Uncategorized

رواية – تجربتي الاولي | منتديات نسوانجي – قصص سكس محارم أخوات


تجربتي الاولي في 2022
خرجت من باب المطار وبتصل بجوزي

– اذيك يا روحي

جوزي– انا تمام كويس اني اتطمنت عليكي بس انا مش هنسالك حركة الندالة دي كنتي استنيتي الشهر الجاي وكنت جيت معاكي

انا– منا عارفاك في الاخر هلاقيك وديتني مكان تاني خالص بحجة الشغل وبعدين يا حبيبي انت عارف انا فعلا بستريح لما برجع هنا من ضغطة الحياة شوية بحس اني علي طبيعتي هنا ذي ما اتعودت

جوزي– بهزر معاكي انبسطي يا حبيبتي انا عارف انك محتاجة الاجازة دي بقالك فترة وعارف انك بتهدى اعصابك لما بترجعي هناك بس احنا اتفقنا خلاص هنستقر في مصر مش عايزك ترجعي تفتحي الموضوع ده تاني

انا– انت بتلكك انا مقولتش حاجة هههه بس مسيرك انت اللي تغير رائيك

جوزي – ماشي يا حبيتي,,, اه صحيح بقولك

انا– في ايه ؟

جوزي – ابقي فكري في اللي انا كنت بحكيهولك امبارح وانا بنيكك ههههههه

انا– يخرب بيت الفكرة اللي انت مصمم تزرعها في دماغي دي, مش هترتاح يعني غير لو شوفتني بتناك ادامك صح ؟ و بعدين ما انت ذي الطور سيب الكلام ده لناس تانية

جوزي – مش هقعد اشرح تاني انتي فاهماني

انا– ماشي يا عرص ههههههه خلي بالك من نفسك يا حبيبي
===================
دخلت مكتب لايجار السيارات عشان اخد عربية لاني بحب انا اللي اسوق واروح الاماكن اللي على مزاجي وقت ما احب لان انا بحب اروح الاماكن البعيدة شوية قرب الجبال الخضراء او جداول المياة احب اقعد هناك واسترخي ذي ما اتعودت في طفولتي, احب اروح المطاعم والاماكن القديمة اللي لها تاريخ
============================================
اليوم التاني من وصولي نزلت اتمشيت شوية واشتريت شوية حاجات و دخلت مطعم لطيف معظمه مبني بالخشب
المطعم مكنش زحمة لكن لفت نظري بعد ما دخلت وقعدت راجل ايطالي سنه في اخر التلاتينات وسيم شيك شعره و ذقنة الخفيفة مايلين للون البني
طويل و صدره عريض بعضلات رغم ان جسم جوزي من الاجسام الرياضية لكن ده كان حاجة تانية مختلفة
طول ما انا قاعدة عينيه كلها رايحة في جسمي كله من صدري الكبير لشعري الاسود الطويل وسطي المنحوت و طيزي المرفوعة
عينه بتحاول تتعرف علي ملامحي الشرقية اللي بطابع غربي
حيرته خليتني ابتسم غصب عني فبصيت ليه و رفعت له حاجبي بابتسامه عايزه اقوله خلاص اخدت بالي منك ممكن تركز في حاجة تانية غيري
طلبت مع الغداء مشروب كحولي متعودة عليه من النوع الفاخر شوية ولما نزل لي تذوقته عرفت ان مش هو ده اللي طالباه وناديت علي الويتر وبلغته ان مش هو ده طلبي و اتضايقت
لقيت الراجل اللي كان بيبصلي جه عندي و مسك الكاس و شم ريحته وادي كلمتين للويتر وخلاه يمشي و يجيب اللي انا طالباه, و استاذن مني يقعد معايا فقلتله يتفضل و كانت لغته الانجليزية مش قوية اوي
قام **** عليا وعرفني بنفسه (ديفيد) وباس ايدي قبل ما يقعد
===================================================
البوسة علي ايدي كانت كانها فلاش كاميرا في عيني خدني لتخيلات مع ديفيد مخلوطة بكلام جوزي
بالرغم انها مش اول مره حد يلمسني او يبوس ايدي بس المره دي كانت مختلفة ابتدا ييجي في بالي التخيلات اللي كانت مع جوزي وافتكرت الليلة اللي قبل مسافر و اذاي انا وجوزي محترفين جنس كاننا ممثلين افلام بورن انا وهو خبرتنا عالية و ثقافتنا الجنسية عالية و رغم ان هو استاذي لكن دايما كنت بحاول اتفوق عليه في اني اوصله لمتعه خياله ميقدرش يوصلها و دي هبقي اشرحها بعدين
=============================================
ديفيد: انتي مش من هنا شكلك غريب عننا

انا: صحيح انا من مصر بس عشت معظم حياتي هنا في اوروبا

ديفيد: انا بحب مصر جدا و دلوقتي حبيتها اكتر

ضحكنا واتعرفنا اكترعلى بعض قعدنا نحكي لبعض عن تجاربنا في الحياة و شغلنا وانه جي زيارة عمل للمدينة هنا, كان الوقت بيعدي بسرعة وانا عاجبني كلامه و اسلوبه و شخصيته جنتلمان بيعرف اذاي يتكلم بعنيه قبل شفايفه, شايفة النار اللي جواه بس وشه و ملامحه هاديه
ديفيد: بما انك بتحبي القهوة انا لازم اعزمك على احلى مكان بيعمل قهوة هنا قلتله يلا بينا

انا: معايا عربيتي لو المكان بعيد

ديفيد: لا مش محتاجين الكافيه ده على رووف الفندق اللي انا قاعد فيه اخر الشارع والجو جميل ممكن نمشي

انا : هتكسف امشي جنبك وانا قصيرة كدة هههههه
ديفيد ضحك ولف ايده على وسطي و عدينا الشارع
وصلنا الكافيه على رووف الفندق و من كلامنا في المطعم عرف نوعية المزيكا اللي بحبها و راح بلغ اللي شغالين في الكافي انهم يلعبوا المزيكا دي, كان عارف اذاي ياخد باله من ادق التفاصيل و ده كان عاجبني
قعد جنبي وبنشرب القهوة و بيفرجني على صور و حاجات له وهو لافف دراعه على كتفي وبيلعب في شعري و رقبتي براحه
=============================================
نفسي و ضربات قلبي بتزيد و حاسة بحراره في معدتي مع حركة ايده
انا براحة لقيتني بنزل ايده و ببتسم له قام هو كمان قام مبتسم لي و قعد يهوي على وشه و قالي ان الدنيا سخنة ولا ده خيالي بس هو اللي سخن و ضحك
=============================================
خلصنا قعدتنا واحنا نازلين الاسانسير منزلش علي لوبي الاوتيل لكن على دور فيه غرف طلب مني يعدي علي الاوضة بتاعته الاول واحنا ماشيين

ديفيد: محتاج اغير البنطلون انا حران جدا ممكن هلبس شورت

انا: مفيش مشكلة هستناك تحت

ديفيد: صدقيني مش اكتر من دقيقتين تعالي انا اوضتي اللي جاية دي
=================================================
من جوايا انا عارفة هو واخدني لفين و ناوي على ايه بس في نفس الوقت انا ماشية ذي المسحورة من الخيال و الشهوة اللي بتزيد من كل لمسه بيلمسهالي , بحاول اوقف نفسي بس طلعت اني بولع ناره اكتر و ناره دي انا حاساها بتقرب مني و بتولعني
-ديفيد فتح الاوضة و دخل وبيطلع من شنطته هدوم وانا قعدت علي السرير
=================================================
ديفيد: مش اكتر من دقيقتين ذي ما اتفقنا ممكن تشربي حاجة و انا هدخل الحمام

— دخل ديفيد الحمام بس سمعت صوت شاور شغال بعد دقيقتين قلت انا هنزل مش هينفع اللي انا بعمله ده
و لسه باخد قرار اني اقوم لقيت صوت الشاور وقف و بعدها الباب اتفتح و ديفيد طالع لافف فوطه حولين جسمه المبلول اللي بجاول اشيل عيني عنه

ديفيد: وعدتك قيقتين و فعلا انا خلاص هجهز, صح اعتقد انك مش من النوع الخجول بما انك عشتي معانا هنا كتير صح لو مش هيضايقك انا هشيل الفوطة عشان اكمل لبسي
===========================================
ديفيد شال الفوطة فعلا وبقى واقف ادامي عريان تماما مكنش بيستاذن , ديفيد كان بيديني علم بس ان دي البداية وان خلاص اللي هيحصل بينا بقى امر حتمي
لقيت زبره كبير لايق على جسمه لكن تخنه هو اللي مكنش سهل ابدا
بقيت ببص بطرف عنيا عليه لحد ما لقيت ديفيد ده وقف ادامي و زبره واقف في وشي بيعلن عن تحديه ليا
حاولت اعمل نفسي متماسكه و بتكلم بتهكم و بقوله انت فاكر انك كدة هتعمل اللي انت عايزه وببصله بنظرة تحدي فيها دلع مع شراسه
لقيته بيقولي انا مش هعمل اللي انا عايزه لكن هعمل اللي انتي عايزاه وقام مخبط بزبره علي صدري
في اللحظه دي حررت ريهام الشهوانية من قفصها و رميت العقل من الشباك و قمت مسكته من رقبته و زبره لحد ما خليت ضهره للدولاب و بصيت له في عينه و قلتله مش انت عايز كدة و تفيت على زبره وقعدت العب له فيه وانا حاسه بعروقه و سخونيته في ايديا عمال يتنفض من كتر الهيجان
شدني هو كمان من شعري و ابتدا يبوس فيا و يقلعني هدومي ولما بقيت واقفه ادامه كده اول ماشاف بزازي الكبيره لقيته رجعني لورا شوية و حط ايده فوق راسه و يبص عليهم اوي و يقول كلام انا مش فاهماه
لقيته مسكهم بايديه الاتنين و قعد يرضع منهم و يشد في حلماتي بشفايفه و مسك ايديا حطها علي زبره عشان اكمل له لعب فيه
================================
بس انا قررت طالما هعمل كده يبقى بمزاجي و بطريقة ريهام مش ديفيد
=================================

بعدت عنه و خليت ظهره للحيطه و قلتله هششششششششش اهدا ريلاكس
قمت حطيت زبره بين فخاديي تحت كسي و ابتديت اتحرك عليه وانا حاضناه و برضع من حلمته و شادة شعر راسه من ورا
انا كسي كان غرقان و مولع و مش قادرة بس انا بحب اخد المتعة لاقصي حدودها

2238FtI.md.gif

قعدته علي السرير و ابتدبت الحس زبره و راسه براحه طالعة نازله لحد بضانه
وابتديت امص راس زبره التخين بس واغرقها و هو كلما يحاول يدخله في بؤي اكتر ابصله و اهز راسي بلاء و احط ايدي علو بؤه واقوله شششششش
و ابتديت اتعود ببؤي على تخنه وابتديت اخده كله واحده واحده و امصله بضانه وانا بضرب له عشره
وحطيته بين بزازي و ابتديت ادعكوله بيهم هنا مستحملش و لقيته قام وشالني من تحت فخادي و رفع كسي عند شفايفه و ابتدا ياكل فيه ولسانه كان عريض و من كتر حركته علي زنبوري و شفراتي بقيت بموت و مش قادرة بقيت بشد في شعره من كتر مانا مش قادرة لحد ما اترعشت اول رعشه قمت زقيت راسه بعيد عن كسي
و حضنت رقبته و هو شايلني و رجليا حولين و سطه لحد ما اهدى
لقيته بيرفع دقني لفوق و ابتدا يبوس فيا و هنا حسيت بزبره تحت كسي كنت خايفه من تخنه
وهو شايلني هزيت براسي لاء متدخلوش و قلتله ينزلني
لقيته موقف زبره على كسي و قالي طبعا ذي ما تحبي هنزلك بس ابتدا يسيب جسمي ينزل علي زبره وابتدا يدخل في كسي حسيت اني مش قادره اوقفه و جسمي هو اللي بيضغطني عليه شويه شويه لحد ما دخل كله
مكنتش قادره اصوت ولا نفسي قادر يخرج فعضيت كتفه وهو ابتدا يعمل معايا اللي كنت بعمله و بقي يقولي هشششش
و يبوس شفايفي و بداء يدخله ويطلعه براحه وانا مع كل حركة منهم احس ان روحي بتطلع معاه
و شوية ابتدي ينيكني بقوة اكتر و كنت ابتديت اتعود علي حجمه و قعد ينيك فيا وهو واقف و لما حس انه هينزلهم لقيته خدني هلي السرير و حضني اوي وانا فوقيه وانا حاسه بكل دفقه من لبنه المولع جوايا
وهنا قلت هعمله حاجه عمره ما هينساها و متعودة اعملها مع جوزي

انا عضلاتي من جوة قوية و بعرف امسك على اي زبر جامد وهو كمان كان زبره تخين فده ساعدني اني مخرجوش
وانا عارفه الراجل لما بيبقى لسه منزل لبنه مش بيستحمل حد ييجي بالذات جمب راس زبره
و بصيت له و ضحكت و قلتله انا لسه مخلصتش فلقيته بيقولي اديني شوية بس
قمت حاطه ايدي على بؤه وبداءت افرك زبره جوة كسي جامد وانا فوقيه بداء يقولي كفاية كفاية وقفي مش قادر ارجوكي و مستمتعه ان راجل بالمنظر ده مش قادر وبيموت تحت مني وعايزني اوقف لدرجة انه بداء يدمع
لحد ما انا قمت جبت شهوتي تاني عليه و اترميت نمت علي صدره
======================================
نمنا شوية بعدها صحينا و انا حاسة اني كنت في حلم مش حقيقة وان انا فعلا عملت كدة و اذاي
لقيته جي ياخدني في حضنه فبعدت عنه و قلتله انا لازم امشي و دخنا خدنا دش حاول معايا تاني وانا جوه بس دماغي مكنتش فيا و لقيته قالي انا متفهم اللي انتي فيه بس انا مش عايزك تبعدي عني ولو عايزاني اجيلك بلدك هجيلك بس متبعديش
بصيت له وابتسمت له و ماتكلمتش و طلب انه يشوفني تاني و قابلته تاني يوم لقيته جايب لي هدية و بيحاول يقرب مني اكتر وهنا كان لازم اعمل اللي انا اتعودت عليه في حياتي اني مبتعلقش بحد ولا عايزه حد يتعلق بيا لان انا مش ملك حد
انا غير….
دي كانت اول تجربة



Source link

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى