Uncategorized
رواية وقعت في حب ام لسان طويل الفصل الثالث عشر 13 بقلم راندا علي – تحميل الرواية pdf

رواية وقعت في حب ام لسان طويل الفصل الثالث عشر 13 بقلم راندا علي
وقعت ف حب ام لسان طويل 
صلوا علي الحبيب
كيان بزعيق وبتزغرط/وعندنا عريس بقاااااا



الام بتزغرط/ اخيراااا هخلص من حد منكم

سليم/اهدوو لسه هنتقدم بكرا
الام/امال مين العروسه صح
كيان بصتله بمكر




حود وشه سليم/تبقي كارما
كيان عملت نفسه انصدمت/معقووول
لااااا مش مصدقه



كارما صحبتي طيب دا انا اختك 

كنت تقولي


Randa Ali.
الام/ بقي صحبت اختك وتخبي عنها اخص عليك ي سليم




كيان بتمثيل الحزن/ شوفتي ي ماما
بيعاملني ازاي كاني غريبه ونا زي اله*بله



سليم مصدوم وقام مسك*ها من شعرها/مش هتبطلي ي بت انتي كدب ابداا



كيان زقته ووقفت وراه امها/ انا كدابه ي خب*يث ي بتاع كرمله حاسب لاتغرقك كرمله نيهاهااااهاااا













سليم طلع يجري وراها / والله مهسيبك
ي كيان لانك


متربتيش

كيان وهي بتجري/بيغلط فيكي ي ماما
وبيقول انك مش يتعرفي تربي


الام مسكته من تيشرته/ بقي انا علي اخر الزمن تقولي

معرفتش خسارة تربيتي فيك



وكيان من وراه امها/ بترقص وتغيظه


سليم بغيظ وبنظره لكيان/مش قصدي والله ي ماما بس

اتتي طول الوقت بتقوليلها


الام بزعيق/غور**وووو

انتم الاتنين من وش
ي طلعو يجرو
Randa Ali.
كيان جريت علي الاوضه بتاعتها وقفلتها



سليم / ماشي ي كيان والله لاو*ريكي


كيان من وراه الباب/ مهو انت واحد واط*ي بدل متشكرني


عرفتك علي كرمله



سليم / لسانك دا وحياة ربنا هخليني ف يوم اعملك كباب لان بحب الكباب اكتر




كيان فتحت الباب / طيب متطلبلنا كيلو كباب مشوي



سليم/تصدقي فكره انا بردو جعان هو انتي مش لسه واكله


Randa Ali
كيان/ اي البيت دي بيحسدني علي الاكل


تاني يوم ف الكليه
كيان دخلت الكليه قابلت كارما وحضنتها ودخلوا المحاضر يوسف بصلها حودت وشها وقعدو


كارما بفرحه/اسكتي ي كيان سليم عاوز يتجوزني




كيان/ايوا عرفت وجاين نتقدم النهرد




يوسف بعصبيه / مش عاوز كلام ونا بشرح




سكتو بعدها بدقيقه




كارما بصوت عالي/ اسكووووووتي

غنالي ورقصنا ف شارع وجيلي ورد




كيان بردح/الم*عفن


اللي عمره معبرني بورده وحده
كارما بثقه/اكيد طبعا لي يجبلك




كيان بردح وصوت عالي/نعاااااام ي عينا



اي جبلي بتاع اي



المخاضره كلها ضحكوا




Randa Ali.
يوسف بغضب /براااا انتي وهي ووبوكيه
ورد ومع اللي غني احنا مش ف سوق هنا دي محاضر



كارما طالعه بخوف كيان طالعه بكل ثقه وبرود وهي خارجه/كدا كدا انا مش طا*يقه


محاضره دي سبحان الله دمها تقيل كدا علي قلبي ي كرملتي



المحاضره كلها ضحكت جامد

يوسف بغضب/اوعدكم هتشيلوا الماده





كيان ببرود/مش فاهمه بنزعل لي ي دكتور كل واحد حر ف رأيه عن اذنك ومشيت



يوسف بغضب وصوت عالي/مش عاااااوز صوت



كارما نازله ضحك/ يخرب*يتك هم*وت


من ضحك دا مو*لع جوه




كيان ببرود/الهي يو*لع




كارما بخوف/تفتكري هيسقطنا




كيان ببرود/فكك منه بعدها مسكتها من تيشرت جامد/بقي انا تقوليلي جوه كدا







كارما بخوف جامد/بهزر ي كوكو لي ي روحي بتاخدي كل


حاجه جد


صلوا على الحبيب المصطفى
كيان/ناس مجيش غير بلعين الحمراء


ايوا صح نسيت اقولك وطلعت الفون بصي
كارما بضحك/هو معندوش يأس



كيان ضحكت/لي بس نفسي اعرف

مين حد قريب مني دا
كارما وشها تغير /مش عارفه
كيان بصتلها بصه غريبه
كارما/مالك ي كيان بتبصيلي كدا لي
كيان /مفيش
تسريع الأحداث راحو اتقدمو والخطوبه هتكون بكرا
صلوا علي الحبيب
كيان بزعيق وبتزغرط/وعندنا عريس بقاااااا
الام بتزغرط/ اخيراااا هخلص من حد منكم
سليم/اهدوو لسه هنتقدم بكرا
الام/امال مين العروسه صح
كيان بصتله بمكر
حود وشه سليم/تبقي كارما
كيان عملت نفسه انصدمت/معقووول
Randa Ali.
الام/ بقي صحبت اختك وتخبي عنها اخص عليك ي سليم
كيان بتمثيل الحزن/ شوفتي ي ماما
سليم مصدوم وقام مسك*ها من شعرها/مش هتبطلي ي بت انتي كدب ابداا
كيان زقته ووقفت وراه امها/ انا كدابه ي خب*يث ي بتاع كرمله حاسب لاتغرقك كرمله نيهاهااااهاااا
سليم طلع يجري وراها / والله مهسيبك
كيان وهي بتجري/بيغلط فيكي ي ماما
الام مسكته من تيشرته/ بقي انا علي اخر الزمن تقولي
وكيان من وراه امها/ بترقص وتغيظه
سليم بغيظ وبنظره لكيان/مش قصدي والله ي ماما بس
الام بزعيق/غور**وووو
Randa Ali.
كيان جريت علي الاوضه بتاعتها وقفلتها
سليم / ماشي ي كيان والله لاو*ريكي
كيان من وراه الباب/ مهو انت واحد واط*ي بدل متشكرني
سليم / لسانك دا وحياة ربنا هخليني ف يوم اعملك كباب لان بحب الكباب اكتر
كيان فتحت الباب / طيب متطلبلنا كيلو كباب مشوي
سليم/تصدقي فكره انا بردو جعان هو انتي مش لسه واكله
Randa Ali
كيان/ اي البيت دي بيحسدني علي الاكل
تاني يوم ف الكليه
كيان دخلت الكليه قابلت كارما وحضنتها ودخلوا المحاضر يوسف بصلها حودت وشها وقعدو
كارما بفرحه/اسكتي ي كيان سليم عاوز يتجوزني
كيان/ايوا عرفت وجاين نتقدم النهرد
يوسف بعصبيه / مش عاوز كلام ونا بشرح
سكتو بعدها بدقيقه
كارما بصوت عالي/ اسكووووووتي
كيان بردح/الم*عفن
كارما بثقه/اكيد طبعا لي يجبلك
كيان بردح وصوت عالي/نعاااااام ي عينا
المخاضره كلها ضحكوا
Randa Ali.
يوسف بغضب /براااا انتي وهي ووبوكيه
كارما طالعه بخوف كيان طالعه بكل ثقه وبرود وهي خارجه/كدا كدا انا مش طا*يقه
المحاضره كلها ضحكت جامد
يوسف بغضب/اوعدكم هتشيلوا الماده
كيان ببرود/مش فاهمه بنزعل لي ي دكتور كل واحد حر ف رأيه عن اذنك ومشيت
يوسف بغضب وصوت عالي/مش عاااااوز صوت
كارما نازله ضحك/ يخرب*يتك هم*وت
كيان ببرود/الهي يو*لع
كارما بخوف/تفتكري هيسقطنا
كيان ببرود/فكك منه بعدها مسكتها من تيشرت جامد/بقي انا تقوليلي جوه كدا
كارما بخوف جامد/بهزر ي كوكو لي ي روحي بتاخدي كل
صلوا على الحبيب المصطفى
كيان/ناس مجيش غير بلعين الحمراء
كارما بضحك/هو معندوش يأس
كيان ضحكت/لي بس نفسي اعرف
كارما وشها تغير /مش عارفه
كيان بصتلها بصه غريبه
كارما/مالك ي كيان بتبصيلي كدا لي
كيان /مفيش
تسريع الأحداث راحو اتقدمو والخطوبه هتكون بكرا


