Uncategorized

رواية غرام القاضي الفصل الرابع والعشرين 24 بقلم بيري الصياد – تحميل الرواية pdf


رواية غرام القاضي الفصل الرابع والعشرين 24 بقلم بيري الصياد 

البارت الرابع والعشرون من غرام القاضى 😎🔥

يتصدم موسي من حديثه بشدة ويقول.انت بتقول ايه يا جبل عدو ايه اللي بتتكلم عليه دي

يضرب جبل بقوه كبيرة بهذا الخرطوم علي الطاوله ويقول بصوت عالي بشدة.ولا بطل تصيع عليا علشان مخربش عليك دلوقتي انت عارف انا بتكلم علي ايه كويس اوي

ينفخ موسي بقوه كبيرة ويقول.عليا الطلاق ما فاهم حاجه يا جبل ولا عارف انت بتتكلم علي ايه اصلا

ينهض جبل ويضرب بيده الطاوله بقوه كبيرة ويقول بغضب شديد وصوت عالي بشدة.عليا الطلاق بتلاته من اختك انت عارف كويس انا بتكلم علي ايه يا ابن صابر بلاش ت$$$$ عليا انا واوعا تنسي انا مين يا موسي

ينظر اليه موسي وينظر أمامه ولا يتحدث لينظر اليه جبل ويقول.بتساعده ليه يا ابن صابر

ينظر اليه موسي ويقول.جاه وطلب مني اخلي يقبلك ويقعد معاك وانا رفضت ده وسالته عن السبب وقالي علي ظروفه وعرفت ان عليه وصلات امانه لو متدفعتش هيتسجن وانا ساعدته في دي بس يا جبل بس علشان ميتسجنش احنا مش ناقصين

جبل بصوت عالي.وتساعده ليه يا موسي ما تسيبه يتسجن ولا يولع حتي ليك ايه انت عنده علشان تعمل كده

يبتسم موسي ويقول.لو تفتها هتنزل في عبك يا جبل واحنا مش عايزين حاجه زي دي دلوقتي كفايه اللي احنا في

ينظر اليه جبل ويجلس علي الكرسي ويمسك هذا الشئ ويأخذ نفس كبير بشدة من (الشيشه) ويكتم الدخان بداخله ويأخذ نفس اخر لينفخ موسي بقوه ويقول.اهده شويه يا قاضي وابدا فكر صح يا صاحبي لو مكنتش عملت اللي عملته كانت مواضيع كتير هتتفتح انت في غني عنها احنا مش عايزين نفتح يا جبل احنا عايزين نقفل اللي راح

ينظر اليه جبل وينفخ الدخان في الهواء ويقول ببرود شديد.روح جهز لحنة اختك يا موسي

ينظر اليه موسي ويأخذ نفس عميق وينهض وكان ان يذهب لاكن يقول جبل.وخليها تلبس هدوم زي الناس علشان مسودش عاشتها واخليها تندم علي اليوم اللي اتولدت في

ينظر اليه موسي ويرفع حاجبه ويقول.الحنه هتكون حرايم بس يا قاضي وهتحصل في شقة ابويا يعني محدش هيتجرا يدخل ولا يطلع فيها حتي

يأخذ جبل نفس كبير من الشيشه ويقول.روح ونفذ اللي قولت عليه يا موسي علشان عليا الطلاق بتلاته لو اختك لبست حاجه تظهر منها شبر واحد من جسمها لا تكون الليله معايا وفي حضني كمان وبلاها الفرح من الاساس

ينفخ موسي بقوه وغضب منه ويقول.هموت وتبطل قلة الادب والتربيه اللي انت فيها يا جبل

ينفخ جبل الدخان ويقول.طب يلا روح موت بعيد عني مش هنا انا مش ناقص هم

موسي وهو يذهب.ماشي يا جبل بس ارجع بدري علشان الشباب عاملين قاعدة كده علي الضيق بمناسبة حنتك يا قاضي

ينظر خلفه جبل ويأخذ نفس كبير من الشيشه وينفخه في الاعلي ويقول في داخله.كل اللي طفح حاجه لازم يدفع تمنها بحجم اللي عملوا ومين ما كان هصفي حسابي معاه ومش هيفرق حاجه اهم حاجه حق القاضي يرجع من تاني

نهي حديثه ويأخذ نفس كبير بشدة من الشيشه وهو ينظر أمامه ويفكر في الذي يريد يفعله والذي سوف يحدث مع جميع ما في عقل هذا القاضي فبماذا يفكر جبل وما هو الشئ الذي يريد يفعله

في مساء هذا اليوم كانت غرام تجلس علي الكرسي وهي ترتدي

وتنظر الي حالها في المراء وتنظر الي حبيبه الذي ترتدي

وهي تضع لمساتها بالمكياج الخفيف علي وجه غرام وتضع اليها احمر الشفاه الاحمر وتبتسم حبيبه بفرحه وهي تنظر الي غرام وتقول.قمر يا بت يا غرام مش محتاجه حاجه والله

تبتسم غرام اليها وكانت ان تتحدث لاكن تره لين تدخل الغرفه وتنظر اليها وتدمع عينيها من ان ترها لتذهب وتقف أمامها لتنهض غرام وتضمها بقوه وتضمها لين بقوه كبيره وتنزل دموعها وتقول.مش مصدقه ان غرامي احلي عروسه انهارده يا غرام أخيراً اليوم اللي كنت بتمني جاه

تضمها غرام بقوه وتنظر أمامها وهي تتذكر حديثها مع جبل وتقول حبيبه بغيظ متصنع بعد ان رات حزن لين وتاثيرها الشديد بالذي يحدث.في ايه يا وليه ايه النكد ده ابعدي عن البت لا اللي حطيته يبوظ

نهت حديثها وهي تسحب غرام من لين الذي قالت بغضب متنصع.انتي بتاخدي بنتي مني ليه يا بت مش كفايه اخوكي اللي مترباش جاي ياخدها مني علي الجاهز

حبيبه بردح وهي تضع يدها على خصرها.واللي مترباش ده هياخدها يا لين ومش هيخليكي تشوفيها تاني وبعدين لو مش اخويا حبيبي اللي ياخد بنتك علي الجاهز مين ياخدها يا حبيبتي

تنظر اليها لين بغيظ شديد وتقول.هقول ايه تربية جبل عايزها تطلع ايه يعني

تعود حبيبه شعر غرام الي الخلف وتقول.وبكره بنتك تكون تربية جبل هي كمان ومش هتقدري تتكلمي معاها بعد كده

تنظر اليها غرام وتقول.ليه ياختي هكون وزيرة الخارجية

حبيبه بغمزه.لا هتكوني مرات القاضي طب انتي عارفه كام بت تتمني تكون في مكانك ده وتكون مع جبل

(واولهم نسواني او جزء منهم علشان في مش بيطيق جبل صح يا وليه قولولي مين اللي بتحب جبل ومين مش بتطيقه اصلآ 😂 )

غرام بغيره شديده.واخوكي مخدهموش ليه ما يروح يتجوزهم كلهم ياختي

تضحك حبيبه بخفه وتقول.لا ما هو اختارك انتي ومش عايز غيرك يا هبله

تتغظ غرام اكتر وكانت ان تتحدث لاكن تسمع الذي يقول.نهارك ازرق يا غرام ايه اللي انتي لبسه ده

تنظر غرام خلفها تره موسي لتقول بغيظ.ماله لبسي حلو وعجبني

ينظر اليها موسي ويقول في داخله.عجبك بس ميعجبش القاضي ياختي وانا مش مستغني عنك الصراحه

ويقترب منها ويقبل جبهتها لتبتسم غرام ويقول موسي.روحي غيري هدومك دي يا حبيبتي مينفعش تفضلي بيهم كده

غرام بغيظ شديد.انا هفضل بيهم مع ستات علي فكرة مفيش حد غريب يعني

يبتسم موسي ويقول في داخله.ابقي روحي قوليله هو ياختي جبل مش هيفرق معاه ستات ولا رجاله وممكن يدخل انهارده انا عارفوا فاجر وبيعملها ولا هتفرق معاه ابن الك

قطع حديثه غرام الذي قالت باستغرب.انت بتفكر في ايه يا موسي

كان موسي ان يتحدث لاكن تقول حبيبه بخبث.ايه يا برنس انت بتحب ولا ايه

ينظر موسي اليها ويقول.علي اساس اللي يعرفكم يقدر يشوف دنيا أصلا يا بت

حبيبه بغيظ شديد.ومتشفهاش ليه ياخويا حد قالك علينا وحشين لدرجة دي ده احنا حتي بلسم ونتحب اوي كمان احسن من اشكلك

يسحبها موسي ويضع يده على كتفها ويقول.مالها اشكالي يا بت انتي شكلك عايزيني اقتلك صح

تنفي حبيبه وتقول.لا ياخويا انا لسه عايزه اعيش شويه كمان افرح بالعيال دي واشوفلهم حتت عيل علي الأقل

ينظر اليها موسي ويبتسم وتقول لين وهي تضع يدها على شعرها.وليه متقوليش تتجوزي انتي وتجيبي حتت العيل ده انتي يا بيبو

تختفي ابتسامة حبيبه تدريجيآ وينظر اليها موسي ويفهم ما بداخلها الآن ليحمحم بخفه ويقول وهو يهزها بخفه.عايزه تعيشي يبقي تبعدي عني يا بت فاهمه

تقبل حبيبه وجهه وتقول.هو انا اقدر يا مسموس عيب عليك يا راجل ده انت الغالي

يضحك موسي عليها بخفه ويقول.خلاص اذا كان كده انا هسكت احسن

وينظر الي غرام ويفتح يده الاخره اليها لتذهب غرام الي أحضانه ويضمهم موسي بقوه ويشدد علي حبيبه بين احضانه فهو يعلم بأنها تحتاج هذا بشدة الآن وتبتسم لين وهي تنظر الي موسي الذي يضم أشقائه بهذه الطريقة وينظر موسي اليها وينظر بعيد عنها ويقول.يلا يا غرام روحي غيري هدومك دي علشان النسوان دي لما تيجي

تبتعد غرام عنه وتقول بعناد.لا مش هغير يا موسي انا عجبني لبسي اوي ومش هقلعه

كان موسي ان يتحدث لاكن تقول لين.خلاص سيبها يا موسي كده كده مش هيكون في حد غريب كلهم بنات اللي جاين سيبها تفرح

ينظر اليها موسي ويقول بغيظ شديد.ولما بنتك تموت دلوقتي هتفرح ازاي خلي بنتك تغير هدومها احنا مش ناقصين دلوقتي

تبتسم لين وتغمز حبيبه لغرام وتمسكها وتقول وهي تذهب بها الي الخارج.هنروح نشوف مين جاه من البنات

ينظر خلفها موسي وينظر الي لين وكان ان يذهب لاكن تمسك لين يده لينفخ موسي بقوه وتقترب لين من ولدها وتضع يدها على وجهه وتقول.مش كفايه كده يا موسي كفايه تعذب فيا بطريقه دي علشان خاطري انا تعبت بجد

ينظر اليها موسي ويقول.اتعذبتي وتعبتي من اقل من شهر يا لين وانا اللي بتعذب من اكتر من تلاته وعشرين سنه متعبتش مشيتي ورمتيني واركي من غير ما تفكري فيا لحظه واحده انا متعذبتش وقتها

تنزل دموع لين بحزن عليه وتقول.اعذوني يا موسي انا وحياتك عندي مفكرتش غير فيك انت وابوك والله كان غصب عني

ينظر موسي أمامه وينظر اليها ويضع يده علي يدها الذي علي وجهه ويقول.وانا كمان غصب عني يا لين عمالتك معايا وانك تتخلي عني بطريقه دي قتلني مليون مره ولحد دلوقتي مش قادر انسي اللي حصل

تذهب لين الي احضانه وتضمه بقوه ودموعها تنزل وتقول.متنساش يا موسي بس متنبعدنيش عنك متقساش عليا يا ابني وخليك معايا علي طول

يضمها موسي بقوه الي أحضانه وينظر أمامه ويغلق عينيه بقوه كبيرة ويقول.وانا معاكي اهو

تبكي لين بفرح شديد وتضمه بقوه كبيرة ويبتسم موسي ويمسح علي شعرها ويبقون علي هذا الوضع لفترة ويقطع هذه اللحظات موسي وهو يقول.روحي خلي بنتك تغير هدومها دي القاضي حالف طلاق لو لبست حاجه زي كده هيدخل انهارده

تشهق لين بقوه كبيرة وتبتعد عنه بسرعه وتقول.انت بتقول ايه يا موسي

يبتسم موسي ويقول.جبل حلف ان لو غرام لبست لبس يظهر منها حاجه هتبات الليله في حضنه روحي خليها تلبس حاجه تاني احنا مش ناقصين جبل دلوقتي وانتي عارفه انه يعملها

تركض لين الي الخارج بسرعه لكي تره ابنتها وتجعلها تبدل ملابسها لكي لا يفعل جبل شئ ينظر خلفها موسي وينفخ بقوه كبيرة ويذهب الي خارج هذه الشقة وينزل الي الأسفل وكان ان ينزل الي الطابق الارضي لاكن يره باب شقة صفاء مفتوح لينظر بداخل الشقة لا يره احد ليدخل الي الداخل ويغلق الباب خلفه ويقول بصوت عالي نسبياً.اما يا ام جبل اما انتي فين

لا يرد عليه أحد ليذهب الي غرفة صفاء ويدق علي الباب لا احد يرد عليه ليفتح وكان ان يتحدث لاكن يره صفاء تجلس علي السرير وهي تنظر الي صورة وتبكي بغزاره وعنف شديد ليذهب اليها ويضمها الي الاحضانه ويقول.في ايه ياما مالك

تبكي صفاء بقوه كبيرة وتقول.كلهم اتخلوا عني يا موسي حتي جبل سابني هو كمان كلهم اتخلوا عني ومفكروش فيا

وتبكي صفاء بقوه وعنف شديد ليضمها موسي بقوه اكبر ويقول.خلاص اهدي ياما وجبل عمره ما يقدر يعيش من غيرك هو بس محروق انه اتضرب وسط حارة الكبير فيها قبل الصغير بيعمل لابنك الف حساب ودي كبيره كمان يا صفاء وانت اتبريتي منه وقولته انه مات بنسبالك

صفاء بدموع شديده.عايزني اعمل ايه لما اعرف انه بيتاجر في المخدرات والسلاح يا موسي جبل ابني ممكن يتاخد مني وفي أيي لحظه يكون في ايد الحكومه ومحدش هيعرف يعمله حاجه وكمان هو ماشي في طريق الحرام يا موسي والطريق ده اللي بيروح في مبيرجعش تاني

يضمها موسي بقوه اكبر ويقول.خلاص اهدي يا صفاء وجبل مش هيفضل شايل كتير هو شويه وهيهده وهينساه كمان بطلي نكد يا وليه انهارده حنة البت اللي حيلتي وانتي عكرتي مزاجي باللي بتعملي ده

قال موسي هذا لكي يعلم رد فعلها علي زواج جبل من غرام الان ولكي يعلم اذا شقيقته سوف تدخل حرب مع صفاء لكي تقبل بها ام صفاء قبلت بزواجهم ولم تفعل شئ تصمت صفاء ولا تتحدث ليستغرب موسي بشدة ويبعدها عن احضانه ويقول وهو ينظر اليها.انتي طالعه علشان تحضري حنة غرام يا صفاء ولا لا

تنظر اليه صفاء وتقول.جدك مش هيسيبهم في حالهم يا موسي وزي ما عمل مع ابوك وامك هيعمل معاهم وهيتفرقوا جبل غلطان باللي بيعملوا ده

ينظر اليها موسي ويقول ببرود.وليه مروحتيش قولتي الكلام ده لابنك قدامه يا صفاء

تبتسم صفاء بحزن شديد وتقول.قالتله ومقبلش يا موسي وقال انه هياخدها غصب عن الكل ومش هيفرق معاه حاجه

يبتسم موسي ويقول.يبقي ثقي في ابنك يا صفاء ولو زعلانه علي الجوازه دي تروح تكلمي ابنك مش غرام ياما غرام ملهاش علاقة بكل ده

تنظر اليه صفاء وتقول.خايف علي اختك مني يا موسي

ينفخ موسي بقوه كبيرة ويقول.خايف عليها من الدنيا كلها ياما غرام مش هتستحمل ايي حاجه وانا مش عايزها تزعل ولا تشيل في قلبها عايزها مبسوطه علي طول اذا كان مع جبل ولا مع غيره كفايه انها عاشت طول عمرها في حرمان بسبب بعد ابوها عنها مش عايزها تاعني من حاجه تانيه

تبتسم صفاء وتقول.وانا مش هكلمها وهعملها زي حبيبه يا موسي غرام بنتي قبل ما جبل يحبها وهي هتفضل بنتي هي ملهاش ذنب في عند جبل ولا اللي بيعملوا

يبتسم موسي ويقبل رأسها وكان ان يتحدث لاكن يره هذه الصوره الذي تقع علي السرير ليمسكها وين

وينظر اليها وينظر الي صفاء بغضب شديد ويقول.انتي ليه مصره تطلعي اوسخ ما في جبل ياما ليه كل لما يحصل معاكي حاجه تبصي في الصورة دي ليه بتعملي كل ده وانتي لسه مشاكلك مع جبل متحلتش حتي

تغلق صفاء عينيها بقوه وتقول.مش قادره انسي يا موسي ومش ع

قطع حديثها موسي الذي نهض وقال.مش قادره تنسي علشان انتي مش عايزه ياما انسي بقي وبطلي تفكري في كل لما يحصلك حاجه هو عمره ما هيفدك واوعي تنسي انه مفدكيش زمان واتخلي عن كل حاجه ومشي يعني مش هينفعك في حاجه دلوقتي انسي بقي علشان متتعبيش نفسك اكتر من كده

نهي حديثه ويترك هذه الصوره علي السرير ويذهب الي الخارج تنظر خلفه صفاء وتبكي بقوه كبيرة وتمسك هذه الصورة وتبكي بحرقه شديده وهي تتذكر الكثير من الأشياء الذي تالمها بشدة وتنظر الي هذه الصوره وهي تبكي وتتسطح علي السرير وهي تتذكر كل ما حدث معها فهل هذه السيده سوف تفعل كما قالت الي موسي آلان بأنها لم تدخل غرام في كل ما حدث ام سوف تخلف كلمتها الان فأين يأخذهم القدر وماذا سوف يحدث معهم

كان يجلس أمام منزله وراسه تلف بالشاش بعد ضربة جبل اليه بزجاجه وبعد ان ذهب الي المستشفي وهو ينظر الي هذه التحضيرات الذي تحدث في جميع الحارة لزفاف كبيرها الذي ينتظرونه الجميع وهو يغضب بشده ويقول الاخر بغضب شديد وصوت منخفض لاجل ان لا احد يسمع وهو ينظر إليه.ايه يا عاصم هو ده اللي هتعمل كل حاجه علشان تنهي انا شايف ان الكل بيجهز لفرحه اهو يعني سايبني نحرق في دمنا وهو بيتجوز ولا علي باله حاجه

ينظر اليه عاصم بغضب شديد ويقول بصوت عالي بشدة.ما تحل عني يالا هو انا ناقصك غور امشي من هنا يا جلال مش عايز اشوف وشك وانت أصلا وجودك زي عدمه

يتصدم جلال من حديثه وينهض ويقول.ماشي يا عاصم بكره تحتاجني وتيجي لحد عندي وقتها نبقي نتحاسب

نهي حديثه ويذهب من أمام هذا الشاب الغاضب بشدة من الذي يحدث ينظر خلفه عاصم وينظر أمامه وهو يفكر ماذا يفعل لكي ينهي هذا الزفاف ولكي لا يجعل جبل يسعد بحياته ولا يتزوج من الفتاه الذي يعشقها يسمع صوت هاتفه يدق لينظر اليه يره عثمان الذي يدق لينهض ويذهب الي مكان خالي تقربيآ ويفتح عليه ويقول بغضب شديد.انت معملتش اللي اتفقنا عليه يا باشا

عثمان بغضب هو الآخر.انت بتعلي صوتك عليا ليه يالا وبعدين انا بحاول اعمل كل اللي اقدر عليه علشان اخد حفيدتي من الزباله اللي عندك

عاصم بصوت عالي.حفيدتك هتتجوز القاضي ومش هتقدر ترفع عينك في بعد كده يا عثمان باشا

يتصدم عثمان ويقول.انت بتقول ايه يالا

عاصم بغضب.انهاردة حنة بت بنتك علي القاضي يا عثمان باشا وبكره هيكون فرحهم يعني هتكون مراته ومعاه علي طول وانت مش هتقدر تاخدها منه بعد كده وحفيدتك الواضح أنها مبسوطه بفرحها من القاضي

ينظر عثمان أمامه بصدمه وغضب عارم ويقول بصوت عالي بشدة.انت بتقول ايه غرام مستحيل تتجوز اود ده وهي هترجع عندي وهتجوز اللي انا اختاره

عاصم بغضب شديد.لا حفيدتك هتتجوز جبل بكره وانت قاعد ولا عامل حاجه وانا اللي قولت ان انت اللي هتدمر جبل ادري جبل محدش يقدر عليه حتي انت يا عثمان مش هتقدر علي جبل وحتت عيل زي ده علم علي راجل كبير ولي مكانته في البلد زيك جبل علم عليك في حفيدتك وبنتك كمان يا باشا

نهي حديثه ويغلق الهاتف وهو يغضب بشده ويتمني ان عثمان يفعل شئ لاجل ان يلغي هذا الزفاف وينظر عثمان أمامه وهو لا يعلم ماذا يفعل لكي يتخلص من هذا القاضي ويسمع الذي يقول.هي هتتجوزه يا جدي

ينظر عثمان الي صاحب الصوت يره اوس ليقول.اهده يا او

قطع حديثه صراخ اوس وهو يقول بصوت عالي وجنون شديد.لاااا يا عثمااااااااااااان لاااااا غراااام بتاعتي انا ومستحيل الحيوان ده ياخدها مني غرام بتاعتي وهتفضل بتاعتي ومش هتكون لغيري مش هتكون يا عثمان وحتي لو هقتلها مش هسمح انها تتجوز غيري

نهي حديثه ويذهب الي غرفته وينظر الي صورة غرام الذي علي الحائط ويذهب ياخذها ويمسكها بين يده ويقول بهوس شديد.انتي بتاعتي انا يا غرامي ومحدش يقدر ياخدك مني مش هتكوني لحد تاني انتي بتاعتي وهتفضلي بتاعتي انا يا حبيبتي محدش بيحبك زيي ولا حد هيخليكي مبسوطه زي ما انا هخليكي مبسوطه انتي هتفضلي بتاعتي انا ايوه حبيبتي غرام هتفضل بتاعتي ايوه

نهي حديثه بجنون شديد وبطريقة تجعل ما يره يتأكد بأنه فاقد عقله بتأكد ويضم هذه الصوره الي احضانه وهو يقرار هذا الحديث ويكد لحاله بأن هذه الفتاه اليه فقط ولم تكن لشخص اخر فماذا يحدث بهذا الشاب وهل سوف يعود إليه عقله من جديد ام ماذا يفعل به الزمن والقدر هذا الشاب الذي لا يتمني سوا ان يأخذ هذه الفتاة فقط (لاول مره اوس يصعب عليا بجد مش عارفه ليه حسيته مظلوم اوعوا تاكلوني يا وليه منك ليها انا عارفكم شريرين 😂)

كانت تجلس حول النساء والفتيات يرقصون ويتميلون علي الموسيقي الشعبي وباقي النساء يصقفون ويطلقون الزغريط بسعادة كبيرة بزفاف القاضي تنظر غرام حولها وهي تبتسم بسعادة غصب عنها من هذه الأجواء الذي ترها لاول مره واحبتها بشدة تتذكر جبل لتنظر أمامها وهي لا تعلم هل قرارها بأنها تتزوجه صحيح ام سوف تندم عليه بعد فتره تتذكر لحظاتها معه ووقحته الشديده معها لتضغط على شفتيها بخجل وقوة وهي تفكر ماذا سوف يحدث اذا بقيت معه في مكان واحد تفعل كل شئ معه فهي بتأكد لا احد ينقذها من وقحته الشديده وهي تعلم بأنه لم يتركها بحالها لاكنها سوف ترفض بتأكد لا تريد ان يقترب منها ويستكمل زواجه منها الا بعد ان تشعر بأنه لم يجعلها تندم علي ذلك ويجعلها تحبه وتثق به تفيق غرام من تفكيرها علي هذه الفتاة الذي سحبتها معها وقالت وهي تضع هذه (طرحه) حول خصرها.لا يا عروسه فرفشي كده معانا انتي لازم ترقصي معقول تكون الفرحه فرحتك ومترقصيش

تنظر اليها غرام وتخجل وتقول.مش بعرف

تمسك الفتاه يدها وتقول وهي تتميل معها.مش مهم خليكي بس معايا وهتعرفي لوحدك

تنظر غرام الي لين لكي تنقذها من هذا الموقف لاكن تميل لين براسها بخفه وابتسامه وتنظر غرام الي هذه الفتاه وتتميل بخصرها وبعد فتره تنساه غرام حالها مع هذه الفتاة وترقص بمهاره شديده وهي تتميل بخصرها ويتصدمون الجميع بأنها تتعلم الرقص وترقص بهذه المهارة الشديده الذي لا احد يتوقعها بفتاه تعيش طوال حياتها في الخارج تبتسم حبيبه بفرحه وتره هاتفها يدق لتنظر اليه تره جبل لتخرج الي البلكون بعد أن وضعت (طرحه) علي رأسها وتفتح الخط وتقول.ايه يا جبل

ينهض جبل فهو يجلس مع مجموعة كبيرة من الشباب وبدر وأصدقاءه يرقصون علي المهرجانات المصريه وهم يسعدون بشدة بزفاف جبل ويبتعد عن كل هذا الصوت ويقول.بتعملوا ايه يا حبيبه

تبتسم حبيبه وتقول.متقولش بتعملوا ايه قول الست غرام بتعمل ايه كده احسن ياخويا

يضحك جبل بخفه ويقول.طب الست غرام بتعمل ايه

تنظر حبيبه الي غرام وتبتسم بحماس وتقول بعفوية وهي لا تعلم ماذا تفعل الآن.بترقص مع البنات بس ايه متجوز صا

قطع حديثها جبل الذي قال بصوت افزعها بشدة.بتعمل ايه يا روح امك

تتفزع حبيبه بشدة وتقول.في ايه يا جبل بترقص احنا كلنا بنات في ايه

يغلق جبل الهاتف ويذهب الي المنزل سريعآ ويصعد الي الاعلي وهو غاضب بشدة ولا يره أمامه من الغضب ويقفذ بثلاث درجات ويصل امام شقة صابر ويره المشاهد الذي جعله يغضب أكثر وهو يره هذه الفتاة تضحك وترقص مع الفتيات وهي تتميل بخصرها بهذه الطريقه ليضرب الباب بقوه كبيرة جعل الجميع يتفزعون بشدة ويذهب وهو يثبت نظرة علي هذه الفتاة الذي توترت بشدة من نظرته ويسحب هذه (الطرحه) من علي خصرها ويضعها علي كتفها ويسحبها اليه بقوه كبيرة بها وينظر اليها وهي قريبه منه بهذا الشكل وتتوتر غرام بشدة من قربه منها أمام الجميع بهذه الطريقة وتقول بصوت متقطع.ج…جبل ااا

قطع حديثها جبل الذي مسك يدها وسحبها معه الي الخارج كانت لين ان تتحدث لاكن يشير جبل اليها بيده ويقول وهو ينزل الي الاسفل.الليله خلصت كده يا لين فضيها وكفايه كده

وينزل امام هذه الفتاة وهو يمسك يدها وينظر الي الأسفل لا يره احد ليسحبها معه ويفتح شقته ويدخلها بها ويغلق الباب بقوه كبيرة افزعتها بشدة وينظر اليها ويقول بصوت عالي بشدة.كنتي بتعملي ايه يا بت صابر ايه اشتغلتي رقاصه علي اخر الزمن

تنظر اليه غرام وهي تخاف بشدة من صوته لاكن تقول بغضب.رقاصه ايه انا كنت برقص مع بنات يعني مفهاش حاجه اتلم يا جبل وبلاش تق

قطع حديثها هذا القاضي الذي سحبها بقوه كبيرة اليه ويهبط علي شفتيها ويقبلها بوحشيه شديده ويمسك شفتيها بين اسنانه ويقطم عليهم بقوه وهو يمصهم تتوجع غرام بشدة من الذي يفعله وتضع يدها على كتفه لكي تجعله يتركها وتخبط علي كتفه بأنه يتركها لاكن يقوه جبل في قبلته ويقبلها بقوه كبيره لتغلق غرام عينيها وهي لا تعلم ماذا تفعل الآن ويبتعد جبل عنها بعد ان انتقطت أنفاسها وينظر اليها وهي تتنفس بعنف شديد ليقول وهو يضغط على خصرها بقوه كبيرة.ازاي تلبسي ال$$$$$ ده وترقصي وسط كل دول يا غرام

تنظر اليه غرام بعد ان انتظمت انفاسها وتقول بغضب شديد.قولتلك بنات ي

قطع حديثها جبل الذي صرخ باعلي صوته وهو يقول بغضب وتملك شديد.ولو كانت امك يا غرام امك نفسها مينفعش تشوفك كده انتي فاهمممممه انتي ملك جبل القاضي واللي ملكي محدش يشوفه غيري يا غرااااااااااااااااام فاهممممممه

تتفزع غرام بشدة من صوته وهي تنظر اليه بصدمه من حديثه وتفكيره ويبتعد جبل عنها ويشق الفستان الذي ترتدي نصفين بقوه كبيرة لتشهق غرام بخضه وقوه من فعلته وينزع جبل هذا الفستان اللعين عنها ويشير علي جسدها ويقول بصوت عالي بشدة.انتي خليتهم يشوفوا ده ازاي يا غرام ازاي تخليهم يشوفوا حاجه انا قولتلك وحذرتك مليون مره انك تظهريها قدام حد اززززاااااي

تنظر اليه غرام وتترمي بين الاحضانه بقوه كبيرة وهي تريد ان تخفي جسدها عن عيونه وينظر جبل أمامه ويفهم هذا الشئ ليضمها ويحملها من خصرها كعادته ويجعلها تلف قدمها حول خصره ويذهب بها الي الغرفة وينزلها علي السرير وهو علي نفس الوضع وينظر اليها يرها تخجل بشدة ليهبط ويأخذ شفتيها بين اسنانه ويمصهم بقوه كبيرة ويمسك شفتيها السلفيه ويمصها بمهارة وقوة شديده وهو يحاول ان يهده قليلاً لاجلها ولاجل ان لا تخاف منه ويسحب شفتيها الي النهايه وتلفت شفتيها منه ليهبط بسرعه ويمسك الاخره ويقبلها ببطئ شديد لتغلق غرام عينيها بقوه وهي لا تعلم ماذا تفعل الآن معه ويترك جبل شفتيها ويرفع رأسها الي الاعلي ويبدأ يقبلها قبلاته الرطبه والقويه وهو يترك علامته علي كامل رقبتها ويقبلها بقوه كبيره لتغلق غرام عينيها ويرفع جبل يده ويسير بها علي ذراعها ويصل الي يدها ليضع اصباعه بين اصباعها ويضغط عليهم بقوه كبيرة وينزل ملابسها الداخليه وينزل علي جسدها ويقبلها بوقحه وبطئ شديد لتضغط غرام علي يده بقوه كبيرة وهي تشعر بانفاسها تتسرع وجسدها يغيب مع هذا القاضي دون ارادتها وينظر جبل اليها وهو يقبلها ببطئ وتلذذ شديد ويقول.انا هدخل دلوقتي يا غرام

تفتح غرام عينيها بصدمه شديده من حديثه وتنظر اليه وتقول.جبل لا علشان خاطري

جبل وهو مازال يقبلها بنفس الطريقة.انا خدت قراري انا هدخل دلوقتي والفرح هيحصل في معاده عادي

كانت غرام ان تعترض وتتحدث لاكن يسمعون صوت هاتف جبل يدق ليخرجه جبل وينظر اليه ويره موسي ليرمي الهاتف بجانب هذه الفتاة وينزل علي جسدها اكتر وكان ان ينزع اخر قطعه توجد علي جسد هذه الفتاه لاكن يسمع الذي يقول بغضب.جبل انت بتعمل ايه مع غرام دلوقتي

ينظر جبل الي الهاتف الذي تمسكه غرام وتفتح علي موسي الخط وهي تفعله علي مكبر الصوت ليغضب منها بشدة ويمسك الهاتف ويخفض الصوت ويضع الهاتف علي أذنه ويقول بغضب شديد.انت عايز ايه يالا وبعدين انا قولتها كلمه وهنفذها دلوقتي يا موسي

موسي بغضب أشد.تنفذ ايه يا جبل اتلم وسيب غرام تطلع مينفعش تعمل اللي بتفكر في دلوقتي محدش ضامن الدنيا يا قاضي بلاش في ساعة عصبيه تضيع كل حاجه

ينظر جبل الي غرام يرها تخجل بشدة منه وهي بهذا الوضع أمامه ليمد يده ويعصر جسدها بوقحة وقوة شديده لتتوه غرام بقوه ووجع ويضع جبل يده علي فمها بسرعه لكي لا احد يسمع صوتها سوا هو فهو لا يتحمل هذا وكان ان يغلق الهاتف لاكن يسمع موسي وهو يقول.جبل طلع غرام يلا

جبل ببرود.قولتلك كلمه يا موسي وانا مش مستعد اطلق دلوقتي ثق في اخوك سلام

نهي حديثه ويغلق الهاتف ويرمي علي السرير بجانب هذه الفتاة وينظر اليها وهو مازال يهبط عليها ويقول بهمس بجانب اذنها.صوتك لو طلع تاني وانتي معايا هقتلك يا غرام فاهمه

تغلق غرام عينيها وتحاول ان تتحدث لاكن جبل يضع يده على فمها وينظر اليها ويبتسم وينزع يده ويتسطح علي السرير بجانبها ويسحبها الي الاحضانه لتقول غرام باعتراض شديد.جبل مينفعش اللي بتعمله ده سي

قطع حديثها جبل الذي قال ببرود وهو يغلق عينيه.نامي دلوقتي يا غرام علشان وعهد الله لو فتحت عيني ما هقفلها تاني غير وانا داخل يا بت صابر

تشهق غرام وتصمت وهي لا تريده ان يفعل هذا بالفعل ويبتسم جبل ويسحبها الي أحضانه اكتر وتغلق غرام عينيها وهي تشعر بشعور رائع حقا وهي بين احضان هذا القاضي تشعر بأمان وعدم خوف من شئ في هذه الدنيا تشعر بأنها لم تكون هذه الفتاة الذي تخاف من شئ تشعر بأنها قويه بشدة بين احضان هذه القاضي ويشعر جبل بها تنام بعد فترة قصيرة بشده بين احضانه ليبتسم ويقبل شعرها ببطئ شديد ويقول في داخله.خلاص هانت يا بت صابر كلها يوم واحد وتكوني ملكي قدام الكل ووقتها محدش هيحلك من تحتي يا فله

نهي حديثه بوقحة وابتسامه وهو مازال يغلق عينيه ويفكر جبل في عدة أشياء وهو يخطط ليوم زفافه الذي سوف يحدث في الغد فماذا سوف يحدث مع هذا القاضي والي أين سوف يأخذه القدر مع هذه الفتاه (توقعتكم بسرعه)

الخامس والعشرين من هنا





Source link

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

شاهد أيضاً
إغلاق
زر الذهاب إلى الأعلى