Uncategorized
رواية معشوقتي الصغيرة الفصل الخامس عشر 15 بقلم ملكة زماني – تحميل الرواية pdf

رواية معشوقتي الصغيرة الفصل الخامس عشر 15 بقلم ملكة زماني
معتز بصدمه وفرحه في نفس الوقت اي حامل
لمار في سرها غبيه لي قولتي
لمار جايه تمشي
معتز مسكها بفرحه لمار عشان خاطري قولي انك حامل بجد لمار معتز بعد اذنك سبني امشي
معتز مش هسيبك غير لما تقولي الحقيقه انتي حامل ولا لا لمار اه يا معتز انا حامل ممكن امشي بقا
معتز شلها بفرحه ولف بيها ده احسن خبر سمعته في حياتي
ندى وقفه هتولع
لمار معتز نزلني كده غلط علي البيبي
معتز نزلها براحه انا بحبك اووي
لمار طب ممكن امشي
لمار خافت ان هي ممكن تضعف قدامه
معتز بحزن لسه برضو عاوزه تسبيني طب وابننا
لمار متخفش ابننا انا هربيه احسن تربيه
معتز مسكها من درعها بغضب انا شكلي دلعتك كتير خروج من هنا مش هيحصل وابني محدش هيربيه غيري انتي فاهمه
ندى معتز سبها تمشي مع السلامه
معتز بغضب اعمي اخرصي انتي غوري علي فوق
ندى طلعت جري وهيا هتشيط
لمار بغضب معتز ابعد عني انت اتجننت عايز تحبسني هنا معتز ببرود اه طلما مش بمزاجك غصبن عنك
لمار بزعيق وانا هخرج من هنا
بعدين مسكت بطنها بالام لمار اههههه
معتز مسكها بخوف مالك
لمار ابعد عني اههههه
معتز شلها بخوف وطلعها فوق ولمار استسلمت بسبب التعب الي هي في
كل ده تحت نظرت الحقد من ده
معتز دخل لمار الاوضه ونيمها علي السرير بحنيه
معتز احسن دلوقتي لمار في علاج
لازم اخدو دلوقتي سبني امشي
معتز قولي اسمه وانا ابعت السواق يجيبه
لمار بستسلام اسمه…. “*
معتز طلع التليفون ورن علي السواق عيزك تجبلي العلاج ده بسرعه وقفل
ندى في الاوضه هتولع رايحه جايه بغل اقسم بالله ما هخليكي تتهني بي وبعدين ضحكت بشر معلش بقا يامعتز مش هتلحق تفرح كتير
لمار انا عاوزه اشوف طنط
معتز حاضر وشلها
لمار علي فكره انا بعرف امشي لوحدي
معتز من هنا ورايح انتي هترتاحي وبس
حور خبطيت علي الباب
امه فتحت الباب
حور ماما وحشتيني اوى
امها بلويت بوز وحشتك عقربه اي الي جابك
حور بدموع ماما انتي بتكلمي كده لي
امها بعد لما جبتي واحد صايع يمد ايدو علي ابوكي يبق تغوري من هنا
مراد بغضب متحترمي نفسك ياست انتي ياحسن اقسم بالله ابيتك في الحبس
حور بعياط بس ده مش ابويا ده جوزك انتي ابويا الله يارحمه مات اما ده راجل زبالة حاول يتحرش بيا
امها غوري في داهيه انتي كدابه وقفلت الباب في وشها
حور قعدت تعيط
مراد حضنها ياحبيبي وله يهمك في ستين داهيه انا امك وابوكي واخوكي خدها ونزل و هو بيتوعد لا ام حور هي وجوزها
معتز دخل علي صفاء هو شايل لمار
صفاء بس الله في اي ملها لمار
معتز نزل لمار متخفيش ياامي لمار كويسه عندي ليكي خبر حلو لمار حامل هتبقي تيتا قريب
صفاء زغرتتت بدموع وفرحه الف مليون مبروك الحمدلله يارب عشت لغايه لما اشوف ابن معتز
لمار الله يبارك فيكي ياطنط
صفاء بزعل برضو طنط
لمار بصت علي معتز بزعل ومعتز بصلها بندم
معتز قرب منها حقق عليا وباس رأسها كنت في وقت عصبيه ومن خوفي علي امي عشان خاطري سمحيني
لمار طب لما شكيت فيا اني بخونك
معتز طب حطي نفسك مكاني لو دخلتي ولقيتيني في حضن بنت هتعملي ايه
لمار بغيره اكلك بسناني
معتز بضحك شرنيه انتي يا لمار برضو وبعدين كمل بحب نبدا صفحه جديده ونربي ابننا سوا
لمار بصت علي صفاء
صفاء هزت دمغها با اه
لمار اوعدني انك مش هتزعلني تاني
معتز بفرح اوعدك
لمار خلاص سمحتك
معتز حضنها انا بموت فيكي
صفاء كده اتصفيتم كده ترجعي تقوليلي يا ماما تاني ولا ايه لمار حضنتها احسن ماما في الدنيا وبصت على معتز انا عاوزه اكول خوخ 
معتز بصدمه خوخ اجيبوو منين انا دلوقتي لسه معاده مجاش
لمار بعياط مليش دعوه
معتز بصدمه اكتر انتي بتعيطي بجد عشان خوخ 
صفاء بضحك بتتوحم ياحبيبي
معتز بحب من عيوني رغم اني مش عارف هجيبه منين بس ماشي
زين عمال يرن على لمار بيدي مقفول فضل يرن لغايه لما لمار رديت
زين بخوف الوو لمار انتي فين انا خوفت عليكي جدا
معتز انا مش لمار انا معتز
زين بستغراب اومال فين لمار
معتز انا ولمار اتصالحنا ودلوقتي هي عندي في البيت وانا بدور ع خوخ ومش عارف اجيبه منين
زين بضحك لمار بتتوحم صح
معتز اه اول لما شطحت نطحت
زين انا عارف هتلقيه فين قبلني عند…. “” *
معتز خلاص ماشي سلام
ندى الووو مجهول عاش من سمع صوتك
ندى اسمعني عاوزه تجبلي…. “” **
مجهول انا تحت امرك
ندى ضحكت بشر
يتبع….

