Uncategorized
		
	
	
قصص سكس محارم – ماما مستحملتش منظر زبري الكبير وعشيقته من البارت الخامس للبارت السابع – قصص سكس محارم أخوات

تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام أحد المتصفحات البديلة.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام أحد المتصفحات البديلة.
ماما فضلت يومين او ثلاثه مكسوفه اوي مني او يمكن كانت زعلانه من نفسها وده طبيعي جدا ما هو مش سهل على اي ست انها تجيب شهوتها فحضن ابنها، وطبيعي انها تكون مكسوفه علشان كانت حاضناني وهي كل جسمها عريان ملط ومن شهوتها مهمهاش حتى انها تستر لحمها اللي شايفاه بيتفعص وبيتحسس عليه بايدين ابنها، ويمكن كانت برضه خايفه اني اكون خدت بالي من تعب كسها ومن حرمانها الجنسي لما قفلت فخادها وكسها مرتين على زبري اللي راسه كانت بتفرش لحم كسها حرفيا سواء فاوضتها او اخر مره فاوضتي.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
مش سهل على اي ام انها ترتعش وتصرخ وتقول اااااهة السكس وهي راكبه زبر ابنها، ولاحظت انها مبقتش تلبس عريان خالص ولا شفاف كمان وبقت كل هدومها بيجامات، بس بيجامات ايه اوسخ من الوساخه ومبينه ادق تفاصيل جسمها المنيوك، وتهيج اكتر من وهي عريانه اصلا الشرموطه بيچاماتها هيجتني لدرجة اني لاول مره اتجنن واصورها فيديوهات عيني عينك قصادها وهي مش عارفه اني بصور، كل يوم اصورها فيديوهات وهي بتتحرك فالشقه ووهي بتعمل الاكل ووهي بتتفرج عالتليفيزيون.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
كنت بنهش كل لحم جسمها بكاميرة الموبايل و ظ،ظ*ظ* مره فاليوم ببقى نفسي اقطع ببچامتها واعريها واغتصبها لحد ما نفسها يتقطع وتموت بجد وروحها تطلع وانا لبني بيملى كسها، كنت قررت بعد ما قريت كتير عن المحارم وعن الشهوة بين الام وابنها قررت اني احاول اشيل كل الفواصل والحدود بيني وبين ماما بالتدريج، وعلشان اكسر حالة الفتور اللي فعلاقتها بيا بعد اللي عملته فلحمها اخر مره ابتديت اهزر معاها وابقى دمي خفيف دايما.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
بقيت لازم يوميا اصحى من النوم وافضل اتغزل فيها (صباح الفل يا قمر) (ايه يا ميوشه الطعامه دي) وطول اليوم لازم كلام زي (يا غزال انت) (اه يا قلبي هيقف من طعامتك يا حلوه انتي) وبقيت لازم دايما ابوس خدها بلزوم ومن غير لزوم واقولها بهزار (يالهوي ده مش خد ده برطمان نوتلا) او اني ابوسها فاجاه وهي بتعمل حاجه فتتخض فاعمل نفسي زي مثلا اللي كل اكل طعمه اوي (مممممم يااااا)، طبعا فالاول مي كانت متفاجاه ومستغربه بس بعد اسبوعين بقت بتتبسط اوي لما بتغزل فيها او ببوس خدها، وبقيت لازم يوميا اخلي في احتكاك بين جسمي ولحمها كلها.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
والاهم هو اني اخلي جسمها يتعود على زبري وانه يبقى عادي ان زبري يلزق ويحك ويضغط على اي نقطه فجسمها، طبعا هي كانت نيتها حلوه لما قالتلي متلبسش بوكسر فالبيت والبس بيچاماتك على اللحم وكانت خايفه عليا لانها فاكره ان ده اللي بيهيج زبري ويتعبه، ومن يومها مبلبسش غير بيچامات خفيفه وماسكه على رجلي ومبينه زبري كله بكل تفاصيله، طبعا كنت واخد بالي جدا اني مبالغش فالتحرش بماما او اني اعريلها زبري كله وده مش خوف منها لاني عارف ان القحبه بمجرد اني بتحرش بلحمها بتسيح وبتجيبهم على نفسها، بس مكنتش عايز ابوظ شكل العلاقه اللي بحاول ابنيها معاها.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
علاقه الصحوبيه والهزار والضحك واللي كنت متاكد اني هوصلهم لعلاقة حب وعشق مع مع ماما بس طبعا السكه طويله، مضحكش عليكم اكتشفت اني بحب ضحكتها وبحب رقتها وبحب ملامحها وكل تفاصيلها بجد وهي بتتكلم وهي متعصبه وهي فرحانه وهي بتضحك، لدرجة اني فمره تنحت وسرحت فوشها غصب عني فخدت بالها اني متنح فيها ومبتسم (مالك متنح فوشي كده ليه) مش عارف ازاي قلتلها (انت ازاي وشك حلو كده يا ماما)، ساعتها حبيبتي اتكسفت اوي وضحكت. كان بيبقى نفسي اجري عليها واحضنها اوي واقوللها و**** بحبك بحبك بحبك كراجل مش كابن، بحبك يا مي وبعشق حبي ليكي بجد.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
الفتره دي ماما حالتها النفسيه اتحسنت اوي ووشها بقى مبسوط علطول ورايقه كده، بعيدا عن وجع كسها هي فعلا كانت محتاجه حنيه ورقه وشوية سعاده، وهي كانت بتريح كسها وتنيكه بايديها كل فتره فاوضتها وكنت بسمعها كل مره بتحاول تكتم صويتها وبتعيط من هيجان لحمها، طبعا هيجاني ووساختي ونجاسة زبري كانو واخدين كل تفكيري، كل يوم بيعدي من اغير ما اركب ماما كان عذاب بالنسبالي، كنت كل لحظه بقول لنفسي يلا قوم اغتصبها دي حلالك.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
يلا قوم كتفها وسيحها وازني فكل جسمها واللي كنت بصبر نفسي بيه هو الهدف اللي فيوم مقرر اوصله اني انا وماما نتجوز عن حب ونعيش بقية حياتنا كعشيق وعشيقه، من كتر ما كنت هتجنن على لحم مي وازاي هو متساب كده من غير ما ايد تفعصه او زبر ينكحه او عين تتمتع بيه قمت مقرر ادي جسمها حقه اللي بجد يستاهله. عملت حساب على موقع سكس مشهور اوي ولاني شاطر فبرامج الفيديوهات عملت ايديت على كل الفيديوهات اللي مصورها لماما وخبيت وشها والفيديوهات كانت بكواليتي عاليه فشخ. وفليله كنت هتجنن.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
وانا شايف فخاد ماما قلت لنفسي (احا احا و**** حرام الفخاد دي حرام تكون متغطيه، حرام الطيز دي تكون مستخبيه، حرام البزاز دي محدش يشوف جمالها، احا دي مش انسانه دي مفروض تبقى اله سكس لكل البشر)، ده اكتر منظر محترم ليها فالفيديوهات:وقمت نشرت فيديوهات ماما كلها على موقع السكس طبعا كنت شايل الصوت ومغطي وشها زي ما قلت، نشرتلها حوالي ظ،ظ¥ فيديو ببيچاماتها الوسخه اللي مشرمطه لحمها، احا يا ماما يا ريتني كنت صورتك بلانچيريهاتك بنت الزانيه اللي كنتي بتقعدي بيها زمان وبزازك كلها خارجه منها.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
ولو مش خارجه فاصلا كس ام الشفاف اللي كنتي بتلبسيه يا قحبه كان مخليها قنبلة سكس اكتر من وهي ملط، يا ريتني كنت صورت كلوتاتك الفتله يا منيوكه اللي كانت علطول باينه، ده انت يا بنت المومس يتعملك لوحدك قناة سكس على الدش متعرضش غير لحمك انت وبس بكل وساخته ونجاسته، ومن هيجاني خليت اسم الفيديوهات (ماما مي الفاجره شرموطة كل زبر وبارقام متسلسله) يومها نمت وانا بتخيل الهيجانين ماسكين ازبارهم وقاعدين بيحلبوها وهم بيمتعوا عنيهم بجسم ماما، ولما صحيت فتحت الموقع ومصدقتش عنيا.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
كل فيديو وصل لاكتر من خمس مشاهده فليله واحده. لقيت نفسي مسكت زبري وانا فكرة ان اكتر من ظ¦ظ* الف زبر اتحلبوا على لحم ماما فليله واحده مجنناني، دخلت على كل فيديو لقيت كومنتات كتير فشخ فشخ، احا كل فيديو اكتر من ظ¥ظ* تعليق فليلة واحده ومن كل اللغات، زبري وقف نيك وانا بقرا وبقيت بحلبه وانا مش مصدق عيني من المكتوب زي (احا دي لو امي كنت نكتها مش صورتها) (ايه الجسم ابن الفاجره ده وريهالنا ملط يا عم)(يا بختك بالمنيوكه ليك حق تصورها وتتمتع بيها)، فكرة ان لحم ماما بقى يمتع الازبار علني كده كانت مجناني وقلت لنفسي (احا و**** يا ماما لاخليكي اكتر ست نزل عليها لبن فالتاريخ كله، يا بنت القحبه انت بزازك دي مفروض تتفعص فايدين كل راجل على الارض.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
وطيازك دي لازم تتركب وتتفلق وتتهتك من كل زبر على الارض، احا يا ماما انتي كسك المنفوخ ده لازم يتداق ويتلحس من بق كل البشر، انت حلال بجد انك تبقى مراة كل راجل على وش الارض)، كنت مبسوط اوي لان لحم حبيبتي الفاجر اخيرا خد حقه اللي كان محروم منه، كنت علطول بحس انا ماما دي اتخلقت بس علشان تهيج وتتعب الرجاله ولو كان بايدي كنت مشيتها فالشارع ملط علشان جسمها ولحمها ياخدوا حقهم من الزنا والتعشير.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
فيزون ابيض شفاف ومن غير كلوت، شفاف لدرجة اني شايف فرق طيزها كانه عريان ملط ولامح شعر كسها من البنطلون من ورا بين فخادها المهتوكين، ومن فوق لابسه سنتيانه وبس، وطبعا مش محتاج اقولكم بنت الوسخه سنتيانتها عامله ازاي، تقريبا كلها شبه شفافه ونص كب وبزازها مدلدله منها فشخ، لما خدت بالها ان في حد وراها واقف اتخضت، (خضتني يخربيتك، انت جيت من المدرسه امتى) عملت نفسي مكسوف وبعدت عنيا وعشت دور الابن اللي بيتكسف (معلش يا حبيبتي مكنتش اعرف انك بتنضفي.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
خليكي براحتك انا هدخل اغير واستحمى، سيبتها ودخلت استحميت و لبست اكتر بيجامه بتبين لحم زبري، لبست بيچامه خفيفه فشخ فشخ وتكاد تكون شفافه، رجعت المطبخ لقيتها لبست تيشيرت على نفس البنطلون، كنت هتجنن، احا كسها باين نيك نيك، احا يا ماما حرام عليكي اللي بتهببيه فزبري ده، طلعت تيليفوني وقررت اصور الشرموطه فيديو مهما حصل، كانت مفنسه بتمسح دواليب المطبخ اللي تحت، (ماما حبيبتي انا هتفرج على التليفيزيون لو عوزتي حاجه اندهيلي) (متشكره يا حبيبي وانا هخلص بسرعه وهعملك احلى اكل فالدنيا)، شغلت الكاميرا والفيديو وحطيت وطبعا قفلت اضائة التليفون وعملته اوفلاين، وحطيته على رف قصاد دواليب المطبخ.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
واتاكدت انه جايب الدواليب كلها، الكادر كان جايب كل المنطقه اللي ماما بتنضفها، كان بالظبط فالكورنر، كان جايب تفاصيل القحبه كلها، كنت مطمن انها خلاص نضفت المنطقه اللي انا عايز احط الموبايل فيه ومكنتش مركزه معايا، وسبته كاني نسيته، كنت بخاطر بانها تفتحه صدفه وتلاقيه بيسجل بس خلاص كان مخي اتلحس رسمي، وخرجت. زبري بياكولني وعايز يدخل بقى فلحم ماما.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
وايدي عايزه تقطع هدومها وجلدها. غصب عني قمت اتفرج عليها، عملتي فيا ايه يا مي يا قحبه علشان اوصل لكده!!! دخلت عليها كانت بتحط الحلل فدولاب المطبخ اللي فوق، مكنتش قادر اعرف الموبايل لسه بيصور ولا لا، بس فضلت ادعي انه شغال وبيصور وهيصور اللي هعمله فلحم المنيوكه دي دلوقتي، كانت بتشب قمت بسرعه قلتلها استني يا ماما ناوليني وهساعدك وقبل ما اقرب منها قلتلها بهزار (لا لا انا حرمت) وحطيت ايدي على خدي بفكرها لما ضربتني بالالم فاوضتها، ساعتها ماما ضحكت (يخربيت عقلك يا احمد ضحكتني اوي، يا واد تعالى بجد ايدي وجعتني) ساعتها مفوتش لحظه وعدلت زبري اللي هاج على منظر طيازها اللي من غير اي نقطه مداريه.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
لدرجة اني كنت شايف خرم طيزها ولونه الغامق شويه و الفيزون داخل فاتح فلقة طيزها و محشور وطيازها محدوفه على الجنبين وشفايف كسها مقطعه البنطلون من قدام من كتر ما هو مشحوط جوه كسها، قمت حاشر زبري كله، ايوه زبري بالكامل حشرته وبقى بايت جوه فلقة طيزها ولزقت اوي، كنت حاسس بكل مللي من فرق طيزها المولع على عروق زبري اللي بيچامتي الخفيفه مخلياه كانه ملط، لقيت ماما ارتعشت من احساس ان فيه زبر ضخم محشور بين طيازها، ماما ابتدت تناولني الحاجه بلهوجه وكلمتني بصوت هيجان فشخ (يلا يا احمد حطهم بسرعه ورايا اكل لسه هعمله)، كانت بتناولني ظ¤ حلل فوقت واحد وحله وقعت منها عالارض، (عاجبك كده السربعه يا ميوشتي) بصتلي وانا لازق فيها.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
جسمي وجسمها كانو كانهم جسم واحد من كتر ما هم لازقين، لفتلي راسها وكانت لازقه قريبه من راسي فشخ (يا واد ايه ميوشه دي هو انا صاحبتك)، قمت بايس خدها بكل مياصه (ايوه احلى صاحبه فالكون اصلا) وقمت بايسها برقه تاني بس المره ده قربت من شفايفها، لقيتها غمضت عنيها، بنت العرص مستحملتش زبري اللي بيقطع فلقة طيزها مع البوسه اللي وشها بيحلم بيها من الراجل اللي سايبها ومسافر (يلا يا ميوشتي هاتي اللي وقعت دي وناوليني واحده واحده).
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
اتاكدت ان الكاميرا بتاعة الموبايل جايبانا كويس، التليفون يعتبر جايبنا من الوش الجمب الشمال وتحته مفيش دواليب تححب منطقة كسكوس ماما عنه، ماما كانت لسه متوهه (ماما هاتي الحله خلصيني عندي مذاكره) لقيتها فاقت من توهانها ووطت تجيب الحله اللي وقعت تحت رجلها، انا خلاص زبري كان هيقطع البيچامه وطالع ظ¢ظ* سم كامله وساحب البنطلون معاه، اول ما القحبه وطت وعلشان انا اقصر منها قمت غارس زبري بكل عنف الدنيا فلحمها وعملت نفسي برفع طبق بايركس كبير من على الحوض وبحطه فالدولاب.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
زبري حرفيا من كتر ما هو ناشف كان دايس على بنطلونها اللي محشور فطيزها وكسها و فتح شفايف كسها اللي كانو مدلدلين والبنطلون مجسمهم، زبري بقى نايم افقي جوه كسها كله وراسه كانت زانقه زنبور كسها ومغتصباه، (ميوشه احط الطبق ده جوه ولا الحلل جوه) وقمت حاشر زبري اكتر لقيتها صرخت بصوت عالي ابن وسخه حسيت ان العماره كلها سمعته (اااااااااه) وقامت جايبه الحله ورجعت وقفت فردت ضهرها، عملت نفسي مش فاهم هي صوتت ليه.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
لما وقفت زبري كان نشف بشكل غبي وراسه كمان كانت راس صاروخ نووي، وزبري كان داخل فكسها لدرجة ان كسها لما هي وقفت كان ساحب زبري معاه لفوق، (مالك يا حبيبتي انت كويسه) (ممم اه يا حبيبي ضهري وجعني لما وطيت)، (سلامتك يا روح قلبي) وقمت بايسها على خدها بشهوه بنت ستين كلب وقريب اكتر من شفايفها، (خوفتيني عليكي يا حبيبتي انا هنزل بالليل اجيبلك مرهم مووف هيريح ضهرك).
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
ببص على زبري لقيت البيجامه بتاعتي عند زبري غرقانه بمية كسها، لدرجة ان بنطلونها البلل وصل فيها لحد طيزها، (يلا يا حبيبتي ناوليني الحاجه بشويش علشان متتعبيش)، ايدين ماما كانت بترتعش فشخ فشخ، وكنت باصصلها من ورا بصة شر ابن وسخه وانا حاسس بنص راس زبري حرفيا جوه كسها المولع الغرقان، ناولتني حله وانا بحطها فالدولاب رفعت زبري وزنقته اكتر فكسها (الحله دي كبيره يا ماما هاتي الطبق الصغير ده الاول)، ناولتني وهي عرقانه نيييك (يلا يا احمد كفايه علشان اعمل الاكل وابعد شويه عن جسمي الدنيا حر اوي).
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
قمت حاشر زبري اكتر من كتر ما كسها مفتوح وغرقان بنطلونها وببيچامتي كانو بيدخلو مع زبري جوه كسها، (ماما احطه جوه اكتر ولا حلو كده) وقمت زانق زبري اكتر وراس زبري اكتر من نصها جوه كس مي المتناك وحاسس براس زبري بتفشخ زنبورها اللي بقى ناشف فشخ وعمال يتحك بفشخ ومطلع سخونيه بنت قحبه، كانت بتنهج فشخ وعرقانه، طبعا كنت بتكلم وانا كاني بقصد الطبق، (ادخله جوه اكتر يا ميوشه).
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
رفعت راسها وشفايفها بترتعش نيك، (دددخله يا احمد كده هيقااااع) وغمضت عنيها، كنت خلاص انا اتجننت رسمي ومش مصدق وقلت كس ام الخطه اللي انا عاملها اني مخليهاش تجيبهم على زبري تاني، احا ده انا لازم اعشرها حالا، الشرموطه دي لازم تحمل من لبني حالا، قمت ضاغط فشخ اكتر على كسها وكسها قافل على راس زبري نيييك.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
(كده يا ماما ولا ادخله اكتر) كنت بحرك الطبق بالراحه اوي فالدولاب، (ادخله كمان يا ماما) (دخلوووو يا احمد) (كده يا ماما) وقمت زانقها اكتر لدرجة انها من وجع كسها شبت وبقت واقفه على مشط رجليها، (كدهاا يا ماما)، وانا مش مصدق اصلا ان زبري جوه جسم ماما، كنت مبرق وهيغم عليا وقلبي هيقف، احا معقوله راس زبري جوه كسها!! ده خلاص تقريبا نص راسي جوه فتحة كسها، ندهتلها تاني (يا ماما يلا تعبتيني اوي خليني ادخله كله) وطبعا بقصد الطبق، ردت عليا وجسمها كله عمال يرتعش وراس زبري حاسه بكل انقباضات كسها (اااهممم اعمل اللي يريحاااك) بطريقه سايحه خالص، (ماما ادخل الطبق كمان).
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
لقيتها رجعت براسها وكانت دايخه نيك وسندتها على كتفي وقامت بطريقه كلها هيجان ومحن وتعب قالت(ااااه يا احمد اااااه دخله دخله للاخر)، انا كمان بقيت مولع وعرقان بس كنت مداري تعبي، اتكيت بكل عنف وحشرت زبري اكتر وقربت بقى من ودنها اوي ووشوشتها بمحن (كدهاااا ولا ادخله للاخر) لقيتها شهقت وفتحت شفايفها وهي مغمضه ونزلت وقفت على قدم رجليها بدل ما كانت شابه على مشط رجليها، احا كان جسمها سايب نيك لدرجة انها حرفيا كانت مسنوده على زبري ومنطقته، مردتش عليا، قمت وشوشتها تاني (ماما ادخله للاخر؟) لقيتها زنقت طيزها فيا نيك وحسيت كسها بيشفط راس زبري وقامت بكل هيجان….
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
الدنيا وبصوت واحده بتتعشر فاوضة نومها (خلص بقااااهااا ودخله مش قادرااااه)، مسبتهاش تكمل جملتها، مكنتش عارف بنت المتناكه كانت تقصد زبري ولا الطبق، بس قلت كفايه عليها كده بلاش ابوظ كل اللي عملته وطورته فعلاقتنا وبلاش اخلي كسها يفرقع، رجعت ورا وحضنتها ببرائه (حبيبتي انتي تعبانه اوي متخوفنيش عليكي تعالي اوديكي اوضتك ترتاحي)، كانت بتهته فشخ ولقيتها بصت على زبري اللي من كتر بلل بيچامتي من مية كسها كان كانه عريان وراسه عريانه نيك، كانت بصه عليه مش مصدقه ان زبر ابنها كان جوه كسها المتحرم عليه.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
او يمكن مكنتش مصدقه ان اخيرا كسها داق شكل الزبر بعد تعب ووجع شهور كتيىر، انا كمان كنت مبحلق فالبنطلون!! دي كانها عامله بيبي على نفسها، وبينزل منه نقط على الارض تحت كسها، ماما عملت نفسها بتبص على الدواليب اللي تحت وكانها بصت على زبري من غير قصدها،(متخافش عليا يا حبيبي انا كويسه، انا بس دخت من الحر فالمطبخ، انا محتاجه اخد دش وارجع اعمل الاكل) (ايوه علشان تفوقي يا ماما، طب استني هدخل اعمل بس بيبي قبل ما تدخلي)، جريت عالحمام وقفلت الباب.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
وخدت موبايلي معايا وسبته يصور مقفلتهوش، خبيته وسط الغسيل، هحاول اوصفلكم شكل الحمام الجزء الجاي، الكادر كان جايب منطقة الشاور كلها، اتاكدت انه لسه مشحون ظ¨ظ* فالميه وخرجت وهي دخلت، حاولت اتصنت عليها بس مكنتش فاهم الصوت (مش فاهم هي بتعيط ولا بتأن ولا بتنهج) و نزلت بسرعه جبت المرهم لضهرها لاني كنت خلاص قررت ابتدي مرحله جديده ففشخ اللبوه وطلعت، خدت حوالي ربع ساعه لان الصيدليه بعيده بعد شارعين.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
كانت لسه فالحمام، لما خرجت كانت لابسه عبايه محترمه فشخ، اتخضيت وقلت احا دي عمرها ما لبست محترم قصادي، خفت تكون قفشت عليا او شافت الموبايل بس صورها وهي فالحمام، جريت عليها (حبيبتي انت كويسه) وقمت حاضنها (للدرجادي بتخاف عليا يا حبيبي) (ده سوال يا ماما هو انا ليا مين غيرك اخاف عليه) (يا حبيبي انت احلى ابن فالدنيا وتستاهل ام احسن مني انا ام وحشه اوي).
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
وقامت معيطه بحرقه، تقريبا ماما افتكرت انها هي اللي بتستغل زبري واني مش فنيتي اي حاجه وحشه وانها هي اللي زباله علشان بتهيج لما بلزق فيها، ( مالك بس يا حبيبتي)، ( مفيش يا حبيبي مدايقه شويه بس) (وتخبي على احمودك صحبك؟ ده انت انتيمتي خالص يا ماما)، ضحكت ومسحت دموعها (مفيش يا حبيبي مكتابه شويه وزهقانه وباباك وحشني، متشغلش بالك بيا)، قلتلها (ليكي عليا يا احلى مي هضيعلك كل الزعل ده وهخليكي اخر فرفشه) (***** يخليك ليه يا احمد يا حبيبي)، لقيتها بتدمع تاني وهتعيط.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
قلتلها (بس بس يا روح قلبي متعيطيش يا حبيبتي علشان مزعلش منك) كنت بقول لنفسي مصلحه بنت القحبه وفرت عليا كتير خليكي كده فاكره انك قحبه ونجسه وبتهيجي على لحمي واني غلبان وطيب)، قلتلها (يلا يا قلبي روحي نامي شويه) (والاكل يا احمد انا لسه معملتهوش) (انا هطلبلك احلى اكل بتحبيه يا احلى ست فالكون) وقمت بايس خدها وجمب شفايفها نيك بوسه رقيقه فشخ فشخ، شفايفي نصها كان على خدها ونص كان على شفايفها. لقيتها غمضت فشخ وشفايفها ارتعشت، حسيت برعشه شفايفها على شفايفي، كس ام طعم شفايفك وطعم دموعك اللي مغرقه شفايفك يا ماما.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
كس امك دي كانها حته من الجنه، كانت لسه مغمضه وكانها مسلمالي و شها كله ولو عليا كنت نزلت لحس فكل نقطه فوشها، قمت قايلها (اضحكي بقى يا اجمل مي على وش الارض) وقمت حاطط شفايفي على شفايفها بحنيه وبراحه فشخ وقمت بايسها براحه نيك بوسه سريعه واتعمدت ادخل شفتي الفوقانيه بين شفايفها المفتوحه من الهيجان، شلت شفايفي بسرعه وشديت معاها شفتها بوساخه وبعدت.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
وكان لازم شوية خفة دم علشان اغطي عالبوسه الوسخه دي اللي مينفعش ابن يبوسها لمامته مهما حصل، حطيت ايدي على خدي تاني (مش قصدي مش قصدي متضربنيش يا معلم)، ماما ضحكت ضحكه خلتني عايز احضنها واشيلها وافضل الف بيها، كملت وقلتلها بس ايه الشفايف الفراوله دي يا قمر، منبى يا معلمي منبى بنفس طريقة فيلم اسماعيل يس)، ماما فطست من الضحك (يخربيتك جايب الشقاوه دي كلها منين يا واد انت) (بعشقك يا ميوشتي وبعشق ضحكتك دي) (وانا بعشقك يا حبيب قلب ميوشتك ***** يخليك ليا يا احمودي) وقامت بايساني على خدي.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
قمت بهزار قلتلها (طب مفيش بوسه على شفايف احمودي تاني) لقيتها ضحكت اوي وقايلالي (مممم وبعدين معاك ولا … ) رفعت ايديها بهزار كانها هتضربني بالقلم وضحكت، ضحكتلها وقمت ماسك ايديها اللي رفعاها وقمت محسس عليها بوساخه (عايزك تنامي مطمنه اوي يا قلبي) وقمت بايس ايديها بحنيه فشخ كاني ابن محترم وكده يعني، لقيتها باست شعري (مش عارفه من غير حنيتك دي يا حبيبي كنت عشت فالدنيا ازاي) ابتسمتلها اوي وقلتلها (يلا ادخلي نامي وهصحيكي لما الاكل يوصل).
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
دخلت اوضتها وانا جريت عالحمام خدت الموبايل وجريت على اوضتي وقلعت ملط ومسكت زبري اللي بيصرخ من الوجع والشهوه ومش بيحلم غير ان لبنه يتحول لابن او ابنه ينزلوا من كس امي وشغلت الموبايل، احا ايه اللي هي كانت بتهببه ده، يلعن دين امك يا ماما كل ده يطلع منك!!!
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
دخلت اوضتي علشان اتفرج على اللي الموبايل صوره فالمطبخ والحمام، فالمطبخ قبل ما اركب كس ماما كانت هي بتنضف الدواليب وبتحط الحاجات بتاعة الدواليب اللي تحت، لمدة ربع ساعة الفيديو جايب كسها كانه ملط، يا لهوي يا مي على شعر كسك، على فكره انا بعشق شعر كس ماما ومبحبهاش تحلقه، زمان قبل ما بابا يسافر وكانت بتقعدله طول اليوم بلانچيريهات كنت ٢٤ ساعه فاليوم بشوف شعر كسها خارج على الجنبين من كلوتاتها الفتله اللي بتبقى مثلث صغير من قدام.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
ولما كان بينيكها وبعدها بتنام هي وتكون كسلت تلبس الكلوت، احا كنت بصحى من النجمه واستنى بابا ينزل الشغل واقوم متسحب على اوضتهم الاقيها نايمه ولانچريها مرفوع لحد بطنها وفاتحه رجلها، كنت شبه يوميا انزل اشم ريحة كسها واشم شعر كسها، كنت ايامها لسه بخاف نيك وكان اخري ادعك زبري عليها وهي نايمه ولما كنت بلاقيها ملط كده كنت بتجنن واقرب منها وافضل اغتصب زبري بايدي وانا بشم لحمها كله، احا ده انا ياما نزلتهم فغياراتي وانا بشم ريحة فرق طيزها وخرم طيزها.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
بس كنت بجيبهم اكتر على منظرها وهي فاشخه رجليها وشعر كسها منكوش وكبير فالنص بين رجليها، يمكن فعلا شعر كسها كان بيهيجني اكتر من كسها زات نفسه واكتر من خرم طيزها، المهم ارجع للفيديو بعدها الفيديو جابني كانه فيلم سوفت كور بيني وبين ماما، رياكشنات وشها كلها باينه والصوت واضح نيك، خدت بالي من حاجات فالفيديو مشفتهاش وانا فالمطبخ بنكح زنبورها لاني كنت مش شايف وشها فاوقات كتير، هحكيلكم رياكشناتها اللي باينه فالفيديو، زي مثلا اول ما لزقت فيها وزبري كله بقى بين طيازها قامت عينيها برقت وفتحت شفايفها مش مصدقه.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
ولما وطت تجيب الحله وغرست زبري فلحم كسها وزبري حرفيا بقى جوه شفايف كسها قامت هي صرخت وقالت اااااه وكانت مغمضه ولقيتها عضت شفتها اللي تحت اوي، احا يا روحي للدرجادي زبري فشخك، بقية الفيديو كانت مغمضه ودايخه وسايحه وبتنهج زي ما حكيتلكم الجزء اللي فات، جرييت الفيديو وماما دخلت، مجبهاش وهي بتقلع، وفجاه ظهرت كلها ملط وفتحت الميه ووقفت تحت الدش، انا حرفيا بلمت وقلبي كان هيقف، ايه السكس ده كله يا مي، يخربيت منظرك وانت مبلوله.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
لقيتني بقلع البنطلون بتاعي وبمسك زبري وابتديت احلبه على ماما، احا يا مي لو تعرفي ابنك عشر عليكي قد ايه زمان ونزل لبن زبره عليكي، لو تعرفي ابنك مسك زبره وبقى حرفيا بيغتصبه كام مره بسبب جسمك المولع ده، اول مره اشوفها بتستحمى، اول مره اشوفها ملط كده تحت الميه، لازم اتجوزك يا ماما لازم بجد تبقى مراتي، حرام بقى مبقتش قادر استنى وزبري لحمه هينفجر بسببك، بصيت على زبري لقيته بيرتعش اوي، بزازها اللي بتترجرج تحت الميه على بطنها وشعر كسها اللي الميه مخلياه طويل ومدلدل بين رجليها، ولقيتها لفت وبقى ضهرها للكاميرا.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
احا لقيتها حطه كف ايديها بين فخادها وبتحسس على فخادها بشرمطه وبتلمس كسكوسها بصوابعها وهي سانده راسها عالحيطه على الايد التانيه، كنت بسمع من الهيدفونز فعليت على الاخر، لقيتها فنست وبتقول (ااااااه اااااه ممممم ااااه). كنت مبرق فالموبايل مش مصدق اني شايف القحبه وهي بتغتصب نفسها، قربت الموبايل من وشي اوي، هتصدقوني لو قلتلكم اني كنت هعيط من الشهوه؟ كنت هعيط من وجع زبري، عيني مش مصدقه اللي هي شايفاه.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
ماما مفنسه للكاميرا ووسعت بين رجلها ال ٢ وخرم طيزها الوسخ باين والميه بتنزل من ضهرها على فرق طيزها على خرم طيزها مخلياه بيلمع، لقيت نفسي بعصبيه اوي بقول لنفسي (عارفه يا قحبه يوم ما هتجوزك وده قريب اوي يا ماما، يومها هفتحلك طيزك دي ومش هسيبك غير وانت مغم عليكي من كتر الزنا اللي هزنيه فخرم طيزك، ماما كانت لسه حطه ايد على الحيطه وسانده قورتها عليها والايد التانيه ماما عماله تحسس بيها على زنبورها.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
صوتها ابتدى يعلى بس مش اوي وواضح انها كانت خايفه اسمعها، يا ريتني كنت قلتلك اني هنزل يا ماما علشان تاخدي راحتك وتصرخي وتمتعى ودني بصوت صريخك، ماما ابتدت تدعك كسها بكف ايديها كله وفتحت رجلها اكتر وسامعها مولعه خالص (ااااه يا كسييييي اه يا كسيييي ممممم تعبانه تعباااااانه اااااه ممممممم)، قلت لنفسي علشان كده بقى كانت خارجه بتعيط من الحمام، حبيبتي تلاقيها حست بالذنب علشان ناكت نفسها، ماما لفت بشويش وكس ام ملامح الشهوه على وشها، مش عارف هتفهموا قصدي ولا لا، كانت فاتحه بقها وعماله تعض فشفايفها وضامه حواجبها وعنيها كلهم محن.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
يخربيتك يا ماما هو انت جعانه للسكس اوي كده، سندت ضهرها على الحيطه وبقت بتحسس على بزازها الكبيره وزي الشراميط بتدعك زنبورها ببعبوصها، يا مي ده انت خبره فالسبعه ونص نيك، صوتها علي شويه (اوف اوفففف ممممم ايييي تعبااانه مممم)، كنت عمال ادعك زبري من غير ما احس مبقاش فارق معايا انزل لبن مع اني حالف انه مش هينزل غير فرحمها، بس غصب عني، انا عمري ما شفتها فالوساخه دي، ماما خلاص كانت اتجننت رسمي زي ممثلات السكس، بس ماما مش بتمثل، ماما كانت كانها بتغتصب لحمها اغتصاب جماعي، وشها هيجان ومغمضه.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
بتعض شفايفها، مش بتفعص بزازها دي خلاص بتقطعهم من جسمها، كنت سامعها (اااي يا بزي ايييي بزييي) وهي عماله تشد بزازها لبره وتضمهم على بعض، ايديها التانيه كانت بتمرمط كل مل فكسها حرفيا، فجاه لقيت ماما صرخت بس بصوط واطي (اااهااااه) وابتدت تفشخ كسها اكتر زي المجنونه، كان وشها محمر كان حد ضاربها مليون قلم، فتحت بقها اوي وبرقت، لقيتها نزلت وهي لازقه ضهرها فالحيطه واحده واحده وبقت قاعده على مشط رجليها و وراكها مفتحوين للاخر، لقيتها بصت على ايديها اللي بتنيك كسها بغل. كانت بصه غريبه اوي ازاي رياكشنات وشها اتبدلت كده من المحن الفشيخ للغل ده، وقامت مدخله صوباعين كاملين جوه كسها.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
وهي بتدخلهم كانت نظرتها شريره اوي كانها بتنتقم من كسها وعايزه تقوله انت السبب فالوساخه اللي انا فيها دي. ايديها التانيه كانت قافشه بزها اليمين اويي، فضلت باصه بشر لكسها واول ما صوباعينها نصهم دخلوا قامت مصرخه بصوت ابن متناكه، احا دي المنطقه كلها ممكن تكون سمعت الصرخه دي، وانا غبي غبي غبي كنت بره البيت وسايبها بتتعذب كده، لو كنت فالبيت وشايفك يا حبيبتي مكنتش هعذبك تاني مكنتش ههيجك تاني كنت هكسر الباب وهنط على لحمك علشان اريحك من اللي انا وصلتك ليه ده، ماما بقولكم صرخت وقالت (كوسييييييي) وقامت كاتمه بقها بايديها اللي كانت مفعصه بزها، صرخت غصب عنها.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
رجعت بصت على صوابعها اللي بتضاجع كسها وهي كاتمه بقها اوي بكف ايديها التانيه، بس مبقاش فيه نظرة شر، ماما كانت بتدمع، ايوه لقيتها بتدمع وعماله تحشر صوابعها للاخر، وفجاه صرخت تاني وكتمت بقها تاني، وفجاه فتحت بقها اوييي كان روحها بتطلع وسرعت النيك فكسها وفجاه فتحت فالعياط، كانها طفله بتعيط بجد، وفضلت تصرخ وهي بتعيط (عايزه اتناااااك بقى عايزه اتناك بقى عايزه اااااااه اااااه اييي) قفلت شفايفها فجاه علشان صوت عياطها بقى عالي وكانت بتان اوي (ممممممممممممم) وصوابعها داخلين وطالعين مشرمطين كل لحم كسها.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
قرب خلاص هو كمان هيجيبهم، تحت رجلي على الاخر وابتديت انا كمان اصوت مع ماما وعمال اقول لنفسي (اومال لما زبري يبقى كله فكسك هتعملي ايه يا مي)، ماما فجاه قامت مخرجه صوباعينها وحطت كف ايدها على زنبورها وبقت بتحكه بسرعه رهيبه ومبقتش متحكمه فصوت عياطها (اااااه هيءهيء هيء ممممم اييي وفجاه قفلت وضمت رجليها ال٢ وهي قاعده كده على ايديها ولقيتها مبرقه وبتشهق وبعدها ب خمس ثواني كانها اتكهربت قامت وقعت بطيزها على الارض وفتحت رجلها اوي وقامت منزله شلال ميه من كسها.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
وهي ماسكه بزازها ال اثنين بتفعصهم ومرجعه راسها لورا وبترتعش، وفجاه لقيتها كانها اتكهربت تاني وجسمها اتنفض وقام كسها خرج نافوره ايوه حرفيا نافورة ميه من جوه كسها وهي فاللحظه دي قامت مصرخه (اييي هموووووووووووووت ااااه) وقامت قفلت مية الدش بسرعه ومددت على الارض بتنهج، جسمها عمال يتشنج وبيرتعش وبتنهج ومش قادره خالص. وفضلت كده خمس دقايق تقريبا، وفجاه لقيتها بتناديني من اوضتها، اتخضيت فشخ، كنت كاني معاها فالحمام، ونسيت نفسي، يا احمد تعالي يا احمد بسرعه عايزاك، لبست البنطلون وانا زبري على اخره خلاص، (انت فين بندهلك من بدري) كانت مكشره اوي (معلش انزل هات حاجه ساقعه علشان طنط نهى جايه) ولقيت ماما شافت زبري وعنيها لمعت، كنت عرقان وبنهج ومش على بعضي (حاضر يي ي ماما هنزل علطول) …
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
كانت لسه باصه على زبري اوي اوي، من كتر ما كنت بدعك زبري كان عمال ينزل فمني كتير وماما شافته، سالتني سؤال وقع قلبي (انت كنت بتعمل ايه فالاوضه يا احمد) (كنت بسمع اغاني عالموبايل ومسمعتكيش معلش) لقيتها قالت بطريقه غريبه (ماشي) دخلت اوضتي وسالت نفسي (هي المرادي باصه على زبري اوي كده ليه؟ وسالتني على اللي بعمله فالاوضه ليه؟ وكمان مكشرهه وطريقتها غريبه!! معقول خدت بالها من الموبايل؟ وطنط نهى صاحبتها جايه ليه؟ دي مبتجيش لماما غير لو ماما بتبقى زعلانه من بابا او مدايقه او بتاخد رايها فحاجه)، هي اه صاحبتها الانتيم بس بيتها شاغلها وعيالها ال ٣ وابوهم مش مخلينها عارفه تشوف ماما خالص.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
ومش بتجيلها فعلا غير فالمصايب وبس، زبري مكنش عايز ينام من اللي شافو فالفيديو، لبست اندر ضيق اوي ونزلت اشتري الحاجه وطلعت، كانت طنط نهى جت لماما ولقيتهم قاعدين فالاوضه بتاعة ماما، سلمت على طنط نهى اللي سنها يبان اكتر من ماما بكتير مع انهم نفس السن، وانا خارج من الاوضه ماما قالتلي (اقفل باب الاوضه معاك) (حاضر يا ماما، ماما انا هدخل انام معلش صحيني كمان ساعتين علشان معاد الچيم، على فكره انا طلبت الاكل وعلى وصول معلش كلي مع طنط وانا لما اصحى هاكل)، قفلت الباب وانا مرعوب، معقوله ماما حكت لصاحبتها عن الوساخه اللي بعملها فيها!!
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
عملت نفسي هنام وخبطت باب اوضتي من بره كاني نمت وقفلت الباب عليا وجريت اتصنت عليهم، طنط نهى قالتلها (اهو يا ستي دخل نام يلا كملي المصيبه اللي بتحكيها)، اتخضيت وخفت يا ترى مصيبة ايه، ماما قالتلها (يا نهى زي ما قلتلك مش هقدر اعيد كلامي تاني) (نهى: بصي بقى يا متخلفه انتي، انت مجنونه ولامؤاخذه سفر جوزك خلاكي مش واعيه لتفكيرك، ابنك ايه يا عبيطه اللي هيجان عليكي)، انا برقت، احا يبقى حكتلها، ايوه كان باين عليها لما عيطت وقالتلي انا ام وحشه، حسيت ان الدنيا بتلف بيا، احساسي وكلامي اللي بحكيه ده مخدش فعقلي اكتر من ثانيه، (ماما لنهى : و**** يا نهى انا مكسوفه اني حكيتلك بس اللي بقيت بحس بيه وتعبي…)
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
(نهى مخضوضه: تعبك!!!) ماما تقريبا اتلخبطت وبقى عقلها الباطن اللي بيتكلم، ماما تهتهت (يا بت قصدي تعبه. الواد حاجاته واقفه علطول، علطول يا نهى، ومن بعد ما اتسحبت من لساني وقلتله ميلبسش غيار وانا شايفه حاجاته علطول) نهى قاطعتها (وانت اصلا يا مي تبصي على بتاعه ليه، الواد مغلطش، دي ابنك اطيب من الطيبه يا مي، فكرك يا بت يعني اني معرفش ان ابنك بتاعه كبير ؟ وقامت ضاحكه ههههههه ده انا من وهو فاولى اعدادي كنت بخاف اسلم عليه من شكل بتاعه ههههههه) (ماما وبصوت رقيق كده كانها مبسوطه: مكنتش اخده بالي بقى يا نهى، علطول شايفاه حبيب البابي بتاعي وعمري ما يعني جه فبالي اني ابص على حاجته مكنتش شايفه الشقاوه اللي جواه) (نهى: بلا شقاوه ولا مش شقاوه).
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
متظلميش الواد يا مي انا كان قصدي اقولك انك انت اللي غلطانه انتي علشان بس مش مصدقه ان ابنك كبر وبقى شحط فكنت ناسيه انه خلاص بقى راجل كبير، وعلشان كده افتكرتيها هيجان منه) (ماما: طب يا نهى والهزار والضحك والصحوبيه الزياده والبوس الكتير ده) (نهى: يا شيخه يا ريت حتى عيل من عيالي يبقوا كده، ده ابنك احن منه مشفتش ورقيق وبيتكسف، هي فيه ام لاقيه عيل يبوسها ويقوللها بحبك يا ماما حتى) (يا نهى انا بحسه بيهيج كده)، قلت لنفسي احا يا لبوه يعني قولتلها كل حاجه عن احساسي وخبيتي عنها كل حاجه عن هيجانك.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
اني اللي بجيبهم على نفسي يا وسخه!!) (نهى: بس يا عبيطه ده انت لازم تتصاحبي عليه وتبقى انتيمته كمان، ده نادر دلوقتي لما ابن يبقى جميل كده وميخبيش حاجه عن امه، قربي منه يا مي وصاحبيه ده سندك فالدنيا يا حبيبتي) (ماما وهي بتتكلم بكسوف: طب والزنق والتحسيس وبتاعه اللي بقى تاعبني… مممم تاعب نفسه وواقف كده ده، وسكتت شويه ويعني لما مسك صدري وكسي وانا عريانه) صوتها كان ممحون نييييك ومش عارف ازاي نهى دي مخدتش بالها ان ماما كمان ابتدت تعشقني وهي مش حاسه.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
انا متاكد ان ماما اصلا بتتكلم وهي مش حاسه بنفسها، هي لسه مش فاهمه الاحساس الجديد اللي بافعالي وصلتها ليه، لسه مشاعرها متناقضه وفيه بذرة شهوة ام على ابنها بتبتدي تتكون وتثبت فمخها، ونهي علشان انسانه نضيفه اوى وطيبه جدا مخدتش بالها من الاضطراب اللي ماما فيه، (نهى: يا مي يا هبله ده ده اكبر دليل ان الواد عبيط وطيب وانت اللي بتفتري عليه. هو فيه حد يقدر يعمل كده فامه حتى لو هيجان عليها. ده اخره هيبص عليها وخلاص، مانا الشحطه اللي عندي فالبيت نازلين خبط فيه ليل ونهار وابوهم غشيم.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
عايشه فكوكب قرود ههههههه بس ده عادي يا خبيبتي، ايه يعني لزق فيكي ولا مسكك ده ابنك يا هبله وانت مامته، انت عمرك شوفتيه بص عليكي يا مي؟) ماما قلتلها (لا ابدا يا نهى، ابدا ده لسه انهرده اول ما شافني بالبرا بس قام اتكسف ودور وشه) (نهى: يبقى خلاص يا مجنونه تبطلي الهبل اللي بتقوليه ده، واياكي تتغيري مع الواد واحمدي ربك ان فيه ابن جميل بيحب مامته كده وقريب منها كده، خليكي طبيعيه.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
انت يا حبيبتي مكتئبه من ساعة ما جوزك ابتدى شغله بره وانت مكتئبه، يا بت ده انت ***** كرمك بابن زي ده، اخر مره خرجتيه وفسحتيه امتى؟ اخر مره كلته بره امتى؟ اخر مره صيفته امتى؟ يا بنتى ده انتم اخر مره رحته الشاليه بتاع الساحل كان من اربع سنين تقريبا ده انا فاكره احمد يمومها كنت بشيله على حجري، معلش يا مي انا عارفه ان سفر جوزك وحش بس حاولي تتبسطي شويه علشان خاطري، وقربي من احمد وسيبيه يقرب منك ده انت ملكيش غيره، واياكي اياكي تتغيري معاه وحوار هدومك الاهبل ده تنسيه برضه. ايه جلبية الشتا اللي لابساها دي.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
انت هتخنقي نفسك فبيتك، متخليش افكار وحشه تعشعش فمخك لان الافكار ده هتجيب افكار تانيه وتالته، البسي عادي يا حبيبتي بس اكيد يعني مش هتلبسيله كلوت بس، افهميني قصدي خليكي العادي اللي انتي عليه).. تقريبا خلصوا كلامهم، جريت دخلت اوضتي وقفلت الباب بشويش فشخ، كنت بضحك نيك جوه نفسي (انقذتيني يا نهى. وخدمتيني، وسهلتي عليا مشوار طويل.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
لو ماما عملت بكلامك فانا كده خلاص قربت اوي لقلب وعقل وكس ماما) ورجعت شغلت اللاب وعملت ايديت على فيديوهات ماما الجديده، مقدرتش اشيل الصوت، كان لازم اخليه صوتها فالحمام علشان يمتع كل هيجان، احا فيديو الحمام ده هيخلي مفيش نفر فالكون مش هينزل لبنه على لحمك يا مي، وحتى الوش مخبيتهوش اوي، كنت عامل لغوشه خفيفه، لا منك شايف تفاصيل الوش ولا منك مش شايفه، علشان كل رياكشنتها تبانلك مع صوتها.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
وقمت رافع الفيديوهات، مكنتش بهتم افتح ال ال عشتراف رساله خاصه على موقع السكس لهيجانين عايزين يتمتعوا اكتر بلحم امي، كنت بهتم بس اشوف كام عشترلاف زبر جديد عشر عليها، وبعد ما رفعت الفيديوهات قلت انام شويه، وبصيت للمرهم االي اشتريته لماما وقلت لنفسي، هخلينا نرتاح علشان نمخمخلها بالليل).
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
(الشهوة ليست احداث سريعه متواليه فقط، الشهوه الحقيقية حقيقتها تظهر فالتفاصيل، شهوة ذكر لفتاة ليل او زوجه او صديقه تستطيع اختزالها في احداث سريعه وتفاصيل منعدمه حتى، لكن شهوة ام و ابن لبعضهم البعض لابد لها من الانصات لكل حرف يخرج من لسانهم ومن عقولهم، شهوة محرمه بكل تلك القوه تستحق ان تنتبه لتفاصيلها كثيرا حتى تستوعب النهايه الغير مألوفه لاي عقل)(على فكره بتكلم بجد كل تفصيله مكتوبه مقصوده وبتفسر وبتبرر وبتشرح كل التناقضات اللي عند الابطال).
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
كنت اسعد كائن حي، اكتر من حاجه خلوني اطمن اني ماشي صح واني قربت خطوه كمان لقلب وكس ماما، معنى ان ماما قالت حاجات تكسف زي دي لنهى ان الموضوع بقى مريب بالنسبالها ودي كانت نقطه مهمه انه يتولد جواها شعور ان فيه حاجه غريبه وجديده بتحصل، وطبعا طنط نهى شالت اي شك عند ماما فاني قاصد اوسخ معاها بالعكس ده انا بشوية تظبيط مع كلامها افتح سكك جديده تقربني من قلب ماما اكتر.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
اللي خلاني اسعد هو محن ماما فكلامها، كنت مركز اوي وفعلا ماما كانت بتتكلم وهي مش واعيه، مش عارف اوصف احساسها لانه صعب، هي لحم كسها وعقلها الباطن الجعانين للجنس اتجننوا خلاص من اللي بعملوا فيها لكن عقل ماما الواعي وقلبها لسه شايفني احمودي ابنها الصغير، واللي ناوي اعمله فماما اني اخلي عقلها وقلبها يعشقو كل تفصيله فيا بس مش عشق ام لابنها لا ده هيبقى عشق لبوه لدكرها اللي معذب كسها وعقلها وكيانها كله.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
بصيت بصه على الفيديوهات اللي نشرتها لماما، لقيت اقبال تاريخي على لحم ماما، ايه كل الاعجابات دي!!! اشعار عدد الرسايل اللي جيالي زاد بتاع ١٠٠ رساله، الاعجابات بالميات، فيديو العاده السريه ونيكتها لنفسها وصل ل ١٠٠٠ مشاهده ف ساعتين، بقى ليكي فولورز ومتابعين يا ميوشتي ازبارهم بتعشر كل تفصيله فيكي، فجاه قلت لنفسي (هو ازاي انا وسخ كده!! هو انا ليه شيطان كده!! هي عملتلي ايه علشان اخلي لحمها مترمط كده بين ازبار الالوفات)، بصراحه ضميري انبني اوي، بس زبري متجنن وهيجان اوي.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
انا عارف نفسي انا فيا سنة دياثه شويه، اه بهيج لما الرجاله بتهيج عليها فالشارع بس متوصلش بيا انشر لحمها كده لكل راجل فالدنيا، بصيت على منظرها وهي بتعيط من قسوة شهوتها وعنفها وبتدخل صوابعها فكسها وقلت لنفسي هي مش ذنبها انها تعبانه كده بابا سبب وانا سبب وجسمها المولع غصب عنها سبب)، لقيت نفسي بعمل باسوورد للفيديوهات علشان محدش يشوفها، معرفش ليه مقدرتش امسحهم وامسح الحساب كله (كنت لسه معرفش اني وصلت لدرجة عباده فجسم ماما ممكن توصلني اني اشوفها بعينيا لايف بتغتصب وبتتقطع جماعي).
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
فجر جسم ماما اللي انا عارف انكم بتشوفوني ببالغ فوصف وساخته بس هو اسخن وافجر من وصفي بكتير كمان، فجر جسمها ده خلق جوايا بذرة ديوث وعرص وخول بيعشق لحم جسم امه وبيعبده وبيشوفه ان مش زبر ولا زبرين بس يقدروا يمتعوه، ايوه يا مي انتي ولا الف زبر حصان يقدر يدي لحمك حقه من المتعه، ضميري ارتاح شويه لما قفلت الفيديوهات، خدت المرهم ودخلت اوضتها كانت نايمه، طبعا ليكي حق تنامي يا حبيبتي بعد اللي عملتيه فنفسك فالحمام، ده انتي نكتي نفسك كانك عايزه تنتحري من قوة وجع كسك. ندهت عليها.
حصري لمنتدي نسوانجي دوت كوم
كانت لسه لابسه العبايه الحشمه اللي كانت لبستها بعد الحمام، صحيت وفتحت عنيها (ايه يا حبيبي هي الساعه كام) (معلش يا حبيبتي انا خفت تكوني تعبانه لسه وضهرك واجعك فجيت اطمن عليكي، بصي جبتلك احسن مرهم فموضوع وجع الضهر ده) (***** يخليك ليا يا احمد وميحرمنيش منك. متشكره يا حبيبي انك تعبت نفسك بس خلاص….
اكمل ولا لا ملحوظة القصة دي مش بتاعتي القصة لكاتب في منتدي نسوانجي القديم وجابلي القصة عشان اعرضها هنا حبين اكمل ولا الأحداث مملة
 




