Uncategorized

متسلسلة – اسرار يونس | السلسلة الأولي – الجزء الاول – سكس جديد 2026


تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.


𝗕𝗟𝗔𝗖𝗞 𝗪𝗢𝗟𝗙

𝗕𝗟𝗔𝗖𝗞 𝗪𝗢𝗟𝗙

نودزاوى خيال

عضو

Offline

الجزء الأول
الانسان عبارة عن شوية قرارات في حياته وهو بيختارها وحسب كل اختيار بقي انت بتحدد شكل الخطوات الجاية وكمان شكل حياتك هتبقي حلوة ولا وحشة، اصل خلى بالك انت من حقك تختار انهي طريق هتمشي فيه وانا قررت في يوم من الايام همشي في انهي طريق وعلشان كده هحكيلك نتيجة اختياراتي دي ودتني لفين ووصلت لايه
انا يونس العربي طالب في كلية حاسبات ومعلومات لسه يدوب في سنة ثانية كلية حاسبات ومعلومات
ودول بقي عيلتي والمهم تعرفوهم دلوقتي وبعدين هنتعرف على باقي الشخصيات
ابويا الحج احمد العربي موظف في مصلحة حكومية وعنده 53 سنة زيه زي باقي الآباء عادي يعني مش محتاج ارغي كتير عنه
امي دلال ربة منزل عندها 46 سنة، زيها زي اي جسم ام مصرية بس الفرق ان امي جسمها ولا هو رفيع ولا تخين هي حاجة وسط وعندها بطن بارزة شوية وبزازها كمان وسط بحلمات بُنية وبارزة وبشرتها برونزية (ابيض غامق بسيط)
اختي مريم توأمي ومعايا في الكلية برضو وهي بصراحة شاطرة وذكية
جسمها فاير من صغرها وشعرها ناعم وبشرتها برونزية وبزازها اكبر من الصغيرة بفرق حلو ومدلدلة بس مش مترهلة وطيزها حلوة وطرية وصغيرة وعندها بطن خفيفة بتخلى شكلها سكسي اوي

في الجامعة قبل المحاضرة بشوية
حسام (صاحبي من واحنا في اعدادي):يابني انت دكتور ابراهيم حالف ان اللي هيغيب عن السكشن النهاردة هينقص في درجات الحضور
انا:ياعم فكك بلا دكتور ابراهيم بلا بطيخ، انا اصلا مش محتاجه وانت عارف انت ناسي ولا ايه ياعم
حسام:مش ناسي يا يونس وعارف انك مش محتاجه بس لازم تحضر السكشن
يونس:هشوف بطل دوشة بقي واسكت لان البت هايدي جاية
هايدي داخلة علينا ودي بقي نقدر نقول عليها برنسيسة الدفعة وهتموت عليا مش غرور ياعم دي ثقة بس اه صحيح نسيت اوصفلكم نفسي
انا يا سيدي انت وهو وهي، طولي 185 سم وبشيل حديد وجسمي عضلات وعريض شوية بشرتي برونزية وشعري ناعم وبحب اطوله بس مش لدرجة الأوفر وعندي دقن واخدة استايل الموضة المحترمة بتاعت اليومين دول
أما هايدي بقي حاجة كده ملبن من بنات ايجيبت وعايشة في مستوي حلو وكجسم جامدة اوي هنوصفها بعدين علشان البت واقفة
هايدي:عاملين ايه، وانت اخبارك ايه يا يونس
انا:بخير يا هايدي
حسام:كويسين يا هايدي احضريني يا ستي مش راضي يدخل السكشن وقارفني
هايدي:متهزرش يا يونس ده دكتور ابراهيم وانت عارف انه رخم ولو نزلك في درجات حضور مادته يبقي هتعدي بالعافية في الامتحان
يونس:اوووف بقي ما قولت مش داخل انا حر يا جماعة خنقتوني انا قايم
هايدي:استني بس بطل رخامة خلاص اقعد ومسكتني من ايدي هي مريم فين صحيح مجتش
يونس:حاضر اديني قعدت ممكن نسكت بقي واه مريم في البيت تعبانة اليومين دول واللي عايز يحضر الزفتة يقوم
حسام:انا مش حريف وذكي زيك انا هحضرها واجيلك بعدها ولا هتمشي
انا:معرفش حسب الدماغ لما تخلص كلمني
حسام:جاية يا هايدي ولا هتخلعي انت كمان
هايدي:لا هقعد مع يونس روح انت
بعد ما حسام مشي ودخل المحاضرة هايدي عايزة تعرف مالي
هايدي:في ايه بقي انت ليه قافش اوي كده
انا:مفيش حوار شاغل دماغي ومش عارف القي حل
هايدي:طب قول يمكن اساعدك
انا:بصراحة كده بقالي فترة كبيرة بتعلم الهكر
هايدي:يخربيتك وطي صوتك لحد يسمعنا، بس ليه بتتعلم الهاكينج ما تخلينا في البرمجة وشكراً على كده
انا:يابت انا دماغي مش في البرمجة وبس وبعدين مانت عارفة من وانا في اعدادي كنت بتعلم البرمجة اونلاين ومفيش حاجة بتقف قصادي انا عايز اطور نفسي لمستوي محدش وصله في سني الا بتوع برة مصر
هايدي:بس خطر يا يونس وبعدين انت عايز يعني تهكر فيسبوك والحاجات دي ولا ناوي على ايه
انا:احا يعني بعد كل ده واهكر حسابات فيسبوك
هايدي:لم لسانك شوية ههههه، امال عايز ايه فهمني طيب
انا:انا اتعلمت حاجات كتير اوي وفي ناس هي اللي علمتني واتعرفت عليهم على الديب ويب بس المفروض هيحطوني في اختبار لو نجحت فيه هبقي معاهم ولو منجحتش يبقي ولا اكنهم يعرفوني
هايدي:انت بتستهبل صح، الديب ويب انت متعرفش الناس دي ممكن تعمل فيك ايه لو اكلمت عنهم او حتى سيبتهم
انا:عارف وده اللي مقلقني ومخوفني الناس دي بسهولة تعرف بيتي وحياتي كلها حتى لو انا هكر وعامل حمايتي كويس برضو سهلة يعرفوا
هايدي:احيه عليك وعلينا، طب والحل ايه دلوقتي
انا:معرفش يا هايدي ما انا بحكي لامك ليه يعني ما علشان تقوليلي فكرة
هايدي:يابني الفاظك همد ايدي عليك
انا:تايه ياختي سمعيني تاني كده
هايدي:احمم مقولتش حاجة يا باشا سيبني افكر
بعد سكوت 10 دقائق مني انا وهايدي وكل واحد بيفكر اخيرا نطقت
هايدي:بص انت حاول تخلع منهم ومتردش عليهم لحد ما نشوف هنعمل ايه
انا:بقالك ربع ساعة ولا اكتر بتفكري علشان تقولي كده انا قايم اروح يا هايدي يلا سلام
هايدي:يابني استني يابني
سيبت هايدي ومشيت وانا عمال افكر كان مالي ومالي القرف ده
فلاش بااااااااااك
دلال امي:اصحي يا يونس يلا علشان الفطار جاهز
انا:هيح صباح الفل يا دودو عاملة ايه
ماما:بخير يا حبيبي علشان انت في حياتي انت واختك قوم يلا
قمت وشيلت الغطاء من عليا وماما لسه واقفة، وزبري واقف بسبب انتصاب الصبح
ماما:بصت على زبري وشافت المنظر، يلا هخرج وانجز يا يونس
مسكت تليفوني اشوف مين بعتلي رسائل وانا نايم ملقتش حاجة مهمة واستنيت زبري ينام وخرجت علشان افطر النهاردة السبت اجازة ابويا
ابويا:صحي النوم يا باشمهندس اي كل ده نوم
انا:معلش يا حج كنت بذاكر بليل
خلصت فطار معاهم وامي قالتلي انهم رايحين زيارة لجدي وجدتي
ماما:مش هتيجي معانا برضو
انا:عندي مذاكرة يا دودو معلش روحوا انتوا ولو خلصت بدري هجيلكم
اختي:مذاكرة برضو ههههههه
انا:اه يا خفة مذاكرة يلا من هنا بقي
خرجوا من البيت بعد شوية وانا قمت فتحت الكمبيوتر بتاعي وشغلت برنامج الڤي بي ان، اللي بيغير دولتك اللي انت فاتح منها وعملت كذا برنامج حماية من تصميمي وفعتلهم علشان بجهز نفسي لدخول الديب ويب
وفتحت فعلا الموقع علشان أكمل الدرس بتاعي في الكورس
وكان الفريق عامل نظام الهاكينج في كورس مكون من 150 درس كل درس بيقعد من نصف ساعة لساعة وكان بفلوس وانا اشتريته وكان مبلغ وقدره كانت اخر التحويشة اللى معايا
وبدأت اسمع الدرس الجديد وكل حاجة تمام زي كل يوم لحد ما لقيت رسالة جيالي في الديب ويب
الشخص:منور الكورس معانا يا كيرا (اسمي في الديب ويب)
انا:شكرا مين انت
الشخص:انا شخص من ضمن الفريق اللي عاملين الكورس ده ولما شوفنا النتائج بتاعتك في كل اسيمنت انبهرنا بالدرجات والذكاء بتاعك وحبينا نتعرف عليك
انا:طيب مش هعرف اسمك الأول او حتى اسم الفريق ومين انتم بظبط
الشخص:كل حاجة هتعرفها في الوقت المناسب بس المهم تركز في باقي فيديوهات الكورس علشان هتكون من ضمن مجموعة هيتم اختيارها لاختبار نهائي ووقتها لو نجحت هتكون معنا في الفريق
انا:تمام (محبتش ابين اني فرحان او مبسوط)
الشخص:ماشي ياعم التقيل وعلشان تطمن أكتر انا اسمي حارث
انا:وده طبعا اسمك في الموقع مش الحقيقي
حارث:اكيد يا كيرا، كل واحد فينا عنده الاسم الشخصي بتاعه واسم الشهرة هنا
انا:تمام اسيبك بقي واروح اكمل الفيديو بتاعي
سيبته وقتها وكملت الفيديو فعلا وطبعا كنت فرحان بدخول حارث ليا وانه بيشجعني اركز واخلص الكورس بشكل كوبس علشان انجح ويختاروني مع باقي المجموعة فرحة شخص تعب علشان يوصل للنقطة دي وخلصت الكلام معاه وفتحت الفيديو الجديد وكان الفيديو بيعلمني ازاي اكسر حماية اي سيستم مبني على نظام معين، وفهمت الدرس كويس اوي وطبقته كمان على برامج حماية على الكمبيوتر عندي ونجحت في كسرها
رجوع من الفلاش بااااااااك
في الجامعة عند هايدي وحسام
حسام:هو يونس فين
هايدي:مشي قالي مش عايز يقعد ومشي
حسام:اسكتي لان دكتور ابراهيم ناويلكم على نية وحشة
هايدي:ولا يعرف يعمل معايا حاجة انت ناسي ان بابي صاحب العميد ولا ايه
حسام:مانت بتاعت بابي لكن الغلبان يونس هيعمل ايه
هايدي:مانت عارف اني بحبه بس هو اللي بارد ومش عايز يبقي بينا حاجة وبيستهبل
حسام:هو يونس كده من وهو صغير مبيحبش يتعلق بحد ومبيخافش من حد
هايدي:طب والحل انا تعبت من اول يوم جامعة وهو تقيل معايا
حسام:لو بتحبيه فعلا استحملي لحد ما يطمن ليكي
هايدي:طيب بقولك ايه هو دماغه مشغولة ليه اليومين دول
حسام:معرفش وحاولت اعرف مرضيش يقولي حاجة
هايدي فكرت مع نفسها ولقيت اني قولتلها الحوار وحسام ميعرفش عنه حاجة يبقي كده انا اطمنت ليها
حسام:يلا نمشي بقي ولا ايه
هايدي:يلا انا معايا العربية تيجي اوصلك في طريقي
حسام:لا يا ستي انا هروح لوحدي ههههههه اخاف ارقب معاكي تعملي حادثة
هايدي:حادثة هههههه، ماشي ياعم مانت مشوفتش سواقتي
حسام:مش عايز اشوف ياختي وبعدين عيب مينفعش يونس يقول عليكي ايه.
هايدي:تصدق صح واخاف منك تعملي حاجة ههههههه يلا سلام.

في بيت يونس في ضواحي القاهرة
يونس:انا جيت يا خلق عاملين ايه
ماما:متبقاش يونس لو دخلت زي باقي الناس الهادية نورت يا حبيبي
اختي:اهلا يا هندسة هههههه
يونس:ما تسبيني ياولية انت اعمل دوشة براحتي بدلع عليكي وقمت مزغزها
ماما:خلاص سيبني هههههههه
يونس:الحج لسه برة
اختي:اه ياخويا لسه بس الأكل خلص ما البيه بتاعنا وصل
ماما:اه طبعا لازم يرجع حبيبي يلاقي الأكل جاهز علشان يأكل
يونس:حبيبتي يا دودو وروحت بوستها من خدها هغير واجي
دخلت الاوضة قلعت هدومي وخرجت خدت دش سريع ولبست وانا جوا وخرجت لقيت ابويا جيه وقعدنا عيلة هادية وجميلة نأكل مع بعض
انا:هقوم انا بقي عندي شغل على الكمبيوتر لازم يخلص بدري
ابويا:قوم يا لمض وركز شوية هااا عايزك ترفع رأسي انت واختك
انا:حاضر يا حج (لو عرفت انا بعمل ايه هتمسكني تحبسني) اوامرك
قمت دخلت الاوضة بتاعتي وبالمناسبة هي فيها سرير واحد واختي ليها اوضة لوحدها
وقعدت على الكمبيوتر كالعادة وعملت كل الخطوات والاحتياطات قبل ما فتح الديب ويب
ودخلت لقيت رسالة من حارث
حارث:هلا يا كيرا اخبارك ايه مختفي فين
انا (بكتبله):بخير يا حارث كنت مشغول في امتحانات الكلية
حارث بقي اونلاين اكنه قاعد مستني رسالتي:يا هلا بيك نورت يا صديقي
انا:تسلم يا حارث اخبارك انت ايه
حارث:بخير يا صديقي مش ناوي تكمل الكورس ولا ايه فاضلك خلاص 5 دروس وتمتحن الاختبار النهائي
انا بقلق مخبيه:ناوي طبعا، بس اخلص امتحانات الكلية وهشوف
وقتها حارث كتبلي حاجة صدمتني فعلا
حارث:ماشي اخلص بسرعة، كده كده انت قربت تخلص امتحانات الكلية علشان في مفاجأة مستنياك سلام
قفل حارث معايا وسابني لافكاري وقلقي احا ازاي عرف اني قربت اخلص امتحانات…..احيه عليا انا متراقب ولا ايه، انا خوفت من الحوار ومبقتش عارف افكر هل اكمل الكورس وامتحن واكون هكر ولا اطنش واتحجج بأي حجة ومكملش الكورس بس انا خايف برضو ليكون حارث ناويلي على نية سوداء
وانا في عز تفكيري اتصلت بيا هايدي
انا:يا فصيلة انت عايزة ايه
هايدي:في ايه ياعم براحة عليا انا غلطانة يعني اني بطمن عليك
انا:مفيش حاجة بس متعصب شوية
هايدي:خير في ايه تاني بعتلك حاجة تانية
انا:اه بعتلي بس مش هينفع اكلم هنا تحبي نتقابل؟
هايدي (بفرحة):احب طبعا يلا بينا اقابلك فين.
انا:ساعة ونتقابل في الكافية …… اللي في المهندسين عرفاه؟
هايدي:اه عارفة المكان باي

بعد ساعة وصلت الكافية وكانت هايدي وصلت هي كمان ودخلنا سوا
انت:هتشربي ايه.
هايدي:لاتية وانت.
انا:قهوة مظبوط.
وطلبنا الحاجة وجت بعد شوية.
هايدي:خير قلقتني
انا:افصلي النت من تليفونك وانا هعمل زيك الأول.
هايدي فعلا فصلت النت من فونها وانا كمان عملت كده.
هايدي:هاوفي ايه قلقتني يابني
انا:شكله بيراقبني ويعرف انا مين.
هايدي بقلق:انت بتكلم جد طب عرفت ازاي.
انا:النهاردة لما بعتلي رسالة قالي مختفي ليه وكده كده امتحاناتك قربت تخلص وخلص الكورس في مفاجأة مستنياك.
هايدي:احيه يا يونس، معني كلامه انه بيراقبك فعلا وعارف انت مين.
انا:شكله كده يا هايدي انا مش خايف منه ولا على نفسي انا خايف على اهلي.
هايدي:وانت قررت تعمل ايه
انا:بصراحة بفكر اتحجج وانسحب من الكورس ومكملهوش
هايدي:بص هو قرار سليم وكويس جدا بس لازم قبلها تتاكد هو يعرف عن هويتك الحقيقية ايه بظبط.
انا:مش عارف يا هايدي بجد بس انا كنت عامل كل احتياطاتي فمفيش حاجة اخاف منها متقلقيش يمكن بيقولها بداعي الداعبة.
هايدي:طيب متقلقش والدنيا هتتحل وبعدين انت عارف اني اقدر اساعدك بسبب اني متعلمة Security system
انا:هشوف يا هايدي يلا نمشي بقي.
هايدي:انا رايحة للشلة تحب تيجي تغيير جو.
انا:لا انا هروح البيت.
وفعلا روحت ودخلت اوضتي وقعدت افكر مع نفسي بتاع ساعة ولا اكتر وكل ده وانا قافل اي حاجة متوصلة بالنت تخصني.
الباب خبط وكانت اختي مريم
اختي:ممكن ادخل يا باشا
انا:تعالى يا حبيبتي محتاجة حاجة
اختي:كنت محتاجة تفهمني حاجة في محاضرة النهاردة
انا:حاضر يا قمر
قعدت مع مريم وبدأنا نذاكر ونشوف الدنيا سواء وفهمتها كمان
انا:ها يا ستي فهمتي كل حاجة وحفظتيهم خلاص
اختي:اه يا حبيبي تسلملي بجد وراحت باستني من خدي بوسة حينينة
انا:يا سلام يا ناس على البوسة الحلوة دي
اختي:احمم اتلم بقي كسفتني المهم مش ناوي تحكيلي مالك بقي ومتغير الفترة دي ليه
انا:انت ملاحظة بقي ومراقبة كل تصرفاتي
اختي:الصراحة اه قولي بقي في ايه
انا:مفيش يا مزة
اختي مريم راحت حطت ايديها على رجلي ومشيتها بنية صافية بس انا هجت اوي و زبري وقف
انا:كفاية يا مريم نكلم بعدين خلاص
اختي لاحظت انتصاب زبري وفهمت وقامت خرجت بعد ما بصتله شوية
نمت وصحيت تاني يوم على ايد حد بيصحيني
دودو امي:اصحي بقي كل ده نوم يا يونس
انا:صباح الفل يا دودو
ماما:صباح العسل يا قلب دودو قوم بقي
انا:قمت اهو وشيلت الغطاء من عليا ونسيت اني نايم بالبوكسر بس وطبعا المعلم زبري صاحي وقايم
ماما:احممم عيب كده غطي نفسك افرض اختك اللي دخلت قوم يلا
انا:اسف نسيت بتكسفي يا دودو مني هههههه
ماما:قوم يا حبيبي قوم انا برة وبحضر الفطار
قمت من مكاني وخدت غيار جديد ولبس ودخلت على الحمام على طول وخدت دش محترم وفوقت الصراحة وخرجت وانا لابس ودخلت رخمت على امي شوية في المطبخ
جيت من وراها ومسكتها من وسطها
انا:الحلوة بتاعتي بتعمل ايه
ماما:خضتني يا يونس بعملكم الفطار
انا:والايد الحلوة دي بتعمل الفطار لمين بقي كلنا ولا لشخص معين
ماما:طب فك ايدك وسيبني من حضنك عايزة اركز بدل ما نتحرق
انا:جاوبيني الأول بتعملي الفطار لمين
ماما:بعمله ليونس قلبي اللي مبسوطة اوي اني خلفته وهو في حياتي انت عوض سنين كتير
انا بوستها من رقبتها وقولتلها:وانت حبيبتي يا ماما وانا جمبك وفي ضهرك
ماما:يخليك ليا يا ضهري انت يلا روح استني الفطار
انا:مفيش الكلام ده هساعدك قوليلي اعملك ايه يلا
ماما:لا انت قاعد باشا وانا اللي هعمل كل حاجة
انا:دودو مش عايز نقاش قولتلك هساعدك يلا هقطع الطماطم انا
وقفت ساعدت امي وحسيت انها اتبسط اوي بالحركة دي وخرجنا الاكل كله على السفرة كانت مريم صحيت هي كمان وابويا صحي من بدري وراح الشغل
اختي:صباح الخير ايه الفطار الحلو ده
ماما:صحي النوم ياختي، مش صحيتك يابت تقومي تساعديني
اختي:مقدرتش اقوم يا ماما كنت بذاكر طول الليل
ماما:واخوكي الراجل اللي يساعدني وانت نايمة
انا:خلاص يا ماما انا حبيت اساعدك وهي سبيها لانها تعبانة
اختي:اخويا وتوأمي القمر بحبك اووووي تسلملي
ماما:خلاص يلا كلوا، يخليكوا ليا يا سندي انتوا
اختي:مالك يا ماما انت خايفة من حاجة
ماما:لا يا حبيبتي مش خايفة بس بحبكم اوي
اختي:واحنا كمان بنحبك اوي
انا قاعد وساكت وشكيت بيني وبين نفسي مالها امي النهاردة كل شوية تقول كلام حلو بزيادة عن اي يوم تاني لتكون تعبانة او حاجة هحاول اعرف بنفسي
ماما:انت رايح الجامعة ولا قاعد
انا:قاعد يا ماما معنديش محاضرات النهاردة بس هذاكر شوية على الكمبيوتر
ماما:تمام اعملوا حسابكم خالتكم جاية على العصر كده يعني خلصوا اللي وراكوا بقي وانا هقوم ارتاح شوية
اختي:بقولك يا يونس عايزة منك مساعدة في كورس لغة JavaScript ممكن
انا:حاضر يا مريم هاتي اللاب توب وتعالى اوضتي
قمت استنيت مريم في الاوضة بتاعتي لحد ما شالت الأكل وجابت اللاب توب بتاعها وجت
اختي:معلش اتاخرت عليك كنت بشيل الاكل
انا:اتأخري براحتك طول العمر استناكي يا مزة انت
اختي:يالهوي على مزاجك الرايق وانت حلو كده
انا:الصراحة مزاجي مش رايق خالص بس انت اللي جميلة وانا بعاكس بقي هههههه
اختي:طيب كفاية بكسف ياخويا ولو اخويا شافك بتعاكسني هيفشخك هههههه
انا:خلاص ياعم جيبت وراء اهو
اختي:بص بقي انا وصلت لفيديو معين بس مش عارف اطبق خالص عليه
انا مسكت اللاب توب وشوفت الفيديو والنقطة اللي بتكلم عنها ولقيتها سهلة خالص وعلمتها تكتب الكود ازاي على البرنامج وجربت بنفسها فعلا
اختي:يخربيت جمدانك يابني انت مكملتش 5 دقائق انا عايزة ابقي زيك كده
انا:من عيوني حاضر.
اختي:حبيبي يا يونس وقربت مني باستني من خدي
كانت بوستها ناعمة اوي وزبري وقف من البوسة لكن مش عليها لاني مبفكرش فيهم بالشكل ده خالص.
انا:احم روحي ذاكري باقي الكورس يلا ولو احتجتي قوليلي.
اختي:حاضر يا حبيبي اوامرك.
خرجت مريم من اوضتي وانا كنت نار بسبب البوسة بتاعتها لاني مبحبش اعمل العادة السرية ولا اضرب عشرة والكلام ده الا قليل اوي اوي علشان عايز دائما جسمي ومخي في حالة نشاط وتركيز
تليفوني رن وكان حسام صاحبي
حسام:انت فين ياعم
انا:في البيت ياض في ايه
حسام:عمر بيسال عليك ياعم وبيقولك وحشتنا القاعدة الحلوة ما تيجي نلعب ماتشين بلاستيشن ونقعد
انا:ياعم خالتي جاية بعد شوية اتقل طيب تيجي اسلم عليها واجيلكم علشان عايزكم اصلا وخلى الواد بدر يجي هو كمان
حسام:خلاص هقفل معاك واتصل عليه..في حاجة ولا ايه؟
انا:اه في لما اجي هتعرفوا يلا سلام.
عد الوقت ومكنتش بعمل اي حاجة وكده كده زي ما فهمتوا انا مش محتاج اذاكر علشان اعدي من امتحانات الكلية بالعكس العملي كنت بجيب فيه دائما 100% والنظري كنت بلعب في 70 او 80% لانه بيبقي كذا مادة رغي وكلام وقليل اوي لما يكون فيها حاجة تخص البرمجة.
عدت ساعة ولقيت الباب بيخبط قمت افتح وكانت خالتي وبنتها سمر
انا:نورتي يا خالتو عاملة ايه
عبير خالتي:ياواد قولتلك ميه مرة اسمي عبير على طول مبحبش خالتي دي تعالي في حضني وحشتني
حضنت خالتي وقولتلها وانت كمان يا عبير وحشتيني وخرجت من حضنها سلمت على سمر بنتها اللي في ثانوية عامة.
سمر:عامل ايه يا يونس.
انا:بخير يا حلوة وانت عاملة ايه في المذاكرة.
سمر:اهي ماشية ادعيلي اعدي منها على خير.
ماما خرجت:عاملين ايه نورتوا مصحتنيش ليه يا يونس.
انا:قولت خالتي مش غريبة وتقومي براحتك انت تعبانة معنا.
ماما:يخليك ليا وانت حاسس بيا كده.
سمر:هدخل لمريم انا
انا:وانا هقوم البس ونازل لصحابي متمشيش يا خالتي الا لما اجي
عبير خالتي:ياواد قولتلك عبير يخربيتك، متخافش بايتة معاكم كام يوم لان الواد احمد وابوه سافروا لشغل في اسكندرية.
ماما:تنوري يا حبيبتي كده كده البيت واسع وشقة يونس فوق مفروشة.
سيبتهم ودخلت غيرت هدومي و روحت نازل رايح عند عمر في البيت عنده.

في بيت عمر صاحبي
حسام:اهو يونس جيه اهو ياعم علشان واجعين دماغي.
انا:في ايه يا جماعة مالكم.
عمر:ياعم مش راضي يقولنا انت عايزنا ليه.
حسام:ياخي احا ما قولتلك مقاليش حاجة.
انا:ما تحترم نفسك يا غبي ام الواد واخواته هنا.
عمر:متقلقش امي واخواتي راحوا عند جدتي اكلموا براحتكم.
بدر:في ايه قلقتنا يا صاحبي.
انا:الكل يقفل تليفونه وانت يا عمر افصل الواي فاي من الشقة واقفل اي جهاز متصل بالواي فاي.
عمر:في ايه يسطا احنا متراقبين ولا ايه.
انا:اخلص يا عمر وبعدين هفهمك.
كل واحد من الشباب مسك التليفون بتاعه وقفل الواي فاي وقفله خالص وعمر فعلا خرج فصل الجهاز وفصل كل حاجة متصلة بالنت.
عمر:ها يسطا اديني سمعت كلامك في ايه بقي.
بصوا يا شباب انا اشتغلت من وراكم على حاجة ومكنتش حابب ادخلكم فيها من بدري علشان الامان ليكم مش اكتر
حسام:انت عملت ايه ما تقول يا يونس.
انا:هكلم ياض ومتنساش نفسك.
المهم انا دخلت الديب ويب واتعلمت الهاكينج واتواصل معايا واحد من فريق الكورس وحصل ….. وحكيت ليهم كل حاجة واني شاكك اني متراقب.
بدر:في الغالب انت متراقب يا يونس فعلا خصوصا انه رمالك كلمة الامتحانات قربت تخلص.
انا:ما ده اللي هيجنني هو عارف شخصيتي الحقيقية ولا مجرد رمة الكلام هزار وخلاص.
عمر:طب بص يا صاحبي في حل بس هو خطر شوية.
انا:قول
عمر:انت هتدخل تكلمه او تستني لما يبعتلك وتقوله انك مش هتكمل الكورس وكده وانك خلاص مش محتاجه وشوف ردة فعله ايه.
انا:على اساس اني مفكرتش في الحل ده مثلا بس كلامك صح.
المهم اسمعوني كويس اوي بقي انا عايزكم تعملوا الآتي………… (هتعرفوا بعدين)
خلصت القاعدة مع الشباب ونزلت روحت وكانت الساعة 8 بليل ودخلت الشقة والدنيا كانت هادية خالص ومحدش صاحي شكلهم ناموا فتحت باب الاوضة عندي وشوفت اللي عمري ما شوفته في حياتي ….!!

 


الشقي السعودى

الشقي السعودى

سكساوي شايف نفسة

عضو

ناشر قصص

Offline

أجمل روايه نزلت بالنسبه لي

 

المغربي الحواي

سكساوي مبتدأ

عضو

Offline

باقي الجزاء من فضلك

 

محمد اسماعيل العبير

سكساوي بادئ الطريق

عضو

Offline

Fahd elmsry

سكساوي مبتدأ

عضو

Offline

الباقى من فضلك

 



Source link

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى