رواية معشوقتي الصغيرة الفصل الثالث والعشرين 23 والاخير بقلم ملكة زماني – تحميل الرواية pdf

معتز بصدمه لمار
معتز جري عليها برعب
سيلم مسكه من ايده بغل رايح فين يابن الانصاري
معتز رفع المسدس في دماغه بغضب
انتي الي عملت كده في لمار بشكل ده مش هرحمك جت رجاله سيلم من ورا ورفعت المسدس علي الفريق الرمي المسدس ياما هموتهم كلهم
ندى واقفه بخوف معتز انا جيت عشان
انقذ لمار والله العظيم انا برايئه
معتز بغضب اخرصي وغمض عينه عشان حاسس ان هو مكتف مش عارف ينقظ لمار ولا ينقظ الفريق ولا يموت سيلم
سيلم ضحك بصوت عالي اي يا ابن الانصاري مش عارف تعمل حاجه عرفت الشعور ده بيوجع ازاي
معتز بغضب موتك علي ايدي المرادي مش هرحمك خليني انقظ لمار الله دي بنتك هتموت
سيلم بستفزاز متخفش مش هي الي هتموت ابنك الي هيموت زي منه ما ماتت
معتز عينيه احمرت من الغضب
جه مراد من ورا وضرب نار
وابتدا ضرب نار بين فريق معتز ورجاله سيلم
سيلم مسك لمار وحط المسدس علي دمغها نزل المسدس واله هموتها
معتز هتموت بنتك
سيلم واموت اي حد عشان بس انتصر عليك حتى لو بنتي لمار واقفه بضعف ومصدومه مش مصدقه ان ده ابوها
معتز بيقرب سيلم بصوت عالي متقربش هموتها
معتز وقف مكانه خلاص اهدي مش هتحرك
وبحركه سريعه منه ضربه بالبوكس
سيلم جاي يضربه
معتز كان اسرع منه وضربه بنار وقع ميت
لمار مقدرتش تستحمل اكتر من كده
وقعت بين ايدين معتز مغمي عليها
ندى بتتسحب عشان تهرّب
مراد مسكها علي فين ياحلوه تعالي معايا
معتز شلها بسرعه وخرج بيها جري و هو مرعوب عليها
ندى سبني انا معملتش حاجه
مراد كلمه كمان وهفرغ المسدس ده في دماغك
معتز دخل المستشفى هو شايل لمار علي ايده وهي غرقانه في دمها
معتز بصوت عالي دكتور بسرعه يابهايم هتموت مني جت الدكاترة خدوها ودخلوا علي اوضه العمليات
ومعتز وقف برا بيبص علي هدومه الي غرقانه دم مكان لمار معتز دموعه بتنزل يارب استودعتك لمار وولادي فاعندك لا يضيع الوداع
ودخل المسجد بتاع المستشفى يصلي ويدعي لمار تكون كويسه
زين دخل المستشفى خير فى اي القلبان ده كله
الممرضه حاله جت المستشفى
بس بتنزف وجوزها عامل قلبان
زين مين دي اتلقه معتز داخل وهدومه مليانه دم
زين راح عليه بصدمه معتز انت كويس
معتز حضنه بعياط لمار
زين بعد بخوف ملها لمار اوعه تكون هي الحاله
معتز هز راسه ب اهه
زين غير بسرعه ودخل عند لمار عشان هو الي يتابع الحاله بتعتها
بعد مرور 3 ساعات
لمار خرجت
معتز راح عليها جري لمار حبيبتي ردي عليا ياماما طمنيني عليكي
زين خرج بتعب
معتز راح عليه جري لمار عامله ايه
زين لمار كويسه
معتز بخوف طب و البيبي
زين للاسف قدرنا ننقذ واحد بس معتز بزعل الحمدلله قدر الله ماشاء فعل
زين مين الي عمل فيها كده
معتز سيلم الجبالي
زين بصدمه ابوها
معتز هز راسه
زين طب ازاي و لي
معتز عشان ينتقم عشان حامل مني
زين طب هو فين دلوقتي
معتز مات قتلته بايدي
زين بصدمه اكبر انت بتقول ايه مات يعني اي
معتز حاول يقتل لمار فاقتلته
زين وقف مزهول من الي بيسمعه
زين بهدوء لمار لما تفوّق حلتها النفسيه هتكون وحشه جدا
معتز بتفاهم انا عارف انشاء الله هحاول اعوضها عن الي شافته
مراد دخل البيت حور حضنته اتاخرت لي
مراد بزعل لمار في المستشفى
حور بخوف ملها
مراد للاسف شكلها سقطت
حور حطيت ايدها على بوقها مين الي عمل كده
مراد ابوها حور بعياط انا عاوزه اروح اشوفها
مراد البسي ويلا اكيد دلوقتي محتاجانه هي ومعتز
بعد شويه لمار فاقت وقعدت تعيط ولادي ماتوا صح
معتز حضنها اهدي ياحبيبتي للاسف خسرنا واحد بس
وربنا ارد التاني يعيش نقول الحمدلله ان سبلنا واحد ولا نزعل
لمار افتكرت ابوها
لمار بخوف بابا عايش صح على دخول حور ومراد
حور جريت عليها حضنتها حبيبتي عامله ايه
لمار بتعيط وبس
لمار معتز رد عليا بابا عيش صح
معتز بص في الارض للاسف مات
لمار لا ونهارت من العياط في حضن حور
فجأة سكتت
حور رفعت دمغها لقتها اغم عليها
حور لمار ردي عليا
معتز خرج جري جاب زين
زين بزعل علي لمار هي بس اغم عليها من التعب
بعد مرور 4 شهور
لمار رجعت زي الاول واتخطيت ابوها
وزين قدر يقنع ابو اسيل ويتجوز قبل لما تخلص كليه
في أكبر قاعه يدخل
زين وهو ماسك ايد اسيل وشكلهم قمرات اووي
معتز ياستي اقعدي في حته بي باطنك دي رقص اي
لمار مليش دعوه هرقص يعني هرقص
معتز ياحبيبتي ربنا يهديكي اقعدي واتفرجي عليهم
مراد وحور بيضحكوا عليهم
معتز بغيظ اضحك اضحك
بعد شويه الكل انتبه على صويت لمار
معتز اهدى ياحبيبتي
لمار بصويت اهدا اي انا بولددد الحقني
زين بغيظ سايبه كل الايام وجايه دلوقتي قدامي على المستشفى
زين دخل يولدها ومعتز رايح جاي كان هو الي بيولد
وحور قاعده خايفه
حور مسكت ايد مراد هو انا هتعب زيها كده
مراد متخفيش ياحبيبتي
بعد شويه حور مسكت ايد مراد بصويت الحقني شكلي هولد مراد بصدمه ازاي ياحبيبتي انتي في السابع لسه
حور الحقني
زين خارج من أوضة العمليات سمع حور مراد جري عليه الحق حور بتولد
زين اههه يحستي السودا يانا ياما ده انا عريس ملحقتش ادخل
ودخل بحور اووضه العمليات
لمار خرجت راحت اوضه عاديه
معتز حمدالله على السلامة ياقلبي
لمار بتعب الله يسلمك ياروحي انا عاوزه اشوف ابني
معتز شله وحس انه هو ملك الدنيا
لمار اول لما شلته عيطيت بفرحه
معتز باس راسها هتسميه اي لمار هسميه تميم
معتز الله اسم حلو
لمار اومال فين حور
معتز بضحك بتولد
لمار ضحكت يعيني عليك يا زين
بعد شويه
حور خرجت وجابت بنت وسمتها عشق
بعد مرور 7 ايام
يوم السبوع الاتنين عملوا سبوع مع بعض
معتز راح على لمار هو شايل تميم
لمار هتحبه اكتر مني عشان صغير صح
معتز حضنها بضحك وفرحه
معتز هتفضلي عندي معشوقتي الصغيره وبس


