Uncategorized

رواية غرام القاضي الفصل التاسع عشر 19 بقلم بيري الصياد – تحميل الرواية pdf


رواية غرام القاضي الفصل التاسع عشر 19 بقلم بيري الصياد 

البارت التاسع عشر من غرام القاضى ☺️

وهي تره عاصم يقف امامها لتضع يدها علي قلبها وتقول بخضه شديده.عاصم انت بتعمل ايه هنا

ينظر عاصم الي الباب بجانبه ويقول وهو ينظر اليها.اخوكي مش كاتب علي الباب ممنوع دخول عاصم علي فكرة

حبيبه بغيظ شديد.مش كاتب يا خفيف بس انت خضتني

عاصم بسخريه.معلش ياختي ما انتي شوفتي عفريت ونجمك خفيف برضو ابقي خلي امك تعملك طاسه الخضه

تتغظ حبيبه منه اكتر وتقول.لا دمك بقي شربات زياده عن اللزوم ياخويا ايه اللي جابك في حد يجي لحد كده

عاصم بسخريه اشد.معلش ابقي اخد معاد منك انتي واخوكي قبل ما اجي

تنفخ حبيبه بنفاذ صبر وتقول.انت جاي ليه هنا يا عاصم وبعدين انت عارف ان مفيش رجاله في البيت جاي ليه

يبتسم عاصم بخبث ويقول.جاي اشوف امك اوعي من طريقي خليني اطمن عليها

تستغربه حبيبه بشدة وتنظر اليه بشك وتقول.وتشوف امي ليه ليك عندها ايه انت

عاصم بغضب شديد.وانتي مالك واحد وجاي يشوف امك ضرورة تدخلي في اللي ملكيش في وتعملي التحقيق ده

تضع حبيبه يدها علي خصرها وتقول بردح شديد.ولما الواحد ده يكون بقاله اكتر من خمس سنين مدخلش بيتنا يبقي نشك في جيتوا بعد السنين دي يا عاصم وحقي اسالك ايه اللي جابك بعد كل ده اكيد مش حب في امي يعني انت مبتحبش حد لله وللوطن كده

ينظر اليها عاصم بنظرة فهمتها حبيبه جيد لتنظر بعيد عنه سريعآ وتبتعد عن طريقه وتقول.امي في اوضتها روح شوفها وانا طالعه عند عمي صابر

يدخل عاصم المنزل ويقول وهو ينظر اليها.مش هتعمليلي شاي ولا ايه

تخرج حبيبه من المنزل وتقول وهي تصعد الي الاعلي.عندك المطبخ روح اعمل لنفسك انا مش خادمة عند حد

ينظر خلفها عاصم ويغلق الباب وينظر الي المنزل ويبتسم علي هذه الذكريات الذي أتات اليه منذو ان دخل هذة الشقه لاكن تختفي ابتسامته منذو ان تذكر عدة أشياء ويذهب الي غرفة جبل الذي توجد في الشقة ويدخل بها وينظر الي الغرفة بأكملها ويذهب الي الخزانه ويضع شئ بها ويذهب الي الخارج وينظر الي غرفه صفاء ويذهب اليها ويدق عليها ويسمعها تقول.ادخل

يدخل عاصم الغرفة وتنظر اليه صفاء وتتعدل علي الفور منذو ان رأته وتنظر اليه ودموعها تملع في عينيها وتفتح يدها اليه ليذهب عاصم ويضمها بقوه كبيرة فهو كان يعشق هذه السيدة بشدة فهي قامت بتربيته مع والدته منذو الصغر وتضمه صفاء بجميع قوتها وتقول.وحشتني اوي يا عاصم مش مصدقه انك وأخيراً جيت يا ضنايا معقول هانت عليك صفاء تبعد عنها ده كله

يغلق عاصم عينيه بقوه ويقول.غصب عني ياما اللي حصل مكنش سهل عليا

تنزل دموع صفاء وتبتعد عنه وتقول.ومكنش سهل علي حد يا عاصم انت بس اللي لازم تفهم وتشوف كويس يا ابني

ينهض عاصم بعنف ويقول بغضب شديد.اشوف ايه يا صفاء ما كل حاجه واضحه وضوح الشمس اللي مبيشوفش من الغربال يبقي اعمي ياما وانا مش اعمي وشوفت كل حاجه

تنهض صفاء وتقف أمامه وتقول.لا يا عاصم انت اللي فاهم غلط يا ابني اوعا تصدق ان جبل ممكن يعمل كده جبل اخوك وصاحب عمرك وهو مستحيل يعمل ده كله

عاصم بصراخ غاضب بشدة.لا عمل يا صفاء عمل وانا شوفته بعيني بطلوا بقي تعملوا نفسكم مش شايفين حاجه ومفكرين ان جبل بتاعكم ملاك ابنك مش ملاك يا صفاء جبل شيطان في الأرض وهو يعمل كل حاجه افهمي انتي ده وبلاش تدفعي لابنك

تبكي صفاء بقوه وتقول.والله ما بدافع لابني انتوا كلكم ولادي وانت عارف ده يا عاصم ولو كنت انت مكان جبل كنت هقول نفس الكلام فوق لنفسك وللي حياتك يا ابني بلاش تضيع الباقي

يمسكها عاصم من ذراعها بقوه كبيرة ويقول بغضب شديد.مفيش باقي اصلآ يا صفاء ابنك قضي علي كل حاجه وطعني من غير ما يفكر ابنك خاين يا صفاء هو خان صاحب عمره وخان العيش والملح اللي اطفح في البيت ده اوعي تصدقي ان جبل برئ علشان لو صدقتي قسما بربي انتي اللي هتندمي جبل لا كان ولا هيكون وافي لحد هو مش بيفكر غير في اللي هو عايزو وخلاص اوعي تدي لابنك الامان علشان هو هيخليكي تندمي طول عمرك علي ده

نهي حديثه ويتركها ويذهب الي الخارج وهو لا يره أمامه من الغضب الشديد تنظر خلفه صفاء وتبكي بقوه كبيرة وهي لا تعرف ماذا تفعل لكي يتقبل عاصم أن جبل ليست كما يفكر به تجلس صفاء علي السرير وهي تبكي بقوه كبيرة فهي تثق بجبل لحد الموت ولا تصدق كلمه واحده من الذي يقولها عاصم الآن فهل حديث عاصم صحيح وبأن جبل ليست الشخصية الذي تظهر للجميع وبأنه يخفي شخصية اخري خلف هذه الشخصية ام عاصم يفهم بطريقه غير صحيح وجبل لا يكذب بشئ فما هي توقعتكم في هذه الأحداث

كان يجلس على (القهوه) وهو يشرف من الشيشه وينظر أمامه ويتذكر وجه هذه الفتاة الذي لم يفارق عقله وقلبه وهو يتذكر جميع هذه اللحظات القليلة بشدة والذي يبقي معها بها وهو يشعر بأنه يريد ان يذهب وياخذها لعيش معها طوال حياته فهو يريد أن يشبع حاله منها ويريد ان يشعر بها وهي بين يده يريد ان يشعر بجميع المشاعر والكثير من التخيلات تأتي في عقله تجعله يجن عليها ويصر أكثر أن يأخذها في نهاية هذا الشهر كما يخطط وسوف يمتلكها ويتملك كل إنش يوجد بها يفيق هذا القاضي من شروده علي صوت هذا الحقير بنسبه اليه فهو قطع افكاره في غرامه وهو يقول.بقولك يا ابو جبل ما تجوزني وتسيبني اعيش اليومين اللي فاضلين ليا في الدنيا دول

ينظر اليه جبل ويقول بغضب.جواز ايه يا $$$$ اكبر واعقل الاول وبعدها ابقي افكر اذا تتجوز ولا لا

يجلس بدر بجانبه ويقول.يا عم ارحمني انا والله كبرت جوازني بقي ينوبك ثواب فيا يا عم

ينفخ جبل الدخان في الاعلي ويقول بوقحة وهو ينظر اليه.كبرت ايه يا حيلت امك ده انت لسه عيل صغير بشخه كمان

بدر بنفس هذه الوقحه.جربني يا عم ولو مكنش العيل الصغير ده جايبلك عيال تقولك يا عمو في ظرف عشر شهور يبقي القاضي خلف رجاله لموخذة نص كم ومش نافعه

يضربه جبل خلف رأسه ويقول.اتلم يا $$$ وروح شوف شغلك يلا

بدر بغيظ شديد.يا شيخ يحرق الشغل علي اللي عايز يشتغل جبل تقدر تقولي انا بشتغل ليه وايه فايدة الشغل ده طول ما انا اعزب كده

يأخذ جبل نفس كبير من الشيشه ويقول.علشان تنشف بدل ما انتي طري وعيل سيس كده يا روح امك وبعدين انت تحمد ربك اني قابل باشكالك في الموقف أصلا انا لما كنت قدك كنت معلم علي جيل بحاله مش مفيش في دماغي غير الجواز

ينهض بدر ويقول بصوت عالي.لما انت كنت قدي مكنتش عاتق بت يا عم جبل وكنت مع البيضه والسوده ومكنتش راحم بت في حارة ال$$$$$$ كلها لاكن انا مبكلمش بت واحده يا كافر ده ظلم يا جبل اللي زيي بيكلم وبيخرج ويعمل حاجة كده ولا كده ما ترحمني يا عم شويه لله

ينظر جبل الي جميع من وقف لكي يستمعون لصوت بدر لينظر اليه جبل ويقول.انت عارف لو ماختفتش من وشي دلوقتي يا بدر عليا الحلال من ديني لا اخلي اللي ما يشتري يتفرج عليك انهارده

يفهم بدر نبرة شقيقه ليبلع ريقه بصعوبه ويقول.طب هروح انا اشوف حالي يا عم جبل تامر بحاجه يا باشا

لا يرد عليه جبل بل يأخذ نفس من الشيشه ليفهم بدر بأن صبره عليه نفذ الآن ليذهب وهو يقول.ربنا علي الظالم والمفتري يا رب يهد اللي مبيرحمش ولا حساس بحد كده

ينظر خلفه جبل وينفخ الدخان بقوه كبيرة ويره هاتفه يدق لينظر الي الرقم ويمسك الهاتف ويرد علي هذا الرقم وهو يقول.حمايا الغالي اللي مش سايب الوليه بتاعته من يوم ما رجعته وكأنه ما صدق

صابر بغضب.اتلم يا $$$$ وبطل قلة ادب

يرفع جبل حاجبه ويقول.كده قلة ادب واللي انت بتعمله ده احترام مش كده

ينفخ صابر بقوه ويقول.انت عارف ياللي مشفتش تربيه لو مبطلتش اللي بتعمله ده هعمل فيك ايه وبعدين كنت بتعمل ايه عندي بالليل يالا

يبتسم جبل ويقول.انا مكنتش عندك يا صابر انا كنت مع مراتي بس

صابر بغيظ شديد.مراتك في بيتي يبقي ملكش عندي بنات يعني مش مسموح تيجي وتشوفها من غير اذني

جبل بغضب شديد.وده في شرع مين يا صابر في ايه يا راجل هي مراتك معكننه عليك قولت تيجي تطلعهم علي جبل ولا ايه وبعدين مراتي غصب عن الكل واقدر دلوقتي اجي اخدها من بيتك ومحدش هيقدر يرفع عينه فيا ولا ينطق بكلمه واحده

صابر بغضب.لا يا جبل مش هتقدر تعملها وبعدين هي متعرفش انها مراتك اصلا يعني تحط عقلك في رأسك في تصرفاتك معاها واوعا تنسي حوار جوازك من بت خالك

ينفخ جبل بغضب شديد ويقول.يا شيخ يحرق خالي علي بت خالي هو في ايه يا عيله ناقصه كل لما اكلم حد فيكم يقولي حوار بت خالك ما اتنيلت علي عين اللي جابوني وقولتلك ملكوش دعوه بالموضوع ده وانا هتجوز بنتك اخر الشهر عايزين ايه تاني يا عيله ناقصه ت

قطع حديثه صابر الذي قال بغضب شديد.ناقصه ايه يالا

جبل بوقحة شديده.ناقصه حفيد يا صابر سلمني بنتك انهارده واسلمك انا حفيد بعد سبع شهور بظبط ايه رأيك حلو العرض ده مش كده

صابر بغضب.انت بتقول ايه يا ياللي متربتش وبعدين هما مش كانوا تسع شهور ولا انا متهالي

يأخذ جبل نفس من الشيشه ويقول.لا ما انا هولدها بدري علشان نحلق نجيب غيره انا معنديش وقت فاضي اضيعه علشان اود يكبر خلي يكبر في الدنيا احسن ما يكبر في بطن أمه ويقرفني

غصب عنه يبتسم صابر علي حديث هذا الوقح ويقول.نفسي في يوم من الايام احس انك متربي يا جبل ممكن تنفذلي الامنيه دي قبل ما اموت

يبتسم جبل ويقول.اديني بنتك وسابها معايا من هنا للفرح وبعدها نكون مع بعض عادي واوعدك اني هحاول اكون متربي معاك دقيقتين

صابر بغضب.مش ملاحظ انك بتكلم عمك يا كلب وبعدين انت ليه بقيت بتربط كل حاجه بغرام ما تسيبك منها وتكلمني انا

جبل بغضب واستغرب متصنعين.وهو في ايه بيني وبينك غير بنتك علشان اكلمك عنها يا صابر ميكونش ليك عندي ورث وعايز تقسمه علشان بتكلمني

صابر بغيظ شديد.انا غلطان اني بكلمك من الاول سلام يا جبل

نهي حديثه ويغلق الهاتف ليبتسم جبل ويأخذ نفس من الشيشه ويقول في داخله.ولسه يا عيله واطيه من هنا لحد ما اخد البت هفضل احرق دمكم كده وبعدها انا عارف كويس هعمل معاكم ايه

نهي حديثه وينظر الي موسي الذي أتاه وجلس بجانبه لينظر اليه ويقول بصوت عالي.سوسته غير الحجر

ويقول الي موسي.في ايه يالا

ينظر اليه موسي ويقول.انت ليه مش قايل لغر

قطع حديثه جبل الذي أشار إليه ان يصمت ولا يتحدث وهو ينظر الي سوسته الذي يضع فحم جديد علي الشيشه لينظر اليه موسي ويفهم بأنه لا يريد ان يذكر اسم زوجته امام احد ليبتسم ويذهب سوسته ويأخذ جبل نفس ويقول.كمل يا $$$

ينفخ موسي بقوه ويقول.اللهم طويلك يا روح

ينظر اليه جبل ويقول.هتخلص ولا تمشي تشوف اللي وارك احسن

موسي وهو ينظر اليها.ليه عامل موضوع جوازك من غرام سر يا جبل انت تقدر تروح تقولها بدل ما هي بتعذب نفسها كل لما تجيب سيرة بت خالك

ينفخ جبل الدخان بقوه الي الاعلي ويقول.لو روحت قولت لاختك ابوكي مجوزك ليا من غير ما انتي تعرفي تقدر تقولي ايه هي رد فعلها علي الكلام ده

يستغرب موسي سأله ويقول.اكيد مش هتطيقك وهتطلعهم عليك متنساش ان انت وابوها ضحكتوا عليها بس بتسال ليه

ينظر جبل اليه ويقول.وعلشان كده مش عايزها تعرف بالموضوع جوزاها مني دلوقتي عل

قطع حديثه موسي الذي قال بغضب شديد.يعني انت هتعيشها طول عمرها كده يا جبل ما هيجي يوم وهتعرف كل ده اكيد

جبل بصوت عالي.ما تفهم يا حمار وشغل عقلك ده شويه

ويغير نبرته ويستكمل ويقول.لما اختك تحبني وتعرف موضوع زي جوازها مني ده كبرها يومين وبعدها هتهده وهتنساه كل ده لاكن لو روحت قولتلها ده قبل ما تحبني وقتها هتركب دماغها وهيطلع العرق الوسخ اللي فيها وهتتصرف بصفتها حفيدة عثمان ووقتها مش هكون ضامن رد فعلي علي اللي هتعملوا ايه ومهمه كان ايه اللي هعملوا معاها هيزعلها وانا مش عايز نوصل لنقطه دي

موسي بترقب.طب وافرضي هي كرهتك بسبب طريقتك دي

ينظر اليه جبل ويأخذ نفس كبير بشدة من الشيشه وينفخ الدخان في الاعلي ويقول.لما القلب يدق لحد عمره ما هيخون وهيكره يا موسي

يبتسم موسي ويقول.غرام بتحبك يا جبل

يبتسم جبل وهو ينظر أمامه وينظر إلى موسي ويقول.اولآ اسمها ميتزكش علي لسانك هنا يا $$$ ثانيا انا وانت عارفين حاجه زي دي لاكن اختك لا يا موسي وانا عايزها تستوي علي الجانبين علشان اعمل فيها اللي انا عايزو بعد كده

يفهم موسي وقحة هذا القاضي بشدة ليقول بغضب.انت يالا متقدرش تفكر زي باقي الناس لازم تفكيرك يكون سافل كده

ينفخ جبل الدخان ويقول.امشي يا موسي وخلص اللي وارك

يخرج موسي نقود من الجاكيت الذي يرتدي ويضعهم امام جبل ويقول.طيب ياخويا دي الدفعه التانيه من الشغله القديمه وكده ناقصلك دفعه كمان وتخلص واه هما ناقصين خمس تلاف جنيه انا خدتهم

وينهض ويذهب قبل ان يتحدث جبل الذي نظر خلفه وينظر الي النقود وياخذ نفس كبير بشدة من الشيشه وينفخ الدخان ويقول في داخله.اممم بتلعب من واريا يا ابن الحج بس بتلعب علي انهي ناحيه بظبط

نهي حديثه وهو يفكر بالذي يفعله موسي ومع من ويأتي شئ في عقله لينظر امامه بجمود شديد وهو يفكر بهذا الشئ ويقول.لو طلع اللي في دماغي صح اترحم علي نفسك يا موسي علشان مش هقبلها دي يا ابن الحج (توقعتكم بسرعه يا وليه منك ليها)

كان يتسطح علي السرير وهو ينظر أمامه ويفكر بهذه الفتاه الذي يريد ان يمتلكها ويتملك كل ما بها ينظر الي صورتها الذي علي الحائط أمامه ويقول بهوس وغضب شديد.هترجعلي يا غرام غصب عنك هترجعي وهتكوني بتاعتي انا ومش هسمح ان الحيوان اللي اسمه جبل ياخدك مني فاهمممممه يااااااا غرااااااااام انتي هتكونننننني بتاعتتتتي انا

نهي حديثه بصراخ غاضب بشدة وهو يريد هذه الفتاه يدخل علي صوته عثمان وينظر اليه ويقول.اهده يا اوس شويه انت لسه تعبان ومينفعش اللي بتعمله ده

اوس بغضب شديد.وتعبان بسبب مين يا جدي ما بسبب الكلب جبل انا عايز حقي منه يا جدي والا قسمآ بالله لا اروح اقتله دلوقتي

يجلس عثمان بجانبه ويقول.اهده يا اوس وكده كده احنا هنخلص من جبل ده انهارده بس اصبر واوعدك اني هاخد حقك منه

اوس بجنون شديد.وغرام يا جدو انا عايز غرام ومش عايز غيرها خليها ترجع علشان اتجوزها يا جدي علشان خاطري خليها تيجي انا مش هقدر اعيش من غيرها

يضع عثمان يده علي كتف اوس ويقول.هتاخدها يا اوس وانا وعدتك ان غرام مش هتكون غير ليك وحتي لو هخطفها من صابر هعمل ده

اوس بغضب شديد.احنا اهم حاجه نعملها نخلص من جبل يا جدو هو اللي لازم نقتله غرام لما تلاقي محدش معاها هترجع علشان اتجوزها انا

يبتسم عثمان بشر وخبث شديد ويقول.وانهارده هنخلص من جبل يا اوس اطمن وسيب كل حاجه علي جدك متقلقش انت

يبتسم اوس وهو يفكر بأنه سوف يتخلص اليوم من هذا القاضي بالفعل لاكن يشعر بالخوف اذا ما حدث كما يخططون لينظر الي عثمان ويقول.اشوف بعيني يا جدي انا عايز اشوف منخير اللي اسمه جبل مكسوره قدمي عايز ازله واخلي عبره للي يفكر يقرب من اوس الدمنهوري

ينهض عثمان ويقول.هوريك يا اوس

ويخرج هاتفه ويدق الي شخص ويرفع الهاتف علي أذنه ويسمع الرد ليقول بشر وهو ينظر امامه.عثمان الدمنهوري معاك يا حضرة الظابط

كانت تجلس مع حبيبه وتنفخ بقوه وملل شديد وتقول.انا زهقت تعالي نعمل حاجه جديده

حبيبه باستغرب.هنعمل ايه

تنظر اليها غرام وتنهض وتقول.انا من يوم ما جيت هنا مخرجتش ولا مره حتي عايزه اخرج تعالي نروح ايي حته

تنهض حبيبه وتنظر اليها وتقول.هنروح فين دلوقتي يا غرام الوقت أتأخر ومش هينفع نطلع اهدي ونبقي ناخد اذن عمي صابر وجبل ونبقي نطلع بكره

غرام بغيظ شديد.الوقت أتأخر ايه دي لسه الساعه مجتش سابعه تعالي نخرج ونرجع تاني

تضع حبيبه يدها علي كتف غرام وتقول.بت انتي ناويه تقتلنا صح لو ناويه تموتي فروحي انتي قولي الكلام ده لجبل لاكن انا لسه شباب وعايزه اعيش حياتي

تنفخ غرام بقوه كبيرة وتقول.يادي جبل اللي طلعلي في البخت ده انا زهقانه وهيحصلي حاجه لو مغيرتش المود ده

تنظر اليها حبيبه وتفكر قليلاً وتقول.لقيتها

تنظر اليها غرام بنتباه وتقول.ايه هي

حبيبه.تعالي هننزل نجيب مفتاح السطح من صفاء ونطلع نوضب الدنيا فوق وهقعدك قاعدة ملوكي ومشفتهاش طول عمرك

تمسكها غرام وتقول وهي تسحبها.طب تعالي بسرعه علشان انا تعبت هنا وزهقانه اوي

تضحك حبيبه عليها وينزلون الي الأسفل وكانت غرام ان تتحدث لاكن تره هذا القاضي يفتح باب شقته وكان ان يدخل لاكن يرها ليبتسم بخبث وينظر الي حبيبه الذي فهمت ماذا يريد شقيقها علي الفور لتبتسم وتركض الي الأسفل سريعآ تنظر خلفها غرام بغضب من فعلتها ومن شقيقها أيضا وكانت ان تنزل الي الأسفل لاكن يقف جبل أمامها وهو يقول.علي فين يا فله ما ترمي كلمه حتي يا بت متبقيش بخيله كده

تنظر اليه غرام وتقول بغضب.ملكش دعوه بيا لو سمحت وابعد عني

وكانت ان تذهب لاكن يسحبها جبل اليه بقوه كبيرة لتخبط بصدره بقوه ويقربها منه أكثر ويقول.حاضر علشان تعرفي اني محترم وبسمع الكلام اهو

تنظر اليه غرام وتقول.اه محترم اوي يا حبيبي

يتصدم جبل من كلمتها ويقترب منها ويقول بجانب اذنها.عديها تاني

غرام باستغرب فهي لا تنتبه لكلمتها.ايه دي

يغلق جبل عينيه باستمتاع شديد ويقول بهمس مثير.حبيبي تتدوب الحجر يا بت المرا

تغلق غرام عينيها وتقول.ابعد يا جبل

يقربها جبل منه أكثر ليبقي لا يفصل بينهما إنش واحد ويقول.اكتر من كده ابوكي هينزل يلفنا في ملايه يا بت صابر

تتفزع غرام من ان ذكر اسم والدها وتبتعد عنه بسرعه وتحاول ان تجعله يتركها لاكن يشدد جبل علي خصرها أكثر ويقول.بس يا بت في ايه

تنظر غرام الي الاعلي وتقول بخوف وتوتر.جبل اوعا لا بابا ولا حد يجي ويشوفك كده عيب اوعا

ينظر اليها جبل ويدفشها الي داخل شقته ويغلق الباب ويدفشها علي الحائط ويقول وهو يحصرها عليه.كده محدش هيشوف ايه رايك

تنظر اليه غرام بغضب وتقول.مش حلو خلاص بدل ما كنا بره بقينا جوه اوعا وسيبني اطلع يا جبل

وكانت ان تذهب من أسفل يده لاكن يسحبها جبل بقوه كبيرة من خصرها وينظر الي ملابسها وهي ترتدي

ويقول.اممم ما تبطلي تلبسي بناطيل يا فله شكلهم زباله اوي عليكي

غرام بغضب.عجبني روح قول لحبيبتك تلبس ايه ومتلبسش ايه انا لا

يقترب جبل منها بشدة ويقول بجانب اذنها.ما انا بقول لحبيبتي اهو وهي دماغها فردة جزامه ومش بتفهم

غرام بتوهان شديد.اايه

يكتم جبل جملته الوقحه الذي يريد أن يرد عليها بها داخل أنفاسه ويقول.انتي عايزه مني ايه يا بت صابر

تفيق غرام من توهانها وتتذكر هذه الحقيره الذي بتأكد ذهب إليها هذا القاضي كما تعتقد لتبتعد عنه قليلاً وتقول.مش عايزه منك حاجه مش انت قولت انك هتروح لزفته بتاعتك ايه اللي جابك هنا

(الناس كلها بتلقطها وهي طايره غرام لما جبل عايز يفهمها حاجه 😂ده احنا هنشوف ايام عنب)ينظر اليها جبل ويقول.بت هي امك كانت بترضعك ايه

غرام بغيظ شديد.اكيد لبن هي محتاجه سؤال دي

يضربها جبل بخفه علي رأسها ويقول.لا محتاجه عقل غير الجزامه اللي جوه مخك ده

تنظر اليه غرام وتأتي اليها فكرة لتقول برقة شديده.جبل ممكن اطلب منك طلب

يرفع جبل حاجبه ويفهمها علي الفور ليقربها منه بشدة ويقول.انت تأمر يا جميل

غرام وهي لم تلاحظ قربها الشديد منه ولم تفكر بشئ.عايزه اخرج من البيت ده انا من يوم ما جيت عايزه اطلع وكل لما اكلم حد يقولي جبل ممكن تخليني اخرج

يبتسم جبل ويقول باستغلال شديد.هتدفعي ايه

غرام بغيظ شديد.انت عايز فلوس علشان تسمع الكلام

يقترب جبل منها ويقول بجانب اذنها.تؤ عايز التمن علشان افكر في الكلام ويعدي علي دماغي كده لاكن التنفيذ ده كبير ومحتاج حاجه اكبر

غرام بعدم فهم.يعني ايه

ينزل جبل يده علي جسدها بوقحة شديده ويقول.يعني كل لما تدفعي اكتر تاخدي شغل نضيف ها هتدفعي ايه بظبط دلوقتي

كانت غرام ان تصرخ بعد ان فهمت حديثه الوقح لاكن يضع يده على فمها بسرعه ويقول.بس يا بت المرا في ايه انا اغتصبتك ولا ايه

تحاول غرام ان تتحدث لاكن يقول جبل وهو مازال يضع يده على فمها.اكتمي يا بت صوتك بيعصبني احسنلك تفضلي ساكته

تضع غرام يدها علي يده لكي يتركها تتحدث وينظر إليها جبل ويقول بخبث.هشيل ايدي ولو اتكلمتي هعقبك

وينزع يده وتقول غرام بغضب شديد.انت ازاي ت

قطع حديثه جبل الذي هبط علي شفتيها ويبتلع باقي حديثها في فمه وهو يمسك شفتيها بين اسنانه بقوه ويمصهم بقوه كبيرة وتغلق غرام عينيها بقوه وتضع يدها على صدره لكي تحاول تبعده عنها لاكن يمسك جبل يدها ويرفعهم علي رقبته ويجعلها تلفهم حول رأسه ويحملها من خصرها ويلف قدمها علي خصره ويذهب بها الي الغرفة وهو مازال يقبلها ولم يرحم شفتيها وهو يقبلها وكأنها القبله الأخيره اليه في هذه الدنيا يهبط بها علي السرير وهو علي نفس الوضع ويمسك سحاب ملابسها وينزله الي الأسفل ويدخل يده بوقحة شديده أسفل ملابسها ويعصر جسدها بوقحة وقوة شديده بين يده ويشعر بنعومتها وطرويتها بين يده ليجن جنونه عليها أكثر ويعصر جسدها بقوه كبيرة تجعل غرام تتآوه بوجع شديد وتحاول ان تبعده عنها لاكن لا يتحرك هذا القاضي إنش واحد ويترك شفتيها بعد ان شعر بأنها فقدت الهواء ولا تستطيع ان تتنفس وينظر الي مقدمة صدرها ويهبط عليها دون تفكير ام يعطيها فرصه ان تتحدث ويقبلها بوقحة شديده وتغلق غرام عينيها بقوه ومشاعر جديده تشعر بها بين يد هذا الجبل الذي نزع عنها البلوزه الذي ترتديهم ويمد يده خلف ظهرها وينزع ملابسها الداخليه وينظر إليها وهي عاريه تماماً في الاعلي وكان ان يهبط ليعود لقبلاته لاكن تنظر غرام اليه وتنتبه الي وضعها معه لتتفزع بشدة وهي لم تنتبه الي الذي فعله وتحاول ان تخفي جسدها عنه وتمسك ملابسها وتضعهم عليها وتقول بصراخ عالي.انت بتعمل ايه يا جبل ابععععععد ومتقربببببش مننننني تااااني اطللللللع برررررررره

كانت تصرخ غرام بغضب شديد منه وكان جبل ان يصفعها بغضب اعمي من صوتها العالي لاكن يتذكر من هذه الفتاه ليضرب المزهريه الذي توجد بجانب السرير بقوه وينظر الي هذه الفتاة وينهض ويذهب الي الخارج وهو يغضب منها بشدة ويذهب الي الدرج ويفتحه وياخذ سيجاره ويشعلها ويأخذ نفس كبير يكاد يختنق به ويكتم الدخان بفمه ويرها تخرج بعد ان ارتدت ملابسها مره اخرى وكانت ان تذهب الي الخارج لاكن يقول جبل.غطي شعر امك احسن ما اندمك عليه طول عمرك

تنظر اليه غرام وكانت ان تصرخ به لاكن ينظر اليها بنظرة جعلتها تصمت ويترك جبل السيجاره علي الطاوله ويذهب ويقف أمامها ويسحب (الطاقيه) الخاصه ببلوزتها ويضعه علي شعرها ويدخله كامل به بعد عدة محاولات فهو كبير بشدة ويصعب عليه ان يتحكم به كصاحبته لاكن علي من هذا القاضي سوف يسيطر علي هذه الفتاة وشعرها بتأكد ينظر اليها جبل ويفتح الباب لتذهب وتنظر اليه غرام وكانت ان تخرج لكن يسمعون الذي يقول.اوبا وقعنا في الكمين

تتفزع غرام بشدة من هذا الصوت وتنظر الي صاحبه تره بدر الذي نظر الي جبل بخبث شديد ويقول.لما كنت قدي مش كده يا راجل طب رسي اخوك علي الحوار وانت عارف سيرك في بير

تخجل غرام بشدة من هذا الموقف الذي لا تحسد عليه الآن وينظر جبل الي بدر ويقول وهو يجز علي اسنانه بقوه كبيرة.اكتم يا $$$$ ولم نفسك شويه

ينظر بدر الي غرام الذي تتمني ان هذه الأرض تنشق الآن وتبلعها ويضع ذراعه على كتفها ويقول.بقي انا راضي ذمتك تلفي الكره الارضيه كلها وتسيبي شباب زي الورد وتمسكي في جبل يا غرام ليه ياختي من قلة الرجاله يعني الرجاله اليومين دول علي قفاه مي اااااااااااه

صرخ بدر بوجع شديد بعد ان هبط جبل عليه بلكمة قويه جعلته يقع أرضآ علي الفور ويقول جبل بصوت هز اركان هذا المنزل.ده انا هشرب من دمك يا ابن ال$$$$$$

وكان ان يهبط لكي يضربه مره اخرى لاكن تمسكه غرام بسرعه وتقول.بس يا جبل سيبه حرام عليك

تصعد علي صوت جبل حبيبه الذي نظرت الي بدر وتفهم بأنه بتأكد غضب جبل بشئ من افعاله وينظر جبل الي غرام الذي تركته وكانت ان تلمس بدر لكي تساعده ينهض لاكن يسحبها جبل بقوه كبيرة ويقول بغضب شديد.ما تتلمي يا بت انتي كمان هي ناقصه هبل علي المسي ولا ايه

ينهض بدر ويقول.تشكر ياخويا يعني حتي البت الغلبانه اللي عايزه تساعد اخوك منعتها تعملها يا ظالم يا مفتري

جبل بصوت عالي.بددددددددر لم دورك معايا علشان مش ناقصك

بدر بغمزه وقحه.هو الورد البلدي يخصك اوي كده يا قاضي

يفهم جبل حديثه علي الفور ليلكمه بقوه كبيرة ويقول.وميخصش غيري يا ابن الوسخه يا$$$$

يقع بدر علي الأرض ويقول بصوت عالي.زغرطي يا بت واخيرا القاضي وقع ومحدش سمي عليه

تطلق حبيبه الزغريط بالفعل وهي تسعد بحديث جبل وبأنه يحب غرام فهي تكره ابنة خالها ولا تريدها لجبل ينظر اليها جبل ويقول.انتي رايحه مع الرايحين علي طول كده

تذهب حبيبه الي أحضانه وتضمه بقوه وتقول.لو حاجه تخصك فانا رايحه في ايي حاجه يا جبل

يبتسم جبل ويضمها بقوه كبيرة ويقبل رأسها ويقول.برغم اني حساس ان في حاجه من وار الحب ده بس هعمل نفسي مصدق

تضحك حبيبه بقوه وتنظر غرام الي جبل بغضب شديد وكانت ان تذهب الي الاعلي لاكن يسمعون صوت صراخ صفاء وهي تقول.جببببببببببببببل

يترك جبل حبيبه بسرعه وينزل علي الدرج بسرعه كبيره ويره موسي يصعد علي الدرج وينظر جبل الي الذي يقفون امام الشقة يرها الشرطه ليقول.في ايه يا حضرة الظابط

يعطي الظابط ورقة لجبل ويقول.عندي امر من النيابه اني افتش الشقة دي

ينظر جبل الي موسي وينزلون غرام وبدر وحبيبه وصابر ولين أيضا علي حديث الظابط ويقول صابر.بس ليه يا حضرة الظابط احنا في السليم ومفيش حاجه تستاهل التفتيش

كان الظابط ان يتحدث لاكن يسمعون الذي يقول.سيب الناس تعمل شغلها يا حج صابر ولا انتوا خايفين من حاجه

ينظر جبل الي صاحب الصوت يره ظابط اخر لاكن هذا يدل علي وجهه الخبث ليبتسم جبل ويقول.ابعدي عن طريق الباشا وسيبي يشوف شغله ياما

تخاف صفاء وتقول.بس يا جب

قطع حديثها جبل الذي نظر اليها لتبتعد صفاء عن الباب علي الفور دون ان تنطق بكلمه واحده ويذهبون الجميع الي الداخل ويبدأون في البحث في جميع أركان هذا المنزل ويذهب جبل ويجلس علي الأريكة وهو يثق مئة بالمئة بأن لا احد سوف يره شئ وينظر اليه موسي الذي لا يطمئن وينظر إليه بنظرة فهمها جيد لينفي جبل نظرته ليأخذ موسي نفس كبير ولا يعود هذا النفس مره اخرى من هذا الشرطي الذي خرج من غرفة جبل ويقول.لقينا ده يا باشا

يتصدمون الجميع بشدة ويرفع جبل رأسه وينظر الي هذا الشئ الذي بيد هذا الشرطي وينهض وهو لا يعرف ماذا حدث ومن الذي أتاه بهذا الشئ يمسك الظابط الخبيث هذا الشئ ويقول وهو ينظر الي جبل.قرشين حشيش ده انت الواضح قدايم في الشغلانه دي يا قاضي

لا يرد جبل عليه ولا يتحدث ليقول الظابط وهو يشير الي الشرطي الذي معه.هات جبل القاضي يا ابني





Source link

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى