Uncategorized

رواية غرام القاضي الفصل التاسع والعشرين 29 بقلم بيري الصياد – تحميل الرواية pdf


البارت التاسع والعشرون من غرام القاضى🔥✨
بقلم: بيرى الصياد ✍️

_____________________________

بعد مدة طويلة بعد ان انتهي جبل ينظر الي هذه الفتاه يرها تغلق عينيها بألم ووجع شديد ليقبل رأسها ببطئ ويقول.انت كويس يا حبيبي

تميل غرام براسها بخفه وتقول بصوت يكاد يخرج من بين شفتيها من التعب الشديد.عايزه انام يا جبل

ينظر اليها جبل ويتسطح بجانبها وينظر اليها وهي لا تستطيع ان تتحرك إنش واحد ويقول.تعالي خدي دوش علشان تكوني كويسه يا غرام

تنظر اليه غرام وتقول بتعب شديد.مش قادره يا جبل سيبني انام دلوقتي

وتغلق غرام عينيها وتنام بسرعه كبيره من افعال القاضي الذي نظر لجسدها بوقحة شديده وينظر إليها ويبتسم ويمص شفتيها بقوه ويذهب الي الخارج ويستحم سريعآ ويخرج وهو يضع منشفه حول خصره ويذهب الي الغرفه ويفتح الخزانه ويأخذ سروال قصير ويرتدي ويذهب الي هذه الفتاة ويتسطح بجانبها ويضع يده على كتفها ويسحبها الي أحضانه يسمعها وهي تشهق بألم وهي تنام من الوجع الشديد فهو حركها وهي كانت لا تريد ان تتحرك الآن وهي بهذه الحاله لينفخ بقوه كبيرة ويقول في داخله.يخربيتك يا جبل انت عملت ايه في البت مش بالراحه عليها شويه يا غبي كنت بتفكر في ايه وانت بتعمل اللي عملته اوووووف

وينفخ جبل بقوه كبيرة وهو يعتاب حاله علي ما فعله بهذه الفتاه من صوتها الذي يظهر به الوجع الشديد ويقول.بعد كده هعاملها بالراحه علشان ميخصلش فيها كده تاني لازم احافظ علي البت شويه لسه محتاجها كتير

نهي حديثه ويقبل جيهتها ببطئ شديد ويغلق عينيه لكي ينام هو الآخر وبعد فتره طويله من التفكير ينام جبل براحه شديده بعد ان امتلك ووضع صك ملكيته علي كل إنش يوجد بهذه الفتاه فماذا سوف يحدث معهم بعد الآن

في صباح يوم جديد تفتح غرام عينيها ببطئ وتعب شديد وتنظر أمامها وهي تشعر بألم وتنظر الي جبل الذي يفيق منذو فتره وينظر اليها ويقول وهو يمسح على شعرها.انتي كويسه يا غرام حاسه بايه

تنظر اليه غرام بخجل شديد وتنظر بعيد عنه سريعآ ولا تستطيع ان تتحدث ليضحك جبل عليها بخفه ويقلبها علي السرير ويمص شفتيها بقوه كبيرة ويقول.صباحيه مباركه يا عروسه

اومالت لهو غرام ليعصر جبل جسدها بين يده بوقحة ويقول.ايه يا بت الكسوف ده كله مكنش ح

قطع حديثه غرام الذي قالت وهي تضع يدها على فمه.جبل بس كفايه يا سافل يا قليل الادب عيب كده

يمسك جبل يدها ويقبلها وهو ينظر اليها ويمص اصابعها بوقحه وتنظر اليه غرام بعدم تصديق فهو يقلب كل شي بوقحته الشديده وينزع جبل سرواله ويقول وهو يحرك جسده علي جسدها بوقحة شديده.متتفجايش كده لسه المفاجآت جايه واره

تغلق غرام عينيها بقوه كبيرة ويهبط جبل علي مقدمة صدرها ويقبلها بوقحة شديده وتلذذ أشد وهو مازال يحرك جسده عليها بوقحة وينظر إليها ويقول بنبرة إجش من الرغبه.اتكلمي يا غرام

تنظر اليه غرام وتقول بهمس شديد وهي بهذه الحاله.اقول ايه

جبل وهو يحرك جسده بسرعه اكتر.قولي بحبك

وعايزك يا جبل

تخربش غرام ذراع جبل من الذي يفعله بها وينظر اليها جبل ويرها لم تقول الذي يريده ليهجم عليها مره واحده بقوه كبيره وتصرخ غرام صراخه تكاد تصل الي هذه الحاره بأكملها ويضع جبل يده علي فمها ويقول برغبة وغضب شديد.يحرق ميتين امك في ايه يا بت صوتك اتلمي شويه مش كده

نهي حديثه وهو يهجم عليها بقوه اكبر وهو يشعر بأنه لا يريد ان يبتعد عن جنته الذي مع وبين أحضان هذه الفتاه فهي الوحيده الذي يعترف جبل القاضي بأنها تمتلك كل إنش يوجد به

يبتعد عنها بعد فتره طويله وينظر اليها يرها ترمي جسدها وهي لم تستطيع ولا تستوعب افعال هذا القاضي ليمص جبل شفتيها ويقول.ايه يا حبيبي انت هتفرهد من اولها كده ولا ايه لا عايزك تجمد شويه متكونيش بسكوته كده

تنظر اليه غرام بعدم تصديق بالذي يفعله هذا الوقح وتقول بصوت متعب بشدة.انت مجنون يا جبل والله

يبتسم جبل ويحرك يده علي جسدها بوقحة لكي يجعلها ترتاح قليلاً ويقول.عليا الطلاق بتلاته انتي لحد دلوقتي مشفتهيش نص جنوني يا غرام القاضي

تتنفس غرام بعنف وتقول.كفايه يا جبل علشان خاطري كفايه عايزه اخد دوش

ينظر اليها جبل ويشعر بأنها لم تتحمل بالفعل لينهض من عليها ويقول.قومي انتي وانا هملاك البانيو وهطلعلك هدوم علشان ترتاحي

اومالت لهو غرام وتحاول ان تنهض لاكن تصرخ بوجع شديد لينظر اليها جبل بصدمه وبراءة ويقول.في ايه

تنظر اليه غرام بغضب شديد ولا تعرف ان تتحدث ليجلس جبل بجانبها بعد أن فهم ماذا بها ويقول.لا اوعي تقولي ده ابوكي يقتلني فيها

غرام بغيظ ووجع شديد.لا وانت بتخاف اوي يا حبيبي مش كده اعمل ايه انا دلوقتي

يضحك جبل عليها ويحملها بسرعه وقوة لتتوجع غرام بشدة وتقول.جبل براحه

جبل بوقحه وهو يذهب بها الي الخارج.اكتر من كده مقدرش انا جايب اخري ومخلص صبري علشان راحتك يا حبيبتي

تضع غرام رأسها علي كتفه وتقول بهمس متعب.منك لله يا بعيد

يبتسم جبل وهو يشعر بأنه ذواتها عليها قليلاً فهي مازالت في البدايه ولم تتحمل كل هذا عليها ويتعهد هذه المره عن جد بأنه يخفف عليها في المرات القادمة لكي لا تتعب منه بهذه الطريقة مره اخرى وبعد فتره طويله يضع جبل غرام علي السرير بعد ان جلست في الماء الدافئ فتره لكي ترتاح بها واستحم وارتدي سرواله ووضع شاش جديد علي هذا الجرح الذي في كتفه ينظر جبل الي جسدها ويشعر بحراره شديد وتنظر اليه غرام لتقول.جبل انت بتفكر في ايه

يجلس جبل امامها ويسحبها اليه ويقول وهو ينظر الي شفتيها.اللي بفكر في عايز فعل مش كلام جاهزه للفعل دلوقتي ولا لا

تفهم غرام ماذا يريد يفعل هذا القاضي لتقول بطفوليه وشبة بكاء.انا عايزه ماما

يتصدم جبل منها بشدة ولحظه واحده وكان يضحك عليها بقوه كبيرة وطريقة لا يضحك بها جبل سوا القليل تنظر اليه غرام وتضغط على شفتيها وهي تريد تبكي بالفعل وتبكي بقوه كبيرة وينظر جبل اليها ويقول.عايزه ماما متجوز عيله انا ولا ايه

تنظر غرام بعيد عنه ولا تتحدث ليلف جبل وجهها اليه ويمص شفتيها بقوه ويقول.خلاص اهده يا بطل في ايه وبعدين كل ده من جولاتين اومل لما اتك عليكي اكتر هتعملي ايه

تبكي غرام بقوه ليضمها جبل الي أحضانه بقوه كبيرة ويقول.خلاص يا حبيبي بس في ايه لكل ده

غرام بدموع شديده.انت سافل وقليل الادب وبتوجعني باللي بتعمله اوي يا جبل انا عايزه اروح لماما مش عايزه افضل هنا

ينظر جبل أمامه وهو يتصدم من هذه الفتاه فمعقول لهذه الدرجه هي تتوجع الآن يتفهم بأن هذا في البدايه وبتاكد سوف تتألم وسوف يحدث ما بها لاكن ليست لهذه الدرجه يرفع جبل وجهها اليه بعد ان اتقعن بأنه يتزوج طفله ولم تستوعب ما يحدث الآن ويمص شفتيها بقوه ويقول.خلاص يا حبيبتي مش هقرب منك تاني

غرام بغيظ ودموع.انت بتقولها وانت مقرب مني يا جبل

يبتسم جبل ويمص شفتيها بقوه اكبر ويقول بعد ان ابتعد عنها.خلاص مش هقرب منك غير لما انتي تقوليلي عايزك تقرب مني يا جبل غير كده وعد من جبل القاضي مش هقرب منك عايزه حاجه تاني يا غرام القاضي

تنظر اليه غرام وتدفن حالها بين الاحضانه وتقول.عايزه انام اوي يا جبل سيبني انام

يبتسم جبل ويقبل رأسها ويقول.استني تاكلي واديكي مسكن علشان تكوني كويسه وبعدها نامي زي ما انتي عايزاه

كانت ان تعترض غرام لاكن يمسكها جبل من ذراعها ويعودها الي الخلف ويسطحها علي السرير ويقول وهو ينظر الي وجهها.اسمعي الكلام بقي هروح اجيبلك حاجه تلبسيها

نهي حديثه وينهض ويذهب الي الخزينه ويخرج منها روب لهذه الفتاه ويذهب يساعدها ان ترتدي وترتدي بالفعل ويذهب الي الخارج وهو يفكر بماذا يفعل لكي يذهب وجع غرام نهائي يذهب الي درج يوجد ويفتحه وينظر بداخله ويره الكثير من الحبوب الذي جعل بدر يأتي بها لكي اذا تعب ام حدث شئ معه أو مع غرام ويخرج حبوب مسكين ويره حبوب غريبه بشدة ليمسكه وينظر اليه وينظر أمامه ويقول.يخربيتك يا بدر الكلب اي

قطع حديثه بعد ان أتات اليه فكرة ويفكر بخبث شديد وياخذ حبه من هذه الحبوب أيضا ويذهب الي المطبخ ويخرج طعام من الذي يوجد في الثلاجه ويضعه لتسخين ويذهب يجهز كأس عصير ويضعه علي الصينيه ويخرج الطعام ويضعه عليها أيضا ويذهب الي الغرفة يره غرام تغلق عينيها وهي تريد تنام ليذهب ويقول وهو يضع الصينيه علي السرير.قومي يا غرام يلا علشان تاكلي

تفتح غرام عينيها وتنظر الي الطعام وتنظر الي جبل وكانت ان تتحدث لاكن يمسك جبل يدها ويسحبها ويجلسها ويقول وهو يضع لقمه في فمها.لازم تاكلي كويس علشان تعوضي المجهود يا فله

تنظر اليه غرام وتاكل من يده ويبدأ جبل يطعمها بيده وهي تأكل وتنظر اليه وتشعر بأنها تريد ان تسمع هذه الكلمه الذي خرجت منه بتلقائية في الأمس تريد ان تسمعها لتتاكد بأنها لم تكن خطأ في الذي حدث ولكي تجعل عقلها يصمت فهو يقول اليها بأنها كانت من المفترض تصبر قليلا ولا تفعل هذا الآن ينظر إليها جبل ويقول.بتفكري في ايه يا بت

تبتسم غرام وتقول.شبعت كفايه كده

يضع جبل لقمه في فمها ويقول بغمزه وقحه.لا انتي لازم تتغذي كويس محتاجك اوي الايام اللي جايه

تنظر اليه غرام وتقول.جبل شبعت بجد كفايه كده

ينظر اليها جبل ويشعر بأنها متعبه بالفعل ليمسك الحبوب ويضعهم داخل فمها ويمسك كأس العصير ويضعه امام فمها لتشرف غرام منه القليل وكانت ان تبعد فمها لاكن يمسك جبل رأسها بخفه ويقول.اشربي يا غرام هيفيدك اوي وانتي محتاجه اوي

تشرف غرام الكأس كامل بعد ان أصر جبل علي هذا ولم يتركها الي ان انتهت ويضع جبل الصينيه علي الطاوله ويتسطح بجانبها ويسحبها الي أحضانه ويقبل شعرها ويقول.نام يا حبيبي دلوقتي علشان ترتاحي

تنظر اليه غرام وتبتسم وتدفن حالها بين الاحضان أكثر وتغلق عينيها وتنام بعد مدة قصيرة ويبتسم جبل عليها ويمسك رأسها بخفه ويضعها علي الوساده ويقبل شفتيها بقوه وينهض يضع البطانيه عليها ويذهب الي الخارج ويذهب الي السجائر الخاصه به ويشعل واحده ويأخذ نفس كبير وينفخه في الاعلي وهو يتذكر هذا الحقير اوس والذي فعله وينظر الي كتفه الذي يلف عليه شاش جديد يسمع صوت يدق ليذهب إلى الداخل ويره الهاتف بجانب غرام علي الطاوله لكنها لم تفيق من التعب الشديد الذي بها ليذهب وياخذه ويغلق الصوت وينظر الي غرام ويذهب الي الخارج ويفتح علي هذا الحقير الذي كان ان يجعل غرامه تفيق ويقول بغضب.في ايه يالا عايز ايه

موسي بغضب أشد.غرام جانبك يا جبل

يرفع جبل حاجبه ويقول.لا ليه

موسي بغضب شديد لاكن بصوت منخفض.طب ما تلم نفسك شويه يالا ايه ده الحاره كلها عرفت انت بتعمل ايه ما تتلم وبلاش اللي بتعمله ده

جبل باستغراب وغضب شديد.وانا عملت ايه يالا ما انا في شقتي ومطلعتش منها انهارده حتي

موسي وهو يجز علي اسنانه بقوه.والصوت اللي طالع بره شقتك ده نعمل في ايه ياخويا

يضغط جبل علي يده بقوه وغضب شديد ويقول.ليه هو انت سمعت حاجه يا $$$$

موسي بغضب.مش انا بس اللي سمعت ياخويا ده البيت كله سمع اتلم يا جبل شو

قطع حديثه جبل الذي غلق الهاتف علي الفور ويضرب الطاوله بيده بقوه كبيرة وهو يغضب بشده بأن صوت هذه الفتاة خرج لكل الذي يجلسون في المنزل فهو لا يريد احد يسمع صوتها سوا هو لاكن قد خرج صوتها بالفعل يأخذ جبل نفس كبير من السيجاره ويكتم الدخان بداخله وهو ينظر أمامه ويذهب الي غرفته وينظر الي هذه الفتاة الذي مازالت تنام ليذهب ويجلس بجانبها ويميل علي جانبه ويضع يده على اذنه وهو يتأمل بها وياخذ نفس كبير من السيجاره وينفخ الدخان أمامها وهو مازال ينظر اليها وتفيق غرام وتفتح عينيها وتنظر الي جبل وتبتسم دون ان تشعر وترفع يدها وتضعها علي وجهه ليبتسم جبل عليها ويقول بغمزه وقحه.في حاجات فيا تتحب اكتر من وشي علي فكرة

تبتسم غرام ولاول مره على وقحته وتقول.بس انا بحب وشك

يقترب جبل منها بشدة ويقول.وماله بكره اخليكي تحبي كل شبر فيا يا بت صابر

تنظر اليه غرام وهو قريب منها بشدة وهي تضع يدها على وجهه وياخذ جبل نفس من السيجاره لتنفخ غرام بقوه وتقول.انت مبتهزقش من الحاجات دي

ينفخ جبل الدخان بعيد عنها ويلف وجهه اليها مره اخرى وينظر اليها ويقول بغمزه وقحه.لو في بديل مستعد ابطل من بكره

تنظر اليها غرام وهي تشعر بشئ غريب بشدة بها وتقول برقه شديده.بديل زي ايه

يأخذ جبل نفس كبير من السيجاره ويطفيها وينفخ الدخان ويقول.لا دي محتاجه شرح عملي تعالي افهمك واحده واحده

نهي حديثه ويسحبها اليه بقوه كبيرة ويمسك رابطه هذا الروب ويفكه عنها ويعصر جسدها بوقحة بين يده وينظر إليها ويشعر بحرارة جسدها ليلفها ويبقي فوقها ويهبط علي مقدمة صدرها ويقبلها بوقحة وتلذذ شديد وتضع غرام يدها علي شعره وتقربه منها بشدة وينزل جبل يده علي جسدها ويحركها بوقحه شديده لتغلق غرام عينيها بقوه كبيرة ويقبلها جبل بقوه اكبر وينزع ملابسه وينظر إليها وكان ان يهجم عليها بنفاذ صبر لاكن يتذكر عهده اليها ليحرك جسده علي جسدها بوقحة شديده وتنظر اليه غرام وعيونها تدمع بشدة ليهبط جبل علي شفتيها ويقبلها بقوه كبيره وتحاول غرام ان تبدله القبله لاكن لا تستطيع فهو يقبلها بقوه كبيرة ويعصر جبل جسدها ببطئ وينظر إليها ويبتعد عنها وكان ان يذهب ام لنقول بأنه يمثل هذا لاكن تمسك غرام يده وهي تشعر بنار شديده تسير في جسدها وتريد أن تطفئ هذه النار وينظر جبل اليها ويقول ببراءة واستغرب متصنع.مالك يا حبيبتي انتي عايزه حاجه

تنهض غرام وتقف علي ركبتها علي السرير وتلف ذراعها حول رقبته وتقول برغبه ودلع شديد.مش عايزه غيرك يا حبيبي

(بركتك يا عم جبل ايه يا راجل الشغل العالي ده بسرعه دي 😂😂)

يرفع جبل حاجبه ويقول.مالك يا بت انتي شاربه حاجه ولا ايه

تضع غرام رأسها علي كتفه وتقول.انت مش جوزي يا قاضي ولا الجوزاه دي حرام ولا ايه

يبتسم جبل ويضمها اليه ويقول.عليا الطلاق حلال وبشهود ووكيل كمان

تبتسم غرام وترفع رأسها لهو وتقول.يبقي انت جوزي وحبيبي وانا المفروض اعمل كل حاجه تخليك مبسوط

يبتسم جبل عليها وهو يعلم ما بها ويعلم بأنها تخجل من ان تظهر الذي تشعر به الآن ليمص شفتيها بقوه وتضع غرام يدها علي وجهه وتقربه منها بشدة وهي تبدله القبله بنفس الشوق والرغبه الذي بهم ويرميها جبل علي السرير وينزل فوقها وتشهق غرام بقوه كبيرة بين شفتيه ويمسك جبل يد غرام ويضعها علي جسده بوقحه شديده لتتصدم غرام بشدة وتشهق شهقه قويه بشدة ويبتسم جبل عليها وينزل يقبل مقدمة صدرها بقوه ووقحه ويقول.متتصدميش كده عيب يا بت صابر انا جوزك برضو يا بت مش كده

تنظر اليه غرام وتغلق عينيها باستمتاع شديد وهي تضع يدها الاخره علي شعره وتقربه منها بشده ليقوه جبل اكتر وهو يشعر بحرارتها تذدد ويقول بهمس اليها.قولي انك عايزني زي ما انا عايزك يا غرام خليني احس ان مراتي عايزني مش بتعمل ده غصب عنها

غرام برغبه وحرارتها تذدد بشدة.عايزك يا جبل ومش عايزه غيرك بجد

ينظر اليها جبل ولا ينطق بكلمه اخري يهبط علي شفتيها ويقبلها بقوه كبيره وهو يحرس بأن صوتها لا يخرج لكي لا يقتلها الآن ويهجم عليها جبل بقوه كبيرة

كانت تجلس علي السرير وهي حزينه بشدة تنظر أمامها دون أن تفعل شئ فقط تفكر بهذا حسن الذي مازال قلبها اللعين يعشقه برغم الذي فعله بها وتركها لحالها هذه المدة دون ان يفكر بها لحظه واحده تشعر بوالدتها تجلس بجانبها وتضع يدها على وجهها وتقول.مالك يا حبيبه ايه اللي شقلب حالك من ساعت ما رجعتي من عند حسن

تنظر اليها حبيبه وتقول دون سابق إنذار.انا عايزه اطلق من حسن ياما

تتصدم صفاء بشدة وتقول.وايه اللي طلعها في دماغي دلوقتي يا بت بطني ما انتي صابره كل السنين دي وكنتي مستني يرجع ايه اللي حصل دلوقتي

تنزل دموع حبيبه وتمسحها وتنهض وتقول.اللي حصل اني مش همشي علي مزاجه ياما هو سابني في الوقت اللي هو عايزو وعايز دلوقتي يرجع اعتبره جوزي لا ياما انا مش هعيش كده وانا كنت مقراره من زمان اوي طلاقي منه بس كنت مستني يرجع ودلوقتي رجع يبقي يطلقني ويسيني اشوف حالي اللي واقف طول عمره بسببه

تنظر اليها صفاء وتنهض وتقول.انتي صبرتي ده كله علشانه جايه دلوقتي تقولي مش عايزه وعايزه تطلقي منه انتي عارفه حسن بيحبك قد ايه يا حبيبه واللي حصل كان غصب عن الكل وهو مقدرش يستحمل وجاي خيارك انك تروحي معاه وانتي اللي رفضتي ده

حبيبه بغضب شديد.حسن مجاش علشاني انا يا صفاء حسن جاه علشان يرضي ضميره غير كده لا حسن مجاش قالي تعالي نسافر انا وانتي لا حسن جاه يخيرني يا اسافر معه وانساكم وخصوصاً جبل يا افضل مع جبل حسن جاه هنا يومها علشان يعد عليا واحده هو عارف ومتاكد اني هختار جبل وان عمري ما هقطع علاقتي بي بسبب ايي حاجه

تنفخ صفاء بقوة وتقول.حسن كان محروق قلبه علي اللي حصل يا حبيبه اللي راح كان اغلي حاجه في حياته وهو مقدرش يستحمل ده وانا قولتلك روحي واقفي جانبه وبعد ما يهده ويكون كويس اتكلمي معاه وهو هيرضي بس انتي نشفتي دماغك يا بنتي

تغلق حبيبه عينيها بقوه وكانت ان تتحدث لاكن يدق الباب لتجلس صفاء وتقول.روحي شوفي مين يا بنتي ربنا يهديكي

ترفع حبيبه (الطرحه) علي رأسها وتذهب الي الخارج وتفتح الباب وتره هو أمامها يضع يده على الحائط وتنظر إليه وتنظر بعيد عنه وتقول.خير جاي ليه

يقترب حسن منها بشدة لتعود حبيبه للخلف ويدخل حسن ويغلق الباب خلفه ويقول بغمزة الي حبيبه.جاي اطمن علي الحجه امك

تنظر اليه حبيبه وتنظر بعيد عنه وتقول.امي جوه روح اطمن عليها وانا طالعه اقعد مع حبل

وتقرب من الباب لتخرج لاكن يسحبها حسن ويحصرها علي الباب وينزع الطرحه من عليها ويقول بهمس بجانب اذنها.طلعت روحك انتي وجبل اسرع يا بت القاضي هي الهانم مش لبسه طرحتها زي الناس ليه لا تكوني مشيتي علي حل شعرك يا بت صفاء

تغلق حبيبه عينيها بقوه كبيرة وتقول.ملكش دعوه بيا وخليك في حالك واذا مشيت علي حل شعري ولا لا انت ملكش علاقة

وكانت ان تذهب لاكن يسحبها حسن بقوه كبيرة من خصرها ويبتسم ببرود ويقول.طب مش تقولي الكلام ده من بدري كنت عرفت اتصرف علي الاقل

تنظر اليه حبيبه وهي تستغربه بشدة وكانت ان تتحدث لاكن يقول حسن بصوت افزعها.صفااااااااء صفاااااااااااء

تخرج صفاء من الغرفة سريعآ وتفول بخضه.في ايه يا حسن يا ابني مالك

حسن ببرود شديد وهو مازال ينظر لهذه الفتاه.بلغي ابنك ان دخلتي علي بنتك اول الاسبوع الجاي

تتصدم حبيبه بشدة وتقول بغضب شديد.بس انا مش موفقه يا حسن وانا كمان عايزك تطلقني ومش عايزه اكمل في الجوازه دي

يبتسم حسن ببرود شديد ويقول.ومالو يا بت القاضي عايزه تطلقي يبقي اتجوزك الاول علشان اطلقك ثم ان القاضي اكيد مش هيرضي بكلام ده هو رفض زمان اني اطلقك ولا نسيتي

تنظر اليه حبيبه وتضغط علي يدها بقوه كبيرة وهي لا تعلم ماذا تقول اليه الآن ليمسك حسن يدها ويبعدها عن طريقه ويقول بعد ان فتح الباب.يبقي علي خيرة الله ابقي بلغي اخوكي بكلامي

نهي حديثه ويذهب من أمام حبيبه الغاضبه بشده منه ومن فعلته معها الآن وتنظر الي صفاء الذي تكتم ضحكتها علي شكلها وتضرب حبيبه بقدمها علي الأرض بقوه وتذهب الي غرفتها وتنظر خلفها صفاء وترفع يدها الي الاعلي وتقول.يا رب يفرحك يا حبيبه يا بنتي ويشيل كل الزعل اللي جوكي كله ويفرح قلبك يا بت بطني يا رب

يبتعد عنها بعد مدة طويلة وينظر اليها يرها متعبه ليمص شفتيها بقوه ويقول.انت كويس يا قمر

اومألت لهو غرام ليرفع حاجبه ويقول.بتصيعي يا بت

غرام بغيظ شديد.لا والله انا كويسه بجد ومش حاسه بحاجه

ينظر اليها جبل ويبتسم ويقول في داخله.واخيرآ نفعتني في حاجه يا بدر الكلب كويس كده اديها من البراشم ده لحد ما تتعود ومتحسيش بحاجه وبعدها غور انت وبراشمك

وينظر الي غرام ويتسطح بجانبها وينظر الي سطح الغرفه ويتذكر شئ كان يتنساه تماما ليبتسم بشر وابتسامه لا تعرف تفسرها غرام وينظر جبل اليها ويقول.انا نازل نص ساعه ورجعلك

غرام باستغراب.رايح فين وفي الوقت ده

يقبل جبل شفتيها بقوه ويقول بوقحة شديده.بعد ما ارجع ابقي اعوضك علي النص ساعه اللي هغابها عنك اطمني ومتقلقيش جوزك هيعوضك علي كل السنين اللي فاتت يا غرام القاضي

تضربه غرام علي صدره وتقول.بس يا سافل وقولي بجد رايح فين

ينهض جبل بعد ان اتقن بأن اذا جلس مع هذه الفتاة أكثر سوف يبقي معها هذا اليوم ولم يتركها لحظه واحده ويقول.متقلقيش يا فله شويه وراجع وهقولك كنت فين هروح اخد دوش علي السريع

نهي حديثه ويذهب الي الخارج وتنظر غرام خلفه وهي تستغرب بشدة وتفكر الي أين يذهب جبل في هذا الوقت وهو كان معها بهذه الطريقة ويدل بأنه لا يريد ان يتركها ماذا حدث الآن تره يدخل الغرفه وهو عاري تماماً ويضع منشفه علي رقبته يجفف بها شعره فقط لتخجل غرام بشدة وتنظر بعيد عنه ليقول جبل بوقحه وهو يذهب الي الخزينه.علي اساس انك مشفتيش ده كله وكان عجبك اوي من نص ساعه يا بت صابر

تنظر اليه غرام وترمي الوساده عليه بغضب طفوليه وتقول.بس يا سافل

يمسك جبل الوساده ويرميها عليها مره اخرى ويقول بغمزه وقحه.لوله اني مستعجل كنت واريتك جزء من سافلتي لسه مشفتهوش

تضع غرام الوساده علي وجهها ويبتسم عليها جبل ويخرج ملابس اليه ويرتدي

سريعآ ويذهب يسرح شعره ويضع من عطره الخاص ويذهب الي هذه الفتاة وينزع الوساده من عليها ويمص شفتيها بقوه ويقول.قومي خدي دوش وشيلي الفرشه دي واستنيني لحد ما ارجع تمام

أومالت لهو غرام وهي تضع يدها على وجهه ويبتعد جبل عنها ويقول بوقحة.هديكي مكافأة حلوه علي سامعك للكلام ده بس بعد ما ارجع اوعدك هديكي مكافأة تقعدك في السرير اسبوع

تشهق غرام بقوه وتقول بصوت عالي.امشييي يا جبل من هنا انت مبتفكرش غير في السفاله

جبل بضحك وهو يذهب.اومل هفكر فيكي يا حبيبتي انا عريس جديد وعايز اتمنع بطعم الدنيا يا بت

تنظر خلفه غرام وهي تتقن بأنها تزوجت وقح كبير وتسمع صوت غلق الباب لتتنهد بقوه كبيرة وتنهض وتذهب الي الحمام وتستحم وهي تحاول ان تسترخي من افعال هذا الوقح وتخرج بعد أن انتهت وتذهب الي الخزينه وتنظر اليها وتبتسم وتتذكر حبيبه لتقول بتفكير.البت حبيبه وحشاني اوي عايزه اشوفها اخليها تطلع علشان نقعد مع بعض

وكانت ان تأخذ ملابس لاكن تفكر قليلاً وتقول.لا انا زهقت من الشقة دي هلبس وهنزل اقعد معاها شويه اهو اشوف حاجه جديده حتي لو شقة طنط صفاء

نهت حديثها وتضحك بخفه وتخرج ملابس اليها وترتدي

وتذهب تسرح شعرها وتضع مكياج خفيف بشدة وتمسك طرحه تضعها علي رأسها وتنظر الي حالها وتبتسم وتذهب تأخذ مفتاح الشقة الذي معها وأعطته اليها صفاء وتذهب الي الخارج وتنزل الي الاسفل وتتفزع بشدة وهي تره هذا الشاب يصعد الي الاعلي وتشهق بقوه كبيرة (تعدميني يا وليه منك ليها لو ما قولتي مين اللي جاه في بالك دلوقتي وقبل ما تكملي يا وليه)

وينظر اليها ويرفع حاجبه ويقول.انتي شوفتي عفريت ولا ايه

تبلع غرام ريقها بصعوبه وتقول.ها لا بس اتصدمت من وجودك مش اكتر

يبتسم الآخر بتصنع شديد ويقول.جيت علشان اطمن علي صفاء وعايز اشوفها

تنظر اليه غرام وتقول دون مقدمات.انت ليه بتكره جبل وانت بتحب أمه وكل عيلته يا عاصم اشمعنا جبل هو عملك ايه

يبتسم عاصم بسخرية ويقول.وهو جوزك مقلكيش علي سبب كرهي لي

تنفي غرام براسها وتقول.لا مقلش حا

قطع حديثه عاصم الذي قال.ولا هيقول يا غرام محدش عمره هيروح يقول لمراته انا وحش ولا انا عملت كذا كذا كذا

غرام بغضب شديد.بس جبل مش وحش

عاصم بغضب اشد.جبل ابو الوحش اوعي تصدقي جبل ده واحد مبيعملش حاجه غير لمصلحته مهما كانت لمين ولا بيحب الشخص اللي قدمه قد ايه جبل مهما كان بيظهرك انه بيحبك ممكن في الاقل من ثانيه بيعيك يا غرام اوعي تثقي في وتدي كل حاجه علشان محدش هيخسر غيرك

وكان ان يذهب لاكن تبلع غرام ريقها بصعوبه شديده وتقول.بس انا واثقه في جوزي يا عاصم وعارفه ومتاكده ان عمره ما يعمل اللي انت بتقوله ده

يبتسم عاصم وهو مازال يعطيها ظهره ويقول.كلنا كنا واثقين في جبل ويمكن اكتر منك يا غرام احنا كلنا كنا ماشين واره واحنا مغمضين بس تقدري تقوليلي خدنا ايه في الاخر

ويلف اليها عاصم ويقول بغل وحقد شديد.راح خانا وخان العيش والملح اللي بينا جبل واحد خاين ومش بيفكر غير في اللي هو عايزو

تنظر اليه غرام ولا تعلم ما هي هذه القوه الذي أتات اليها الآن وتقول.جبل عمره ما يخون ولا يعمل اللي انت بتقول عليه ي

قطع حديثها عاصم الذي قال بصوت عالي.لا جبل خان وقتل مراتي قبل فرحنا باسبوع واحد يا غرام وكل ده علشان كان عايزها وبيحبها وقتلها علشان متكونش لواحد غيره





Source link

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى