Uncategorized

قصص جنسية : رجب و امل – سكس فيمدوم جديد مستريس


الجزء الحادي عشر
………………….
تاني يوم الصبح امل قامت مـن النوم علي الساعة خمسة علي صوت مـن به التليفون بتاعها وكانت نايمة عريانة ملط وجوزها رجب لسة نايم فـى حضنها وراسه علي صدرها
قامت واتعدلت. ومسكت تليفونها قفلت المـن به وقعدت تفكر فـى اللي حصل بالليل بينها وبين امجد وهـى بتفتكر كل اللي حصل
بصت علي جوزها اللي نايم جنبها وافتكرت نظراتة ليها وهـى علي زب صاحبة وقد ايه كان هايج مـن المـن ظر وهو ماسك زبره وبيضرب عشرة
قامت وهـى حاسة جسمها مكسر ومش قادرة
دخلت الحمام وحست نفسها جعانة راحت عملت سندوتش وقالت فـى بالها مش ضروري اصحي محمود ولا اوديه المدرسة النهارده
عملت كوباية شاي والسندوتش وخرجت قعدت فـى الصالة مفـى ش لحظات كان رجب هو كمان صحي لم حس بأمل مش نايمة جنبة
رجب خرج
رجب :: ايه ده انتي صحيتي ليه
امل :: المـن به صحاني
رجب :: اه صحيح دانا نسيت ان محمود عنده مدرسة .. هو لسة نايم
امل :: لا ما انا جسمي مكسر ووجعني مش هوديه
رجب :: ايوة صحيح مـن ليلة امبارح
امل بصت لجوزها وكان جواها مشاعر مختلطة ما بين مشاعر السعادة والحزن والخوف والقلق. لانها اول مرة تحس ان جوزها رجب فعلا معرص مش مجرد كلام و اوهام وانة قدر يستحمل علي نفسة وعلي رجولتة ان يشوف مراتة بتتناك قدامة مـن غير حتي ما يخجل مـن نفسة
رجب :: مالك بتبصيلي كدة ليه؟
امل :: ماليش .. اتبصت امبارح
رجب :: اووووي
امل :: طب كويس .. ايدك بقي علي 500 جنيه
رجب :: احنا مش متفقين علي 100
امل :: لا يا حبيبي 100 دي كانت الأول .. اللي حصل امبارح ده مش اقل مـن 500
رجب :: لو كان صبر القاتل علي المقتول.. انتي تعرفـى كنت ناوي افاجئك بأيه ..
امل :: ايه ؟
رجب :: لا خليها بالليل انا عاملك مفاجئة حلوة
امل :: ماشي بس بردو هاخد مـن ك 500 جنيه
رجب ::حاضر مـن عنيا.. قوليلي بقي اتبسطي امبارح
امل بسخرية اه طبعا خصوصا لما جت عيني فـى عينك وانا شيفاك وانت هايج ومبسوط اوي وانت شايف مع راجل تاني غيرك
رجب : ليه بقي السخرية دي
امل :: هو انت يارجب محستش خالص بالغيرة
محستش ان رجولتك وكرامتك كراجل راحت مـن ك وانت شايفني بتناك مـن واحد تاني ..لا وايه عيني فـى عينك
رجب :: انا محستش غير بحاجة واحدة بس اني عايز اقوم انيكك معاه
امل :: ما علينا .. اقفل بقي الموضوع ده .. وكويس انك كنت مبسوط
رجب :: طب انتي حسيتي بايه.. يعني مكنتيش حاسة بالأثارة
امل :: المصيبة اني كنت حاسة بالأثارة وكنت مبسوطة ول اول مره فـى حياتي احس الاحساس ده .. انت فعلا قدرت تخليني رخيصة .. ورخيصة اوي
رجب :: ابوس ايدك مش طالبة عكننة عالصبح كدة
امل :: خلاص مفـى ش فايدة مـن الكلام .. انا هقوم انام
رجب :: تنامي؟ لا انا عايزك جوه فـى موضوع
امل :: لا انا تعبانة وكفاية ليلة امبارح انا حاسة متعورة مـن تحت
رجب :: للدرجادي كان جامد عليكي
امل :: بصت كدة .. ايوة وبتاعة كان قد بتاعك مرتين تلاتة
رجب زبره وقف وراح فاتح رجل امل وقالها وريني طييب كدة
امل :: اوريك ايه ابـعـد بجد مش مستحملة حد يلمسه
رجب :: طيب بس اشوفة
امل :: اهو .. شوف
امل فتحت رجليها ورجب نزل علي ركبة علي الأرض بين وراكها
رجب :: كنتي حاسة انة زبره ضخم فـى كسك
امل بصت للسقف وعارفة ان جوزها عايز يهـى ج
او بمعني اصح قرون التعريص اشتغلت
امل :: اي براحة بقول وجعني ومش مستحملة صوابعك
رجب قرب مـن كوسها وراح بلسانة وبقي عمال يلحس فـى ه براحة وامل رجعت بدامغها علي مسند الكنبة وحطيت ايدها علي وشها وبدأت تسيح مـن لسان رجب وبتعض بسنانها علي شفايفها
رجب :: حسيتي بايه وانتي بتتناكي مـن امجد يا امولة
امل :: احساس كان جميل .. وبالذات لما بدأ يدخل زبره فـى ا وحسيت بحجمة ماليني
رجب :: طب زبره هو اكبر ولا زب احمد
امل :: ااااااه .. ااااااه.. بصراحة
رجب :: ايووة عايزك تتكلمي بصراحة
امل :: الأتنين زبره م احلي مـن بعض .. بس احمد زبره اسمر كدة وتحسة فـى ه رجولة اكتر
رجب :: انتي كدة خلتيني هموت واشوف احمد وهو راكبك
امل :: ااااه اااااااااااه.. وانا نفسي احمد ينكني كمان اووووي .اووووووف .. مش قادرة قوم حط زبك فـى كسي
رجب قام وقف علي رجليه وشد امل لبره وراح نـازل وهو مـن شن زبره علي فتحتة كوسها وبدأ فـى الاول يمشي زبره علي كوسها وامل راحت مسكاه وحطاه فـى كوسها
دخلة بقي .. كسي بيحرقني اوووي
بدأ رجب يدخل زبره فـى كوسها اللي كان واجعها
وحطت صوابعها علي بوقها وعايزه تصرخ
ااااي . ااااااي اااه اااه براحة . براحة كسي شكلة ملتهب
رجب :: الواد امجد شكلة فشخك امبارح يالبوة
امل :: ايوووه بس كان فشخ لذيذ وجميل اوووي
امجد :: يابختة علشان مراتي عجبها زبره
امل :: اه اه .. نكني براحة.. صاحبك بوظ كسي
اااااااه.. اي اي . براحة يارجب .. براحة مش مستحملة
رجب :: تعرفـى انا نفسي فـى ايه
امل :: فـى ه يا شرموط .. نفسك امجد ينكني تاني اكيد
رجب :: ايوه بس المرة دي هو واحمد
امل :: يالهوي.. انت عايزني اموت تحت مـن هم
رجب :: انا عايزهم يفشخكوكي نيك . واشوفك وانتي تحت مـن هم بتصرخي ومش راحمين كسك وطيزك
امل :: ياريت .. انا عايزة كدة .. ااااااه
رجب شال زبره مـن كس امل واخدها اوضة النوم
وراح مـن يهما علي ضهرها وطلع نام فوق مـن ها
وزبره بقي بين فردتين طيـزهـا وشفايفة بتمص ودانها مـن ورا
وزبره بيحك فـى خرم طيـزهـا وهـى تحت مـن ة مولعة
اااااه. ااااااه.. جميل الوضع ده اوووووي
رجب :: احمد مش بيعملة معاكي؟
امل :: اااااااه .. حط زبك فـى طيزي .. عايزاه يدخل فـى ا
رجب رفع وسطة وامل فلئست له وبقي بيدخل زبره فـى طيـزهـا ودخل بسهولة
رجب :: غريبة زبي دخل فـى طيزك بسهولة
امل :: يلا بقي يا معرص .. نكني جامد فـى طيزي
رجب :: احمد بينككك فـى طيزك
امل :: ايوة يا معرص .. احمد بيعشق نيك طيزي
رجب مـن شده الأثارة وكلام امل مقدرش يتحكم فـى نفسة وراح زبره نزل اللبن جوه طيـزهـا وراح نايم فوقها وزبره عمال ينزل فـى ها لبنة السخن
امل :: انا مشبعتش ..
رجب :: انا مش عارف زبي ده هـى سترجل معايا امتي
امل :: طب يلا قوم مـن فوقي .. عايزة انام
رجب قام مـن علي امل ومسح زبره فـى البوكسر بتاعة ونام جنبها وهو حاضنها
…………..
الساعة 7 الصبح محمد قام مـن النوم وميادة كانت سهرانة طول الليل بتتكلم مع عصام اخو محمد
شات جنس
محمد.:: ميادة .. مياده
مياده صحيت مـن النوم مش قادرة تفتح عنيها.. ايوة يامحمد نعم
محمد :: انتي مصحتيش البنات ليه علشان المدرسة وصحتيني ومش هتعمليلي افطر.. انا عايز انزل شغلي
ميادة :: لا مش قادرة اقوم ومش قادرة افتح عنيا
خلي البنات النهاردة اجازة وروح انت كل اي حاجة
محمد :: طب والبنات
محمد عمل سندوتش بسرعة ولبس هدومة .. وبـعـد ما اكلة نزل
الساعة 12 ميادة قامت مـن النوم . دخلت الحمام غسلت وشها وخرجت لقت بناتها قاعدين بيلعبوا
عملت ليهم فطار وقعدت تذاكرلهم شوية
وهـى بتذاكر للبنات جت ليها رسايل مـن عصام
عمال يبعتلها فـى رسايل وعايز يكلمها
ميادة كتبت له هتكلمة بالليل علشان هـى دلوقت عند امها
لكن عصام فضل يبعتلها صور كتير جدا لزبره
ويكتبلها هـى عمل فـى ها ايه لو شافها او اتجمعوا مع بعض
كلامة خلي ميادة حست بالهـى جان خصوصا انها هتموت وتتناك مـن ة بجد
ميادة :: انت تعبتني
عصام :: يعني زبي عاجبك بجد؟
ميادة :: يالهوي .. هو ده زب ميعجبش ست
عصام :: الصور دي صورتها امبارح بـعـد ما قفلت معاكي .. ونزلت لبني عليكي مرتين
ميادة :: يارتني كنت جنبك كنت اخدت لبنك فـى كسي
عصام :: وانا كمان نفسي اوي انيكك وانزل لبني فـى كسك
ميادة :: انت بتنام مع مراتك كل قد ايه
عصام :: كل يوم تقريبا
ميادة :: يالهوي .. كل يوم . بس عايز الحق انا لو مراتك مش هخليك تشيل زبك مـن كسي
وميادة بتكلم عصام جوزها محمد جه مـن الشغل
ميادة :: ايه يا حبيبي جيت بدري يعني
محمد :: النهاردة مكنش عندي حصص كتير
ميادة :: طيب اقوم اعملك تاكل
ميادة قامت ونسيت تليفونها مفتوح ومحمد شاف رسالة جت ليها علي الماسنجر
فتحها وبقي بيراجع كل الكلام اللي بينها وبين اخوه
ميادة خرجت بالأكل وشافت محمد ماسك التليفون بتاعها
ميادة :: ايه ده انت مـن امتي بتفتش فـى تليفوني
محمد :: لا ياحبيبتي انا مش بفتش انا ماسكة عادي
ميادة :: طيب يلا علشان تاكل
محمد :: بس واضح انك قدرتي توقعي عصام
ميادة :: اخوك اللي طلع سهل وغير ما كنت متخيلة خالص
محمد قعد ياكل. وهو بياكل
محمد :: ايه ده يعني ايه طلع سهل وغير ما كنتي تتخيلي؟
ميادة :: يعني انا كنت فاكرة انة صعب وملوش فـى الكلام ده
محمد :: يعني لو كنتي تعرفـى كان الوضع هـى تغير
مياده بصت لجوزها ورفعت حاجب
ايوة طبعا انت متعرفش انا هموت عليه ازاي
محمد اتعدل كدة وساب الأكل
محمد :: افرض انا مكنش عندي الميول دي والعلاقة بينا فـى ها غيرة وكدة وعصام بردو عاجبك وهو كان سهل وحاول معاكي كان تصرفك هـى بقي ازاي
ميادة :: الصراحة مش عارفة.. بس اكيد كنت ما هصدق
محمد :: انا بتكلم بجد.. كان ممكن تخوني علاقتنا
وتمارسي مع اخويا
ميادة :: الصراحة كنت ما هصدق وكنت همارس معاه وكفاية كلام بقي علشان البنات
محمد خلص اكل وقام قلع هدومة ودخل علي السرير ونده علي ميادة
ميادة :: ايوة يا محمد
محمد :: ما تيجي نعمل واحد انا هايج نيك
ميادة :: لا مش هـى نفع البنات بره بيذاكرو
محمد :: يابت بقولك هايج .. ايه عصام مش مهـى جكك
مياده :: مهـى جني بس .. دانا حاسة ان كسي غرق الكلوت مـن الهـى جان
محمد :: طب اقفلي الباب وتعالي بقي
ميادة :: انت راجل متناك ههههههخ
ميادة خرجت وراحت المطبخ جابت خيارة ورجعت قالت لبناتها انا هدخل انام شوية محدش يخبط علينا واحنا نايمين
ودخلت ل محمد
محمد :: تعالي بقي فـى حضني يا متناكة
ميادة :: حضن مين يا متناك .. قوم يا كسمك تحت رجلي الأول واطلب الرضي علشان اسمحلك تنكني
محمد نزل زي الكلب تحت رجلين ميادة يبوسها علشان ترضي عليه وتخليه ينكها ميادة رفعت رجليها علي راس محمد وخلتة ينام علي بطنة ولفت وراه وقالت له فلئسي ياشرموطة
محمد فلئس طيزه لمياده اللي رفعت رجليها وبقت عمالة تبعبصة بصباع رجليها الكبير
ومحمد بيتلوي زي المره الوسخة اللي هايجة وعايزه تتناك فـى طيـزهـا
ميادة :: انا جبتلك الخيارة اللي بتحبيها يا وسخة
ونزلت قعدت علي قرافـى صها ( ركبها ) ورا طيز محمد ومسكت زبره اللي كان بدأ يقف وبقت بتدعك فـى ه وبصباعها عمالة تحنن خرم طيزه براحه اللي بدأ يستجيب ليها وبقي بيفتح ويقفل
ويتأوه زي الشراميط
مسكت الخيارة وبقت تمص فـى ها
ميادة :: عارفة يا وسخة. عصام اخوكي هـى عمل فـى ا ايه
محمد ::اه اااااه هـى عمل فـى كي ايه يا قلبيي اااااااه
مياده مسكت الخيارة … ده زب عصام. هـى حطة كدة علي خرم طيزي .. ويمشيه براحة وبـعـدين يدخل الراس براحة. كدة
محمد :: ااااااه ااااااااه .. براحة يا متناكة.. براحة الخيارة تخينة
مياده :: وانت خرمك واسع يا وسخة .. استني علشان زب عصام يخش فـى كي
محمد.:: ااااااااه .. ااااااااااه اااااااااااه
مياده دخلت نص الخيارة فـى طيز محمد .. ونزلت مـن تحت تمص زبره وهـى بتنيكو بالخياره
بتمص الراس براحة وبمذاج وهـى متخيلة عصام بينيك جوزها وهـى بتمص فـى زبره
انا نفسي اووووي اكون تحت زب اخوك كدة وافضل ارضع فـى ه وامصه . وامسك بيضانة بشفايفـى امصهم والحسهم وانت تلحس كسي يا متناك علشان اخوك ينكني
محمد :: ااااااه .. كلامك بيهـى جني اوووووي
نفسي اشوفك وانتي بتتناكي ومبسوطة
اااااااه براحة يا ميادة
ميادة :: تعالي يا متناك .. تعالي نكني بقي
مياده طلعت علي طرف السرير وفتحت رجليها وبصوابعها بتدعك فـى زنبورها .. ومحمد راح يلحس كس ستة ويمص زنبورها
مياده :: يلا متناك .. قوم حط الخول بتاعك فـى كسي
محمد قام وشد مياده عليه وراح حاطط زبره فـى نص كوسها
اااااااه .. ااااااااه.. نيك نيك يابن الوسخة .. نيك كسي اللي ولع مـن كلام اخوك
محمد.فضل ينيك فـى الشرموطة ميادة وهـى عمالة تصرخ وتتشرمط تحت مـن ة لغاية ما محمد جاب لبنة علي جسمها
……………..
الساعة اتنين بـعـد الضهر تليفون رجب رن
امل :: تليفونك بيرن
رجب :: هاتيه طيب يا امل معلش
امل دخلت الأوضة جابت تليفون رجب
رجب :: مين
امل :: ده صاحبك سامر
رجب :: الواطي لسة مفتكر .. هاتي
رجب :: الو . لسة فاكر تسأل ياواطي
سامر :: معلش انا لسة جاي مـن البلد ويدوب عرفت مـن شوية لما سألت عليك امجد
رجب :: اه يعني انت روحت البلد.. كنت ناوي ادهملك بس خلاص براءة
سامر :: انا حتي الواد ابني كان تعبان وهو اللي خلاني اتأخر فـى البلد
رجب :: ليه خير ماله
سامر :: اللوز تعباه وروحت بيه المستشفـى
رجب :: لا سلامتة الف سلامة
سامر :: انا شوية كدة هجيلك البيت . بس مستني الحاج صاحب المحل يجي
رجب :: تنور يا صاحبي
سامر :: طيب اسيبك انا دلوقت وكمان ساعة بالكتير هعدي عليك
وفعلا بـعـد ساعة تقريبا جرس الباب ضرب
رجب :: ده تلاقيه سامر .. افتحي يا امل
امل راحت فتحت الباب ورحبت بسامر ودخل الشقة وكان رجب مستنيه فـى الصالة
امل راحت تعمل عصير ورجب رحب لسامر
ولما امل عملت العصير. خرجت حطتة علي الطرابيزه ورجب قدم الشوب ل سامر
امل كانت قاعدة علي الكرسي اللي قدام سامر
وبـعـد شوية قامت وراحت المطبخ وشاورت ل رجب جوزها مـن بعيد
رجب :: عن اذنك يا سامر دقيقة وراجعلك
رجب راح المطبخ يشوف امل عايزة ايه
رجب :: ايه فـى ايه؟
امل :: انت مخدتش بالك؟
رجب :: اخدت بالي مـن ايه
امل :: صاحبك سامر
رجب :: مالة
امل :: طب روح كدة اعمل نفسك هتاخد حاجة مـن الأوضة وانت راجع بص كدة علي بنطلونة مـن تحت
رجب :: هههههههههههه قصدك علي زبره
امل :: ايه ده .. معقول فـى ه حد كدة.. ده بتاعة كبير اوووووي فـى البنطلون
رجب :: ايوة عارف .. نتكلم بـعـدين لحسن كدة سايب الراجل وعيب
الجزء الثاني عشر
……………….
رجب رجع قعد مع صاحبة وسام وامل شوية ورجعت قعدت فـى مكانها علي الكرسي اللي قدام قدام سامر
ورجب كان مراقب نظرات امل اللي كانت كل شوية تروح لزب سامر وكان شايف فـى عيونها هـى جان الدنيا
رجب :: وانت ابنك كان تعبان جامد علي كدة
سامر :: ايوه يا رجب وطلع عيني فـى اليومين اللي فاتو والدكتور قالي لازم اعمله العملية قريب بس انا خايف عليه
رجب :: دي عملية سهلة جدا متخفش
امل :: ايوة عمليات اللوز دلوقت بقت حاجة هايفة
متخفش. اعملهاله علشان تستريح
سامر :: هشوف كدة لو تعب تاني هبقي اعملهالة
امل :: ربنا يطمـن ك عليه
سامر :: وانت يارجب بردو رقدتك فـى البيت كدة مش حلوة .. انزل وفك علي نفسك .. المرض لو استسلمت له هـى تملك فـى ك
رجب :: مانا ناوي علي المغرب انزل اقعد شوية فـى المحل وامشي رجلي
امل :: ايه ده انت ناوي تنزل
رجب :: ايوة هننزل انا وانتي ومحمود علشان عايز اتمشي شوية
سامر :: كدة حلو ليه علي فكرة يا ام محمود ويخف بسرعة
امل :: خلاص نبقي ننزل
رجب :: وانت عملت ايه فـى حوار الشقة لسة مشفتش شقة ليك غير اللي هتسبها دي
وسام :: لسة يا رجب وانا قولت ل امجد ناخد شقة انا وهو بدل نومتة فـى المحل دي
امل :: تصدق كدة احسن فعلا .. طيب بقولك يارجب ما تشوف الراجل اللي معاه الشقتين اللي عندنا فـى البيت يمكن يرضي يأجر الشقة اللي فوف
رجب :: هو كان قايل انه هـى أجرهم مفروش
امل :: اسأله تاني معلش علشان صحابك
رجب :: حاضر هبقي اسأله
سامر :: ياريت لحسن انا مش عارف بـعـد ما الشهر ده يخلص هروح فـى ن خصوصا وان صاحب البيت مصمم اسيب الشقة فـى اخر الشهر
رجب :: خلاص هسأله اول ما اشوفه
سامر :: طيب استأذن انا
رجب :: ياعم مانت قاعد
سامر :: معلش علشان المحل بس
سامر مشي وامل اول ما قفلت الباب وراه
يالهووووي يارجب ايه ده ؟ معقول فـى ه حد عنده الزب ده كلة
رجب ::ايه يا وليه مالك هو بس اللي عنده زب
امل :: ياعم روح كدة بالصفارة بتاعتك .. اذا كان زبره بالحجم ده فـى النطلون وهو نايم امال لو وقف هـى بقي عامل ازاي .. اووووووف
رجب :: شكلك بقيتي شرموطة بجد
امل :: هههههه البركة فـى ك يا سبعي
رجب :: هههههه سبع ايه بقي
امل :: بصراحة يابخت مراتة .. الزب الواحد مـن ة يكفـى ها شهر
رجب :: شكلك نفسك تجربي زبره .. وعايزة تخليه يسكن معانا فـى البيت علشان تشوفـى ه فـى الطالعة والنـازلة
امل :: تصدق مجتش فـى بالي هههههههه
رجب :: يالبوة عليا انا بردو
امل :: الحق امجد باعتلي ايه علي الواتس
رجب :: بعتلك ايه
امل :: بعتلي مقطع فـى ديو استني بيتحمل
رجب قام وراح يبص مع امل علي الفـى ديو
امل :: احاااااا.. ده مصور نفسة وهو بيضرب عشرة علي الكلوت بتاعي
رجب :: مش ده الكلوت اللي قولتيلي انة سرقة ورجعة تاني يوم
امل :: ايوة وبص باعت ايه
مكنتش اتخيل ولو فـى لحظة اني ممكن المس ايدك واسلم عليكي مكنتش متخيل فـى لحظة اني ممكن يجي اليوم اللي اقف معاكي ونتكلم
لكن القدر خلاني المسك .. واحضنك . واحس بأنفسك فـى انفاسي .. ولحمي يحضن لحمك
انا بجد اسعد انسان فـى الكون .. وبتمـن ي اني اكون ديما قريب مـن ك وان اللي حصل بينا مكينش لحظة وتندمي عليها
علي فكرة انا كنت مصور الفـى ديو ده علشان كنت فاكر ان ده اقصي حاجة ممكن اطولها مـن ك ومكنتش اعرف ان ده كان بداية اسعد لحظات عمري
رجب ::؛ احا ده هـى مان فـى كي
امل :: بس تصدق .. كلامة خطفني
رجب :: طيب ردي عليه
امل :: ارد عليه بأيه؟
رجب :: مش عارف بس هو كدة عرف انك شوفتي الرسالة
امل :: لا سيبه شوية
رجب :: خلاص ماشي
شوية وامجد بعت رسالة تاني فـى ها كلام حب واشعار ل امل …وامل حبت اوي كلامة يمكن علشان رجب مش رومانسي ومقصر جدآ فـى الجزئية دي معاها
امل كتبت ل امجد
امجد انا عايزة اقولك ان اللي حصل بينا ده كان غصب عني بسبب السيجارة اللي اتنيلت شربتها
وبجد ياريت تنسي اللي حصل بينا ده
امجد :: انسي ؟ يعني انسي اجمل لحظة فـى حياتي كلها.. انتي عارفة انتي بتطلبي مـن ي ايه
امل :: يا امجد انا مرات صاحبك .. واللي حصل بينا ده مكنش ينفع يحصل اصلا .. انت ليه شايفني ست رخيصة
رجب :: ايه اللي بتكتبيه ده هتعملي ؟؟ زي المرة اللي فاتت وتقولي الحقني يارجب
امل :: اسكت انت انا عارفة انا بعمل ايه
رجب :: هتعكي الدنيا انا عارف
امل :: خليك انت بس بعيد وانة عارفة انا بعمل ايه
امجد :: يعني انتي عايزني انسي كدة بسهولة
امل :: يا امجد انت مش عارف انا عاملة فـى نفسي ايه مـن ساعة ما فوقت وافتكرت اللي حصل بينا
انا بقيت مش طايقة نفسي وحتي الأوضة مش بنام فـى ها وحاسة ريحتها فـى جسمي
امجد :: طيب انا مش هضغط عليكي بس علشان خاطري عايز اشوفك ونتكلم مع بعض
امل :: مش هـى نفع يا امجد .. مش هـى نفع صدقني
…………
مياده :: اصحي يا محمد الساعة 6
محمد :: سبيني انام شوية
ميادة :: مش هتعرف كدة تنام بالليل
محمد :: طب عشر دقايق بس
ميادة :: قوم بقي عايزة اتمشي معاك شوية مخنوقة مـن قعدة البيت
محمد :: ماشي اعمليلي بس كوباية شاي
مياده :: حاضر هروح اعملهالك تكون قومت
ميادة راحت عملت الشاي ورجعت كان محمد لسة نايم
مياده :: ماتقوم يا محمد بقي .. انا عملتلك الشاي
محمد :: حاضر ياقلبي خلاص هقوم
مياده :: يلا بقي قوم وعلي ما تشرب الشاي اكون لبست ولبست البنات
محمد :: عايزك بقي تلبسي النهاردة عباية
ميادة :: هههههههه حاضر
مياده خرجت لبست البنات ورجعت لبست العباية بتاعتها وطبعا مـن غير اندر مـن تحت
بـعـد ما محمد شرب الشاي لبس هدومة واخد مراتة وبناتة ونزلو
اتمشوا شوية فـى شوارع الأردن وبـعـدها راحو اتعشوا
ميادة :: تعرف يا محمد انا نفسي فـى ايه
محمد :: نفسك فـى ايه؟
مياده قربت مـن محمد وقالت بصوت واطي علشان البنات ميسمعوش اللي هتقولو
نفسي اكون دلوقت فـى مصر واركب اتوبيس زحمة جدا
محمد :: هههههههه وطبعا بالعباية اللي انتي لابساها دي مش بعيد تنزلي حامل
ميادة :: هههههههه ياريت هو انا اكره
محمد :: طب ايه رئيك بقي لما ننزل مصر هخليكي كل يوم تركبي الأتوبيس
ميادة :: ياريت بجد .. نفسي اجرب الاحساس ده
ان حد يكون واقف ورايا وي….
محمد :: و ي ايه
مياده:: بس بقي علشان البنات
محمد اتعشي هو ومراتة والبنات وبـعـدين اخدهم وراحو كملوا السهرة فـى كافـى ه وهناك كان فـى ه تلات شباب طول السهرة عمالين يبوصوا علي مياده .. لدرجة ان مياده اخدت بالها
مياده :: انا عايزه اروح الحمام
محمد :: ماشي
مياده قامت وسألت الجرسون علي الحمام قالها اخر الطرقة هتمشي شمال هتلاقيه علي اليمين
مياده راحت وهـى ماشية الشباب بصوا عليها وطيـزهـا كانت بتترجرج قدامهم
واحد مـن هم عاكسهة وهـى ماشيه وقالها
جامدة اوووي.. التاني رد عليه .. نفسي ادوق اللحمة البلدي
مياده راحت الحمام وهـى مبسوطة اوي بالمعاكسة
وان جسمها ملفت للنظر
رجعت وقعدت فـى مكانها وكل شوية تبص علي التلات شباب
محمد اخد باله مـن ميادة وراح بص مطرح ما هـى بتبص شاف التلاتة بيتكلموا ويضحكوا وبيبصوا علي ميادة
محمد :: ايه ؟
مياده :: ابتسمت وقالت هقولك واحنا ماشيين
بـعـد ساعة محمد طلب الحساب وقام مشي مع مراتة وبناتة .. وهما ماشين مياده حكت لجوزها علي المعاكسة . وطبعا محمد كان فخور بيها وبجسمها اللي كان زي الجيلي تحت العباية
…………….
ممكن تكونى مكسوفه اولادك كبروا وبقوا عرسان او عرايس
عندك شهوه زى كل انثى محتاجه راجل فى حياتك كتوم ومخلص كتير بتكوني تعبانه وحاسه بناااار جواكى ومش قادره تتكلمى. بتعانى من الوجع و الوحده ومحتاجه حضن دافئ
عاوز راجل يحتويكى ويحسن بانوثتك المكبوتة جوه
خايفه من الناس دافنه جواكى احاسيسك ومشاعرك
كتير من الستات بيريحوا نفسهم بكذا طريقه بس دى مش كفايه انتى محتاجه تكونى فى حضن راجل بجد اهم حاجه السريه التامه تعالي شات سمير 01064874202 واتس اب وايمو ومسنجر فقط شرط الجدية
الساعة 6 اخر النهار رجب قال ل امل طلعي محمود عند اخويا وانزلي البسي علشان عايزين نخرج انا وانتي وقولي فوق اننا رايحين للدكتور
امل قامت لبست محمود وطلعتة عند سلفتها
ونزلت لبست وخرجت هـى ورجب
رجب راح ب امل المحل وقعدوا شوية فـى المحل
وطول ما هما قاعدين امجد كان عينة عليها
رجب :: بقولك ايه يا حبيبتي خليكي هنا وانا هروح اجيب حاجة بسرعة
امل :: هتروح تجيب ايه
رجب :: حاجة كدة بسرعة ورجعلك
امل :: ماشي بس متتأخرش
رجب مشي وامل قعدت مكانة علي المكتب
وامجد اول ما رجب مشي جالها بسرعة وقعد علي الكرسي اللي قدامها
امجد :: ممكن نتكلم!
امل :: نتكلم فـى ايه يا امجد ؟ ما احنا اتكلمـن ا واتس
امجد :: ارجوكي يا امل انتي بتطلبي مـن ي المستحيل علشان خاطري انا ما صدقت قربت مـن ك
امل :: وبـعـدين معاك بقي . انا ست متجوزة
امجد :: انا عارف ومتأكد انك محتاجة ليا زي ما انا محتاج ليكي
امل بصت علي المكتب ومفنحتش بوقها
امجد :: انا هروح اجبلك حاجة ساقعة
امجد راح جاب اتنين كنز ورجع لقي امل بتتمشي فـى المحل ورجليها موديها الأوضة اللي فـى ها المخزن
امجد دخل وراها ومـن غير ما يشعر كان لاذق فـى ها وحضنها وامل بتحاول تبـعـده عنها وتقولوا مش هـى نفع يا امجد . رجب هـى جي فـى اي لحظة
امجد ما صدق انة ذنقها وشفايفة بقت بتاكل
فـى شفايفها وايده رايحة لكل حتة فـى جسمها . وزبره كان راشق بين فخادها
امل سلمت ومحستش بنفسها غير وهـى حضناه وشفايفها بتبادل شفايفة القبلات الساخنة
امجد بسرعة رفع العبابة بتاعتها وكانت المفاجئة له انها مش لابس كلوت مـن تحت
طلع زبره مـن البنطلون وذنقها اوي علي الحيطة وهـى راحت رافعة رجل وامجد راح مدخل زبره فـى كوسها
اااااااه اااااااه . اااااااه.. اووووووف اوووووف ااااااااه اااااااااااه
امجد عمال ينيك فـى مياده ويدخل زبره اوي فـى كوسها ويخرجة. وفجأءة سمع صوت واحدة بتنده
امجد شال زبره بسرعة مـن كس امل وقفل السوستة وخرج .. وامل نزلت العباية وظبطت هدومها ومقدرتش تخرج طبعا علشان الزبونة متخدش بالها
رجب جه مـن بره وكان امجد مع الزبونة
رجب :: امجد امال امل فـى ن
امجد :: دخلت الحمام
الزبونة بصت علي رجب وبصت علي امجد وامل طبعا لما سمعت راحت خارجة بسرعة ووشها فـى الأرض.. رجب فهم مـن نظرات الزبونة .. ونظرات امل وارتباك امجد
رجب :: يلا ياحبيبتي .. وانت يا امجد عايز مـن ي حاجة
امجد :: ربنا يخليك
رجب :: مـن بكره انا هنزل معاك ..
امل مشيت مع رجب وشافت كيس صغير فـى ايد رجب فـى ه علبة قطيفة صغيرة
امل :: ايه اللي فـى ايدك ده
رجب :: دي هدية حلوة لروح قلبي
امل :: هدية ؟ فرجني كدة
رجب :: لا لما نروح .. هو انتي كنتي بتعملي ايه فـى الأوضة
امل :: كنت بتفرج علي المكان هههههههه
رجب :: يعني اللي فـى دماغي صح
امل ابتسمت وهزت دماغها .. ايوة
رجب :: عرفت مـن نظرات الزبونة .. شكلها اخدت بالها.. ومكنش ينفع يحصل فـى المحل
امل :: اللي حصل بقي… احنا هنروح فـى ن
رجب :: هنتعشي وناخد اكل واحنا راجعين لمحمود
رجب مشي جنب مراتة امل وحط ايده علي كتفها زي العاشقين
دخلوا مطعم حاتي واتعشوا كباب
وبـعـدين اخدها وركب تاكسي وراحوا اتمشوا علي الكورنيش وهناك رجب كان كل شوية يحسس علي طيز امل. مستغل المكان اللي كانوا فـى ه ضلمة ومفـى ش حد حولينهم
رجب وهو بيمشي ايده علي طيـزهـا .ايه اللي حصل بينك وبين امجد فـى المحل
امل :: يعني بوس وكدة
رجب :: يعني معملش حاجة غير البوس.. اخص
امل :: هههههه لا عمل بس ملحقناش الزبونة جت وهو شغال
رجب :: اموت انا فـى السفالة .. يعني دخلة فـى كي
امل ابتسمت وبصت فـى الأرض وهزت دماغها
رجب راح غارز صباعه فـى طيـزهـا
امل :: بس بقي احنا فـى الشارع
رجب ،:: هاتي ايدك كدة وراح ماسك ايدها وحطها علي زبره … شوفـى وقف ازاي
امل :: ههههههه ايوه ما هو زبك ده تيجي سيرة التعريص يقف علي طول
رجب :: تعرفـى انا نفسي فـى ايه دلوقت
امل :: فـى ايه؟
رجب :: انيكك هنا
امل ضربت علي صدرها وهـى بتضحك .. يالهوي انت عايزني اتفضح
رجب :: ههههه لا عايز اخلي الناس كلها تشوفك وانتي بتتناكي واصرخ بعلو صواتي واقول
اللبوة دي مراتي
امل :: لا انت كدة حالتك بقت صعبة اوووي ههههه
رجب :: هههههههههههههههه
امل :: طب مش يلا نمشي بقي
رجب :: احنا لحقنا نقعد .. ما تيجي نعدي السور ده وننزل نقعد تحت فـى الضلمة دي وانيكك
امل :: انت مجنون .. انت عايز تنكني بجد هنا
رجب :: ايوة انا مش بهزر
امل :: طب يلا بينا نمشي بجد
رجب :: طب خلاص متديقيش .. هنقعد مؤدبين
امل :: لا هتروحني.. انت خلاص اتجننت
رجب اخد مراتة ووقف تاكسي مـن علي الطريق وروحوا البيت
طلعت جابت محمود ونزلت ورجب قعد يجي ساعة يصالح امل لغاية ما رجعو لطبيعيتها وفرجها علي الهدية
سلسلة دهب تقيلة
امل فرحت اوي بالسلسلة وقالتلة ايدك بقي علي ال500 وهعمل معاك خصم ياعم ومش عايز فلوس اللي حصل فـى المحل
رجب :: احا .. انتي خلاص بقيتي كل حاجة عايزة تمـن ها
امل :: الغاوي ينقط بطقيتة ياحبيبي.. يعني اتناك ببلاش
رجب :: ماشي ياستي ومتشكرين علي الخصم
ممكن تكونى مكسوفه اولادك كبروا وبقوا عرسان او عرايس
عندك شهوه زى كل انثى محتاجه راجل فى حياتك كتوم ومخلص كتير بتكوني تعبانه وحاسه بناااار جواكى ومش قادره تتكلمى. بتعانى من الوجع و الوحده ومحتاجه حضن دافئ
عاوز راجل يحتويكى ويحسن بانوثتك المكبوتة جوه
خايفه من الناس دافنه جواكى احاسيسك ومشاعرك
كتير من الستات بيريحوا نفسهم بكذا طريقه بس دى مش كفايه انتى محتاجه تكونى فى حضن راجل بجد اهم حاجه السريه التامه تعالي شات سمير 01064874202 واتس اب وايمو ومسنجر فقط شرط الجدية
رجب تاني يوم نزل المحل ورجع زي الأول
وكان كل ما عينة تيجي فـى عين امجد كان بيفتكر الليلة اللي ناك فـى ها مراتة وكان بيحس ان عينة مكسورة ومش قادر يرفعها فـى ه رغم ان امجد ميعرفش انة معرص ولا يعرف انة يومها كان صاحي لكن احساس داخلي جوه رجب كان مخليه حاسس انة مكشوف ل امجد وانة كاسر عينة
الساعة اتنين امل عدت علي رجب المحل بـعـد ما جابت محمود وكانت طول ماهـى قاعده مع رجب
بتبص ل امجد وامجد بيبصلها
امل بـعـد ما قعدت شوية اخدت محمود ابنها ومشيت روحت البيت
ساعة وامجد بعت رسالة ل امل علي الواتس
امجد :: امل انتي فـى البيت
امل :: ايوة ليه بتسأل؟
امجد :: طيب محمود فـى ن ؟
امل :: دخل ينام علشان هـى صحي عالمغرب يكتب الواجب بس هو فـى ايه؟
امجد :: انا عايز اشوفك . انتي وحشاني ومش قادر استحمل استني اكتر مـن كدة
امل :: تشوفني ازاي !
امجد :: انا هجيلك . انا مصدقت ان امجد نزل المحل
امل :: تجيلي فـى ن .. انت مجنون؟
امجد :: انا هجيلك يعني هجيلك ..
امل :: تجيلي فـى ن ؟ انا فـى بيت عيلة مش هـى نفع
امجد :: مليش فـى ه انا هتجنن مش قادر.. انتي مش حاسة باللي بيا
امجد قفل الواتس وعمل نفسة بيتكلم فـى التليفون وراح ل رجب
امجد :: رجب انا عمي تعب جامد ومحجوز فـى المستشفـى انا هخطف رجلي لشبرا بسرعة ابص عليه
رجب :: لا الف سلامة عليه طيب هتتأخر يعني ولا ممكن تبات هناك
امجد :: لا ياعم مش هتأخر ولا حاجة وبـعـدين هو محجوز فـى المستشفـى مش فـى البيت
رجب :: ايوة ايوة .. ماشي خلاص روح انت
امجد لبس هدوم نضيفة علي اساس انة رايح لعمة وراح علي بيت رجب
خبط عالشقة وامل فتحت الباب
امل :: يخرب بيتك انت جيت بجد
امجد :: ايه مش هدخليني.. ممكن حد يشوفني كدة
امل فتحت الباب وقفلتة بسرعة قبل ما حد ينزل ولا يطلع ويشوفوا وتبقي مصيبة
امجد :: وحشتيني اوي ومش قادر استحمل
امل :: تقوم تجيلي البيت
امجد اخدها فـى حضنة جامد ونزل فـى ها بوس وتحسيس. انا مش قادر اصبر . فـى ا نار مولعة
امل كانت هـى كمان ممحونة وهايجة خصوصا انها كانت بتكلم مياده واتس قبل ما امجد يجي الشقة
وبقوا الأتنين شغالين احضان وبوس فـى بعض
لغاية ما امجد زبره بقي مـن تصب علي الأخر
امل كانت لابسة بنطلون استرتش ولابسة مـن فوق بضي احمر
اللي حابه تتمتع بكل سريه بالمقابل اللي تطلبه مسلمه او مسيحيه مطلقة ارمله متجوزه او حتي لسه بنت تبعتلي ع الخاص نتفق والمكان امان جدا
ولو انتي جوزك مسافر او معاكي بس مش مكفيكي ومحرومه من لزة المتعه تعالي خاص مستنيكي سمير 01064874202 واتس اب وايمو ومسنجر فقط شرط الجدية

امل اخدتة مـن ايده ودخلت بيه الاوضة علشان خافت ل محمود ابنها يصحي مـن النوم ويشوفها زي ما شافها قبل كدة مع احمد السباك
امل بـعـد مادخلو الأوضة
فـيه حد عاقل يعمل اللي عملتة ده
امجد قرب مـن ها وذنقها فـى الباب بتاع الأوضة وحط ايده بين وراكها ( علي كوسها ) وقرب بشفايفة علي شفايفها واخد بوسة طويلة وايده مـن تحت بتدعك فـى كوسها
فضل يدعك فـى كوسها بصوابعة وشفايفة بتمص فـى لسانها لدرجة ان امل مقدرتش تقف علي رجليها
اعصابها سابت وكوسها بقي بيحرقها مـن شدة الأثارة وايدها هـى كمان عرفت طريقها وكانت فـى لحظة علي زبره
واهاتها بدأت تخرج وتجلجل فـى الأوضة
ااااااه اااااااه .ااااااااااه اااااااااااااااااااااااه
ايد امجد راحت مـن زلة البنطلون بتاعها وهـى قلعت البضي وراح ماسك بزازها بأيده وبقي بيمص فـى كل حلمة شويه. وامل سانده ضهرها علي الباب الأوضة وايدها بتحضن راس امجد اللي مش شبعان مـن حلمات بزازها مص ورضاعة وفرك بصوابعة فـى الحلمة التانية
امل نزلت علي ركبها بـعـد ما امجد شبع مـن بزازها
وفكت الحزام بتاع البنطلون. وايدها عمالة تحسي علي زبره المـن فوخ تحت البنطلون
نزلت السوستة وفكت زرار البنطلون وبصوابعها نزلت بنطلونة
وراحت بسنانها تعض زبره عضات خفـى فة مـن فوق البوكسر
قامت واخدت شفايفة تاني بين شفايفها وبـعـدين لفت بطيـزهـا ولذقت فـى ه وبقت بتتمايل شمال ويمين وتحك طيـزهـا علي زبره
وايد امجد بتفعص وتقفش فـى بزازها وشفايفه بتمث لحمة ودانها
ااااااااااااخ اااااااااخ .. اييييي اووووووو اوووووووف جميل جمييييببل. اااحححححححح
ايده راحت لوسطها وهـى فلئست وشغالة تتأوه وهـى بتحك طيـزهـا فـى زبره
امجد طلع زبره مـن البوكسر ونزل الكلوت بتاعها وراح نـازل علي ركبة
فتح طيـزهـا بأيده ودخل بلسانة بـعـد مافتح طيـزهـا بأيده وبقي عمال يلحس خرمها وامل ممحونة وبتتشرمط اوي
صوابع ايده نزلت علي كوسها وبقي بيحرك صوابعة برررراحة ولسانة داخل فـى خرم طيـزهـا
اوووووووووف .. اااااااااااوف .. احححححححح
ااحححححححححح .. جميل اوووووي .. دخل صباعك فـى طيزي .. اوووووووف ايوووه كدة
ااااااايييييي ايييييب .. ايوووه كدة ياقلبي ..ااااااااااخخخخخخ
امجد قام وامل راحت نـازلة علي ركبها ومسكت زب امجد بأيده وهـى وبقت عمالة تدعك فـى ه بأيدها وهـى ممحونة عليه اوي وعيونها بتاكلة اكل
قربت مـن ه وبشفايفها بقت بتبوس فـى ه وعنيها باصة لعيون امجد اللي كان بيمشي ايده علي شعرها ومستمتع اوي بالشرمطة بتاعتها وهـى بتبوس زبره
نزلت بلسانها تلحس فـى بيضانة وتطلع تاني علي زبره بلسانها لغايه الراس .. وبـعـدها اخدت زبره بين شفايفها وبقت بتمصة وتسحبة مـن بوقها براحة وترجع تدخلة تاني فـى بوقها وتمص وترضع فـى الراس
امجد نزل بأيده وخلاها تقف علي رجليها واخدها للسرير وحضنها مـن ورا ونزلها علي السرير وهـى مفلئسة
سندت بأيدها علي السرير وبأيده مـن ورا فتح طيـزهـا وحط زبره علي فتحتة كوسها وبدأ يدخل زبره براحة
اااااااااييييييب ايييييييي اووووووووو بررراحة ياقلبي . برااااحة اووووووي
زب امجد بقي بالكامل فـى كوسها مـن ورا. ونزل راسها علي السرير بأيده وبقي عمال يدخل زبره فـى كوسها ويسحبة براحة. وامل بتولول تحت مـن ة. مـن المتعة الرهـى بة اللي حاسة بيها
مسكها مـن وسطها واتملك فـى ها وبقي بينكها برتم اسرع وصوت ارتطام لحمة فـى لحم طيـزهـا وبيضانة المدلدلة رايحة جاية تخبط فـى ها
ااااااوف اوووووووف .. حلووو حلوووو كمااااان كمان ياقلبي … كمان يا امجد .. نكني اووووي
.خاي زبك يوصل لزوري …اوووووووف اووووووووف .. ااااااااااااه .. ااااااااااه
شوية شوية الرتم عمال يذيد واهات امل بتعلي وتذيد وصوت ارتطام لحمة فـى لحمها كان عامل صدي صوت فـى الأوضة وامل مولعة تحت امجد ومش عايزاه يشيل زبره مـن كوسها
امجد مسك امل مـن شعرها مـن شده ماكان هايج وهو بينكها وبقي بيرزع زبره بكل قوتة فـى كوسها وشعرها كان خلاص هـى طلع فـى ه ايده
اللي حابه تتمتع بكل سريه بالمقابل اللي تطلبه مسلمه او مسيحيه مطلقة ارمله متجوزه او حتي لسه بنت تبعتلي ع الخاص نتفق والمكان امان جدا ولو انتي جوزك مسافر او معاكي بس مش مكفيكي ومحرومه من لزة المتعه تعالي خاص مستنيكي سمير 01064874202 واتس اب وايمو ومسنجر فقط شرط الجدية
رررااحة. بررراحة هتموتني ااااي ااااااي . همووووت يا امجد . هموت مش كدة.. اااااااه ااااااه.. يا كسي. ياكسي .. براحة علشان خاطري
امجد طلع زبره مـن كوسها وراح مـن يمها علي ضهرها
وشدها لبره ودخل بين فخادها وحط زبره فـى كوسها
ونام فوقها وبسنانة وبقي بيعض الحلمات
امل :: مالك بقيت عنيف كدة ليه. لا لا. سنانك هتعورني .. لا يا امجد . ارفع وسطك شوية زبك وجعني
امجد مكنش بيرد علي امل وبقي عمال ينيك فـى ها ويدخل زبره بقوة لدرجة ان زبره كان بيحك وهو داخل فـى كوسها
ااااه اااااااه .. براحة ابوس ايدك. حاسة اني اتعورت
امجد اخيرا سمع كلامها وطلع زبره . ونزل علي كوسها تف فـى ه ورجع حط زبره اللي بقي مزفلط فـى كوسها ورجع ينكها براحة اوي
امل :: اووووووه كده ياقلبي .. جميييييل .. نكني برااااحة اووووي … اووووووووف اووووووف
ومسكتة مـن طيزه بأيدها وبقت عمالة تشده عليها
ولما حس انة خلاص هـى جبهم طلع زبره بره وامل بسرعة اخدت زبره فـى بوقها وفضلت تمص وترضع فـى ه وعي بتدعكة بأيدها لغاية ما جاب لبنة فـى بوقها .. امل بقت عمالة تبلع اللبن اللي بينزل مـن زبره وتمص الراس ومخلتش ولا نقطة تنزل بره بوقها وبـعـد ما امجد جاب كل اللبن فـى بوقها راح نايم فوق مـن ها وهو حاطط زبره بين فردتين طيـزهـا
وامل حاسة بنشوة رهـى بة ومتعة فوق الوصف



Source link

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى