رواية غرام القاضي الفصل الخامس عشر 15 بقلم بيري الصياد – تحميل الرواية pdf

___________________________________
كان يجلس في المنزل وهو يأخذ نفس كبير من السيجاره الذي بيده وهو ينظر أمامه ويتذكر حديث وغضب هذه الفتاة لينفخ جبل الدخان في الاعلي وهو لم يتوقع بأن يكون غضبها بهذه الطريقة فهو كان يظن بأنه يذهب اليها لكي يستفزها ويجعلها تغضب أكثر وهو هذا الذي يريده لاكنه لم يتحمل غضبها فهو يغضب بسرعه كبيره ولم يتحمل حديثها وان كان يظن البعض بأنه تافه لاكن جبل يريد هذه الفتاه ولا يستطيع ان يسمع رفضها القاطع لهو بهذه الطريقة فهو اذا ذادت غرام حديثها ام غضبها ينهي كل هذا ولا يفرق معه شئ في هذا العالم اهم شئ لا يشعر برفضها هذا يشعر بالذي يقف امامه وهو لم ينتبه الي دخوله ولم ينتبه لشئ من الاساس وينظر اليه ويقول موسي باستغراب.في ايه يا جبل انت بتفكر في ايه
ينظر جبل أمامه ويقول ببرود.في اختك يا روح امك
يغضب موسي بشدة من صراحته الوقحه ويقول.انت ليه مصر تعصبني يا جبل
يأخذ جبل نفس كبير من السيجاره ويقول بجمود وهو ينظر امامه.عرفت هو وعيلته فين يا موسي
ينظر اليه موسي ويجلس أمامه ويقول.لا لسه يا جبل
ينظر اليه جبل وهو يشعر بأن موسي يخفي عليه شي لينفخ الدخان في الهواء ويقول ببرود شديد.انت عارف لو عرفت في يوم من الايام انك كداب هعمل فيك ايه يا موسي
يبتسم موسي ويقول.وهكدب عليك ليه يا قاضي مفيش سبب يخليني اكدب
ينظر جبل اليه ويبتسم ببرود ويقول.لا في يا موسي واعرف ان لو بتكدب فعلاً في علاقات كتير هتتقطع يا ابن الحج صابر
ينظر اليه موسي ولم يتحدث ليفهم جبل علي الفور بماذا يفكر ويقول وهو ينظر امامه بجمود.هما فين
يبلع موسي ريقه ويقول.مراته ماتت
ينظر اليه جبل بسرعه وهو لم يتوقع ان يقول هذا الآن ويقول.ازاي
يرفع موسي كتفه ويقول.معرفش بس بقلها اربع سنين تقربيآ
ينظر جبل أمامه ويأخذ نفس كبير يكاد يخنتق منه ويكتم الدخان بفمه كعادته ولا يتحدث لفترة طويلة وموسي ينظر اليه فقط دون ان يتحدث ام يفعل شئ واخيرا بعد تفكير جبل الشديد يقول وهو مازال ينظر امامه.وهو عامل ايه بعدها
يتنهد موسي بقوه كبيرة ويقول.عايش مع بنته حي
قطع حديثه جبل الذي قال بصوت افزع موسي منه بشدة.هههههههو خلف كمااااااااااااان
يبلع موسي ريقه بصعوبه ويقول.اهده يا جبل في ايه
ينهض جبل ويقول بصوت عالي.اخلص يا موسي هو خلف
اومال لهو موسي ويقول.خلف بت يا جبل وهو عايش معاها دلوقتي
ينظر اليه جبل ويرمي هذه السيجاره ويمسك اخره ويشعلها ويأخذ منها نفس كبير بشدة وهو ينظر أمامه وينظر موسي اليه وهو لا يستطيع ان يتحدث معه وهو بهذه الحاله ويقول جبل في داخله.يا ابن الكلب بعد كل اللي عملته رايح تخلف كمان ولا فرق معاك حاجه مستحيل اللي في عروقك ده دم ده لو زباله كنت حسيت وكان هيكون عندك احساس اكتر من كده يحرقك يا شيخ
وينظر الي موسي ويقول.هو فين بظبط
ينهض موسي ويقول.وانت عايز تعرف ليه
جبل بغضب شديد.قول هو فين من غير كلام كتير يا موسي
موسي بصوت عالي.لا مش هقول يا جبل احنا مش ناقصين مشاكل خلينا في اللي احنا في وبعدين هو مش لاقي ياكل بنته أصلا فاهده علي نفسك شويه ومعملش حاجه كفايه عليه اللي هو في بع
قطع حديثه جبل الذي لكمه بقوه كبيرة ويمسكه من التشيرت الذي يرتدي ويقول بغضب عارم وصوت هز اركان هذا المنزل.ايه يا $$$$ حنييييت علييييييه ولااااا اييييييه انننننت عاررررررف ميييييين ده وعممممل ايييييييييه ياااااااالا
يغلق موسي عينيه بقوه كبيرة ويقول.وعلشان عارف بقولك كفايه يا جبل احنا مش حمل نفتح باب جديد يا عالم هيجي ايه من وار احنا عندنا اعداء كافيه تخلينا ندخل قبرونا من غير كفن حتي مش عايزين نزودهم واحد كمان احنا مش ناقصين دلوقتي
يتركه جبل ويأخذ نفس من السيجاره الذي بيده ويقول ببرود شديد.غلطان يا موسي كل اللي بيحملوا يشوفونا في قبرونا مش قادرين ولا هيقدوا يعملوا حاجه ولوله كده مكنتش عايش لحد دلوقتي يا ابن الحج
يبتسم موسي ويقول.العيار اللي ميصبش بيدوش يا جبل ولو مش خايف علي نفسك خاف علي صفاء وحبيبه انت دلوقتي عايز تفتح جرح ما صدقنا قفلنا زمان ومش عايزين يرجع يفتح الجرح ده دلوقتي
ينظر اليه جبل وينفخ الدخان وهو يفكر في حديثه ويقول.اممم تمام يبقي هلعب في الخفي احسن
يضع موسي يده علي كتف جبل ويقول.بلاش تلعب في وقت زي ده يا جبل سيب كل حاجه تمشي زي ما هي ماشيه ومتقلقش كل اللي عمل حاجه هيدفع تمنها والحق هيرجع لصحابه يا صاحبي بس سيب الدنيا زي ما هي واصبر لحد ما يجي لحد عندك وده اللي هيحصل قريب يا قاضي
ينظر اليه جبل ويفهم جيد حديثه ليبتسم بشر لا يظهر سوا القليل ويقول.لو كان كده هصبر يا ابن الحج علشان يكون عداني العيب
يبتسم موسي ويقول وهو يذهب من هذا المنزل.عمر العيب ما يعديك يا قاضي علشان انت العيب بنفسه
ينظر خلفه جبل ويأخذ نفس كبير من السيجاره وينفخ الدخان في الاعلي وينظر أمامه ويقول.زمان حطيت الكل تحت رجلك وعديت يا ابراهيم والزمن دلوقتي قلب الايه وانت اللي هتيجي تحت رجلي واوعدك يومها هعرفك مين هو (جبل القاضي)
كانت تتسطح علي السرير وهي تضم الوساده اليها وهي تتذكر هذا القاضي الذي لم يغيب عن عقلها بطريقة تجعلها تجن بتأكد فهي لم تفكر بشخص في حياتها بهذه الطريقة لماذا هذا الشاب الذي لم يغيب عن عقلها ولماذا قلبها يدق بهذا العنف من الوجع الذي به من انه سوف يتزوج هذه الفتاة وهي لا تعلم لماذا تشعر بكل هذا تشعر بالذي يضع يده علي شعرها بحنان وحب شديد تنظر اليه تره والدها لتذهب الي أحضانه وهي مازالت تنام وهو يجلس بجانبها يضمها صابر بقوه الي أحضانه ويقول.مالك يا غرام
تغلق غرام عينيها بقوه كبيرة وتنزل دمعه غصب عنها وتقول.انا عايزه انام يا بابا عايزه انام اوي
يشعر صابر بنبرة ابنتها الذي تختنق من كتم البكاء ويشعر بوجعها الشديد ليضمها الي احضانه بجميع قوته ويقول.مالك يا قلب ابوكي اتكلمي يا غرام
وكأنها كانت تنتظر من يقول اليها هذا وتنفجر غرام في البكاء علي الفور وتبكي بعنف شديد لا تبكي به منذو فتره طويله ويضمها صابر بقوه كبيرة ويقول.بس يا غرام بس يا حبيبتي في ايه لكل ده
تبكي غرام بقوه كبيرة وتقول.انا تعبانه اوي يا بابا تعبانه من كل حاجه حاسه اني بموت هو عايز يتجوز وانا معرفش ليه حاسه اني تعبانه ومخنوقه اوي من انه هيتجوز كده
صابر باستغراب شديد.مين اللي هيتجوز يا غرام
غرام ببكاء وغضب شديد.جبل يا بابا هو عايز يتجوز الحيوانه بنت خاله
يتصدم صابر بشدة وينظر امامه وهو يفكر ويضم ابنته الي احضانه بقوه كبيرة ويشعر بها تنام بعد فترة قصيرة ليخرجها من أحضانه بهدوء شديد ويضع رأسها علي الوساده وينظر اليها وهي تنام أمامه ويقبل جبهتها وينهض ويذهب الي الخارج ويأخذ المفتاح ويذهب خارج الشقة كامله ويره موسي يصعد علي الدرج وينظر اليه موسي باستغرب ويقول.رايح فين يا حج
صابر وهو يستكمل طريقه الي الأسفل.مشوار علي السريع اطلع انت وخليك مع اختك علشان متقلقش لوحدها
ينظر خلفه موسي وهو يستغربه بشدة ويذهب الي الشقة
وينزل صابر الي شقة جبل وهو يعلم بأن جبل يعيش بها هذه الأيام ويدق علي الباب ويره بالذي تفتح اليه بعد مدة قصيرة ينظر اليها تتصدم لين من وجوده الآن وينظر صابر بعيد عنها ويقول.جبل فين يا لين
تنظر لين اليه وتبتسم بوجع شديد وتقول.جاي دلوقتي اكيد اتفضل استني وانا كده كده نازله تحت
نهت حديثها وتبتعد عن طريقه ينظر اليها صابر ويذهب الي الداخل وينظر الي الشقة وينظر اليها ويقول.تعرفي ان جبل هيتجوز بت خاله
تغلق لين الباب لاجل ان لا احد يسمع حديثهم وتقول وهي تنظر الي صابر.اهده شويه يا صابر وثق في جبل
صابر بغضب.اثق في ايه يا لين انتي بتتكلمي في حيات بنتي
تقترب لين منه وتقول.وجبل ايه مش ده كان ابنك كمان ولا انا متهالي
ينفخ صابر بقوه كبيرة ويقول.وهيكون ابني طول عمري يا لين بس جبل كده بيلعب بحياتها وده اللي انا مقبلش بي
تبتسم لين وتجلس علي الكرسي وتقول.وجبل مبيلعبش بحيات غرام يا صابر هو بيحبها ومن زمان اوي واحنا عارفين أنه مش هيعمل حاجه تاذيها يبقي ليه نقلق وتعب نفسنا ونتعبهم معانا
يجلس صابر علي الكرسي المقابل لها ويقول.وانتي ايه اللي مخليكي واثقه اوي انه كده مش هيتعبها معاه
تنظر اليه لين وتقول.علشان انا عارفه جبل كويس اوي يا صابر هو مستحيل ياذي غرام
تتفزع لين بشدة من صوته وتضع يدها علي صدرها وينظر صابر اليها وينظر الي هذا الوقح ويقول بغضب شديد.انت بتقول ايه يا كلب ايه قلة الادب دي
جبل برفعه حاجب.كلامي انا قلة ادب لاكن انك تجيب حرايم شقتي وتقعد تسبل بالنص ساعه دي مش قلة ادب يا صابر صح
يضربه صابر علي كتفه بقوه ويقول.اتلم يا سافل ايه حرايم دي
يبتسم جبل ويقول بغمزة وهو ينظر الي لين.خلاص بلها حرايم خليها مزز هتنفع مع لينو مش كده يا قلبي
تضحك لين بخفه عليه وتقول.كده يا روحي
صابر بغضب شديد وهو ينظر اليه.في ايه يا بت ما تتلمي شويه انا قاعد
جبل بغضب متصنع.وانت زعلان ليه دلوقتي يا صابر ما تسيبني مع الوليه شويه الله
يلكمه صابر ويقول.اتصدق يالا ان حلال اللي يحصل فيك وانا ابن كلب علشان نازل لواحد زيك
يرفع جبل حاجبه ويقول وهو ينظر الي لين.هو مالو واحد زيي يا لينو
تضع لين يدها علي وجهه وتقول.قمر يا قلب لينو
يبتسم جبل وينظر الي صابر باستفزاز ويقول.مالك يا صابر ما لينو بتقول قمر ايه اللي مديقك دلوقتي
ينفخ صابر بقوه كبيرة ويسحب يد لين من علي وجه هذا الحقير بنسبه اليه الآن ويقول.اتلم يا $$$$$ وبطل طريقتك دي احسن ما اقتلك وارتاح منك علي الاخر
ينظر جبل الي لين ويعود ينظر الي صابر ويقول بغمزه.ما نجيب المأذون وتردها لذمتك وهترتاح اكتر يا صبوره
تشهق لين وتسحب يدها من صابر وكانت ان تنهض لاكن يمسكها صابر ويقول وهو ينظر اليها.روح نفذ كلامك يا جبل
تشهق لين بصدمه شديده وهي تنظر الي صابر ويبتسم جبل وينهض ويقول.بس كده عيني
ويذهب الي البلكون وتقول لين وهي تنظر الي صابر.انت هتعمل ايه يا صابر
ينهض صابر ويقف أمامها ويضع يده على كتفها ويده الاخره علي شعرها ويقول.متعبتيش ده كله يا لين مش كفايه كده ولا لسه عايزه تعيشي عمر تاني بعيد عني
تنزل دموع لين بغزاره شديده وتقول.عثمان يا صابر مش هقدر
وكانت ان تذهب لاكن يمسكها صابر ويقول.سيبك منه يا لين طول ما انتي معايا متفكريش في حاجه عثمان مقدرش زمان ولا هيقدر دلوقتي يعمل حاجه ثقي فيا ولو لمره واحده في حياتك
تترمي لين بين احضانه وتبكي بقوه وتقول.انا واثقه فيك يا صابر بس ولادنا عثمان ممكن ياذيهم
يضمها صابر الي احضانه بقوه واشتياق شديد ويقول.ولا هيقدر يعمل حاجه يا لين
لين بدموع.توعدني انه مش هياذي حد فيهم يا صابر
يبتسم صابر ويقول.اوعدك مش هيقدر
يبتسم جبل وهو ينظر اليهم من الخارج وهو يتحدث علي الهاتف لكي يفعل كما يريد صابر لتعود اليه لين من جديد ويغلق الهاتف ويقول وهو يذهب الي الداخل.احنا متفقناش علي كده يا صابر الوليه لسه مش مراتك علشان تفعص فيها مش طماطم هي ياخويا اتلم شويه
نهي حديثه وهو يسحب لين من احضان صابر ويضمها هو ليقول صابر بغضب شديد.اتلم ايه يا $$$$$$ دي مراتي يالا
يذهب جبل ويجلس علي الأريكة وبجانبه لين ويقول باستفزاز شديد.تؤ تؤ مش مراتك لحد دلوقتي واقدر الغي المأذون واود اللي جاي معاه ونلغي الموضوع من الأساس يبقي نتلم ونقعد ساكتين ولا نلغي الجوازه ونرتاح دماغنا
يميل صابر ويقول بتوعيد شديد.مسيرك هتيجي تحت ايدي يا قاضي ووقتها وحيات اللي قاعده جانبك دي ما هرحمك وهندمك علي الساعه اللي فكرت تديقني فيها
يبتسم جبل باستفزاز ويقول.ولا تقدر تعمل معايا حاجه
يذهب صابر ويجلس ويمسح علي دقنه وهو يتوعد بهذا القاضي الذي ابتسم اليه وتقول لين.انا مش عايزه موسي ولا غرام يعرفوا اننا راجعنا دلوقتي
يرفع جبل حاجبه ويقول.وليه يعني
تنظر اليه لين وتنظر الي صابر وتقول.مش عايزه الموضوع يتعرف وعثمان يعمل حاجه خلينا نخلص من كل ده الاول وبعد كده نقول عادي
يفهم صابر لماذا لا تريد ان احد يعلم ويقول جبل وهو يفهم بماذا تفكر لين.كده كده انا متصلش بحد غريب ده ب
قطع حديثه جرس الباب الذي كان يدق ولم يصمت لينهض جبل ويذهب الي الباب ويفتح ويقول بغضب شديد.ايه يا ابن ال$$$$ ايه اللي بتعمله ده فرح امك هو
يذهب هذا الي الداخل ويقول.انا هسكت بس علشان انا واحد محترم وعلشان احنا جايين في قاعدة صلح ومش عايزين مشاكل دلوقتي
ينظر خلفه جبل وينفخ بغضب شديد وينظر الي المأذون الذي اتاه معه ويذهب الي الداخل ويقول جبل بتحذير شديد وهو ينظر الي بدر.انت عارف يا $$$ لو ملمتش نفسك وليلتك معايا هعمل فيك ايه
بدر بحزن وتمثيل محترف.هترمني لكلاب السكك تاكلني وممكن ترمني للاسد اللي في الحديقة انا عارف يا عم جبل من غير ما تقول وانا هفضل ساكت ومش هتكلم علشان متعملش فيا حاجه وحشه وانا غلبان
نهي حديثه ويضع رأسه علي كتف لين الذي وضعت يدها علي وجهه وتقول وهي تنظر الي جبل بغضب.مالك ومال الود يا جبل ولا هو علشان الصغير تاكله وتيجي عليه كده
يرفع جبل حاجبه وينظر الي بدر الذي ابتسم بخبث ويقول بحزن متصنع.خلاص يا خالتو لين متتكلميش معاه علشان ميزعقش فيكي وانتي يا حبة عيني مش هتستحملي ده وممكن تقومي تدي بالقلم علي وشه علشان يتربي معاكي
يبتسم جبل ببرود شديد ويقول.ده انا هتربي تربية مشفتهاش طول عمرك يا بدروه اتقل عليه انت
يبلع بدر ريقه بصعوبه وخوف شديد وينهض بسرعه ويقول.لا انا خفيف اوي وممكن اطير حتي شوف كده
نهي حديثه ويركض بسرعه كبيره الي الباب وكان ان يخرج لاكن يره الذي يمسكه من ملابسه ويقول.علي فين يا حبيبي دي لسه الليلة طويله اوي
ينظر اليه بدر ويبلع ريقه ويقول.بص اعتبرني كلب وهوهو اوعا تاخد علي كلامي يا قاضي انا عيل صغير ومحدش ياخد علي كلام العيال
يسحبه جبل الي الداخل ويقول.ماشي يا عيل نخلص بس وبعدها نبقي نشوف هنعمل ايه يلا يا شيخ ابدا اكتب انا وبدر هتكون الشهود
يفتح المأذون الدفتر ويجلس بدر ويضع قدم علي الاخره ويقول بغرور متصنع.والله ما عارف من غيري كنتي هتعملوا ايه اكيد كنتوا هتعيشوا في الحرام ويا عالم صابر هيعترف بالعيال بعد كده ولا لا
يضربه صابر خلف رأسه بقوه كبيرة ويقول.لا كنا هنعيش مرتاحين يا $$$$
بدر بغضب وغيظ شديد.في ايه يا صابر كلكم بتضربوني ليه هو انا الملطشه بتاعتكم
يضربه جبل علي رأسه بقوه ويقول.اذا كان عجبك يا حيلت امك يلا يالا طلع بطاقتك
ينفخ بدر بقوه كبيرة ويقول بغيظ شديد وهو يخرج البطاقة الشخصية.والله لا بكره تندموا كلكم علي المعامله دي وتقولوا فينك يا بدر كنت نسمه في البيت ومحدش كان يسمع صوتك وهتتمنوا يرجع يوم من ايام بدر يا شويه اوباش
ويضع البطاقة ويقول جبل وهو يجلس علي الكرسي.غور انت وملكش دعوه محدش هجيب سيرتك من الاساس كله ما هيصدق
بدر وهو ينظر الي لين.الكلام ده صح يا لينو
ترسل لين اليه قبلة وتقول.طبعآ لا يا قلب لينو احنا منقدرش نعيش من غيرك
يقرصها صابر ويقول.اتلم يا بت وملكش دعوه بال$$$$$$ دول
تتفزع لين من قرصته القوية ويبتسم جبل ويخرج بدر بطاقة لين الذي اخذها من حقيتها في الأسفل كما قال اليه جبل ويبدأ المأذون يفعل الإجراءات اللازمة لكي يعيد زواج لين من صابر للمره الثانيه ولكي يعودهم مره اخرى وينهي وهو يقول.بارك الله ليكما وبارك عليكم وجمع بينهما في خير
ينفخ جبل بغضب شديد ويقول.قوم يا عجل عايزك تحت
يربع بدر قدمه علي الاريكه ويقول.لا معلش يا ابو جبل انا تعبان ومش قادر انزل هنام هنا انهارده
يبتعد صابر عن لين ويقول وهو ينظر الي بدر.تقعد فين يالا يلا من هنا
يتسطح بدر علي الأريكة ويضع قدم علي الاخره وياكل من الشوكلاته ويقول.كان نفسي يا صبوره بس مش قادر يا غالي رجلي وجعني اوي من كتر اللف طول اليوم ومش قادر امشي معلش استحملني الليله دي وبكره من النجمه هقوم اشوف شغلي علشان جبل ميعملش معايا الجلاشه
ينهض صابر ويمسك بدر من ملابسه ويقول وهو يسحبه الي الخارج.ده انا اللي هعملها معاك يا زباله علشان انت شكلك $$$$ ومش هتيجي بالاحترام تعال يا حيوان عايز اشوف البت بقالي سنين مشفتهاش
يبتسم جبل ويغمز الي لين الذي نظرت اليه بخوف وشكر شديد ينفي جبل برأسه ويذهب يأخذ بدر من صابر ويقول.عيش حياتك يا صابر بس اوعي والاوضة اللي علي اليمين دي بتاعتي وانا هزفرها علي بنتك ممنوع غيري يقرب منها
يغضب صابر بشدة ويقول.ما انت تربية وسخه هقول ايه
يضحك جبل عليه بخفه ويقول وهو يذهب الي الأسفل مع بدر.تربيتك يا باشا
ينفخ صابر بقوه كبيرة ويسمع صوت ضحكات لين لينظر اليها ويغلق الباب ويقول بخبث شديد.بتضحكي يا لينو عجبكي اوي
تفهم لين خبثة الذي لم يتغير مع مرور السنوات وتنهض بسرعه وكانت ان تركض لاكن يمسكها ويقول وهو يقربها منه بشدة.رايحه فين يا بت عثمان
تتوتر لين وتخجل بشدة وتقول.صابر بس وسيبني
يقترب صابر منها بشدة ويقبل شفتيها بخفه ويقول.وحشتني اوي يا لينو
تذوب لين من قبلته السطحية وتضع رأسها علي كتفه بخجل وكأنه لاول مره يفعلها معها وتقول.بس يا صابر بقي
يضحك صابر عليها بقوه عليها وعلي خجلها ويقول بوقحة شديده.تعالي علشان انا عايز ازفر شقة جبل ودلوقتي
في صباح يوم جديد يفتح جبل عينيه وهو في شقة صفاء وينظر الي الساعه يرها تخطط التاسعه صباحاً لينهض ويسمع صوت هاتفه ينظر اليه يره موسي ليفتح عليه ويقول.خير يا $$$$ علي الصبح
موسي وهو يقود سيارته.صابر معاك يا جبل
ينظر جبل الي الساعه الذي توجد علي الحائط ويقول في داخله.يخربيتك يا صابر هي صحيح ليلتك بس مش لدرجة دي ده انت معاك العجل وفله راعي سنك حت
قطع تفكيره موسي وهو يقول.في ايه يا جبل انت روحت فين
جبل بغضب.في ايه يالا وبعدين هو ابوك عيل وبتدور عليه كنا قاعدين انا وهو في شقتي نتكلم وكسل يطلع فوق ونام في ايه
ينفخ موسي بقوه ويقول.مفيش بس نزلت وملقتهوش في البيت يلا سلام
وكان ان يغلق لاكن يقول جبل برفعة حاجب.انت نزلت ليه بدري كده بتعمل ايه يالا
موسي بغيظ شديد.هو اللي يشوف شكلك يقدر يعمل حاجه يا جبل رايح اجدد الرخصه واعمل شويه ورق للعربية سلام
ويغلق الهاتف وينظر جبل أمامه ويبتسم بخبث شديد وينهض ويذهب الي الخارج ويره والدته تجلس علي الأريكة وهي تمسك الخيط والابره بيدها وكان ان يذهب الي الخارج لاكن تقول صفاء.جبل عايزك
جبل وهو يذهب الي الخارج.بعدين يا صفاء عندي شغل دلوقتي
ويغلق الباب خلفه وينظر الي الاعلي ويبتسم ويصعد علي الدرج وهو يقفذ بثلاث درجات ويصعد الي شقة صابر ويخرج المفتاح ويفتح الباب ويدخل الي الداخل لا يسمع صوت ليعلم بأن هذه الفتاة مازالت تنام الي الآن ليذهب الي غرفتها ويفتح الباب بهدوء ويدخل الغرفة وبالفعل كما كان يتوقع يرها تنام وهي تضم الوساده اليها ببراءة يرها لاول مره بها ليبتسم بعشق شديد ويذهب يتسطح امامها علي السرير وينظر الي الوساده الذي تضمها الي احضانها ليضغط علي شفتيه بوقحه ويقول في داخله.ياريتني كنت مكانها ده انا كنت هعمل حاجات هموت واعملها من زمان اوي
وينظر الي شعرها الذي يوجد حولها ولا يره الوساده من كثفته وطوله ينظر الي وجهها وينزع باطرف اصباعه هذه الخصلات الذي علي وجهها وينظر اليها بشرود وعشق شديد ويبقي علي هذا الوضع فتره لا يتذكر كم كانت وهو يتآمل وجهها الذي يوجد عليه برئة العالم باكمله ويشعر بجفونها تتحرك ليتسطح علي ظهره ويضع يده أسفل رأسه وهو ينظر الي سطح الغرفه وتفتح هذه الفتاة عينيها وتعود تغلقها مره اخرى وتفتحها وتنظر الي هذا الذي يتسطح أمامها وكانت ان تصرخ باعلي صوتها لاكن يمسكها جبل بسرعه ويضع يده علي فمها قبل ان تصرخ ويقول.بس يا بت المسروعه في ايه
تحاول غرام ان تتحدث لاكن هو يمنعها بانه يضع يده على فمها لتنظر اليه بأنه يتركها ليبتسم جبل ويقول.هشيل ايدي بس لو سمعت صوت عالي وعهد الله لا اعمل حاجه تخليكي تزعلي ماشي
اومألت لهو غرام وهي لا تريدا سوا ان يتركها وينزع جبل يده من علي فمها بالفعل لتقول غرام بغضب شديد.انت ايه اللي جا
قطع حديثها جبل الذي دفشها علي السرير لتنام علي ظهرها ويهبط فوقها ويهجم علي شفتيها ويمسكهم بين أسنانه ويقبلها بقوه ووقحه شديده وهو يسرق عذرية شفتيها تتصدم غرام من فعلته ولا تستطيع ان تفعل شئ ام تتحرك إنش واحد ويتوه جبل وهو يذوق شفتيها لاول مره في حياته ويشعر بأنه يمص حلوي لم يذوق مثلها في حياته ليهده في قبلته ويمسك شفتيها الاسفلي ويمصها بمهاره وتلذذ شديد ويسحبها معه الي النهايه وينقل الي شفتيها العلويه ويفعل بها كما فعل في الاخره وتفيق غرام من صدمتها وتضع يدها علي صدره وتحاول ان تبعده عنها لاكن لا يتحرك هذا الجبل إنش واحد وهو مازال يتوه بطعم شفتيها اللذيذ بشدة وكأنه قطعه من الفراوله الرائعه ويفيق من حالته وهو يشعر بها تتحرك بعنف فهي تختنق من قبلته الذي أخذت وقت طويل ويبتعد جبل عنها وينظر الي شفتيها الحمراء والذي تلمع باغراء يكاد يقتله بتأكد تأخذ غرام انفاسها وتتنفس بعنف وتقول.انت مجنون ايه اللي بتعمله ده
ينظر جبل اليها وينظر لمقدمة صدرها الذي تظهر من ملابسها الذي كانت تريدهم في الأمس وينظر اليها ويمسك يدها ويرفعهم اعلي رأسها ويقول ببرود.انا مش قولت الهدوم دي متتلبس غير لجوزك يا بت صابر
غرام بغضب شديد وهي تحاول تتحرك من اسفله.جبببببل ابعد ومتستفزنيش كفايه اللي عملته لحد دلوقتي وابعد عني بقي
ينظر اليها جبل وينظر الي مقدمة صدرها وهو يشعر بأنه لم يستطيع ان يمسك حاله عليها لينظر اليها ويغلق عينيه بقوه كبيرة وهو يعلم بأنه إذا فعل الذي في عقله وتفكيره الوقح آلان لم يتركها ان وكان يمتلك كل إنش يوجد بجسدها وهذا لم يصح الآن ويسمعها وهي تقول بغضب شديد بشدة.كفاااااايه يا جبببببل وسيببببني بقي
نهت حديثها وهي تحاول ان يتركها وتتحرك بعنف شديد بعد ان تذكرت ما حدث في الأمس وحديث هذه الفتاة الذي يغضبها بشدة من ان تتذكره والذي فعله الآن يذيد غضبها بشدة ينظر اليها جبل ويقول.اهدي يا بت لا يطالك عرق ولا حاجه
غرام بصوت عالي.ابعد عني يا جبل وروح للبنت اللي راح تتجوزها وملكش دعوه بيا
جبل بغمزه.ما انا مع البت اللي رايح اتجوزها
تغضب غرام اكتر وتقول.لا روح لبنت خالك هي اللي هتكون مراتك مش انا روح ليها
يبتسم جبل ويقترب منها بشده ويقول بهمس بجانب اذنها.الشرع محلل اربعه يا فله ومفيش مانع لو كنتي انتي من ضمن الاربعه دول
تنزل دمعه من غرام وتقول.ابعد يا جبل وسيبني في حالي بقي
يشعر جبل بنبرتها وينظر اليها ويمسح دمعتها بأصبعه ويقول.تؤ تؤ مينفعش اسيبك يا فله
تنظر غرام الي عينيه وهي تشعر بقلبها يتفتت من الوجع الذي لا تعلم لماذا بها الآن ولماذا تشعر به ينظر اليها جبل ويبتسم لتغضب غرام بشدة وتقول بغضب شديد.ابعد عني يا جبل انا مش عايزك تقرب مني كده ابعد وملكش دعوه بيا تاني انت ملكش علاقة بيا ولا هيكون في خليك في حياتك مع خطيبتك وخليني انا كمان في حياتي
يترك جبل يدها وينظر اليها وينهض من عليها ويقول وهو ينظر اليها وهي تتسطح أمامه.لو شوفتك بالبس ده تاني قدام حد عليا الطلاق بتلاته لا اعمل حاجه تندمك عليهم يا غرام وابقي جربيني في دي
نهي حديثه ويذهب الي الخارج تنظر خلفه غرام وتسمع صوت غلق الباب لتنظر امامها بغضب شديد وتقول.مش هيحصل يا جبل انت مش هتتحكم في حياتي تاني يا قاضي انا هعيش زي ما انا عايزه وانت ملكش كلام عليا وهنشوف كلام مين اللي هيمشي يا جبل
نهت حديثها بغضب شديد وهي تفكر في الذي تريد تفعله مع هذا الجبل وعنادها يجعلها تصل الي تفكير لم يأتي في عقلها في يوم فماذا سوف يفعل جبل بهذه الفتاه وبماذا يفكر ويفعل الآن (توقعاتكم بسرعه قبل ما نكمل البارت)



