Uncategorized
متسلسلة – ازاي فضلت ورا صاحبي لحد ما اقنعته انيك اخته وامه – قصة سكس محارم ودياثة – سكس جديد 2026
وليد صحبي ف حارتنا قدي ف السن
عندو اخت اسمها ولاء عندها 30 سنه
واحنا الاتنين عندنا 20 سنه
ولاء امها مليانه شوي ولاء بقي طالعه عمله زي الملبن جسمها ابيض اوووي وزاي الجيلي
كانت متجوزه وعندها ولد وبنت صغيرين
كنت دايما لما بروح عندهم بتمنه اشوفها هناك بقعد اهزر معاها واوقات هيا بتقعد تزوق فيا
ف يوم سمعت من ناس صحابي ان حد شافها طالعه من بيت واحد جارهم مطلق
وبعد يومين اتاكدنا ان كل حاجه صح والكاميرا محل قصدهم جيبها كانت دخله الساعه 8 الصبح بعد ماجوزها خرج للشغل وطلعت بعدها بنص ساعه كانت بتدخل للراجل ده كل يومين
وبعد اسبوع من المشاكل اطلقت وعيالها ابوهم خدهم مع امه مرت فتره وانا كنت بروح عند وليد نلعب بلاستيشن عندهم وكنت بشوفها وبضحك معاها وهيا ولا كان في اي حاجه وبهدوم البيت
وف يوم قررو يروحو راس البر وانا تقريبا كنت زي ابنهم طول النهار عندهم واكل معاهم وكنت نفسي يقولو ليه تعالي معانا عندهم عربيه مش عارف اسمها بس بكبنتين عربيه نضيفه اوي وصندوق ورا
كانو بيتكلمو بليل وانا قاعد معاهم انهم هيخرجو الفجر مشيت وانا بقول ياريتني كنت قولتلهم جاي معاكم روحت وطول اليل مجاليش نوم عشان لو تلفوني رن من وليد وفضلت سهران لساعه 3 لقيت وليد بيرن عليه وقالي يلا عشان تاجي معانا انا علطول قومت وطلعت زي منا بنطلون وتحت بوكسر وتشيرت وفانله تحتو
لقيتهم مجهزين كل حاجه انا ركبت ورا و ولاء كانت ف النص ووليد جنب ابوه وامه ورا معانا وكل الاكل ف الصندوق قعدنا وعرفت ان عم محمد ابو وليد معاه شقه صحبو وهنام هناك يومين وانا ف الطريق انا فخادي بتلمس فخاد ولاء وانا كنت بقربها اكتر وهيا لحظت كده وانا كان نفسي بس ابوسها من شفايفها الي تتاكل اكل بجد
ووشها البيض تحس انه عايز يتناك
انا زوبري وقف ف البنطلون وام وليد نامت وانا بتخيل ولاء بتمصلي وزوبري وقف وانا فخادي بتلمس فخادها وهيا قالتلي انت مجبتش هدوم لنفسك قولتلها **** نسيت وليد قالي انكم جهزتو وانا طلعت علطول قالت بصوت واطي انا الي اقنعت بابا يجيبك معانا تسلي وليد
قولتلها وانا كنت هموت زاجي معاكم ابتسمت وقالت ليه قولتلها عشانك وانا محروج بس خلاص مفيش حاجه اخاف منها هيا بتتناك اصلا
قالت عشاني ازاي قولتلها يعني بحب اشوفك دايما واضحك معاك وكده ضحكت وقالت بس كده
بصتلها ولقيتها بتعض ف شفايفها انا دورت وشي وزوبري وقف اووي وعمله خيمه
وانا محروج انها تقولي كلمه كده او كده
ولقيتها بتلعب ف تلفونها انا بصتلها قالت افتح نت
فتحت النت عندي ولقيتها بعتالي رساله كتبه عجبتك فخادي الي عمال تحك في من الصبح
انا محروج ابصلها وهيا قالت تاني حكها اوووي شوي وبصتلها وهيا عضت ع شفايفها
ولقيت رجليها بتدوس ع رجلي
وكتبت انت شكلك تعبان اوووي
بصتلها وقولتلها ببوقي بصوت واطي اااه تعبان اوووي ضحكت ف الواتس وقالت طب ماتريح نفسك قولتلها مش بعرف اريح نفسي
قالت عايز حد يريحك قولتلها هتعرفي تريحيني
وانا زوبري بيشد اوووي ودخلتو مابين رجلي بسرعه هيا بصالي وقالت خبيتو ليه سيبو اتفرج عليه انا مستغرب من كلامها وتاكدت انها شرموطه روحت سيبتو ووقف تاني وقولتلها عجبك قالت لما ادوق الاول وانا مستغرب من كلامها
كتبتلها عايزه تدوقي ايه
قالت الي بيخرج لبن انا حاسس من كلامها ان انا هنزل قولتلها بتحبي البن وانا وشي ف التلفون مش عايز ابصلها لحد يلاحظ حاجه
لقيتها بتقولي ايووه بحب البن اوووي
قولتلها اقولك ع حاجه وماتزعليش وتجوبيني بصراحه قالت قول مش هزعل
قولتلها هو فعلا انتي كنتي بتنامي مع جارك
قالت ايووه قولتلها ليه قالت كده
قولتلها يعني بتاعو اكبر من جوزك مثلا
قالت ايوه اكبر من جوزي ومش بينزل بسرعه
قولتلها ايوه نص ساعه وهيا ضحكت
وقالت انت هتقعد قد ايه
حطيت وشي ع كرسي ابوها الي اودامي وبصتلها وهيا بتعض ع شفايفها ولقيتها بتقولي طلعو كده قولتلها اطلع ايه وانا ببصلها قالت اشوفو بس ودخلو تاني قولتلها لا مينفعش قالت ماتخفش ماما نايمه وانت محدش هيشوفك
وانا كنت رافض لقيتها اخدت شنطه هدومها صغيره كده من تحت رجليها وحطتها ع فخادها وعملت نفسها نايمه واتفاجئت بايديها ع زوبري انا اتخضيت وببص عليها وهيا وشها ف الشنطه والي طمني ان وليد كان نام وايديها ع زوبري من فوق الهدوم انا مسكت ايديها وبقيت اخليها تمسك زوبري اووي وهيا راحت دخلت ايديها ع زوبري ومسكتو انا كنت خلاص هتجنن اول مره حد يمسك زوبري انا باصص ليها وهيا بصالي وبتقولي بشفايفها كبير اووي وانا جمدت قلبي وروحت طلعت زوبري كنت واثق ان محدش هيشوفنا انا ورا كرسي ابوها ووليد وامو نامو
وهيا عملت نفسها نايمه وانا كذالك طلعت زوبري هيا مسكتو وفضلت تضربلي عشره وانا باصص ليها وبعد 5 دقايق من لعبها ف زوبري
قولالها هنزل هيا مسكتو وحطت صباعين ع فتحت زوبري وانا بنزل ولبني بيرد ف صوابعها
لما نزلت كل لبني لقيتها بتاخد ايديها براحه وبتطلع لسانها وبتبلع لبني من ع ايديها لما بلعتو وراحت تاخد الي ع زوبري وشعرتي تبلعو وانا دخلت زوبري ومن التعب نمت وكنت مبسوط
صحيت وكنا قربنا كانو كلهم صاحيين وكانو بيتكلمو مع بعض وانا ببص ل ولاء
وهيا وهيا قالت كل ده نوم ولقيت وليد بيبص
قولتلهم منا شوفتكم كلكم نمتو قولت انام
وهيا فخادها لزقه ف فخادي روحنا راس البر بس الشقه كانت بعيده شوي عن البحر وكمان مطرفه اوي مفيش ناس كتير والناس شايفينها من بعيد اوي كان مكان هادي شويه طلعنا الشقه كانت غرفتين وصاله فطرنا ووليد عطاني شورت من بتوعو وانا قلعت البنطلون ولبست الشورت وقولت يلا ياوليد قالي يلا وخرجنا عشان توصل للبحر 5 دقايق مشي ونزلنا البحر ساعه كنت بعرف اعوم انا ووليد وروحنا وكنت بنشر البوكسر ولبس البنطلون التاني ع الحم بس مش بيلزق ف الجسم
هو موضح زوبري شوي بس انا مداري يعني
نمت تاني ف الصاله وصحيت الساعه 4 ونص وليد كان نايم ولقيت ام وليد لبسه بنطلون اتسرتش وفوقو عبايه للركبه وابو وليد شورت للركبه وفانله وولاء لبسه بنطلون استرتش اسود ولبسه عبايه خفيفه شوي ومنظر رجليها البيضه كانك عايز تنيكها في رجليها بصتلها وقولت انا هنزل ولقيت ولاء بتقولي خدني معاك ونزلنا ومشينا بخطوات بطيئه وهيا بتقولي لبنك حلو اووي قولتلها وانتي حلوه اوووي قالت بجد قولتلها اها اووي قالت يعني اتاكل قولتلها تتاكلي اكل
قالت وانت مش هتاكلني بصتلها وقولتلها نفسي قالت ياخربيتك ياعبده انت بتهيجني ياخربيتك واد قولتلها جارك كان بينزل فين قالت ف كل حتي قولتلها مش خايفه تخلفي قالت تؤتؤ باخد حبوب منا واخده حبوب عشان لو حصل بينا حاجه
قولتلها انا بتاعي هينفجر
قالت خليه ينفجر ف بوقي كنت عايزه انزل امصلك بس خوفت بابا يشوفني
انا ماشي جنبها ولقيت واحد من البلكونه بيعكسها كان بعيد شوي بيقولها ايه ياقمر تاجي
انا قولتلو مالك ياكسمك يابن الشرموطه هيا قالت سيبك منو وانا مشيت وهو قالها ااااه ع جسمك ااااه ملبن وهيا ساكته وحودنا من شارع تاني
وقالت سيبك منو قولتلها ازاي يعني قالت تعالي كده ولقيتها راحت من شارع تاني وبعد شويه لقيت نفسنا اودام العماره بتاعتنا تاني طلعت معاها وهيا طلعت المفتاح من جيبها وقالت دي نسخه تانيه وفتحت وقالت بابا محدش رد لقيتها دخلت وانا دخلت وهيا وليد ماما وبصت ف كل حته مفيش حد قالت يبقي خرجو واخدتني ع المجلس وقعدتني وقالت سيبك نفسك خالص انا قعدت وهيا نزلت الشورت وطلعت زوبري ونزلت تمصو وانا قاعد وهيا فضلت تمص ف زوبري 5 دقايق وتلفونها رن كان ابوها قالتلو انا رجعت نسيت حاجه وجاي وراكم دلوقتي
وقفلت ونزلت تكمل مص وانا ف دنيا تانيه وبعد شويه نزلت ف بوقها وهيا مصت كل نقطه نزلت من زوبري وقللت يلا نمشي وهيا لسه بتفتح الباب قولتلها وانتي مش هتنزلي قالت ياريت بس هنتاخر اووي انا مش بنزل بسهوله
قولتلها تعالي وشديتها ع الحيطه زنقتها وبوستها من شفايفها وهيا بتبوسني وحطيت ايدي ع كسها من عند من فوق العبايه ورفعتها وحطيتها ع كسعا من فوق البنطلون وبدات ادعك كسها وهيا اااااه وانا بدعك اووي وهيا اااااااه قولتلها عايز اشوف كسك ياشرموطه يامتناكه
قالت برحتك انا نزلت ع ركبي نزلت بنطلونها بالكلوت وشوفت كسها كان بينزل عسل بسيط وشكلو يجنن احمر من بره ومن جوه وردي
قالت عجبك قولتلها شكلو حلو اوووي
وهيا لسه بتتتكلم روحت حطيت شفايفي ع كسها ببوسو وبشفط في وهيا اااااااه ااااااه بتعمل ايه
وهيا كنت متعلم من السكس
هيا وقفه وفاتحه رجليها وانا نازل ع كسها لحس وفضلت 10 دقايق من لحس وعض ف كسها لما هيا نزلت ع وشي غرقتني انا عسلت وشي وهيا نضفت كسها ونزلنا وبنتكلم قالت تصدق عمر محد لحس كسي قبل كده قولتلها كام واحد نام معاك
قالت اممم 3 قولتلها غير جوزك قالت لا بجوزي قولتلها حوزك وجارك مين التالت ضحكت وقالت مش هقولك ووصلنا وهما كانو ف البحر واحنا قعدنا تحت الشمسيه وقولتلها طب اي زوبر ريحك اكتر قالت هو الممتع بتاع الراجل الي مش هقولك عليه بس الاجمد بتاع جاري
بس لسه انت بقي لما نجرب مع بعض هشوف بتاعك عامل ازاي قولتلها بتعرفي تعومي قالت لا
قولتلها تحبي اعومك قالت تعومني ازاي
قولتلها هنزلك البحر ودخل بتاعي عندك وهو هيرفعك ضحكت وقالت هو جامد كده قولتلها اوووي قالت حد يشوفنا كده
قولتلها ياخربيتك زوبري وقف قالت انت لسه منزل قولتلها طيزك مفتوحه ضحكت وقالت ايووه مفتوحه جوزي فاتحه وجاري كمل فيها
قولتلها مش عايزه تفتحيها خالص قالت ياريت
دي حته بتاكلني قولتلها ناويه تتجوزي تاني
قالت طبعا لازم اتجوز ده انا لسه عايزه اتناك ف الحلال قولتلها تعالي اتجوزي ابويا عشان تبقي جنبي علطول وهيا ضحكت وقالت عايز تنيك مرات ابوك ياوسخ قولتلها مرات ابويا شرموطه هنيكها ف كل حتي قالت بس بقي شكلهم طالعين وداري بتاعك ده انا خبيتو في فخادي
وطلعو الا وليد لما زوبري بقي هادي نزلت معاها وبقينا نروح بعيد ولقيت ولاء نزله وبتشاور ل وليد هو راح ونزلت البحر وبعد فتره مكنش في حد جنبنا كل عايله بعيده عن بعض شويه
لمحت وليد ايدو ع طيز اختو ولقيتها بتقولو علمني اعوم وهو بقي بيرفعها من وسطها
وانا وقف اتفرج وزوبري وقف ومنظر بزازها وهيا لزقه ف هدومها كان يجنن كنت حاسس بحلمات بزازها بارزه شويه وهو بقي يعلمها وبيحسس ع جسمها وهيا قالت تعالي علمني انت وليد مش عارف وليد بعد وانا قربت منها وقولت ل وليد تعالي نعملها مع بعض قالي ماشي
واحنا كل واحد رافع فخاد وكتف وكانها بتعوم ووانا كنت بصوابعي بقرص جنب كسها وكانت بتطلع اصوات تجنن كانها خايفه تغرق وكده
وطيزها مرفوعه لفوق وقالت كفايه انا تعبت وعملت وانا طلعين وراها ووليد مركز ف طيز اختو كانت عريضه وشكلها يجنن راحت طلعت ع الشط وراحت موطيه وطيزها بارزه ف وشنا والعبايه دخله ف طيزها وشكلها ناار انا عملت نفسي مش واخد بالي وقعدنا مع اامه وابوه
وانا قاعد وزوبري حاسس انه خلاص لحقت نفسي وقولت انا هنزل الميه وجريت علطول قبل ماحد يلمح ونزلت وبقيت ابص عليهم وشوفت ولاء ووليد نزلو تاني الميه وبيحاول يعلمها وهيا ع وش الميه وانا لامح ايدو ع كسها وانا مستغرب وفضلت ابص وانا عامل نفسي بعوم
لما هيا وقفت وقالت مش هعرف وبتضحك وقالت ل اخوها وبعدين انت مش بتعرف تعلمني عبده بيعرف وقالت علمني قولتلها اخوك بيعوم احلي مني قالي قولها ياعم قربت مني وانا وقف ولقيت ايديها بتمسك زوبري وقالت بس هو مش بيعرف يعلمني صح وانت بتعرف تعلمني وسابت زوبري ووليد بقي يعوم بعيد عننا وهيا بتقولي هو زوبرك وقف ليه قولتلها وقف عليك طبعا
قالت مش عايز تريحو بقي جوه كسي
قولتلها انتي بوظتي اعصابي قالت يلا علمني وهيا بترفع نفسها ع الميه وانا حطيت ايدي ع بطنها برفعها وهيا قالت لا مش كده حط ايد عند كسي وايد ع صدري قولتلها اخوك قالت سيبك منو اسمع كلامي بس انا روحت ماسك بزها جامد وايدي فوق كسها كانت رافعه العبايه لحد وسطها وربطاها وفاتحت رجليها وايدي ع كسها وانا بضغط ع الاتنين وهيا تقولي جامد وانا بضغط ع كسها اوووي وعامل نفسي بخليها تعوم وكان وليد بيبص من تحت لتحت بقولها وليد بيبص علينا قالت مايبص وانت كنت بتبص علينا قولتلها هو عارف ان انا كنت بتفرج قالت ايووه
قولتلها هو وليد الي قولتي عليه غير جارك وجوزك ضحكت وقالت مش لازم تعرف
وبعدين اضغط ع كسي جامد وماتقلقش من وليد
انا قلبي جمد وفضلت اضغط ع كسها اووي وهيا قالت تعالي ي وليد وليد قرب مننا وانا زي منا قالت شوفي كده ضهري مظبوط وليد بيحسس ع ضهرها وقالت براحه ياعبده تعبتني انا اتحرجت وهيا وقفت ع رجليها وقالت ليه ايدك تقيله ياعبده مش زي ايد وليد خفيفه
وانا مش عارف اقول ايه لقيتها بتقول لينا دارو عليه كده درينا عليها ولقيت دخلت ايديها جوه البنطلون ووانا مستغرب منها وانا ببص علي وليد وهيا بصلي ومحدش اتكلم ولقيتها بتقول ااااه بصوت واطي اووي وناعم انا زوبري خلاص
وليد بيقولها مالك قالت عبده ضغط اوي تحت الكلوت دخل جووه وجعني وانا مكسوف اوووي
ولقيتها بتقول ايه رايكم انتم الاتنين تعلموني مع بعض رد وليد قالها ماشي قالت يلا وراحت تعوم واحنا كل واحد مسكها وقالت عايزه اعوم ع ضهري وقلبت نفسها وكل واحد مسك طيز انا بقيت افعص اووي ووليد بردو
وهيا طلعت اااه دوبتني بتقول براحه شوي
وانا زوبري هينفجر لقيت وليد بيضغط علي شفايفو وبيبص ل اختو و ولاء ااااه براحه براحه
وانا ببص ع وليد شادد اعصابو وهيا اااااه ياخربيتك براحه وراحت نزلت ووقف وقالت انت بتقرصني ي وليد وجعتني اووووي
ولقيتها بتحسس ع طيزها وراحت قالت انا خارجه وخرجت وانا مش عارف اقول ايه وخرجنا وراها وانا زوبري مخبيه قبل ماطلع قعدنا ولقيت عم محمد قال هننزل شويه عشان نروح بقي
واخد مراتو ونزلو وانا نمت ع ضهري وزوبري وقف وعامل خيمه ولقيت وليد نام جنبي ع الفرشه
و ولاء قاعده ع الكرسي راحت قعدت جنبنا وقالت خودوني ف النص قالها وليد تعالي وراح موسع ليها وقعدت وقالت الميه حلوه اووي اتهارده
قالها قال يعني انتي كل يوم هنا
قالت كنت هنا مع جوزي من شهر ومكنتش حلوه كده بس انهارده حلوه اوووي وشكلها هتبقي احلي مصيف انا مبسوطه انكم معايا انتم الاتنين
معايا جوز رجاله تعرف ياوليد واحنا جايين واحد عكسني بس عبده مسكتش وشتمو لولا ان الواد ف البلكونه وبعيد كان عبده هيعمل مشكله معاه
قالها وهو متعصب قالها قالك ايه ابن المتناكه ده
قالت بيقولي جسمك جميل تعالي وانا هريحك
قالها ابن الشرموطه قالت سيبك منو وهو شكلو وحش اصلا وبعدين انا معايا جوز رجاله جنبي هبص ل ده وانا لمحت زوبر وليد وقف
وانا زوبري بين فخادي راحت نامت وسطنا
وقالت هو ليه ماينفعش الواحده تتجوز اتنين
وليد قالها هتتعب معاهم وبيضحك قالت بس انا محدش يقدرلي وانا بسمع الكلام وببص ع عم محمد ومراتو وحاسس انه بيقفش ل مراتو لازق فيها اووي ولقيت ولاء بتقولي انت مش بترد ليه قولتلها ف ايه معلش كنت بفكر ف حاجه
قالت رد ع صحبك بقولو ايه ياوليد
قالي ولاء بتقول ان احنا الاتنين منعرفش نكتفها قولتلو مش عارف ضحكت وقالت ايه رايكم نجرب بليل تحولو تكتفوني بس لما بابا وماما ينامو وليد قالها ماشي وفضلو يتكلمو وروحنا بعد المغرب طلبنا دليفري واتعشينا وبعد الساعه 11 دخل عم محمد ومراتو ينامو وولاء قاعده بالبنطلون والتشيرت وصدرها وقف وطيزها تهبل اووي
وبعد ربع ساعه قالت تعالو نلعب جوه يلا ودخلنا وكنت لابس البنطلون بس البوكسر والشورت غسلهم ونشرهم ووليد لابس شورت لفوق الركبه وفانله وانا تشيرت ع الحم
ودخلنا الاوضه وولاء قالت اول مره كل واحد لوحدو الاول واذا كسبت كل واحد لوحدو انتم الاتنين هتبقو عليه والي يكسب ع احكام
مهما كان الحكم يتنفذ وافقنا وقولت وليد الاول قالت ماشي اوقف ع الباب بس المهم محدش يعمل صوت عشان محدش يصحا وقفت ع الباب وببص عليهم ووليد بيستعرض عضلاتو المفسيه
راحت مسكتو واخدتو مقص ونامت فوقو وهيا يزوق فيها ويروح يمين وشمال وهيا راحت قاعده علي زوبرو وانا ببصلها وهو تحت منها وحاسس ان وليد بيهز زوبرو ع كسها وهيا بعد شويه بقت بتحك كسها ع زوبرو وانا ببص عليهم وبعد 3 دقايق وانا زوبري بقي نااار وصاروخ لقيتها بتنادي عليه قالت صحبك خلاص استسلم تعالي دورك وقف وليد وزوبرو وقف اووي ف الشورت
انا دخلت وقالت عجبك قولتلها انتي حلوه اووي
قالت تعالي انت هتجنني وراحت مسكت زوبري وراحت مسكتها وزقيتها ع السرير ونمت عليها وزوبري ع كسها بحكو فيها وانا مكتفها وهيا بتحك كسها ع زوبري وقالت نام ع ضهرك انا ف لحظه نمت وهيا قاعده ع زوبري وبقت بتحك كسها ع زوبري وفضلت تحك كسها ع زوبري وكان زوبري ناااار وصاروخ وقف قالت ماتتكسفش من وليد
وقالت ف ودني وليد الراجل التالت الي كنت قولتلك عليه وبتضحك وفضلت تحك كسها ع زوبري جامد وبقت تطلع اهات ااااه اااااه
وانا زي منا لما وليد قالها كسبتيه قالت ايوووه كسبتو بس تعبني اووي فرهدني عبده جامد اووي
وليد دخل وقفل الباب هيا وقفه ع ركبتها واحنا زيها ع السرير وقالت هنعد لحد 3 والي يمسك التاني والي يستسلم يتساب اتفقنا وهيا عدت واول ماقالت 3 وليد زقها ع السرير وقعد تحت صدرها ولقيتو وهيا مش عرفه تتحرك ولقيتو بيمسك ايديها وهيا بتحسس ع زوبرو
وهو بيقولها كده اتمسكتي وهيا بتنشف جامد وراحت نيمتو ع ضهرو تاني وقعده بكسها ع زوبرو بتحك في وانا زي منا وليد قالي امسكها ياعبده انا لزقت فيها من ورا ومسكتها من بطنها وزوبري ع ضهرها وبشدها براحه ومحستش غير بايد بتشيل ايدي وتحطها ع بزازها وانا مسكت بزازها الاتنين وضغط عليهم وشديتها عليه وانا نمت ع ضهري
وهيا فوقي طيزها ع زوبري وانا زوبري ف دنيا تانيه بطيزها الكبيره دي لقيت وليد نام عليها واتعملت زي السندوتش ووليد كانو بينيكها ف كسها وهو فوقنا ولقيتو شدها واخدها ف حضنو ونام بيها ع ضهرو وانا مسكت زوبري من تحت البنطلون وروحت حطيتو ع طيز ولاء ونمت عليها خالص زوبري بقي بينيك ولاء ف طيزها وانا بقيت كاني بنيكها ف طيزها وبروح وجاي ع طيزها وهيا اااااه ااااااه كمان كمان ووليد نازل فيها بوس
وبعد شويه قومت من عليها عشان تعبت واتا زوبري وقف اووي ورجعنا وقفنا تاني ع ركبتنا قصاد بعض ووليد قالها تعالي وراح نيمها ع ضهرها وقعد ع صدرها وبقي يفعص ف بزازها
ولقيتها بتفتح رجليها انا مسكت رجليها وبحسس عليها ولمحت وليد بيمسك بزازها وهيا مسكه زوبرو تدعك في وانا بحسس ع فخادها
وقربت من كسها حسست عليه وهيا طلعت اااه ناار انا نزلت اشم كسها ووليد بيفعص ف بزاز
اختو وانا نزلت البنطلون لحد فخادها
والكلوت بتاعها اسود ومفتوح من عند كسها كانو بوابه لزوبرك لكسها كان شفايف كسها خارجه من الكلوت مسكت شفايف كسها وهيا طلعت اااه دوبت زوبري ووليد بص علي وانا ماسك كسها فضلت العب ف كسها وسمعت صوت ولاء مش عرفه تتكلم ببص عليها لقيت وليد مدخل زوبرو ف بوقها انا خلاص اخدت راحتي وروحت مطلع زوبري من البنطلون وبدون اي مقدمات حطيتو ع كسها بدعكو ف شفايف كسها وكان كسها وردي وبيلمع وشكلو يجنن اوووي روحت مدخل راس زوبري ف كسها وهيا بتمص زوبر اخوها
وانا زوبري كان مولع اول مره اجرب احساس زي ده دهل زوبري لنص وولاء بتمص زوبر اخوها روحت دخلت زوبري جامد ولاء ااااااه اااااه براحه وليد دخل زوبرو تاني قالها مفيش براحه ياشرموطه وفضلت يخليها تمص وانا زوبري ف كسها بنيكها براحه وهيا ااااه وتمص وانا ببص ع كسها وفاتح رجليها خالص بعد ماقلعتها البنطلون وزوبري رايح جاي ف كسها
وهيا اااااااه ولقيت وليد مطلع زوبرو من بوقها وبينيك بزازها وانا بنيك ف كسها وهيا امممم ااااه كمان وانا بقيت انيك بعنف ومستحملتش بصراحه بعد 7 دقايق نيك نزلت ف كسها وانا بقول ااااه اااه وهيا كذالك خرجت زوبري من كسها ولبني بينزل راح وليد نزل لكسها ودخلت زوبرو علطول ف كسها وهيا شغاله اهاات وبزازها رايحه جايه وحلماتها الوردي البارزه اووي انا نزلت ع بزازها مص علطول وبدل مابينهم ورجع ل شفايفها ابوسها وبصباعي اقرص بزازها وهيا اااااه ااااااه وقالت ادعك كسي انا مديت ايدي ع كسها ووليد بينيكها بقيت ادعك ف زنبورها الصغير ودعك كسها وهيا ااااااه ولقيت ميه بتنزل ع زوبر وليد وجسمها بيرتعش ولقيت وليد بينزل ف كسها كمان ونام جنبها وانا ف حضنها ابوسها وهيا نايمه وقالت مش قولتلكم مش هتقدرولي انا بضحك ولقيت وليد بيقولها انتي لسه ماشبعتيش ياكسمك طب تعالي وراحت شدها وهيا قعدت ع زوبرو والبن بيخرج ع فخادو ودخل زوبرو تاني ف كسها وبقي يبنيكها انا جيبت الكلوت ف جنب وبتفرج ع خرم طيزها وكان مفتوح شوي
حطيت صباعي عليه وهيا علطول بصتلي وبتعض ع شفايفها ووليد بينيكها ف كسها انا دهلت صباعي ف طيزها دخل بسهوله وعلطول مسكت زوبري ودخلت راسو ف طيزها وهيا صوتها زاد
ودخلتو ف طيزها وهيا ااااااه وانا دخلتو وسيبتو وحاسس ان خرم طيزها هيقطم زوبري فضلنا ننيك فيها وهيا ااااااه خلاص خلاص وانا بنيك ووليد نزل ف كسها وانا لسه بنيك فيها وبعدها ب5 دقايق نزلت ف طيزها ونمنا حنب بعض مش قدرين هيا ااااه حلو اوووي ياخربيتكم انا جسمي وجعني منكم وراحت تبوس اخوها وبتقولو مش قولتلك لما يكون عبدو معانا هننبسط
قالها احلي مره انيكك فيها
قالتلو ولسه الي جاي احلي وانا نايم جنبها وماسك بزازها بهز فيها قالت بزازي عجبينك قولتلها كل حاجه فيك عجباني قالت زي ايه
قولتلها بزازك وشفايفك وكسك وطيزك الملبن
راحت قالتلي كده تفشخ طيزي وانا الي مفكره هتدخلو براحه قالها اخوها لو انا منو مكنتش هرحم طيزك وراح حضنها من ورا وانا حضنتها من اودام وانا ببوسها وبدعك ف بزها وزوبري وقف عند كسها وانا حاسس بايد وليد بيلعب ف كس اختو وانا مسكت بزها ومصيتو وبعض ف حلماتها وهيا بتحسس ع دماغي وانا سمعت منها اااااه ورا بعض رجعت بدماغي لقيت وليد رافع رجليها وبينيكها ف طيزها انا لزقت فيها اووي وببوسها ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وانا ماسك وشها ببوس كل حته في وهيا قالت مص لساني طلعت لسانها وانا اخدتو ف بوقي وفضلت امصو وزوبري ف كسها داخل طالع وصوت النيك مولعني
فضلت انيك في ولاء وبزازها البيضه
افعص فيهم ونزل فيها بوس ووليد بينيك ف طيزها كانت زي السندوتش ف وسطنا وليد نزل ف طيزها وانا نمت عليها وهيا فاتحت رجليها وانا بنيكها جامد وهيا بتقول اااااه ايوووه كمان جامد ياعبدو جامد وانا نايم فوقها وبهبد ف كسها وكسها من جوووه ناااار مولعه مسكت بزازها الاتنين
اضغط عليهم وزوبري بيهبد ف كسها وهيا اااااااااه ايوه كمان كمان وانا بنيك اوووووي وهيا حضنتني وكتفت رجلي وبقت تبوسني وزوبري جوه كسها وانا حاسس بنار ف زوبري ولاء بتنزل عسلها ع زوبري فضلت حضناني وانا نزلت مرتين ولسه بنيك ومش عايز انزل هيا سابتني انا قومت من عليها وزوبري غرقان عسل من عسلها والبن خليتها تنام ع جنبها وانا قعدت بركبي عند طيزها ورفعت طيز لفوق وكسها ظهر دخلت زوبري ف كسها وبقيت انيكها وهيا تصوت بصوت واطي اااااااه ااااااه تعبت كفايه وانا نفسي انزل بس مش عارف
روحت نيمتها ع بطنها وفتحت طيزها ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيكها من ورا وبعد دقيقتين نزلت كميه لبن ف كسها كتير اووي اول مره انزل كده وانا نايم وزوبري وقف نص وقفه وانا نايم عليها ومش عايز اقوم احساس نومي علي طيزها ده احساس حلو اوووي
نمت ع ضهري جنبها ووليد قام يتشطف
وولاء قالت لبنك جوه بطني قولتلها كسك حلو اوووي قالت وانت زوبرك كبير وحلو اووي
وشديد اوووي قالت هخليك تعيش معايا احلي ايام هتعيشها قولتلها وليد كان يعرف ان انتي بتتناكي مع جارك قالت ايوه وكان بياجي بردو لما جوزي يخرج وينام معايا ولما اطلقت فتحتو ف موضوعك واتفقت معاها نجيبك معانا هنا
وياريت كنت معانا من زمان
قولتلها جسمك حلو اوووي قالت جسمي رجاله الحاره كلها هتموت عليه بس مش اي حد يلمسني غير بمزاجي قولتلها وبعدين ياواد انا طيزي دي ماتنكتش من زمان ومكنتش ناويه اتناك فيها بس خليتك تنيكها برحتك وشوفتك اخويا مصدق وكمل بعدك ف طيزي قولتلها عايز استحمه معاك قالت مانت هتستحمه معايا امال مين هينضفني وينضف البن الي ف كسي ده وبوستها وبعد شويه خرج وليد لابس بوكسر ووقفت انا وولاء واخداتني واحنا ملط دخلنا الحمام
وفتحنا الدش وهيا بقت تحميني ومسكت زوبري تنضف فيه جامد وانا بدعك في كل حته ف جسمها وكانت ملبن ف ايدي جيلي بزازها وطيزها وقولتلها مش خايفه من حد يدخل علينا قالت تؤتؤ مش خايفه قولتلها لو ابوك دخل علينا هيموتنا
ضحكت وقالت مش هيتكلم حتي لو شافك راكب فوقي قولتلها ازاي مش فاهم قالت نضف بس كسي الغرقان من لبنك ده وفضلت ادعك كسها والدش شغال ودخلت صباعي ف طيزها انضف وبعد لما نضفت خالص نشفت جسمها وبقيت ابوس فيها كل ف جسمها حتي كسها بوست كل حتي فيها وكنت زنقها ف الحمام وماسك شفايفها بقطع فيها وهيا قالت كفايه عشان ماتتعبش ببصلها وبقولها بزازك طريه اووي ضحكت وقالت انا كلي طريه ومسكت زوبري وشدتني وخرجنا ودخلنا الاوضه ولبسنا ونمنا كلنا جنب بعض ع السرير كان كبير اليوم راح صحيت ع حد بيمسك زوبري انا بحسب كل ده كان ف الحلم بس لما ركزت لقيت حد بيمسك زوبري بجد عملت نفسي لسه نايم
وزوبري دخل ف حاجه دافيه وانا لقيت زوبري بيتمص براحه انا فتحت عيني شويه لقيت ام وليد انا غمضت وبقيت مستغرب وزوبري ف بوقها تمص في وانا مش عايز احسسها ان انا صحيت
وبقت تمص جامد شوي وانا مستحملتش ونزلت ف بوقها وهيا بلعت لبني كلو ومشت وانا مش مستوعب الي حصل فضلت زي منا لحد ماهيا دخلت تصحي الكل وصحتني اخر واحد وصحينا وولاء بصالي وبقت تتكلم معايا وقولتلها ع الي حصل قالت الشرموطه هتفضحنا قولتلها طب ماتفهميني يا ولاء وانا **** ماهفتح بوقي
راحت حضناني وقالت شوف هجبهالك بختصار انا بتناك من وليد وماما بتتناك من بابا ووليد
وبابا مش بيحب يلمسني وماما عايزاك بس بابا رافض اوعي بابا يشوفك بتعمل حاجه فيها
وانا مستغرب كل ده ليه قومنا غسلنا وشنا وهيا بتعمل اكل ف المطبخ وراحت ولاء حضنت امها من ورا وعطتها بوسه من خدها وانا وقف وقالت ادخل صبح ع ماما زي منا عملت كده
انا قربت منها ولزقت فيها من ورا وحطيت ايدي علي وسطها وضميتها عليه اوووي وبقولها صباح الخير قالت صباح الفل ياعبدو انا حضنها وزوبري وقف و ولاء بتضحك وقالت كفايه بقي ولا مش عايز تبعد انا حضنها وروحت بايدي مسكت بزازها وهيا ساكته وروحت ماسك بزازها الاتنين وضغط عليهم اوووي وهيا طلعت ااااه تجنن
رجعت لورا وزوبري صاروخ وولاء بتضحك وقالت انا دخله البس خلي بالك من بابا انا وقفت جنب ام وليد وهيا ماتكلمتش وبتعمل الاكل
وقولتلها انتي حلوه اووي ي ام وليد
قالت لما نكون لوحدنا قولي يا شوشو اسمها شيماء
قولتلها انبارح في الميه كنتو بتعملو ايه هيا ضحكت وقالت كنت شايفنا قولتلها ايوه قالت عمك محمد كان هيفضحنا قولتلها انا وقفت جنبها وهيا بتبص وقولتلها مصك حلو اوووي هيا اتحرجت وانا حطيت ايدي ع بزها احسس عليه
وهيا بتكمل روحت وقفت وراها وزوبري وقف ع طيزها وحضنتها جامد وزوبري مابين طيزها ولما سمعت الباب بيتفتح رجعت لورا وعملت ان انا بغسل وشي وخبيت زوبري طلع ابو وليد ودخل الحمام اول ماقفل الباب روحت علي شوشو وحضنتها تاني وهيا بتضحك وقالت هيطلع دلوقتي انا مسكت طيزها بايدي ووقفت جنبها
وهيا بتبصلي روحت واخد شفايفها ف بوسه وهيا اتجاوبت معايا وف لحظه بعدت عنها ومشيت
وقعدت ف الصاله مع ولاء ووليد
وهيا بتضحك وابو وليد خرج وقعد جنبنا ووليد صحا وفطرنا وشربنا الشاي وانا عيني ع ام وليد صحبي والوقت بيعدي ونزلنا العصر قعدنا ع البحر
وكان مليان شوي احلي حاجه ف المنطقه دي كلهم عائلات ابو وليد اخد مراتو ونزلو ووليد نزل معاهم وبقيت اكلم ولاء وهيا بتقولي انت جننت ماما
قولتلها هو لو كنت نكتها ف المطبخ كانت هتتكلم
ضحكت وقالت لا مش هتتكلم وهيا كانت عايزك تنيكها ف المطبخ اصلا بس انت كنت خايف
قولتلها هيا قالتلك كده قالت ايووه
وانا بتفرج ع امها ف الميه وطلعو وجسمها مليان شوي وانا ببص ع جسمها والهدوم لزقه في
وهيا بصالي وبعد ما الجو هدي شويه نزلت البحر وولاء نزلت معايا هيا ووليد وكررنا نفس الي حصل انبارح من تقفيش وتفعيص ولقيت ابو وليد وامه نزلو الميه وبقي يلعبو معانا وطلعنا نمشي شويه ع البحر وانا عيني ع طيز شوشو
خلصتا ورجعنا للشقه ودخل كل واحد يتشطف ودخلو ينامو الساعه 12 واحنا قاعدين
كنا سهرنين والساعه بقت واحده ولقينا الباب بيفتح وخرجت شيماء بنتها بتقولها مانمتيش ليه
قالت مش جيلي نوم قالتلها هو الحج عمل حاجه ولا نام وبتضحك قالت نام
ردت ولاء قالت برحتو اختاري عريس من دول انا مستغرب من الكلام ووليد راح وقف وقال انا واخد امو وهيا بتضحك واخدها ع الاوضه بتاعت ولاء وولاء بتقول عادي عادي تعالي جنبي
قعدت جنبها بقينا بنتفرج ع التلفزيون وهيا ايديها ع زوبري تدعك في وخرجتو وبقت تدعك ف زوبري وقالت عايزني ولا عايز امي
قولتلها لا انتي ضحكت وقالت بجد يعني مش عايز تنيك ماما قولتلها لا عايز بس بحبك عنها راحت فردت جسمها ونامت ع بطنها ومسكت زوبري تمص في وفضلت تمص وانا ف دنيا تانيه ولقيتها قلعت بنطلونها خالص وفتحت رجليها وقالت عجبني لحسك اووي يلا تعالي
انا نزلت وكسها وردي وشكلو يجننمسكت فخادها ونزلت لحس ف كسها جامد وباخد شفايف كسها ف بوسه وبشدهم وبشد زنبورها بشفايفي
وهيا صوتها عالي وفضلت امص ف كسها وولاء نزلت ع وشي ومسحت وشي بكلوتها ودخلت غسلت وشي وولاء دخلت ورايا قالت تعالي ندخل عليهم ولا عايزني لوحدي ها لوحدك قالت تعالي واخدتني ف حضنها ونزلنا ف بعض بوس ووقغت رجليها ع القعده الحمام ودهلت زوبري ف كسها وفضلت انيكها اكتر من ربع ساعه ف طيزها وكسها وخرجنا وكانو قاعدين وقعدنا جنبهم وراحت ولاء مسكت كلوتها ولبستو اودامهم ولبست البنطلون كانت طالعه ملط من تحت خالص
وامها قاعده ولقيت ولاء اخدت امها ع الاوضه وطلعت بعد شويه وقعدت وسطنا وهيا بتقولي لسه فيك صحه تنام مع ماما ولا اقولها مش دلوقتي قولتلها لا في صحه ضحكت وقالت يلا دورك انا دخلت ولقيت شوشو نايمه ع ضهرها لبسه قميص نوم اسود نص صدرها طالع
ولفوق الركبه انا ببصلها وهيا مبتسمه وقولتلها ايه الجمال ده وهيا سكته طلعت ع السرير ودخلت مابين رجليها وقولتلها وليد نزل فين قالت ع طيزي قولتلها احسن حاجه انا حطيت ايدي ع فخادها احسس عليها ورفعت قميصها ومكنتش لبسه اي حاجه تحت ببص ل كسها كان مبطرخ واحمر اووي قولتلها كسك شكلو حلو اوووي
حطيت ايدي ع كسها احسس عليه
وهيا مغمضه عنيها نزلت اشم في وطلعت لساني مشيتو ع كسها رايح جاي وفتحت كسها كانو مغاره ضالمه دخلت لساني ف كسها وبقيت امص ف كسها وبمص زنبورها الي زي الزوبر الطفل امص في وهيا عمله زي الحيه وانا بلحس كسها وبشفط زنبورها وبقيت زي المدمن ف كسها ودخلت صباعين ف كسها وبقيت انيك كسها المبطرخ وكنت بدخلهم بحس انهم مش هيطلعو من كسها وفضلت كده 10 دقايق ولما لقيتها بترتعش حطيت ايدي علي كسها وبقت تنزل وعسلها بيرد ف ايدي لما خلصت فضلت ادعك ومص تاني ووقفت وقلعت ملط وزوبري وقف ونمت عليها وحطيت زوبري مابين شفايف كسها وقولتلها ادخل ولا عايزه تمصيه…………
عندو اخت اسمها ولاء عندها 30 سنه
واحنا الاتنين عندنا 20 سنه
ولاء امها مليانه شوي ولاء بقي طالعه عمله زي الملبن جسمها ابيض اوووي وزاي الجيلي
كانت متجوزه وعندها ولد وبنت صغيرين
كنت دايما لما بروح عندهم بتمنه اشوفها هناك بقعد اهزر معاها واوقات هيا بتقعد تزوق فيا
ف يوم سمعت من ناس صحابي ان حد شافها طالعه من بيت واحد جارهم مطلق
وبعد يومين اتاكدنا ان كل حاجه صح والكاميرا محل قصدهم جيبها كانت دخله الساعه 8 الصبح بعد ماجوزها خرج للشغل وطلعت بعدها بنص ساعه كانت بتدخل للراجل ده كل يومين
وبعد اسبوع من المشاكل اطلقت وعيالها ابوهم خدهم مع امه مرت فتره وانا كنت بروح عند وليد نلعب بلاستيشن عندهم وكنت بشوفها وبضحك معاها وهيا ولا كان في اي حاجه وبهدوم البيت
وف يوم قررو يروحو راس البر وانا تقريبا كنت زي ابنهم طول النهار عندهم واكل معاهم وكنت نفسي يقولو ليه تعالي معانا عندهم عربيه مش عارف اسمها بس بكبنتين عربيه نضيفه اوي وصندوق ورا
كانو بيتكلمو بليل وانا قاعد معاهم انهم هيخرجو الفجر مشيت وانا بقول ياريتني كنت قولتلهم جاي معاكم روحت وطول اليل مجاليش نوم عشان لو تلفوني رن من وليد وفضلت سهران لساعه 3 لقيت وليد بيرن عليه وقالي يلا عشان تاجي معانا انا علطول قومت وطلعت زي منا بنطلون وتحت بوكسر وتشيرت وفانله تحتو
لقيتهم مجهزين كل حاجه انا ركبت ورا و ولاء كانت ف النص ووليد جنب ابوه وامه ورا معانا وكل الاكل ف الصندوق قعدنا وعرفت ان عم محمد ابو وليد معاه شقه صحبو وهنام هناك يومين وانا ف الطريق انا فخادي بتلمس فخاد ولاء وانا كنت بقربها اكتر وهيا لحظت كده وانا كان نفسي بس ابوسها من شفايفها الي تتاكل اكل بجد
ووشها البيض تحس انه عايز يتناك
انا زوبري وقف ف البنطلون وام وليد نامت وانا بتخيل ولاء بتمصلي وزوبري وقف وانا فخادي بتلمس فخادها وهيا قالتلي انت مجبتش هدوم لنفسك قولتلها **** نسيت وليد قالي انكم جهزتو وانا طلعت علطول قالت بصوت واطي انا الي اقنعت بابا يجيبك معانا تسلي وليد
قولتلها وانا كنت هموت زاجي معاكم ابتسمت وقالت ليه قولتلها عشانك وانا محروج بس خلاص مفيش حاجه اخاف منها هيا بتتناك اصلا
قالت عشاني ازاي قولتلها يعني بحب اشوفك دايما واضحك معاك وكده ضحكت وقالت بس كده
بصتلها ولقيتها بتعض ف شفايفها انا دورت وشي وزوبري وقف اووي وعمله خيمه
وانا محروج انها تقولي كلمه كده او كده
ولقيتها بتلعب ف تلفونها انا بصتلها قالت افتح نت
فتحت النت عندي ولقيتها بعتالي رساله كتبه عجبتك فخادي الي عمال تحك في من الصبح
انا محروج ابصلها وهيا قالت تاني حكها اوووي شوي وبصتلها وهيا عضت ع شفايفها
ولقيت رجليها بتدوس ع رجلي
وكتبت انت شكلك تعبان اوووي
بصتلها وقولتلها ببوقي بصوت واطي اااه تعبان اوووي ضحكت ف الواتس وقالت طب ماتريح نفسك قولتلها مش بعرف اريح نفسي
قالت عايز حد يريحك قولتلها هتعرفي تريحيني
وانا زوبري بيشد اوووي ودخلتو مابين رجلي بسرعه هيا بصالي وقالت خبيتو ليه سيبو اتفرج عليه انا مستغرب من كلامها وتاكدت انها شرموطه روحت سيبتو ووقف تاني وقولتلها عجبك قالت لما ادوق الاول وانا مستغرب من كلامها
كتبتلها عايزه تدوقي ايه
قالت الي بيخرج لبن انا حاسس من كلامها ان انا هنزل قولتلها بتحبي البن وانا وشي ف التلفون مش عايز ابصلها لحد يلاحظ حاجه
لقيتها بتقولي ايووه بحب البن اوووي
قولتلها اقولك ع حاجه وماتزعليش وتجوبيني بصراحه قالت قول مش هزعل
قولتلها هو فعلا انتي كنتي بتنامي مع جارك
قالت ايووه قولتلها ليه قالت كده
قولتلها يعني بتاعو اكبر من جوزك مثلا
قالت ايوه اكبر من جوزي ومش بينزل بسرعه
قولتلها ايوه نص ساعه وهيا ضحكت
وقالت انت هتقعد قد ايه
حطيت وشي ع كرسي ابوها الي اودامي وبصتلها وهيا بتعض ع شفايفها ولقيتها بتقولي طلعو كده قولتلها اطلع ايه وانا ببصلها قالت اشوفو بس ودخلو تاني قولتلها لا مينفعش قالت ماتخفش ماما نايمه وانت محدش هيشوفك
وانا كنت رافض لقيتها اخدت شنطه هدومها صغيره كده من تحت رجليها وحطتها ع فخادها وعملت نفسها نايمه واتفاجئت بايديها ع زوبري انا اتخضيت وببص عليها وهيا وشها ف الشنطه والي طمني ان وليد كان نام وايديها ع زوبري من فوق الهدوم انا مسكت ايديها وبقيت اخليها تمسك زوبري اووي وهيا راحت دخلت ايديها ع زوبري ومسكتو انا كنت خلاص هتجنن اول مره حد يمسك زوبري انا باصص ليها وهيا بصالي وبتقولي بشفايفها كبير اووي وانا جمدت قلبي وروحت طلعت زوبري كنت واثق ان محدش هيشوفنا انا ورا كرسي ابوها ووليد وامو نامو
وهيا عملت نفسها نايمه وانا كذالك طلعت زوبري هيا مسكتو وفضلت تضربلي عشره وانا باصص ليها وبعد 5 دقايق من لعبها ف زوبري
قولالها هنزل هيا مسكتو وحطت صباعين ع فتحت زوبري وانا بنزل ولبني بيرد ف صوابعها
لما نزلت كل لبني لقيتها بتاخد ايديها براحه وبتطلع لسانها وبتبلع لبني من ع ايديها لما بلعتو وراحت تاخد الي ع زوبري وشعرتي تبلعو وانا دخلت زوبري ومن التعب نمت وكنت مبسوط
صحيت وكنا قربنا كانو كلهم صاحيين وكانو بيتكلمو مع بعض وانا ببص ل ولاء
وهيا وهيا قالت كل ده نوم ولقيت وليد بيبص
قولتلهم منا شوفتكم كلكم نمتو قولت انام
وهيا فخادها لزقه ف فخادي روحنا راس البر بس الشقه كانت بعيده شوي عن البحر وكمان مطرفه اوي مفيش ناس كتير والناس شايفينها من بعيد اوي كان مكان هادي شويه طلعنا الشقه كانت غرفتين وصاله فطرنا ووليد عطاني شورت من بتوعو وانا قلعت البنطلون ولبست الشورت وقولت يلا ياوليد قالي يلا وخرجنا عشان توصل للبحر 5 دقايق مشي ونزلنا البحر ساعه كنت بعرف اعوم انا ووليد وروحنا وكنت بنشر البوكسر ولبس البنطلون التاني ع الحم بس مش بيلزق ف الجسم
هو موضح زوبري شوي بس انا مداري يعني
نمت تاني ف الصاله وصحيت الساعه 4 ونص وليد كان نايم ولقيت ام وليد لبسه بنطلون اتسرتش وفوقو عبايه للركبه وابو وليد شورت للركبه وفانله وولاء لبسه بنطلون استرتش اسود ولبسه عبايه خفيفه شوي ومنظر رجليها البيضه كانك عايز تنيكها في رجليها بصتلها وقولت انا هنزل ولقيت ولاء بتقولي خدني معاك ونزلنا ومشينا بخطوات بطيئه وهيا بتقولي لبنك حلو اووي قولتلها وانتي حلوه اوووي قالت بجد قولتلها اها اووي قالت يعني اتاكل قولتلها تتاكلي اكل
قالت وانت مش هتاكلني بصتلها وقولتلها نفسي قالت ياخربيتك ياعبده انت بتهيجني ياخربيتك واد قولتلها جارك كان بينزل فين قالت ف كل حتي قولتلها مش خايفه تخلفي قالت تؤتؤ باخد حبوب منا واخده حبوب عشان لو حصل بينا حاجه
قولتلها انا بتاعي هينفجر
قالت خليه ينفجر ف بوقي كنت عايزه انزل امصلك بس خوفت بابا يشوفني
انا ماشي جنبها ولقيت واحد من البلكونه بيعكسها كان بعيد شوي بيقولها ايه ياقمر تاجي
انا قولتلو مالك ياكسمك يابن الشرموطه هيا قالت سيبك منو وانا مشيت وهو قالها ااااه ع جسمك ااااه ملبن وهيا ساكته وحودنا من شارع تاني
وقالت سيبك منو قولتلها ازاي يعني قالت تعالي كده ولقيتها راحت من شارع تاني وبعد شويه لقيت نفسنا اودام العماره بتاعتنا تاني طلعت معاها وهيا طلعت المفتاح من جيبها وقالت دي نسخه تانيه وفتحت وقالت بابا محدش رد لقيتها دخلت وانا دخلت وهيا وليد ماما وبصت ف كل حته مفيش حد قالت يبقي خرجو واخدتني ع المجلس وقعدتني وقالت سيبك نفسك خالص انا قعدت وهيا نزلت الشورت وطلعت زوبري ونزلت تمصو وانا قاعد وهيا فضلت تمص ف زوبري 5 دقايق وتلفونها رن كان ابوها قالتلو انا رجعت نسيت حاجه وجاي وراكم دلوقتي
وقفلت ونزلت تكمل مص وانا ف دنيا تانيه وبعد شويه نزلت ف بوقها وهيا مصت كل نقطه نزلت من زوبري وقللت يلا نمشي وهيا لسه بتفتح الباب قولتلها وانتي مش هتنزلي قالت ياريت بس هنتاخر اووي انا مش بنزل بسهوله
قولتلها تعالي وشديتها ع الحيطه زنقتها وبوستها من شفايفها وهيا بتبوسني وحطيت ايدي ع كسها من عند من فوق العبايه ورفعتها وحطيتها ع كسعا من فوق البنطلون وبدات ادعك كسها وهيا اااااه وانا بدعك اووي وهيا اااااااه قولتلها عايز اشوف كسك ياشرموطه يامتناكه
قالت برحتك انا نزلت ع ركبي نزلت بنطلونها بالكلوت وشوفت كسها كان بينزل عسل بسيط وشكلو يجنن احمر من بره ومن جوه وردي
قالت عجبك قولتلها شكلو حلو اوووي
وهيا لسه بتتتكلم روحت حطيت شفايفي ع كسها ببوسو وبشفط في وهيا اااااااه ااااااه بتعمل ايه
وهيا كنت متعلم من السكس
هيا وقفه وفاتحه رجليها وانا نازل ع كسها لحس وفضلت 10 دقايق من لحس وعض ف كسها لما هيا نزلت ع وشي غرقتني انا عسلت وشي وهيا نضفت كسها ونزلنا وبنتكلم قالت تصدق عمر محد لحس كسي قبل كده قولتلها كام واحد نام معاك
قالت اممم 3 قولتلها غير جوزك قالت لا بجوزي قولتلها حوزك وجارك مين التالت ضحكت وقالت مش هقولك ووصلنا وهما كانو ف البحر واحنا قعدنا تحت الشمسيه وقولتلها طب اي زوبر ريحك اكتر قالت هو الممتع بتاع الراجل الي مش هقولك عليه بس الاجمد بتاع جاري
بس لسه انت بقي لما نجرب مع بعض هشوف بتاعك عامل ازاي قولتلها بتعرفي تعومي قالت لا
قولتلها تحبي اعومك قالت تعومني ازاي
قولتلها هنزلك البحر ودخل بتاعي عندك وهو هيرفعك ضحكت وقالت هو جامد كده قولتلها اوووي قالت حد يشوفنا كده
قولتلها ياخربيتك زوبري وقف قالت انت لسه منزل قولتلها طيزك مفتوحه ضحكت وقالت ايووه مفتوحه جوزي فاتحه وجاري كمل فيها
قولتلها مش عايزه تفتحيها خالص قالت ياريت
دي حته بتاكلني قولتلها ناويه تتجوزي تاني
قالت طبعا لازم اتجوز ده انا لسه عايزه اتناك ف الحلال قولتلها تعالي اتجوزي ابويا عشان تبقي جنبي علطول وهيا ضحكت وقالت عايز تنيك مرات ابوك ياوسخ قولتلها مرات ابويا شرموطه هنيكها ف كل حتي قالت بس بقي شكلهم طالعين وداري بتاعك ده انا خبيتو في فخادي
وطلعو الا وليد لما زوبري بقي هادي نزلت معاها وبقينا نروح بعيد ولقيت ولاء نزله وبتشاور ل وليد هو راح ونزلت البحر وبعد فتره مكنش في حد جنبنا كل عايله بعيده عن بعض شويه
لمحت وليد ايدو ع طيز اختو ولقيتها بتقولو علمني اعوم وهو بقي بيرفعها من وسطها
وانا وقف اتفرج وزوبري وقف ومنظر بزازها وهيا لزقه ف هدومها كان يجنن كنت حاسس بحلمات بزازها بارزه شويه وهو بقي يعلمها وبيحسس ع جسمها وهيا قالت تعالي علمني انت وليد مش عارف وليد بعد وانا قربت منها وقولت ل وليد تعالي نعملها مع بعض قالي ماشي
واحنا كل واحد رافع فخاد وكتف وكانها بتعوم ووانا كنت بصوابعي بقرص جنب كسها وكانت بتطلع اصوات تجنن كانها خايفه تغرق وكده
وطيزها مرفوعه لفوق وقالت كفايه انا تعبت وعملت وانا طلعين وراها ووليد مركز ف طيز اختو كانت عريضه وشكلها يجنن راحت طلعت ع الشط وراحت موطيه وطيزها بارزه ف وشنا والعبايه دخله ف طيزها وشكلها ناار انا عملت نفسي مش واخد بالي وقعدنا مع اامه وابوه
وانا قاعد وزوبري حاسس انه خلاص لحقت نفسي وقولت انا هنزل الميه وجريت علطول قبل ماحد يلمح ونزلت وبقيت ابص عليهم وشوفت ولاء ووليد نزلو تاني الميه وبيحاول يعلمها وهيا ع وش الميه وانا لامح ايدو ع كسها وانا مستغرب وفضلت ابص وانا عامل نفسي بعوم
لما هيا وقفت وقالت مش هعرف وبتضحك وقالت ل اخوها وبعدين انت مش بتعرف تعلمني عبده بيعرف وقالت علمني قولتلها اخوك بيعوم احلي مني قالي قولها ياعم قربت مني وانا وقف ولقيت ايديها بتمسك زوبري وقالت بس هو مش بيعرف يعلمني صح وانت بتعرف تعلمني وسابت زوبري ووليد بقي يعوم بعيد عننا وهيا بتقولي هو زوبرك وقف ليه قولتلها وقف عليك طبعا
قالت مش عايز تريحو بقي جوه كسي
قولتلها انتي بوظتي اعصابي قالت يلا علمني وهيا بترفع نفسها ع الميه وانا حطيت ايدي ع بطنها برفعها وهيا قالت لا مش كده حط ايد عند كسي وايد ع صدري قولتلها اخوك قالت سيبك منو اسمع كلامي بس انا روحت ماسك بزها جامد وايدي فوق كسها كانت رافعه العبايه لحد وسطها وربطاها وفاتحت رجليها وايدي ع كسها وانا بضغط ع الاتنين وهيا تقولي جامد وانا بضغط ع كسها اوووي وعامل نفسي بخليها تعوم وكان وليد بيبص من تحت لتحت بقولها وليد بيبص علينا قالت مايبص وانت كنت بتبص علينا قولتلها هو عارف ان انا كنت بتفرج قالت ايووه
قولتلها هو وليد الي قولتي عليه غير جارك وجوزك ضحكت وقالت مش لازم تعرف
وبعدين اضغط ع كسي جامد وماتقلقش من وليد
انا قلبي جمد وفضلت اضغط ع كسها اووي وهيا قالت تعالي ي وليد وليد قرب مننا وانا زي منا قالت شوفي كده ضهري مظبوط وليد بيحسس ع ضهرها وقالت براحه ياعبده تعبتني انا اتحرجت وهيا وقفت ع رجليها وقالت ليه ايدك تقيله ياعبده مش زي ايد وليد خفيفه
وانا مش عارف اقول ايه لقيتها بتقول لينا دارو عليه كده درينا عليها ولقيت دخلت ايديها جوه البنطلون ووانا مستغرب منها وانا ببص علي وليد وهيا بصلي ومحدش اتكلم ولقيتها بتقول ااااه بصوت واطي اووي وناعم انا زوبري خلاص
وليد بيقولها مالك قالت عبده ضغط اوي تحت الكلوت دخل جووه وجعني وانا مكسوف اوووي
ولقيتها بتقول ايه رايكم انتم الاتنين تعلموني مع بعض رد وليد قالها ماشي قالت يلا وراحت تعوم واحنا كل واحد مسكها وقالت عايزه اعوم ع ضهري وقلبت نفسها وكل واحد مسك طيز انا بقيت افعص اووي ووليد بردو
وهيا طلعت اااه دوبتني بتقول براحه شوي
وانا زوبري هينفجر لقيت وليد بيضغط علي شفايفو وبيبص ل اختو و ولاء ااااه براحه براحه
وانا ببص ع وليد شادد اعصابو وهيا اااااه ياخربيتك براحه وراحت نزلت ووقف وقالت انت بتقرصني ي وليد وجعتني اووووي
ولقيتها بتحسس ع طيزها وراحت قالت انا خارجه وخرجت وانا مش عارف اقول ايه وخرجنا وراها وانا زوبري مخبيه قبل ماطلع قعدنا ولقيت عم محمد قال هننزل شويه عشان نروح بقي
واخد مراتو ونزلو وانا نمت ع ضهري وزوبري وقف وعامل خيمه ولقيت وليد نام جنبي ع الفرشه
و ولاء قاعده ع الكرسي راحت قعدت جنبنا وقالت خودوني ف النص قالها وليد تعالي وراح موسع ليها وقعدت وقالت الميه حلوه اووي اتهارده
قالها قال يعني انتي كل يوم هنا
قالت كنت هنا مع جوزي من شهر ومكنتش حلوه كده بس انهارده حلوه اوووي وشكلها هتبقي احلي مصيف انا مبسوطه انكم معايا انتم الاتنين
معايا جوز رجاله تعرف ياوليد واحنا جايين واحد عكسني بس عبده مسكتش وشتمو لولا ان الواد ف البلكونه وبعيد كان عبده هيعمل مشكله معاه
قالها وهو متعصب قالها قالك ايه ابن المتناكه ده
قالت بيقولي جسمك جميل تعالي وانا هريحك
قالها ابن الشرموطه قالت سيبك منو وهو شكلو وحش اصلا وبعدين انا معايا جوز رجاله جنبي هبص ل ده وانا لمحت زوبر وليد وقف
وانا زوبري بين فخادي راحت نامت وسطنا
وقالت هو ليه ماينفعش الواحده تتجوز اتنين
وليد قالها هتتعب معاهم وبيضحك قالت بس انا محدش يقدرلي وانا بسمع الكلام وببص ع عم محمد ومراتو وحاسس انه بيقفش ل مراتو لازق فيها اووي ولقيت ولاء بتقولي انت مش بترد ليه قولتلها ف ايه معلش كنت بفكر ف حاجه
قالت رد ع صحبك بقولو ايه ياوليد
قالي ولاء بتقول ان احنا الاتنين منعرفش نكتفها قولتلو مش عارف ضحكت وقالت ايه رايكم نجرب بليل تحولو تكتفوني بس لما بابا وماما ينامو وليد قالها ماشي وفضلو يتكلمو وروحنا بعد المغرب طلبنا دليفري واتعشينا وبعد الساعه 11 دخل عم محمد ومراتو ينامو وولاء قاعده بالبنطلون والتشيرت وصدرها وقف وطيزها تهبل اووي
وبعد ربع ساعه قالت تعالو نلعب جوه يلا ودخلنا وكنت لابس البنطلون بس البوكسر والشورت غسلهم ونشرهم ووليد لابس شورت لفوق الركبه وفانله وانا تشيرت ع الحم
ودخلنا الاوضه وولاء قالت اول مره كل واحد لوحدو الاول واذا كسبت كل واحد لوحدو انتم الاتنين هتبقو عليه والي يكسب ع احكام
مهما كان الحكم يتنفذ وافقنا وقولت وليد الاول قالت ماشي اوقف ع الباب بس المهم محدش يعمل صوت عشان محدش يصحا وقفت ع الباب وببص عليهم ووليد بيستعرض عضلاتو المفسيه
راحت مسكتو واخدتو مقص ونامت فوقو وهيا يزوق فيها ويروح يمين وشمال وهيا راحت قاعده علي زوبرو وانا ببصلها وهو تحت منها وحاسس ان وليد بيهز زوبرو ع كسها وهيا بعد شويه بقت بتحك كسها ع زوبرو وانا ببص عليهم وبعد 3 دقايق وانا زوبري بقي نااار وصاروخ لقيتها بتنادي عليه قالت صحبك خلاص استسلم تعالي دورك وقف وليد وزوبرو وقف اووي ف الشورت
انا دخلت وقالت عجبك قولتلها انتي حلوه اووي
قالت تعالي انت هتجنني وراحت مسكت زوبري وراحت مسكتها وزقيتها ع السرير ونمت عليها وزوبري ع كسها بحكو فيها وانا مكتفها وهيا بتحك كسها ع زوبري وقالت نام ع ضهرك انا ف لحظه نمت وهيا قاعده ع زوبري وبقت بتحك كسها ع زوبري وفضلت تحك كسها ع زوبري وكان زوبري ناااار وصاروخ وقف قالت ماتتكسفش من وليد
وقالت ف ودني وليد الراجل التالت الي كنت قولتلك عليه وبتضحك وفضلت تحك كسها ع زوبري جامد وبقت تطلع اهات ااااه اااااه
وانا زي منا لما وليد قالها كسبتيه قالت ايوووه كسبتو بس تعبني اووي فرهدني عبده جامد اووي
وليد دخل وقفل الباب هيا وقفه ع ركبتها واحنا زيها ع السرير وقالت هنعد لحد 3 والي يمسك التاني والي يستسلم يتساب اتفقنا وهيا عدت واول ماقالت 3 وليد زقها ع السرير وقعد تحت صدرها ولقيتو وهيا مش عرفه تتحرك ولقيتو بيمسك ايديها وهيا بتحسس ع زوبرو
وهو بيقولها كده اتمسكتي وهيا بتنشف جامد وراحت نيمتو ع ضهرو تاني وقعده بكسها ع زوبرو بتحك في وانا زي منا وليد قالي امسكها ياعبده انا لزقت فيها من ورا ومسكتها من بطنها وزوبري ع ضهرها وبشدها براحه ومحستش غير بايد بتشيل ايدي وتحطها ع بزازها وانا مسكت بزازها الاتنين وضغط عليهم وشديتها عليه وانا نمت ع ضهري
وهيا فوقي طيزها ع زوبري وانا زوبري ف دنيا تانيه بطيزها الكبيره دي لقيت وليد نام عليها واتعملت زي السندوتش ووليد كانو بينيكها ف كسها وهو فوقنا ولقيتو شدها واخدها ف حضنو ونام بيها ع ضهرو وانا مسكت زوبري من تحت البنطلون وروحت حطيتو ع طيز ولاء ونمت عليها خالص زوبري بقي بينيك ولاء ف طيزها وانا بقيت كاني بنيكها ف طيزها وبروح وجاي ع طيزها وهيا اااااه ااااااه كمان كمان ووليد نازل فيها بوس
وبعد شويه قومت من عليها عشان تعبت واتا زوبري وقف اووي ورجعنا وقفنا تاني ع ركبتنا قصاد بعض ووليد قالها تعالي وراح نيمها ع ضهرها وقعد ع صدرها وبقي يفعص ف بزازها
ولقيتها بتفتح رجليها انا مسكت رجليها وبحسس عليها ولمحت وليد بيمسك بزازها وهيا مسكه زوبرو تدعك في وانا بحسس ع فخادها
وقربت من كسها حسست عليه وهيا طلعت اااه ناار انا نزلت اشم كسها ووليد بيفعص ف بزاز
اختو وانا نزلت البنطلون لحد فخادها
والكلوت بتاعها اسود ومفتوح من عند كسها كانو بوابه لزوبرك لكسها كان شفايف كسها خارجه من الكلوت مسكت شفايف كسها وهيا طلعت اااه دوبت زوبري ووليد بص علي وانا ماسك كسها فضلت العب ف كسها وسمعت صوت ولاء مش عرفه تتكلم ببص عليها لقيت وليد مدخل زوبرو ف بوقها انا خلاص اخدت راحتي وروحت مطلع زوبري من البنطلون وبدون اي مقدمات حطيتو ع كسها بدعكو ف شفايف كسها وكان كسها وردي وبيلمع وشكلو يجنن اوووي روحت مدخل راس زوبري ف كسها وهيا بتمص زوبر اخوها
وانا زوبري كان مولع اول مره اجرب احساس زي ده دهل زوبري لنص وولاء بتمص زوبر اخوها روحت دخلت زوبري جامد ولاء ااااااه اااااه براحه وليد دخل زوبرو تاني قالها مفيش براحه ياشرموطه وفضلت يخليها تمص وانا زوبري ف كسها بنيكها براحه وهيا ااااه وتمص وانا ببص ع كسها وفاتح رجليها خالص بعد ماقلعتها البنطلون وزوبري رايح جاي ف كسها
وهيا اااااااه ولقيت وليد مطلع زوبرو من بوقها وبينيك بزازها وانا بنيك ف كسها وهيا امممم ااااه كمان وانا بقيت انيك بعنف ومستحملتش بصراحه بعد 7 دقايق نيك نزلت ف كسها وانا بقول ااااه اااه وهيا كذالك خرجت زوبري من كسها ولبني بينزل راح وليد نزل لكسها ودخلت زوبرو علطول ف كسها وهيا شغاله اهاات وبزازها رايحه جايه وحلماتها الوردي البارزه اووي انا نزلت ع بزازها مص علطول وبدل مابينهم ورجع ل شفايفها ابوسها وبصباعي اقرص بزازها وهيا اااااه ااااااه وقالت ادعك كسي انا مديت ايدي ع كسها ووليد بينيكها بقيت ادعك ف زنبورها الصغير ودعك كسها وهيا ااااااه ولقيت ميه بتنزل ع زوبر وليد وجسمها بيرتعش ولقيت وليد بينزل ف كسها كمان ونام جنبها وانا ف حضنها ابوسها وهيا نايمه وقالت مش قولتلكم مش هتقدرولي انا بضحك ولقيت وليد بيقولها انتي لسه ماشبعتيش ياكسمك طب تعالي وراحت شدها وهيا قعدت ع زوبرو والبن بيخرج ع فخادو ودخل زوبرو تاني ف كسها وبقي يبنيكها انا جيبت الكلوت ف جنب وبتفرج ع خرم طيزها وكان مفتوح شوي
حطيت صباعي عليه وهيا علطول بصتلي وبتعض ع شفايفها ووليد بينيكها ف كسها انا دهلت صباعي ف طيزها دخل بسهوله وعلطول مسكت زوبري ودخلت راسو ف طيزها وهيا صوتها زاد
ودخلتو ف طيزها وهيا ااااااه وانا دخلتو وسيبتو وحاسس ان خرم طيزها هيقطم زوبري فضلنا ننيك فيها وهيا ااااااه خلاص خلاص وانا بنيك ووليد نزل ف كسها وانا لسه بنيك فيها وبعدها ب5 دقايق نزلت ف طيزها ونمنا حنب بعض مش قدرين هيا ااااه حلو اوووي ياخربيتكم انا جسمي وجعني منكم وراحت تبوس اخوها وبتقولو مش قولتلك لما يكون عبدو معانا هننبسط
قالها احلي مره انيكك فيها
قالتلو ولسه الي جاي احلي وانا نايم جنبها وماسك بزازها بهز فيها قالت بزازي عجبينك قولتلها كل حاجه فيك عجباني قالت زي ايه
قولتلها بزازك وشفايفك وكسك وطيزك الملبن
راحت قالتلي كده تفشخ طيزي وانا الي مفكره هتدخلو براحه قالها اخوها لو انا منو مكنتش هرحم طيزك وراح حضنها من ورا وانا حضنتها من اودام وانا ببوسها وبدعك ف بزها وزوبري وقف عند كسها وانا حاسس بايد وليد بيلعب ف كس اختو وانا مسكت بزها ومصيتو وبعض ف حلماتها وهيا بتحسس ع دماغي وانا سمعت منها اااااه ورا بعض رجعت بدماغي لقيت وليد رافع رجليها وبينيكها ف طيزها انا لزقت فيها اووي وببوسها ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وانا ماسك وشها ببوس كل حته في وهيا قالت مص لساني طلعت لسانها وانا اخدتو ف بوقي وفضلت امصو وزوبري ف كسها داخل طالع وصوت النيك مولعني
فضلت انيك في ولاء وبزازها البيضه
افعص فيهم ونزل فيها بوس ووليد بينيك ف طيزها كانت زي السندوتش ف وسطنا وليد نزل ف طيزها وانا نمت عليها وهيا فاتحت رجليها وانا بنيكها جامد وهيا بتقول اااااه ايوووه كمان جامد ياعبدو جامد وانا نايم فوقها وبهبد ف كسها وكسها من جوووه ناااار مولعه مسكت بزازها الاتنين
اضغط عليهم وزوبري بيهبد ف كسها وهيا اااااااااه ايوه كمان كمان وانا بنيك اوووووي وهيا حضنتني وكتفت رجلي وبقت تبوسني وزوبري جوه كسها وانا حاسس بنار ف زوبري ولاء بتنزل عسلها ع زوبري فضلت حضناني وانا نزلت مرتين ولسه بنيك ومش عايز انزل هيا سابتني انا قومت من عليها وزوبري غرقان عسل من عسلها والبن خليتها تنام ع جنبها وانا قعدت بركبي عند طيزها ورفعت طيز لفوق وكسها ظهر دخلت زوبري ف كسها وبقيت انيكها وهيا تصوت بصوت واطي اااااااه ااااااه تعبت كفايه وانا نفسي انزل بس مش عارف
روحت نيمتها ع بطنها وفتحت طيزها ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيكها من ورا وبعد دقيقتين نزلت كميه لبن ف كسها كتير اووي اول مره انزل كده وانا نايم وزوبري وقف نص وقفه وانا نايم عليها ومش عايز اقوم احساس نومي علي طيزها ده احساس حلو اوووي
نمت ع ضهري جنبها ووليد قام يتشطف
وولاء قالت لبنك جوه بطني قولتلها كسك حلو اوووي قالت وانت زوبرك كبير وحلو اووي
وشديد اوووي قالت هخليك تعيش معايا احلي ايام هتعيشها قولتلها وليد كان يعرف ان انتي بتتناكي مع جارك قالت ايوه وكان بياجي بردو لما جوزي يخرج وينام معايا ولما اطلقت فتحتو ف موضوعك واتفقت معاها نجيبك معانا هنا
وياريت كنت معانا من زمان
قولتلها جسمك حلو اوووي قالت جسمي رجاله الحاره كلها هتموت عليه بس مش اي حد يلمسني غير بمزاجي قولتلها وبعدين ياواد انا طيزي دي ماتنكتش من زمان ومكنتش ناويه اتناك فيها بس خليتك تنيكها برحتك وشوفتك اخويا مصدق وكمل بعدك ف طيزي قولتلها عايز استحمه معاك قالت مانت هتستحمه معايا امال مين هينضفني وينضف البن الي ف كسي ده وبوستها وبعد شويه خرج وليد لابس بوكسر ووقفت انا وولاء واخداتني واحنا ملط دخلنا الحمام
وفتحنا الدش وهيا بقت تحميني ومسكت زوبري تنضف فيه جامد وانا بدعك في كل حته ف جسمها وكانت ملبن ف ايدي جيلي بزازها وطيزها وقولتلها مش خايفه من حد يدخل علينا قالت تؤتؤ مش خايفه قولتلها لو ابوك دخل علينا هيموتنا
ضحكت وقالت مش هيتكلم حتي لو شافك راكب فوقي قولتلها ازاي مش فاهم قالت نضف بس كسي الغرقان من لبنك ده وفضلت ادعك كسها والدش شغال ودخلت صباعي ف طيزها انضف وبعد لما نضفت خالص نشفت جسمها وبقيت ابوس فيها كل ف جسمها حتي كسها بوست كل حتي فيها وكنت زنقها ف الحمام وماسك شفايفها بقطع فيها وهيا قالت كفايه عشان ماتتعبش ببصلها وبقولها بزازك طريه اووي ضحكت وقالت انا كلي طريه ومسكت زوبري وشدتني وخرجنا ودخلنا الاوضه ولبسنا ونمنا كلنا جنب بعض ع السرير كان كبير اليوم راح صحيت ع حد بيمسك زوبري انا بحسب كل ده كان ف الحلم بس لما ركزت لقيت حد بيمسك زوبري بجد عملت نفسي لسه نايم
وزوبري دخل ف حاجه دافيه وانا لقيت زوبري بيتمص براحه انا فتحت عيني شويه لقيت ام وليد انا غمضت وبقيت مستغرب وزوبري ف بوقها تمص في وانا مش عايز احسسها ان انا صحيت
وبقت تمص جامد شوي وانا مستحملتش ونزلت ف بوقها وهيا بلعت لبني كلو ومشت وانا مش مستوعب الي حصل فضلت زي منا لحد ماهيا دخلت تصحي الكل وصحتني اخر واحد وصحينا وولاء بصالي وبقت تتكلم معايا وقولتلها ع الي حصل قالت الشرموطه هتفضحنا قولتلها طب ماتفهميني يا ولاء وانا **** ماهفتح بوقي
راحت حضناني وقالت شوف هجبهالك بختصار انا بتناك من وليد وماما بتتناك من بابا ووليد
وبابا مش بيحب يلمسني وماما عايزاك بس بابا رافض اوعي بابا يشوفك بتعمل حاجه فيها
وانا مستغرب كل ده ليه قومنا غسلنا وشنا وهيا بتعمل اكل ف المطبخ وراحت ولاء حضنت امها من ورا وعطتها بوسه من خدها وانا وقف وقالت ادخل صبح ع ماما زي منا عملت كده
انا قربت منها ولزقت فيها من ورا وحطيت ايدي علي وسطها وضميتها عليه اوووي وبقولها صباح الخير قالت صباح الفل ياعبدو انا حضنها وزوبري وقف و ولاء بتضحك وقالت كفايه بقي ولا مش عايز تبعد انا حضنها وروحت بايدي مسكت بزازها وهيا ساكته وروحت ماسك بزازها الاتنين وضغط عليهم اوووي وهيا طلعت ااااه تجنن
رجعت لورا وزوبري صاروخ وولاء بتضحك وقالت انا دخله البس خلي بالك من بابا انا وقفت جنب ام وليد وهيا ماتكلمتش وبتعمل الاكل
وقولتلها انتي حلوه اووي ي ام وليد
قالت لما نكون لوحدنا قولي يا شوشو اسمها شيماء
قولتلها انبارح في الميه كنتو بتعملو ايه هيا ضحكت وقالت كنت شايفنا قولتلها ايوه قالت عمك محمد كان هيفضحنا قولتلها انا وقفت جنبها وهيا بتبص وقولتلها مصك حلو اوووي هيا اتحرجت وانا حطيت ايدي ع بزها احسس عليه
وهيا بتكمل روحت وقفت وراها وزوبري وقف ع طيزها وحضنتها جامد وزوبري مابين طيزها ولما سمعت الباب بيتفتح رجعت لورا وعملت ان انا بغسل وشي وخبيت زوبري طلع ابو وليد ودخل الحمام اول ماقفل الباب روحت علي شوشو وحضنتها تاني وهيا بتضحك وقالت هيطلع دلوقتي انا مسكت طيزها بايدي ووقفت جنبها
وهيا بتبصلي روحت واخد شفايفها ف بوسه وهيا اتجاوبت معايا وف لحظه بعدت عنها ومشيت
وقعدت ف الصاله مع ولاء ووليد
وهيا بتضحك وابو وليد خرج وقعد جنبنا ووليد صحا وفطرنا وشربنا الشاي وانا عيني ع ام وليد صحبي والوقت بيعدي ونزلنا العصر قعدنا ع البحر
وكان مليان شوي احلي حاجه ف المنطقه دي كلهم عائلات ابو وليد اخد مراتو ونزلو ووليد نزل معاهم وبقيت اكلم ولاء وهيا بتقولي انت جننت ماما
قولتلها هو لو كنت نكتها ف المطبخ كانت هتتكلم
ضحكت وقالت لا مش هتتكلم وهيا كانت عايزك تنيكها ف المطبخ اصلا بس انت كنت خايف
قولتلها هيا قالتلك كده قالت ايووه
وانا بتفرج ع امها ف الميه وطلعو وجسمها مليان شوي وانا ببص ع جسمها والهدوم لزقه في
وهيا بصالي وبعد ما الجو هدي شويه نزلت البحر وولاء نزلت معايا هيا ووليد وكررنا نفس الي حصل انبارح من تقفيش وتفعيص ولقيت ابو وليد وامه نزلو الميه وبقي يلعبو معانا وطلعنا نمشي شويه ع البحر وانا عيني ع طيز شوشو
خلصتا ورجعنا للشقه ودخل كل واحد يتشطف ودخلو ينامو الساعه 12 واحنا قاعدين
كنا سهرنين والساعه بقت واحده ولقينا الباب بيفتح وخرجت شيماء بنتها بتقولها مانمتيش ليه
قالت مش جيلي نوم قالتلها هو الحج عمل حاجه ولا نام وبتضحك قالت نام
ردت ولاء قالت برحتو اختاري عريس من دول انا مستغرب من الكلام ووليد راح وقف وقال انا واخد امو وهيا بتضحك واخدها ع الاوضه بتاعت ولاء وولاء بتقول عادي عادي تعالي جنبي
قعدت جنبها بقينا بنتفرج ع التلفزيون وهيا ايديها ع زوبري تدعك في وخرجتو وبقت تدعك ف زوبري وقالت عايزني ولا عايز امي
قولتلها لا انتي ضحكت وقالت بجد يعني مش عايز تنيك ماما قولتلها لا عايز بس بحبك عنها راحت فردت جسمها ونامت ع بطنها ومسكت زوبري تمص في وفضلت تمص وانا ف دنيا تانيه ولقيتها قلعت بنطلونها خالص وفتحت رجليها وقالت عجبني لحسك اووي يلا تعالي
انا نزلت وكسها وردي وشكلو يجننمسكت فخادها ونزلت لحس ف كسها جامد وباخد شفايف كسها ف بوسه وبشدهم وبشد زنبورها بشفايفي
وهيا صوتها عالي وفضلت امص ف كسها وولاء نزلت ع وشي ومسحت وشي بكلوتها ودخلت غسلت وشي وولاء دخلت ورايا قالت تعالي ندخل عليهم ولا عايزني لوحدي ها لوحدك قالت تعالي واخدتني ف حضنها ونزلنا ف بعض بوس ووقغت رجليها ع القعده الحمام ودهلت زوبري ف كسها وفضلت انيكها اكتر من ربع ساعه ف طيزها وكسها وخرجنا وكانو قاعدين وقعدنا جنبهم وراحت ولاء مسكت كلوتها ولبستو اودامهم ولبست البنطلون كانت طالعه ملط من تحت خالص
وامها قاعده ولقيت ولاء اخدت امها ع الاوضه وطلعت بعد شويه وقعدت وسطنا وهيا بتقولي لسه فيك صحه تنام مع ماما ولا اقولها مش دلوقتي قولتلها لا في صحه ضحكت وقالت يلا دورك انا دخلت ولقيت شوشو نايمه ع ضهرها لبسه قميص نوم اسود نص صدرها طالع
ولفوق الركبه انا ببصلها وهيا مبتسمه وقولتلها ايه الجمال ده وهيا سكته طلعت ع السرير ودخلت مابين رجليها وقولتلها وليد نزل فين قالت ع طيزي قولتلها احسن حاجه انا حطيت ايدي ع فخادها احسس عليها ورفعت قميصها ومكنتش لبسه اي حاجه تحت ببص ل كسها كان مبطرخ واحمر اووي قولتلها كسك شكلو حلو اوووي
حطيت ايدي ع كسها احسس عليه
وهيا مغمضه عنيها نزلت اشم في وطلعت لساني مشيتو ع كسها رايح جاي وفتحت كسها كانو مغاره ضالمه دخلت لساني ف كسها وبقيت امص ف كسها وبمص زنبورها الي زي الزوبر الطفل امص في وهيا عمله زي الحيه وانا بلحس كسها وبشفط زنبورها وبقيت زي المدمن ف كسها ودخلت صباعين ف كسها وبقيت انيك كسها المبطرخ وكنت بدخلهم بحس انهم مش هيطلعو من كسها وفضلت كده 10 دقايق ولما لقيتها بترتعش حطيت ايدي علي كسها وبقت تنزل وعسلها بيرد ف ايدي لما خلصت فضلت ادعك ومص تاني ووقفت وقلعت ملط وزوبري وقف ونمت عليها وحطيت زوبري مابين شفايف كسها وقولتلها ادخل ولا عايزه تمصيه…………
يتبع
اسم الرواية : رواية عائلة صاحبي وليد
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

