متسلسلة – قدرة خاصة وبحر المتعة ـ حتي الجزء الثالث 24/10/2025 – أفلام سكس مصري محارم جديد

شاب عايش في احضان متعة المحارم♥![]()
✌
انا اسمي بيشوي عايش في صعيد مصر في المنيا عروس الصعيد عمري 24 سنه شكلي طويل 185
جسمي عريض شويه عشان كنت بلعب كارتيه وبروح الجم دايما مستحيل يعدي يومي من غير ما انزل التدريب دي بنتظام عايش وسط اهلي في بيت جدي ابو امي عشان ابويا في مشاكل بينه وبين عمامي
وعايش في بيت جدي مع
جدي سمير 80 سنه وجدتي سميره 75 سنه في الدور لارضي البيت مكون من 5 ادور غير الدور لارضي الدور لارضي فيه 3اوض كبار ومنداره كبيره جداً بتكون مفتوحه في المناسبات ولاحزان لي اي حد محتاجها مش بس اهلي وجيران ودي عشان جدي محبوب اوي
امي معها 4 اخوت 2 رجاله و3 ستات بي امي طبعاً
خالي عماد الكبير عايش في الدور الثاني 50 سنه طويل مش عريض بيشتغل في التجاره فاتح مصنع ملابس متجوز من الصروخ الي مافيش زب شافها وما وقفش ضرب تعظيم سلام الجسم الفاجر اسمها اميرة وهيا اميرة مستحيل تقول دي عندها 45 سنه نهائي طويله وجسمه عريض شويه بزاز اووووف وطيز بارزه مدوره يابااااياا فظيعه تخلي زبك ينزلهم انت وقف بتتفرج عليها بس مبالك لو نمت بين بزازهاا يابوياااا ماتتوصفش معهم 3 ولد وحيد و2بنات
نوره 15سنه يسي 18 مريم 20 ودي الحته بتعتي هنعرف بعدين ازي
خالي التاني امجد عايش في الدور الثالث 42 سنه طويل وعريض شغال في العاصمة مع شركة مقولات كبيره وبيخد شغل من شركات كبيره وعلي طول مسافر لظروف شغله
مرته نريمان 32 سنه صاااااااروخ ضرب جووو اررررررض اوووووف بزاززز ايييي طيز اااووووف ملفوفه لفه جاتوووه عريضه وجسم مظبوط علي مسطرررره مش بيخلفو وبيجرو علي دكاتره
بعد كده امي عايشين في الدورالرابع 38سنه الجامده الجسم الفيررررربرررروو مااااكس حاجه كده شبه جورجينا اااااااوف
مش معهم غيري انا ابويا مالوش دور في قصه مسافر امريكا بينزل كل 4 سنين وده مسبب مشاكل كتيره بينه وبين امي هنعرفها مع لاحداث الجايه
خالتي الرابعه خالتي كاترين عايشه في الدور الخامس لوحدها30 سنه بس تشوفها تقول 20 من حلاوتها وجمالها في شبه بينه وبين غاده عبد الرازق حاجه خيااااال ااااوووف مش متجوزه لحد دلوقتي عشان شغاله في مستشفى دكتوره عيون شاطره جداً في شغلها
خالتي مارينا عايشه في اخر دور السادس كل وحد فيهم وخد دور من جدي وخالتي مارينا اخر العنقود المتالقه في الجمال وطويله ولايقه بدنيه بتحب التدريب جداً وبتلعب رياضه علي طول وبتروح معايا الجم بس مش كل يوم وبتلعب كورة سله في نادي ودي دجله النساء ومتميزه وجميله جداً جسمها فاااايرر جداً 23سنه
كده خلصت وصف ابطال القصه وفي ابطال هتدخل تاني وسط القصه مع لاحداث الجايه
نبدا سرد احدثنا الممتعه
امي دخله عليا تصحيني في اوضتي
امي بتلم في المفرش من فوق جسمي وبتقول اصحي يازفت وفاجاة وبصت علي جسمي وقفت مصدومة وسكتت لحظات وانا كنت بفتح عيني وبقوم علي حيلي ببص علي امي لقيته مصدومه وقالت
امي بتوتر: يلا يا بيشو الفطار جاهز بره
انا بنعس ومستغرب: حاضر جاي اهو لسع بقوم ببص علي نفسي لقيت زبي قايم في بوكسر مرسوم اوي وانا مخدتش بالي اصلا انه شالت المفرش وفتكرت صدمتها وبقيت قاعد متوتر انا زبي اصلا كبير 25سم وروحت كشفت كتير عشان اعرف سبب النمو السريع الي عندي وما وصلتش النتيجه اوخر دكتور لسع نتيجه التحليل هتطلع بعد اسبوعين عشان نتاكد انه طبيعي مش مرض زي ما سمعت من كذا دكتور وبقيت قلقان ان امي خدت باله من الموضوع ده مكنتش عايز حد يعرف علي طول بلبس مناطيل وسعه والكل مفكر انه ده ستايلي بس محدش فاهم انا بلبس كده لي ومش برضي اروح مع صحابي اي سفريه فيه بحر ولو حصل ورحت مستحيل انزل عشان كده بيقولو عليا غلبان وطيب وبخاف مايعروفش ان عندي قدرت خاصه وخايف حد يكتشف كده هيقولو عليا حاجات كتيره وتنمر وانا مش حابب كده المهم قمت بصيت شويه في المرايه بعدين دخلت الحمام في اوضتي خدت دوش بارد وانا متعود استحمي مياه بارده صيف وشتي عشان كده بيقولو عليا بارد
خدت الدوش طلعت لبست القميص ومنطلوني الواسع المتميز عشان انزل اروح الكافيه واهرب من نظرات امي دلوقتي لبست وخرجت من اوضتي
امي: اي لبس ورايح فين مش هتفطر معايا
انا متعود افطر معها علي طول: لا طبعا يا ست الكل هفطر معكي وهخلص وهنزل علي طول عشان مينا صحابي تحت مستني علي كافيه
امي مبتسمه: ماشي ياعمري مش هتتاخر يلا الفطار جاهز تعالي
امي مشيت قدامي عشان تدخل اوضه السفره اااوبا مخدتش بالي لبسه عبايه بيضه طويله ومجسمها علي جسمهااااا اااوبا زبي وقف تعظيم سلام الجسم الجباره ده طيازها بتطلع وتنزل اااااوف اول مره اركز مع امي في الجنس كده شكلي تجننت اااوووف لزم اهدي كده هتحصل مصيبه بدات اهدي شويه
انا مبتسم: بس اي ياصروخ الحلاوة الجامدان علي صبح كده
امي بتضحك: طول عمرك بكاش ياقلبي المهم سيبك من كلامك الي عسل علي طول ومدح فيا ده مش ناوي بقي بنت خالك كبرت وامها كلمتني كذا مره في الموضوع وكلنا عارفين انك بتحبها وهيا بتحبك وشقتك جاهزه في الزمالك اي بقي الي مخليك مكبر دماغك من الموضوع
انا بعمل نفسي مش فاهم بس انا فاهم: قصدك علي مين يا ست الكل وضحي كلامك
امي بخبث: مريم ياعنيا مريم في حد في حياتك غير مريم بتحبك بتموت فيك كلنا عارفين بلاش شغل لاستعباط علي امك علي صبح بدل ما قوم اديلك شبشبين
انا بضحك: يا ست الحبايب يا حبيبه انا مريم مش ذوقي احنا متفقين وصحاب وكل حاجه وقريبين جداً من بعض واسرارنا كلها مع بعض وبنخرج ونطلع مع بعض وكل وحاجه بس الموضوع ده مش في دماغي ولو بحبها بحبها عشان هيا زي اختي تربيت معها علي اساس اختي مش هشوفها نهائي مرتي ولا ام لي عيالي
امي بعصبيه: مالها مريم ياروح امك ادب واخلاق ومتربيه احسن تربيه وجمال وبسم **** مش**** جسم وحلاوه وشكل البت تحفه فنيه
انا: ياستي و**** عارف وكلامك فوق راسي سيبي الموضوع ده دلوقتي نشوف الدنيا هتروح بينا علي فين بلاش نستعجل
امي بحزن: يا حبيبي انا قاعده وحدي علي طول نفسي حد يقعد معيا ونفسي ابني الوحيد يتجوز و افرح بيك انا نفسي اشوف عيالك علي ايدي نفسي قبل ما موت اشم ريحه احفادي بين ايدي انت ابن الوحيد والحمد**** فلوس ابوك هتعيشك ملك انت وعيال عيالك في مستقبل مش محتاج حاجه تاني
انا ماسك ايدها ببوسه: **** يخليكي ليا وميحرمنيش منك يا نور عيني انا هنا جنبك هوعدك هفكر في الموضوع عشان خاطرك انتي بس وهرد عليكي سبيني علي لاقل السنه دي اعيش حياتي وهشوف مشروعي وحلمي انتي عارفه نفسي افتح جم واعمل كذا فرع ونجح وعد هفكر وهحول اغير راي بس بلاش اشوف الجمال ده كله زعلان
امي: حضنتني حضن حنين اوي: **** ينجحك واشوفك احسن وحد في الدنيا روح ياولد بطني يكرمك من ااوسع ابوابه انشاء ****
انا: بوست راسه وسبتها ونزلت علي كافيه اول ما وصلت الكافيه
حسام شغال في الكافيه: بوشااا باشا منور الدنيا صباحك عسل ورد يا عم الناس
انا بضحك: دخلتك دي ياض وراها حوار او مصلحه منا عارفك كلب مصالح هات قهوة سادة
حسام بيضحك: بحبك وانت فهمني لحظات هتكون عندك القهوه السادة وهتكلم معاك
غاب خمس دقايق وانا بلعب متش كورة في فيفا علي فون
حسام: احلي وحد قهوة البووشاا باشا عم الناس
انا بضحك: اترزع ياض خف هجص عايز اي
حسام: بص انا مش هلف وهدور انا عندي اختي 26 سنه متجوزها بس مطلقه عشان مش بتخلف وانا عارف انك بتروح جم ومش بتفوت يوم و اختي بتحب الرياضة وعايزها تنزل جم عشان نفسيتها صفر ومافيش حد انا اثق فيه علي اختي معها غيرك ياخويا شوف انت اي دنيتك لو تمام هديك رقمها انت اظبت معها الموعيد بتعتكم وانا وثق فيك ثقة عميا وعارف انك هتحافظ عليها
انا بفكر: تمام يا حسام عشان خاطر عيونك وكلام الحلو ده رقمي 011 ياريت تكلمني بعد يومين عشان هتبقي مع خالتي بتلعب 4 ايام في لاسبوع وانا بنفسي هشرف عليهم وهخلي خالتي انشاء **** تطلعه من الوحدها الي هيا فيه دي متنساش برضو اختك ريم زي اختي و اكتر يا حسام
حسام بفرح: عشمت فيك وكنت وثق مش هترفض **** يكتر من امثلك القهوة دي عندي وبلاش عشان خاطري تكسفني
انا بضحك: لو اعرف كده كنت طلبت عصير مناجاة طيب
حسام بيضحك: مش الدرجه دي هههههههه بس اي
حاجه تحت رجلك يابوش
مشي حسام وانا فضلت العب لمدة ساعه وخدت عربيتي نسيت اقولكم اني معايا عربيه فراري حاجه فخمه كده موديل السنه المهم ركبت العربيه وطلعت علي الجامعه في المحافظه اجيب مريم بنت خالي زي كل يوم اول ما وصلت قصاد للبوابه بتعت الجامعه لمحت مريم وقفه معه 4 بنات اي جمدين مووووت تقريباً صحابها شفتني سلمت عليهم وجات عليا بتضحك وبتنطط ضحكته عسل اووووي وتحسه ****
جات ركبت جنبي وبستني في خدي
مريم مبسوطه: وحشتني يا بشبوش ياعسل انت اي ياض القمر ده وحشتني اوي علي فكره ياوطي
انا بضحك: اي محن وجنان ده المهم هنروح فين دلوقتي
مريم بمحن وتعض علي شفيفها: شقة للزمالك يانور عيني بستني قريب شفيفي ده كلو قصاد الكليه وفي ناس مركزه معانا
ضحكت وفهمت دماغها: مابتشبعش انت ياوحش يخريت صدر امك الي عايز يتاكل ده
مريم بتحط ايدها علي زبي: سيبك من صدر امي ويلا عشان تاكل صدر بنتها وبتبص عليا بصه كلها محن
فعلاً تحركت علي شقة الزمالك
وطول الطريق ايدي علي فخادها الجامده وهيا بتحرك صوابع اديه علي زبي الي وقف نص متر في منطلون ههههه هيا طبعاً عارفه مشكلتي وحكيلكم بعدين ازي وصلنا الموضوع وتطور ده بينا
المهم وصلنا شقة الزمالك دخلت سلمت علي عم علي البوواب لفيت 500جنيه وحطيتهم في ايدها انا ودخل
عم علي مبتسم: خيرك سابق يا باشا
انا مبتسم: هات جاجه حلوه العيال ياعم علي
عم علي مبتسم: الف شكرا ياباشا **** يذيدك
انا بعمل ده كلو عشان امي ماتعرفش اني باجي هنا وتعمل مصيبه معايا المهم ركبنا الاسانسير الدور 9 طبعاً اول مدخلت لاسانسير خدت شفيفه في بوسه طويله وايدي علي طيزها بتفعص فيه جامد وهيا حاطه ايدها علي زبي وبتلعب في من فوق هدوم اول ما دخلنا شقة لسع هحضنها قلتلي هش لحظة هدخل اغير هدومي خليك هنا لحد مطلع طبعاً في قمصان نوم كتير مخصوص عشانها هيا والسهرت الحلو مع بعض
دخلت جوه اوضه النوم غابت نص ساعه بس اول ما طلعت خطفت عقلي اااوبا ااااوف اي ده
هنا خلص الجزء لاول عارف مافيش جنس بس ده بدايه القصه وتعريف البطل ولابطال والمتعه هتبدا من الجزء الثاني ياريت رايكم في كمونت عشان اتشجع واكمل
الجزء الثاني
ااااوف علي جمدان طالعه لبسه حتته قميص تايجررر ااااوف لحد فوق كسها بشويه من غير بره نهائي واندر فتله بسيط مش مدراي اي حاجه اووف
قربت منها ولسع هتكلم
مريم اسكت وحطت ايدها على بوقى وقامت شدتني ورها ودخلت اوضه نوم وانا بتفرج علي طايزها الي بتترج ولفت وره ضهري وحضنت ضهرى انا اعصابی اتخدرت من جسمها الجميل هي بعود فتاااك متشبع منو نيك بس طيزها مليانه عنها حاجه بسيطه انا تحركت من مكاني وقربت منها ولصقت شفتى بشفايفها وقعد ابوس واحضن جسمها الملبن وعض شفيفها واضربهاو
واعصر طيزها المليانه وكانت لابسه القميص التايجرر قلعتها القميص مش اول مره اشوفها بجمال ده قدامی بس كل مره بشوف الجسم الجميل دراع ملفوفه وسط ورقبتها نحيفه وصدرها يشكل الشكل الثعباني الصغير وقوامهم ممتامسك قربت من صدرها بلمسه من ايدى بداءت اعصرهم وقربت على رقبتها ببوس خفيف وهى غمضت عنيها مع حضن ساخن حسيت بجسمها بترعش واهات خفيفه كانت بتولع فيا وحسيت بانتصاب عالی وزبي بين وراكها في لحم كسها شويه وحسيت انى بخترق الاندر بتاعها وايدى على لحم كسها الطرى وكسها كان نضيف بتهتم بيه وامشى صوابعى على شفايف كسها كانت بتغرس وفجاءه اخدتها ونامت علي سرير و شديت الاندر كان لونه عسلى وقربت من كسها كان يفوح بريحه عرق بسيطه وشفايف كسها منتفخه لعبت بصوابعى فى شايف كسها كنت بتشهق شاقهه بسيطه وقربت من كسها بلسانی بین شفرات كسها وبدات تعلى صوتها ولعب في بظرها بلساني وبتشد راسي علي كسها جامد
مريم بتتوجع ممتعه: ااااوووووف كمل يفحلي اووووف افشخني يا بيشووو نيك بنت خالك ااووووف لسانك بيموتني
انا مكمل لحس في كسها: اووووف كسك ده ما يتشبعش منوو اممم حاجه فشيخها يخربيتك غرقتيني اووف عسلك طعموو جامد
قلعت هدومي كلها والبوكسر ومسكت زبي الي بقي عامل زي عمود الخرسانه وبدات احرك زبي علي شفرررات كسها يمين وشمال وهيا صوتها بقي عالي ااااه يا بيشووو ارحمني دخل زبك في كسي ااااوف ارررررحمني دخل زبك هموووووت افتحني عشان خاطري بمووووت اااااوووف مش قادره دخلووو
وانا مش سامعه عشان هيا في شهوه ومستحيل افتحها طبعاً وبدات احرك زبي خلي خرم طيزها وبدات ادخل صوابعي في خرم طيزها بشكل سريع لحد ما دخلت 5 صوابع مره وحده وهيا بتموووت مني وانا مش رحمها ومكمل وبسرع ايدي في دخول وطلوع تفيت علي زبي ومسكتو علي اول خرم طيزها
وهيا دخلو عشان خاطري عشان خاطري اااااااهه
اااارحمني
وبدااات ادخل راس زبي وهيا
اااااوف اهدي برحه عشان خاطري اااااوف اااااااه طيزي تفشخت اهدي شويه عشان خاطري
طيزي هتموتني اااااهدي زبك شقني نصين
يا متناكه ده راس بس اهو براحهه ياشرموطه مش قد الوحش بتصحيه لي ياشرموطه وبدات ادخل حته كمان من زبي
اااااهه هموووت عشان خاطري ااااهدي كل مره بتموتني زبك ده بيشقني اااوووف اااااه نيك لبوووتك افشخنييي اااااه
بدات احرك زبي في طيزها بشكل سريع هنيكك وهنيك امك يا لبووووههه هفشخكم مع بعض
ااااوف نيك يا فحلي افشخني انا وامي الشرموطه اااااوف نيككك ارزع في طيز حبيبتك ااوووف زبك شقني
وفضلت اسرررع بنص زبي في طيزها فضلت اكتر من نص ساعه وووخرمها عصر زبي خلني انزل بسرعه عبيت خرم طيزها لبن كانت هيا. راحت في بحر المتعه وفقدات الووعي ونمت جنبها علي سرير ارتاح
في بيتنا كان قاعد جدي سمير وجدتي سميره وخالي عماد الكبير ابو مريم ومرتها اميره وامي ويسي ابنهم كان رجع من المدرسه
جدي بصه غضب: ازي يا عماد توفق ان عريس يدخل البيت لي بتك وانت عارف ان مريم بتحب بيشوي وبيشوي ييحب مريم آنْآ مستٌحٍيَلُ آۆفَق علي حاجه زي دي نهائي فاهم
عٌمًآدٍ: آنِآ سِآلَتٌ مًريَمً وٌقُآلَتٌ مًوٌفُقُهّ يَآ بًوٌيَآ وٌبًعٌدٍيَنِ دٍهّ مًعٌهّآ فُيَ آلَکْلَيَهّ وٌزٍمًلَةّ وٌهّيَآ مًوٌفُقُهّ وٌقُعٌدٍتٌ مًعٌ بًيَشُوٌيَ وٌلَمًحًتٌلَوٌ فُيَ کْلَآمً قُلَيَ آنِآ لَسِعٌ مًعٌآيَآ آحًلَآمً كتير ياخال ومريم كبرت وبقيت عروسه لو حصل وجالها صحاب نصيبه **** يسعدهم مع بعض عشان كده انا وفقت علي العريس بعد تفكير طويل سدقني يا ابويا
امي’ مش فاهمه الود ده بيفكر ازي تشوفهم تقول بيعشقو بعضو تكلمهم في موضوع الجوز من بعض كانك بتعمل مصيبه معهم
اميره: انا كلمت الزفته دي كذا مره وكل مره نفس الكلام انا وبيشوي اخوت ومستحيل نكون غير كده في المستقبل وقلتلها الجوز عندنا يختلف مافيش طلاق لو مارتحتيش دلوقتي الحقي نفسك قالت انا موفقه بالعريس وهو بيحبني ولو طلبت منه نجمه من السماء هيجبهالي
جدي متعصب: هو اي لعب العيال ده انا مش هوفق لزم اقعد معهم مع بعض وانت يازفت يا عماد قبل ما تدي اي حد كلمه ترجعلي انا لسع عايش ما ماتش لسع لم اموت ابقي خد قرارك من نفسك
جدتي: بعد الشر عليك ياحج اهدي هو مش قصدو حاجه هو برضو ابنك
عماد: بعد الشر عليك يا ابويا وانا اسف حقك عليا غلطت في موضوع ده
جدي وقف متعصب: لم الزفت والزفته يرجعو دخلوهم اوضتي
وسابهم ومشي دخل اوضته وللباقي فضل قاعد بيكلم نفسه وزعلان
عندي انا ومريم كانت سكرانه من نيكتي ليها ودايبه في حبال المتعه
اانا بضحك: يلا يا ماما قومي الوقت بيروح مننا
مريم بصوت ضايع: مش قادرة حاسه طيزي بقت نفق بس مبسوطه اوي ومستمتعه زبك مالوش بديل
انا بضحك: يلا يروحي يلا عشان تليفونك بيرن من ساعه تقريباً قومي
مريم فاقت تبص علي فون: احا دي امي وابويا فوق 30 رنه اكيد في مصيبه
انا: رني عليهم شوفي في اي
مريم: لا يلا بينا نتبهدل في البيت هقولهم الفون كان صامت
انا: تمام قومي يلا هلبس عالسريع
مريم بتبص في المريا: كلمت ابويا علي العريس وممكن يومين وهيجي عشان يتكلم مع خالك
انا: لسع مصممه علي الود جون ده مش عجبني وحاسه ضعيف الشخصيه
مريم مبتسمه: هو ده المطلوب يروحي مش اكتر من كده
انا مبتسم: مصيبه يخربيتك الود هيموت منك
مريم بثقة: بقي خاتم في صباعي مايقدرش يرفضلي طلب وهو عارف اني معاك هنا
انا متفاجئ: خخخخخخخخ احا بتهزري لحقتي بكسمك تخلي الود يبقي خول وديوث عليكي
مريم بتضحك: مش لحس الكس وناك الطيز وتسحر بيهم بقي زي المسحور في ايدي
انا بعصبيه: احا يا بت المتناكه ياشرموطه وصلتي الدرجه دي معها كسمك تخدي اسكاارر في الشرمطة
مريم بتضحك: انت عارف اني بت شرموطه يا بيشوو وبعدين الود متحرر مش ديوث تفرق وهو عارف اني بحبك بس مش هينفع تجوزني ومش عايز يحرمك مني وكمان لو طلبت منه انك تفتحني مش هيرفض بس انت الي هترفض
انا مصدوم: يابت المتناكه كسمك بجد مستحيل اوفق يا شرموطه الي يشوفك وانتي بتخدمي في الضحانه مايشوفش شرمتطك وانتي معايا
مريم بتضحك: البركة فيك ياعنتيلي بموت فيك اممممممموح
انا بصقف علي ايدي بعد نا لبست: خخخخ كسم معرفتك يلا انجزي
لبست وخلصنا ونزلنا وركبت العربيه وطلعنا علي البيت
في البيت اول ما دخلنا لقينا امي وخالي عماد وجدتي ومرت خالي اميره وخالي امجد ومرته نرمين وويسي ابن خالي عماد
امي: شرفت يا باشا شرفتي ياست هانم كنتو فين!!
مريم بتوتر: زي كل يوم بيشوي عدي عليا خدني من الجامعه بس كنت زهقانه عدينه علي مطعم اتغدينا بس ادي كل حاجه
انا: هو اي الجديد ما كل يوم بيحصل كده ومتجمعين لي
خالي عماد: بيشوي من لاخر كده ياحبيبي مريم تلزمك في حاجه
انا بعمل مش فاهم: مش فاهم تلزمني ازي
خالي امجد: تلزمك تكون مرتك تكمل معاك حياتك
لسع هرد لقيت مريم بتتكلم!!
مريم: انا مش موافقه بيشوي اخويا حته لو هو عايز كده انا مش هوفق بيشوي اخويا وهيفضل اخويا طول عمره ياريت تفهمو كده
انا: مريم اختي وطول عمري شايفه اختي يا خال سدقني هكون مبسوط وفرحان اوي لي فرحتها سدقني
امي متعصبه ااااوي وقايده نارررر وحاسسه بتولع هيا وقاعده مش عارف لي
خالي عماد: تمام يا ولادي ادخلو لي جدكم وقولو نفس الكلام
فعلاً دخلنا لي جدي كان قاعد علي كرسي متحرك جنب شباك ورافع راسه الفوق وبيهز في كرسي
اول ما دخلنا البيت
جدي: اقعدو يا ولاد
مريم: عامل اي يا جدي طمني عليك
جدي: بخير يا حبيبتي الصحه زي الفل بس انتو مش زي الفل
انا: لي يا سيد الناس احنا ميه ميه سدقني مرتحين كده
جدي: يعني ده اخرر قرار يا بيشوي
مريم: سدقني بيشوي اخويا وهيفضل كده مستحيل اعرف اشوفه غير كده احنا مرتاحين كده
((انا بضحك في نفسي وبقول كسم تمثيلك يا شرموطه لبن زبي لسع في طيزك ![]()
))
انا: يا جدي مريم بتتكلم صح راي انا كمان
جدي: تمام مش هتكلم معكم عشان ده باين في عيونكم وانا مستحيل اجبركم علي حاجه **** يسعدكم علي طول وتفضلو سند لبعض يا ولاد الكلب
بوست ايد جدي انا ومريم وسبتهم وطلعت شقتنا
امي جات وراي اول مدخلت اوضتي لقيت امي دخلت وراي متعصبه ولسع بلف بقولها مالك رزعتني قلم لوحني عمرها مضربتني كده وانا حيطت ايدي علي وشي مصدوم
امي متعصبه ااوي: انت وهيا اوسخ من الوسخها نفسه
انا بتوتر: في اي يا امي بتضربيني وبتقولي عليا وسخ حصل مني اي
امي بتضربني تاني وبتف عليا: ياوسخ انا شوفتكم بعنيا في الشقة هنا يوم ليلة عيد لم الكل كان متجمع وانت طلعت علي اساس انك تعبان وبعدك بشويه هيا طلعت قالت هنام شويه وانا نسيت الفون بتعي هنا في للشقة شوفتها وهيا قالعه كل هدومها و و و و رك ركبه فوق بتعك وبتصرخ كنت مصدومه وهدخل اقتلكم بس فكرت انكم بتحبو بعض وبتعملو كده مع بعض احسن ماتعملو مع غريب وسكت وعارفه موضوع شقة الزمالك وعايزني مابقاش كده فهمني بسرعه
احسن ما اقتلك
انا بتوتر وخوف : مالمستهاش زي ما انتي فاهمه سدقيني
امي متعصبه: ازي هتكدب بتعك كان جوها انت هتكدب كمان
انا بتوتر: هفهمك ازي انا مافتحتهاش ده خلفي من وره بس و****
هيا مستغربه وتعصبه: اي قرف ده غور من وشي دلوقتي
وسبتني وطلعت وده كلو وانا بتعي وقف علي خروو وهيا تقريبا خدت بالها عشان كده خرجت بسرعه
امي في اوضته مع نفسها
[ ] امي:: الود كبر وبقي عريس وبسم **** مش**** زبه بقي ضعف بتاع ابوها مش عارفه ده حجم كبير ولا في مرض علي الود كان هيموت البت لم شوفتهم وكانت مبسوطه ومستمتعه هو النيك الخلفي حلو كده ولا الود زبه حلو ااه مالي ولعت كده وبلعب في كسي شكلي بهيج علي ود فاكره اليوم ده لعبت في نفسي طول الليل علي شكل زبه الود بيعرف يوصل الست النشوة انا محتاجه زب دلوقتي هموووت اااووف اه اه اوف كسي محتاجه زب اااه تعال نيكني يا قلب امك وخلصني من حرماني اووووف كسي مولع اااه اااه اااه اووووف
[ ] عندي انا كنت نايم علي ضهري وزبي لسع قايم وبلعب في فون فاجاة الباب فتح وكانت امي بس اي ده غيرت هدومها من عبايه وسعه لي عيايه ديقه فشخ تقريباً شفافه وديقهه اوووي عليها اول مره اشوفها كده
[ ] امي: تعال اتغدي عشان عارفك عملت مجهود كبير قالتها بتريقه ومشيت
[ ] نزلت من علي سرير بصيت علي بوكسر لقيت زبي بارز اووووي ومرسوم وضاح اوي مرضتش البس اي حاجه وطلعت كده وانا ومشي مالحظ امي بتبص عليا وهيا عنيها هتاكل زبي ومش وخدها بالها اني شايفه
[ ] انا: اممممم اي ريح الاكل الجامد ده وحمام كمان اااااوب اي دلع ده
[ ] امي: صحتك في النازل وضغط الهانم والجم عليك هيجبك وره
[ ] انا بضحك: ابنك حديد ومستحيل وحده زي دي تهد حيلي دي لسع مش خبره
[ ] امي يتبص عليا: لا و**** اليوم نفسو قعدتو اكتر من ساعه اي استحملت ازي البت دي ميبانش عليها خالص
[ ] اممم هيا بتستحمل غصب عنها بتسني لحد ما نزل وانا ساعات باخر في تنزيل عشان كده هيا مش بترضه تبقي انانية
[ ] امي بستغراب انت بتقعد ساعه!!
[ ] انا بعمل عبيط: اه ويمكن اكتر كمان مش عارف دي حاجه وحشه ولا اي
[ ] امي بتوتر: بيشو انا هسالك سوال معلش
انا: اسالي اي حاجه في اي وقت يا ست الكل
امي: هو هو حجم العضو بتعك ده مش طبيعي ولا انك تقعد بساعه ده طبيعي فاهمني
انا مستغرب من الجرا دي: انا من زمان بسال نفسي نفس السؤال ده وكشف عند كذا دكتور كلو بيقول يمكن مرض حد قال وراثه حد قال طبيعي ودي حاجه كويسه كلو بيقول نفس الكلام ودكتور لاخير قال لزم اقعد بي بوكسر في البيت عشان مياثر عليا وكمان قلي انت ونايم من غير هدوم وغير كدا لزم انزل مرتين او تلاته كل يوم عشان كتمان بيسببلي تدافق في الدم
امي مصدومه: وانت ماقولتليش كل ده من زمان لي بلاش انا كلم ابوك عارفه ابوك غايب بس غصب عنو سدقني لم تعرف سبب هتخد بخاطرو ياحبيبي خد راحتك وسيببك من دكتاره نهائي دي حاجات خارقه بتيجي الكل صحاب نصيبه و وانت نصيبك حلو ياحبيبي و**** مديك حاجه اي ست تتمني تكون مع شاريك حياتها عيش حياتك وتبسط يا حبيبي وبعدين هو حجم قضيبك كام
انا بفرح وبخبث: تقريباً حاليا 26سم بس النمو بيزيد لم بكون هايج اووووي في مره وصل 27سم
امي مكسوفه شويه: العادي في اي نمو طبيعي من 15سم لحد 30سم ده الطبيعي بس مستحيل حد يعدي 25 ده نادر جداً يا حبيبي انت معاك كنز
اول ماقالت كده حسيته ندمت وتكسفت اوي
انا بفرح قومت من علي سفره وزبي هيفرقع البوكسر وبارز اووووي وروحت علي كرسي بتعه وبوست راسها وزبي بقي عند عنيه من تحت وحسيت ان جسمها اتكهرب تقريباً ايدها جات علي زبي
امي وقفت وحضنتني ااااوف يخربيت كدا زبي في نص العبايه علي كسه بظبت داقر دقره سوده يخربيت جسمك اااوووف هموووت منك و**** مش قادر
امي: يا حبيبي متقلقش كلو طبيعي خد راحتك في البيت وفي اوضتك خليك عريان علي طول وما تتكسفش مني اناامك انا كمات قدامك بخد راحتي في لبسي يبقي انت كمان بلاش تتكسف مني فاهم
انا بفرح: تمام ياست الكل انا اسف علي كل حاجه عموم
امي: لا ياحبيبي عادي انا فهمت كل حاجه روح دلوقتي ارتاح شويه وانا هلم صحون وهعملك حاجه تشربها
سبت امي ودخلت اوضتي ونمت علي سرير وزبي هيموتني من هيجان ومسكت فون لقيت كذا رساله وتس فيهم رساله من رقم غريب
الغريب: مساء الخير يا كابتن بيشوي انا ريم اخت حسام الي كلمك عشان هنزل معاك الجم ياريت لم تشوف المسج رد عليا
انا كتبت: مساء النور يا ريم عامله اي طمنيني عليكي **** تكوني بخير
تمام من بكره هستناكي الساعه 11 بليل كل يوم هعدي اخدك من قدم البيت بالعربية بتعت وياريت تجيبي هدوم التمرين وهدوم تروحي وترجعي بيهم انشاء **** بكره هستناكي الساعه 11 بليل ياريت بلاش تتاخري عليا
وقفلت فون وحطيت راسي ارتاح شويه عشان هنزل الجم كمان ساعتين
تتوقعو هيحصل اي بين بيشوي و امه و ريم في تمرين!!!
الجزء الثالث
صحيت من النوم علي الساعه 9 قومت لعبت 50 ضغط ذي ما متعود علي طول دخلت الحمام خدت دوش مياة ساقعه علي سريع فوقت نفسي لبست بوكسر من غير فنله من فوق عريان وطلعت في الصاله بره لقيت امي معها خالتي مارينا اصغر خالاتي من دوري بتلعب معيا جم وصحاب
كنت طالع بوكسر بس هيا متعوده تشوفني كده في جم عشان انا وهيا بنتدرب في ركن لوحدنا وانا بحب اتدرب بشرط وسع شويه ومن غير فنله
بس المره دي زبي بارز اوي وباين اوي في بوكسر خدت شويه جراا ودخلت عليهم وقعدت علي كرسي في وشهم
انا: الابطال عاملين اي
امي بتضحك’: صحي النوم ياقلبي تشرب حاجه دلوقتي
[ ] خالتي وهيا مصدومه ومتوتره : نورت يا شوش كل ده نوم
[ ] انا بهدو: ياريت ياست الكل القهوه ساده بتعتي بعد ازنك و**** ياخالتي لسع نايم من ساعتين انتي عارفه يانونه مابحبش النوم الكتير
[ ] خالتي مش علي بعضها من منظري: عارفه ياقلب النونه المهم هتنزل كام نهارده
[ ] انا: امممم 11 برضو انتي عندك اي نهارده
[ ] خالتي: النهاردة عندي رجل وتمرين بطن
[ ] انا بضحك: حلو النهارده هتتفشخي حرفينا هههههههه
[ ] خالتي بتضحك: مش بحب اليوم ده و**** بس ضروري عشان انت عارف لاعبة التنس بتجري كتير لزم تبقي ناشفه
[ ] انا: اشطا ياست البنات المهم من بكره في زميله هتبدا معاكى يعني هنكون تلاته
[ ] خالتي بستغراب وزعل: اوعه تكون مريم
((خالتي مابتبحش مريم بنت اخوها عشان عارفه انه متحرره وانه علي علاقه بيا لحد دلوقتي معرفش هيا عرفت منين بس مسيري هعرف عشان كده هيا مش بطيق مريم نهائي بتغير عليا تقريبا منه حاسس كده هنعرف مع الوقت))
انا بضحك وعامل نفسي مش عارف انه عارفه: مريم اي وزفت اي بقي هيا ناقصه وجع دماغ يخالتو دي اخت صحابي اسمه حسام ابن عم حسن الي فاتح الكافيه تحت البيت اخته ريم كانت متجوزها وتطلقت عشان مش بتخلف عشان كده هو كلمني عشان هيا بتحب رياضه ومحتاج يخليه تفك عن نفسه ودي بتعتك ياخالتو
خالتي بفرح: هو ده كلام تمام حطها في عنيا ما تقلقش هنسيه اسمه و**** الصبر هههههه
امي جات مكشره وبتبصلي بغضب : بيشو حبيبي ادخل البس هدومك يلا عشان ما تخدش برد ياحبيبي وتعال اشرب قهوتك
انا بحذر: حاضر انا نسيت نفسي مع خالتو
وقمت وياريتني ما قومت زبي وقف علي اخرو وحشر حشره سوده في بوكسر وخالتو و امي عنيهم هتتقلع في بوكسر وساكتو مره وحده وسبتهم ودخلت اغير هدومي عشان انزل الجم
خالتي مارينا: انا هتساذن يا روحي هروح اجهز عشان هنزل مع بيشوي الجم
امي ماسدقت: ماشي ياروحي خدي بالكم من نفسكم ماشي ياعمري
خالتي مارينا: حاضر ياقلبي في عنيا باي
امي: باي يا حياتي
امي دخلت فتحت الباب عليا وهيا متعصبه وانا كنت قالع عريان وزبي مدلدل بين رجليا عشان البس حاجه وسعه عشان الجم ومن صدمة ما حركتش نفسي والي صدمني امي اكتر بتتكلم وشيفاني عريان. وزبي مدلدل قصاده وما نزلتش عينه وفضلت تزعق
امي بزعيق وعصبيه: انت عيل غبي ازي تطلع كده قصاد خالتك مش قولتلك لم نكون لوحدنا بس خد راحتك
[ ] انا مرضتش اغطي حاجه مدم عبط بعبط: ياست الكل مخدتش بالي ومعرفش وطلعت وتكسفت ارجع تفهم غلط
[ ] امي عينه علي زبي ومبرقه كاني مش موجود نهائي وبتتكلم: ما تتكررش تانى انت فاهم ويلا لبس حاجه واطلع عايزك في موضوع
[ ] وبصت علي زبي وخرجت وزبي سخن اووووي ولع وبقي مدلدل بطريقه راهيبه بين رجليا وهيا كانت لبسه عبايه بيتي وسعه شويه لم بيكون حد موجود هنا بتلبسه
[ ] المهم لبست وخدت هدوم الجم في شنطه وطلعت بره بس احااااا اي الفجورررر ده الي عيني شايفه حقيقي اااااوف زبي بقي حديد من منظر وبارززز من شرط اووووي امي لبسه حتته قميص نوم احمر لحد ركبه وفردت شعرها ولبسه روب خفيف تقريبا كل تفصيله باين لاندر الفتله باين اووووي تقريباً لونه احمر اااااوووف علي بروز بزازها زبي هيفرقع كسم الجم دلوقتي
[ ] تمشيت لحد ماوصلت وهيا وقفه مبتسمه شويه وتقريبا قاصده تعمل كده وقفت قصاد وشها وعيني في عنيه وهيا برضو عنيه في عيني وبنبص لبعض وفاجاة حطيت ايدي علي خدها وقولت: اي جمال والحلاوه اااوف جسمك حلووو اووي وهيا غمضت عنيه ونامت بخدها علي ايدي عدلت وشه بي ايدي وقربت شفايفي من شفيفها ورحت معها في بوسه جامده لمده خمس دقايق احسن خميس دقايق في حياتي ولسع هحط ايدي علي فخادها لقيته شالت ايدي ودموعها نزلت وطلعت تجري علي اوضه نوم وكل ده انا وقف مصدوم في حيره وعتاب لنفسي ومش فاهم حاجه وجسمي بقي بيرعش اوووي وبقيت متوتر اوووي وحسيت اني كنت في الجنه وفاجاة تسحبت منه ومن غير اي ردت فعلا فتحت الباب يتع الشقة ونزلت علي سلم لقيت مرت خالي امجد نريمان طالعه بحتت عبايه زرقه ااااوف اي ده ضيقه فشخ علي جسمه بترمي زباله وبطيزها نحيتي وزبي مولع ناررررر ااوف هموت اي كسم اليوم ده النجس ده زبي هموووت بجد اول مالفت شفتني وقف متنح في جسمها
[ ] نريمان بصوت ناعم: اي يابوش عجبتك ولا اي
[ ] انا مصدوم: ا اا اي اي هيا الي عجبتني
[ ] مرت خالي نريمان بتضحك: نضافه السلم يابوش مش كنت مركز فيه دلوقتي لحقت نسيت
[ ] (((اانا بقول في نفسي يابت المره الشرموطه النضافه برضو ماشي بكسمك عارف انك بتخوني جوزك يالبووه مش وقتك دلوقتي بس اوعدك اخرتها علي زبي ياشرموطه هنشوف اخرك))
[ ] انا بضحك عبط بعبط: ايو و**** من حلاوتها نسيت نفسي هموت واعرف بتسخدمي اي في نضفتها عشان تكون بشكل ده دي تقريبا مش بتستعمل كتير
[ ] هيا بتضحك: وحياتك يابوش ما حد لمسها تقريباً كده انت اول وحد
[ ] انا بعبط: انا اول وحد هعمل اي
[ ] نريمان بصوت مبحوح: اول وحد هتعدي عليه بعد منضفته
[ ] انا بضحك ونزل علي سلم: وهوعدك اول و اخر وحد هيلمسها
[ ] هيا ضحكت جامد ودخلت وردت الباب
انا نزلت بسرعه عشان هيجان هموووت من كتر موقف الي حصلتلي دي وعلي اخري نزلت ركبت عربيتي وشغلت موسيقه هادئة شويه عشان استرخي شويه والندم والعتاب بد في ضميري ومش عارف هواجه امي ازي تانى دماغي هتموتني محستش غير بخالتي بتخبط علي عربيه
خالتي مارينا : اي يبني ليا ساعه بندها عليك مالك مهموم كده
انا بشغل العربيه وبطلع: فكك شويه ضغط وتفكير بس يا روما
مارينا: انت بتحب مريم يابيشوي
انا بضحك: مستحيل يا مارينا مريم دي اخت وصديقه بس سدقيني بجد
مارينا بتبص علي طريق: هو ال اخت وصديقه بتباس من شفيفه و و منطلونه ينزل و وو و دخل بتعك فيه من وره
انا سايق مصدوم كسم ده يوم: انتي شوفتي الكلام ده فين شكلك بتعملي حوار محصلش
مارينا بتلعب في مرايه في مكياجها: يوم ما كان فرح اخو مرت خالك عماد والبيت كلو راح فضلت انت ومريم ودي حاجه خلتني اشك فيكم والبيت كلو طلع وراح وانا فضلت مانزلتش اول ما الكل مشي ومريم بتجهزلك عشه في المطبخ شوفتك وانت دخل المطبخ وو عملت الي عملتوه وكمان لم طلعتو فوق طلعت وركم وكنتو سايبن الباب مفتوح وشوفت كل حاجه بس مش انا بس الي شوفت
انا مصدوم وقفت العربيه وركنت علي جنب: قصدك اي مش انتي لوحدك يا مارينا مين تاني
مارينا بتبص عليا: حسيت انا وقفه بتفرج عليكم في حد جاي علي سلم استخبيت فوق السلم بتع السطح ومريم صوته كان عالي ااوي مرت خالك امجد نريمان كانت رجعت تقريباً نسيت حاجه وسمعت صوت وفضلت تطلع لحد ما وصلت الشقة بتعتك ودخلت برحه صورتكم مع بعض كمان كنت هقولك بس ما جتش فرصه
انا تعصبت ونزلت من عربيه متعصب: كسمك يامريم وكسم هيجان كس امك خخخخخ ده مافيش حد بقي مايعرفش الناس كلها بقيت تعرف كسم العلاقه النجسه دي
مارينا: يا ييشو مريم متحرره اوي وصعبه انت عاقل وكبير ودي بت خالك يعني حرم في الدين وفي كل لاديان حرم يعتبر من محارمك ومش متجوزين لي كده
انا بعصبيه: انا عندي مشكله يا مارينا عندي مشكله بهيج بسرعه بتعب اوي اي حاجه بتسخني يا مارينا اي ست بشوفها بتسخني بتعب مريم استغلت الحته دي لم كنت بحكيلها اسرراري وبقيت تلبس لبس ملفت قصادي وتعمل حركات وسخه محستش بنفسي غير وانا معها في العربيه بوس وتقفيش مره في مره في مره بقي اكتر وصلت اني خدته شقه الزمالك وهناك فتحت طريق مستحيل يتقفل بدات البوس والتقفيش تحول الجنس كامل وفتحتها من طيزها يا مارينا انا بسبب غباء مني حولت مريم من ملاك لي الوحده هايجه طول الوقت مستحيل تتغير انا السبب بعترفلك يا خالتي بس اعمل اي مش بيدي كملت معها عشان لو بعدت عنها هتروح الغريب سدقيني وممكن تتفضح وتبقي مصيبه وبنسبه. لي مرت خالك امجد نريمان مصحابه عيل في سني وسنك والمشكله انه مش نفس الدين يا مارينا دي مصيبه وبتبعتلو صور وصلت انو نام معها في حقيقه انا عرفت بصدفه لم شوفته معها في كافيه وبعد ما هيا مشيت خدتو من كافيه وكتفتو في مصنع خالي وضربته لحد ما اعترف بكل حاجه وكل حاجه معايا علي فون خدي بصي واعترف انه مش هيقرب منه تاني بس مش عارف هو مكمل معها ولا في حد تاني خالي امجد لو عرف هيروح فيه يا مارينا
مارينا مصدومه اوي وبتدمع: شايل كل ده لوحدك والوسخه مرريم استغلتك لي مصلحتها عشان شهوته وبس وانت كل ده خايف عليها وخايف تعمل حاجه شبه الوسخه التانيه مرت اخويا امجد اخويا لو عرف هيموت يابيشوي هيموت وبتعيط وجات في حضني
خدته في حضني بطبطب عليها: خالي في مقام ابويا مستحيل اخلي حد يدوس عليه حته لو علي حسابي الشخصي عندي طريقه همنع بيه الشرموطه دي وهعرف اخليه خاتم في صباعي
مارينا بترجع خطوه لوره: قصدك تنام معها!!
حطيت ضهري علي عربيه رفعت راسي السماء: لو عندك حل تاني قولي انا هعملو سدقيني
مارينا ميلت علي كتفي وحطت راسها: مش عارفه بس انا وثقه فيك يابيشو عارفه انك راجل ودمك حامي ومستحيل تسيب العيلة تضيع بشكل، ده وبصت في عيني ورجعت حطت وشه في لارض وانا رافع راسي الفوق ببص علي نجوم
مارينا بعد خمس دقايق: هتروح الجم ولا هنروح
بصيت في الساعه كانت1 ونص بليل لينا ساعتين ونص هنا وقفين: لا كافيه ساعه وهيقفل اساس مش مشكله بكره هنبدا مع ريم عشان يبقي تمرينك نفس تمرينها
مارينا بحزن: هتنفذ خطتك عشان الوسخه نريمان امتي
انا بصص في عيونها شايف الدموع: وحيات دموعك دي لا خليه خاتم في صباع اخوكي امجد وتخدمو بعنيها هخليه تشوف الجحيم اصبري بس وهتشوفي هيحصل فيه اي
ركبت مارينا العربيه وانا ركبت وشغلتها ومشيت علي البيت وطول الطريق. مارينا بتبص علي شباك وساكته ونزلت دخلت علي طول في البيت وانا لفيت ورجعت علي كافيه اقعد مع نفسي شويه تكون امي نامت
مارينا طلعت شقته الدور السادس حزينه ودخلت قلعت كل هدومهاا ودخلت تحت الدوش بتعيط
فضلت شويه وطلعت دخلت اوضه النوم من غير هدوم ورمت علي نفسه مفرش خفيف وبتتكلم مع نفسه
مارينا: انا لي حزينه اوي كده بسبب بيشوي هو انا بحبه اوي كده بس انا خالتها اخت امه ازي افكر فيه كده ازي اغير من كل الي بيقرب منه كده يمكن عشان تعودت عليه وكل اسراري معها علي طول
بحبه حب حقيقي حب عشق مش عارفه اعمل اي جسمها حلو اوي والشرموطه مريم مستمتعه معها وبتفكر في نفسها وبتخد المتعه بكل بساطه والشرموطه التانيه قريب هتبقي في حضنه وهتخد متعه محصلتش اووووف همووووت وخدك في حضني يابيشوووو اوووف زبووووو كبيرررر اووووووي نفسي امسكهه احسه علي كسي يخترق طيزي اووووووف ااممممم اممممم اوووف محتاجه زبك اوووووف انا كمان لزم يكون ليا نصيب في زبك وهفكر في مصلحتي ومتعتي مدم مش هحصل عليك علي لاقل احصل علي زبك ااااوووووف همووووت وحطه في طيزي ااااااوف اااااااه كسييييي هموووووت امممم
عند خالي عماد في شقته اوضه النوم مرته اميره لبسه حتته قميص نوم احمر فاااااجر بدون بره او اندر اوووف يوقف اجدعها زب وبترقص ومشغل اغاني وقافل الباب وهو بيشرب سجاره الحشيش وهيا بترقص بطيزهاااا اووووف وقام مسكها ورمها علي سرير وقلع كل هدومه ونام عليه ورفع قميص ودخل زبه
اميرة: ااااوف ياراجل برحه مدخلوش مره وحده اوووف نيك لبوتك نيك
خالي بيرزع بسرعه بدون مايتكلم وبينهت جامد
مرت خالي مش مستمتعه بس بتحول تخليه يسخن
اميره بغيظ: اووووف ارزع في كس مرتك ااوفف زبك بيخترقني نيككك نيك كل جسمي اووف برحه
وخالي نزلهم بعد 5 دقايق بظبت ونام جنبها صوتو عالي وبيخد نفسه بعافيه وشكلو سرح في نوم
اميره حزينه: اااوف مافيش فايده فيك اعمل اي معاك تاني لبس بلبس رقص. بتنيل كلام وبقول اعمل اي حرم عليك كل اسبوع مره مش بتكيفني فيه انا تعبت بجد منك انت مش عارف تسد احتياجتي زي اي ست اعمل معاك اي استحملت كل ده ومافيش فايده
وكملت تلعب في كسها بيدها لحد منزلتهم ونامت حزينه
عند امي في شقة كانت نايمه حزينه
وبتفكر مع نفسه امي: بس ده ابني ابني من لحمي ودمي ازي ازي اعمل كده ازي استغل تعبه كده والبس لبس ملفت عشان متعتي عشان امه جوزها سيبها وبيجري وره الفلوس عشان محرومه وبتغير من حريم اخوتها من الي بيتكلمو عنه قصادي تعبت اوووي كسي هيموتني بسبب هيجني كنت هغلط مع ابني عارفه هيكون امان وعارفه هو عايز كده بس صعب هيشوفني ازي بعد كده مريم بتعمل معها كل حاجه نفسها فيه وبرضو بيفضل هايج مش عارفه الي هعملو غلط ولا بس انا ندمانه اوي وبرضو محتاجه زبه في كسي ماعنديش طريقه تاني اي حد غيرو هيفضحني ومحتاجه الجنس اوي عارفه ان اخرتها هجي تحت زبه وعارفه ان غلط وحرم ومحرم وعارفه كل ده وهندم وهعيط وهرجع تانى الهيجان و اخرتها اي اخرتها هجي تحت زبه وقتها مش هعرف امنعه مني ولا امنع نفسي منه علي لاقل احول ابعدو عن الشرموطه مريم بس هتعب مع ضميري شويه لحد مايوصلي بس في لاخر مش هلاقي حل غير الشهوه هتنتصر والود عليه صحه هيفضل ينكني الصبح وزبه هيفشخ كسي اوووووف احساس ان في زب كبير بحجم ده هيدخل كسي اوووووف مجنني مستني احساس المتعه ده اوووووي اوووووي خد الخطوه يابيشووووو متسبنيش الندم عشان خاطري تعال اغتصبني اووووف كسي اااااه كسي اوف زبك ااااوووووف تعال نيكني في كسي وطيزي وكل حته فيا ارف محروووومه هموووووت اااااه ااااااه اوووووف اااه اوووف
بعد ما امي نزلتهم ورتاحت شويه النوم غلبها وهيا عريان من غير اي هدوم
خلصت علي كافيه ولميت جاجتي كلها وطلعت دخلت العربيه القراش وطلعت الكل نام الساعه 3الفجر طلعت فتحت باب الشقه بمفتاح ودخلت بصيت علي اوضه امي كانت مفتوحه اوووووف علي منظرها هيااا نايمه عريانه اووووف جسم مقسم مفهوش غلطه كسها كلو افرزت وسرير متغرق تحتها شكلها كانت مولعه الضمير صحي شويه ومسكت مفرش بتررد لي لحظات وفي لاخر ضميري كسب عقلي وغطيتها بي مفرش وزبي بقي حتت حديده من منظرها المغري وبوست راسه بعد ماغطيتها وطلعت وقفلت الباب وراي ودخلت قلعت كل هدومي دخلت خدت دوش ساقع قعدت شويه تحت الدوش وبعدين طلعت عريان نمت علي سرير من تعب من غير اي غطاء ومحستش بجسمي نهائي
الصبح
امي صحيت لقيت نفسه متغطيه كويس وفهمت اني انا عملت كده وحطت ايدها علي راسه
امي: النوم غلبني ومحستش بنفسي اكيد شاف كل حاجه اي هيجان الي انا فيه ده هموت و اعرف عمل اي لم شافني كده اول مره يشوفني عريانه اوووف مش قادره هقوم اجهز الفطار ودخل اصحيه احسن
كانت الساعه 10الصبح
صحيت امي جهزت الفطار ودخلت تصحيني لقيتني
نايم علي ضهري عريان ملط طبعاً زبي وقف عمود ومنفوخ امي اول مادخلت كانت لابسه بجامه دايقه اووووووي عليه ولصقه اوووي اول ما شافت زبي حطت ايدها علي كسها وغمضت عنيها وبعدين فاقت وفتحت ستاره الشباك وهيا بتلم الهدوم في لارض
امي بصوت عالي شويه: بوشا اصحي ياقلبي الضهر جه يلا فوق
انا كنت لسع بفوق وبجمع: حاضر صباح الخير
صحيت فوقت بصيت علي امي اووف بتلم هدوم وطيزها نحيتي ببص علي زبي احااا انا عريان ملط زبي وقف حديد وفتكرت مبارح امي لمت هدوم وبصت عليا مبستمه
امي مبستمه: يلا كفايه كسل قوم البس حاجه واطلع نفطر جعانه اوي
بصيت علي امي كانت مركزه في عيوني وفي زبي جابت الجراا دي منين مش عارف دي تحولت ونسيت مبارح بتتعمل عادي كاني محصل حاجه
بصيت عليها هيا وطالعه اااوووف اي طيز دي مسكت زبي بيدي وكنت هضرب عشره بس قولت لا حرم ينزلو علي لارض وفعلا قومت خدت دوش ساقع فوقت نفسي لعبت خمسين ضغط لبس بوكسر خفيف اوي ببارز زبي اوي وباين اووووي وطلعت عريان من فوق وطلعت بره امي قاعده مركزه عليا انا ورايح نحيته طبعاً ومبتسمه
انا باكل في طبقي وبتكلم: اتا اسف حقك عليا غصب عني اول مره اشوفك كده ونسيت نفسي قصاد جسمك حقك عليا
امي مبتسمه: محصلش حاجه انا كمان غلطانه نسيت كل حاجه كاني محصلش حاجه عارفه انت غصب عنك
انا مبتسم بفرح: ربناا يخليكي لياا ياست الكل
فضلن ساكتين شويه لحد ما بتلم في لاطباق وبصت عليا وقالت
امي: بيشوي هسالك سوال رد عليا كاني صحبتك او صديقه مقربه ليك انا جسمي حلو ومغري بنسبالك
مش هزعل مها مكان ردك هسمع ولا كاني سمعت حاجه
اانا مبتسم: جسمك حلو اوووي ملفت اوووي مقسم بظبط مفهوش غلطه جسمك مغرررري اووووي بهيج اول ما بشوفك بحس اني طاير انتي ملكه لو مرتي مكنتش هطلعك من اوضه النوم عشان جمالك و انوثتك الجبارة عليكي امكانيات اي ست بتتمناه واي راجل يتمني يكون معها وحده زيك
ده ردي لو هرد علي سوالك كانك صديقه
بس لو هرد كانك امي
انتي ست جميله ومافيش زيك في الدنيا كلها
بصيت علي عيونها لفت علي مطبخ ومبسوطه وبتضحك ودخلت مطبخ تغسل صحون
قومت عدلت زبي خليته وقف في بوكسر عمودي ودخلت وره وعملت نفسي بقرب منه وحضنته من وره وعشان هيا في طول زبي دخل بين فلقات طيزها فضل تكه وهيدخل في طيزها
امه قالت اه بصوت ناعم وانا قطعتها
انا مبتسم وزبي محشور بين طيزها: اي يا ست الكل سكتي يعني مش سمعتي ردي علي سوالك
امي بعافيه بتتكلم: قولتلك كاني ماسمعتش اطلع هعمل حاجه وهجي وراك
فضلت لحظات سحبت زبي سمعتها شهقت بصوت واطي سمعت كلام خفيف
امي مع نفسها: ااااوف طيزي هيشقني لحظه وكان هيفشخ خرم طيزي تقريباً دخل راسه اووووف كنت قلعني وكمل يغبي مكنتش همانع في الوقت ده عيل غبي اووووف هموووت نزلت من غير مايلمسني مبالك لو حط زبه علي كسي اوووف
انا طلعت دخلت اوضتي قولت هنزل اخد مريم انيك فيه شويه كلمتها ولبست وطلعت الجامعه بتعتها كانت وقفه هيا وبنت ميقالش عنها ملكه جماال اووووف جسم جبار خدود بغمزات واووف لبسه بلوزه باين شق بزازها اووووف شعرها ناعم ااااوي ومنطلون محزق اووووي اول ما وصلت مريم قالت
مريم: حمد**** بالسلامه ددي يوستينا صحبتي يا بوش دي بيشوي يا يوستينا الي كلمتك عنه
يوستينا بتمد ايدها من شباك: اهلا وسهلا استاذ بيشوي
انا مبتسم: اتشرفت بمعرفتك يا يوويو هدلعك بقي ههه
يوستينا بتضحك: مقبوله منك ياعم البوش ههه
ركبت مريم جنبي ويوستينا وره
وتحركت بيهم
وصف يوستينا ))) طويله شويه جسمه متوسط تحت عريض طيزها بارزه شويه بزازها كبار شويه عندها
((غمزيتن مخلين شكلها عسل عندها 20سنه)))
انهاية الجزء الثالث
ياشباب تشجيع عشان اكمل خلوني متحمس علي طول وهقدملكم متعه وقصه وقعيه راهيبه بحبكم ❤![]()


