رواية نهاية حب المال الفصل السادس 6 بقلم وفاء الدرع – تحميل الرواية pdf

محمود مين يا حبيبتي اللي على الباب اسامه ولا ايه
نور لا يا حبيبي دي نرمين
نرمين ازيك يا محمود عامل ايه
محمود بص ليها من فوق لتحت وسابها ودخل إلى غرفته
نرمين دخلت وقعدنا على الانتريه انا حاسه ان محمود مش حابب قعدتي معاكم يا نور
نور لا يا حبيبتي ابدا احنا لسه جايين من القاهره انت عارفه تعب الطريق يلا تعالي اوريكي اوضتك هتعجبك أوي يا نرمين
نرمين دخلت معها الاوضه وسرحت ان الملك ده كله كان هيبقى ليها لوحدها ولازم ارجعه ثاني ليا انا ما اقعدش اعيش هنا واكن ما ليش لازمه لازم اعمل اي حاجه علشان ارجع محمود ليا ثاني
نور بكلمك يا بنتي مش بتردي ليه مالك يا نرمين سرحت في إيه
نرمين لا يا حبيبتي ما فيش حاجه بس اللي سرحت فيه زعل بابا وماما مني مضايقني قوي يا نور
نور ان شاء الله هترجعي ليهم تاني بالف سلامه بس هي مساله وقت يا حبيبتي
نور طيبه جدا من المحبوبين لا عندها حقد ولا غل بتحب الخير لكل الناس قلبها طيب والكل بيحبها عندها قناعه ما عندهاش طمع مثل اختها اللي نفسها تجرحها وتكسر قلبها
نور استاذنت من نرمين ودخلت الى زوجي محمود
محمود ايه اللي جاب دي هنا يا نور انا مش عايزها في بيتي انت فاهمه ولا لا
نور انا اسفه يا محمود انا ما اقدرش اطرد اختي وما لهاش حد غيري وانت عارف ان بابا مش عايزها حاليا في البيت عشان خاطري اتحملها
محمود انا مش هزعلك يا نور ما اقدرش على زعلك لكن ما تحسبيش كل الناس زيك احترسي منها دي ممكن تخرب بيتك يا حبيبتي
نور لا يا محمود هي مكسوره من اللي عملته
محمود يا ريت يكون ده موعظه ليها يلا عشان ننام
نور هتنام ايه يا حبيبي انت لسه ما اكلتش ناكل الاول
محمود لا يا نور انا مش عايز اكل والله ما لي نفس
نور انا عارفه ان انت زعلان من قعده نرمين هنا عشان خاطري تحملها شويه يا حبيبى
محمود لا يا نور عيني البيت بيتك واللي انت عايزاه تعمليه من غير اي مناقشه وكفايه كلام على اختك وبص لها وابتسم خلينا نختار اسم للبيبي اللي جاي في الطريق
نور ابتسمت انت يا حبيبي اول طفل من حقك تسميه الاسم اللي انت عايزه وانا ان شاء الله المره الجايه
محمود اخذها في حضنه حبي ليكي بيزيد يوم عن يوم وانا نفسي لو بنت هسميها على اسم ماما ليلى ولو ولد عبد الله علي إسم بابا ايه رايك يانور عيني
نور أسماء جميله طبعا وبعدها نمنه من تعب الطريق لكن انا حاسه بوجع محمود بس غصب عني ده اختي مهما يكون
وفي اليوم التالي السابعه صباحا استيقظت من النوم ودخلت الحمام وأخذت دوش ولبست الاسدال وصلت ركعتين ودخلت المطبخ واحضرت الفطار على السفره لانشون جين رومى وبرزيدون وبيض مسلوق وبيض بالبسترمه كل حاجه محمود بيحبها على السفره
محمود صباح الخير يا نور عيني
نور صباح الفل والياسمين والورد يا حبيب قلبي قعدنا على السفره وفطرنا وشربنا الشاى
محمود بسني من خدى عايزه حاجه اجيبها لك وأنا جاى
نور لا يا حبيبي كل حاجه موجوده مع ألف سلامة
محمود. السلام عليكم
نور. وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته لا اله الا الله
محمود. محمد رسول الله وخرج وركب العربية وذهب إلى الشركة وأول ما دخل طلب اسامه
السكرتير حاضر يا استاذ محمود وذهب إلى المكتب خبط على الباب
اسامه. ادخل عايز ايه يا ادم
آدم. استاذ محمود عايز حضرتك حالا
اسامه روح إنت وانا جاي ذهب إلى مكتب محمود خبط خبطه ودخل ازيك يا محمود حمدالله على السلامه
محمود الله يسلمك فين أوراق الصفقة
اسامه. خذ الأوراق وكل شيء تحت السيطرة بعد دراسة كامله وعلى المشروع
محمود. رن الجرس على السكرتير آدم
آدم. نعم يا استاذ محمود
محمود. قول للموظفين في اجتماع بعد ساعة
آدم. تمام يا فندم وخرج
اسامه. في ايه يا محمود مالك متعصب نور فيها حاجه
محمود. ألست نرمين رجعت تاني
اسامه. اوعه تكون بتفكر فيها بعد اللي عملته
محمود. مش عارف من ساعة ما جاءت عندنا وانا متوتر
اسامه. ايه اللي جابها عندك قول لها تذهب على بيت باباها
محمود. حمايه تردها ورفض استابلها في بيته وإنت عارف قلب نور وانا خايف على زعلها
اسامه. إنت نكاد عليه وأنا كنت جايب خبر سعيد
محمود. خبر ايه السعيد لقيت شريكه حياتك صح
اسامه. عرفت منين مكتوب على وشي هههههه
اسامه. إنت شفتها وعرفها كمان حذر
محمود. البش مهندسه زهره هههههه
اسامه. لا لأ كتييير أوى كده هههههه
آدم. الكل موجود في القاعة ومستنين حضراتكم
وبعد مناقشة كبيره واللي مسك المشروع اكبر ثلاث مهندسين في الشركة والمشروع تم بنجاح بعد تعب ومجهود جامد ونقلتهم نقله كبيره اوي كان ليل ونهار
شغل لكي يرجع مثل الاول واكثر
محمود. ذهب إلى البيت رن جرس الباب وفتحت نرمين نرمين. إنت عارف إني بحبك وننسه اللي حصل ونبدا من جديد أنا حاسه بحبك ليه
محمود. نور يا نور عيني
نرمين. نور عيناك نائمه وإنت بتعمل كده عشان خاطر تبعدني عنك وانا حاسه بنارك نار حبك إليه
محمود. دخل الى نور نور نور
نور. قامت وهي تبتسم في وجه إنت جئت يا حبيب قلبي
نرمين. بغل وعصبيه نور يا نور أنا عايزاكى
نور. حاضر أنا جايه عن اذنك يا حبيبي في ايه يا نرمين
نرمين. أنا عايزة اشتغل لازم اشتعل أنا مهندسه مساحه
سرحت نرمين أنا لازم كل العز ده يكون ليا انا وبس ولو على حساب اختي
… يتبع…..

