قصص محارم – صاحب جوزي والحبايه – سكس جديد 2026
من البدايه انا بحب احكي الي حصل على شكل حكايه باسلوبي البلدي عشان مش بعرف ازوق في الكلام ولا بعرف اتحفظ في الكتابه .
امبارح كنت متفقه انا وسبعي او جوزي عشان تفهموا ان في نيكه حلوه هو كل شوي يقولي الليله هتبقى دمار وشوي يقول هتبقى خراب والكلام الي هو هتموتي من النيك النهارده وبكده انا اوردي خلاص عرف اني هترزع نيكه حلوه النهارده وجهزت نفسي .
على العشاء كده واحد صاحبه رن عليه قاله انا جايك وده العادي صاحبه بيجي عندنا كتير مش غريبه علينا انا قولت اوف وقلبت وشي وفي الاخر قولت خلاص ابقى زحلقه بدري بدري عشان نشوف نفسنا وعشان بصحى بدري للعيال.
صاحبه جه وجوزي خلاني غرفت عشاء عشانهم وانا كان لبسي عادي عشان خيالكم ميروحش بعيد دخلت لهم العشا كان محشي بالمناسبة وبط ولسان عصفور المهم طفحو هم الاتنين وانا قعدت في اوضه العيال اكلتهم وجهزتهم للنوم وقعدت العب في التيك توك لحد ما لميت السفره ودخلت اوضتي استني سبعي يخلص عشان ااكل انا التانيه ونخلص من اليوم ده .
الوقت عدي وسرح منهم وانا على قوله اوف وشتيمه فيهم الاتنين اخر ما زهقت قولت اروق على نفسي وعملت ميكب وتسريحه النيك وحطيت برفيم الخاص بالنيك وغيرت ولبست ترينج جديد وعملت ليهم شاي وقدمته ليهم في اشاره لجوزي ان اخلص بقى يا حلوف انا جاهزه بس انصدمت لما لقيتهم بيشربوا حشيش وخاربين الدنيا هم الاتنين طبعا صاحبه ولا في دماغي ولا بعبره آخره معايا سلام وكلام عادي عشان خيالكم برضه .
فين وفين لما لقيت الباب بيترزع عرفت ان صاحبه نزل اخيرا كانت الساعه 11 تقريبا طبعا قلبت وشي خناق وعملت مصيبه عشان الي حصل وفي الاخر رضاني وفعلا حسيت ان مكتش في ترتيب ان صاحبه يجي في الوقت ده وعديت الموضوع بمزاجي .
اتعشينا _ شربنا انا وهو جوبين مع بعض احنا كمان وحبسنا بشاي ودخلت اجهز له لحد ما ياخد دوش ويجي هو كمان اوضه النوم ._ العيال نامت _ شغلت التلفزيون وعليت الصوت عشان المعركه والجيران _ وسبعي دخل عليا جاهز هو كمان .
شغل فيلم سكس على التاب وقعدنا نشاهد فيلم سكس الغريبه !!! زب جوزي منتصب زي الحديد وناشف اوي وحساه اكبر من العادي من طبعا وانا بحسس عله فوق الهدوم تحت البطانية.
قولت امكن عشان هايج شوي ومع الوقت هيرجع يقف طبيعي زي كل مره زي ما متعودين ولما اتخيل ينشف تاني وهذا .
المهم بدأنا الشوط الاول وتفاجأت ان أداه مختلف كأن واحد غيره بينك فيا او زوبره اتغير مش بتاعه اوتوماتيك خمنت انه رفع حبايه قولت له انت بالع حاجه؟ سكت
قعدت اشتم فيه واسخنه لقيته نزل مفيش خمس دقايق اتضايقت اوي عشان انا هجت اوي لما زب يكون ناشف كده وكسي بيبقى مستمتع اوي بس الغريبه انه كمل وهو نفسه مش مصدق الي بيحصل وفضل يرزع فيا بتاع ربع ساعه كمان ونزل تاني .
انا طبعا مش شبعت والغريبه اني انا كمان اول مره ابقى هايجه كده على زب والاغرب انه زب جوزي الي بيبقى الي حد ما مش ناشف اوي .
المهم ارتحنا ربع ساعه وقومت اخد دوش عشان انام لقيته بيقولي لسه التاني بصيت له وقولته مش خلاص قالي لاء تعالي بس طبعا دخلت الحمام غسلت نفسي ونظفت كسي مكان البن ودخلت عشان اترزع التاني بس من جوايا قولت لازم اعرف هو واخد ايه وامتي .
فعلا دخلت واول ما بداء الشوط الثاني جبته في الكلام وعرفت منه الي حصل وحكي لي الاتي .
ان قال لصاحبه ان هينك النهارده
وهات حاجه حلوه معاك وصاحبه هو الي عطاة الحبايه وكمان كان موصي عليها تبقى مستورده زي ما قال وان صاحبه قاله ان مفعولها شديد غير اي حبايه خدها قبل كده وان صاحبه قاله هتفضل تنيك لحد الصبح ومش هتبقى شبعان ومراتك هتنبسط اخر انبساط !!
انا باستغراب يعني صاحبك عارف انك بتنيكني الوقت .. وكمان صاحبك الي حاب الحشيشه انت كان ناقص تخليه ينكي بالمره يا ديوث يا خول انت كلامك كذب وانا مش مصدقه
طبعا جوزي قعد يحلف ويقسم ان صاحبه الي عطاه وان كلامه جد وانا كل ما يتكلم عليه وعلى ان حد عارف اني بتناك صوتي يعلى وهو كمان الرزع يزيد وزبه يبقى ناشف عن الاول وفضلنا على الوضع الكلاسيك طول النيكه هو يتكلم على صاحبه وانا كسي مش شبعان من مفعول زبه والانتصاب الغريب الي حاصل وكلامه ابن متناكه غير كل مره عن صاحبه عمر المره دي
انا الفضول اكل في عظم كسي وقولت لازم اتأكد أن صاحبه ولا هو الي اخد من نفسه مع اني عارفه انه بيبلبع حبايه كتير بس المره دي هياجي خيل ليا حاجات كتير اولها ان عمر عمري ما كنت اتخيل اننا نتكلم عنه كده وكمان حد جديد بالنسبه لي في التخيل والاغرب الطريقه جديده يدي جوزي حبايه عشان يكيفني وكمان الحشيش على حسابه والاغرب ان اكيد جوزي العرص حكي له عني كلام عشان يتخيلني بالشكل ده وان جوزي يوصل به الحال يستعين بصاحبه يجيب له حبوب النيك عشان مش عارف يكفي مراته !! كلام كتير جوايا والاغرب اني مش عارفه اهرب من احساس زوبره الي واقف زي الحديد جوايا وانا بطبعي بحب الزبر جوايا يكون أقصي درجه انتصاب وسخونة عشان احس به وده الي حاصل امبارح من سبعي بفضل صاحبه .
بعد رزع فيها ما يقارب النص ساعه اخيرا نزل للمره الثالثه جوايا وانا على اخر نفس ومش عارفه ابلع ريقي عشان المعرص نزل قبل ما اجمع نفسي وانزل معاه وكان لسه جوايا شهوه تكفي ساعتين كمان مش نص وكأني رجعت بنت العشرين ومش شبعانه نيك حصل ايه فيا معرفش لو كان على الحشيش ف انا متعوده عليه وكمان مش واخده ولا ربع احمر ولا اي حاجه هل الشهوه دي بسبب ان عمر عارف اني بتناك هل عمر عايز ينكني مثلا ؟ هل جوزي عايز عمر ينكني بجد ولا كله كلام خيال؟ طيب لو جوزي عايز عمر ينكني ليه مش قال علطول وعمال يحور عليا.
نفسي بداء يهدي وطبعا متعصبه وقعدت اشتم في عشان نزل من غير ما يقولي وبعد شوي ولعت سجاره وبقيت باخد النفس بقرف ومش عاجبني الشوط ده خلصت السجاره ولسه هقوم اخد الدوش ولقيته قايم حاضني وقعد يبوس فيا ويتاسف ليا ولقيته بيقول لسه في الشوط الثالث !! روحت رزعت له احلى احااا وقلت انت محتاج يومين تشحن يا كسم امك ؟؟ بعد ما عمل زعلان وشويتن بتوعه قالي لاء انا هايج فشخ ولسه جوايا عايز انيك مزاجي حلو وكمان نزلت غصب عني معرفتش امسك نفسي .
هنا استغليت الفرصه وقولت فرصه اعرف الي حصل بينه وبين صاحبه عمر قولته لحظه اغسل البن الي نازل والمره دي عشان الجو ساقعه غسلت كسي بمايه ساخنه وشطفت بمايه بملطف وغيرت الانجري بواحد تاني ودخلت المطبخ جبت طبق حلويات وقعدنا شوي أدام التلفزيون وناكل حاجه مسكره وولعنا سجارتين والوقت سرح مننا ولقيت الساعه 3 ولسه هيبدأ يحسس عليا ويدخل ايده تحت وفوق قولت له ورحمه امك ما يحصل الا لما تحكي كل الي حصل النهارده بينك وبين عمر وبداء يحكي.
على لسان سبعي احكي
انا قولت لعمر ان في عندي سهره النهارده وعمر قالي انا كمان تخيل عندي سهره .
جوزي : ايه رايك نظبط مزاجنا النهارده
عمر: ماشي بس عندي مش هينفع
جوزي : خلاص تعالي عندي حنين مش هتزعل ومش اول مره
عمر : ماشي انت عايز ايه يعني ؟
جوزي : هات حتتة حشيش حلوه وهات معاك حاجه حلوه ليا عشان كل الي في الصيدليه فيستك ( الي عارف معناها يكتب في الكومنتات )
عمر: متقلقش هجيب لك حبايه مستورده تجيلك تنيك لحد الصبح
جوزي : وانت هتاخد ؟
عمر : اه هاخد طبعا يعني انت هتنيك وحدك
جوزي : خلاص زود في الحشيش عشان حنين بتشرب
عمر : احا انت مراتك بتشرب معاك ؟؟
جوزي : على خفيف معايا
عمر : احا يا عم يبختك اكيد بتبقى مزاجها فاجر معاك.
جوزي : حكى له الي بعمله معاك وكل الأوضاع الي بحبها واني مش بشبع من النيك واني باخد تامول ووووو طبعا كل ده وهم بيشربوا بره وحصل بينهم كل الأسرار وعمر حكى له عن مراته ودي مش موضوعنا طبعا كل الكلام ده جوزي حكى لعمر عليه عني .
بعد ما سمعت كلام جوزي حسيت اني كنت ملط أدام عمر وأنا بقدم لهم العشا والشاي وانا حاطه الميكب والبرفيم الي هو احاااا يا جوزي ع التغفيله دي اول مره احس اني مضحوك عليا .
طبعا كلامه سخني نيك وبدأت يدخل الشوط الثالث وبقى بيرزع فيا وانا تفكيري في حته تانيه والاغرب ان زبه برضه ناشف ومنتصب اويييي وانا كل ما اسخن صوتي يعلي هو يرزع وانا اصوت مش عارفه اهبط انا مالي حاصل لي ايه انا مش اول مره اتناك اكيد بس المره دي هياجي جامد فشخ .
المهم بعد ما دخلنا في المود طلب مني اتخيل عمر وكانت زي ما تكون فرصتي اتخيلته بجد وكأني كنت معاه بجد مش مع جوزي خالص وكان عمر هو الي بينك فيا مش هو خالص احاا اول مره احب التخيل كده وزي ما اكون ندمانه ان عمر مشي بعد كل التخطيط الي حصل بينه وبين جوزي
وانا داخله في مود التخيل قولت كلمه ومش كنت عارفه النتيجه قولت لجوزي انا مش مصدقه ولا كلمه من الي انت قولته لو على التخيل انا هعيشك اني مع عمر بس مش تكدب عليا قول الحقيقة انت بتكدب صح ؟
عمر قعد يقسم لتاني مره ويحلف واخر ما زهق قال تحبي اتصل به عشان تصدقي يعني بجد كل الي حصل قولته وانتي حره بقى .
قولت له اتصل به عشان أصدق!!
جوزي باستغراب جامد انتي بتتكلمي جد ؟ اه بتكلم جد عايزه اعرف انتوا بتقولوا ايه لبعض .
لقيته مسك الفون وهو بينك كلاسيك برضه وبيرزع فيا لقيته بيتصل على عمر فعلا وبعد نص رنه فصل هو .
انا قولتله قفلت ليه عشان كداب مش كده ؟
لسه هيحلف وعمر هو الي رن عليه .
قولته افتح عليه طبعا لقيته مصدوم وبقى عرقان ومش عارف يعمل ايه مع ان المفروض ان كل الكلام ده مش غريب عليه انا اتنكت ادامه كتير ولينا مغامرات اكتر بس امكن المره دي عشان عامل حاجه من ورايا ومش منسق معايا حاسس بالخوف ههه
في الاخر فتح عليه ودار بينهم حوار كالتي
عمر : يعني تفيت عليا وقفلت في حاجه؟
جوزي : مفيش قولت اشوفك
عمر : ايه الاخبار عندك؟
جوزي : اخبار ايه وضح كلامك ؟
عمر: خلصت السهره ولا لسه والحبايه عملت ايه معاك انا لسه مخلص ومش عارف انام ولسه بتاعي واقف .
جوزي : انا برضه لسه مخلص من شوي .
عمر : والحشيش شربت مراتك منه ولا طمعت فيه وحدك والحبايه عملت ايه معاك اظن المفروض مراتك تدعيلي لو عرفت اني السبب هههههه
جوزي: بكره اكلمك يا عمر ماشي
عمر : شكلك بتعمل حاجه صوتك متغير مش عليا الكلام ده يا ابني .
شاورت لجوزي يكمل كلام بس كان قاصد يقفل مع عمر كل ده وهو بيحرك زوبره جوايا على الحنين وانا قصدت ومعرفش ازاي قبل ما يقفل مع عمر طلعت صوت شرمطه واكيد اكيد عمر سمع وتأكد انه كان بينك لدرجه انه رن تاني وجوزي قفل الفون وقالي بلاش عمر عشان صورتنا وكده وغاب عن الوعي وفضل يرزع فيا بتاع نص ساعه على نفس واحد وانا عماله انزل شهوه وهو مش راحمني..
كل شوي اقوله تعبت وهو ولا هنا نازل نيك وطبعا انه نزل مرات قبل كده زوبره فاقد الاحساس شوي ومش عارف ينزل وفي نفس الوقت ناشف وعجبني بس كل حاجه وليها اخر انا اني مش واخده حاجه زيه ريحت منه وبقى نازل نيك وأنا على صوت واحد وهو مش راحمني لحد ما خلاص كسي نشف ومش قادره انزل تاني وهو يبله تفافه ويدخل وفي الاخر نزل المره دي على صدري ونزل كتير اوي … قومت وأنا بضحك وفي نفس الوقت كسي بداء يوجعني بجد طبعا دخلت غسلت تاني وانا بفكر في الي حصل وان عمر كده بقيت ادامه عريانه ومكشوفه اوي بس رجعت قولت خلاص كفايه كده لازم انام بقى والصبح اخد دوش عشان الجو ساقعه موت وخلاص الفجر قرب وجسمي خلاص مش قادر يتحمل .
طبعا سبعي كان جعان جاب اكل من بره وقعد ياكل وأنا عايزه انام ومش عارفه سجارتين الحشيش مخلين مزاجي حلو وفي نفس الوقت مش عارفه انام ايوه مفيش تفكير خلاص فصلت سكس بس مزاجي حلو
خلص اكل واخد دوش وغير هدومه وقفل التلفزيون واخدني في حضنه وقولنا هنام بقى ومع طلوع النهار لقيته صاحي كل شوي يتقلب ومش عارف ينام قولت اشوفه ماله وايدي بتحسس على صدره ونزلت تحت لقيت زوبره واقف وناشف اوي اول ما لمسه لقيته ضمني اوي وقعت يحسس ومفيش دقيقه ولقيت نفسي عريانه وبتناك تاني والمره دي الجو كان هوس هوس مفيش نفس ولا في العماره ولا في الشارع عشان يغطي على صوتنا .
وبقى بيرزع بافتراء جامد اوي وانا على اخر نفس وصوتي مش عارفه اكتمه من الرزع وهو مش بيتكلم بس عينه كلها كلام جسمه سخن اوييي وزوبره بجد كان حكايه في اليوم ده تقريبا في ناس صحيت على صوت رزع الحم في الحم وصويتي وضربه على طيزي ووشي بالكفوف والمره دي اخر اوييي قعد ينيك بتاع ساعه مثلا وانا شغاله ومش عارفه افصل انا كمان .
اخير خلاني فرط رجلي وهو فرط رجله عليا بقي نايم بجسمه كله عليا وانا جسمي كله ممدد تحته ودخله الوضع ده معانا اني خلاص ضمي كسك واقمطي وانا زوبري هيبقى أنشف واجمد حاجه عشان هينزل خلاص وفعلا مفيش دقيقه ونزل لبنه جوايا وقعد يصرخ زي الشرموطه ويشخر وانا جسمي كله بيرعش تحته لاني انا كمان نزلت شهوتي الاخيره معاه .
سحبت فوطه اللبن وضميتها على كسي واخدني في حضنه ونمنا عريانين لحد العصر والعيال الي صحتنا مش بمزاجنا لأننا كنا تعبانين اوي.
وانا بصرح شعري عشان اخرج للعيال صاحبه اتصل عليه وتعمدت اتأخر عشان اسمع الحوار وطلع كل الي حصل صح وان جوزي بيحكي له كل حاجه بتحصل بينا وان جوزي اخد فعلا حبايه من صاحبه عشان ينكني واخر كلمه في المكالمه انه قال خلي حنين تدعيلي بقى عشان سمعت ال اه بتاعتها امبارح ع فكره.
بكده خلصت حكايتي مع يوم مع جوزي وحكايه الحبايه معاه .
اكيد كتبت على فترات عشان كده نسيت تفاصيل كتير بس في الاخر هي مش قصه هي اعتبروها حكايه او موضوع نقاش طويل .
اخيرا

