رواية معشوقتي الصغيرة الجزء الثاني الفصل الرابع والعشرين 24 بقلم ملكة زماني – تحميل الرواية pdf

رواية معشوقتي الصغيرة الجزء الثاني الفصل الرابع والعشرين 24 بقلم ملكة زماني
بعد مرور اسبوع
اسيل حضنت ادهم حبيبي وحشتني اووي وبعدين حضنت عشق الف مبروك يروحي
عشق بابتسامة الله يبارك فيكي ياطنط
لمار خرجت من المطبخ راحت مزغرطه لولولولولولولي وحضنت عشق مبروك ياقلبي
الكل نزل من فوق
تميم ايوه ياعم ادلعت انت ها وغمز
ادهم بوقاحة اووي اووي عقبالك
تميم يارب
عشق اتكسفت
اسيا نزلت من فوق هي ومحمد
معتز بستغراب رايح فين
محمد راجع لندن تاني
معتز بزعل تاني عايز تسبني يا محمد
محمد معلش غصب عني والله
معتز خليك جنبي
محمد مقدرش اسيا تعبانه وهي هنا وخد اسيا وجاي يخرج من الباب
معتز مسك قلبه اههه
الكل جري عليه برعب
تميم بخوف بابا مالك بابا رد عليا
معتز اغم عليه
لمار بعياط معتز حبيبي فوق ونبي فوق
تميم بسرعه يلا على المستشفى
فهد راح المصنع
فهد بستغراب اومال فين جوري
واحد من العمال
جوري قدمت استقالتها النهارده ومشيت هتلقيها علي مكتب حضرتك
فهد بصدمة لي
العامل البنات الي هنا عاملين يقولو عليها كلام مش كويس انها لامواغظه انها ماشيه مع حضرتك وانها مش محترمه وبتوقع الشباب الاغنياء
فهد فتح عينه علي اخرها من امتا الكلام ده
العامل بقاله اسبوع
فهد دخل علي المكتب بسرعه مسك الاستقاله وقرها انا قدمت استقلتي عشان انا مش قادره استحمل اكتر من كده واتمنا تقبلها جوري
فهد غمض عينه وخرج بغض
ب فهد جمع كل البنات الي شغاله
فهد بغضب كل البنات مرفوده
البنات لي يامستر فهد احنا عمالنا اي
فهد من غير لي الكل مرفود ارجع من برا القي الكل مشي
واه حاجه كمان جوري اشرف وحده فيكم وسبهم ومشي
الدكتور خرج الكل جري عليه بخوف
تميم طمني يادكتور بابا عامل ايه
الدكتور هو الضغط عالي عليه اووي وده طبعاً غلط ممنوع باي شكل من الاشكال يتعرض لازعل خالص عشان حالته
تميم حاضر نقدر ندخل
الدكتور اه طبعاً هو شويه ويفوق
اسر راح الكافيه ومعاه نفس البنت الي بتمثل
اسر دخل وطلب ندى ب الاسم و اول لما تلقاها جايه مثل نفس الي حصل هو بيعترف بحبه وطلع المسدس من جيبه ندى وقفت وشافت وشوش سوداء ونفس المواقف بيتكرر وابتديت الصوره توضح حطيت ايدها على راسها بتعب
ندى بس بس اههه
اسر فضل مكمل في الي هو بيعمله هو خلاص تعب من بعدها عنه
ندى كل حاجه وضحت قدامها وحست بي صداع ودوخه وقعت مغمي عليها
اسر اتخض وجري عليها
اسر ندى روحي خلاص انا هوقف مش هضيقك تاني بس فتحي عينك ندى
شلها وخرج بيها
لمار قعده جنب معتز وبتعيط
تميم واقف بزعل هو اول مره يشوف ابوه تعبان بشكل ده واكتشف انه من غير ابوه ولا حاجه
ادهم حط ايده على
تميم انشاء الله هيكون كويس
معتز ابتدأ يفوق
لمار بعياط معتز حبيبي
تميم راح عليه بسرعه
معتز فتح عينه
تميم بابا حبيبي انت كويس
معتز بتعب كويس بص علي محمد اتلقه واقف بعيد وبيبص علي معتز بخوف
معتز محمد قرب واقف بعيد لي
محمد قرب بخوف وزعل
معتز بحزن عايز تسبني يا محمد ده انا مليش غيرك من بعد ماما الله يرحمها
محمد حضنه وعيط جامد حقق عليا انا السبب خلاص انا مش عايز اسافر انا كنت عايز ابعد اسيا عن الضغط الي هي فيه بس خلاص مش هسيبك وامشي
معتز حضنه جامد
الدكتور دخل عامل ايه دلوقتي
معتز الحمدلله
اسيا دخلت بسرعه عمي عامل ايه
الكل بص عليها
معتز بابتسامة انا كويس متخافيش
اسيا الحمدلله
الدكتور فضل باصص عليها جامد ومش قادر ينزل عينه
اسيا اتوترت من نظراته والكل لحظ
ادهم قرب من تميم اظاهر في عروسه جديده
معتز احم
الدكتور انتبه بحرج احم حمدالله على السلامة انا قصدي انت
تميم بضحك ياعيني الدكتور اتهبل
الدكتور قصدي ان حضرتك بقيت كويس تقدر تخرج بس اهم حاجه الراحه والبعد عن الزعل
معتز تمام
الدكتور بص علي اسيا استاذن انا وخرج بس ساب قلبه جوه معتز بضحك لسه عايز تمشي
اسر خير يادكتور
الدكتور هي تعرضت لضغط شديد انا قولتلك مش ب العافيه الموضوع ده ميتكررش تانى هي لما تفوق هنشوف اثر الي انت عاملته اي
تلفون تميم رن
تميم الوو
وتين الوو انت فين لي مجتش الشركه
تميم بابا تعب وراح المستشفى
وتين اي طب هو عامل ايه دلوقتي طمني عليه انت في انهي مستشفى وانا اجي
تميم ملوش داعي هو دلوقتي بق كويس واحنا مروحين اصلا
وتين خلاص هاجي علي البيت اطمن عليه
تميم تمام
ندى اسر
اسر رفع راسه بصدمة انتي قولتي ايه
ندى قولت انك وحشتني جدا
اسر عيونه دمعت بفرحه انتى افتكرتيني بجد
ندى اههه
اسر باس رأسها حقق عليا والله انا ندمان جدآ سامحيني ندى مسامحاك بس انا والله مخنتك ابدا انا
اسر حط ايده علي بوقها اششش انا مش عايز افتكر اي حاجه احنا ننسا ونبتدي من اول وجديد ندى انا بحبك بحبك اووي



