Uncategorized
رواية معشوقتي الصغيرة الفصل الثاني عشر 12 بقلم ملكة زماني – تحميل الرواية pdf

رواية معشوقتي الصغيرة الفصل الثاني عشر 12 بقلم ملكة زماني
ضرب النار اشتغل
معتز و مراد خلصوا على كله دخلوا
اتلقوا سليم و احمد الانصاري
( ده يبق عم معتز هو ده المجهول هو مبيحبش معتز)
سليم خير ياحضرت الظابط في حاجه
معتز بستفزاز اه ياحمايا العزيز جاي استضيفك عندي انت وعمي الغالي
احمد بتهمت اي
معتز صفقت السلاح الي اتقبض عليها دلوقتي عند المينا سليم بص علي احمد الي ميقلش صدمه عنه
معتز اي القطه كلت لسانك ياعمي الغالي
Falsh Buak
اللواء ايمن الصفقه هتم في المينا هتطلعوا علي هناك
معتز بثقه اسمحلي يافندم احنا دلوقتي لو روحنا المينا هيعرفوا عشان اكيد هيخلوا حد يرقبنا فاحنا هنروح المكان التاني الي هما عيزنا نروح في ونبعت الرئد حسام هو والفريق بتاعه وكده نكون ضربنا عصفرين بحجر واحد
اللواء ايمن بفخر برافو عليك ي معتز
وبص علي الباقي نفزو الي معتز قال عليه
الكل تحت امرك يافندم
Buak
معتز بس
واتضحك عليكم جيتم تلعبوا علينا لعبنا عليكم
احمد بغل انت فاكر انك كده كسبت لسه العبه مخلصتش معتز تؤتؤ انا الي نهيت العبه خدوهم علي البكس
وقرب من سليم لمار بقت ملكي
سليم بغل والله ياقتلك يابن الانصاري
معتز ضحك بستفزاز مع السلامه ياحمايا العزيز
لمار داخله خرجه علي الحمام 
بطنها تعباها
لمار خديت برشام ونامت
تاني يوم الصبح
معتز دخل الاوضه
لمار لسه صاحيه من النوم جريت عليه حضنته حمدالله على السلامة حبيبتي
معتز الله يسلمك ومسك ايديها وقعدها على السرير وخد نفس بصي عايز اقولك علي حاجه بس اوعديني انك مش هتتعبي ولا تسبيني
لمار حست ان الموضوع يخص ابوها هزت رأسها بدموع معتز لي العياط بس
لمار الموضوع يخص بابا مش كده
معتز ابوكي في السجن وانا الي دخلته بايدي
لمار بعديت عنه برضوا يامعتز برضوا مصصم توجعني
معتز قرب منها والله اسمعيني ابوكي اتقفش في صفقه سلاح يعني بيا من غيري كان برضوا هيتقبض عليه
لمار بعياط يعني انا دلوقتي من غير اب ولا ام يعني بقيت وحيده
معتز خدها في حضنه اهدى ياحبيبتي انا امك وابوكي اوعي تقولي كده تاني
لمار فضلت تعيط لغايه لما راحت في النوم
مراد دخل البيت اتلقه حور بترقص بمهرا عاليه جدا
مراد وقف متنح حور مندمجه في الرقص ومش وخده بالها من مراد
مراد مقدرش يقاوم اكتر من كده راح شيلها
حور شهقت بخضه مراد نزلي
مراد بضعف هشش وحطها ع السرير
ونسبهم مع بعض شويه 
لمار قعده علي السفرة بتفكر في ابوها
معتز مركز معها وزعلان عشنها
صفاء مالك يا لمار يابنتي مش بتكلي لي
لمار معلش ياماما مليش نفس
معتز عشان خاطر يخرجها من الي هي في اخت معاد من الجماعه يامحمد
محمد اه مستنينا النهارده انشاء الله الساعه 8 بليل
معتز حلو علي بركت الله
حور نيمه في حضن مراد
مراد اي الحالوه دي كلها دانتي ولا اجدعها راقاصه اتعلمتي الرقص ده فين
حور من شهد صحبتي
بليل حور ومعتز بيجهزو عشان يروحوا بخطبوا لا محمد معتز اي الجمال ده
لمار ميرسي جداً
معتز هنزل اشوف محمد وانتي ابقي تعالي ورايا
لمار ماشي
معتز نزل ولمار كملت لبس
صفاء نزله ولمار وراها
صفاء رجليها اتزحلقت من ع السلم
لمار ملحقتش تمسكها
صفاء اههه
معتز من تحت مامااااا
صفاء خديت السلم كله دمغها اتفتحت واغم عليها
لمار واقفه حطه ايديها علي بوقها بصدمه
معتز جري عليها ماما حبيبتي فتحي عينك شلها وراح بيها المستشفى
لمار جايه تدخل مع الدكاترة عشان تعلجها
معتز مسك ايديها بعصبيه رايحه فين
لمار هدخل اعلجها
معتز علي اساس انك مش انتي الي زقتيها
لمار بصدمه انت اتجننت انا مستحيل اعمل كده
معتز لا عملتي ده كله عشان تنتقمي مني اني دخلت ابوكي السجن
لمار بدموع معتز والله العظيم انا مزقتهاش انا مستحيل اعمل كده في ماما صفاء
معتز بزعيق متقوليش ماما هي مش امك سمعتي امك ماتت
لمار غمضيت عينه بالام انت صح انا امي ماتت بس انا مستحيل اعمل كده ولما ماما قصدي طنط صفاء تقوم بسلامه هتعرف الحقيقية ومن دلوقتي كل الي بنا انتها ويريت ورقة طالقي توصلي لغايه البيت وسبته ومشيت
معتز غمض عينه وخاف يكون ظلمها ويكون خسرها لي الابد
يتبع…



