Uncategorized

متسلسلة – منقول – بنات عمتي وشغلي – سكس جديد 2026


تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.


جضيت

جضيت

سكساوي بريمو

عضو

ناشر محتوي

ناشر صور

Offline

في البدايه احب اعرفكم بنفسي اسمي أسر وعندي حاليا 30 سنه طولي 183سم ورياضي وشغال في مكان محترم جدا بس شغلي الثاني الي كان قبل الوظيفه هو سبب كل القصه دي الي هقوله حقيقي حصل بالفعل
الجزء الاول
كنت قاعد في البيت وزهقان جدا من كتر الملل جالي اتصال من شخص ومش عارف مين وحده صوتها جبار جدا وعلي غير المعتاد اتكلمت معاها بقلت زوق ايوه مين وعايزه ايه وجبتي رقمي منين .
ردت وقالت فيه ايه مالك كلامك دبش ليه انتا مش كده وانا عرفه
أنا – وانتي تعرفيني منين عشان تقولي اني مش كده
هي- دا انا اعرفك واعرفك كويس كمان بس انتا بس الي مش واخد بالك من صوتي
انا -لا لو علي صوتك فاصوتك حلو اووي وانا قليل لما بسمع صوت زي كده دا حتي من صوتك قوم حاجات كتيره في الواحد
هي – يعني اسافر فتره ارجع تكون بقيت سافل كده
انا -دا احلي حاجه اني بقيت كده
هي – لينا قعده مع بعض عشان اشوف السافل الي وحشني كتير
انا -ومين قلك اني هقعد معاكي اساسا انا بخدك علي قد عقلك وبس أما اشوفك دي صعبه
هي -ياه هي كده ماشي علي العموم انتا الي هتجيلي ولحد عندي عندي كمان وهاتعتذر كمان
انا – انتي هتعصبيني ليه مين الي يجيلك واعتذر كمان دا في حلمك
هي – لسه مغرور زي منتا متغيرتش بس علي العموم انا بنت عمتك
انا فضلت ساكت ومش عارف اقول ايه دا بجد دي اشتغاله ولا ايه بنت عمتي مين الي كانت مسفره دي انا مش متواصل كتير مع عماتي
هي -رحت فين ساكت ليه يابني
انا – مفيش مش ساكت بس بجمع
هي – كنت فكراك هتعرفني
انا -متقولي من غير ما تحيريني معاكي
هي – انا نونا
انا -والمفروض كده عرفت انتي مين لما قولتي نونا اكيد بردو معرفتش
هي – دا انتا الي مطلع عليه الاسم ده
انا سكت تاني ومبقتش عارف اقول ايه نونا بجد
انتي نورهان
هي -ايوه يا عم انا نورهان كده تمام عرفت انا مين انا كنت ناويه ادوخك شويه بس مش مشكله
انا – عمله ايه طمنيني عليكي ايه دا انتي بتتكلمي من رقم مصري
هي – ايوه انا رجعت مصر من كام يوم وجبت خط وعملت كام مكالمه كده لحد من ناس قريبنا لحد ما وصلت لرقمك
انا – ليه محسساني أن رقمي صعب توصليله دا مع اغلب العائله يعني
هي – منا مش عايزه كل العائله تعرف اننا رجعنا مصر
انا – ايه دا انتو كلكم رجعتو مصر
هي -ايوه رجعنا لان حصل كذا مشكله معايه واتخنقت بصراحه وماما اقترحت نرجع مصر خلاص وانا وفقت ونقلنا كل شغالنا مصر وبندير الشغل بتعنا من مصر
انا -لا كده بقا انتي فعلا عايزه قعده ايه رايك نخرج ونشرب حاجه في مكان حلو يهدي اعصابك وبالمره نتكلم
هي -ياريت لاني مخنوقه جدا من ساعة ما رحت وانا قعده في البيت مخرجتش خالص
انا -طيب تحبي تنزلي امتي
هي – دلوقتي لو حابب
انا – خلاص كمان ساعه تكوني جهزتي وننزل ايه رايك
هي – ممكن تأخر الوقت شويه لان ماما في مشوار وهترجع كمان ساعه ونص ومعاها اخواتي وانا مش هينفع اسيب بنتي لوحدها وانزل
انا -بنتك
هي -ايوه بنتي ايه مالك هو الكلام فيه حاجه مش مفهومه
انا – لا الكلام مفهوم وكل حاجه بس بنتك دي امتي هو انتي اتجوزتي وانتي بره مصر
هي -ايوه اتجوزت وخلفت واتطلقت كمان لما اقبلك هحكيلك
انا -طيب قوليلي انتو فين وانا اجي اخدك بالعربيه
هي -نفس البيت بتعنا يابني فيه ايه
انا – خلاص ماشي كمان ساعتين هعدي اخدك ونخرج
هي -تمام هستناك حتي تطلع تسلم علي ماما واخواتي
قولتلها اكيد طبعا دول وحشني جدا جدا
وقفلنا المكالمه علي كده وانا قمت بدأت اجهز نفسي كان عدي اكتر من ساعه وطبعا متشيك وحاطط بيرفيوم يهيج ونزلت خدت العربيه وعلي بيت عمتي وطبعا قبل ما اطلع كنت جايب جاتوه من مكان مشهور وطلعت خبطت علي الباب فتحت ليه وحده من جملها فضلت متنح اكتر من خمس دقائق ولبسه هوت شورت وبضي نص بززها طلعه من البضي وانا متنح في جملها
الشخص الي فتح -ايه مالك متنح ليه انتا مين
انا -انا انا أسر
ولقيت صوت جي بيقول مين الي علي الباب يا جميله فقالت دا واحد بيقول اسمه أسر يا ماما
وسعي كده دا أسر ابن خالك ولقيت قمر داخل عليه بتقولي وحشتني ياابن الغالي وانا واقف مذهول من الجمال الي داخل عليه وبيحضني جامد وانا بيني وبين نفسي ايه المليطه الي انا فيها دي انا بحلم ولا ايه انا مشفتش عمتي ولا بنتها من زمان جدا من وقت ما كنا صغيرين
المهم حضنتها وأيدي علي ظهرها حاجه كده ملبن بمعني الكلمة هي عندها 45 سنه بس ايه لسه كأنها عندها 30 سنه وهي متوسطه الطول وبزازها مش كبيره اووي وطيزها جمده مووت وطلعت من حضنها مع اني مكنتش عايز بس حسيت أن زبري بدأ يقف من الهيجان الي انا فيه وهي هتحس بيه وهيكون شكلي وحش قدمها دي اول مقابله معاهم من زمن طويل المهم قالتلي تعالي اقعد وبدانا نتكلم عن الأحوال والعائله وكده ومش عايز اقولكم اني عيني متشلتش من علي جميله الي حرفيا جميله بمعني الكلمة وكل حته فيها جميله كاني شايف نرمين الفقي قدام عيني ويمكن جميله احلي كمان وهي كل ما عيني تروح عليها تبتسم وكأنها بتقولي انا وخده بالي وبعد مده خرجت عليه نورهان الي اول ما شفتها تنحت تاني وعقلي وقف مره وحده ومبقتش عارف اقول ايه ولا اسلم ولا اخدها بالحضن ولا اعمل ايه ولا ايه
نورهان – مالك يابني متنح ليه كده انتا اول مره تشوف وحده قولتلها لو بالجمال ده اكيد مشفتش لقيت وشها احمر من الكسوف ورحت ** عليها وبستها من خدها الي كان ناعم زي بشره *****
وهي كانت لبسه فستان جميل اووي وقلتلي يلا بقا ننزل عشان الوقت وخدتها ونزلنا وهي كانت قدامي وطول ما هي نزله وانا عمال ابص علي طيزها الي بتترج زي المهلبيه واول ما نزلنا عند العربيه رحت علي الباب الي المفروض هتركب منه ورحت فتحه ليها كانوع من الشياكه والرقي في التعامل وهي قالتلي ميرسي وركبنا ورحنا علي المكان الي بالمناسبه كان علي النيل في مكان راقي جدا واول ما دخلنا المكان رحت ساحب ليها الكورسي وهي بصتلي وقلتلي انتا شكلك بقيت حكايه وقعدت وانا قعدت وطلبنا حاجه نشربها وبدانا نتكلم عن حياتها .
وهنا يكون خلص الجزء الاول اشوفكم في الحزء الثاني

 



Source link

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى