيه حاجة غلط ومشوشة .. وحاسه كأني فاقدة الذاكرة
ساندي :: تلقيه بس ارهاق .
اه صحيح امبارح قابلت الواد اللي جاب المهيج
لجوز الشراميط ل اسماعيل واخدت منه برشام
اللي بيعمل نفس مفعول المهيج بس ده بعد النيكة مش بيخليكي تفتكري حاجة وده ناويه اعمله مع اخت العرص اسماعيل او مراته
نور :: ايه ؟ مش بيخلي اللي ياخده يفتكر
ساندي :: اه اللي فهمته من الورقة اللي فيه ان اللي واخداه بتتناك بمزاجها كانها في فيلم او حلم
ولما المفعول يخلص مش بتفتكر حاجة
نور :: وريني البرشام ده
ساندي :: ليه ؟.
نور :: هاتي بس علبه عايزة اقري الورقة بتاعته
ساندي :: ماشي
ساندي قامت ولاحظت ان فيه حاجة غلط وان فيه علبه شبه مفتوحة
طلعتها وبصت فيها و اتفاجئت انها ناقصة شريط
فغصب عنها قالت ايه ده
نور :: ايه ؟
ساندي :: مش عارفة العلبه دي ناقصة شريط ليه
معقوله كانت ناقصه
نور سرحت وحست بقبضة في قلبها وبدأت تخاف ل يكون اللي في دماغها صح وحصل
نور :: هاتي العلبه دي كده
ساندي طلعت الروشته وقعدت جنب نور وادتها الروشته
ونور بدأت تقرا الروشته
نور :: يانهار اسود .. ده كل كلمة مكتوبه فيه مصيبه
ساندي :: اه فعلا و****
نور :: انا عاوزة العلبه دي
ساندي ب استغراب ليه
نور :: اهو تلزمني وخلاص
ساندي :: ماشي .. المهم بقي
انا عاوز احكيلك
نور :: بعدين بعدين انا هقوم دلوقت ادخل الاوضة بتاعتي واغير هدومي وانزل
ساندي استغربت نور اللي قامت ومشيت وباين عليها ان فيه حاجة مخبيها
بعد ما نور خرجت بدات ساندي تفكر في الشريط
وهل من المعقول انها مخدتش بالها ان فيه علبه ناقصة شريط
لكن بسرعة جه في بالها امير اللي شافته وهو جوه عند مامته وبيضرب عشره علي جسمها وهي نايمة
جابت تليفونها واتصلت علي امير اللي كان نايم
وصحته من النوم
ساندي :: الو ايوة يا امير
امير :: ايه ياساندي
ساندي :: صحصح كدة وتعالا اوضتي حالا انا مستنياك
امير :: في حاجة ولا ايه
ساندي :: لما تيجي
امير :: طيب اكمل نومي ولما اصحي اجيلك
ساندي ب انفعال :: لا حالا تكون عندي
امير عرف انها اكتشفت غياب شريط البرشام
قام من السرير ولبس شورت وفنله
ودخل الحمام غسل وشه واخد علبه السجاير بتاعته والولاعة وراح ل اوضتها
………
الصبح جوري قامت من النوم لبست لبس التمريض
علشان ممنوع تتواجد في المستشفي بلبس خروج وعلشان لسه مستنيه تشوف الدكتور سعيد.
كان عندها رغبه انها تتكلم معاه شوية قبل ما تروح
لبست ورشت برفانها اللي متعوده تحطه خرجت قعدت شوية مع زميلاتها الممرضات
وفوجئت بدكتور وسام بينده عليها
چوري :: نعم يا دكتور
دكتور وسام :: ايه عامله ايه النهارده
جوري :: الحمد *** و**** احسن بكتير
دكتور وسام :: طيب انا عارف انك ماشيه بس ممكن معلش تيجي بس تساعديني علي ما البت رحمة
تيجي
جوري :: ياسلام انت تؤمر يا دكتور وسام
دكتور وسام دخل اوضة الكشف بتاعته ودخلت وفجئت بالدكتور سعيد جوه اللي اول شافته حست ب كذه احساس في بعض خجل عل كسوف علي دقات قلب
علي شهوه ونظرات الدكتور سعيد ليها
خلت وشها في الارض مش عارفة تنطق
دكتور سعيد :: ايه يا چوري عامله ايه النهارده
جوري :: الحمد *** يا دكتور
دكتور وسام :: تعالي هنا يا جوري شوفي كل حاجة من دول وحطيها مكانها
دكتور وسام دكتور عظام وجراحة عظام
چوري راحت تعمل اللي قالها عليه الدكتور وسام وكل شوية تبص علي الدكتور سعيد والدكتور سعيد يبصلها
وهو بيتكلم مع الدكتور وسام
شوية الدكتور وسام :: والنبي يا جوري خدي مفتاح المخزن ده والورقة دي وهاتي اللي مكتوب فيها
الدكتور سعيد :: طيب انا هروح بقي اشوف الرعاية
الدكتور وسام :: ماشي واعمل حسابك هنشرب القهوة مع بعض شوية كدة علشان عاوزك في موضوع
ايه يا جوري مروحتيش ليه
جوري :: يعني اجيب كل اللي في الورقة
الدكتور وسام :: اه يا جوري انا كاتب ليكي عدد كل حاجة
جوري :: ماشي يا دكتور
جوري خرجت من اوضة الدكتور وسام ونزلت علي المخزن اللي في الدور الأرضي اخر الطرقة شمال
فتحت القفل ويدوب دخلت الاوضة وكان وراها الدكتور سعيد دخل بسرعة وقفل الباب عليهم
وجوري اتخضت
بس خدت نفسها لما فوجئت ان الدكتور سعيد هو اللي دخل وبمجرد ما الباب اتقفل عليهم كان الدكتور سعيد هاجم عليها زي المجنون وزنقها عالحيطه ورا الباب
بوس وتقفيش واحضان
جوري :: دكتور دكتور لا لا هنتفضح
دكتور سعيد بيبوس فيها وايده علي بزازها بيقفش فيهم وبيفعص وشفايفة بتاكل اكل في شفايفها وزبه واقف علي اخره من هيجانه عليها وبيقولها :: متخفيش
محدش اساسا في الدور ده دلوقت
جوري :: كفايه طيب .. كفايه يا دكتور
دكتور سعيد :: مش قادر انتي مش عارفة انتي عملتي فية ايه لما بشوفك رايحة جايه قدامي
جوري بهيجان :: عملت ايه
دكتور :: مهيجانى عليكي وعلى جسمك .. انتي ايه مش بتشوفي انتي عامله ازاي في لبس التمريض ده

دكتور سعيد زنقها اوي عالحيطة ونزل بنطلونها بالاندر بتاعها وفتح سوستة بنطلونه وطلع زبه وحطه تحت كس چوري اللي اول ماحست بزبه اللي واقف تحت كسها وزنقها بكل قوته في الحيطه
وچوري اعصابها سابت ومبقتش قادره تقف ودكتور سعيد هايج عليها وماسك زبه من تحت وبيحاول يحطه في كسها
جوري كمان هاجت اوي عليه وعلى ريحة برفانه
وحاضنته اوي وبقت هي اللي بتاكل شفايفة وهو بأيده من تحت بيدخل زبه في كسها
واول ما الدكتور سعيد قدر انه يدخل زبه جواها حضنته اوووي وهي بتشهق من المتعة وحضنته اوي وهي حاسه بزب الدكتور سعيد بيغوص جواها لغاية ما حست انه وصل لبطنها
الدكتور راح بيها للحيطه وزنقها اوي وبقي بينزل بواسطة تحت بزبه بينسحب من كسها ويرجع مرة تانيه يدخله بهيجان عليها
وهو بيقولها علي فكرة انا بعشق ريحة برفانك دي
ومن اول يوم اشتغلتي فيه معانا في المستشفى وشميته فيكي وانا بتمناكي
چوري مش عارفة تقف علي رجليها من قوة نيك دكتور سعيد فيها لدرجة انها كانت بتغرز أصابعها وأظافرها فيه وهي حضنه واعترافه بحبه لريحتها
خلاها هاجت اكتر وكلامه كان له تأثير يمكن زود من تأثير شعورها بزبه جوه كسها
والدكتور سعيد بزنق اوي فيها وشغال فيها نيك
شويه وراح خلاها تلف ووشها بقي ناحيه الحيطة
وحط ايديه علي دماغها اللي اتزنقت بين ايده وبين الحيطه وبيحط زبه من ورا في كسها
واول ما دخله كله جواها راح حضنها اوووي وزق عاليحطة اكتر وهو حاطط ايده علي دماغمها ومن هيجانه عليها بقي غصب عنه بينكها بقوة
يسحب زبه براحة ويرجعة يدخله بكل قوته
هنا كانت جوري مش قادرة تكتم اهاتها اكتر من كدة
وبدأت تشعر بخشونته قصاد ضعفها
وخرج اهات ضعفها وهو متملك منها ويبرزع زبه جوه كسها بكل قوته
ااااه ااااااه.. مش قااادرة.. مش قادرة .. اي اي
ايد الدكتور سعيد اتشالت من علي دماغها ومسكها من وسطها وطلب منها تفنس وتفلقس طيزها له
سندت علي الحيطه ب ايديها وهي بتبص عليه
نزل علي ركبه وفتح طيزها وبقي بلسانه بيلحس خرم طيزها وكسها
وبعدين وقف علي رجليه
وحط زبه في كسها للاخر شحط ومسكها من وسطها وبقي شغال فيها نيك
وايده دخلت من تحت هدومها اللي فوق ومسك في بزازها
وبقي بيشد في حالماتها وبيفركهم لحمة بيطرقع في لحمها من شده ما كان بينكها بالهيجان
فضل ينيك فيها حبه حلوين ويشد ويفعص في بزازها
لغايه ماحس انه خلاص هيجبهم
طلع زبه بسرعة من كسها وفضل يدعك فيه
ونطرهم علي الارض ودخل زبه في بنطلونه بسرعة
وخرج بعد ما حضنها وفضل ياكل في شفايفها بتاع تلات دقايق وبعدين خرج
………
ساندي :: قولي بقي انت عملت ايه بشريط البرشام اللي سرقته من اوضتي
امير :: انا مسرقتش حاجة
ساندي :: امير متتعملش معايا علي اني غبية
انت الوحيد اللي عارف ان معايا برشام وحكيت ليك
مش معقول يعني شريط يختفي كدة لوحده
امير :: وانا هاخده اعمل بيه ايه مانا لو عايزه كنت طلبته منك ومكنتيش هتقولي لا
ساندي :: تخيل اه مكنتش هقولك لا .. بس يمكن انت سرقته علان مسألش بتنيك بيه مين
مامتك مثلا يا امير
امير اتصدم من كلام ساندي :: انتي بتقولي ايه
ساندي راحت ناحيه الباب وفتحته وبصت بره
وقفلته تاني وقربت من امير وقالت بصوت واطي
وطي صوتك يا ميرو . انا عارفة انك هايج علي مامتك من يوم ما عرفت ان اسماعيل ناكها .. وعارفة ان منظرها وهي بتتناك مش مفارق عينك .. اقولك الاكبر من ده كله .. انا شفتك وانت في اوضتها وهي نايمة
وانت مطلع زبك وبتدعكة علي مامتك
امير :: لا محصلش
ساندي :: محصلش ؟ وراحت مقربه منه اوي ومسكت زبه وقالت .. طب نسأله هو.. ايه دخلت كس ماما ولا لا
بتقول ايه .. ساندي نزلت له وهي بتقول معلش مش سماعك ..استني كدة
وشدت الشوت بالبوكسر بتاعة لتحت ومسكت زبه وقربت منه .. اه سمعت
وبصت ل امير وقالت .. اهو بيقول انه دخل كس مامته
امير :: ايه اللي انتي بتقوليه ده
ساندي :: بردو ؟ طيب يا ميرو ممكن ياقلبي تناولني التليفون من عالسرير
أمير بصلها وهي هزت دماغها
امير راح جاب التليفون ليها وساندي شدت امير وقعدته عالسرير وفتحت له الفيديو اللي سجلته له
ساندي :: ها احكيلي بقي
أمير اتصدم من الفيديو ومبقاش فيه كلام يقوله
ساندي مشت ايدها علي زبه براحة وعينيها في عنيه
وسألته .. احكيلي بقي حسيت ب ايه وانت مدخل زبك ل اول مره .. ايه كنت مستمتع ؟.. طب هي كانت مستمتعة بزبك وهو بيدخل في كسها
بدأت ساندي تهيجة وتطمنه وتحرك براحة ايديها علي زبه وزي ماتكون عملت له سحر
امير بيبلع ريقة بالعافيه وبدأ يحكي ليها
………….
جوري تمالكت نفسها بالعافيه وبدأت تلبس هدومها
بعد مالبست سمعت صوت هبد كبير بره وحد بيقع عالارض
خرجت جري من المخزن تبص لقت
الممرض الوحيد اللي معاهم في المستشفي
ممرض في عمر الثلاثين اسمه ممدوح
معروف انه عليه جنيه عاشقة واحيانا بيتشنج
في المستشفي او بيغمي عليه
جريت لقته جسمه كله متشنج ومفيش حد في الطرقة كلها يحاول يفوقة من اللي هو فيه
جريت علي مخزن الادويه تشوف اي حاجة تفوقة
وفعلا راحت المخزن ورجعت بنشادر وبقت بتقرا عليه وبتحاول انها تفوقه . وفي عز ما كان ممدوح مرمي عالارض ومتخشب وبتقرا عليه جوري لمحت زب ممدوح في بنطلونه خصوصا ان بنطلونه قماش وحجم زبه مكنش عادي .. حاولت انها متركزش اوي معاه لكن غصب عنها كانت وهي بتفوقة عنيها عليه
فضلت تقرا عليه وتحاول تفوقة لغاية ماعرفت تفوقة
ممدوح قام من الشتنيجة
ضعيف مهزوز مش عارف هو فين
جوري :: ايه ياعم حمدله بالسلامة
ممدوح :: هو ايه اللي حصل
جوري :: اللي بيحصل ليك ديما
ممدوح :: هو انتي اللي فوقتيني
جوري :: اه هو انت شايف حد غيري معاك
ممدوح :: تسلمي **** يخليكي.. تعبتك معلش
جوري :: بص انا هروح اودي حاجات طلبها مني الدكتور وسام وهرجعلك
جوري راحت للدكتور وسام اللي سألها ايه اللي اخرك كدة فحكت له علي ممدوح
جوري رجعت لممدوح لقته لسه قاعد مكانه مش قادر يسلب طوله ومرهق وتعبان وكأنه هادد جبل
جوري :: ايه عامل ايه دلوقت
ممدوح :: الحمد *** وبجد مش عارف اشكرك ازاي
جوري :: هو انت ليه ساكت علي نفسك .. هو الحاجة اللي فيكي دي ملهاش علاج ؟
ممدوح :: تعبت وروحت لشيوخ كتير اوي وللاسف
كل واحد اروح له ياخد مني فلوس وللاسف مفيش علاج
جوري :: هو اللي انت فيه ده عمل يعني معمولك ؟
ممدوح :: لا .. دي جنية عاشقة
جوري :: يانهار اسود .. لا لا انا بخاف من الحاجات دي
….
وبكدة اكون خلصت الجزء السادس (٧٦)
من قصة اولاد الذوات



Source link

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى