Uncategorized
رواية جبابرة العشق الفصل الرابع عشر 14 بقلم اميرة عمرو – تحميل الرواية pdf

رواية جبابرة العشق الفصل الرابع عشر 14 بقلم اميرة عمرو
14 =البارت الرابع عشر 14 /
السلام عليكم
اهلا بأحبابي بتمني من كل قلبي ان الرواية تعجبكم
جبابرة العشق















صدمة حلت علي الجميع ماذا قالت انهم أبناء وحش المخابرات فقد ظن الجميع انهم ماتوا ولايعرف عنهم شئ ومازاد هذا انهم الاسطورة والاعصار بنات وحش المخابرات
تمسك آسين المايك وتقول بكل ثقة وغرور:
أحب اعرفكم بنفسي انا الاسطورة آسين آسين رعد الحديدي بنت وحش المخابرات رعد الحديدي
لتحل الصدمة علي الجميع ليصور الصحفيين هذا الخبر فسيكون خبر الموسم عودة بنات الرعد من الموت ثم تكمل لتزيد الصدمة وهي تشاور علي شجن :
أعرفكم شجن رعد الحديدي الاعصار وتولان البحيري الشعاع أي شخص حابب يسأل عن حاجة يتفضل وانا هجاوب
أحد الصحفيين : كلنا عارفين ان ممتلكات رعد الحديدي اللي بتساوي مليارات الحكومة متحفظة عليهم ازاي قدرتي توصلي للمركز ده وانت لسه صغيرة
آسين ببرود: أولا رعد الحديدي خلف بنت بميت راجل تقدر تتحمل المسئولية وانا من صغري اتعلمت من رعد اني اعتمد علي نفسي واني افضل قوية واواجه ماخفش
أحد الصحفيين: إيه سبب اختفاء بنات الرعد كل السنين دي وايه سبب ظهورهم في الوقت الحالي
احد الصحفيين: كلنا عارفين ان رعد الحديدي مات مقتول والقاتل مجهول وزي ماسمعنا انكم كنتم في القصر وقت الحادثة وهل شوفتم القاتل
آسين ببرود : اظن اني جاوبت علي أسئلتكم ودي مسألة شخصية وتترك الميكرفون وتنظر ليزيد ليشير للحراسة لتتجمع حول آسين وتتجه ناحية الطاولة التي تجلس عليها العائلة لتجلس بكل برود وكبرياء كأنها لم تفجر قنبلتها منذ قليل
أما يزيد يتجه نظره إلي جوليا ولأول مرة يلاحظ كم هي جميلة ويظل ينظر لها لفترة طويلة لتخجل جوليا ويحمر وجهها لتهمس له آسين في أذنه و تقول:
خف علي البنت شوية دي البنت بقت طماطم
ليتنحنح يزيد باحراج فهو لم يستطع السيطرة علي نفسه فلأول مرة ينجذب لفتاة بجمالها
اما الباقي مازال في صدمته من جمالهم حتي استفاقوا جميعا من صدمتهم ليسألهم مراد :
هو انتم الاسطورة والاعصار والشعاع بجد
انا مش مصدق لدلوقتي
جيسكا وهي تنظر الي آسين بغيرة: هو انتي بقي الاسطورة
شجن بسخرية : ليه مش قد المقام
مراد باحراج: احم يعني مش اقصد بس يعني مش متوقع ان أنتم تكونوا أصحاب امبراطورية الرعد
كنان باستفهام؟ وغباء : انا سمعت ان بنات الرعد كانوا معاه ومش لقوا ليهم جثث لس ازاي عايشين ونجيتوا
يزيد بسخرية: ايه السؤال الغبي ده
آسين ببرود : يزيد مينفعش دول ضيوف بنات الرعد الاسطورة والاعصار ومن ثم تنظر الي جيسكا بخبث والا ايه يا جيسكا
جيسكا بغضب مكتوم : اه طبعا احنا ضيوف بنات الرعد
بينما الجميع صامت تبدأ موسيقي ليطلب كنان من شجن الرقص فتوافق وفعل مثله مراد لتوافق تولان علي مضض بينما جوليا جالسة غاضبة من يزيد ذلك الحجر لتميل آسين علي يزيد وتقول
: اقوم ارقص معاها بدل ما انت مش قادر تشيل عينك من عليها
يزيد : ها هي مين
آسين بحدة :مش وقت الغباء جوليا يلا قوم
ليحمحم يزيد ويقول :احم جوليا ممكن نرقص
جوليا ببلاهة :ها انا
يزيد :لو مش موافقة خلاص
جوليا بسرعة لا احم اقصد يعني موافقة
ليقف ويمد يده لها لتقوم بوضع يدها هي الاخري باحراج ويتجهان الي ناحية منصة الرقص بينما آسين تنظر لهم ومن صم تغمز لجوليا التي تبتسم لها بمعني شكرا لكي لتسترجع جوليا ماحدث منذ يومين
#فلاش باك
منذ يومين بعدما حزنت جوليا كثيرا من كلام كنان وبما قاله عنها فاتجهت مسرعة ناحية غرفتها وهي تبكي لتصطدم بشخص ما ولم تنتبه من هو لتجمع الدموع بعينيها لتقول بسرعة :
أنا آسفة مش قصدي
ليهم الشخص بالتحدث ولكنها ذهبت مسرعة لتجلس بغرفتها وتبكي وبعد قليل تجد من يطرق باب الغرفة لتمسح دموعها سريعا وتفتح الباب لتجد آسين امامها لتقول جوليا بعدما جاهدت ان تصبح نبرة صوتها طبيعية ولكنها فشلت :
دكتور آسين في أيه حصل حاجة
آسين :لأ مفيش ممكن أدخل
لتسغرب جوليا في بدأ الامر وبعد ذلك تقول بسرعة : اتفضلي
لتدخل آسين الغرفة وتجلس علي الاريكة ببرود لتجلس أمامها جوليا بتوتر لتقول آسين ببرود :
جوليا أنا هسألك سؤال عايزة إجابة ليه
جوليا بعدم فهم : سؤال ؟؟ احم يعني اتفضلي تقدري تسألي
آسين ببرود: تعرفي ايه عن الحب؟؟
جوليا بصدمة:هو دا السؤال
آسين : ايوا عندك اجابة
جوليا بابتسامة وقد تناست انها كانت تبكي منذ قليل:
الحب شعور جميل اوي بتفرح لما تشوف نظرة الحب في عيون حبيبك وابتسامته بتحب انك تشوف حبيبك مبسوط وسعيد وتحزن لما تشوفه حزين نظرة حب من حبيب تكفي عمر كله كلمة حب تخيلكي سعيدة الحب عبارة عن احترام ومودة ومحبة وكل حاجة حلوة لي الحياة
آسين بهدوء : انا مش هقول الكلام اللي انتي قولتيه ان الحب احساس ومشاعر وكده لاني مجربتش احب حد هقولك الحب ثقة واحترام متبادل من الطرفين الحب قوة مش ضعف واللي بيحب حد بيدافع عنه ويحارب الكل علشانه والحب تواجهي اللي بتحبيه بحبك
جوليا : كلامك صح بس انا مش عندي القوة اللي أواجه بيها وغير كده انا مش عارفة هو بيحبني زي ما انا بحبه والا لاء
آسين بخبث : سيبي كل حاجة عليا بس تعملي اللي هقولك عليه بس مش تقوليلي دكتور تاني تقوليلي آسين زي الكل اشطاا
جوليا بابتسامة: اشطاا
#باك
لتبتسم جوليا لآسين بينما آسين جالسة صامتة بينما جيسكا غاضبة لعدم اهتمام أيهم بها لتبتسم بخبث لوجود الفكرة التي من خلالها التي تجعلها تتقرب من
أيهم جيسكا :
أيهم ممكن ترقص معايا أصل انا حابة أرقص ومفيش حد أرقص معاه وانت شايف مراد وكنان يرقصوا مع البنات
أيهم ببرود: مش هقدر جيسكا ارقصي مع غيري
جيسكا بحزن مصطنع: بلييز أيهم انا معرفش حد غيرك هنا ومن ثم تنظر لآسين بخبث ممكن تقنعيه يا آسين ممكن يوافق
لينظر أيهم إلي آسين محاولا معرفة ردة فعلها ليجدها باردة كما هي وهادئة لتقول آسين ببرود :
مستر أيهم ممكن ترقص مع جيسكا أصلها مش تعرف حد غيرك هنا
أيهم : تعالي جيسكا نرقص
ليأخذها ويتجهوا إلي منصة الرقص ويقوم بالرقص معها محاولا جعل آسين تغار ولكن ملامحها لاتتغير ليغضب أكثر فهي لا تتحرك ولا تبدي أي ردة فعل
أما عند البوص يجلس رأئف وبجانبه سوزان يشاهدون الافتتاح لتقول سوزان بتأفف:
الافتتاح ممل ومش فيه حاجة والاسطورة لسه ما ظهرتش
رائف : ممكن تسكتي الخبر أكيد والاسطورة هي اللي هتقوم بالافتتاح
سوزان: انت مش شايف ان مفيش حاجة واكيد أشاعة زي كل مرة
رائف: خلاص هغير القناة
وعندما كان يهم بتغيير القناة يجد ثلاث حوريات تدخلن الحفل وتقع عيناه علي تلك الحورية وهي آسين والتي أخذت المايك من يزيد وتتحدث بكل غرور هي يعلم انها الاسطورة ولكن توقف عند سماع اسمها لتتسع عيناه بصدمة عند سماع اسمها وينظر الي سوزان التي لم تقل صدمتها عنه عند رؤية بنات الرعد ورؤيته لابنة معشوقته التي لم تقل جمال عنها بل أصبحت أجمل منها
سوزان بصدمة وخوف من القادم: دول عايشين ازاي وعرفوا يخرجوا من النار
رائف : ايه مالك خايفة كده ليه انتي ناسية ان انا البوص اكبر زعيم مافيا
سوزان بغضب: انت مش شايف هم عاملين ازاي دول رجعوا أقوي من الاول دي الاسطورة ودي بنت الرعد مش شايفها نسخة من أبوها ازاي دا كأنه هو دي لازم نخلص منها بسرعة
رائف بعصبية: انت مالك بيها انت ليكي بنتك وبس وانت حرة مع بنتك اما بنت سارة ملكيش دعوة بيها
سوزان بسخرية: آه ماهي بنت سارة الحب القديم بس متنساش ان انا سوزان
رائف: ومتنسيش ان انا لسه محسبتكيش علي قتلك لسارة وانا مش ناسي زي ما انتي فاكرة لاا دا رائف زيدان لو انتي ناسية وفي ثانية ممكن امحيكي من علي وش الارض
سوزان بخوف: انت حر
وتذهب وهي غاضبة ولكنها خائفة من آسين فهي تبدو قوية وليست ضعيفة مثل أمها بل قوية بل زادت واصبحت نسخة من أبيها أما رائف ظل جالس يفكر فيما سيحدث ولما لم تخبر الجميع بأنها رأت قاتل والدها بل لم تتحدث ولكنه تذكر جمالها فهي حقا جميلة جدا
بعد مرور يومين لم يحدث بهم شئ غير نزول البوص الي مصر ومعه سوزان و زيادة إعجاب يزيد بشخصية جوليا واعترافه لنفسه بانه يحبها اما جيسكا غاضبة من آسين وتفكر بالتخلص منها حتي اذا كان هذا سيحدث عن طريق القتل أيهم يفرح بنزول البوص الي مصر واما آسين فهي تفكر في القادم المجهول
اما عند رائف في قصره الذي يوجد في مصر يدخل الي احدي الغرف والتي غير مسموح لأحد بدخولها غير خادمة واحدة تقوم بتنظيفها ليدخل الي غرفة ويضيئ الانوار لتظهر الغرفة والتي كانت عبارة عن صور في كل مكان وهي صور سارة والدة آسين ليمسك إحدي الصور وهي تضحك ليقول :
سارة حبيبتي شوفتي انا بقيت ايه انا بقيت البوص اكبر رجل مافيا انت عارفة انا شوفت مين هاا شوفت
آسين بنتك انت تعرفي نسخة منك شبهك جميلة زيك كانت شبهك زي أول مرة شوفتك فيها جميلة بس مش هسمح لحد ياخدها مني انا محصلتش عليكي زمان واخدك مني رعد الحديدي ههههه اللي مات برصاصتين بس آسين دي ملكي أنا لوحدي واللي هيحاول ياخدها مني يبقي وقتها هيموت زي رعد وهخليها تحبني زي مانا بحبها ايوا حبيتها لانها سارة سارة اللي حبيتها عشان شبهك وهتحبني هنعيش مع بعض هههه
ليقبل الصورة ويضعها ثم يخرج من الغرفة ويتجه الي الخارج وهو يفكر في كيفية الحصول علي آسين
ولكن هل للقدر رأي آخر في هذه القصة التي تكتب ام العشاق هم من سيكتبوها بعشقهم وحبهم لبعضهم
################
جبابرة العشق
السلام عليكم
جبابرة العشق
صدمة حلت علي الجميع ماذا قالت انهم أبناء وحش المخابرات فقد ظن الجميع انهم ماتوا ولايعرف عنهم شئ ومازاد هذا انهم الاسطورة والاعصار بنات وحش المخابرات
تمسك آسين المايك وتقول بكل ثقة وغرور:
أحب اعرفكم بنفسي انا الاسطورة آسين آسين رعد الحديدي بنت وحش المخابرات رعد الحديدي
لتحل الصدمة علي الجميع ليصور الصحفيين هذا الخبر فسيكون خبر الموسم عودة بنات الرعد من الموت ثم تكمل لتزيد الصدمة وهي تشاور علي شجن :
أعرفكم شجن رعد الحديدي الاعصار وتولان البحيري الشعاع أي شخص حابب يسأل عن حاجة يتفضل وانا هجاوب
أحد الصحفيين : كلنا عارفين ان ممتلكات رعد الحديدي اللي بتساوي مليارات الحكومة متحفظة عليهم ازاي قدرتي توصلي للمركز ده وانت لسه صغيرة
آسين ببرود: أولا رعد الحديدي خلف بنت بميت راجل تقدر تتحمل المسئولية وانا من صغري اتعلمت من رعد اني اعتمد علي نفسي واني افضل قوية واواجه ماخفش
أحد الصحفيين: إيه سبب اختفاء بنات الرعد كل السنين دي وايه سبب ظهورهم في الوقت الحالي
احد الصحفيين: كلنا عارفين ان رعد الحديدي مات مقتول والقاتل مجهول وزي ماسمعنا انكم كنتم في القصر وقت الحادثة وهل شوفتم القاتل
آسين ببرود : اظن اني جاوبت علي أسئلتكم ودي مسألة شخصية وتترك الميكرفون وتنظر ليزيد ليشير للحراسة لتتجمع حول آسين وتتجه ناحية الطاولة التي تجلس عليها العائلة لتجلس بكل برود وكبرياء كأنها لم تفجر قنبلتها منذ قليل
أما يزيد يتجه نظره إلي جوليا ولأول مرة يلاحظ كم هي جميلة ويظل ينظر لها لفترة طويلة لتخجل جوليا ويحمر وجهها لتهمس له آسين في أذنه و تقول:
خف علي البنت شوية دي البنت بقت طماطم
ليتنحنح يزيد باحراج فهو لم يستطع السيطرة علي نفسه فلأول مرة ينجذب لفتاة بجمالها
اما الباقي مازال في صدمته من جمالهم حتي استفاقوا جميعا من صدمتهم ليسألهم مراد :
هو انتم الاسطورة والاعصار والشعاع بجد
انا مش مصدق لدلوقتي
جيسكا وهي تنظر الي آسين بغيرة: هو انتي بقي الاسطورة
شجن بسخرية : ليه مش قد المقام
مراد باحراج: احم يعني مش اقصد بس يعني مش متوقع ان أنتم تكونوا أصحاب امبراطورية الرعد
كنان باستفهام؟ وغباء : انا سمعت ان بنات الرعد كانوا معاه ومش لقوا ليهم جثث لس ازاي عايشين ونجيتوا
يزيد بسخرية: ايه السؤال الغبي ده
آسين ببرود : يزيد مينفعش دول ضيوف بنات الرعد الاسطورة والاعصار ومن ثم تنظر الي جيسكا بخبث والا ايه يا جيسكا
جيسكا بغضب مكتوم : اه طبعا احنا ضيوف بنات الرعد
بينما الجميع صامت تبدأ موسيقي ليطلب كنان من شجن الرقص فتوافق وفعل مثله مراد لتوافق تولان علي مضض بينما جوليا جالسة غاضبة من يزيد ذلك الحجر لتميل آسين علي يزيد وتقول
: اقوم ارقص معاها بدل ما انت مش قادر تشيل عينك من عليها
يزيد : ها هي مين
آسين بحدة :مش وقت الغباء جوليا يلا قوم
ليحمحم يزيد ويقول :احم جوليا ممكن نرقص
جوليا ببلاهة :ها انا
يزيد :لو مش موافقة خلاص
جوليا بسرعة لا احم اقصد يعني موافقة
ليقف ويمد يده لها لتقوم بوضع يدها هي الاخري باحراج ويتجهان الي ناحية منصة الرقص بينما آسين تنظر لهم ومن صم تغمز لجوليا التي تبتسم لها بمعني شكرا لكي لتسترجع جوليا ماحدث منذ يومين
#فلاش باك
منذ يومين بعدما حزنت جوليا كثيرا من كلام كنان وبما قاله عنها فاتجهت مسرعة ناحية غرفتها وهي تبكي لتصطدم بشخص ما ولم تنتبه من هو لتجمع الدموع بعينيها لتقول بسرعة :
أنا آسفة مش قصدي
ليهم الشخص بالتحدث ولكنها ذهبت مسرعة لتجلس بغرفتها وتبكي وبعد قليل تجد من يطرق باب الغرفة لتمسح دموعها سريعا وتفتح الباب لتجد آسين امامها لتقول جوليا بعدما جاهدت ان تصبح نبرة صوتها طبيعية ولكنها فشلت :
دكتور آسين في أيه حصل حاجة
آسين :لأ مفيش ممكن أدخل
لتسغرب جوليا في بدأ الامر وبعد ذلك تقول بسرعة : اتفضلي
لتدخل آسين الغرفة وتجلس علي الاريكة ببرود لتجلس أمامها جوليا بتوتر لتقول آسين ببرود :
جوليا أنا هسألك سؤال عايزة إجابة ليه
جوليا بعدم فهم : سؤال ؟؟ احم يعني اتفضلي تقدري تسألي
آسين ببرود: تعرفي ايه عن الحب؟؟
جوليا بصدمة:هو دا السؤال
آسين : ايوا عندك اجابة
جوليا بابتسامة وقد تناست انها كانت تبكي منذ قليل:
الحب شعور جميل اوي بتفرح لما تشوف نظرة الحب في عيون حبيبك وابتسامته بتحب انك تشوف حبيبك مبسوط وسعيد وتحزن لما تشوفه حزين نظرة حب من حبيب تكفي عمر كله كلمة حب تخيلكي سعيدة الحب عبارة عن احترام ومودة ومحبة وكل حاجة حلوة لي الحياة
آسين بهدوء : انا مش هقول الكلام اللي انتي قولتيه ان الحب احساس ومشاعر وكده لاني مجربتش احب حد هقولك الحب ثقة واحترام متبادل من الطرفين الحب قوة مش ضعف واللي بيحب حد بيدافع عنه ويحارب الكل علشانه والحب تواجهي اللي بتحبيه بحبك
جوليا : كلامك صح بس انا مش عندي القوة اللي أواجه بيها وغير كده انا مش عارفة هو بيحبني زي ما انا بحبه والا لاء
آسين بخبث : سيبي كل حاجة عليا بس تعملي اللي هقولك عليه بس مش تقوليلي دكتور تاني تقوليلي آسين زي الكل اشطاا
جوليا بابتسامة: اشطاا
#باك
لتبتسم جوليا لآسين بينما آسين جالسة صامتة بينما جيسكا غاضبة لعدم اهتمام أيهم بها لتبتسم بخبث لوجود الفكرة التي من خلالها التي تجعلها تتقرب من
أيهم جيسكا :
أيهم ممكن ترقص معايا أصل انا حابة أرقص ومفيش حد أرقص معاه وانت شايف مراد وكنان يرقصوا مع البنات
أيهم ببرود: مش هقدر جيسكا ارقصي مع غيري
جيسكا بحزن مصطنع: بلييز أيهم انا معرفش حد غيرك هنا ومن ثم تنظر لآسين بخبث ممكن تقنعيه يا آسين ممكن يوافق
لينظر أيهم إلي آسين محاولا معرفة ردة فعلها ليجدها باردة كما هي وهادئة لتقول آسين ببرود :
مستر أيهم ممكن ترقص مع جيسكا أصلها مش تعرف حد غيرك هنا
أيهم : تعالي جيسكا نرقص
ليأخذها ويتجهوا إلي منصة الرقص ويقوم بالرقص معها محاولا جعل آسين تغار ولكن ملامحها لاتتغير ليغضب أكثر فهي لا تتحرك ولا تبدي أي ردة فعل
أما عند البوص يجلس رأئف وبجانبه سوزان يشاهدون الافتتاح لتقول سوزان بتأفف:
الافتتاح ممل ومش فيه حاجة والاسطورة لسه ما ظهرتش
رائف : ممكن تسكتي الخبر أكيد والاسطورة هي اللي هتقوم بالافتتاح
سوزان: انت مش شايف ان مفيش حاجة واكيد أشاعة زي كل مرة
رائف: خلاص هغير القناة
وعندما كان يهم بتغيير القناة يجد ثلاث حوريات تدخلن الحفل وتقع عيناه علي تلك الحورية وهي آسين والتي أخذت المايك من يزيد وتتحدث بكل غرور هي يعلم انها الاسطورة ولكن توقف عند سماع اسمها لتتسع عيناه بصدمة عند سماع اسمها وينظر الي سوزان التي لم تقل صدمتها عنه عند رؤية بنات الرعد ورؤيته لابنة معشوقته التي لم تقل جمال عنها بل أصبحت أجمل منها
سوزان بصدمة وخوف من القادم: دول عايشين ازاي وعرفوا يخرجوا من النار
رائف : ايه مالك خايفة كده ليه انتي ناسية ان انا البوص اكبر زعيم مافيا
سوزان بغضب: انت مش شايف هم عاملين ازاي دول رجعوا أقوي من الاول دي الاسطورة ودي بنت الرعد مش شايفها نسخة من أبوها ازاي دا كأنه هو دي لازم نخلص منها بسرعة
رائف بعصبية: انت مالك بيها انت ليكي بنتك وبس وانت حرة مع بنتك اما بنت سارة ملكيش دعوة بيها
سوزان بسخرية: آه ماهي بنت سارة الحب القديم بس متنساش ان انا سوزان
رائف: ومتنسيش ان انا لسه محسبتكيش علي قتلك لسارة وانا مش ناسي زي ما انتي فاكرة لاا دا رائف زيدان لو انتي ناسية وفي ثانية ممكن امحيكي من علي وش الارض
سوزان بخوف: انت حر
وتذهب وهي غاضبة ولكنها خائفة من آسين فهي تبدو قوية وليست ضعيفة مثل أمها بل قوية بل زادت واصبحت نسخة من أبيها أما رائف ظل جالس يفكر فيما سيحدث ولما لم تخبر الجميع بأنها رأت قاتل والدها بل لم تتحدث ولكنه تذكر جمالها فهي حقا جميلة جدا
بعد مرور يومين لم يحدث بهم شئ غير نزول البوص الي مصر ومعه سوزان و زيادة إعجاب يزيد بشخصية جوليا واعترافه لنفسه بانه يحبها اما جيسكا غاضبة من آسين وتفكر بالتخلص منها حتي اذا كان هذا سيحدث عن طريق القتل أيهم يفرح بنزول البوص الي مصر واما آسين فهي تفكر في القادم المجهول
اما عند رائف في قصره الذي يوجد في مصر يدخل الي احدي الغرف والتي غير مسموح لأحد بدخولها غير خادمة واحدة تقوم بتنظيفها ليدخل الي غرفة ويضيئ الانوار لتظهر الغرفة والتي كانت عبارة عن صور في كل مكان وهي صور سارة والدة آسين ليمسك إحدي الصور وهي تضحك ليقول :
سارة حبيبتي شوفتي انا بقيت ايه انا بقيت البوص اكبر رجل مافيا انت عارفة انا شوفت مين هاا شوفت
آسين بنتك انت تعرفي نسخة منك شبهك جميلة زيك كانت شبهك زي أول مرة شوفتك فيها جميلة بس مش هسمح لحد ياخدها مني انا محصلتش عليكي زمان واخدك مني رعد الحديدي ههههه اللي مات برصاصتين بس آسين دي ملكي أنا لوحدي واللي هيحاول ياخدها مني يبقي وقتها هيموت زي رعد وهخليها تحبني زي مانا بحبها ايوا حبيتها لانها سارة سارة اللي حبيتها عشان شبهك وهتحبني هنعيش مع بعض هههه
ليقبل الصورة ويضعها ثم يخرج من الغرفة ويتجه الي الخارج وهو يفكر في كيفية الحصول علي آسين
ولكن هل للقدر رأي آخر في هذه القصة التي تكتب ام العشاق هم من سيكتبوها بعشقهم وحبهم لبعضهم
################
جبابرة العشق
