رواية معشوقتي الصغيرة الجزء الثاني الفصل السادس عشر 16 بقلم ملكة زماني – تحميل الرواية pdf

رواية معشوقتي الصغيرة الجزء الثاني الفصل السادس عشر 16 بقلم ملكة زماني
تميم بتأثر كان نفسي يكون عندي اخت
فهد يابني عادي مش انتي يا وتين شايفه تميم اخوك
تميم ركز اووي معها عايز يشوف هي فعلا بتعتبره اخوها ولا ايه
وتين بصت علي تميم ومش عارفه ترد تقول ايه اي هي مش بتعتبره اخوها خالص
وتين بتمثيل اههه راسي
تميم بخوف مالك
فهد فهم انها بتمثل عشان متجوبش وهنا اتاكد ان وتين بتبادل تميم نفس المشاعر
وتين عندي صداع جامد اوى
معتز واقف بيتكلم هو ومراد
معتز بغضب لازم تلاقي احمد بسرعه انا ابني كان هيروح فيها ياعالم ممكن يعمل ايه تاني انا مش مستعد اخسر ابني مراد بثقه متخفش احمد اكيد هيقع تحت ايدينا تانى
ادهم جاب قهوه اتفضلي
عشق بابتسامة شكرا.
ادهم انتي كويسه
عشق بتعب ولله انا مش شايفه قدامي حسه دماغي هتنفجرج
ادهم بحب بعد الشر عليكي من قله النوم تعالي اروحك البيت ارتاحي شويه
عشق بتعب يلا
لمار دخلت علي وتين بحب عامله ايه دلوقتي طمنيني عليكي وتين بابتسامة الحمدلله
لمار طلعت اكل انا بقا عملتلك انتي والواد تميم اكل تكلم صوبعكم ورا وبصت علي تميم دخلتلك الاوضه قالوا عند وتين وبعدين كملت بخبث ده قعد طول اليل يخرف باسمك وتين متسبنيش وتين متبعديش عني
وتين بصت علي تميم
تميم باحراج احمم بس ي ماما
لمار بضحك اتكسفت شايفه الواد اتكسف
لمار بحب افتحي بوقك
وتين فتحت بوقها
لمار اكلتها بحب
وتين عنيها دمعت اد ايه مفتقده حنان الا ام
فهد لحظ دموعها وعرف بتفكر في ايه
لمار اكلت تميم في بوقه
فهد قاعد بيتفرج عليهم بعد لما خلصم
لمار راحت قعدت جنب فهد انا اكلتهم عشان افضه ليك وطلعت اكل ليه افتح بوقك انت كمان
فهد بص عليها اول مره حد يهتم بيه غير وتين
فهد فتح بقه بفرحه اكتشف انه محتاج حنان اكتر من وتين تميم بتزمر ده مش عدل يعنى هو اكل مشوي واحنا مسلوق لمار اهه عشان انتم تعبنين وبعدين كملت فهد ده حبيبي وبصت علي فهد مش اسمك فهد برضو
فهد اهه
تميم بغيره انا بس الي حبيبك
لمار تؤتؤ كلكم حبايبي
فهد طلع لسانه لا تميم
وتين بصت علي فهد بحب اد ايه هي مبسوطه انه حد مهتم بيهم
اسر راح الكافيه سال علي ندى
العامل وخده اجازه عشان خطوبتها
اسر بصدمة نعم خطوبه مين
العامل في ايه ياستاذ
اسر بشر نهارك اسود النهارده ي ندى الكلب قال خطوبه قال وطلع التلفون ورن علي ادهم الوو عوزك في حاجه دلوقتي ادهم تمام جايلك
اسر ضحك بشر لما نشوف عريس الغافله ده كمان
زين دخل جري هو واسيل
زين تميم عامل ايه ياحبيبي
لمار بفرحه زين حبيبي حمدالله على السلامة جيت امتا
زين لسه واصل دلوقتي لما عرفت الي حصل لا تميم
معتز حضنه حمدالله على السلامة
زين الله يسلمك
بعد شويه
محمد دخل هو وبنته تميم عامل
تميم ضحك هو في ايه ياجماعه هو كله جه عشان وبعدين كمل بدراما اد ايه طلعتم بتحبوني
تميم فقره المحن دي مش هتخلص ولا ايه
زين بضحك لسه لسانك طويل زي مانتا
اسيا بنت محمد ازي حضرتك ياطنط
لمار الحمدلله انتي عامله ايه في دراستك
اسيا الحمدلله بقيت فشونستا اد الدنيا عشان اشتغل مع ادهم اومال هو فين
لمار راح مشوار
ادهم الله يخربيتك يا اسر الكلب
الباب خبط ام ندى فتحت مين حضرتك يابني
ادهم احم انا جاي تبع العريس ام ندى اتفضل يابني
ادهم انا جاي اقول ان العريس رجع في كلامه ومش عاوز بنتك
امها لي اي الي حصل ده كان موافق وفرحان علي الاخر
ادهم مثل الزعل والله يعني مش عارف اقولك ايه
ندى جت من ورا متقولش حاجه في ستين داهيه انا اساسا مكنتش موافقه بس عشان خاطر ماما وفقت
ادهم استاذن انا ونزل اسر كان مستني تحت
اسر عملت ايه ادهم انا مش عارف انا طوعتك ازاي
اسر اخلص
ادهم بخبث البت موتت نفسها من العياط وقعدت تقول انا بحبه مقدرش ابعد
اسر وشه احمر نهار ابوها اسود بتحب مين انا طالع اجبها من شعرها
ادهم مسكه تعالي هنا بهزر معاك قالت في داهيه انا مكنتش بحبه
اسر ضحك بشر وتهزر معايا لي


