Uncategorized

قصص جنسية زنقت بنت خالت بابا في البيت وانا بصلح اشارة الدش – فيمدوم سيطرة وخضوع للأنثى مصري


اسمي ايمن وعندي ٢٥ سنه وانا شغال في أعمال صيانة الدش والرسيفر  وافهم في الكهربا والسباكه شويه وفي يوم ابويا طلب مني اروح لواحده قريبته اعملها شوية صيانه في شقتها لأنها بتجدد فيها وهي كانت بنت خالته وانا معرفهاش

 خالص ولا عمري شفتها قبل كده المهم وصفلي البيت وعطاني رقم تليفونها فانا كلمتها واتفقت معاها اروحلها في الوقت اللي هيناسبها وكان الصبح الساعه ٩ واخدت عدة الشغل ووصلات للبيت

قصص جنسية
قصص جنسية  زنقت بنت خالت بابا في البيت وانا بصلح اشارة الدش. 

كان البيت هادي وكانت هي لوحدها في البيت لان هي ارمله وكانت تقريبا سنها في حدود ال٤٠ المهم سلمت عليها ودخلت وقالتلي الاول اعملك نسكافيه عشان تروق كده وفعلا دخلت عملت النسكافيه وكانت مرحبه بيا اوي وكان لبسها

 عادي يعني مش ملفت وقالتلي انت اكيد اول مره تشوفني لاني مش بخرج كتير وبدات تتكلم معايا وقالتلي انها شافتني من وانا صغير بس وان جوزها متوفي من سنتين وليها بنت في كليه وبتسافر مش بتيجي غير كل اسبوع وابن في الجيش

 وانها عاوزه تظبط الشقه لان بنتها جايلها عريس وعاوزه يكون شكل الشقه مشرف قدام اهل العريس وسالتني عن احوالي وبدانا نتكلم لغايه ما خلصت النسكافيه فطلبت منها تقولي على الشغل المطلوب وهي بدات تقولي على حاجات

 عاوزه تتصلح زي دهان اماكن معينه بسيطه وحنفيات بتسرب عاوزه تصلحها واضاءه عاوزه تتغير وكده تقريبا شغل يومين او ٣ وكتبت شويه طلبات ونزلت جبتها ولما رجعت لقيتها غيرت اللي هي لبساه وكانت لابسه لبس تاني كان مش

 مثير بس شكله حلو عليها وكانه صغرها في السن وبدات اشتغل وهي وقفه معايا وبدانا نتكلم شويه وبعدين قلتلها هو انتي

 عندك كام سنه قالتلي اعتبرني ٣٥ قلتلها بجد قالتلي لا بس انا بعد ٣٥ مبقيتش احس اني كبرت وضحكنا وبعدين قالتلي انت تديني كام سنه بس من غير بكش قلتلها بصراحه انا اول لما شفتك وانا جاي كنت اديكي ٤٠ لكن بعد ما اتكلمت

Telegram Logo

📢 انضم إلى قناتنا على تيليجرام!

اشترك الآن واستمتع بأحدث القصص الجنسية المسموعة 🔥 كل يوم جديد، جرأة بلا حدود!

🚀 اضغط هنا للانضمام

 معاكلي حسيت عندك ٣٠ ضحكت بصوت عالي وقالت بكاش زي ابوك قلتاها لازم وضحكنا شويه قالتلي لا هقولك بس سر انا عندي ٤٢ يا سيدي وفضلنا نضحك شويه وانا شغال وهي تجيبلي اي حاجه عاوزها لما اطلبها وكنت واقف على كرسي بعمل حاجه في السقف فحسيت الكرسي بيتحرك فقالتلي استنى امسكهولك وقربت مسكته وكانت قريبه مني وببص

 لتحت لقيت العبايه اللي كانت لبساها صدرها باين وكان صدرها ظاهد كده وانا واقف فوق وشكل صدرها وهو مضموم على بعضه كان خطير وكبير وكنت كل شويه اخطف نظره عشان متاخدش بالها وكانت تقريبا وشها جاي ناحيه بتاعي

 وكان كبر شويه من هيجاني على صدرها فهي خدت بالها وحسيتها هي كمان بدات تخطف نظره كده عليه بس انا خدت بالي واتعمدت اطول في الشغله دي وقلتلها معلش تعبتك معايا قالتلي لا عادي ولا يهمك اهم حاجه سلامتك طبعا وبعدين

 وأنا ببص لصدرها مره هي خدت بالها فقالت اححححم بصوت عالي وقالت ركز احسن تقع قلتلها مانا مركز اهو قالتلي مهو واضح وضحكت وانا ضحكت ومع ذلك سابت صدرها ظاهر زي ما هو وبعدين قلتلها هنزل خلاص فقالتلي ماشي

 انزل انا ماسكه الكرسي اهو فنزلت وكنت قريب اوي منها وانا بنزل لدرجه وشي قرب من وشها اوي وعنيا جت في عنيها وهي اتحرجت بس حسيت وشها احمر وبعدين دخلنا الحمام اغيرلها حاجه في الدش عشان كان مش بيفتح من فوق

 كويس وانا بفك حاجه كده وهي واقفه جمبي لقيت ميه فتحت لفوق غصب عني من الدش وكان فوقها علطول ونزل عليها

 ميه كتير وفضلنا نضحك وانا اتاسف لها وقلبت الموضوع بضحك ونزلت طرحتها على كتفها وكان شعرها حلو وناعم اوي وبدات تمسح الميه عن وشها وكانت اتبلت شويه من عند صدرها وحسيت الهدوم لزقت على صدرها شويه ووشها

 احمر اكتر وبدات تتمايص وتتدلع في كلمها وهي بتهزر معايا وبعدين بقولها تجيبلي حاجه من على الحوض فراحت بسرعه وكانت هتتزحلق فانا جريت مسكتها وسندتها قبل ما تتخبط وايدي كانت على وسطها وكنت لازق فيها جامد

 وبصينا في عنين بعض وحسيت انها سخنت من الموقف ده ووقفتها وقالتلي شكرا يا ايمن بجد كنت هتخبط جامد لولا لحقتني وبدا صوتها يبقى واطي وحسيت انها سخنت شويه ووشها بقى في الارض وبعدين سابتني ودخلت المطبخ

 وسابتني لوحدي لغايه لما خلصت فدخلت عليها المطبخ وكانت واقفه سرحانة وبعدين لما شافتني ابتسمت وانا دخلت وقفت قصادها وقلتلها مالك فيه حاجه قالتلي لا بس من الخضة اني هقع بس اتوترت فقربت منها وقلتلها مانا لحقتك اهو

 متتوتريش من حاجه قالتلي وهي مبتسمه متحرمش منك يا حبيبي وانا لقيتني ببصلها وبقرب وهي كمان باصالي وقلتلها فيه حاجه هنعملها هنا فهي لفت وقالتلي اه الحنفيه دي بتاعه الحوض وانا قربت منها ومديت ايدي على الحنفيه وهي بيني

 وبين الحنفيه وقلتلها مالها قالتلي معلقة وانا لزقت فيها من ورا كاني بقرب اشوف وقلتلها لو معلقة اصلحها لقيتها بتلف وشها وهي بتبصلي وبتقولي بجد هتعرف تصلحها لزقت فيها اوي من ورا وقلتلها على الاخر

وقربت وشي منها قالتلي ياريت ولقيتني ببوسها من شفايفها وبحضنها وهي كمان فضلت تبوس اوي فيا وحطت ايدها على وشي وانا ببوسها وانا لازق فيها جامد من ورا ونفسها بدا يعلى وفضلت اتحرك عليها من تحت ودي مسكت شفايفي اكلتهم وانا حطيت ايدي على صدرها ومسكتهم جامد وهي حطت ايدها التانية على ايدي وفضلت



Source link

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى