Uncategorized
رواية جبابرة العشق الفصل الخامس عشر 15 بقلم اميرة عمرو – تحميل الرواية pdf

رواية جبابرة العشق الفصل الخامس عشر 15 بقلم اميرة عمرو
15 =الخامس عشر 15 /
السلام عليكم

بجد آسفة اني اتاخرت عليكم
قلبكم أبيض















في صباح يوم جديد تستيقظ بطلتنا وتذهب إلي الحمام وتاخذ شاور بارد جدا وترتدي ملابسها وتنزل الي أسفل وتجد الجميع منتظرها علي طاولة الطعام لتجلس وتتناول فطورها بصمت حتي ينتهي الجميع من تناوله ليتجهوا إلي غرفة الجلوس ويجلس الجميع ويتحدثوا بينما هي تظل صامتة حتي يقطع هذا الصمت صوت امرأة في الاربعينات من عمرها وهي تقول :
يعني اغيب يومين ومحدش يسأل عني لاا انا زعلانة
لينظر الجميع الي مصدر الصوت لتقف آسين وتذهب مسرعة تحتضن تلك المرأة المجهولة لأيهم ورفاقه بينما هي أم للرباعي خاصتنا وصديقة للكبار لتحتضنها آسين بسعادة وتقول :
وحشاني اوي يادادة
لتقول الدادة رحمة : لو كنت وحشتك بجد كنت اتصلتي عليا وسألتي عني
آسين بآسف : آسفة يا دادة والله غصب عني انشغلت عنك الفترة اللي فاتت
يزيد بتصفير : ايوا يا رحمة يا جامد من أول كلمتين خلتيها تعتذر
شجن بمرح : لا انا كده اتعلم منك يا جامد انت
تولان : ياه واخيرا حد ة كلامه عليها يا سلام
رحمة: اتلم يلا انت وهي آسين عمر ما حد يقدر يمشي كلامه عليها هي اللي تأمر والكل ينفذ كلامها
يزيد : يعني كده عمرنا ماهنقدر نستغلك ابدا
آسين: أبدا أبدا يا بن عامر
الدادة رحمة : هي دي وحشتيني اللي كنت بقول هسمعها اول ما اوصل
ولم يمهلها الثلاثي فرصة حتي تكمل كلامها فاذا ينقضوا عليها يحتضونها باشتياق ويقولوا بصوت واحد:
ووحشتييييييني يااااا داااادداااة
لتضحك الدادة عليهم فهم رغم كبر السن واصبحوا شباب يتصرفون كالاطفال وتقول بضحك :
خلاص يا ولاد ايه مش بتكبروا ابدا خليني أسلم علي الموجدين
ليتركها الثلاثي وتقول تولان : هنسيبك دلوقتي بس تسلمي واول لما تخلصي هتبقي معانا ماشي
لتومأ لها الدادة رحمة لتذهب لتسلم علي عامر وجيهان لتحتضنها جيهان فهي تعتبرها صديقتها واختها وليس المربية وعرفها الثلاثي المرح علي أيهم وكنان ومراد وجوليا ولكن عند جيسكا لم تعيرها اهتمام فهي لم تحب تلك الفتاة لتغضب جيسكا فكيف لمربية او خادمة ان تعاملها هكذا
لتجلس معهم ويتحدثون في جو أسري افتقده البعض وقد احب الجميع الدادة رحمة بينما البعض في حالة تعجب من مرح آسين منذ ان اتت الدادة لييقن البعض انها غالية عليهم لتسألها جوليا بفضول فهي شخصية فضولية :
آسين انت اتغيرت ١٨٠ درجة من لما وصلت الدادة رحمة ممكن نعرف سبب التغير ده
لتصفق شجن وتقوم تولان بالتصفير ليقولا : هيييح معانا صحفية والا مذيعة في البيت اوعدنا يا رب خلينا نغير مجال المرضي اللي احنا فيه
يزيد : انتم شكلكم وحشتكم علقة آسين عايزين تبقوا مذيعين من غيري يا كلاب يا خاينين دا اخرت اللي يصون العيش والملوخية مع خاينين زيكم
شجن : انت ليه محسسني اننا خناك مع واحد راجل وبعدين اسمها العيش والملح مش عيش وملوخية يا طفس
يزيد بسخرية : اشمعنا علقتي علي الملوخية ومعلقتيش علي واحد راجل الله يخربيتك بوظتك اللغة
تولان : يا عم اقعد وانت بتفكرني بحمدي الوزير كده تقولش فولة وانقسمت نصين
يزيد : ليه يا ماما مش اعجب والا ايه وبعدين مين حمدي الخروف ده انا احسن طبعا بلاش انت يا ام عجلة باربع قرون ورجلين وعين واحدة
تولان : بقي انا يا هدي شراب يا عايدة غراب
يزيد : بقي انا غراب يا عربية من غير حمار يا هبلة يا علوان السباك
تولان بصدمة: عربية وحمار وكمان علوان لاا فوق يا بابا انا تولان البحيري الشعاع اللي بيخاف منها الكل تبقي علوان السباك
يزيد باستفزاز : انا مقولتش حاجة انت اللي قولتي عن نفسك علوان السباك
تولان : بقي انا
لتقاطعاها آسين وهي تضع يدها علي رأسها: باااسسس منك ليها ايه كل دقيقة خناق دلوقتي الساعة ١٠ بالظبط عشرة و ربع لو ملقتش ولا واحد فيكم ليكون عقابكم عسير اوي
ليومأ الاثنان بخوف لتضحك عليهم شجن لتقول آسين ببرود: وانت كمان زيهم والا هيبقي عقابك عسير
لتقول شجن : طب انا عملت ايه
آسين ببرود : معملتيش بس مزاجي كده ويلا كل واحد علي اوضته
ليركض الثلاثة لأعلي وكأنهم يتسابقون بينما آسين تزفر بحنق لتجد من يضع يده علي كتفها لتنظر لصاحب اليد لتجدها الدادة رحمة لتبتسم لها لتتحدث الدادة رحمة وهي تضحك:
لسه زي مانتم عمركم ما هتتغيروا هما يتخانقوا وانت تتعصبي عليهم وفي الاخر تعلميهم الادب وتزودي عليهم الشغل
آسين ببرود: دا مش عقاب انا عايزاهم يبقوا اقوية والكل يحلف بجبروتهم مش عايزة في يوم يبقي محتاجني وانا مش موجودة وقتها هيعملوا ايه اكيد مش هيستحملوا وهيضيعوا قوتهم فيا انا انا قوتهم انا السند والدرع بالنسبة ليهم تقدري تقولي كده مركز الطاقة بتاعهم
رحمة بحزن علي تلك من تفكر بغيرها دائما ولا تهتم بنفسها : انت ليه بتقولي كده انت في حاجة مخبياها علينا متخلنيش اقلق عليك
آسين ببرود: لأ مفيش ولو في انت عارفة اني مبخبيش عليكي حاجة
ليأتي يزيد بوسامته وهي يرتدي بدلة مماجعلته وسيما للغاية ويأتي خلفه شجن وتولان وكان في غاية الجمال يزيد
ليقولوا في صوت واحد : احنا جهزنا ولسه باقي ٣دقايق
آسين ببرود : تمام هطلع اجهز لان احنا عندنا معاد مع شركة العمري
يزيد : هو انت لسه مجهزتيش دا انا قولت هنزل هلاقيكي جاهزة
آسين : يزيد كلمة تانية وهتندم ندم عمرك خليك ساكت احسنلك
يزيد: لا ياختي سكت
ليخبط كنان رأسه بتذكر : اوبس نسيت المعاد راح عن بالي
مراد بسخرية : لسه فاكر دا انا قولت انك نسيت الصفقة من أساسه مش المعاد بس
كنان وهو يتحدث ونسي وجود شقيقه : ماخلاص ياعم وبعدين هنفضل قاهدين كده ماتقوم نجهز احسن نتروق من عم هولاكو كفاية آخر مرة كنت هموت لولا ستر ربنا نقول ايه بقي ربنا علي الظالم والمفتري
أيهم وهو يرفع حاجبيه : الكلام ده عني
كنان وهي يدير رأسه له ليبتسم بسماجة ويقول : لأ انا كنت بقول الكلام ده عن مراد اصلة مفتري اوي
أيهم : اممظ مراد في ثانية الاقيك مختفي من وشي لأحسن اندمك انت والاستاذ
ليهرول الاثنان الي أعلي بينما أيهم خلفهم يبتسم وجوليا التي تضحك بعلو صوتها
ليمر بعض الوقت وينزل أيهم بحلته الرسمية ومعه كنان ومراد وجوليا وجيسكا
لينزل الجميع الي اسفل لينظر أيهم حوله وهو يبحث عن آحدهم :
هي دكتور آسين فين
يزيد بحنق : لسه مجهزتش خلتنا نجهز بدري وفي الأخر هي اللي تتأخر
ليسمعوا صوت كعب عالي علي الدرج ليلتفت الجميع ليذهلوا من جمالها وبساطة ملابسها ورغم البساطة الا انها كانت جميلة عليها بحق فقد كانت ترتدي هذا

لتقول آسين ببرود : يلا بينا والا هتفضلوا هنا
يزيد بحنق : لا ياختي جايين بعد كل ده منروحش
آسين وهي توجه حديثها الي أيهم : دلوقتي حابين تيجوا معانا والا هتروحوا لوحدكم
جيسكا بغرور: لا هنروح بعربياتنا احنا عندنا بدل العربية عشرة
لتتاجهلها آسين وهي تنظر الي أيهم : ايه رأيك مستر أيهم والا اعتبر كلامها دا رأيك
أيهم : لا هنيجي معاكم ودا ردي
آسين وهي تنظر إلي جيشكا بغرور وتقول : بعد كده شوفي أصحابك بدل ما يحرجوكي برأيهم شكلهم بيعزوا رأيك اوي
وتذهب بغرور والجميع خلفها يبتسم فهي احرجتها امام الجميع ليخرجوا ويجد الجميع أسطول من السيارات وحراسة كثيرة لتبتسم بانتصار وتركب السيارة بغرور وخلفها يزيد وشجن وتولان بكل كبرياء وغرور ليركب أيهم واصدقائه ليتجهوا الي شركة A.SR
عند رائف زيدان
يجلس وبجانبه سوزان الذي الخوف والقلق يظهران علي وجهها ليضحك رائف لتنظر له بدهشة ثم تغضب وتقول :
ايه اللي يخليك تضحك كده
رائف : شكلك وانت خايفة كده يضحك اللي يشوفك دلوقتي ميشفش شكلك زمان وانت بتقتلي سارة ورعد
سوزان : سارة كانت غبية وساذجة انما رعد انت اللي خلصت عليه بس آسين كانت أسوأ من أبوها في القوة والذكاء
رائف : لا متنسيش انك انتي اللي ساعدتني في كل حاجة
سوزان : ما هي دي المصيبة اني شريكتك في كل حاجة يا ريتني ماكنت عملت كده
رائف بسخرية : ايه جاية تندمي دلوقتي وبعدين كان بارادتك وتخطيطك انت
سوزان : أنت ايه مش حاسس باللي انا فيه آسين عندها مني بدل التار عشرة ومش هتسكت
رائف : لو كانت عايزة تعمل حاجة كانت عملت من زمان
سوزان : انت متعرفش بنت الرعد بتفكر في ايه بتفضل هادية وساكتة للدرجة ان العدو بيفكر انها ضعيفة وفجأة بوم بتفجر قنبلتها في الكل للدرجة ان نارها بتحرق الكل ومبتسبش حد
رائف: متخافيش انا اللي هفجر القنبلة دي
سوزان : ازاي بتفكر في ايه
رائف : اللي هقولك عليه تنفيذيه واياكي تعترضي
سوزان : طالما اضمن نفسي ابقي معاك
رائف : …………………………
سوزان بغضب : انت عايزني اعمل كده انت عايزني اموت وأروح للموت برجلي
رائف : انا بأمرك مش باخد رأيك والا انت هتموتي علي أيدي مش علي أيد بنت رعد وساعتها هتندمي وتقولي يا ريتني كنت سمعت كلام رائف ومن ثم يقول بنبرة مرعبة مفهوم
سوزان بخوف : مفهوم
في شركة A.S.R
يقف امام الشركة من الخارج اسطول من السيارات لتخرج آسين وخلفها الجميع لينبهر الجميع من جمال المبني فهو من أجمل المباني في العالم
ليدخلوا الي الشركة ليعجبوا بجمال المبني ويدخلوا المصعد ويصعدوا الي الطابق الاخير ويدخلوا غرفة الاجتماعات ويجلسوا لتجلس آسين علي رأس الطاولة الخاصة بالاجتماع ليعجب الجميع بأرائها وذكائها وكيفية مشاركتها افكارها واستشارتها للاخوتها لينهي الاجتماع ب…
اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.
ليدخلوا الي الشركة ليعجبوا بجمال المبني ويدخلوا المصعد ويصعدوا الي الطابق الاخير ويدخلوا غرفة الاجتماعات ويجلسوا لتجلس آسين علي رأس الطاولة الخاصة بالاجتماع ليعجب الجميع بأرائها وذكائها وكيفية مشاركتها افكارها واستشارتها للاخوتها لينهي الاجتماع بكلمات آسين :
دلوقتي نقدر نقول ان العقد هيتمضي الاسبوع الجاي ونقدر نقول ان الشحنة هتدخل
أيهم ببرود : كده يبقي اتفقنا
ليخرج الجميع وعند خروج أيهم تقول آسين ببرود :
احنا اتفقنا علي دخول الشحنة الادوية بس متفقناش علي عمولتي ونسبتي وخصوصا انها صفقة…أدوية فاسدة
السلام عليكم
بجد آسفة اني اتاخرت عليكم
قلبكم أبيض
في صباح يوم جديد تستيقظ بطلتنا وتذهب إلي الحمام وتاخذ شاور بارد جدا وترتدي ملابسها وتنزل الي أسفل وتجد الجميع منتظرها علي طاولة الطعام لتجلس وتتناول فطورها بصمت حتي ينتهي الجميع من تناوله ليتجهوا إلي غرفة الجلوس ويجلس الجميع ويتحدثوا بينما هي تظل صامتة حتي يقطع هذا الصمت صوت امرأة في الاربعينات من عمرها وهي تقول :
يعني اغيب يومين ومحدش يسأل عني لاا انا زعلانة
لينظر الجميع الي مصدر الصوت لتقف آسين وتذهب مسرعة تحتضن تلك المرأة المجهولة لأيهم ورفاقه بينما هي أم للرباعي خاصتنا وصديقة للكبار لتحتضنها آسين بسعادة وتقول :
وحشاني اوي يادادة
لتقول الدادة رحمة : لو كنت وحشتك بجد كنت اتصلتي عليا وسألتي عني
آسين بآسف : آسفة يا دادة والله غصب عني انشغلت عنك الفترة اللي فاتت
يزيد بتصفير : ايوا يا رحمة يا جامد من أول كلمتين خلتيها تعتذر
شجن بمرح : لا انا كده اتعلم منك يا جامد انت
تولان : ياه واخيرا حد ة كلامه عليها يا سلام
رحمة: اتلم يلا انت وهي آسين عمر ما حد يقدر يمشي كلامه عليها هي اللي تأمر والكل ينفذ كلامها
يزيد : يعني كده عمرنا ماهنقدر نستغلك ابدا
آسين: أبدا أبدا يا بن عامر
الدادة رحمة : هي دي وحشتيني اللي كنت بقول هسمعها اول ما اوصل
ولم يمهلها الثلاثي فرصة حتي تكمل كلامها فاذا ينقضوا عليها يحتضونها باشتياق ويقولوا بصوت واحد:
ووحشتييييييني يااااا داااادداااة
لتضحك الدادة عليهم فهم رغم كبر السن واصبحوا شباب يتصرفون كالاطفال وتقول بضحك :
خلاص يا ولاد ايه مش بتكبروا ابدا خليني أسلم علي الموجدين
ليتركها الثلاثي وتقول تولان : هنسيبك دلوقتي بس تسلمي واول لما تخلصي هتبقي معانا ماشي
لتومأ لها الدادة رحمة لتذهب لتسلم علي عامر وجيهان لتحتضنها جيهان فهي تعتبرها صديقتها واختها وليس المربية وعرفها الثلاثي المرح علي أيهم وكنان ومراد وجوليا ولكن عند جيسكا لم تعيرها اهتمام فهي لم تحب تلك الفتاة لتغضب جيسكا فكيف لمربية او خادمة ان تعاملها هكذا
لتجلس معهم ويتحدثون في جو أسري افتقده البعض وقد احب الجميع الدادة رحمة بينما البعض في حالة تعجب من مرح آسين منذ ان اتت الدادة لييقن البعض انها غالية عليهم لتسألها جوليا بفضول فهي شخصية فضولية :
آسين انت اتغيرت ١٨٠ درجة من لما وصلت الدادة رحمة ممكن نعرف سبب التغير ده
لتصفق شجن وتقوم تولان بالتصفير ليقولا : هيييح معانا صحفية والا مذيعة في البيت اوعدنا يا رب خلينا نغير مجال المرضي اللي احنا فيه
يزيد : انتم شكلكم وحشتكم علقة آسين عايزين تبقوا مذيعين من غيري يا كلاب يا خاينين دا اخرت اللي يصون العيش والملوخية مع خاينين زيكم
شجن : انت ليه محسسني اننا خناك مع واحد راجل وبعدين اسمها العيش والملح مش عيش وملوخية يا طفس
يزيد بسخرية : اشمعنا علقتي علي الملوخية ومعلقتيش علي واحد راجل الله يخربيتك بوظتك اللغة
تولان : يا عم اقعد وانت بتفكرني بحمدي الوزير كده تقولش فولة وانقسمت نصين
يزيد : ليه يا ماما مش اعجب والا ايه وبعدين مين حمدي الخروف ده انا احسن طبعا بلاش انت يا ام عجلة باربع قرون ورجلين وعين واحدة
تولان : بقي انا يا هدي شراب يا عايدة غراب
يزيد : بقي انا غراب يا عربية من غير حمار يا هبلة يا علوان السباك
تولان بصدمة: عربية وحمار وكمان علوان لاا فوق يا بابا انا تولان البحيري الشعاع اللي بيخاف منها الكل تبقي علوان السباك
يزيد باستفزاز : انا مقولتش حاجة انت اللي قولتي عن نفسك علوان السباك
تولان : بقي انا
لتقاطعاها آسين وهي تضع يدها علي رأسها: باااسسس منك ليها ايه كل دقيقة خناق دلوقتي الساعة ١٠ بالظبط عشرة و ربع لو ملقتش ولا واحد فيكم ليكون عقابكم عسير اوي
ليومأ الاثنان بخوف لتضحك عليهم شجن لتقول آسين ببرود: وانت كمان زيهم والا هيبقي عقابك عسير
لتقول شجن : طب انا عملت ايه
آسين ببرود : معملتيش بس مزاجي كده ويلا كل واحد علي اوضته
ليركض الثلاثة لأعلي وكأنهم يتسابقون بينما آسين تزفر بحنق لتجد من يضع يده علي كتفها لتنظر لصاحب اليد لتجدها الدادة رحمة لتبتسم لها لتتحدث الدادة رحمة وهي تضحك:
لسه زي مانتم عمركم ما هتتغيروا هما يتخانقوا وانت تتعصبي عليهم وفي الاخر تعلميهم الادب وتزودي عليهم الشغل
آسين ببرود: دا مش عقاب انا عايزاهم يبقوا اقوية والكل يحلف بجبروتهم مش عايزة في يوم يبقي محتاجني وانا مش موجودة وقتها هيعملوا ايه اكيد مش هيستحملوا وهيضيعوا قوتهم فيا انا انا قوتهم انا السند والدرع بالنسبة ليهم تقدري تقولي كده مركز الطاقة بتاعهم
رحمة بحزن علي تلك من تفكر بغيرها دائما ولا تهتم بنفسها : انت ليه بتقولي كده انت في حاجة مخبياها علينا متخلنيش اقلق عليك
آسين ببرود: لأ مفيش ولو في انت عارفة اني مبخبيش عليكي حاجة
ليأتي يزيد بوسامته وهي يرتدي بدلة مماجعلته وسيما للغاية ويأتي خلفه شجن وتولان وكان في غاية الجمال يزيد
ليقولوا في صوت واحد : احنا جهزنا ولسه باقي ٣دقايق
آسين ببرود : تمام هطلع اجهز لان احنا عندنا معاد مع شركة العمري
يزيد : هو انت لسه مجهزتيش دا انا قولت هنزل هلاقيكي جاهزة
آسين : يزيد كلمة تانية وهتندم ندم عمرك خليك ساكت احسنلك
يزيد: لا ياختي سكت
ليخبط كنان رأسه بتذكر : اوبس نسيت المعاد راح عن بالي
مراد بسخرية : لسه فاكر دا انا قولت انك نسيت الصفقة من أساسه مش المعاد بس
كنان وهو يتحدث ونسي وجود شقيقه : ماخلاص ياعم وبعدين هنفضل قاهدين كده ماتقوم نجهز احسن نتروق من عم هولاكو كفاية آخر مرة كنت هموت لولا ستر ربنا نقول ايه بقي ربنا علي الظالم والمفتري
أيهم وهو يرفع حاجبيه : الكلام ده عني
كنان وهي يدير رأسه له ليبتسم بسماجة ويقول : لأ انا كنت بقول الكلام ده عن مراد اصلة مفتري اوي
أيهم : اممظ مراد في ثانية الاقيك مختفي من وشي لأحسن اندمك انت والاستاذ
ليهرول الاثنان الي أعلي بينما أيهم خلفهم يبتسم وجوليا التي تضحك بعلو صوتها
ليمر بعض الوقت وينزل أيهم بحلته الرسمية ومعه كنان ومراد وجوليا وجيسكا
لينزل الجميع الي اسفل لينظر أيهم حوله وهو يبحث عن آحدهم :
هي دكتور آسين فين
يزيد بحنق : لسه مجهزتش خلتنا نجهز بدري وفي الأخر هي اللي تتأخر
ليسمعوا صوت كعب عالي علي الدرج ليلتفت الجميع ليذهلوا من جمالها وبساطة ملابسها ورغم البساطة الا انها كانت جميلة عليها بحق فقد كانت ترتدي هذا

لتقول آسين ببرود : يلا بينا والا هتفضلوا هنا
يزيد بحنق : لا ياختي جايين بعد كل ده منروحش
آسين وهي توجه حديثها الي أيهم : دلوقتي حابين تيجوا معانا والا هتروحوا لوحدكم
جيسكا بغرور: لا هنروح بعربياتنا احنا عندنا بدل العربية عشرة
لتتاجهلها آسين وهي تنظر الي أيهم : ايه رأيك مستر أيهم والا اعتبر كلامها دا رأيك
أيهم : لا هنيجي معاكم ودا ردي
آسين وهي تنظر إلي جيشكا بغرور وتقول : بعد كده شوفي أصحابك بدل ما يحرجوكي برأيهم شكلهم بيعزوا رأيك اوي
وتذهب بغرور والجميع خلفها يبتسم فهي احرجتها امام الجميع ليخرجوا ويجد الجميع أسطول من السيارات وحراسة كثيرة لتبتسم بانتصار وتركب السيارة بغرور وخلفها يزيد وشجن وتولان بكل كبرياء وغرور ليركب أيهم واصدقائه ليتجهوا الي شركة A.SR
عند رائف زيدان
يجلس وبجانبه سوزان الذي الخوف والقلق يظهران علي وجهها ليضحك رائف لتنظر له بدهشة ثم تغضب وتقول :
ايه اللي يخليك تضحك كده
رائف : شكلك وانت خايفة كده يضحك اللي يشوفك دلوقتي ميشفش شكلك زمان وانت بتقتلي سارة ورعد
سوزان : سارة كانت غبية وساذجة انما رعد انت اللي خلصت عليه بس آسين كانت أسوأ من أبوها في القوة والذكاء
رائف : لا متنسيش انك انتي اللي ساعدتني في كل حاجة
سوزان : ما هي دي المصيبة اني شريكتك في كل حاجة يا ريتني ماكنت عملت كده
رائف بسخرية : ايه جاية تندمي دلوقتي وبعدين كان بارادتك وتخطيطك انت
سوزان : أنت ايه مش حاسس باللي انا فيه آسين عندها مني بدل التار عشرة ومش هتسكت
رائف : لو كانت عايزة تعمل حاجة كانت عملت من زمان
سوزان : انت متعرفش بنت الرعد بتفكر في ايه بتفضل هادية وساكتة للدرجة ان العدو بيفكر انها ضعيفة وفجأة بوم بتفجر قنبلتها في الكل للدرجة ان نارها بتحرق الكل ومبتسبش حد
رائف: متخافيش انا اللي هفجر القنبلة دي
سوزان : ازاي بتفكر في ايه
رائف : اللي هقولك عليه تنفيذيه واياكي تعترضي
سوزان : طالما اضمن نفسي ابقي معاك
رائف : …………………………
سوزان بغضب : انت عايزني اعمل كده انت عايزني اموت وأروح للموت برجلي
رائف : انا بأمرك مش باخد رأيك والا انت هتموتي علي أيدي مش علي أيد بنت رعد وساعتها هتندمي وتقولي يا ريتني كنت سمعت كلام رائف ومن ثم يقول بنبرة مرعبة مفهوم
سوزان بخوف : مفهوم
في شركة A.S.R
يقف امام الشركة من الخارج اسطول من السيارات لتخرج آسين وخلفها الجميع لينبهر الجميع من جمال المبني فهو من أجمل المباني في العالم
ليدخلوا الي الشركة ليعجبوا بجمال المبني ويدخلوا المصعد ويصعدوا الي الطابق الاخير ويدخلوا غرفة الاجتماعات ويجلسوا لتجلس آسين علي رأس الطاولة الخاصة بالاجتماع ليعجب الجميع بأرائها وذكائها وكيفية مشاركتها افكارها واستشارتها للاخوتها لينهي الاجتماع ب…
اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.
ليدخلوا الي الشركة ليعجبوا بجمال المبني ويدخلوا المصعد ويصعدوا الي الطابق الاخير ويدخلوا غرفة الاجتماعات ويجلسوا لتجلس آسين علي رأس الطاولة الخاصة بالاجتماع ليعجب الجميع بأرائها وذكائها وكيفية مشاركتها افكارها واستشارتها للاخوتها لينهي الاجتماع بكلمات آسين :
دلوقتي نقدر نقول ان العقد هيتمضي الاسبوع الجاي ونقدر نقول ان الشحنة هتدخل
أيهم ببرود : كده يبقي اتفقنا
ليخرج الجميع وعند خروج أيهم تقول آسين ببرود :
احنا اتفقنا علي دخول الشحنة الادوية بس متفقناش علي عمولتي ونسبتي وخصوصا انها صفقة…أدوية فاسدة

