Uncategorized

متسلسلة – ضحايا حسام ـ حتي الجزء الثالث 12/11/2025 – أفلام سكس مصري محارم جديد


مساء الخير او صباح الخير
اجدع ناس اللي عقلياتها كلها تحرر ورغم المجتمع بتاعنا بيبقي في دوشه بين الواقع واللي بتتمناه

انا شخصيتي رومانسي وحساس جدا لدرجة ان ممكن احس واخاف علي اللي قدامه اكثر من نفسه و قدام المجتمع ان الشخص اللي اتربي كويس والكل يخلف ب اخلاقه

قصتنا بدات لما صحابي بداه يتكلمه عن الجنس والسكس والعاده في الجنسيتين
طبعا عشان تربيتي ف كنت قدامهم العيال اللي لسه مبلغتش ولو بلغ ده اخره ميجيش 5 سم او يستحمل يشوف حد ملط قدامه
كان عندي صحتب كتير وبدات مع نفسي ادخل التحدي ان اثبتلهم ان اجمد منهم وانا لسه خام
بدات اروح اتفرج واقراء واشوف الثقافه الجنسيه و اقراء عم العلاقات و انواعها و اول حاجه وصلتها ان الطول الطبيعي يتراوح بين ال 13 سم و ال 18 سم وبعد المقارنه طلعت ان اكبر من الطبيعي ومن هنا بدات اول ثقه في نفسي وداخلت المنتدي وبدات احاول اتعرف علي حد يكون صادق وامين وبدانا بالفعل كلام و اكتسبت من الحوار معلومات اكثر واكثر وبدات هرجع اكلم صحابي وبدانا مع حد صديق مقرب ليا عنده 3 اخوات بنات واخ و امه وابوه
صاحبي حسام و اخوه حسن وهو خارج مصر و ابتسام متجوزه و رانيا و حنان وامه اسمها زينيب وابوه متوفي
اوصف كل شخصيه عند دخولهم معانا في الحوار
بدانا انا وحسام نلعب وحسام يعتبر كبير الشله واللي يحبه الشله كلها تحبه
بدات اساله عن الجنس وكان بيستهز بيا و بداء يتكلم و لما لاقي اني متجاوب وفاهم حب يعرف اخري ودي كانت بدايتي الفعليه ولما سالني ع حجم بتاعي مصدقتش قام قفل الباب وقالي لو طلعت صادق هخليك تمارس الجنس بس لو طلعت كداب هخليك خول الشيله
المهم طلعت صادق معاه وبالفعل هو اتصدم وقفلنا كلام علي كده وكملنا لاعب عشان امه دخلت علينا
تاني يوم اسلوبه اتغير معايا والباقي كان بيستهز بس واقفهم عند حدهم واخر اليوم اتمشينا شويه لوحدنا وسالني مارست علاقه كامله قولتله لا بدا يحكي ان في حد.معانا بيمارس مع امه واتصدمت لما عرفت انه مينا صاحبنا وهو نفسه ميعرفش اتصدمت طلع صور ليها ملط ومصدقتش المهم يعني اول انطباع خده ان مينفعش يكون معاه صور حتى لو ده بموافقتها عشان خاطر صاحبي قبل اي شئ وده كله وقت الهيجان المهم بيني وبين نفسي عجبتني وفي نفس الوقت مش عايز يكون ليها فضايح مع حد روحنا وبعد كام يوم يصادف ان نكون عند مينا وحسن يتعمد ان يغتصبها عشان اخد بالي و يخطف بعبوص ع تقفيشه علي سبانك المهم مينا مخدتش باله وهي شافتني وانا مركز مرضيش هاخد اي تصرف و اليوم خلص و يجي بعدها ب اسبوع مينا يتعب هروح البيت ملقيش غير امه بس و اطمئن عليه وانا خارج الاقي امه بتشدني نتكلم وتقولي حسن قالي انك خام و ان بتاعك جامد استغربت من طريقتها و دخلت معاها الاوضه وخد بالي من كاميرا بتصور وعملت نفسي عبيط و بدات اتجاوب معاه وهي كمان ودخلنا في الموض و بدانا نقلع واشوف جسم كما قال الكتاب


KtkntwP.jpg

KtkoHKJ.jpg

طبعا قولت احط.صوره بدل الوصف المهم زي ما انت شايف و بدانا بمص الشفايف وقولتلها ابنك قالت هو هينام عشان العلاج واكننا محرومين وانا بعمل زي ما هي بتعمل وحولت امسك نفسي عشان اول مره
وقعدنا حاولي 7 دقائق في الشفايف وكنت طاير كن الفرحه للامانه قالتلي انزل مص رقبتي و فضلت كده لقيتها بتقولي و بزازي وانا مش مصدق السلكان كل ده عشان حسام استغربت اول مره ليا تيجي بكل سهوله المهم كملت ولاقيتها بتزوم مني وشديت راسي علي كسها و مقولكش علي نظفتها و رايحتها وحلاوتها ايس كريم وفضلت الحس لحد ما لقيتها بتزوم وكل اللي فيه اه براحه اي اللي انت بتعمله ده ازاي اول مره و تعمل كده اكيد كداب وحسام بيكذب المهم معلقتش و فضلت وراءها لحد ما لاقيتها بتزوم بكلام مش مفهوم و غرقتني طبعا انا اول مره المس واحده ف لاقيت نفسي برضو مغرق الدنيا اصل انا مش عنتيل اول مره اشوف جسم فاجر و كمان تحت مني ملط و ميحصلتش حاجه ليا ابقي بضحك عليك عزيزي
فضلنا لحد ما هديت واطمنت عليها و خد الموبايل بعت الفيديو ل نفسي ومسحته ومشيت رغم ان اموت وانيكها بس شعور غلبني ان لازم يبقي برضاها عشان في حاجه غلط.مش مفومه وفعلا روحت و لاقيت رقم غريب ع الواتس بيكلمني و طلعت هي واكلمها وتقولي انت ليه عملت كده وانا بقول في نفسي اي العبط علي المساء ده بس في الاخر اكتشفت انها بتتكلم ع الفيديو مش اللي حصل حولت افهم هي بتهاجمني لي بعد حوار معرفتش اعرف منها تفاصيل وبعدها دماغي مش قدرها تسكت ازاي حسام عمل كده وخليني اشوفها ملط و لو كنت استنيك كنت زماني نيكتها و الف سوال و سوال لح٨د ما التفكير غلبني ونام وتاني يوم روحت اطمني ولاقيت عائله مينا هناك بتطمن عليه و ام مينا داخلت المطبخ قولت هروح اساعد عشان اللي قاعدين روحت وراء واول ما شوفتها عيطت جامد حولت اهديها من غير ما اجرحها بالكلام و بعد ما هديت قالتلي ان حسام هو الى طلب منها تعمل كده وكان هو اللي هيتبعتله الفيديو واستغربت ليه كل ده وحسيت انها ضحيه و حولت اوصل للسبب وفي الاخر عرفت ان حسام عنده فيديوهات وفضايح ليها بدات بصور عاديه لحد ما صورها فيديو وهو بيمارس معاه
دعمكم و نكمل ليه حسام عمل كده وازاي ام مينا رغم جمالها تبقي خاضعه ليه كده وتنفذ اوامره

اخواتي دي اول مره اكتب و تعبت بجد شجعوني اكمل ولو في كومنتات سلبيه او ايجابيه انا سامع

الجزء الثاني
طبعا شكرا ليكم كلكم و علي كلامكم السلبي قبل الايجابي
وصلنا لما حولت اعرف السبب من ام مينا وقالتلي هنتكام بعدين عشان الموضوع كبير وانا عارفه لو حسام عرف هيبقي اخر يوم في عمري بس انا اتكلم معاك عشان حاسه انك غير كفايه كنت تحت ايدك وهيجانه وانت معملتش زي البهايم اللي همها تجيب وبس
المهم حسيت بالراحه ان هتتكلم و مش عارف اي اللي حصل من حسام يوصل ل كده
المهم طلعنا و قعدنا عادي وانا استاذنت و مشيت و تعدي الايام طبيعي لحد بعد 4 ايام بالظبط يحصل الجديد وهلاقي رقم غريب وتطلع ام مينا وبتقولي شوف فاضي امتي نقعد في مكان بعيد عشان محدش يشوفنا عشان نتكلم
طبعا قولتلها مفيش مشكله بكره اجازه من المحاضرات نقعد ونتكلم المهم تاني يوم حصل واتقابلنا واتكلمنا
وحكيت الاتي
ايام الثانويه تقصد علينا كان حسام بيجي يذاكر ل مينا الماس المهم في مره دخلت اخد دش لحد ما يخلصه عشان الجو حر و مكنتش واخده بالي ان حسام بيراقبني من فتره ومركز معايا المهم عدي اليوم وتاني يوم لاقيت صور ليا و لقيت بيقول ازاي الجسم ده مياخدتش حقه انا مش قصدي اذيكي انا نفسي فيكي
طبعا عملت بلوك من غبائي و لقيته بيكلمني اديته اللي في النصيب وقفلت في وشه
ودماغي مش عايزه تسكت من كتر التفكير ولاقيت تاني يوم الباب بيخط وبفتح لاقيته في وشي ومكنتش مستوعبه ان يكون هو ودخل عافيه واتكلم وفضل يهدد ويقول افضحك وانا مش عارفه اعمل اي لاقيته قرب مني وقالي لو عايزه تنسي الموضوع والصور دي تتمسح اقلعي ملط و تضربي سبعه ونص طبعا هزقته و كنت اضربه بالقلم ولقيته مسك ايدي وفتح موبايل ولاقيته هينزل صوري علي فيس وانستا وهيمنشن ل مينا والموضوع هيكبر مسكت العقل وقتها وعملت اللي هو عايزه و من كتر خوفي مخدتش بالي ان بيصور غير بعد ما خلصت ومشي لاقيته بيقولي لازم ادوق الجسم ده تفيت عليه وقولتع اموت نفسي وله تعمل فيه كده وقفلت الباب في وشه وفضلت اعيط معرفش عدي قد اي لاقيت تليفوني بيرن صاحبتي ولاقيت ان بقينا العصر اتكلمنا وحولت مبينش ان في حاجه و قولتلها اصل بنظف والتراب عشان كده مقدرتش اتكلم المهم جي بليل وخد وعد مع نفسي ان متكلمش مع حد عشان ميحصلتش مشكله بالفعل عدي كام يوم ولاقيته في وشي وكنت اقفل الباب في وشه وقالي استني يا جميل انا مش اعمل اي حاجه غير براضيكي بعد ما تفتحي الواتس فتحت شوفت المصيبه 😳😳😲

المصيبه ان يوم ما جي وقلعت ملط وكنت بلعب في نفسي قولتله عايز اي مني قالي عايزك طبعا جيت اضربه بالقلم ومسك ايدي قالي المره اللي فاتت كنت هنزل علي الفيس لكن المره دي ابعت لجوزك طبعا لو بعت انا قلعها في الصاله وبلعب في نفسي و واضح ان حد بيصور مش التليفون مثبت وغير ان فى العادي ملهيش فى الكلام ده وبعدها قولتله اي اللي يضمن انك متعملش حركاتك دي قالي اديكي التليفون تمسحي بنفسك فكرت وطبعا الخوف سيطر عليا وقولتله موافقه بس امسح القرف ده وندخل اوضه من غير موبايلك طبعا انا عايزها الم الموضوع قالي حاضر بس بعد ما انام معاكي مش قبل
داخلنا وطبعا هو قلع وانا اتصدمت من حجم زبه اللي هو اكبر من زب جوزي طول وعرض وحسيت انا مبسوطه في نفسي المهم قولتله يلا قالي ارقصي قولتله انت عبيط انت تخلص القرف ده وتغور قالي لو انام انيكك غصب مش بمزاجك ملهاش لازمه اصلا اتصدمت من الكلمه طبعا
وكان بيلبس وهيمشي وجيت فكرت فيها ده انسب وقته ولازم احل الموضوع
قولتله خلاص وطبعا الكلام ده اللي هيتحكي دلوقتي عرفته بعدين بالتفاصيل عشان كنا خرجين محكيتش التفاصيل بس تعالي نعرف
قلعت واحده واحده بتردد و هو كان مبهور ب جسمي وطبعا الصور هتلاقي في الجزء الاول
وقرب وفضل يبوس ويحسس وطبعا كنت ممانعه بس لمساته خلتني ابدا اندمج معاه و نزل يمص قي بزازي و ايده علي كسي


KtmZbea.jpg

بيلعب فيه وانا بدات اطلع صوت غصب عني اه اوف وقالي ما قولنا انبسط سوء وبداء يمسك ايدي يحطها علي زبه ولاقيته واقف وكبير عشان بالنسبالي عمرت ما جربت كده وقالي اي رايك في زبي سكت وبعدها لاقيت ايده رايحها عند خرم طيزي ويلعب فيها انا استغربت وافتكرته خول بس بعد شويه حسيت بمتعه غريبه اول مره احسها وبداء صوتي يعلي اكثر اه اوف كفايه بتعمل اي اه اوف اه كفايه حرام عليك هتموتني قالي انتي لسه شوفتي حاجه دي مداعبه بسيطه بعدها جبت اول مره ليا واول مره اجابها بالمنظر ده من غير نيك وقالي دورك تمصي زبري قولتله استحاله ضغط عليا و نزلت وكنت قرفانه وغصب عني قالي ممكن منكملتش حسيت ان لازم اكمل وبدات امص شويه لحد فعلا ما تبعت واستغربت ازاي مجبتش كل ده غالبا واخد.حاجه اصل مش طبيعي جوزي مش بيكمل دقايق ويجبهم
المهم قالي يلا قولتله مش كده خلاص قالي هو انا نيكتك يا مره ولقيت طريقة راجل مش عيل قولتله انا جبت وانت وعايز تاني قالي شكلك مش فاهمه في الجنس تعالي نبسط وخدها ع السرير و نزلتها ع ظهرها و جبت رجليها علي كتفي وتفيت علي زبي وكسها وبدات افرش كسها رايح جي و هي بدات تزوم وتقولي دخله وانا ابسط انها طلبت كده قولتلها ادخل اي قالتلي بتاعك قولتلها اسمه اي كل ده وانا بفرش في كسها بزبي

واموت وادخله بس لو استعجلت مش اعرف انام معاه لازم اجيب اخرها في المتعه قالتلي زبك يلا في كسي وبدات ادخله واخرجه وهي تزوم وتزعق تقولي بتعذبني ليه قولتله يعني يا شرموطه مبسوطه اهو قالتلي اول مره احس الاحساس ده ومش قادره قولتله مش قولتلك انبسط انتي اي دلوقتي ؟ قالتلي انا شرموطه ولبوه ريحني ودول بالنسبالي كفاي ودخلت زبي وفضلت انيك واقولها مبسوط يا تقولي احساس حلو عمري ما حسيته واللي ع لسانها اه اوف كمان زود اه اوف كمان نيك حرام عليك كفايه ذل زود كمان اه اوف
وانا عمال انيك و حسيت ان اجيب خرجت زبي ع طول عشان عايز اطول ومكنتش مستحمل جمدانها و صوتها وكلمها ونزلت لحس في كسها وفضلت تزوم لحد ما جابت تاني مره واصعب من اول مره ومش قادره تاخد نفسها فضلت معاها لحد ما جمعت اعصابها و قلبتها ع ظهرها وحسيت ان عايز الحس طيزها ومجرد ما لمست طيزها بلساني اتكهربت و قالتلي انت جيت من اي داهيه وفضلت واحده واحده كنت قرفان في الاول

بس كنت عايز اعمل اقصي متعه عشان هي اللي تكلمني بعد.كده فضلت الحس لحد ما قالتلي حرام عليك اللي بتعمله فيا ده وانت مجبتش كل ده وساعتها كانت عايز انيك طيزها قالتلي لا عمري ما جربت خلينا مره تاني اول ما سمعت مره تاني دي اتجننت و وصلت اللي انا عايزه
قلبتها و لحست كسها وايدي علي خرم طيزها و بدات تزوم تفيت علي كسها ونيمتها علي جانبها ورفعت رجلها ودخلت زبري في كسها من وراء وفضلت انيك وهي اه كفايه عمري ما وصلت لكده وقعد حوالي ربع ساعه بنيك وهي فرهدت بجد وانا مكنتش قادر وقبل ما اجيب لحقت نفسي وقولتله قالتلي بلاش كسي هاتهم علي بزازاي و نامت ع ظهرها

و جتهم ع بزازها و وشها وانا نفسي استغربت الكميه دي كله و نظرتها ليا بدل ما كانت انتقام كانت حب وندم وقالتلي امشي دلوقتي وكفايه كده قبل ما حد يجي
قومت لبست بقرفي و روحت البيت دخلت استحمه الاول من بره
نروح ل ام مينا داخلت تاخد دش وبتفكر اي المتعه دي كلها وغير انها علي غفله و صوت ندم اواي تخوني جوزك وازاي ده قد ابنك و كلام لاخره لحد ما فكرت في اللي حصل وايدي تنزل لوحدها عند.كسها واسرح ومبسوطه ب اللي حصل فضلت ادعك شويه لحد ما فوقت علي رنيت تليفوني نضفت نفسي شويه و دخلت انضف الاوضه والم الهدوم و الاقي حسام اللي بيرن طبعا مردتش ارد عليه و جي جوزي ومينا وانا وشي منور وجوزي خد باله قولتله عملت حمام كريم وحولت مياخدش ان ميخدتش انتباه و طبعا كان عايزيني وقولتله يا راجل انت عندك شغل بكره بدري ولو نمنا سوء مش هتروح وهو فعلا لما بيكون عنده شغل بدري مش بيعمل حاجه عشان بنسهر ويقوم بالعافيه وانا انبسط عشان كان لو حصل ممكن ياخد باله وسحرت ونمت بس ونرجع لينا تاني و بتحكي وقالت ان معاه فيديوهات لي عشان كده اللي بيطلبه بتنفذ وكان عايز فيديو ليك عشان يشوف قدراتك
حابين نعرف ازاي مسك عليها فيديوهات وله نروح نشوف انا اتصرف واجيب حق ام مينا ازاي و ازاي اخلصها من حسام وتبقي عشيقتي انا بس عشان بصراحه صعبت عليا وجسمها عجبني جدا ♥️
مستني تشجعكيم عشان اكمل ومتاخرش عليكم 🥰

بعتذر عن بدايه الاخطاء في الكتابه وهراجع قبل ما انزل و التاخير عن الجزء الجديد بس منتظر تشجعيكم ليا. 🥰🥰
وصلنا لحد ما ام مينا حكيتلي كل حاجه بدات مع حسام وان كان غصب عنها لحد ما تحول ل عاده و مبقتش تقدر ترفض طلب ل حسام و اتفقت معايا انها نفسها تقضي ليله معايا بجد و تحس ب اختلاف ده عشان ارتحتلي وحبتني مش عشان شرموطه وده عزيزي يثبتلك ان الست لما تحب حد تحب تخليه ينام معاها وينيكها عكس الراجل لما ينام الاول بعد.كده يرتاح ويحبها علاقه عكسيه عزيزي القارئ
طبعا انا اللي يهمني النياكه و ازاي هخليها ليا وبس وهجبلها حقها بس الاهم النياكه 😅
المهم وصلتها و سمعت منها احلي كلام عشاق
بدات افكر اعمل اي و جتلي الجراه ان اكلم حسام واشوف فاضي وله لا ومش عارف بكلمه ليه وكنت اول مره انا اللي اكلمه واساله و لاقيته بيقولي تعالي بكره نقعد سوء و بصراحه اعصابي هديت شويه و تاني يوم روحت ودخلت اوضة حسام ولاعبنا بلاستيشين وبدا يقولي في عيل اهبل و عبيط وانا مش فاهم وبحاول افهم يقولي حد يلاقي مره يتحرش بيها و هو عبيط انا فهمت ان بداء يتكلم او يرمي كلام عليا انا وام مينا وفهمت من كلامه انها قالتله ان محصلتش وهو عبيط تقصد عليا بس الكلام ده حصل بينهم بعد ما اتقابلنا عشان لو قبل كانت حكيتلي المهم كملت وعملت عبيط و حولت اعرف نام مع مين تاني قالي كتير بس مرضيش يقول مين و وسط الكلام هلاقي فرس 🐎 داخل علينا مين اخته حنان و عايز اقولك انا بلمت من جمالها
صورة حنان


KpbAP6X.md.jpg

وطبعا نظرات متبادله مليانه كلام وخرجت من الاوضة وحسام فضل يتكلم وانا دماغي سرحت ان لازم اعمل حاجه مع حسام بس دماغي تقولي ملهاش ذنب اخته و هرينا شويه و هو حاول يقولي تعالي معايا ننيك ام مينا و يتحايل عليا وكده نبقي ثلاثي وطبعا هقوله موافق بس بلاش حد اعرفه و قالي اظبط مع الشرموطه و اكلمك وانا خارج قولت اعدي ع الحمام لاقيت صوت من المطبخ قولت اشوف مين لاقيت حنان و عينك ما تشوف الا النور داخلت و قولتلها رقمك مش معايا اتمسح وهو اساسا مش معايا من الاول 😂 و هي بكل نيه اديتني الرقم قولتلها اكلمك واتس و داخلت الحمام و خرجت كنت مبسوط من حسام ان احاول اشاركه و اعرف الشراميط و رقم اخته وممكن تساعدني او لا بس ان اكلمها ده في حد ذاته فرحني
روحت لاقيت ام مينا بعتت و انا بعت ل حنون بقولها عامله اي وبطمن علي مذاكرتها و كليتها واكتشفت انها نفس الجامعه و الكليه جنبي و فتحت لاقيت ام مينا بتقولي استناك بكره عندي وبعتت صورة خلتني اضرب عشره من فجرها رغم ان مش بضرب غير كل فين و فين بس الصوره جامده انزلها الجزء الجديد
و شكرا يا عزيزي المحبوب جزء صغير احسن ما استني واتاخر عليك ب جزء كبير 🌹♥️



Source link

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى