Uncategorized

متسلسلة – عيلتنا الوسخة – انا واخويا – حتى الجزء السابع 28/10/2025 – أفلام سكس مصري محارم جديد


انا شهد
اسمي شهد عندي 23 سنة
من عيلة وسخة
لا بجد عيلة وسخة مش بقول كدا وخلاص احنا عارفين واللي عارفنا عارف كدا ومش مهتمين عادي
عايشة مع امي امل 45 سنة واخويا يوسف 21 سنة
عيلة وسخة ليه اعرفكم بالعيلة
احنا من حارة صغيرة شعبية في القاهرة حارة ضيقة وكلها فقر بس انا بت بلدي علي حق
بطاية جسم وشكل ممكن ابان بنت ناس لو لبست ونضفت شوية قصيرة شوية صدري وسط بس واقف وطيزي كبيرة ولبسي طبعا عبايات وجينزات وبلوزات كله ضيق بس بلبس طرحة منظر كدا مخلصة دبلوم تجارة اكيد مكنتش بهتم بالتعليم اوي ولا حد عندنا مهتم
اخويا واد موز بصراحة وشكله حلو بس طبعا المخدرات ممشياه اهم حاجة عنده ومخلص دبلوم بردو زيي وبيشتغل في شركة كدا
امي بقا البطل الكبير امل متطلقة من ابويا من زمان وعايشة علي نفقة ومصالح بتعملها بقا تذوق عروسة تفصل فستان كدا يعني بس زي القمر وست جسم بلدي اصيل مظبوط صدر مدور وطياظ ملبن ووش حلو لبسها بردو عبايات مجسمة اوي
البيت بقا عندنا لا فيه عيب ولا حرام
لبسي في البيت قمصان نوم وشورتات وباديهات قصيرة وبزي طالع برا وبطني وفخادي عادي باينين وامي نفس القصة واخويا شورتات وبوكسرات
مش بنعمل كدا بغرض النجاسة لا ده العادي عندنا لا في خشا ولا كسوف ولا عيب ولا حرام عادي
امي في البيت تشتم وتسب ادامنا وانا بقيت زيها واكيد الولا يوسف زينا غير انه بيحشش ويضرب عادي في البيت وامي تقول عادي احسن ما يضرب برا ويتحبس وطالما مبيطلبش فلوس الخرا ده وانا اخري السجاير وممكن سيجارة حشيش اوقات وامي الشيشة
علاقاتي كان اخرها صحوبية ايام الدراسة وكدا جو العيال ومجربة خلفي كذا مرة بس بطلت ارتباط وهبل وبقا كل همي اشتغل واطلع فلوس انا بشتغل في محل كوافير بحوش منه لنفسي هدوم وسجاير
اخويا بردو الواد حلو والبنات تحبه
اما امي منعرفش عنها حاجة بس اللي متاكدين منه يعني انها مش ملاك
علاقتنا في البيت لان مفيش عيب ولا حرام فيها طبعا وساخة في الهزار او الشتيمة او حتي الكلام مع بعض خصوصا انا واخويا وده بحكم العادة
دي مقدمة تعريف للعيلة الوسخة عيلتنا وسامحوني لو طويلة شوية ونخش علي التقيل بقا
الجزء التاني …
يوم نايمة ولابسة قميص نوم مرفوع لاخر فخادي القميص مفتوح من قدام وخفيف علشان الجو حر وسامعة يوسف

بت يا شهد اصحي اخلصي الساعة بقت 10 اصحي
بس ياض بقا مش قادرة اقوم عايز ايه
عمال يهزني ويصحيني اصحي وبطلب علوقية يابت مش كلتي دماغي علشان اصحيكي اخلصي وفي وسط ما بيهزني كدا ايده كانت بتلمس طيازي علي اساس بيصحيني وانا عادي
اتعدلت وبقوله خلاص خلاص صحيت امشي
وهو كان واقف ب بوكسر وقالي خلاص يلا
لمسته علي طيزي دي فكرتني ايام ما الواد اللي كنت مصاحباه بيقفشلي فيهم اوي ويقولي كسم طيازك ملبن يابنت اللبوة ويرزعني واحد تمام من ورا ببقي مش قادرة اقعد من كتر الوجع
قومت لبست وقعدنا فطرنا والواد اخويا مولع سيجارة حشيش قبل ما ينزل ف امي بتقوله علي الصبح كدا ياروح امك
قالها ياستي فكك علشان اعرف اتعامل مع البشر ولاد الوسخة اللي تحت
وسكتت هي
انا كنت لابسة بنطلون سترتش ضيق والكلوت متحدد وبلوزة ضيقة مفتوحة من الصدر باين الفلقتين وبقوله هات العباية علشان انزل ادهالي وقالي خدي خدي داري الملبن يابت وباصصلي بصة هيجان مكانش بيبصهالي قبل كدا بس انا عارفاها
بس عجبتني بصراحة وحسيت ان البصة مع خبطته على طيازي مش صدفة بس خدتها وضحكت وقولتله طبعا ملبن مانت عارف اختك لولا الفقر كان زماني هانم ياعيلة وسخة
طول منا في الشغل بفكر هو الواد قاصد ولا انا الهيجان مخليني حاسة كدا خصوصا اني بهيج بسرعة بس قايلة مش هقضيها تاني غير مع حد غني اقله يصرف عليا ويروقني وياسلام لو عرفت اوقعه يتجوزني فمش بعبر عيال الحارة والجو ده واخري بريح نفسي بلعب في نفسي ولا فيلم سكس وخلاص
رجعت البيت بالليل لقيت الواد اخويا قاعد مش شايف ادامه وشكله شادد ومولع سيجارة حشيش وقاعد في الصالة ب بوكسر دخلت لقيته كدا ضحكت وبقوله يخربيت امك انت علي طول كدا يلا
قالي يعني هتحسبي عليا كسم السيجارتين ولا الضرب اللي بضربه يعني وتفصليني قولتله لا ياخويا اتبسط وضحكت اوي علي شكله ودخلت غيرت ولبست شورت ضيق وكلوت سبعة وبادي مفتوح كدا وخرجت
فين امك يا يوسف
معرفش تلاقيها بايتة عند خالتك ولا عند ام احمد صاحبتها مانتي عارفة امك
انا هههههه وحياتك ولا انا ولا انت شكلنا نعرف حاجة عن امك وخارباها برا
ضحك وقالي اه ماهي امك بطل بردو تلاقيها مقضياها وضحكنا اوي
بس الكلمة نورت في دماغي امك موزة انت بتبص بقا علينا
قولتله ماتجيب نفس منا السيجارة
قالي ما بلاش تشربي بتبقي وسخة ولسانك زفر
هات ياعم اخلص اداني نفس في التاني اتسطلت ومبقتش شايفة ادامي وجسمي سخن
ايه ياض الحشيش ده بيحرر ليه هو مضروب
لا انتي اللي علقة ودماغك خفيفة
انا علقة ياعرص هههههه
يابنت الوسخة مش قولتلك بتبقي لسانك زفر اما بتشربي
ضربني في كتفي
ضربته في صدره
مسكني كتفني لقيت نفسي متكتفة وهو واقف ورايا مكتفني
ههههه شوفتي مين العرص يابت
انت اللي عرص
كتف زيادة
وفي وسط ده انا اول مرة احس ببتاعه راشق فيا من ورا وواقف ومش عارفو هو مش حاسس من الضرب ولا بيتحرش بيا ولا ايه
بس احا انا اتكيفت من الزنقة دي اوي وسخنت اوي وفضلت واقفة ادامه وبتاعه بيشد في طيزي مش قادرة
خلاص خلاص اهو
سابني وبصلي وضحك قالي ايوة كدا
دخلت الاوضة مش قادرة من الهيجان لعبت في كسي لحد مانزلت عسلي وبتخيل احا اخويا هيجني
انا اتحرشوا بيا كتير
بس ايه ده متعة النجاسة دي احلي من اي حاجة
بعبصة في نفسي ولعب لحد ما جبت عسلي وفي دماغي ان لو حصل اللي في بالي ده هتبقي متعة بنت حرام مفيش زيها
نهاية الجزء التاني
الجزء التالت
معلش لو بقول تفاصيل كتيرة بس دي حلاوتها
نمت بعد ما الواد اخويا فضل زانقني من ورا وزبه راشق في طيزي وواقف اوي ودماغي بتودي وتجيب بعد ما لعبت في كسي ونزلت
هو قاصد ولا مش قاصد ولو قاصد اكمل ولا ايه الموضوع متعة بنت وسخة كانت غايبة عني من زمان وهيجتني اوي
قولت خليني اما اتاكد الاول
تاني يوم صحيت انا الاول ودخلت اصحيه وفي دماغي اشوف حاجة
دخلت لقيت نايم سطيحة من الضرب ببوكسر يس ومش متغطي نايم علي ضهره واحا علي المنظر بتاعه واقف نيييييك
كنت استحميت ولابسة استرتش ضيق فشخ علي طيازي وبلوزة هتفرقع بزازي
فعملت زيه وصحيته بهزه كدا
اصحي يلا
اصحي يازفت
بهزه من صدره
ومرة كدا المس بتاعه باستهبال
اصحي بقا هفضل اصحيك في كسم ساعة
لحد ما صحي و بصلي ايييييه ياوسخة في حد يصحي حد كدا
انا وسخة ياوسخ علشان بصحيك للشغل طيب قوم بقا وبشده قام عادي ومش مداري زبه ووقف ادامي لازق فيا
بتشتمي تاني واما ازنقك زي امبارح هههههه
قالي ازنقك قولت في سري احا ده مقالش اكتفك ولا اضربك قال ازنقك قصد
قولتله خلاص خلاص
علشان كنت هقوله ازنقني وقتي يلا
انا في التليفون اول ما نزلت الشغل ايوة ياما انتي فين ياولية من امبارح
لا انا هقعد شوية عند خالتك يابت تعبانة والعرص جوزها مسافر ومفيش حد معاها
ماشي ياما براحتك بس اوعي والشقة فاضية عليكم تجيبوا رجالة يامرا
هههههههههههههه مانجيب ياكسمك وانا يعني شيخة
هههههههههههههه اتدلعي ياما براحتك حقك
قفلت وقولت للواد اخويا امي اسبوع برا وقضيت يومي في الشغل لقيته بيكلمني انا جمب الشغل عندك تعالي نروح سوا
لبست العباية فوق هدومي ورجت ايه غريبة يعني ايه اللي جابك
لا عادي هقابل واحد صاحبي هنا جاي بعربيته وهنروح سوا
عربيته ؟
انت تعرف حد بعربية يلا
ده واد غني فشخ يابت غني بجد بقا وابن ناس بس انا من الاخر بجبله كيفه وباخد مصلحة كبيرة منه بجبله حاجة ب 2000 وبقوله ب 3000
قشطة استني معاك وتديني 500 جنيه
كلبة فلوس طول عمرك
هههههه هجيبه من برا يلا
ما كلنا كدا الفلوس قبل اي حاجة يلا هههههههههههههه
وضحكنا علي اننا كلاب فلوس
لقيت عربية حلوة اوي داخلة علينا وقمر نازل منها
واد ابن حرام طول بعرض شياكة وحلاوة سمار خفيف وعنيني بني تجنن
انا هو ده ياواد صاحبك احا انت تعرف ده ازاي
قالي اي خدمة هههههه
بصيت للواد اول ما نزل من العربية وبصلي اوي جابني من فوق لتحت كنت بالاسترتش المحزق والبادي المفتوح والعباية فوقيهم مفتوحة فباين جسمي ولابسة الطرحة فوقيهم فشكلي شمال اوي ودي كانت احلي حاجة فيا ان وشي فيه نجاسة باينة
بصتي ليه كانت بجحة اوي وهو كمان بص ببجاحة
سلم علي اخويا
جو حبيبي عامل ايه
يوسف بخير عم مالك ليك وحشة
دي اختي شهد
وده مالك باشا صاحبي وحبيبي ياشوشو
مالك : ازيك يا شوشو ومد ايده سلم عليا وباصصلي اوي
بسلم عليه وايده ماسكاني جامد وبضحكله بديله سكة
جبت الحاجة يا جو
اه طبعا وزي ما قولتلك 3 بواكي والتوصيل هيبقي كله 3 ونص ياعم
مالك بس كدا ياعم
ادي خمس بواكي ياعم جو
امسك وبيديله الفلوس وهو باصصلي انا وعينه في بزي
يوسف بص للفلوس تنح العرص ونسي اللي بيشقط اخته
بصراحة انا كمان تنحت احا الواد غني ودي نقطة ضعفي
تسلم ياعم مالك
حبيبي يا جو وكل ده باصصلي
ما تيجي ياعم بدل ما تروحوا لوحدكم اوصلكم
يوسف ضحك وعرف ان اخته ممكن تخليه ملك
قاله مش عاوز اتعبك ياباشا
لا لا تعالوا بس اركبوا
انا : كدا هنعطلك وبضحكله
مالك : لا براحتكم اوي انا فاضي عطليني براحتك
هههه عطلوني وبص ليوسف اللي ضحك
عرف علي طول اننا شمال اخويا مش مهتم لاخته وانا بتعولق عليه
قبل ما يوسف يتكلم كنت وافقت طيب يلا
ركبنا العربية طبعا في المراية عينه في عيني ويضحك وانا اضحك
عرف اني جيت سكة خلاص
شدوا هما الاتنين البودرة وشربوا السيجارتين في العربية وقعدنا نلف
جمب مول كدا وهو باصصلي في المراية ماتيجي يا يوسف نتغدي سوا هنا في المول ونتمشي شوية ياعم
يوسف : لا يا باشا تسلم مش عاوزين نعطلك
انا : لا يلا يا يوسف انا نفسي اخش المول اوي
مالك : و**** كلامك ما راجع
وانا وهو بنقرر ويوسف قرطاس في النص
ركن ونزلنا
اتمشينا في المول ونتفرج علي الهدوم وشوية شوية الدنيا فكت بيننا خالص هما شاربين وانا الدخان بردو خلي دماغي تلف عمالين نضحك وبقيت انا ومالك كل ما نضحك يديني كفه والطرحة طبعا كدا كدا منظر انا حطاها كدا بس مش لفاهت بقا شعري كله باين
وكل ما نقف ادام محل يبث لفستان قصير يقولي هيبقي حلو عليكي ويبصلي اوي
اقوله بجد واضحك يقولي جااامد اوي وكانه بيقولي انتي اللي جامدة
اقوله تصدق وانا بصاله جامد اوووي
شوية وشاف شورت ده هيبقي فاجر فشخ عليكي
اقوله وانا واقفة جمبه
اجيب كل ده منين بس ياعم
راح في ودني قالي انا هتصرف وضحكنا
دخلنا اتغدينا وطول الغدا احنا عنينا في عنين بعض وعينه في جسمي كمان طبعا
انا خلاص قررت اني هسيب نفسي للقصة دي توديني معاه وده دماغي
عيل غني وحلو
سكتي
خلصنا غدا وبنتمشي
مالك : احنا نسينا السجاير في العربية
يوسف : طيب يلا ننزل
انا : لا لا ادينا بنتمشي
مالك : معلش يا جو هتعبك تجيب بس السجاير من العربية وخدلك علبة انت كمان من قاروصة السجاير اللي في التابلوه مع
معلش العربية مركونة بعيد شوية
العرص طبعا نزل وانا عارفة ان مالك بيوزعه وهو كمان عارف بس الفلووووس والمخدرات دول يبيعوه اهله
نزل ومالك بصلي وضحك علي فكرة انا معايا اخر سيجارة في العلبة بس قولت اخليه ينزل علشان نلف براحتنا شوية
ضحكت وقولتله منا عارفة هههههههههههههه
هات بقا نفس من السيجارة
قالي خدي ووقفنا علي جمب كدا في ركنة هو واقف ادامي فشخ اكننا لازقين في بعض وهو تاني ركبه لامسة فخادي فسكتت فعرف اني لبوة خدت نفس واديته السيجارة راح خد نفس اكنه بيبوس السيجارة فضحكت اوي قالي احا يابت صوتك يخربيتك
قولتله ايه ياعم هتاكل السيجارة
قالي اه اصلها بقت ريحتها فاجرة اوي خدي نفس كمان
خدت نفس بلبونة اوي وركبته بتغرز في فخادي اكتر ويضحكله
خد ياعم راح خد نفس كمان وقالي يابخت السيجارة يابت تيجي اوريكي محل حلو
يلا
لفيت وهو بيعدي حك في طيزي جامد اوي سبته بصراحة كنت خلاص روحت معاه ومش عاوزة اخسره وهو حس اني جاية سكة ضحكنا لبعض بعد ما حك فيا
بصي المحل اهو
ايه ياعم ده مايوهات انا مالي بالكلام ده وبضحك
وبعدين انا هلبس ده فين انا احسن حتة روحتها اسكندرية وده هناك مينفعش
قالي طيب بس شوفي المايوه ده وشاور علي مايوه قطعتين ابن حرام وخفيف اوي يادوب يداري الحلمات والطياز قولتله حلو فشخ يا مالك بس مينفعش هلبسه فين وغالي اوي
راح مقرب من ودني وقالي هيبقي فاجر علي جسمك يابت وبقا لازق فيا هيجني اوي
وطريقة كلامه السافلة هيجتني
قالي انا عندي شاليه في الساحل لو اقنعت اخوكي تيجوا فيه
يبقي هتلبسيه
اتفاجئت انه ببشقطني باخويا كدا عادي بس سخنت ومرفضتش
قولتله هنشوف هههه وضحكت
هاتي تليفونك وكتبلي رقمه وخد رقمي
راح غامزلي
كدا انتي معايا يلا بينا
خدنا روحنا وطول الطريق عينه في عيني وبزي ويوسف واخد باله بس منفض
دخلنا البيت
نهاية الجزء التالت
يرجي كتابة الملاحظات علي القصة ❤️

بداية الجزء الرابع
تمام ولا ايه اكمل ولا لا
دخلنا البيت
يوسف دخل غير
وانا كمان وبفكر في الواد وهايجة اوي من كلامه وتحرشاته اللي حبتها
ااه الواد شوية كمان وكنت هاكل شفايفه واقوله اركبني
معاملته ليا اللي مفهاش اي احترام فشختني
لقيت رسالة واتس
المكنة روحت
ضحكت اه ياسيدي المكنة روحت
ضحك وقالي هشوف موضوع الساحل اللي قولتلك عليه يابت ولو كدا هقولك
وهتيجي
والشاليه هيعجبك فشخ يابت ده السراير تلاته متر وضحك
ضحكت وقولتله ماشي هنشوف
قالي بكرة عازمك علي الغدا
بسرعة كدا
اه بسرعة كدا هفرجك علي حاجة وليكي هدية حلوة عندي
وافقت علي طول اول ما قالي هدية
يلا روحي
وقفل
هيجني اكتر بيعاملني برخص اوي ابن الوسخة وانه عارف اني سكتي الفلوس والهدايا بس يجنن
تاني يوم صحيت علي التليفون بيرن الضهر
مالك : ايه الموزة كل ده نايمة
انا : هههههه اه عادي بقا
مالك : طيب يلا انجزي والبسي وانزلي مكان ما نزلتكم هاخدك بالعربية
انا : حاضر
لبست بادي ابيض بس ضيق اوي ومشدود وباين حز السنتيان من تحته ولبست بنطلون جينز حلو كدا ماسك علي طيزي واندر سبعة ماسك فيا اوي والطرحة حطتها علي دماغي
يوسف : رايحة فين
انا : مشوار وجاية انت قاعد ولا نازل
يوسف :لا هقضي مصلحة وراجع علي طول
قشطة اشوفك بالليل
نزلت مكان ما اتفقنا لقيته جاي بالعربية وطبعا لبسه وشكله كسم الجمال
اول ما وقف ركبت علي طول وسلمت عليه
مالك : وحشتيني يا موزة
انا : هو انا لحقت اوحشك ياعم هههههه
مالك : يعني احلفلك
هههههه لا مبصدقش انا حلفانات والكلام ده ياعم بس هصدقك
اتحركنا قالي خدي ولعي سيجارة اخوكي مش هنا
قولتله ولو هنا عادي بشرب قدامه راح ضحك وقالي اه انتوا عيلة حلوة اوي بقا
قولتله اوووي وضحكنا اوي وبقا كتفي لازق فيه وبصراحة انا اللي كنت بحك فيه اوي وبتلبون في الكلام
قولتله ها هتاخدني فين
مالك : تعالي بس وروحنا المول ودخلنا محل مايوهات وقالي ايه رايك نجيب المايوه
قولتله مايوه بس انت صدقت
مالك : اه وهتيجوا زي ما اتفقنا
انت مصمم بقا
مالك : اوووي وهنجيب مايوه وشاور علي مايوه شكله فاجر اوي وعجبني ودفع تمنه 3500 جنيه وركبنا العربية تاني في الجراج وكنت هتجنن
بقوله بقا الحتتين دول ب 3500 جنيه
مالك : غلاوتهم هتزيد على جسمك
ضحكت بلبونة اوي وعرفت ان كدا خلاص بدات معاه
مالك : انا اصلا كنت عامل حسابي هجبلك مايوه مش اقل من 5000
شهقت من الرقم ولسه هتكلم
راح قالي خدي دول ال 1500 باقي تمن المايوه بتاعك وضحك اوي
وقالي بت اوعي تقولي لا خدي
مديت ايدي اخدهم ايده حسست علي ايدي اوي وضحكت ولسه هتكلم راح قالي ولسه اما اشوفك لابساه بقا علي الجسم الملبن ده
ضربته علي ايده اتلم ياعم انت
اتمشينا بالعربية وهو شد بودرة زي عادته وولع سيجارة حشيش وشربتها معاه وقالي هنقف نشرب حاجة
ووقف في مكان غريب كدا ضلمة وطلب عصاير وحاجات وكان لسانه تقل وانا اتسطلت
بصلي وقالي انا هكلم اخوكي بكره علي السفر خلاص اتفقنا
لسه هتكلم راح قالي خلاص يابت انا قولت
ضحكت من طريقته وقولتله ده انت تؤمر وايده كانت نزلت علي فخادي واحنا بنتكلم وانا ساكته راح حاطط سيجارة الحشيش في بوقي
شدي يابت
شديت اوي وهو شد من مكاني وراح مقرب مني ونافخ الدخان في وشي واحدة واحدة وهو بيقرب لحد ما لزق فيا وانا بقرب وبقت شفايفنا لازقين في بعض وروحنا في بوسة بنت حرام سيحتني من حلاوتها
انا : يخربيتك ايه البوسة دي حلوة اوي
مالك : هشششش
وراح بايسني تاني وانا اممممممممم
وايده نزلت تدعك في بزازي وتقفش جامد
مالك : يخربيت لبونتك يابت يخربيت شفايفك
وراح واخد بزازي ب ايديه وشغال تقفيش وانا غايبة مش حاسة بالدنيا مغمضة عيني وايده نزلت تحت البادي وشغال لعب في بزازي من تحت الهدوم
كسم بزازك يابت من امبارح حالف ما اسيبهم من اول ما شوفتهم
هههههه خدت بالي عينك كانت خارماهم امبارح
مالك : اه يالبوة وانتي كنتي مصدراهم
قعد يبوس فيا وانا مقدرتش وكسي كان غرق من كتر اللعب والبوس راح مدخل ايده من ورا قعد يلعب في طيزي من فوق الكلوت وانا مش بعمل حاجة غير اني بقول ااه وعمالة ابوس فيه من حلاوته وحلاوة لعبه فيا رفعت جسمي علشان يعرف يلعب في طيزي براحته بقا عمال يبعبص فيا وايده علي خرمي
مالك : تعالي نروح الشقة قريبة من هنا
مش هينفع بجد احنا اتاخرنا اوي يلا نمشي
مالك : كسمك يابت مش هتمشي وانا كدا وضحك وبيشاور علي زبره اللي واقف عامود
ضحكت اوي يالهوي ايه الفضيحة دي وحسست عليه وقولتله خلاص متعوضة
مالك : وحياة *** امك ما هتمشي وهو كدا هههههه
ضحكت بصوت عالى لقيته راح فاتح البنطلون ومطلعه
و اووووه علي الجمال زبر واقف راسه حمرا وتجنن مسكته على طول قعدت ادعك فيه وزي مانتوا عارفين البودرة بتخليه ياخر لبنه
مالك : ااااه زبي هيفرقع مصي يا بنت المتناكة مصي
نزلت من غير كلمة مصيت فيه وقعدت امص وايده بتفعص في بزازي وحرفيا بيهزقني
مصي يالبوة اوي يانجسة وانا بهيج اكتر
من امبارح هموت علي *** امك يا فاجرة مصي ويشد دماغي اوي عليه ودخله لحد زوري وانا من الهيجان مش قادرة لحد ما نزل لبنه في بوقي وعلى وشي
ابلعي يابنت المتنااااكة اااااه ابلعي انتي جتيلي منين
بلعت ومسحت اللي علي وشي وحضنته اوي وقولتله انا مبسوطة اوي يا مالك
حضنني وقالي في ودني كفاية علشان ثانيتين كمان مش هسيبك غير وانا نايكك بصي وشاور علي زبه لقيته بيقف تاني ضحكت اوي
قولتله انا مش عاوزة امشي بجد بس متعوضة
قولتله كدا علشان يعرف اني موافقة عادي
ومشيت فعلا وصلني وكنت هايجة فشخ اصلا من اللي عمله فيا وكان نفسي يركبني
بس قولت الاحسن مش من اول مرة كدا وروحت
لبست قميص نوم قصير وكلوت سبعة بس ملبستش سنتيان مش بحبه في البيت وخرجت لقيت يوسف بيشد تاني وبالبوكسر بس ولاحظت زبه واقف اوي اوي وشكله يجنن
روحت وانا دماغي تقيلة اوي من الحشيش بس بجد هيجانة اوي اوي وخرمي بياكلني وكسي عمال ينزل عسل ومش قادرة وبقول ما كنت اتناكت وخلاص بس ارجع واقول لنفسي مش مهم جاية جاية وببص للفلوس اللي ادهالي والمايوه افرح اوي
دخلت لقيت يوسف قاعد غايب عن الوعي شارب عميان وقاعد ب بوكسر لازق في جسمه وبتاعه باين اوي منه وتقريبا نفنفس حجم بتاع مالك وشكله مش شايف قدامه
دخلت غيرت ولبسي قميص نوم وكلوت ومش بلبس سنتيان في البيت وخرجت
لقيته بيبصلي ويضحك
تعالي تعالي
حسيت انها ليلة مش معدية
قعدت لقيته بيديني سيجارة حشيش من غير كلام وبيضحك وبيبصلي
ايه الواد كان بيشقطك ادامي عيني عينك كدا وانتي جايبة سكة
انا : يعني واخد بالك وساكت
يوسف : يعني اخسر زبون زي ده
انا : بصراحة لا هو ميتسابش وانا من جوايا بتكلم عن نفسي
يوسف : اه ياوسخة ما صدقتي
انتي كنتي معاه النهاردة يابت ولا ايه
انا ياعم ابدا لا
يوسف : ماشي حتي لو المهم برا مصالحي علشان متزعليش مني
الموضوع بقا غريب بحشش انا واخويا ويكلمني عن صاحبه اللي عاوز يشقطني وبيحسسني انه عادي المهم ميخسرش الراجل ده
دماغي تقلت من الحشيش واليوم كله هيجان اصلا سخنت اكتر من منظر زبره ومنظري ادامه بقميص النوم وهو كمان اتسطل والتلفزيون شغال اغاني قعدت اهز كتفي وانا بشرب وبزازي بقت تتهز اوي وهو جمبي راح قام رقص وقومت معاه بنرقص ودماغنا رايحة خالص والهيجان مش مخلينا حاسين بحاجة وقف ورايا يرقص وبقا يحك فيا
بقيت ارجع بطيزي عليه
حسيت بزبره راشق في خرم طيزي وهيقطع الكلوت
رجعت اكتر بقيت لازقة فيه وبهز طيزي عاملة برقص وهو بتاعه عمال يقوم في طيزي
راح مرة واحدة لازق فيا وقالي في ودني الواد شقطك يالبوة وراح راجع ورا ساحب بتاعه وطلع قدام لزقه فيا تاني شهقت
ااه روحت بصوت واطي بقوله لا متقلقش مش هبوظلك المصلحة يانجس
راح لاول مرة يعملها بعبصني بعبوص ابن متناكة رفع القميص لفوق وقالي ايوووة اهم حاجة المصلحة ياوسخة وبقيت برقص والكلوت باين وهجت اوي ومش مصدقه اللي بيحصل اخويا بيهتكني حرفيا وانا من شوية كنت بمص لصاحبه وهيجانة اوي وانا متكيفة اول ما بعبصني روحت بصااله لقيته شبه غايب عن الوعي اصلا لفيت وبقا نفسي في نفسه وبقوله متخافش مصلحة حلوة زي دي اختك مش هتبوظها وبقيت لازقه فيه وهو غايب عن الوعي وايده في ضهري بتفعص لحمي وانا متكيفة ومستغلة ان البودرة مخلياه مش حاسس بنفسه ولزقت فيه اوي وزبره لازق فيا بوسته جمب شفايفه
قولتله دي مصلحة متتفوتش متخافش مني انا كمان عاوزاها المصلحة دي
البوسة زودت هيجانه راح شد نفس كمان وقالي طالما المصلحة امان يبقي براحتك يالبوة
قولتله امان ياخو اللبوة راح رازعني كمان بعبوص ابن متناكة صرخت منه واتشعبطت في رقبته حضنته قعد يلعب في طيزي ولفيت لزقت طيزي في زبه قعدت احك فيه وهو يقفش بزازي ومبنعملش اكتر من كدا لحد ما لقيته قفش بزي اوي اوي واترعش وحسيت بلبنه نزل وانا كمان نزلت ودخلت استحميت ودخلت السرير انام وانا مقررة اكمل اللي بداته وفي دماغي خلاص المتعة النجسة مع يوسف حلوة اوي والحرام فيها يجنن والمتعة مع مالك والفلوس والدلع ميتسابوش وقررت اكمل لبونة مع الاتنين لحد ما اشوف هوصل لفين معاهم
نهاية الجزء الرابع
يرجي الدمج

يرجي دمج الجزء الرابع والخامس مع القصة الاصلية
الجزء الخامس
خلاص انا قررت هتبسط بالاتنين المتعة الفاجرة مع اخويا والمتعة اللي مليانة فلوس مع مالك صاحبه بس هتيجي ازاي مش عارفة
حسبتها وقولت كدا كدا مالك هيجان عليا وعاوز ينكني بس انا مش عاوزة تبقي نيكة وتخلص انا عاوزاه يحبني وياسلام لو يتجوزني تبقي طاقة القدر بقا كدا
واخويا كدا كدا الموضوع سهل هو في البيت وعلي طول مسطول دي اسهل حاجة
الصعب مالك دلوقتي والحل اني مديلوش كل حاجة واخره ورا وشوق ولا تدوقف بس انا هدوقه حتة حلوة
هدوقه طيازي
الناحية التانية ….
الو يا جو
حبيبي مالك … ايه ياعم الكمية العجيبة اللي انت طالبها دي كل ده ياعم ليه انت هتتاجر
مالك : هههههه اتاجر ايه يابني هو انا بتاع كدا
انا بس مسافر شوية ومش عاوز ابقي متكدر
يوسف : رايح فين كدا ياباشا
مالك : الساحل ياعم الصيف والبلبطة بقا ههههههه
يوسف : اووووف يا باشا يابختك
الساحل ده بشوفه علي النت يا *** امي علي النسوان والمليطة هناك اموت واروحه
مالك : وتموت ليه ياعم هههههه انا عندي شاليه هناك
تعالي معايا
يوسف : لا ياباشا مش للدرجة دي بردو مش عاوز اخنقك يعني في سفريتك
مالك : ولا خنقة ولا حاجة ياجدع انا ببقي زهقان هناك لوحدي والشاليه كبير وقاعد لوحدي تعالي قضيلك يومين تلاتة وشوف المليطة ياعم
يوسف : تسلم يا باشا خلاص اتفقنا هجهز واكلمك
مالك : بقولك ايه ما تجيب شهد كمان معاك ياعم خليها تتبسط شوية بدل ما تسيبها لوحدها حرام عليك
يوسف : اااااا بس يعني ياباشا
مالك : لو مش حابب براحتك او قلقان
يوسف : لا اقلق من ايه يا باشا
هقولها وارد عليك علي طول
مالك : ماشي يا جو بس خلي بالك انا بكرة الصبح مسافر شوف وقولي ولو مش هتيجوا تعالي اديني الحاجة ياعم اسافر انا لوحدي
شوف كدا
وانا قاعدة لقيت يوسف داخل
بت ياشهد انتي يابت
مفاجاة بنت حرام
ايه يلا الخضة دي في ايه
مالك يابت
بصتله وبقوله ماله مالك
عزمنا يابت علي الساالساحل
انا : احا بجد
الساحل الساحل
امال الساحل اللي مش ساحل يابت
اه ااساحل الساحل
هتيجي ولا ايه
انا : احا هو حد يقول للساحل لا
يوسف : مال عينك نورت ياوسخة
علشان الساحل ولا اللي مودينا الساحل
انا هههههه مينفعش الاتنين يعني
يوسف : لا ياوسخة انا سبق وقولتلك كله الا المصلحة دي
لا تبوظيها ولا تاخديها مني
روحت لافة ايدي حوالين رقبته وبلبونة قولتله وحياتك عندي ما تخاف مش هبوظها خالص
وبوسته بلبونة اوي جمب شفايفه هو نفسه اتوتر من البوسة وقفش وسطي جامد
قولتله طيب يلا بقا نجهز لبسنا احنا لازم نبقى شياكة فشخ يلا احنا رايحين الساحل وسط ولاد الناس اللي بجد وكويس ان امك قاعدة الاسبوع ده عند خالتك مفيش وجع دماغ تعالي وطلعتله كام شورت وتي شيرت حلوين ليه قولتله دول تاخدهم شكلهم حلو وطقمتهمله علشان شكله يبقي حلو
وقولتله انا بقا هاخد دول
وطلعت باديهات كلها كات وتوب وشورتات وقمصان نوم
يوسف : احا انتي هتلبسي كدا في الشارع هناك
ضحكت اوي قولتله ايه يلا هو انت عندك مشكلة في اللبس اصلا مانت عارف احنا لو برا الحارة الوسخة دي كنت لبست اكتر ولا اداري جمالي
وابتسمت ولا مش شبه النسوان اللي بتعرفها وبتلبس براحتها
يوسف : لا انتي احلي من اي مرا عرفتها اصلا
انا : خلاص وهاخد ده كمان وطلعت المايوه
لقيته شخرلي
احا ياعلقة ايه ده كمان مش للدرجة اوي كدا
انا : انت بتشوف كل بنات الساحل كدا ولا لا
اه
عاوز شكلنا يبقي خرا ادام يوسف طيب
لا
يبقي خلاص وبوسته تاني نفس البوسة بس وانا لازقة فيه اوي
يوسف : طيب خلاص خلاص يلا ننام علشان نلحق وانا هكلم مالك اقوله خلاص ونتقابل فين
نمت وانا في دماغي دي رحلة العمر هرجع منها متمتعة بالفجر والنجاسة مع اخويا ومالك بيحبني وهي دي الفرصة
تاني يوم نزلنا وانا طبعا لابسة فيزون وبادي توب وقلعت العباية اول ما خرجنا من الحارة و ويوسف شورت وتيشيرت
مالك شافني راح مبرق وقالي اوبا دي واحدة تانية بقا
ضحكت وركبنا ومالك كمان لابس تيشيرت وشورت وشملع موز اوي وطول الطريق بيشدوا ويحششوا وعينه في عيني طول الطريق وعلي بزي اللي هينفجر من البادي
والدنيا فكت خالص بقيت اولع ادامهم الاتنين وشوية حششت معاهم
لحد ما وصلنا الشاليه
اووووف علي الجمال ده احنا مش عايشين
شاليه علي البحر اوضتين وحمام ومطبخ امريكاني
مفروش فرش خفيف كنبة في الصالة وكرسي وترابيزة
والاوض كل اوضة فيها سرير كبير والحمام كبير وفيه دش كابينة
دخلوا كل واحد فيهم استحمي وغير اول ما وصلنا وانا عمالة ابص واقول حسرة علينا عايشين في زريبة اوسخ من حمام الشاليه اصلا
خرج كل واحد فيهم لابس لبس بيت شورت وتيشيرت ومالك شكله يجنن ابن الوسخة ابن ناس اوي
روقت شوية علي ما خرجوا ودخلت انا بقت خدت الدش ولبست كلوت حلو كدا ماسك علي طيازي ومتحدد
وبادي كت جزء من بزي خارج منه والفلقة باينة
والشورت لحد نص فخادي ومحدد الكلوت اووووي
اول ماخرجت لقيتهم قاعدين في الصالة مالك كان طلب اكل
وقاعد هو علي الكنبة ويوسف علي الكرسي
اول ما شافوني اتخضوا اوي شكلي شرموطة فعلا شاقطينها مش اخت واحد منهم
يوسف تنح اوي
مالك بصلي وصفر وضحكنا
قعدت جمب مالك علي الكنية
يلا ناكل
مالك : يلا ناكل وباصصلي كأنه بيقولي اكلك انتي
ضحكتله ولقيت رسالة واتس ببص لقيت يوسف
: ايه يابنت اللبوة اللي انتي لابساه ده الواد يقول ايه
انا : اتبسط بقا وعدي يومينك ياعم دول يومين مكناش نحلم بيهم
سكت وابتسم
رسالة تاني بس المرة دي مالك
: يخربيت جمال *** امك ايه ده يابت
انا برسالة : اتلم بقا
رد : ده انا هوريكي هتلم لمة مشفتهاش في حياتك
طلع مالك رزمة فلوس كبيرة فشخ واداها ليوسف
اامسك ياعم جو دي حق الحاجة اللي جبتها وزيادة
انا ويوسف في وقت واحد بلعنا ريقنا من كتر الفلوس فوق ال 20 الف
بس تقريبا نفس اللي جه في بالي جه في باله
دي شروة
وانا موافقة يشتريني ويوسف كمان ضحك وشكله وافق
مش قولنا فوق كلاب فلوس
الساعة كانت اتناشر الضهر كلنا وطول ما بناكل كل ما اتحرك اصب مياه ولا حاجة او احط الإطباق او اروق الدنيا
ما انا بردو كنت المرا اللي معاهم اللي هخدم عليهم ماهو مالك مش واخدنا كدا ببلاش
الاقي وانا بقعد تاني ايد مالك تحتي واقعد عليها واضحك من لعبه فيا وابصله وهو مفيش شغال اكل وبعبصة
خلصنا اكل وطبعا جه وقت الدلع
البودرة طلعت والحشيس اتلف وهما شدوا وانا شربت ولحد الساعة اتنين شغالين شرب وانا مش شايفة ولا هما شايفين وكل ما يوسف يلف وشه الاقي مالك حك فيا ولا لمس طيازي وسخنني ابن المرا بيعرف يتحرش
واتفقنا نريح ساعتين ونصحي العصر كدا نروح البحر ونرجع ننام وبالليل نروح نسهر في ديسكو ونتعشي ونقضيها
مالك : جو قبل ما نريح كدا هتعمل معانا انت الواجب بقا وتجبلنا شوية مكسرات وشبسيات لزوم القعدة وخد الكارنيهات احجزلنا علي البحر
يوسف بص اوي كدا زي مايكون فهم
يوسف : قشطة يا جو هخلص وارجع علشان نلحق
نزل يوسف وانا قومت اغسل الاطباق
والاقي اللي بيقولي اساعدك وبيلزق فيا من ورا
انا : ايه ياعم المساعدة دي ههههه
مالك : بساعدك يابت ولزق فيا اكتر
يخربيت جمال زبره اللي لازق في طيازي
امممم ااه ودي مساعدة كدا
مالك : لا ده في كدا كمان
وغرفني بعبوص ابن فاجرة
اووووف
اااااااااي يوسف هيرجع بتعمل ايه
مالك : متقلقيش لسه قدامه شوية
لفيت وشي راح من غير كلام قافش شفايفي بشفايفه روحنا في بوسة بنت متناكة
وايديه بتفعص في طيازي
انا عملت السفرية دي علشانك انتي مش هسيبك
انا : بجد عملت كل ده عشاني انا
مالك : انتي لسه شوفتي حاجة يالبوة انتي من اول يوم شوفتك تعبتيني
روحت بايساه اووووي
وانت كمان عاجبني اوووي اووووي
ايديه نزلت تحت الشورت واشتغل بعبصة
وانا ماسكة زبره بدعكه وبقوله يعني مش هتسيبني
مالك : لا مش هسيبك ومش كلام انتي خلاص ملكي
بس مبحبش كلمة لا
انا : مش هقولك لا
اااااااااااي سبانك بنت متناكة
هنيكك يا متناكة
انا : انا بنت يا لوكا
مالك : وهو بيبعص خرمي والطياز دي لازمتها ايه ده انا هطلع *** امك بالطياز دي
ااااااه ملكك بس اتقل الواد جاي
مالك خلاص بالليل هيبقي مش شايف ادامه تجيلي
حاضر
اتعدلنا ويوسف جه
نهاية الجزء الخامس

الجزء السادس
يوسف دخل وطبعا شكلي متبهدل من الدعك اللي اتدعكته بصلي بس متكلمش
وقولنا هنخش نريح وننزل البحر
دخلت الاوضة لبست المايوه وقعدت هيجانة مووووت من الدعك وكسي بينقط وخرمي بيكالني وحالتي بلا
يوسف دخل شافني بالمنظر ده
المايوه عبارة عن سنتيان تلت تربع بزي خارج منه والكلوت سبعة صغيرة اوي اكنه فتلة وزانق في طيزي
واقفة ادام المراية ببص لنفسي
دخل راح مبرق
يوسف :خخخخخخخ يادين امي يابت ايه المنظر ده
روحت خطفاه في الكلام
بس حلوة صح
يوسف : قمر قمر يابت بطل
انا : اييييه ياسطي انا اختك بطل ايه
ولا اقولك خد راحتك انت اخويا الحب بردو وقربت منه وحضنته اوي ولحمي كله لامسه
وهو ايدي بتفعص في ضهري من تحت قرب طيزي ونفسه سخن اوي وبتاعه حاسة بيه في بطني
وقولتله بلبونة
ونفسي في نفسه
احنا مالناش الا بعض المصلحة مش هتبوظ ومالك مش هيضيع من ايدينا
فهم قصدي وسكت بس لبونتي هيجته اوي
ودي اول مرة احس بهيجانه عليا بالشكل ده
لفيت الكاش حوالين جسمي وخرجنا
مالك راح مصفر من شكلي
اوف اوف ياعم يوسف احنا هنعمل خناقات بديننا مع الناس بسبب القمر ده
يوسف : امان يا باشا مع اتنين رجالة مفيش قلق عليها
نزلنا البحر كان فاضي اخر اليوم وعمالين نهزر مع بعض ونضرب بعض وكل ما اقرب من مالك يقولي المايوه هياكل من طيزك حتة يابت واضحك وطبعا طول الوقت من تحت المياه بعابيص فشخت طيازي
بس في مرة بحاول اعوم اتكعبلت يوسف اخويا سندني لقيت ايده غرزت في بزي كله وطيزي لازقة في زبره
مقدرتش
متعة الاخ غير مع اني متمتعة بمالك بس متعة النجاسة غير روحت لازقة في زبره تحت المياه وهو جسمه في المياه بس كان بيخرج صهد فضل ساندني كدا فوق الدقيقة عمال يفعص في بزي ويروح وييجي في طيزي
لحد ما مالك فوقنا
ايييه يلا نطلع شوية نريح
ورانا بالليل شغل كتير وبيبصلي
انا : يلا
وبصيت ليوسف وضحكت بطمنه
طلعنا وخدنا دش ودخلنا ننام علشان سهرة بالليل
مالك في اوضة
انا ويوسف في اوضة
لبست شورت وبادي من غير سنتيان وكلوت خفيف
قعدنا علي السرير ومولعين سيجارة حشيش
يوسف : كنتي قمر يابت في البحر بالمايوه
انا : عجبتك
بوسف بسرعة اه فشششخ
بصتله وضحكت
يوسف : قصدي كنتي قمر يعني والمايوه حلو عليكي يابت احسن من كل ولاد الناس اللي هنا
بس مالك عينه منزلتش من عليكي
انا : ما يبص عادي
يوسف : اه بس خلي بالك بردو
انا : متقلقش علي اختك وبنفخ الدخان في وشه
وببص عليه قاعد بالبوكسر وزبه واقف اوي
يوسف : مقلقش ازاي انا ليا غيرك يابت احنا مالناش الا بعض
انا : وانا بحبك فشخ ياخويا وعارفة اننا مالناش الا بعض قبل اي حد
شربنا السيجارة ودماغنا تقلت
ولفيت ضهري ونمت
وبصتله لورا ايه مش هتنام
راح نايم ورايا علي جمبه وبقا بطنه في ضهري
يوسف : تفتكري مالك بيحبك وعاوز يخطبك يابت
انا : هيحصل
وبلبونة
ما انا جامدة واتحب
يوسف : جامدة اوي
انا : بتقول ايه
لا ولا حاجة
طيب نام شوية
طفي النور وشوية حاساه صاحي
معرفش ايه اللي حصل
خلاني ارجع ورا شوية
واول ما اتحركت سنتي لقيت حاجة ناشفة وزبه رشق فيا
ضحكت وعملت نفسي بعدل نومي وحركت طيزي يمين وشمال كدا لقيت زبه بقا زي العامود
حجر راشق فيا
حجر حلو اوي
حجر حرام نجس
زب اخويا
المتعة الحرام
لحظة اكتشفت اني بعشق الحرام والفجر اكتر من اي حاجة
اممم وبرجع تاني وهو لازق
نفسه عالي .. الخطة بتنجح
حسيت نفسه قرب ليا زي مايكون قرب بوشه ليا علشان يبص عليا
مغمضة ووشي عليه ابتسامة
حسيت بايده بتحسس علي طيزي من فوق الشورت
اممم
التحسيس بيزيد وانا مبتكلمش
مرة واحدة النفس عالي اوي وايده بتعدي من تحت الشورت والكلوت وبتحسي على لحمي وبيطبع بوسة على رقبتي
ااااااخ على الاحساس ابن المتناكة
صوت يوسف واطي بيكلم نفسه
يخربيت جمال *** امك ايه ده بعبوص غشيم في طيزي هز جسمي
عارف اني حاسة وعارفة انه عارف وساكته
البعبوص التاني بيرشق
وايده بتتسحب وبيلزق فيا اوي اوي وبصوت واطي
مش قادر يابنت المتناكة
ايده بتلمس بزازي وبتقفش فيهم وحركة جسمه رايح جاي بيحك في طيازي سخنتني
نفسي علي
قولت لنفسي خلاص
روحت راجعة اكتر لازقة فيه اكتر جرأته
لقيت الشورت بيتسحب ووراه الكلوت
بقيت نايمة بالبادي بي وملط من تحت
يوسف بصوت واطي احا علي الملبن
بعبصني تاني واتجرأ اكتر البعبوص سحب طيزي من فوق لندنحت ولمس خرمي
سمعته بيشم حاجة زي مايكون بيشم صباعه وبيلحسه
بعبوص تاني في خرمي بالظبط
وحركة زي مايكون بيقلع الشورت
وفعلا لزق تاني حسيت بلحمه في لحمي
وبيلزق فيا وبصوت واطي دوقي يامومس
وصباعه بيتحط في بوقي
طعم طيزي هيجني
روحت لاحسة صباعه
يوسف : ااااه يابنت *** الكلب
فتح طيزي بايده وحسيت بصوابعه مبلولة وبتبعبص طيزي جامد
صباعه بيدخل في طيزي للاخر
امممم
يوسف : لا مش قادر
خمس ثواني صمت ولقيت راس زبره بترشق في طيزي
شهقت من الخضة والوجع
صاحية يا مومس
انا : بتعمل ايه وبضحك
يوسف : بعمل كدا
وحسيت روحي بتتسحب باقي زبره بيدخل فيا
اااااااااه
بنيكك يالبوة
اللعب علي المكشوف
زبره خلاص جوايا وانا مفتحة
متعة محستش بيها عمري
سبت نفسي
اه اه اه اااااه طيب براحة براحة يابن الوسخة علي طيز اختك
ششششش يابنت المتناكة مهيجة *** امي من زمان
اخيرا اااه وزبره بيحفر نفق في طيازي رايح جاي وانا بصرخ بصوت واطي
اوف اوف كمان نيك اني يا يوسف بعشقك بعشقك يانجس
بعشق نجاستك يابنت المتناكة
اتعدلي
اتعدلت
اووووف حط زبره في بوقي
كلته ومصيت زي الكلبة
مص عمري ما مصيته بالمتعة دي
بتف علي زبره واحطه في بوقي للاخر
يوسف : ايه كل الهيجان ده يابت
انا : هيجتني يا نجس خلتني مش قادرة
يوسف : مصي كله يابنت النجسة يا مومس
مصيت زبره لحد ما بقا بيلمع
اتعدلت وضع الكلبة
رشق زبره للاخر فيا نيك مبيبطلش
ربع ساعة نيك وضرب طياز وشتيمة
يابن المتناكة
يابنت الزانية
افشخني
هطلع *** امك
نيك اختك يامعرص
هفشخ اختي المتناكة
زبره في طيزي
ايده بتدعك كسي
اااه ااااه هنزل
افتحي بوقك
اهووو
اخخخخخخخخ
زبره بيملي بوقي لبن
ببلع وببوسه بلبنه
بعشقك يا شوشو
بموت فيكي يابت
ورقنا اتكشف ادام بعض
احنا عيلة نجسة
هو ياما ناك وانا ياما اتناكت
بس النجاسة دي غير
المرة دي غير
قالعين ادام بعض بس قالعين الهدوم والتفكير
ايوة انا وانت اوساخ وانجاس وعلشان كدا بنحب بعض حب من نوع خاص
اخوات وحبايب واصحاب وبيننا مصالح
حب النجاسة والحرام زي بعض
بنحب الحرام
نهاية الجزء السادس

الجزء السابع
خلاص وشنا اتكشف ادام بعض واننا بنحب بعض حب خاص لاننا شبه بعض
انا واخويا كلاب فلوس
كلاب شهوة
بنحب الحرام
نبيع شرفنا
خلصنا النيكة ولبسنا ومعندناش اي احساس بالذنب
بالعكس مبسوطين
يلا نلبس علشان نجهز للسهرة
يوسف : انتي مالك عاجبك
انا : وانا كمان عاجباه
وهو عريس لقطة
يوسف : عريس مرة واحدة
متنسيش احنا مين وهو مين
انا : مش ناسية بس متنساش انت انه وحيد امه وابوه ميت وعايشين على ورث مبيخلصش
يعني حبيب امه اللي مش هتحب تزعله
يعني لو حبني خلاص تمت الجوازة
يوسف : يعني انتي عاوزاه جواز
انا : انا بنت بنوت يلا وهفضل بنت للعريس اللقطة انت فاكرني غبية
يوسف : لا شرموطة هههههههههههههه وضحك اوي
انا : هههههههههههههه يابن الوسخة بقا تنيك وتقولي شرموطة في الاخر دي اخرة الخدمة
وضحكنا واتفقنا من غير كلام اني هرسم علي مالك علشان يحبني ويتجوزني وينقلنا من العيشة الوسخة دي
وانا مش هرسم كدب هو فعلا عاجبني
لبست فستان سهرة حلو قصير كات مفتوح لحد اول فخدي
فلقة بزي باينة
يوسف : يخربيتك جبتيه منين ده
انا : ياعم ده من الوكالة بس شكله غالي بس هههههه
ايه جامدة
يوسف : بطل يابنت المرا وبيمسك بزي
انا : لا امسك نفسك احنا خارجين مع مالك انت اخويا ادامه
يوسف : خلاص فهمت
طبعا مالك شافني وفخادي منورة غمزلي
وركبنا العربية وروحنا ديسكو

شربوا وسكروا
مالك : جربي كاس يا شوشو
متقلقيش خفيف
بصيت لبوسف
يوسف : دوسي دوسي هما يومين
شربت كاس طلع حلو
في التاني في التالت
فجاة الدنيا بقت ضلمة وبضكك بهيستيريا
جسمي سخن
رجلين مالك بتلعب في رجلي من تحت
بضحك
يلا نرقص
قومنا رقصنا
في وسط الرقص جت بت رقصت مع يوسف واتسحل معاها
مالك شدني
قعدت ارقص زي المجنونة
واقف ورايا بيرقص وحاضني من وسطي
الخمرا مخلياني سخنه
وبهز طيزي وهو لازق فيا
بنرقص بوساخة زي كل اللي في الديسكو
اخويا بيرقص مع لبوة شبهي وبيعملوا نفس الحاجة
يوسف في ودني
كسم جمالك يابت انتي احلي واحدة في المكان
ايده بتحسس على كل حته فيا
فخدي وسطى بطني طيزي
يوسف الناحية التانية زانق بت وهاتك يادعك
انا : كفاية يا مالك مش قادرة اقف
مالك : هو لسه عملت حاجة يابت
ضحكت طيب تعالي نريح
قعدنا
مالك قال للجرسون ينزل اكل
سمك و جمبري طبعا
كلنا وشربنا تاني كملنا رقص
الفجر الديسكو بقا اوسخ
الناس بترقص وحرفيا بيدعكوا بعض
الايدين علي الطياز والشفايف في الشفايف وكله سكران واللي لوحدها بتشوف دكر
مالك من الهيجان رفعلي الفستان ولعب في طيزي واحنا بنرقص ومسك الاندر حشره في طيزي
وكلامه في ودني
هفشخك يابنت الزانية
مغمضة وحضاه وسايباه يلعب ولو قلعني وناكني ادام الناس مش هتكلم
شايفة اخويا جمبي ايده في طيز بت تانية
مالك : مش قادر يلا بينا
يلا يا يوسف
يوسف بضحكة وماسك البت من وسطها : لا روحوا انتوا انا عندي مشوار للصبح كدا وهبقي اجي بقا
فهمت انه مروح مع البت
غيرت من جوايا بس قولت بردو احنا زي بعض
مالك ضحك وانبسط اوي
وغمزله
طيب ياعم عيييش واتبسط
مالك : همشي انا وشهد بقا خلاص متقلقش هي معايا
يوسف سكران اساسا : ماشي ماشي هخلص واجي انا
ضحكنا اوي واحنا عارفين انه رايح مع البت
مالك : يلا
يلا ركبنا العربية وروحنا الشاليه
اول ما دخلنا لقيت بعبوص ابن فاجرة في طيازي
اخيرا لوحدنا يابت
اااااه يابن الوسخة يخربيتك هههههههههههههه
جريت قولتله هخش اغير بقا
بصلي واتخض
غمزتله
هاخد دش واغير ونسهر
ضحك
طيب انا في الاوضة بلف سيجارة خلصي وتعالي
ماشي
بغير وانا عارفة انها ليلة نيك
مخدتش دش علشان مفوقش
لبست
قميص نوم قصير
اندر فتلة
القميص من غير برا
خرجت وروحتله على الاوضة
قاعد ب بوكسر وبيلف سيجارة حشيش
شافني راح شاخر
خخخخخخخ يابنت المرا كسم جمالك
تعالي يابت بصيغة امر
روحت وقعدت جمبه
ولع السيجارة وشربنا وانا قاعدة علي السرير
تانية رجليا الاتنين تحتي
القميص مرفوع
الكلوت الفتلة باين
زبره هينط من البوكسر
نفس في التاني قربلي وروحنا في بوسة خمس دقايق مليانة لحس لسان وبعبصة وتقفيش
سبانك على طيزي ونفس صيغة الامر
قومي ارقصي يابت
عرفت دماغه ( طبعا الفرق بيننا كبير طبيعي انا نفس مستوي اي خدامة في بيتهم بس انا احلي )
فطبيعي يعاملني كدا
رقصت وعمالة اهز
الهيجان فاشخني
بقف ادامه وبوطي واهز طيزي
هو بيحشش
اتعدلت
وبصتله
شوفته علي اخره
لفيت تاني ادامه ووطيت
بقت طيزي ادام وشه
هزيتها اوي
كان جاب اخره
لقيته شدني علي حجره واااااااااخ من حلاوة زبره اما وقعت عليه
وحلاوة ريحة الواد ونضافته
عرقانين احنا الاتنين وانا قاعدة على حجره بيبوس رقبتي وايده من ورا بتقفش بزازي
وبتنزل حمالات القميص وبيلعب في بزازي
كلامه في ودني
اخيرا لوحدنا يابنت المومس تعبتيني
اااااااه براحة
مفيش براحة ياكسمك
ااااااااي
نزل القميص
بقيت علي حجره بالكلوت بس
قومني نيمني علي ضهري قلعني الكلوت وهو بيرضع بزي
رفعت جسمي لفوق اساعده
بقيت ملط
كسي نضيف ومنور
اتخض من نضافتي من تحت
كان فاكرني علشان جربوعة هبقي مش نضيفة
عجبه نضافتي اوي راح هاجم على كسي لحس
كسم جمال كسك يالبوة
لسانه جايب كسي من فوق لتحت
بيتف عليه ويلحس
عسلي بينزل وبصرخ
اااااه براحة يابن الوسخة كسم جمالك ااااه
الحس اووووي
الحس كسي
بلحس اوي يا لبوة
الحس كس لبوتك اووووي ااااااه
وصباعه علي طيزي شغال بعبصة
وانا بزق طيزي علي صباعه
خلاص مش قادرة
مسكت زبره اااه
الحس كسي كمان
عجبك كسي
يجنن يابنت العرص
يلحس اووووي وبيلحس العسل
اتعدل وطلع زبره
اووووف
شكله يجنن
ازبار ولاد الناس شكلها احلي
مصي
الحسلي شوية كمان
( بتاكد من سيطرة كسي بردو )
اوووف نزل من غير كلام لحس وبيلحس كل نقطة من عسلي
بصرخ ااااه
مصي ياكسمك
مصيت
زبره كله في بوقي باكله
طعمه حلو
بينقط لبن بلحسه
باكل بضانه
بلحس راسه
بمصه من تحت لفوق
زبرك يجنن
ملكك يامومس
قلب المومس
زبره بقا حديدة
جاهز للمعركة
بيعدلني وبيفتح رجلي
انا : لا لا مينفعش بقفل رجلي
نهاية الجزء السابع



Source link

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى