Uncategorized
رواية – فتحة بوبو كبيرة – قصص سكس محارم أخوات

كان هناك بنت تبلف من العمر 22 سنة و كانت بالجامعة وقتها. كان جميلة و كيرفي و مثيرة طيزها كبيرة و ملفوفة و بزازها كبيرة و حلماتها واقفة و منفوخة.
كانت البنت مثارة جنسيا جدا.. و كانت تحب احساس اي حاجة تدخل فتحة البوبو بتاعتها. فكانت في الاول تحط صباعها و بعدها صوباعين ف فتحة البوبو بتاعها وسعت من كتر ما كانت بتحط صوابعها كتير و بسرعة مع حركة جامدة توجع جامد. ف شوية و بقت تدخل خيارة في البوبو كبيرة اوي تملا الفتحة كلها لدرجة انها هتبقي تتقطعو تملاها من جوا. و بتد كدة بقت تدخل 3 صوابع و اربعة لغةية ما في مرة قامت مدخلة ايدها كلها في الفتحة و عيتط من كتر الالم بس كانت مبسوطة جدا انها عرفت اخيرا تدخلها. و قعدت تدخل و تطلع كتير و بسرعة…. و مع تكرار الموضوع فتحة البوبو بتاعتها بقت علطول واسعة اوي و ساعات تنزل منها كاكا منغير ما تحس و بقت تدخل ايدها عادي من غير اي مشكلة… بعد كدة ابتدت تجيب ازازة شامبو و تدخلها لغاية ما توصل لبطنها و تفضل تدخل و تخرج و بعدها ايدها لغاية ما تعمل squirt و البوبو بتاعها تطلع برة prolapse.
بعدها البنت بقت بتحط سدادة في فتحة البوبو بتاعتها عشان مينفعش تنزل تروح الجامعة كدة و الفتحة مفتوحة اوي كدة لازم تتقفل بحاجة. فواحدة من صحابها البنات في الجامعة قامت ضرباهة علي البوبو ك هزار… قامت حست بحاجة…. سالتها هوا انتي حاطة حاجة في البوبو… قالتلها لاء… قالت لاء انتي حاطة حاجة ممكن اشوف… ردت لاء… قالت هفضحك… قالتلها سارة خلاص هوريكي تعالي ورايا الحمام.
راحو الحمام و سارة قلعت الحيبة و الكلوت بتاعها قدام صاحبتها و ميلت قدامها.. ف صاحبتها اندهشت و قالت كل دة في البوبو… ازاي مستحملة كدة دا اموت فيها.
سارة قالتها انا عندي واسعة اوي و مش عارفة اعمل اية
ف صاحبهاتها سالتها ممكن اطلعها قاىت سارة اة
شالت منال السدادة قامت البوبو بتاعة سارة مطلعة صوت عالي و عملت prolapse كبير اوي ف منال اتخضت.. سارة قالتها عادي انا كدة مفيش حاجة… ممكن تحطي ايديك فيها تريحيني عشان متضايقة
منال قالتها ماشي و قامت مطهرة ايدها و دخلت psolapse سارة و مدخلة وراهة ايدها كلها و سارة قالت اة اة حلو اوي ممكن تدخلي و تطلعي بسرعة قالت منال حاضر يا حبيبتي متقلقيش اتا عارقدفة انك تعبانة و هريحك و فعلا فضلت منال عمالة تدخل و تطلع ايدها كلها في بوبو سارة جامد جدا و بسرعة و سارة مش قادرة ببتوجع جدا بس مبسوطة اوي…. و عملت squirt. 3 مرات و كل شوية منال تخرج ايدها برولابس يطلع من سارة و فضلو كدة لحد ما سارة ارتاحت خالص و قالتلها كفاية.. شكرا انك ريحتيني انا كنت تعبانة اوي بصراحة… بس ممكن ترجعيلو ال سداد. قالتها منال حاضر يا حبيبتي بس ادخل اخر مرة و فعلا دخلت مرتين جامد اوي سارة قالت اة اة براحة و بعدها خرجت ايدها و حطت السدادة و باست سارة دن بوقها و لبستها الكلوت و الجيبة و طبطبت علي البوبو بتاعتها و طلعو سوا.
كانت البنت مثارة جنسيا جدا.. و كانت تحب احساس اي حاجة تدخل فتحة البوبو بتاعتها. فكانت في الاول تحط صباعها و بعدها صوباعين ف فتحة البوبو بتاعها وسعت من كتر ما كانت بتحط صوابعها كتير و بسرعة مع حركة جامدة توجع جامد. ف شوية و بقت تدخل خيارة في البوبو كبيرة اوي تملا الفتحة كلها لدرجة انها هتبقي تتقطعو تملاها من جوا. و بتد كدة بقت تدخل 3 صوابع و اربعة لغةية ما في مرة قامت مدخلة ايدها كلها في الفتحة و عيتط من كتر الالم بس كانت مبسوطة جدا انها عرفت اخيرا تدخلها. و قعدت تدخل و تطلع كتير و بسرعة…. و مع تكرار الموضوع فتحة البوبو بتاعتها بقت علطول واسعة اوي و ساعات تنزل منها كاكا منغير ما تحس و بقت تدخل ايدها عادي من غير اي مشكلة… بعد كدة ابتدت تجيب ازازة شامبو و تدخلها لغاية ما توصل لبطنها و تفضل تدخل و تخرج و بعدها ايدها لغاية ما تعمل squirt و البوبو بتاعها تطلع برة prolapse.
بعدها البنت بقت بتحط سدادة في فتحة البوبو بتاعتها عشان مينفعش تنزل تروح الجامعة كدة و الفتحة مفتوحة اوي كدة لازم تتقفل بحاجة. فواحدة من صحابها البنات في الجامعة قامت ضرباهة علي البوبو ك هزار… قامت حست بحاجة…. سالتها هوا انتي حاطة حاجة في البوبو… قالتلها لاء… قالت لاء انتي حاطة حاجة ممكن اشوف… ردت لاء… قالت هفضحك… قالتلها سارة خلاص هوريكي تعالي ورايا الحمام.
راحو الحمام و سارة قلعت الحيبة و الكلوت بتاعها قدام صاحبتها و ميلت قدامها.. ف صاحبتها اندهشت و قالت كل دة في البوبو… ازاي مستحملة كدة دا اموت فيها.
سارة قالتها انا عندي واسعة اوي و مش عارفة اعمل اية
ف صاحبهاتها سالتها ممكن اطلعها قاىت سارة اة
شالت منال السدادة قامت البوبو بتاعة سارة مطلعة صوت عالي و عملت prolapse كبير اوي ف منال اتخضت.. سارة قالتها عادي انا كدة مفيش حاجة… ممكن تحطي ايديك فيها تريحيني عشان متضايقة
منال قالتها ماشي و قامت مطهرة ايدها و دخلت psolapse سارة و مدخلة وراهة ايدها كلها و سارة قالت اة اة حلو اوي ممكن تدخلي و تطلعي بسرعة قالت منال حاضر يا حبيبتي متقلقيش اتا عارقدفة انك تعبانة و هريحك و فعلا فضلت منال عمالة تدخل و تطلع ايدها كلها في بوبو سارة جامد جدا و بسرعة و سارة مش قادرة ببتوجع جدا بس مبسوطة اوي…. و عملت squirt. 3 مرات و كل شوية منال تخرج ايدها برولابس يطلع من سارة و فضلو كدة لحد ما سارة ارتاحت خالص و قالتلها كفاية.. شكرا انك ريحتيني انا كنت تعبانة اوي بصراحة… بس ممكن ترجعيلو ال سداد. قالتها منال حاضر يا حبيبتي بس ادخل اخر مرة و فعلا دخلت مرتين جامد اوي سارة قالت اة اة براحة و بعدها خرجت ايدها و حطت السدادة و باست سارة دن بوقها و لبستها الكلوت و الجيبة و طبطبت علي البوبو بتاعتها و طلعو سوا.
دي صورة البوبو بتاعة سارة هيا واسعة كدة عليطول مش بتقفل.



