Uncategorized
رواية وقعت في حب ام لسان طويل الفصل التاسع عشر 19 بقلم راندا علي – تحميل الرواية pdf

رواية وقعت في حب ام لسان طويل الفصل التاسع عشر 19 بقلم راندا علي
وقعت في حب ام لسان طويل 
صلوا على الحبيب المصطفى
البارت التاسع عشر
بقلمي / Randa Ali
مره وحده مسكها من التيشرت بتاعها
كيان بزعيق/عيب كدا ي دكتور
يوسف هو ماسكها من التيشرت بتاعها وشادتها جامد/انتي اييييي
كل محاضره كدا انتي لسانك مش بيتس*د ابدااااا وصلتيني لدرجه اني هقدم استقالتي من سببك
كيان بفرحه/بجد ي دكتور دا احلي خبر
يوسف بغضب جامد/وحياة ربنا مهسيبك
انتي جبتي أخري
كان صوتهم عالي اوي من حظهم كان العميد موجود

كيان لمحت بعنيها العميد جاي
بصوت عالي وتمثيل الطيبه والخوف/عيب ي دكتور
يوووسف انا كنت بعتبرك زي اخويا عيب كدا عاوز تتحر*ش 
بيا دا انا طالبه عندك
يوسف اتصدم وواقف فاتح بوقه ومصدوم
كيان بصوت عالي/لالالا ي دكتور عيب كدا حرام عليك
دخل العميد بعصبيه/اي اللي انت عاوز تعمل ي دكتور يوسف
دا انت ف جامعه محترمه 
يوسف مش بينطق وواقف مصدوم وفاتح بوقه

كيان بابتسامه الانتصار وصوت واطي/اقفل بوقك ل د*بانه تدخل في


يوسف فاق من صدمة وبعصبيه/هو اللي انا اللي عملته كلهم عندك اهو اسالهم انا معملتلهاش حاجه

كيان بصتله بتمثيل الحزن وطيبه
العميد بغضب/قدامي علي المكتب ي دكتور يوسف لان
هتتحول علي التحقيق
يوسف وشه كان زي النا*ر وبصلها بتوعد ومشي والعميد
مشي وراه
سليم كان جه من الصوت العالي
بصلها ومشي وراه يوسف
كارما/يخرب*يتك اي اللي انتي هببتي دا
كيان /هو اللي غلط بردو
كارما/انتي عارفه دا ممكن ياخد رفض ومستحيل يتحط ف مكان تاني دا دكتور صيدلي مش حد وخلاص ي كيان
كيان بعصبيه/هو انا كنت بكلم مع مين يعني ما معاكي
كارما/خلاص اهدي أن شاء الله تعدي علي خير يلا نطلع
كيان/يلا
كارما ماشيه بتضحكي جامد
كيان /بتضحكي علي اي
كارما/بصراحه كل مفتكر هو ماسكك من التيشرت وانتي تزعقي تقولي بيتحر*ش بفصل ضحك

كيان فضلت تضحك بعدها قالت/مش انتي كنتي بتقولي صح حرام يترفض


كارما/اهو صعب عليا لاكن لو ترفض قدر ومكتوب
كيان فضلت تضحك
جوه عند العميد
دخل سليم
العميد /خير ي دكتور سليم ف حاجه
سليم/ي دكتور انا كنت موجود هو كان بيزعقلها لان كانت بتكلم وهو بيشرح
يوسف واقف ووشه محمر جامد
العميد /هيتحول علي التحقيق
يوسف/هتحر*ش بيها ازاي واحنا ف محاضره وفي طالبه وتفضل حضرتك شوف الكاميرات
العميد/بس مش من حقك عشان طالب يكلم تعمل كدا تحوله علي تحقيق
سليم حس أنه ف مصي*به ي اخته هتترفض ي يوسف هيترفض
دخل كذا دكتور وفضلوا بكلمو مع دكتور لان كان عاوز يرفض كيان من الجامعه ومن ١٢ الظهر لغاية العصر ف اخر وافق بس لو حصل اي حاجه تانيه منهم يبقي رفض ليهم هما الاتنين
يوسف طالع متعصب اول مره يبقي ف موقف دا
سليم طلع وراه/دكتور يوسف لحظه
يوسف/نعم
سليم/بعتذر علي كل حاجه حصلت
يوسف وشه محمر/دكتور سليم اول مره في حياتي اتحط ف موقف دا وانت معايا كل سنين دي وعارفني كويس عمري مكنت ف موقف دا
سليم/انا بعتذر حقيقي حقك عليا
يوسف/حصل خير عن اذنك ومشي
سليم /اعمل فيها اي يارب اقت*لها ولا اعمل اي خلاص مابقتش قادر علي كل دا كل المص*ايب عملتها ناقض اي تاني تعمله قعد يفكر بعدها بعشر دقائق…/هو دا احسن حل انا هجوزهاله هو بردو ابن عمي وهيصونها وطلبها كتير ونا كنت برفض بس خلاص دا احسن حل وطلع فون يكلمه يقوله موافق
صلوا على الحبيب المصطفى
البارت التاسع عشر
بقلمي / Randa Ali
مره وحده مسكها من التيشرت بتاعها
كيان بزعيق/عيب كدا ي دكتور
يوسف هو ماسكها من التيشرت بتاعها وشادتها جامد/انتي اييييي
كيان بفرحه/بجد ي دكتور دا احلي خبر
يوسف بغضب جامد/وحياة ربنا مهسيبك
كان صوتهم عالي اوي من حظهم كان العميد موجود
كيان لمحت بعنيها العميد جاي
بصوت عالي وتمثيل الطيبه والخوف/عيب ي دكتور
يوسف اتصدم وواقف فاتح بوقه ومصدوم
كيان بصوت عالي/لالالا ي دكتور عيب كدا حرام عليك
دخل العميد بعصبيه/اي اللي انت عاوز تعمل ي دكتور يوسف
يوسف مش بينطق وواقف مصدوم وفاتح بوقه
كيان بابتسامه الانتصار وصوت واطي/اقفل بوقك ل د*بانه تدخل في
يوسف فاق من صدمة وبعصبيه/هو اللي انا اللي عملته كلهم عندك اهو اسالهم انا معملتلهاش حاجه
كيان بصتله بتمثيل الحزن وطيبه
العميد بغضب/قدامي علي المكتب ي دكتور يوسف لان
يوسف وشه كان زي النا*ر وبصلها بتوعد ومشي والعميد
سليم كان جه من الصوت العالي
بصلها ومشي وراه يوسف
كارما/يخرب*يتك اي اللي انتي هببتي دا
كيان /هو اللي غلط بردو
كارما/انتي عارفه دا ممكن ياخد رفض ومستحيل يتحط ف مكان تاني دا دكتور صيدلي مش حد وخلاص ي كيان
كيان بعصبيه/هو انا كنت بكلم مع مين يعني ما معاكي
كارما/خلاص اهدي أن شاء الله تعدي علي خير يلا نطلع
كيان/يلا
كارما ماشيه بتضحكي جامد
كيان /بتضحكي علي اي
كارما/بصراحه كل مفتكر هو ماسكك من التيشرت وانتي تزعقي تقولي بيتحر*ش بفصل ضحك
كيان فضلت تضحك بعدها قالت/مش انتي كنتي بتقولي صح حرام يترفض
كارما/اهو صعب عليا لاكن لو ترفض قدر ومكتوب
كيان فضلت تضحك
جوه عند العميد
دخل سليم
العميد /خير ي دكتور سليم ف حاجه
سليم/ي دكتور انا كنت موجود هو كان بيزعقلها لان كانت بتكلم وهو بيشرح
يوسف واقف ووشه محمر جامد
العميد /هيتحول علي التحقيق
يوسف/هتحر*ش بيها ازاي واحنا ف محاضره وفي طالبه وتفضل حضرتك شوف الكاميرات
العميد/بس مش من حقك عشان طالب يكلم تعمل كدا تحوله علي تحقيق
سليم حس أنه ف مصي*به ي اخته هتترفض ي يوسف هيترفض
دخل كذا دكتور وفضلوا بكلمو مع دكتور لان كان عاوز يرفض كيان من الجامعه ومن ١٢ الظهر لغاية العصر ف اخر وافق بس لو حصل اي حاجه تانيه منهم يبقي رفض ليهم هما الاتنين
يوسف طالع متعصب اول مره يبقي ف موقف دا
سليم طلع وراه/دكتور يوسف لحظه
يوسف/نعم
سليم/بعتذر علي كل حاجه حصلت
يوسف وشه محمر/دكتور سليم اول مره في حياتي اتحط ف موقف دا وانت معايا كل سنين دي وعارفني كويس عمري مكنت ف موقف دا
سليم/انا بعتذر حقيقي حقك عليا
يوسف/حصل خير عن اذنك ومشي
سليم /اعمل فيها اي يارب اقت*لها ولا اعمل اي خلاص مابقتش قادر علي كل دا كل المص*ايب عملتها ناقض اي تاني تعمله قعد يفكر بعدها بعشر دقائق…/هو دا احسن حل انا هجوزهاله هو بردو ابن عمي وهيصونها وطلبها كتير ونا كنت برفض بس خلاص دا احسن حل وطلع فون يكلمه يقوله موافق

