رواية معشوقتي الصغيرة الجزء الثاني الفصل الحادي والعشرين 21 بقلم ملكة زماني – تحميل الرواية pdf

رواية معشوقتي الصغيرة الجزء الثاني الفصل الحادي والعشرين 21 بقلم ملكة زماني
اسر بص عليها بصدمة ونزل عندها بسرعه
اسر شلها بسرعه وجري بيها علي العربيه
تلفون تميم رن
تميم الوو
اسر بعياط تميم الحقني
تميم قام وقف بخوف عليه مالك فيك ايه الكل بص على تميم
اسر ندى زقتها جامد وقعت ودلوقتي فقده الوعي ووشها كله دم
تميم بخوف طب اهدى وانا جاي
معتز في ايه
تميم مفيش دي مشكله صغيره في الشغل وبص علي ادهم تعالى معايا
فهد قام وقف وقرب منه في ودانه في ايه
تميم تعالى وانت تعرف من غير محد ياخد باله التلاته خرجم
اسر عمال يبص علي ندى وبيعيط
اسر ندى روحي والله العظيم مكنت اقصد فوقي عشاني وصل المستشفى وندى دخلت اوضه الخياطه
تميم في الطريق
ادهم في ايه
تميم اسر كلمني بيقولي انه زق ندى ودمغها اتفتحت واغم عليها
ادهم غمض عينه عيل غبي
فهد اهدم ياجماعه هو اكيد مكنش يقصد
تميم انشاء الله خير
بعد شويه دخلم المستشفى
اسر اول لما شفهم جري عليهم بسرعه
اسر حضن تميم والله مكنت اقصد
تميم اهدى الدكتور قالك ايه
اسر لسه مخرجش
فهد هو اي الي حصل
اسر انا روحت الكافيه عندها اتلقتها في حضن واحد انا اتجننت وسبتها ومشيت هي جريت واريا عشان تفهمني وانا غيرتي سيطرت عليا روحت زقتها عشان تبعد عني من غير ماقصد وقعت على سن التربيزه واغم عليها
تميم كان المفروض تقف تسمع منها الاول
اسر بعياط هسع والله بس هي تكون كويسه
ادهم صعب عليه شكل اسر
ادهم حضنه هتكون كويسه
الدكتور خرج
اسر جري عليه عامله ايه طمني عليها بالله عليك
الدكتور الخبطه كانت جامده شويه احنا وقفنه النزيف بس مش عرفين حصل مضاعفات اي
اسر هتفوق امتا
الدكتور لما البنج يروح
معتز رن علي تميم الوو انت فين
تميم انا
معتز من غير لف ودوران كتير قول الحقيقه عشان الموضوع مدخلش عليا
تميم لما اجي هقولك والله
معتز تمام وقفل
وتين روحت البيت ورنت علي فهد قلها انه هيتاخر شويه
ندى ابتديت تفوّق اههه راسي
اسر قرب منها بخوف ندى حبيبي قلبي انتي كويسه
ندى بستغراب انت مين كلكم مين وانا فين
اسر بصدمة انا مين الااربعه بصم لبعض بصدمة
اسر بخوف يارب الي في دماغي يطلع غلط وخرج جري جاب الدكتور
الدكتور كشف عليها
الدكتور للاسف فقدت جزء من الذاكره
اسر بخوف يعني ايه
الدكتور يعني مش هتفتكر الحاجات الي دخلت في حياتها جديد
اسر طب الموضوع ده ملوش علاج
الدكتور هو فقدان مؤاقت يعني ممكن نفكرها بي الحاجات زي مثلا نعيد قدمها حاجه حصلت بس مش غصب يعني لو مفيش استجابه لازم نوقف عشان متتعبش اكتر
اسر حط ايده علي دماغه وبيلوم نفسه
اسر قرب منها بهدوء ندى حبيبي انا اسر حبيبك وخطيبك ندى انت كداب انا مش مخطوبه لحد ولا بحب حد
اسر اسمعي بس
ندى دمغها وجعتها جامد
ندى بوجع اههه راسي
اسر خلاص اهدي
ندى بعياط انا عوزه ماما
اسر هز راسه بندم حاضر وسبها وخرج
الكل خرج ورا
تميم اسر استنا رايح فين
اسر بدموع سبوني لوحدي وسبهم ومشي التلاته بصم عليه بزعل
ادهم هنعمل ايه دلوقتي
تميم هنروحها ونحكي لا امها
اسر وقف في مكان فاضي وعيط عيط جامد اوى
اسر بحزن يارب اقف جنبي يارب انت عارف انا بحبها قد ايه وقعد علي الارض بحزن
تميم روح ندى البيت وفهم امها كل حاجه
امها بحزن الحمدلله على كل حال انا مش زعلانه من اسر عشان ده اكيد وقت غضبه بس لازم يعرف مين الشب ده تميم بزعل اكيد هنعرف استاذن انا ومشي
اسر روح البيت
حور مالك يا اسر
اسر مردش عليها ودخل الاوضه وقفل الباب
عشق بستغراب ماله اسر
حور مش عارفه اول مره يكون ب الحاله دي
اسر نام على السرير وافتكر ندى وضحكتها وهي بتقوله انها بتحبه غمض عينه وراح في النوم من كتر العياط


