Uncategorized

رواية جبابرة العشق الفصل التاسع عشر 19 بقلم اميرة عمرو – تحميل الرواية pdf


رواية جبابرة العشق الفصل التاسع عشر 19 بقلم اميرة عمرو

19 =البارت التاسع عشر 19 /
مفاجأة …صدمة…
.ماذا قالت …..
آسين ببرود: الضيف يبقي البوص …
مراد بصدمة: انت بتقولي ايه ….انت عايزة مين اللي يحضر
آسين: مالك كده وبعدين دا اللي عندي
أيهم ببرود: ممكن نعرف السبب اللي يخليكي تطلبي طلب زي ده
آسين ببرود: دي حاجة خاصة بيا انا
أيهم: والحاجة دي ايه انا عايز أعرف
آسين: ان احنا داخلين صفقة أدوية فاسدة وعايزة اقابل البوص الكبير بتاعكم ،وكمان انا عايزة اضمن الحماية ليا لو حصل حاجة
أيهم: اعتبري طلبك مقبول
مراد بصدمة: انت بتقول ايه …انت عارف بتقول ايه…احنا اتعاملنا مع ناس كتير ولا مرة وافقت علي طلبهم انهم يقابلوا البوص
آسين بسخرية: انت قولت ناس كتير….بس انا غير …انا الاسطورة والا ناسي
مراد: لا مش ناسي
آسين: يبقي كده اتفقنا والاجتماع الاسبوع الجاي
ليخرجوا من المكتب ليجدوا الجميع جالس لتصعد آسين الي غرفتها وتبدل ملابسها الي ملابس عمليه فكانت ترتدي ملابس عمل فبدت جملية جدا فكانت ترتدي جيبة الي منتصف الفخذ منفوشة باللون الازرق الفاتح وتوب أبيض
لينصدم الجميع بجمالها بينما أيهم سرح بها ليفيق من صدمته ليشعر بالغيرة ان الجميع سيراها بهذا الشكل ليكور يده حتي ابيضت لتقول شجن :
انت رايحة فين كده…..بس ايه الحلاوة دي يا معلم
يزيد بضحك: شو ها الجمال…ما بدك عريس يا قمر انت
آسين: لا ما بدي ….انا هروح المستشفي لان مروحتهاش بقالي فترة كبيرة وغير كده في اكتر من عملية متأجلة ونسبة النجاح قليلة فهضطر ان اعملها
تولان: بالتوفيق يا عمري …انت الطبيبة المعجزة وقدها يل آسين
آسين ببرود: عارفة …وانت تولان هتيجي معايا
تولان بصدمة:انا …ليه
آسين ببرود : تحبي افكرك انك دكتورة والمرضي بتوعك محتاجينك والا ناسية يا أستاذة
تولان بحنق : لا مش ناسية…
آسين : طب يلا بينا علشان منتأخرش
لتذهب الفتاتان الي المشفي ويمر يومان ولا تعود الفتاتان الي القصر بينما هناك قلبان يشعران بالقلق علي الفتيات فهم امتلكت قلوبهم وعقولهم لنجدهم شاردين بغيابهم وكأن الزمن لايريد التحرك وتوقف عند رحيلهم
بعد يومان في قصر الرعد في صباح يوم جديد نجد الجميع استيقظ من نومهم واتجهوا الي أسفل
عامر : صباح الخير
الجميع : صباح النور
مراد وهو يلتفت حوله لعله يجد فاتنته ولكنه لم يجدها ليلاحظ ذلك عامر وجيهان لتقول جيهان بخبث :
بدور علي حاجة يا مراد
مراد : ها…لا مش بدور ولا حاجة
عامر بخبث: أومال مالك كده بتتلفت حوليك كأنك عايز تشوف حد معين
مراد: لا بس …احم مش شايف …دكتور آسين وتولان
عامر: شكلهم لسه مرجعوش من المستشفي
جيسيكا: يعني بقالهم أكتر من يومين مرجعوش البيت ومش سألتو عليهم مش يمكن راحوا مكان كده من غير ما يقولوا ليكم
يزيد وقد فهم ما تريد فعله: لا احنا عارفين كويس هما فين وبعدين مش لازم نسأل عليهم لأنهم ليهم جناح في المستشفي بيرتاحوا فيه وقت اللزوم علشان كده احنا مطمنين
جيهان : طب ما تتصل عليهم نطمن عليهم البيت من غيرهم ولا حاجة
شجن بابتسامة: لا متقوليش كده علي العموم الاتنين نايمين فوق
جوليا: يعني هما رجعوا بس محدش شافهم
يزيد: لا ما هما الاتنين رجعوا متأخر إمبارح واحنا نايمين علشان كده محدش شافهم
شجن بخبث: يزيد هما نايمين
يزيد: اممم
شجن: واحنا صاحيين
يزيد: أيوا
شجن بخبث: يبقي لازم يصحوا بتقولها وتبتسم بخبث لينظر لها يزيد وقد فهم ما يدور في عقلها ليبتسم بخبث هو الآخر لينظر لهم الجميع بعدم فهم لتقول جيهان بقلق:
انا ليه مش مطمنة ليكم
شجن: طبعا لازم متطمنيش لينا وبعدين احنا مش هنعمل حاجة
يزيد بابتسامة شر: جه وقت الانتقام
عامر بخوف: انا مش مطمن للابتسامة دى
شجن: لا إطمن
ويتروكهم ويتجهوا ناحية المطبخ ويعودا وكل واحد معه زجاجة مياة ثلج لتقول شجن :
يزيد انت عليك آسين وانا عليا تولان
يزيد بخوف : لا طب منخليها أنا تولان وانت آسين
شجن: يبقي انت ناوي علي موتي
يزيد وهو يبتلع ريقه: وموتي بصي آسين مش هتعمل ليكي حاجة إنما أنا هتقتلني علطول
شجن : تمام ومن ثم تتحول نبرتها للشر جه وقت اللعب والانتقام
ليصعد الاثنان كل منهم ناحية فريسته
لتتجه شجن ناحية غرفة آسين لتجدها تغط في نوم عميق لتبتسم بخبث ومن ثم تقترب منها رويدا رويدا وتقوم بفتح زجاجة المياة المثلجة وتسكبها عليها لتشهق آسين بفزع وتقول :
بغرق ..بغرق …الحقوني ..التليفون واللاب ….الملفات يا نهار أسود
شجن وهي علي الارض وتضع يدها علي بطنها وتضحك بشدة لتنظر لها آسين بغضب لتقول شجن بضحك: ههههه تليفون واللاب ايه ….ههههههه ملفات هههه
آسين بشر: مش هرحمك يا شجن الكلب لتنزل من علي السرير لتقف شجن بسرعة وخلفها آسين
بينما عند تولان كانت تغط في نوم عميق ولكن كيف لتولان ان تنام هكذا بهدوء فقد كانت هناك حرب قائمة علي السرير بين تولان والسرير ليجاهد يزيد بكنم ضحكاته عليها ايقوم بفتح الزجاجة ويسكبها عايها لتشهق تولان وتقول:
البيت بيغرق يا بشررر يأهل البيت حد يلغي الطوفان عقبال ما أضرب الواد يزيد الكلب بغررررق …
لتجد يزيد يضحك عليها بشدة لتقول بغضب: والله لأوريك يا يزيد
لتركض خلفه وهو أمامها يركض بينما الجميع بالاسفل يجلسون بصمت وهناك من تتآكلهم الغيرة والغضب وفجأة يسمعوا صوت صراخ شجن ويزيد لينظر الجميع الي مصدر الصوت ليجدوا شجن ويزيد يركضان وخلفهم آسين وتولان ولكن لم تنتبه الفتاتان الي ما ترتدي فكانت آسين ترتدي ملابس نوم مريحة عبارة عن هوت شورت وتوب يصل الي أول الشورت وكذلك تولان ليكور أيهم يده بعلامة الغضب والغيرة معا من رؤية الجميع لها بهذه الملابس أما مراد فأصبح يغلي من الغضب وهي بهذه الحالة لتجري آسين بغضب وهي تركض خلف شجن وتقول بغضب:
إزاي تعملي كده هاا بس والله لأوريكي يا شجن الكلب بتصحيني ليه يا زفته
شجن وخي تقف خلف الدادة رحمة: يعني غلط لما عرفت ان أختي العزيزة ما زالت نايمة لدلوقتي ومصحيهاش
آسين بسخرية وهي تحاول الامساك بها : لا ازاي تقوم تصحيني من النوم بتلج تلج يا شجن
شجن: الحق عليا اني عايزاكي تصحي ومن ثم تقول بهدوء مصطنع البركة في البكور يا أخت آسين
وبعدين انت الكبيرة ومعروف ان الكبير مهزق وبيتهزق مكان إخواته وكمان بينضرب مكان الصغيرين تبقي تستحملي
آسين بغضب : وانا هوريكي مين المهزق فينا يا شجن
بينما تولان تركض خلف يزيد الذي وقف علي الطاولة وخلفة تولان ليظل يهرب منها بصعوده ونزوله علي الطاولة ليقف عاي رأسها من ناحية ومن الناحية الاخري أمامه تولان بغضب:
انا عايزة أفهم انت بتصحيني ليه
يزيد: يرضيكي اني أكون صاحي وانت نايمة مينغعش
تولان: لا أزاي اروح اصحيها بس بتلج والله لاخليك تندم عاي اليوم اللي شوفتني فيه
يزيد : الله يعني الحق عليا علشان صحيتك طب احمدي ربنا اني مكبتش جردل مايه عليكي
تولان بشهقة: يعني كنت هتكب جردل ماية عليا يا يزيد يبقي انت اللي أعلنت الحرب
ليركض كل من شجن ويزيد وهما يصرخان : اجرري يا مجدددددي
وخلفهم آسين وتولان يجريان خلفهم بغضب ليركضوا حتي يصلوا الي حمام السباحة لينظر كل من شجن ويزيد خلفهما ليبتلعا ريقهم بصعوبة فهما الان سينالان العقاب ولا يوجد مفر لتنظر آسين الي شجن بخبث لتقول شجن بتوتر :
آسين حبي انا أختك صح مش هتعملي فيا كده انا متأكدة
آسين بخبث: طبعا يا قلبي هو انا اقدر أذيكي في حاجة
شجن بتوتر: انا مش مرتاحة ليكي
آسين بحزن مصطنع: كده يا شجن معتيش بتثقي فيا
شجن بسرعة : لا أبدا انا بثق فيكي اكتر من نفسي
آسين وهي تقترب أكثر: طب ليه مش عايزاني أحضنك يا قلبي
شجن: هه تحضنيني يعني مش هترميني في المايه
آسين: طبعا يا روحي
لتقترب آسين منها أكثر وفجأة تقوم برمي شجن في حمام السباحة لتكمل آسين كلامها :
هرميكي في حمام السباحة
بينما يزيد ينظر الي تولان التي تنظر له بخبث ليقول بتوتر : في إيه انا بقلق من النظرة دي
تولان: مهما تعمل او تكلم مش هيفيد
يزيد : طب ايه رأيك نعمل هدنة ونحل المشكلة دي
تولان : انت مجنون
يزيد : بم ان انا مجنون خليكي انت عاقلة ومتعمليش كده يا قلب يزيد
تولان: مستحيل يا زيدوا اسيبك كده من غير ما أخد حقي
لتقترب منه وهي تحاول إسقاطه في حمام السباحة ليقول يزيد: عليا وعلي أعدائي بقي
ويمسك يدها بسرعة ويقوم برميها في حمام السباحة في نفس لحظة سقوط شجن
شجن: آااااااااه
تولان: والله لأربيك يا يزيد الككككككلللللللللب
بينما يزيد ينظر لهم بشماته : أحسن علشان تعرفوا انتم بتلعبوا مع مين
آسين: اممم وانا بقي حابة هما بيلعبوا مع مين
يزيد : لاااا لا ايه يا كبير انت هتحطي عقلك بعقل مجنون زيي والا ايه انت أكبر من كده
آسين: فعلا انا مينفعش احط عقلي بعقلك مجنون زيك بس دا مينمعش اني اشوفك وانت بتترمي في حمام السباحة
وفجأة تقوم آسين بإيقاع يزيد في حمام السباحة ليصبح شجن وتولان ويزيد في حمام السباحة ينظرون لبعض بغضب لتقول آسين بضحك:
ههههه شكلكم بيضحك أوي ههههه علشان تلعبوا مع بنت الرعد كويس ويلا بقي تعيشوا وتاخدوا غيرها
ولم تكمل كلامها بسبب رميها في حمام السباحة لتقول الدادة رحمة: ايه حرام اللي بتعمليه فيهم يلا اهو يبقي انتم مع بعض فكان الاربعة في حمام السباحة آسين شجن تولان يزيد
بينما آسين تشهق وتقول: تلللللج المايه تلج يا دادة
يزيد بتهكم: تعيشي وتاخدي غيرها
تولان: بترميني في حمام السباحة ليه يا يزيد الكلب انت
يزيد: دا كان دفاع عن النفس
تولان لشجن: وانت ملكيش رأي في اللي حصل
شجن: انت عايزاني أكلم دي دي تموتني
آسين بتهكم: ليه شايفني بأكل بني آدمين والا ايه
شجن : العفو بس بتضربيهم والصراحة إيدك جامدة أوي
آسين بغضب : والله طب خدي بقي لتقوم برمي مياه علي شجن وهنا تبدأ الحرب بين الأربعة تاركين هؤلاء الذين غاضبون بسبب ما يحدث والغيرة تسيطر عليهم
وبعد مدة يخرج الاربعة ويأخذوا المنشفة من علي الكراسي ويجففوا أنفسهم ويدخلوا الاربعة الي القصر وصوت ضحكاتهم يملأ المكان ليدخلوا ويجدوا الجميع ينظر لهم بتعجب من حالهم
يزيد بضحك: آسين كان منظرها ههههه مضحك أوي ههههههه
شجن: وتولان ههههههه بدل ما توقع يزيد حصل العكس ههههههه
تولان بضحك: ما هو اللي أخدني علي غفلة ههههه
آسين بضحك: ههههه بس وقعته وقعة محترمة الصراحة
يزيد: منك لله يا شيخة كانت زقة بنت ح…ولم يكمل كلامه عندما وجد آسين تنظر له بغضب ليقول بضحك هههه زقة بنت حلال الصراحة
شجن بسخرية: ايه يا وحش ما قولتش ليه اللي انت كنت هتقوله
يزيد: شكلك عايزاني اموت صح
لتوما له شجن لتقول تولان : وقتها البشرية هترتاح منك ومن غبائك
يزيد بدراما وحزن مصطنع: ياااه للدرجة دي عايزين تخلصوا مني يااااه مطمرش فيكم اللبانة اللي كنت بديهالكم يااااه نسيتوا سندوتشات الجبنة اللي كنت بعملها ليكم ياااه نسيتوا لما كنت بعزمكم علي سندونشات كبدة كلاب ياااه
آسين: ما تخلص يا عم ايه ياااااه والله مش ناقص غير انك تقول يااااه نسيتوا أيام لما كنتو بتضربوني لو حابب نفكرك ونفتكر احنا كمان
يزيد : وعلي إيه الطيب أحسن
شجن بتأثر: ياااااه صعبت عليا أوي ياض يا يزيد
تولان: ياااااه شكلكم انتم الاتنين عايز يتعلم عليكم
يزيد بعدما قلب عيونه الي قطة: أهون عليكي يا تولان
شجن: اذا كنت هونت علي تولان مهونتش عليا
ليقول يزيد: يااااه انت الوحيدة اللي فيهم يا شجن
ليحتضنها ويبكوا الاثنان سويا
تولان بحزن : كده يا زيدوا تصدق كلامي انت عارف انت ايه بالنسبة ليا
يزيد: عارف يا قلب يزيد
ليفتح لها ذراعه لتركض ناحيته ويبكوا الثلاثة سويا لتقول شجن وتولان سويا: منسناش سندونشات الجبنة يا يزيد
ويبكوا ثلاثتهم
لتقول جوليا ببكاء: والنبي يا كنان ناولي منديل امسح بيه دموعي
كنان بتأثر: ايه كمية ياااه يااااه فكرتني بسندوتشات الحلاوة أيام السجن بتاع أيهم لما كان بيحبسني فيه كعقاب
الدادة رحمة بحزن : متزعلوش يا ولاد انتم غاليين عليا جداا والله
يزيد ببكاء: والنبي يا دادة هاتيلي علبة المناديل علشان امسح دموعي من كتر البكي
لتذهب الدادة وتحضر لهم المناديل وتقول لهم : خدوا يا ولاد
ليرفع الثلاثة أعينهم لتنظر لهم الدادة وتقول: فين الدموع اللي نزلت مش شايفة دمعة توحد ربنا
يزيد بمرح: انت تعرفي عننا كده
شجن : وبعدين دا كان حماس درامي وراح لحاله
تولان: كنا بس بنفتكر أيام المجد بتاعتنا
وفجأة يجدوا مدفع يهبط عليهم هما الثلاثة الثلاثي المرح فقد رمي عليهم كل من عامر وجيهان أحذيتهم
عامر: شكلكم كده عايزين تتربوا من جديد
جيهان:عيال متربتش
آسين ببرود: مين قالك ان احنا اتربينا وبعدين مش هتخلصوا مسلسل ذئاب الجبل ده والا ايه طالما التلاتة ابتدوا يبقي تنسوا انهم يخلصوا الحلقة انهاردة
يزيد بغمزة: بس ايه رأيك ينفع ممثلين صح ونمثيلنا كان حقيقي
آسين بقرف: قصدك أوفر وتكمل بحدة كل واحد علي أوضته يغير هدومه علشان واقسم بربي ليشوف اارعب عاي إيدي وريمكس هو اللي هيوصله علي أوضته
ليفر الثلاثة بسرعة كل شخص الي غرفته لتصعد خلفهم تاركة ذلك الذي يشتعل من الغيرة
عند تولان فبد ذهبت الي جناحها لتغيير ملابسها لتفتح الباب وتغلقه وفجأة تشهق بصدمة لتجد من وضع يده علي فمها ليكتم صوتها ومنع صراخها
: هشيل إيدي ومسمعش صوتك فاهمة
لتومأ له ليزيح يده من علي فمها لتأخذ نفسهاوبسرعة لتقول بغضب: انت بتعمل ايه هنا
مراد بغضب: بعمل اممم عايزة تعرفي إزاي يا أستاذة يا محترمة تنزلي باللبس ده
تولان بغضب: وانت مالك البس اللي انا عايزاه انا حرة
مراد: مالي ازاي لما ألاقيكي نازلة بلبس النوم وكمان ازاي تسمحي ليزيد يدخل أوضتك كده وانت نايمة
كده فهميني
تولان بصدمة: دا أخويا يدخل يخرج براحته
مراد بغضب: لو مامتك حتي متدخلش أوضتك وانت نايمة وحذاري يا تولان اشوفك بتحضنيه تاني لان حضنك دا ملكي انا والتعامل ما بينكم يكون بحدود
تولان: لا دا انت اتجننت خالص انت ايه دخلك في حياتي وتتحكم فيها بصفتك ايه فهمني
ليميل مراد عند أذنها ويهمس : بصفتي حبيبك و زوجك المستقبلي علشان بحبك وانا مجنون بحبك لا دا انا عديت المرحلة دي من زمان انا بعشقك يا قلب مراد
ليبتعد عنها ليري الصدمة علي وجهها ولكن هناك حمرة تزين تلك الخدود الجميلة ليتركها ويخرج
تولان بصدمة: هو قال كلمة بحبك بس قالها لمين
…هو كان بيقول الكلام ده لواحدة اسمها تولان تولان مين …تولان دي أنا ….هو قالي بحبك أكيد حلم لتضرب علي وجهها بخفة وتقول لا دا مش حلم دي حقيقة
(اتجننت يا تولان عقبال بقية الشلة الهبلة يارب)
عند شجن كانت تمشي في الطرقة ذاهبة ناحية غرفتها لتجد من يسحبها الي غرفة مظلمة لتقول بخوف: م مين..
كنان: أنا
شجن بغضب: انت إزاي تعمل كده
كنان ببرود: انا حر
شجن: انت حر ازاي ايه فاكرني لعبة والا ايه
كنان بصوت حاد دب الرعب في جسد شجن: لا مش لعبة بس انت تخصيني وانك تروحي تحضني حد غيري دا بقي يلزمه عقاب وإياك اشوفك بتحضني يزيد دا تاني اقسم بربي اتجنن واقتله اللي يقرب من حاجة تخص كنان العمري ادفنه حي
شجن بصوت جاهدت ان يخرج قوي ولكن الخوف سيطر عليها: اانت بتقول ايه أنا مش لعبة والا مزهرية بتمتلكها علشان تقول اني اخصك
كنان ببرود: اقولي الي تقوليه انت ملكي انا وعمرك ما هتكوني لغيري
شجن بعصبية: انت مين اداك الحق تقول الكلام ده ها قولي انا حرة اختار اللي انا عايزاه ووقتها ابقي ملكه مش ملكك انت
كنان: انت ملكي انا يا شجن وعمرك ما هتكوني لغيري عارفة ليه لأن ده وهو يشاور علي قلبه ملكك انت وبيدق ليكي انت وبيحبك انت وبيعشقك بجنون بحبك يا شجن
شجن : هاا
كنان: من أول يوم شوفتك فيه وانا بحبك حتي الخناقة بقيت مبسوط وفرحان انك بتتكلمي معايا حتي الكلام اللي قولته ليكي ده علشان اطول في الكلام معاكي مقدرتش امنع قلبي من حبك يا شجن كل يوم بشوفك فيه حبي ليكي بيزيد أكتر من الاول انت امتلكتي قلبي
شجن بصدمة وخجل: ككنان انت بتقول إيه
كنان بعشق: كنان بيقول بحبك يا شجن وثم يطبع قبلة علي خدها لتصدم هي من فعلته ومن ثم يكمل بغيرة: وإياكي تحضني يزيد دا تاني مفهوم وكلامك يبقي معاه بحدود
ليقف عند الباب ويقول : سلام مؤقتا يا شجني
ليخرج ويترك تلك الفتاة في صدمتها لتهز شجن رأسها بعنف دليل علي عدم استيعابها لما يحدث لتضع يدها علي خدها وتقول بصدمة: دا باسني ..باسني
ومن ثم تبتسم بخجل وتذهب الي غرفتها
عند آسين تتجه الي غرفتها وتبدل ثيابها بأخري لترتدي ملابس عملية عبارة عن هوت شورت أبيض وتوب أسودوجاكيت أبيض وتترك العنان الي شعرها وترتدي حذاء كعب عالي وتنزل الي أسفل لتجد الجميع متجمع ما عدا شجن وتولان لتقول آسين وهي تعقد حاجبيها: أومال شجن وتولان فين
شجن من خلفها : احنا هنا يا كينج
تولان بتصفير : اوباا علي الصاروخ الروسي ايه الحلاوة دي
آسين: مرسيي بس انتم مش هتروحوا المستشفي انهارده
تولان : لا يا كينج مفيش شغل كتير والدكاترة اللي هناك هيهتموا بالباقي
آسين ببرود: تمام
أيهم بغيرة: انت هتروحي المستشفي كده
آسين ببرود: آه ليه في حاجة
أيهم : مش مكشوف أوي اللبس ده
آسين: دا حاجة تخصني وانا حرة لتقول للجميع سلام
وتذهب بينما هناك أعين تتابع ما يحدث بغضب وحقد وهناك من يتابع بخبث ويوجد من هو سعيد لذلك
في غرفة جيسكا نجدها تمشي بالغرفة ذهابا وإيابا غاضبة من نظرات أيهم الي آسين لتقول بغضب: انا مش عارفة عاجبه فيها أيه ،انا أحلي منها بكتير،معاه بقالي سنين بحاول بلفت نظره وتيجي دي في دقيقة تاخده مني
لتجد من يقول من خلفها : ممكن اساعدك انك تاخديه
لتلتفت لها جيسكا وتقول باستغراب: أنت!!…
سوزان : آه أنا ممكن أساعدك تنك تحصلي علي أيهم
جيسكا بتهكم: ويا تري هحصل عليه إزاي بقي
سوزان بخبث: إننا نتخلص من السبب في إنه ميحبكيش
جيسكا : ومين قالك انه مش بيحبني بالعكس….
سوزان: طب بخصوص النظرات اللي بتبصليها لآسين وكمان غيرة أيهم اللي الكل ملاحظها
جيسكا : وهنعمل إيه ونتخلص بس مش قادرة اثق فيكي يعني هتضري بنت جوزك
سوزان بضحك: انت قولتي بنت جوزك وبعدين انا بتمني اليوم اللي أخلص منها فيه زي ما خلصت من سارة زمان
جيسكا: مش محتاجة منك مساعدة لأني عملت كل حاجة من قبل ما تقولي
سوزان بعدم فهم: تقصدي إيه
جيسكا : أصل دلوقتي تلاقيها من عداد الموتي
سوزان: انت عملتي ايه بالظبط
جيسكا : فرامل العربية وبوم حادثة او اصطدام وبعدها تموت آسين
سوزان بضحك: شكلي كده جيت متأخر أوي
جيسكا: هههه دلوقتي نقدر نقول باي آسين
لتضحكا الاثنتان غافلتان عن تلك الاعين التي تتابع ما يحدث ليخرج بسرعة لمساعدة تلك الفتاة التي وقعت ضحية مؤامرة حقد
بينما عند آسين نجدها تقود سيارتها وتحاول ان تضغط علي الفرامل ولكن وجدتها لا تعمل لتقول بصدمة: يا نهار أسود
لتجد سيارة بجانبها لتنظر لها وتقول بصدمة: أنت
☆*☆*☆*☆*☆*☆*☆
آسفة اني اتاخرت عليكم جدا بس والله كنت بنزل فتيات من جحيم ومكنتش متوقعة انها هتعجب الكل كده وشكرا علي التعليقات الجميلة بتاعتكم وبتمني منكم فوت حلو كده منكم وبالتوفيق مع فتيات من جحيم





Source link

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى