Uncategorized

رواية غرام القاضي الفصل الثامن والعشرين 28 بقلم بيري الصياد – تحميل الرواية pdf


البارت الثامن والعشرون

من غرام القاضى🔥✨

____________________________________

قبل هذا الوقت بقليل بعد ان صعد اوس ويدخل شقة جبل وينظر الي الجميع وينظر اليه جبل بغضب شديد وينظر الي غرام ويقول بصوت افزعها.غطي شعرك

ترفع غرام (الطرحه) علي شعرها بسرعه كبيره وهي تخاف من صوته وتدخل كامل شعرها في هذه الطرحه ويقول جبل بغضب شديد وهو ينظر الي اوس.انت ايه اللي جابك يالا

يخرج اوس السلاح الخاص به ويرفعه امام وجه غرام الذي اتفزعت بشدة ويقول بجنون وغضب شديد.قولتلك انتي بتاعتي انا يا غرام قولتلك ان محدش هياخدك غيري ليه روحتي تتجوزه هو لييييييييييييييييه يا غرااااااااااااااااام

يذهب جبل اليه ويلكمه بجميع قوته ليقع اوس علي الأرض بقوه كبيرة وينزل جبل عليه ويسحبه بقوه كبيرة ويقول بغضب اعمي.بتاعت مين يا ابن ال$$$$$$ انت مش عارف دي مين ولاااا ايه

يضحك اوس ضحكة مختله عقليآ ويقول.دي غرامي انا اللي هقتلها علشان نروح انا وهي ونعيش في الجنه انا مش هسيبها تعيش هنا معاك

يغضب جبل بشدة ويلكمه بجميع ما يوجد بداخله من غضب الآن ليقع اوس بقوه كبيرة وتركض غرام علي جبل قبل ان ينزل علي اوس ويضربه وتمسكه وتقول.بس كفايه يا جبل كفايه علشان خاطري بس

يمسكها جبل بقوه من ذراعها ويقول بغضب شديد.ايه زعلانه عليه يا بت ولا ايه

كانت غران ان تتحدث لاكن ينزع اوس صمام الأمان وهو لا يره أمامه فهو فاقد عقله تماماً الآن ويطلق رصاصه وينظر جبل اليه ليرمي غرام بسرعه كبيره بعيد عنه وتخترق الطلقه ذراعه بعنف شديد ولحظة صمت مرات علي الجميع وتنظر غرام الي جبل وتصرخ باعلي صوتها وهي تقول.جبببببببببببببببببل

ينظر اليها جبل ويدخل حسن في هذا الوقت وينظر الي الرصاصه الذي في كتف جبل ليشق التشيرت الذي يرتدي وينزعه عنه ويربط مكان الرصاصه بقوه كبيرة ويقول جبل وكأنه لم يكن متصاب الآن.اوعا يالا من وشي

نهي حديثه ويذهب الي اوس الذي ضحك بقوه وجنون شديد ويلكمه بجميع قوته وكان ان يستكمل عليه لاكن يمسكه حسن بقوه كبيرة ويقول بغضب شديد وهو ينظر الي حالة اوس.جببببببببل عيب اللي بتعمله ده وسيبه

جبل بصوت افزع الجميع بشدة.ماللللللك اننننت سيبني ومحدش لي دعوه

وكان ان يهبط علي اوس لاكن يمسكه حسن بقوه ويدخل عاصم الذي استمع لصوت الطلقه وركض الي الاعلي في هذا الوقت وينظر الي جبل وينظر الي كتفه الذي ينزف وحسن وموسي يمسكونه بقوه لكي لا يذهب الي اوس ويقتله ليذهب عاصم ويساعد اوس ان ينهض سريعا لينقذه من غضب جبل الذي قال بصوت هز اركان المنزل.انت بتعمل ايه يا $$$$$ سيب الزفت ده وغور من هنا

عاصم بغضب شديد.وانا مش جاي هنا علشان سواد عيونك

ينظر اليه حسن بغضب شديد ويقول وهو ينظر الي موسي.شوف يا عم هتودي فين رجعه لجدك ومتسبهوش بالحاله دي يا موسي ده ممكن يعمل حاجه في نفسه ولا في ايي حد

ينظر موسي الي اوس الذي يتحدث مع حاله وهو يقول بأنه غرام اليه ولم تكن لشخص اخر ليسحبه معه الي الخارج بقوه كبيرة قبل ان يقتله جبل الذي لكم حسن بجميع قوته وكان حسن ان يقع لاكن يستغل هذه الفرصه ويقع علي حبيبه الذي وقعت علي الأريكة ويقع فوقها حسن سريعآ لتتفزع حبيبه بشدة وهي تره حالها اسفل هذا حسن العاري الصدر وفي هذا الموقف المحرج بشده وينظر حسن اليها ويبتسم ببرود شديد وينظر جبل اليه ويفهم بأن ابن عمه يستغل هذا المواقف لينظر الي غرام الذي تتصدم بشده ولم تستوعب ماذا حدث الي الان ويذهب اليها ويمسكها من ذراعها ويسحبها معه الي الغرفه وهو يقول بصوت عالي.قوم واتلم يا ابن ال$$$$$$$ مش ناقص هبل علي المسا

ينظر خلفه حسن ويقول.جبل تعال علشان تروح لدكتور يشيلك الطلقه دي

لا يرد جبل عليه ولا يتحدث وينظر حسن الي حبيبه الذي قالت بغضب شديد.اوعا ايه اللي انت بتعمله ده

يبتسم حسن ببرود شديد وينهض من عليها ويقول وهو يذهب الي الخارج.هروح اجيب دكتور علشان يشيل الطلقه لجبل مش عايز اشوف وشك هنا

تنظر خلفه حبيبه بغضب شديد وتقول وهي تنظر الي صفاء.مين ده علشان يقولي اعمل ايه ومعملش ايه هو مفكر نفسه مين

تنظر اليها صفاء وهي لم تستوعب بأنها من الممكن كانت اليوم تخسر ولدها من زواجه من غرام وتقول.انزلي تحت يا حبيبه وانا هطمن علي اخوكي وجايه واركي

تذهب حبيبه وتجلس وتقول.وانا مش همشي من هنا غير لما اطمن علي جبل ياما

تنظر اليها صفاء لتتنهد بقوه كبيرة وهي تفكر بولدها الذي كان يضيع منها اليوم لوله القدر وبأنه الطلقه أتات في ذراعه

يجلس علي السرير بعد أن جلس هذه الفتاة ويقول وهو يضع يده على شعرها.مالك يا بت المرا في ايه

تنظر اليه غرام وتنظر الي كتفه الذي ينزف دماء لتنزل دموعها بغزاره شديده وينظر إليها جبل ويسحب رأسها بقوه كبيرة ويدفنها داخل أحضانه بجميع قوته لتنفجر غرام في البكاء وتبكي بعنف وقوه شديده ليضمها جبل بقوه اكبر ويقول.هششششششش بس يا غرام في ايه لكل ده اهدي محصلش حاجه

تبكي غرام بقوه كبيرة وتقول.انت بتنزف جامد اوي يا جبل وكل ده بسببي انا

يبتسم جبل ويقبل رأسها ويقول.مش رصاصه زي دي إللي تهز جوزك يا بت صابر انا جبل برضو

ترفع غرام رأسها وتنظر الي الدماء الذي مازالت تنزف وترفع يدها المترعشه ببطئ شديد وتضع يدها على هذه الطلقه وتبكي بقوه كبيرة وتنظر اليه وتقول.انت ليه عملت كده يا جبل حرام عليك تعمل كده والله

يضع جبل يده علي وجهها ويمص شفتيها بقوه كبيرة ويقول.بطلي يا بت عياط وانا كويس ومفيش حاجه تستاهل كل ده دي حتت رصاصه اهدي شويه

تغلق غرام عينيها بقوه كبيرة ويترك جبل شفتيها وترفع غرام يدها وتتعلق في رقبته وتضمه بجميع قوتها الذي توجد الآن وهي تبكي علي الذي حدث والذي لا تستوعبه الي الآن يبتسم جبل ويلف ذراعه حول خصرها ويضمها بجميع قوته ويمسح علي شعرها ويقول.بااااااااس يا حبيبي بس متعيطتيش كده خلاص

قال هذا وغرام تبكي بقوه كبيرة ويحملها جبل ويضعها علي قدمه وهو مازال يضمها ويقول بغيظ متصنع.كل ده علشان الرصاصه جات فيا انا ومجتش فيكي انتي يا غرام انا لو اعرف كده كنت ضربتهلك انا وخلصت

تضرب غرام علي ظهره وتقول.انت واحد مجنون علي فكرة

يبتسم جبل ويقبل رأسها ببطئ ويقول.انا واحد بعشقك علي فكرة

تتصدم غرام بشدة من هذا التصريح الصريح الآن وتبتعد عنه قليلاً لاكنها مازالت بين احضانه وتنظر اليه وتره بعينيه هذه النظرة الذي تعشقها بشدة نظرة العشق الشديد لتنظر اليه وهي لم تستوعب كلمته ويبتسم جبل وهو يفهم مشاعرها بشدة الآن ويمص شفتيها بقوه كبيرة ويقول.قومي غيري هدومك دي علشان عليها دم يلا

تنظر اليه غرام بعدم تصديق فهو ترجع في اقل من ثانيه واحده لاكن لا تعرف بأن جبل قال هذه الكلمه دون ان يشعر بحاله فهو لم يعترف بشئ كهذا وهو يعلم بأنها لم تتقبل ولا تحبه الي الان لاكن غرام لم تفهم هذا وتشعر بأنه ندم علي هذه الكلمه وتنظر الي مكان الرصاصه الذي مازال ينزف لتقول بخوف ودموع شديده.جبل الدم بيزيد اتصرف علشان خاطري انت ممكن تتعب كده اعمل حاجه

يبتسم جبل وكان ان يتحدث لاكن يدق الباب ويسمع صوت صابر وهو يقول.جبل اطلع يلا الدكتور هنا علشان يطلعلك الرصاصه

ينظر جبل الي غرام ويحملها ويسطحها علي السرير ويقبل شفتيها بقوه ويقول.خليكي هنا وانا هخلص وراجعلك تاني

تنفي غرام براسها بسرعه وتقول بين شفتيه.انا هاجي معاك يا جبل مش هسيبك لوحدك خدني معاك علشان خاطري

ينظر اليها جبل ويقول.خليك يا حبيبي وانا مش هتاخر وهرجعلك علي طول علشان عايزك في حاجه مهمه اوي مش هتاخر

وكان ان يذهب لاكن تتعلق غرام برقبته بسرعه وتقول برقه شديد.خدني معاك يا قاضي انا مراتك ولازم اكون معاك في كل حاجه وعايزه اكون معاك دلوقتي

ينظر اليها جبل برفعة حاجب وينزل يده أسفل ملابسها سريعآ ويضعها علي جسدها بوقحة شديده ويقول بغمزه وقحه.ما تيجي نشوف حوار مراتك ده الاهم دلوقتي سيبك من كل الهبل بيحصل تاني

تغلق غرام عينيها بقوه كبيرة من آثار لمسته الوقحه وتقول بصوت منخفض.جبل علشان خاطري بس

يبتسم جبل وينهض من عليها وتنهض غرام سريعا وتمسك يده لكي لا يخرج دونها وينظر إليها جبل ويقول.طب غطي شعرك اللي هزعلك عليه قريب طالما مش نافعني في حاجه

تغطي غرام شعرها بالفعل ويذهب جبل الي الخارج ويره حسن يجلس مع الجميع والطبيب وهو ينظر الي حبيبه بغضب شديد وينظر حسن اليه ويقول بوقحة شديده.ايه يا قاضي انت نسيت ان في ناس في شقتك وروحت تعم

قطع حديثه جبل الذي قال.حسسسسن مش ناقص انا دلوقتي اكتم احسنلك علشان مش طايقك وجايب أخري منك

ينظر اليه حسن وينظر الي يده الي ضغطت عليها غرام بقوه وخجل شديد من حديثه لينظر الي جبل ويعلم بأن صوت جبل آلان لا يكون لسوا ان لا يخجل زوجته امام احد بهذه الطريقة ليبتسم ببرود شديد ويقول الطبيب وهو ينظر الي جرح جبل.تعال يا قاضي انت لازم تطلع الرصاصه دي في اسرع وقت دي ممكن تعملك تسمم

قال هذا وكان ان يقترب من جبل لاكن يشير إليه جبل ويقول.خليك عندك

وينظر الي غرام ويغمز اليها لتترك غرام يده ويرفع حسن حاجبه ويقول.يا رب لو الأستاذ خد اذن حرمه يفضل خليني نخلص من الرصاصه دي علشان نفضها

ينظر اليه جبل ويذهب يلكمة بجميع قوته ويقول.دي تحت حسابك يا $$$$

يبتسم حسن وهو ينظر الي حبيبه الذي اتفزعت عليه بشدة ويمسح بجانب شفتيه اثار اللكمه ويجلس جبل ويبدأ الطبيب ان يشق ملابس جبل ويبدأ ان يفعل اليه اللازم وتنظر اليه غرام لتنزل دموعها وهي تره هذا الجرح ويضمها صابر الي أحضانه لكي يجعلها تهده قليلاً وينظر جبل اليها وينظر الي الطبيب ويقول.انجز يا حيلتها مش هتقرا عليها المعوزين انت

يبلع الطبيب ريقه وهو يشعر بنبرة جبل الغاضبه ويبدا أن يفعل عمله ويخرج هذه الرصاصه ليضغط جبل علي يده بقوه كبيرة ويتغير لون وجهه ويبقي احمر من شدة الألم الذي يشعر به وينظر حسن اليه ويبتسم ببرود وينظر الي حبيبه وهو يتوعد لها بالكثير وينهي هذا الطبيب من الذي يفعله ويضع شاش ابيض علي هذا الجرح ويقول.لازم تعلق درعك علشان ميتعبكش يا قاضي وكمان متتحركش ولا تعمل مجهود عليه

يبتسم جبل ويقول.مش خلصت يا خفيف يلا لم عددتك واتوكل علي الله

نهي حديثه وينهض ويذهب يأخذ زوجته من بين أحضان والدها فهو كان ينتظر ان يفعل هذا من ان اخذها صابر الي أحضانه ويقول وهو يسحبها معه الي الغرفه.البيت بيتكم مش محتاجين عزومه اكيد

صابر بغضب.ما تجيب البت يا عم في ايه

ينظر اليه جبل قبل أن يغلق الباب ويقول بوقحه.بنتك مراتي وانا عريس جديد ومحتاج مراتي في مساله خاصه يا صابر يلا منورين والله

نهي حديثه ويغلق الباب وينظر الي غرام الذي قالت بغيظ شديد.ايه اللي عملتوا ده

يسحبها جبل اليه بقوه كبيرة ويقول قبل ان يهجم علي شفتيها.هو هيكون لا فعل ولا كلام يا روح امك ده يبقى ظلم اوي حتي

نهي حديثه ويهجم علي شفتيها ويقبلها بقوه كبيره وينزل يده يرفع هذه (العبايه) الي الاعلي ويحملها من خصرها ويلف قدمها حول خصره ويذهب بها الي السرير وهو مازال يقبلها لاكن لا تبدله فهي تخجل بشدة الآن ليهبط عليها جبل علي السرير بنفس الوضع وينزل يده أسفل ملابسها ويحركها بوقحه شديده وتنظر اليه غرام وهي تشعر بانفاسها تتسرع وجسدها يغيب مع هذا القاضي ويبتعد جبل عنها قليلاً وينزع هذه الملابس عنها وينزل ملابسها الداخليه من عليها ويعصر جسدها بوقحة وقوة شديده لتتؤه غرام بوجع وتنظر الي جبل وهي تشعر بأنها تتعود الان ان جسدها يظهر امام جبل وبأنه يلمسه بهذه الطريقة تشعر بأنه شئ عادي بنسبه اليها الآن ويهبط جبل يقبلها بوقحة وتلذذ شديد وترفع غرام يدها وتضعها بين خصلاته وهي تقربه منها أكثر ويبتسم جبل ويعصر جسدها اكتر وينظر إليها ويشعر بأنه يريدها بشدة وإذا بقي علي هذا الوضع معها سوف يخسر بتأكد ليحرك يده أسفل ملابسها بوقحه شديده ويتسطح بجانبها ويسحبها الي أحضانه وتتصدم غرام من فعلته بشدة وتنظر اليه وتره ينظر الي سطح الغرفه بشرود لا يوجد اليها جراءه لتتحدث لتدفن حالها بين الاحضانه ويضمها جبل اليه أكثر ويشعر بها تنام بعد فتره صغيره ليبتسم ويقبل رأسها ببطئ شديد وهو يتذكر هذا الحقير اوس وهو يود ان يذهب ويقتله بعد حديثه علي هذه الفتاة ويبقي جبل يفكر في الذي يريد يفعله بكل شئ

يقف السياره أمام قصر عثمان وينظر الي القصر وينظر الي اوس الذي يكرار ويعيد ان غرام اليه فقط ولم تكن لرجل آخر لينزل موسي من السياره ويفتح اليه الباب ويسحبه من السياره ليقول اوس بغضب شديد.انت ازاي تمسكني كده يالا انت

ينظر اليه موسي وكان ان يتحدث لاكن يخرج عثمان من القصر ويقول بصوت عالي.انت روحت فين بطريقه د

قطع حديثه وهو ينظر الي موسي ليقول بغضب شديد.انت بتعمل ايه يالا هنا

ينظر موسي الي اوس الذي ذهب الي الداخل دون ان يقول شئ ويقول وهو ينظر الي عثمان.انت ازاي بجحود والجبروت ده يخربيتك يا شيخ مش فارق معاك حاجه ولا حتي حفيدك اللي جن خلاص مش فارق معاك انت ايه يلعنلك علي الأرض يا عم انت مستحيل تكون انسان انت شيطان يا عثمان

يذهب إليه عثمان ويرفع يده ليصفق موسي لاكن يمسك موسي يده بقوه كبيرة وينظر اليه ويقول.مش قولتلك شيطان لوله اني عامل اعتبر لامي وانك المفروض ابوها قسمآ بربي لا كنت قطعتلك ايدك دي دلوقتي غلك وحقدك هيقتلك يا عثمان وفي الآخر هتموت علشان هتكون لوحدك ومش هتلاقي حد يدفنك حتي شوف انت بتعمل ايه وفوق قبل ما الوقت يسرقك اكتر من كده فوق لنفسك يا عثمان باشا

عثمان بغضب شديد وصوت عالي.انا عثمان الدمنهوري يالا يعني بفلوسي اقدر اجيب واعمل اللي انا عايزو ومش واحد زيك هيجي يقولي ايه اللي هيحصل فيا ولين وغرام هيرجعوا عندي وهيكونوا معايا من تاني عيشتك انت وابوك مش هتنفع مع بنتي وهترجعلي تاني زي ما عملت في الاول

يضحك موسي بقوه وسخريه ويقول.بنتك نفسها تموت ولا ترجعلك يا عثمان وغرام دلوقتي متجوزه جبل وراضيه بكل حياتها وانت لا تقدر تعمل معاهم حاجه وفلوسك ونفوذك لما تموت مش هتفرق في حاجه يا عثمان انت هتموت لوحدك ولا فلوس ولا ايي حاجه هتنفعك سلام يا ها جدي

نهي حديثه بسخرية شديده ويذهب من أمام عثمان الذي نظر خلفه بغضب شديد ويذهب الي الداخل ويره اوس يجلس علي البار وهو يشرب من الخمور بشرها شديده ليقول عثمان بغضب شديد.انت كنت فين يا اوس وازا

قطع حديثه اوس الذي قال بصوت هز اركان هذا القصر.اخرررررررررررررررررس مش عايز اسمع صوتك اسكككككككت خلااااااااااااص

يتصدم عثمان بشده من طريقه اوس معه ويرمي اوس زجاجه في الأرض بعنف وقوه شديده وينهض ويقول بصوت عالي بشدة وهو ينظر الي عثمان.انت السبب في أنها تروح مني يا عثمان غرام راحت لجبل واتجوزته بسببك لولك انت كانت غرام معايا واتجوزنا انا وهي انت السبب يا عثمان في اللي انا في انتتتتتتتتتتتتتتت السببببببببببببببببب ولاااااااااازم اقتتتتتتلك

نهي حديثه ويمسك زجاجه ويرميها علي عثمان الذي بعد عن طريقها لاكن تأتي هذه الزجاجه في كتفه وتجرحه بقوه ليقول عثمان بغضب شديد.انت بتعمل ايه يا حيوان فيك ايه انت شكلك اتجننت خلااااااااااااص

ينظر اليه اوس وتنزل دمعه منه ويقول.انا جنيت بسبب غرام يا جدي انا مش هقدر اعيش من غيرها انا عايز غرامي هي مش هتكون غير ليا ايوه غرام مش هتكون غير ليا انا دي بتاعتي غرامي انا

كان يقول هذا الحديث وهو يصعد الي الاعلي وينظر خلفه عثمان وهو لا يصدق الحاله الذي وصل اليها حفيده من حب غرام وماذا حدث به ينظر خلفه عثمان وهو يفكر في الذي حدث بحفيده بسبب هذا القاضي وبأنه أخذ غرام منه ولهذا السبب جن اوس وهذه هي حالته بسببه فماذا سوف يحدث معهم

كانت حبيبه تجلس وهي يأكلها فضولها وينهش بها وتريد ان تعلم ماذا يريد حسن ليأخذ والدتها ليتحدث معها بعيد فعلت بأن الموضوع لا يفرق معها لاكن من الداخل الفضول يأكلها بشدة لا تستطيع ان تجلس بهذه الطريقة دون ان تعلم لماذا يريد حسن من والدتها تره والدتها تدخل الشقة وتغلق الباب لتنهض بسرعه وتقول.كان عايزك في ايه ياما

تنظر اليها صفاء وتقول.موضوع كده وانا هتصرف في انا هروح انام شويه علشان تعبانه

وكانت ان تذهب لاكن تذهب اليها حبيبه وتقول بغيظ شديد.انتي رايحه فين يا وليه هتسبيني كده ازاي

تنظر اليها صفاء باستغرب وتقول.كده اللي هو ازاي ما انتي كويسه اهو

تنفخ حبيبه بقوه كبيرة وتقول.قولي حسن كان عايزك في ايه يا صفاء وخليني اروح اشوف اللي واريا

تنظر اليها صفاء وتقول بخبث.هو يفرق معاكي اوي كده

تفهم حبيبه ماذا تريد تصل والدتها لتقول.لا ميفرقش بس عندي فضول اعرف قوليلي بقي كان عايزك في ايه

تنفخ صفاء بقوه ويقول.علي العموم هو عايز واحده تنضف بيت اهله علشان يقعد في زي زمان هو متبهدل اهو وعايز واحده تنضفه وقالي اشوف هعمل ايه واقوله

تنظر اليها حبيبه وتقول.وانتي هتعملي ايه

تبتسم صفاء وتقول.بنتي حبيبتي هتروح تنضف البيت او علي الاقل اوضة علشان حسن يقعد فيها

حبيبه بغضب شديد.انا مش رايحه مكان ولا هنضف لحد يا صفاء

وكانت ان تذهب لاكن تمسك صفاء يدها وتقول.حبيبه حسن ملهوش حد غيرنا يا حبيبتي وانتي عارفه ده واحنا لازم نقف معاه هنروح نشوف واحده غريبه تنضفله واحنا موجودين

حبيبه بغيظ شديد.انا مش خادمه عند حد يا صفاء ومش هعمل حاجه روحي شوفي غيري

تنظر اليها صفاء وتقول بخبث شديد.خلاص هشوف واحده غيرك وبيت عمك يدخله واحده غريبه وحسن شاب عزابي ويا علم هيحصل ايه استغفر الله العظيم يا رب ايه اللي بفكر في انا يلا هروح اشوف هعمل ايه

تنظر اليها حبيبه وكانت صفاء ان تذهب لاكن تمسكها حبيبه بسرعه وتقول.لا خلاص انا هروح بس علشانك انتي وعلشان متتعبيش وهاخد اذن جبل الاول وابقي اروح بعد ما اخلص

تبتسم صفاء وتقول.روحي ولو جبل كلمك قوليله امك اللي قالت

حبيبه بسخريه وغيظ.يروح قتلني انا وانتي بس والنبي يا صفاء انا مش هطلع من باب الشقة غير لما اشور جبل الاول

وتذهب الي غرفتها لتنظر خلفها صفاء وتتذكر حديثها مع حسن وبأنه يريد ان يتحدث مع حبيبه لذلك فعلت هذا لكي تذهب حبيبه الي حسن لتتحدث معه كما يريد وتنفخ بقوه كبيرة وهي لا تعلم ماذا سوف يفعل جبل وإذا يوفق علي ذلك ام ماذا

كان ينام وبين احضانه هذه الفتاة ويسمع صوت هاتفه يدق ليفتح عينيه ويشعر بغرام تفيق وتقول بنعاس شديد.سيبوني انام بقي

يبتسم جبل عليها ويقبل جبهتها ويمسك هاتفه وينظر الي الرقم يرها حبيبه ليفتح عليها ويقول.ايه يا حبيبت اخوكي

تفتح غرام عينيها بسرعه كبيره وتنظر الي جبل وتسمع صوت حبيبه وهي تقول.امك عايزني اروح انضف بيت عمك علشان حسن يقعد في يا جبل

ينظر جبل أمامه ويفهم ماذا يفعل هذا حسن ليقول ببرود.وانتي عايزه ايه

تنفخ حبيبه بقوه كبيرة وتقول.اللي تشوفه انت يا جبل

يبتسم جبل ويقول.خدي امك معاكي وروحي يا حبيبه

تمسك صفاء الهاتف من حبيبه بعد ان استمعت لحديثه بسرعه وتقول.انا تعبانه ومش هقدر انزل يا جبل خلي حبيبه تروح وحسن مش غر

قطع حديثها جبل الذي قال بصوت عالي.احااااااا لا بقولك ايه يا صفاء انتي شكلك فايقه وانا مش فايق خلاص تروحي مع بنتك ورجلك علي رجلها ومتسبهاش لحظه واحده لو حصل غير كده هزعلكم انتوا الاتنين

صفاء بغيظ شديد.وتزعلنا ليه البيت في وش البيت وقولتلك انا تعبانه ومش قادره انزل يا جبل

ينظر جبل الي غرام الذي تنظر اليه ويمسك شفتيها بين اسنانه ويمصهم بقوه ويقول.اللي عندي قولته يا صفاء بنتك متطلعش خطوه واحده من البيت من غير ما تكوني معاها ومتروحش لبيت عمها لوحدها علشان مخربش علي الكل سلام

نهي حديثه ويغلق الهاتف ويرمي بجانبه ويمسك رأس غرام ويقربها منه أكثر وهو يقبلها بقوه كبيرة ويترك شفتيها ويقول.ايه اللي صاحكي

غرام بغيظ شديد.بصوتك ده عايزني انام ازاي

يبتسم جبل ويرفعها اليه أكثر ويقول.وماله صوتي يا بت صابر مش عجبك يا بت المرا ولا ايه

تنظر اليه غرام وتقول.انت ليه علي طول متعصب وصوتك عالي علي الكل كده يا جبل

ينظر اليها جبل ويقول.هي دي شخصيتي يا غرام

تضع غرام يدها علي وجهه وتقول.بس انت لما بتكون هادي بتبقي حلو اوي يا جبل وانا بحبك وانت هادي وبتتكلم معايا بهدوء

ينظر اليها جبل وتنتبه غرام الي حديثها وكانت ان تنهض لاكن يسحبها جبل اليه بقوه كبيرة لتقع علي صدره بقوه وينظر اليها جبل ويقول وهو ينظر الي شفتيها.انتي ايه يا غرام

تغلق غرام عينيها بقوه وتقول.انا جعانه يا جبل

لحظات مرات علي جبل يستوعب هذه الفتاة وحديثها وينظر اليها ويقول بغضب شديد.احاااااااااااا يا عين جبل انتي هبله يا بت ولا ايه

غرام بغيظ شديد.هبله علشان بقولك جعانه يا جبل انا مكلتش حاجه من الصبح حرام عليك يا عم ايه الظلم ده

ينظر اليها جبل بعدم تصديق وكان ان يتحدث لاكن يسمع صوت هاتفه يدق لينظر اليه ويره بدر الذي يدق ليفتح عليه ويقول.خير يا $$$$

بدر بغيظ شديد.ايه يا عم جبل هي المدام معكننه عليك قولت تطلعهم علي بدر

تنهض غرام وتركض الي الخارج بسرعه وينظر خلفها جبل ويقول بغضب شديد.ما تخلص يا ابن ال$$$$$$ وقول في ايه

ينفخ بدر بقوه كبيرة ويقول.مش هقول حاجه غير حسبي الله ونعم الوكيل يا جبل انا مش مسمحك المهم امك قالتلي علي حوار الرصاصه انت عامل ايه دلوقتي

جبل وهو يجز علي اسنانه بقوه.عامل محشي ياخويا تحب تطفح

يضحك بدر وهو يتأكد بأن جبل يغضب بسيب غرام ليقول.لا اطفح انت يا قاضي المهم انا طالع انهارده السافريه مع صحابي

يرفع جبل حاجبه ويقول.سافرية ايه يا $$$$$

بدر بغيظ شديد.انت لحقت تنساه يا جبل ولا ايه انا مش قولتلك طالع سافريه مع ناس صحابي بعد فرحك وانت متكلمتش يبقي موافق وانا ظبطت علي حاجه علي هذا الأساس

ينفخ جبل بقوه ويقول.طالع مع مين يالا

يبتسم بدر بعد ان علم بأن جبل لم يرفض ويقول. مع $$$$$$$$$$$ وطالعين اسبوع دهب

ينهض جبل ويقول.ماشي ياخويا روح واكبر شويه وخلي بالك من نفسك كويس يا بدر ولو تلفونك قفل دقيقه واحده عليا الحلال من ديني لا اجي اجيبك واربيك بنفسي فاهم

يبلع بدر ريقه ويقول.حاضر يا عم في حاجه تانيه

جبل وهو يذهب الي الخارج.لا غور وقبل ما تطلع ابقي اتصل بيا وخلي موسي يروح معاك ويشوف صحابك دول

بدر بغيظ شديد.حساس اني عيل يا ج

قطع حديثه جبل الذي غلق الهاتف في وجهه وينظر الي هذه الفتاة الذي تجلس علي الطاوله وهي تاكل بشرها وجوع شديد ليقول وهو يذهب يجلس بجانبها.مفكرتيش في جوزك كل ولا لسه ايه يا بت الحجود اللي انتي في ده

غرام وهي تأكل.بس يا جبل وسيبني علشان جعانه موت بجد

ينظر جبل اليها ويبتسم عليها وهو يرها تأكل بهذه الطريقة فهي لم تأكل شئ منذو امس وهي جاعه بشدة الآن

كان يقف حسن وهو ينظر الي الصور الذي توجد علي الحائط بشرود وحزن شديد فهذه هي عائلته الصغيره الذي لا يبقي منهم شخص علي قيد الحياه فهم تركوا جميعاً وهو بقي لحاله في هذه الدنيا دون عائله يغلق عينيه بقوه كبيرة ويسمع صوت دق علي الباب لينظر أمامه وهو يظن بأن الذي يدق هي حبيبه بتأكد ويذهب الي الباب ويرها بالفعل لاكن يره والدتها بجانبها ليرفع حاجبه وهو ينظر الي صفاء الذي قالت.جبل موفقتش انها تيجي لوحدها وقال اني انزل معاها

يغضب حسن من هذا جبل بشدة وينظر الي حبيبه الذي نظرت الي والدتها ويبتعد عن طريقهم ويقول.ادخلوا

تنظر اليه حبيبه وتذهب الي الداخل ويغلق حسن الباب ويمسك صفاء ويقول بصوت لا يصل سوا اليها.ايه يا وليه ده كان ضرورة تسمعي كلام ابنك

صفاء بنفس الهمس.جبل ممكن يطين عيشتنا لو عملت غير كده يا حسن وانت عارف ده كويس وعلشان كده كان لازم اجي معاها

ينفخ حسن بقوه كبيرة وينظر اليها ويبتسم بخبث ويقول.طب ما تطلعي فوق شوفي الدنيا عامله ازاي يا صفاء وسيبني اشوف بنتك دي

تنظر اليه صفاء وتبتسم وتقول.مش هتاخر يا حسن

وكانت ان تذهب لاكن يمسكها حسن ويقول.اقعدي ساعه كده ياما بقالي خمس سنين برضو ارحمي شويه مش هتبقي انتي وابنك عليا

تضحك صفاء بخفه وتنظر اليها حبيبه وتقول.ايه بتقولوا نكد

ينظر اليها حسن ويقول ببرود.ومش ايي نكد يا بت عمي

تنظر اليه حبيبه وتنظر بعيد عنه وتقول صفاء.انا هروح انضف فوق لحد ما انتي تخلصي يا حبيبه

كانت حبيبه ان تتحدث لاكن تذهب صفاء الي الاعلي لتنظر خلفها حبيبه بغيظ شديد وتنظر الي حسن لتذهب لكي لا تبقي معه في مكان واحد بهذه الطريقة وينظر خلفها حسن ويذهب يسحبها اليه بقوه كبيرة ويقول.ايه يا بت القاضي هتبدي منين

تنظر اليه حبيبه وهي تقرب منه بهذا الشكل لتقول وهي تحاول ان تبتعد عنه.حسن ابعد وبطل اللي بتعمله وسيبني اخلص علشان امشي من المكان ده

يسحبها حسن اليه اكثر ويمسك رأسها ويهبط دون سابق إنذار علي شفتيها ويقبلها بوقحه شديده وتتصدم حبيبه من فعلته بهذه الطريقة وتحاول أن تبتعد عنه لاكن يثبتها حسن أكثر وهو مازال يقبل شفتيها ويبتعد عنها وكان ان يتحدث لاكن تقول حبيبه بغضب شديد.انت ايه اللي عملته ده انت مش من حقك تعمل ده يا حسن

حسن بصوت عالي وهو يسحبها اكتر.لا حقي يا بت شكلك اتهبلتي ونسيتي انك مراتي

تنظر اليه حبيبه ودموعها تستعد لاطلاق وتقول.انت اللي نسيت ده لما مشيت وسيبتني يا حسن انت مفكرتش في مراتك دي لحظه واحده قبل ما تمشي

ينظر حسن الي عينيها ويقول.انا خيارتك يا حبيبه خيارتك بيني وبين جبل وانتي اختارتي وانا نفذت اللي انتي عايزاه

تنزل دموع حبيبه بغزاره شديده وتقول.انا مكنتش عايزه كده وانت عارف ده كوي

قطع حديثها حسن الذي قال بغضب شديد.لا كنتي عايزه كده يا حبيبه انا خيارتك وكان لازم تختاريني انا

حبيبه بصوت عالي.لا يا حسن انت حطيت نفسك مع جبل وانا عمري ما هختارك بطريقة دي الا جبل وانت عارف ده كويس وكنت عارف ومتاكد اني هختاره هو وبرغم ده خيارتني

يضغط حسن بقوه كبيرة علي خصرها ويقول وهو يجز علي اسنانه بقوه كبيرة.وليه تختاري هو من الاساس يا بت انا جوزك وكان المفروض تختاريني علشان نعيش حياتنا انا وانتي

تنزل دموع حبيبه بغزاره وحزن شديد وتقول.ده جبل يا حسن وجبل مش مجرد اخ بنسبالي هو لو اتحطت في كفه والدنيا كلها في كفه هتختاره هو وانت برغم انك عارف كل ده حطيتني في موقف زي ده ومفكرتش اني مليش ذنب في كل اللي حصل انتي خديني في الرجلين وخليتني احاسب علي حاجه مليش يد فيها عمري ما هسمحك علي اللي عاشت في بسببك طول السنين اللي فاتت يا حسن وياريت تطلقني علشان اقدر ارتاح يا ابن عمي

نهت حديثها وتذهب الي الخارج بسرعه ينظر خلفها حسن ويضرب هذا الكرسي بقدمه بقوه وغضب شديد وهو يفكر بحديث هذه الفتاة ويفكر بأنه من الممكن يطلقها بالفعل لاكن هو لم يفعل هذا وإن كانت حياته الثمن لم يطلق هذه الفتاة مهما حدث فماذا سوف يحدث بهذه العلاقه الذي لا نعلم ماذا حدث بهم ولماذا ترك حسن هذه الفتاة بهذه الطريقة (توقعتكم بسرعه)

كان جبل يجلس وهو يفكر في عدة أشياء يره هذه الفتاة تدخل الغرفه وهي ترتدي روب الحمام لينظر اليها ويبلع ريقه بصعوبه وحراره شديده وهو يرها بهذا الاغراء أمامه بهذه الطريقة لينهض سريعآ وقبل ان تستوعب شئ هذه الفتاة كان يسحبها اليه بقوه كبيرة ويهجم علي شفتيها ويمصهم بقوه كبيرة تتصدم غرام من البدايه لاكن تستوعب بأن هذا هو القاضي الذي يفعل كل شئ لا تتوقعه لتغلق عينيها بقوه كبيرة ويمسك جبل رابطة هذا الروب ويفكه عنها ويرمي علي الأرض لتتصدم غرام من فعلته وتحاول أن تبتعد عنه لاكن يقربها جبل اليه أكثر ويحملها من خصرها ويلف قدمها حول خصره ويذهب بها الي السرير ويضعها علي وهو يهبط فوقها ويترك شفتيها ويهبط علي رقبتها ويقبلها ببطئ شديد وهو يعصر جسدها بين يده بوقحه شديده وينزل علي مقدمة صدرها ويقبلها بوقحه وينظر إليها يرها تغلق عينيها باستمتاع وهي تظن بأنه سوف يفعل كما يفعل معها دائما لا تعلم هذه الفتاة بأن هذا القاضي قد نفذ صبره الآن فهو لم يتوقع ان يصبر عليها كل هذا الوقت فهو كان يريد ان يجعلها زوجته قبل الزفاف وصبر كل هذا لأجلها فقط ولا يستطيع يصبر بعد الآن ويقبلها جبل بوقحه وينزل علي جسدها ببطئ شديد وهو يترك قبلاته الرطبه وهو ينزل بهذه الطريقة وينزل اكثر وينظر الي جسدها بوقحة ويهبط ويقبلها بقوه ووقحه شديده لتشهق غرام بقوه وتتوه معه وهي تتنفس بعنف وسرعه من افعال هذا القاضي وينزع جبل التشيرت الذي يرتدي وهو مازال يقبلها ببطئ شديد ويصعد علي شفتيها ويقبلها بقوه كبيره ويقول برغبه وحراره شديده.مش هقدر اصبر تاني يا غرام انا صبرت كتير اوي وعايز اطفي ناري ونارك بطريقة اللي لازم تحصل من امبارح يا فله

تنظر اليه غرام وعينيها تدمع بشدة من الرغبه الذي شعلها هذا القاضي وينظر جبل في عينيها وينزع ملابسه ويهبط علي شفتيها ويقبلها بقوه كبيره وهو يهبط فوقها وياخذ قراره النهائي بأنه سوف يجعلها زوجته ويحدث ما يحدث بعد ذلك ويحرك جسده علي جسدها بوقحة شديده وتضع غرام يدها علي وجهه وتقربه منها وهي تقبله بنفس طريقته والرغبة والشوق يشعل بداخلها ويحرك جبل جسده أكثر علي جسدها ويهجم عليها ببطئ شديد وتخرج صراخه قويه من غرام ويكتمها جبل بشفتيه وهو يقبل شفتيها وينظر اليها ويستكمل ما يفعله ويشعر بطاهرتها ليمص شفتيها بقوه كبيرة ويترك شفتيها بعد أن شعر بأنها صمتت وينظر اليها يره دموعها تنزل بغزاره ووجع شديد ليقول وهو يحاول ان يهده قليلاً عليها لكي لا يحدث اليها شئ وهو يمسح دموعها.بببببببببس يا حبيبي خلاص خلصنا

غرام بوجع ودموع وهي تنظر اليه.جبل علشان خاطري ابعد كفايه والنبي ابعد عني علشان خاطري ابعد كفايه كده

يمسح جبل جبهتها الذي تتعرق من الذي بها ويقبلها وهو يهجم عليها أكثر لكي ينهي مهتمه فهو الي الآن لم ينهيها وتكتم غرام صراختها وهي تضغط على شفتيها بوجع شديد وينظر جبل اليها ويجعلها تترك شفتيها ويهبط ويقبلها ببطئ شديد وهو يعصر جسدها بخفه لكي تتنساه وجعها وبالفعل بعد مدة تتنساه غرام كل شئ من طريقة جبل معها وتلف يدها علي رقبته وتضمه بقوه كبيرة ليأخذ جبل التصريح ويهجم عليها بقوه كبيرة ويكتم صراختها وهو يضع يده على فمها فهو لم يعد يتحمل أكثر من ذلك وسوف يموت بالفعل اذا صبر عليها أكثر ويهجم جبل عليها بقوه كبيرة وهو يتنساه بأن هذه المره الاولى لهذه الفتاة فهو لا يفكر بشئ سوا انها بين يده الآن وفعل هذا القاضي الذي يريده وجعل غرام تحمل اسم القاضي قولا وفعلا وإلان فقط نقول بأن غرام بقيت (غرام القاضي) اسمآ وفعلا

___________________________

التاسع والعشرين من هنا





Source link

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى