Uncategorized

رواية غرام القاضي الفصل السابع والعشرين 27 بقلم بيري الصياد – تحميل الرواية pdf


البارت السابع والعشرون من

غرام القاضى🔥✨

______________________________

ويهبط ويقبل شفتيها ببطئ شديد لتغلق غرام عينيها بقوه كبيرة ويرفع جبل يدها الي الاعلي ويضع اصباعها بين اصباعه وينزل الي رقبتها ويقبلها ببطئ شديد وقبلات رطبه ويمد يده الآخر وينزل ملابسها الداخليه عنها ويعصر جسدها بين يده بخفه وينظر اليها ويبتسم وهو يرها تغلق عينيها بقوه كبيرة دون ان تفعل شئ آخر ليهبط ويقبل جسدها بوقحة شديده وهو يمص بتلذذ شديد وتضغط غرام علي اصابعه بقوه كبيرة وهي تشعر بمشاعر جديده بشدة عليها وعلي قلبها وجسدها الصغير امام هذا القاضي ويقبل جبل كل أنش يأتي أمامه وهو يعصر جسدها ببطئ ووقحه شديده وينزع اخر قطعه توجد علي جسدها وكان ان يهبط ليقبلها لاكن تفتح غرام عينيها بسرعه وتنظر اليه وتنزل دموعها وهي لا تعلم ماذا يفعل هذا القاضي بها ينظر جبل اليها ويصعد الي شفتيها ويقبلها بقوه ويقول بهمس.مالك يا غرام اهدي يا حبيبتي انا جوزك والموضوع مش مستاهل دموعك دي

نهي حديثه وهو يمسح دموعها بيده ولا تستطيع غرام ان تتحدث وتبلع ريقها بصعوبه وهي تريد ان تتحدث واخيرآ تنطق وتقول بصوت يكاد يكون مسموع.بلاش يا جبل علشان خاطري بلاش انا مش عايزه ده علشان خاطري

يغضب جبل بشدة منها لاكن يحاول أن يمتلك اعصابه ويقدر خجلها وخوفها من شئ كهذا وبانها كباقي الفتيات عند اول لقاء بينها وبين زوجها ويقول.حبيبي الموضوع مش مستاهل اهدي بس شويه واوعدك مش هتحسي بحاجه

تنفي غرام بهستريه وتقول.مش عايزه يا جبل مش عايزه ارحمني بقي شويه علشان خاطري

كان جبل ان يصفعها من غضبه الشديد لاكن يضغط علي يده بقوه كبيرة ويبتعد عنها قليلاً وينظر الي جسدها بوقحه شديده لكي يتأكد من شئ ويتاكد من هذا الشئ ليبتعد عنها وينظر اليها ويذهب الي سكين توجد علي الصينيه لكي يقطعون بها الطعام وينظر إليها يرها تسحب البطانيه عليها لكي تخفي جسدها منه وتنظر إليه بخوف ويرفع جبل السكين ويضعها علي اصبعه ويسحبها بعنف عليه ويجرح حاله بقوه لتشهق غرام بقوه وخضه شديده من الذي فعله ويذهب جبل الي الطاوله الذي بجانب السرير ويمسك قماشه بيضه توجد وينزل عليها ثلاث نقاط من دماءه ويرميها بجانب غرام المصدومه والذي لا تعرف ان تنطق بكلمه واحده ويقول.ابقي ادي دي لامك وعارفيها اني دخلت عليكي يا بت صابر

وكان ان يذهب الي الخارج لاكن تقول غرام بسرعه وخوف شديد.انت رايح فين بشكل ده يا جبل

ينظر اليها جبل دون ان يلف اليها ويقول.مش انتي اختارتي يا غرام يبقي خليكي وملكيش دعوه بيا

وكان ان يخرج لاكن تقول غرام بحزن شديد ودموعها تنزل بغزاره شديده.انت زعلت علشان معملتش اللي انت عايزو يا جبل

يذهب اليها جبل ويمسكها بقوه من ذراعها ويقول بغضب شديد.لا زعلت من رفض مراتي ليا يا غرام بنسبالي لو قعدت طول عمري معاكي من غير ما ادخل عليكي مش هتفرق في حاجه بس انك ترفضيني بشكل ده هو ده اللي مزعلني يا غرام رفضك ده ميدلش غير علي حاجه واحده يا بت صابر

غرام بصوت متقطع.اا….ايه هي

يتركها جبل ويقول وهو يحاول أن يمتلك اعصابه عليها.انك شايفلك شوفه غيري يا غرام هانم وانك عايزه غيري اللي يقرب منك مش انا

تنفي غرام براسها بسرعه كبيره وتقول.والله لا يا جبل انا بس مش عايزه اعمل حاجه اندم عليها بعدين انا لحد دلوقتي معرفش عنك حاجه ومش عارفه اذا كنا انا وانت هننفع مع بعض ولا لا ومش عايزه اخسر كل حاجه معاك افهمني يا جبل

جبل بصوت عالي.افهم ايه يا بت انتي هبله ولا ايه انتي مراتي والكل كان شاهد علي ده وانا ليا حق عليكي وانتي رفضه انك تديني حقي وجايه دلوقتي تقوليلي خايفه اندم علي ده

تنزل دموع غرام بغزاره شديده وتقول.انتوا معطتونيش وقت تاني غير ده افكر في يا جبل انتوا كلكم حطتوني في الامر الواقع وعايزيني اقبل بكل حاجه بس مش قادره يا جبل الطريقه اللي اتجوزنا بيها مش مخليني اقدر افكر في حاجه وانتوا معطونيش خيارين لا انتوا قولتوا اتجوزتي جبل وخلصت عايزني اعمل ايه دلوقتي

ينظر اليها جبل ويفهم بماذا تفكر هذه الفتاة لينهض ويقول.ماشي يا غرام خدي وقتك يا بت صابر بس احذري من صبري علشان لو نفذ عليا الحلال من ديني لا انتي ولا حد في الدنيا كلها هيقف في وشي

نهي حديثه ويذهب الي الخارج وتنظر خلفه غرام وتنظر الي هذه القمشه البيضه الذي يوجد بها دماء جبل لتغلق عينيها بقوه كبيرة وتنزل دموعها وهي لا تعلم اذا الشئ الذي فعلته الصحيح ام ماذا فهي تتعب بشدة وتشعر بأنها تحتاج الي بعض الوقت لكي تحب جبل وتبقي تريد ان تبقي معه فماذا سوف يحدث بهذه العلاقه وهل جبل سوف يصبر علي غرام الي النهايه ام ماذا سوف يفعل معها لكي يأخذ حقوقه الشريعه

علي الناحيه الاخره كان جبل يجلس علي الأريكة وهو ينظر أمامه ويفكر جيد بحديثها ويشعر بأنها محقه فهو لا يعطيها خيار ان تتركه ام تتزوجه فهو قال اليها بأنه سيتزوجه في هذا اليوم ولم يأخذ رأيها بشئ وهذا بتأكد سوف يفعل حاجز بينه وبينها لاكن هو لا يكن عنده خيار آخر فهو سيزوجها غصب عن الجميع ولا يفرق معه احد يشعر بأنه يريد ان يخرج من هذه الشقة فهو يخنتق بشدة بها وينظر الي اصباعه ليغضب من حاله بأنه جرح هذا الاصبع الذي يره الجميع وآلان إذا احد راه سوف يشك بغرام علي الفور ليضرب هذه الطاوله بقوه كبيرة وينهض ويذهب الي الحمام ويغسل يده بالماء ويغسل وجهه ايضا وينظر الي المراء ويفك هذا الحزام من علي خصره وكان ان ينزع هذا البنطال لاكن يره هذه الحبه الذي اعطيها اليه حسن ليرميها في درج من ادرج الحمام وينزع هذا البنطال ويذهب يقف أسفل الماء البارد لكي يهده حاله قليلا وهو يشعر بنار تشعل بداخله من رفض هذه الفتاة وبرغم من ان يعلم السبب الي ان رفضها هذا يجعله يغضب بشده ويقف جبل أسفل الماء فترة طويله ويغلق الماء بعد فترة ويسحب منشفه ويضعها علي رقبته فقط ويذهب الي الخارج وهو يجفف شعره ويدخل الي الغرفه ويسمع صوت شهقه قويه بشدة لينظر الي هذه الفتاه يره وجهها احمر بشدة من الخجل الشديد وتنظر غرام بسرعه كبيره بعيد عنه لينظر الي جسده ويرفع حاجبه وينظر اليها ويقول بوقحة شديده.في ايه يا بت مش عجبك ولا ايه

تتصدم غرام بشدة وتسحب البطانيه عليها بسرعه لينظر اليها جبل ويذهب الي الخزينه ويقول وهو يخرج منها ملابس اليه.براحتك بس بكره تندمي انك ضيعتي وقت علي الفاضي وكان ممكن تنبسطي في الوقت ده احسن من الهبل اللي بتعملي دلوقتي

لا ترد عليه غرام ولم تتحدث فهي بعد راته بهذا الشكل لا يعد يتحرك لسانها وينظر إليها جبل بعد ان خرج ملابس اليها ويرمي المنشفه ويرتدي

وينظر الي هذه الفتاه ويذهب ويسحب البطانيه من عليها وينظر اليها يرها تغلق عينيها بقوه كبيرة ليهبط علي شقتيها ويقبلها بقوه كبيره ويقول.افتحي يا بت عينك انا جوزك يا هبله هقولك ده لحد امتي افتحي يلا

تنفي غرام براسها بعنف وهي مازالت تخجل بشدة ليبتسم جبل بخبث شديد ويمسك يدها ويضعها علي جسده بوقحه شديده لتتفزع هذه الفتاه بشدة وتفتح عينيها بسرعه وتنظر اليه بصدمه شديده ليقول جبل بغمزه وقحه.عجبك مش كده تيجي نكمل

تسحب غرام يدها منه بسرعه كبيره وهي لم تستوعب افعال هذا الوقح وتميل علي الناحيه الاخرى وتعود تغطي وجهها مره اخرى وهي لم تصدق ماذا يحدث بها وهي مع هذا القاضي ليقول جبل وهو يذهب الي الخارج.بكره تيجيلي ندمان وهقولك فات الاوان

تخرج غرام رأسها من البطانيه وتنظر خلفه وهي مازالت لم تستوعب شئ تنظر أمامها وهي مصدومه بشدة من جبل بشدة فماذا سوف يحدث بهذه الفتاه وهي مع هذا القاضي

يخرج من الشقة ويذهب الي الاعلي وهو يريد ان يستنشق بعض الهواء النقي ليصعد الي سطح هذا المنزل ويره الباب مفتوح ليعلم علي الفور من الذي فعل ذلك ليدخل ويره هذا الشاب يجلس علي سور هذا السطح وهو يضع قدمه علي الناحيه الاخره ويشعر هذا بخطوات قدمه ليلف برأسه وينظر اليه ويرفع حاجبه ويقول.سبع ولا ضبع يا قاضي

جبل بغضب شديد.سبع طبعاً يا خفيف بس انت مال امك يالا ما تسيبني في حالي شويه

يضحك حسن بخفه ويقول بوقحة شديده.عايز تفهمني ان جبل القاضي دخل وخلص في اقل من تلات ساعات يا جبل دي مصدقهاش الصراحه

يضع جبل يده علي السور ويرفع جسده ويجلس عليه ويقول.ملكش دعوه احسن ما ارميك من هنا ونخلص منك بجد

ييتسم حسن وينظر الي السماء الصافية ويقول.امممم ما تجرب كده يا ابن عمي

كان جبل ان يفعلها بالفعل لاكن يقول حسن.لو مستعد لدمار اختك اعملها يا جبل

يلكمة جبل بقوه كبيرة وكان حسن ان يقع الي الأسفل بالفعل لاكن يمسك جبل يده بسرعه كبيره وينظر إليه وهو الشئ الوحيد الذي ينقذه من الموت يد جبل الذي تمد وتمسك يد هذا الشاب بقوه كبيرة وينظر حسن الي جبل ويبتسم ببرود شديد ويقول.ملكش عزيز يا قاضي

جبل بهمس مخيف بشدة.انا الايد اللي توجعني اقطعها يا حسن وانت عارف ده كويس يا ابن عمي

حسن باستفزاز شديد.ولو الايد دي كانت حرمك المصون يا قاضي هتقطعها برضو

ينظر اليه جبل ويسحبه الي الاعلي ويقفذ حسن من السور الي سطح هذا المنزل وينزل عليه وكان أن يتحدث لاكن يلكمة جبل بجميع قوته وكان حسن ان يقع لاكن يمسك حاله بآخر لحظه ويمسكه جبل من لاقة قميصه ويقول بغضب شديد لاكن صوت منخفض.اوعا تيجيب سيرتها علي لسانك تاني يا $$$$$$ فاهم

يبتسم حسن وينزل يد جبل من عليه ويقول.لا شكل الكلام اللي سمعته عن البت دي طلع صح يا قاضي البت دي جات ولحست دماغك خلاص

يلكمة جبل بقوه كبيرة ليرد حسن هذه اللكمة بسرعه اكبر ويعود جبل ويلكمه علي الوجه الاخر ويضرب عصا توجد علي طاوله في المكان بقدمه وأقل من ثانيه كانت هذه العصا في يد القاضي الذي وضعها علي رقبة حسن بسرعه كبيره ويرفع رقبته الي الاعلي ويقول بهمس مخيف بشدة.قولتلك بلاش سيرتها يا وسخ علشان انا اقتلك دلوقتي من غير ما افكر لحظه واحده في ايي حاجه

يبتسم حسن ويقول.هتقتل ابن عمك علشان مراتك ي

قطع حديثه جبل الذي ضغط علي رقبته بعصا أكثر وقال.اقتل كل اللي يجيب سيرتها يا حسن الا دي واعرف ان حرم القاضي خط احمر عنده ولو جبت سيرتها تاني حياتك هتكون التمن فاهم يا $$$$$ ولا لا

ينظر حسن الي يد جبل ويره جرح اصبعه ليبتسم ويقول.مش هجيب سيرتها هجيب سيرتك انت معقول جبل القاضي يقبل علي نفسه حاجه زي دي يا جبل

نهي حديثه وهو يضع اصبعه علي الجرح ليضغط جبل علي العصا اكثر بعد ان فهم حديثه ويقول.لا ميقبلش يا حيلتها بس اوعا دماغك الشمال تسرح بيك لبعيد علشان مقتلكش يا حسن فاهم

يضحك حسن بخفه ويقول.فاهم يا قاضي وفاهم اوي كمان

ينظر اليه جبل ويتركه وكان ان يذهب الي الأسفل لاكن يقول حسن.انت بنفسك قولتها زمان يا قاضي ربنا يكفيك شر راجل لما يحب مرا ايه نسيت جملتك لينا يا كبير

ينظر جبل أمامه ويتذكر عاصم الذي ذكراه بهذه الجمله بعد ان رآه غيرة جبل علي غرام منذو اول مره والان هذا الحقير يذكره بحديثه اليهم في الماضي ايصا ويلف جبل وينظر اليه ويقول.ولحد دلوقتي بقولها يا حسن ربنا يكفيك شر راجل لما يحب واعرف اني حبيت يبقي يكفيك شري يا ابن القاضي

يبتسم حسن ويقول.بس مش ده كان كلامك لينا زمان يا قاضي نسيت جبل لما قال علشان نعيش في الدنيا دي لازم اول حاجه نعملها نرمي العضو اللي اسمه القلب ده في النار نسيت لما قولت عمرك ما هتنحج طول ما انت بتفكر بقلبك نسيت كلامك يا قدوة ولا لما حبيت انت حليتها لنفسك وبقت حاجه حلوه دلوقتي

جبل ببرود شديد.لا محلتهاش ولحد دلوقتي بقول نفس الكلام يا حسن وزي ما انا عمري ما فكرت امنعكم تعيشوا حياتكم يبقي من حقي انا كمان اعيش حياتي يا ابن عمي والبت اللي اختارتها هي اللي هكمل معاها بس هكمل بعقلي مش زي ما انتوا عملتوا مفكرتوش غير بقلبكم وخسرتوا في النهايه ومش جبل القاضي اللي يخسر يا حسن

نهي حديثه ويذهب من هذا السطح وينظر خلفه حسن ويبتسم ببرود شديد ويقول في داخله.كداب يا قاضي جبل القاضي خسر قدام غرام يا جبل البت دي خسرتك ولسه هتخسرك اكتر بسبب حبك ليها وهي كمان هتخسر كتير علشان حب القاضي نار والنار دي مبترحمش حد وبتحرق كل اللي حواليها

نهي حديثه وهو يفكر في عدة أشياء ويلف وينظر الي هذه الحاره من الاعلي ويذهب يضع يده على السور وينظر الي الأسفل وهو يتذكر الكثير من الأشياء فمن هذا الشاب وهل هو خير ام شر وماذا يخفي خلف قناع البرود هذا وماذا سوف يحدث بعد

كانت تجلس علي السرير وهي تبكي بقوه كبيرة وهي تنظر الي صورة عبر هاتفها وتبكي بقوه وعنف شديد وكأنها لم تبكي منذو ان خلقت علي هذه الدنيا تبكي بحرقه شديده علي حياتها الذي لا يوجد بها شئ جيد ولا تره شئ بها الي الآن تنظر الي هذه الصوره وتقول بصوت يقطع القلب.ايه اللي رجعك تاني يا حسن ليه رجعت دلوقتي بعد السنين دي ياريتك ما رجعت يا حسن كنت مرتاحه من غيرك ياريتك ما جيت تاني

نهت حديثها وتبكي بقوه كبيرة وهي تنظر الي هذه الصورة الذي بيدها وتمد يدها الاخره وتضع يدها على (سلسله) توجد في رقبتها وتخرجها من ملابسها وتنظر اليها وتبكي بعنف أكثر وهي تنظر الي هذه (السلسلة) الذي علي شكل قلب وتصنع من فضه وتتسطح هذه المسكينه والمحطمه من كل شئ علي السرير وتنظر الي سطح الغرفه وتقول في داخلها.حرام عليك يا حسن حرام عليك اللي عملته فيا ده ليه عملت كده ليه يا ابن عمي ليه

نهت حديثها وتغلق عينيها بقوه كبيرة وتنزل دموعها بغزاره شديده فماذا سوف يحدث مع هذه المسكينه وماذا الذي حدث بينها وبين هذا حسن وهل سوف يعودون من جديد ام ماذا يفعل بهم القدر

كان يجلس علي الأريكة وهو ياخذ نفس من هذه السيجاره ويتذكر صابر ليمسك هاتفه وهو يعلم بأنه لم ينام سوا بعد ان يطمئن علي شرف ابنته ويدق اليه ولا ينتظر كثير وكان صابر يرد عليه سريعآ ويقول بسرعه.ايه يا جبل ايه اللي حصل

يبتسم جبل ويقول.بنتك اشرف بنت في الدنيا كلها يا صابر نام واطمن يا راجل

يتنفس صابر براحه شديده ويميل الي لين الذي أطلقت الزغريط بسعادة كبيرة ليبتسم جبل ويقول صابر.مبروك يا قاضي ربنا يكرمك بذريه الصالحه يا ابني

يبتسم جبل ويقول.تمام يا صابر يلا اقفل انا كده عملت اللي عليا سلام

نهي حديثه ويغلق الهاتف ويرمي علي الطاوله ويقول بسخرية في داخله.هي طول ما واريا بنتك هشوف الذريه أصلا يا صابر اذا كانت صالحه ولا فاسده ادي دقني لو شوفتها ياخويا

نهي حديثه ويأخذ نفس كبير من السيجاره ويره هذه الفتاة تخرج من الغرفة وهي ترتدي

وتقول باستغرب.ايه صوت الزغيط ده يا جبل

جبل بسخرية شديده.امك فرحانه بدخلتك ياختي

تنظر اليه غرام وتفهم سخريته الشديده لتلف وكانت ان تذهب الي الغرفة مره اخرى لاكن ينهض جبل ويقول وهو يقف أمامها.رايحه فين ما تخليكي

غرام وهي تنظر اليه.تعبانه وعايزه انام يا جبل

يأخذ جبل نفس كبير من السيجاره وينفخه في وجهها لتسعل غرام بقوه ويمسكها جبل من خصرها وتهده قليلا من السعال ويقول جبل بهمس ووقحه شديده.سلامتك من التعب يا قلب جبل تعالي وانا اريحك

نهي حديثه ويضع السيجاره في فمه ويحمل هذه الفتاة الذي تدفن حالها بين الاحضانه ولا تفعل شئ آخر بين يده ويذهب جبل بها الي الغرفه ويضعها علي السرير وكان ان يخرجها من أحضانه لاكن يشعر بها تتمسك به أكثر ليفهم ماذا حدث بها من دخان هذه السيجاره ليأخذ منها نفس كبير وينفخ الدخان في الاعلي وهو يتسطح بجانبها ويضمها الي الاحضانه وينهي جبل هذه السيجاره ويضعها في الطبق الذي بجانب السرير ويقول وهو يمسح علي شعر غرام.حبيبي انت كويس

لا ترد غرام عليه ليرفع جبل حاجبه ويخرج رأسها من احضانه ليقول.احااااااااا دي نامت من نفسين

قال هذا وهو يرها تغلق عينيها وتنام بالفعل ليضع رأسها علي صدره مره اخرى وينظر امامه وهو لا يصدق تصرف هذه الفتاه من اثار هذا الدخان عليها وهو يستغرب بشدة فمن المفترض ان يحدث شئ اخر لاكنها نامت بهذه السرعه يأخذ جبل نفس عميق بشده ويغلق عينيه بقوه وهو يمسح علي شعر هذه الفتاة الذي تتعبه معها ويفكر جبل بكل ما يحدث في هذا اليوم وبعد وقت طويل ينام جبل بعد هذا التفكير العميق فماذا سوف يحدث بجبل وغرام وهل سوف تستكمل هذه العلاقه ويبقون اقوة من كل شئ ام ان هذه الحواجز الذي بينهما اكبر من علاقتهم الضعيفه والذي مازالت في بدايتها فماذا سوف يحدث معهم(توقعتك يا وليه)

في صباح يوم جديد تفتح غرام عينيها وتنظر الي سطح الغرفه وتغلق عينيها مره اخرى وهي تشعر بصداع شديد وتفرق جبهتها من هذا الوجع وتفتح عينيها وتنظر الي هذا القاضي الذي تضع رأسها علي صدره ترفع يدها ببطئ وتنزع شعره الذي نزل علي جبهته وترفعه الي الاعلي وتنظر الي وجهه وهي تشعر بقلبها يدق بقوه كبيرة لدرجة ان شعرت بأن اذا كان يفيق الآن لا كان سمع صوت دقات قلبها الذي لا تعلم لماذا يدق بهذه الطريقة وتنظر غرام الي وجهه وتتامل به لفترة طويلة وتشعر به يحرك جفونه دليل أنه يفيق لتغلق عينيها وتنزل رأسها الي الأسفل لكي لا يرها وتشعر بيد جبل تسحبها الي أحضانه أكثر بتلقائية ويضع يده أسفل ملابسها وتغلق غرام عينيها وهي تشعر بيده الخشنه تلمس جسدها النامع وينزل جبل يده اسفل ملابسها الداخليه لتتفزع غرام بشدة وتتحرك بعنف وخضه من الذي يفعله وتنظر الي جبل وتقول.انت بتعمل ايه

يبتسم جبل ويمسك رأسها بيده الاخره ويمص شفتيها بقوه كبيرة ويستكمل ما يفعله وينزل يده أكثر ويصل الي الذي يريده ويحرك يده بوقحة شديده علي جسدها لتشعر غرام بقشريريه شديده في كامل جسدها من الذي يفعله هذا القاضي والشي الذي تتعرض له هذه الفتاه بين يده ويمسك جبل شفتيها بين اسنانه ويمصها ببطئ شديد ويقول بين شفتيها.اعملي زي ما انا بعمل يا فله

غرام بتوهان شديد وهي لا تشعر بحالها.مش بعرف

يمص جبل شفتيها ببطئ أشد ويقول.اتعلمي يلا اعملي اللي قولتلك عليه

تفعل غرام كما يقول هذا القاضي ويبدأ جبل ان يعلمها كيف تقبله بالشغف وتنجح غرام وتفعل كما يقول اليها وتبدله القبله بالفعل ليبتسم جبل وهو مازال يقبلها ويشعر بها تتقطع انفاسها ليترك رأسها ولا يعطيها فرصه لتستوعب شئ ويقبلها علي السرير وينزع بنطالها الذي كان يضع يده اسفله وينظر اليها يرها تنظر اليه بخجل وعيون تدمع بلمعه لا يرها من قبل لينزع ملابسها العلويه وينزل ملابسها الداخليه ايضا ويهبط ويقبل جسدها بوقحه شديده ويقول وهو يقبلها بتلذذ شديد.خلي جسمك يتحرك ويتصرف هو يا غرام متتكسفيش انتي مراتي واللي انتي حاسه اعملي من غير ما تتكسفي مني انا حقك وانتي حقي فاهمه

تخجل غرام بشدة منه ويقبلها جبل ببطئ وتلذذ أشد وغصب عن غرام تتحرك يدها وتضعها علي شعره وهي تشعر بأنها تريده ان يقترب منها أكثر وتغلق غرام عينيها بقوه وهي تقربه منها أكثر ليبتسم جبل ويقبلها ببطئ أشد وينزل يده ويحركها بوقحه شديده علي جسدها لتضغط غرام علي شفتيها بقوه كبيرة وتترخي يدها من علي رأسه ينظر اليها جبل ويمسك شفتيها بين اسنانه بعد ان جعلها تتركهم ويمص شفتيها بقوه لتضع غرام يدها علي وجهه وتبدله بالطريقة الذي علمها بها ويبتسم جبل وشيطانه يقول اليه شئ واحد هو ان يستغل هذه الحاله الذي السبب بها والذي يحدث بهذه الفتاه ويهجم عليها الآن ويأخذ حقوقه ويجعلها زوجته قولا وفعلا وهي لم تستطيع وهي بهذه الحاله ان ترفضه ان تمنع هذا لاكن عقله يرفض هذا ويرفض ان يستغلها بهذه الطريقة ويشعر جبل برعشتها القويه بين يده وترتخي يدها وتنزل من علي وجهه ليمص جبل شفتيها بقوه كبيرة ويبتعد عنها وينظر اليها وهي بهذه الحاله أمامه ليبتسم عليها ويقترب منها ويقول بهمس شديد بجانب اذنها.عندي اللي هيبسطك اكتر يا بت صابر بس خليكي معايا وانا اوعدك اني هعمل اللي هيخليكي طايرة في السما

تنظر اليه غرام وعيونها مازالت تدمع وتقول بصوت يكاد يخرج.جبل علشان خاطري بلاش

ينظر اليها جبل وينهض من عليها ويتسطح بجانبها وينظر إلى الساعه الذي تتعلق علي الحائط ويره الساعه تخطط الثاني عشر صباحاً لينظر اليها وهي تخفي وجهها وجسدها منه ليقول.روحي خدي دوش والبسي علشان اكيد اهلك جايين دلوقتي

تنهض غرام بسرعه وتركض الي الخارج بسرعه كبيره ينظر اليها جبل وهي تركض بوقحه شديده ويضغط علي شفتيه ويضع يده على عينيه وهو يحاول ان يهده قليلاً ويهدي هذه النار الذي تشعل بسبب هذه الفتاه ويفرق جبهته بقوه ويرها تدخل بعد قليل وهي ترتدي روب الحمام لينظر اليها بوقحه ويقول بغمزه وقحه.ما تفكي البتاع ده خليني اتفرج علي املكي

تضغط غرام علي شفتيها وتقول.زمان كنت تقول املك ناس

ينهض جبل ويقف أمامها ويسحبها اليه بقوه من خصرها ويقول.زمان كانت املك ناس ودلوقتي انا الناس دي يعني بقيت املكي يا فله

تنظر اليه غرام وهي قريبه منه بهذا الشكل وتقول.جبل سيبني البس هدومي

يمص جبل شفتيها بقوه كبيرة ويقول.خلصي وطلعلي هدوم وانا هروح اخد دوش علي السريع

اومالت لهو غرام ويبتعد جبل عنها ويذهب الي الخارج تنظر خلفه غرام وتتنهد بقوه كبيرة وهي لا تعرف هل الذي تفعله صحيح ام ماذا وتذهب الي الخزينه وتخرج اليها ملابس وترتدي

وتذهب تقف امام المراء وتبدأ ان تسرح شعرها وتعدل هيئتها وتضع القليل من المكياج وتره بالذي يدخل الغرفة وهو يضع منشفه علي خصره وينظر اليها ويقول بغضب شديد.احاااااا ايه يا بت اللي انتي لبسه ده

تلف غرام وتقول بغيظ شديد.انت في كل متعصب كده ليه وبعدين ماما قالتله البس ده

جبل بصوت عالي.وماما مشفتهاش درع امك ده ولا ارفعهم بالمره روحي يا بت غيري اللي انتي لبسه ده مش ناقص علي الصبح

تنفخ غرام بغضب طفوليه وتقول.معنديش غيره يا جبل اعملك ايه

يذهب جبل الخزانه وينظر بداخلها ويخرج ملابس وينظر اليها ويرميها بغضب شديد علي الأرض ويقول وهو ينظر الي غرام.هي امك جايبهم ليه مفتوحين شبابيك ومناور مفيش لبس محترم خلاص

تنظر اليه غرام وتقول.هي دي طريقة لبسي ي

قطع حديثها جبل الذي قال بصوت عالي.ده ايام ما كنتي مع جدك لاكن وانتي مراتي تلبسي حاجه متظهرش ضفرك حتي ولو حكمت تتنقبي اعمليها اهم حاجه محدش يشوف منك ايي حاجه

تنظر اليه غرام ولا تعرف ماذا تقول اليه الآن فهي لم تستوعب حديث هذا الشاب وينظر جبل الي شئ في الخزانه ويخرجه ويعطيها اليها ويقول.خدي البسي دي ممكن تنفع

تأخذ غرام منه هذا الشئ وكانت ان تذهب الي الخارج لاكن يمسك جبل يدها ويقول برفعة حاجب.رايحه فين يا بت

غرام بغيظ.هروح اغير يا جبل عايز ايه

جبل بوقحه وغيظ أشد.عايز اتفجر ياختي هو لا داخله ولا فجره ولا ايه يلا يا بت اقلعي والبسي هنا وقدمي كمان يلا

تضغط غرام علي الملابس بخجل وتوتر وتقول.جبل سيبني اروح البس بره علشان خاطري

يمسك جبل الملابس منها ويرميها علي السرير ويقول وهو ينزع هذا الروب الذي ترتدي.عليا الطلاق ما يحصل كفايه انك خربتي عليا لليلة العمر

تشعر غرام وهو يلمس ذراعها باصباعه وهو ينزع هذا الروب بعد ان فك هذا الحزام الذي علي خصرها وينظر اليها جبل ويمص شفتيها بقوه ويسحب ملابسها وينزعهم عنها ويرميهم ويقربها منه بشدة بعد ان نزع هذه المنشفه الذي علي خصره لتتصدم غرام بشدة وتنظر اليه بصدمه شديده ويبتسم جبل علي صدمتها ويهبط علي شفتيها وياكلهم بقوه كبيرة بين أسنانه ويحرك جسده علي جسدها بوقحه شديده لتغلق غرام عينيها بقوه كبيرة وهي لا تعلم ماذا يفعل هذا القاضي الآن وتحاول ان تتحدث لاكن يمسك جبل لسانها ويمصه بقوه وتلذذ شديد وهو علي نفس الوضع ويبتعد عنها ويقول بصوت إجش من الرغبه الشديده.هقتلك علي اللي انا في بسببك يا غرام

تنظر اليه غرام وتره رغبته الشديدة بوضوح شديد وينظر اليها جبل ويمد يده ويعصر جسدها بقوه كبيره وهو ينتقم منها علي حالته الآن لتتاوه غرام بوجع شديد من فعلته وينظر إليها جبل ويمسك الملابس الخاص ويعدل ملابسها ويجعلهم ترتدي

وينظر اليها بدقة ويمسك يدها ويلفها حول حالها ويقول.اممم مش بطال يخلص الاسبوع ده ونطلع انا وانتي نجيب هدوم زي الناس

تنظر اليه غرام وهي لا تستطيع ان تتحدث فهو عاري تماماً أمامها ليبتسم جبل ويقربها منه بشدة ويقول بغمزه وقحه.ايه عجبك ولا ايه يا بت صابر

تنظر غرام بعيد عنه وتقول وهي تكاد تموت من خجلها.جبل علشان خاطري كفايه وسيبني اجهز نفسي

يمص جبل شفتيها بقوه كبيرة ويقول.انا شيلت الزفت اللي حاطه علي بوقك شيلي الباقي انتي بقي علشان مزعلكيش

نهي حديثه ويذهب الي الخزينه وتنظر غرام الي المرأء وتقول بغيظ شديد.ليه عملت كده يا جبل

يخرج جبل اليه ملابس ويقول وهو يبدأ يرتديهم.قولتلك ايي حاجه تحطيها هتكون ليا انا يا فله وممنوع غيري يشوفها

تنظر اليه غرام بعد ان ارتده سرواله وتقول.بس مينفعش يا جبل وكمان دول ماما وبابا اللي جايين علشان خاطري سيبني المره دي انا عايزه افرح وانت باللي بتعمله ده مش مخليني

ينظر اليها جبل ويقول.لو كنتي عايزه تفرحي صح كنتي سيبتي ادخل عليكي يا روح امك غير كده مفيش حاجه هتفرحك تاني

تنفخ غرام بقوه وتقول.ده علشان انت سافل ومش بتفكر غير في قلة الأدب بس انا هفرح باللي بعمله ده احسن ممكن تسيبني المره دي بس

ينفخ جبا بغضب شديد ويقول.روحي اعملي اللي انتي عايزاه يا غرام بس المره دي واوعي تفكري فيها تاني

نهي حديثه ويستكمل ارتدي ملابسه ويرتدي

ويذهب الي الخارج ويمسك هاتفه ويدق الي بدر ويفتح بدر عليه بعد مدة قصيرة بشدة ويقول.لا لا مش مصدق معقول العريس بيكلمني بنفسه ايه الهنا ده كله صباحيه مباركه يا عريس

يبتسم جبل بسخرية ويقول.الله يبارك فيك ياخويا المهم عايزك تروح تدفع كل الاقساط بتوع العربيات وتجدد الرخصة عربيتك كمان

بدر باستغراب شديد.ليه يعني واشمعنا انهارده

جبل بغضب.بقالها تلات شهور عايزه تجدد يا حيلتها هتصبر لحد امتي روح نفذ ده علشان نخلص احسن ما انت مش عارف تطلع بيها زي ما انت عايز وقاعد في حته معينه

اومال بدر ويقول وهو لا يعرف بماذا يفكر شقيقه.تمام يا جبل انا هنزل دلوقتي وهروح انفذ المهم هتجبلي ابن اخ اطلع عليه اللي بيحصل فيا واربي امتي

يبتسم جبل ويقول.لما تتربي انت الاول يا حيوان ده انت مشفتش بخمسه ساغ تربيه حتي

بدر بغيظ شديد.يبقي ده ذنبك انت مش انا انت اللي استخسرت انك تربيني كويس ومش ذنبي انك بخي

قطع حديثه جبل الذي غلق الهاتف في وجهه وكان ان يتحدث لاكن يسمع صوت جرس الباب ليفهم علي الفور بأن الذي علي الباب صابر ولين وجميع العائله وبتاكد لا يوجد بهم بدر فهو كان يتحدث معه ولم يقول بأنه سوف يأتي يذهب جبل الي الغرفة وينظر الي غرام ويقول.لمي فرشة السرير دي ياختي وحطي واحده غيرها

تتفزع غرام من صوته وهي كانت تجلس امام المرآء وتنظر اليه وتقول.في ايه يا جبل ومين اللي علي الباب

جبل بغيظ شديد.اكيد اهلك جايين يباركوا لمي الفرشه دي ونفذي اللي قولتلك عليه ولو امك سالتك علي حاجه قوليها تمام واديها القمشه ومتتكلميش في حاجه تانيه فاهمه

اومالت لهو غرام وتنهض لتفعل كما قال وينظر اليها جبل وهي تلم هذا الشرشف وترمي في (سلة الغسيل) ولا تعرف ان تفرد الآخر ليذهب اليها وياخذه منها ويفرده بسرعه الي الاعلي ويتركه علي السرير ويقول وهو يعدل به.شكلك هتتعبني معاكي ظبطي من الناحيه التانيه

تذهب غرام وتفعل كما يفعل جبل وينظر جبل الي ملابسها الداخليه الذي توجد علي الأرض لينظر اليها ويقول.انتي عندك مخ وعقل زي الناس ولا فيكي حاجه مختلفه يا بت صابر

تنظر غرام اليه وتنظر مكان ما نظر لتفهم علي الفور عن ماذا يتحدث وتخجل منه فهي لم تنتبه ويقول جبل وهو يذهب الي الخارج.شيلي ده ومش عايز حد يشوف الحاجات دي غيري يا غرام والا هتزعلي انتي في الاخر

ويذهب جبل الي الباب ويفتحه وينظر الي صابر الذي قال بغضب شديد من ان فتح الباب.ايه كل ده يالا انت مش عارف اننا جايين ولا ايه

جبل بغضب أشد.لا عارف بس معرفش انكم هتيجوا بدري كده بقي في حد يخبط علي عريس وعروسه الصبح كده يا صابر ايه الكلام اللي ملهوش طعم ده

تذهب لين اليه وتقول وهي تضمه.مش بدري ولا حاجه يا جبل انت اللي شكل الوقت خدك مبروك يا حبيبي

يبتسم جبل ويضمها بقوه ويقول.الله يبارك فيكي يا لي

قطع حديثه صابر الذي سحب زوجته منه وقال بغضب وهو ينظر الي لين.اتلمي يا وليه ايه الحركات دي

تنفخ لين بقوه ويضحك موسي بخفه ويقول وهو يضم جبل بقوه.مبروك يا ابو نسب يا رب تكون رفعت راسنا

يضحك جبل بخفه وهو يكتم غيظه الشديد ويقول.انا جبل القاضي يالا

ويبتعد عنه موسي وتذهب حبيبه الي احضان جبل وتقول.مبروك يا جبل

يبتسم جبل ويقبل رأسها ويضمها بقوه ويقول.الله يبارك فيكي يا بيبو

تبتسم حبيبه وتبتعد عنه تقبله وتقول وهي تذهب الي غرفة جبل وغرام.هروح اشوف غرام

تذهب صفاء الي جبل وتضمه وتقول.مبروك يا حبيبي

يضمها جبل ويقول.الله يبارك فيكي ياما ادخلوا يلا

صابر بسخرية وهو يدخل.ما لسه بدري ياخويا

جبل باستفزاز.بدري من عمرك ما صبوره

تضحك لين وتقول وهي تذهب الي الغرفة.اتخنقوا انتوا وانا هروح اطمن علي بنتي

وتذهب صفاء مع لين وينظر خلفهم جبل وينظر الي الأرض وهو يقلق من ان غرام تتحدث بشئ ام احد يشك بأنه لم يقترب منها فهذا سوف يجعلهم يشكون بها بتأكد وهو لا يريد ذلك ويسمع صوت زغريط حبيبه ولين وصفاء ايضا ويبتسم صابر وينظر إليه جبل وينظر الي موسي الذي ابتسم ويبتسم جبل وهو يفكر في الذي يريد يفعله بعد الآن

قبل هذا الوقت بقليل كان عثمان يتحدث بغضب شديد علي الهاتف وهو يقول.ازاااااي فرحهم عاده علي خير كده ازااااااااااااي وانتوا معملتوش حاجه ليه

يسمع عثمان الطرف الآخر وكان ان يتحدث لاكن يسمع الذي يقول.هو اتجوزها خلاص

ينظر عثمان خلفه ويره اوس الذي قال هذا بعدم تصديق وصدمه ليقول عثمان بهدوء.اهده يا اوس شويه وه

قطع حديثه اوس الذي صرخ باعلي صوته وهو يقول.هو اتجوزها ولا لا يا عثمان هي اتجوزته خلاص

عثمان بغضب.ايوه اتجوزها ابن الكلب وامبارح كان فرحهم

ينظر اليه اوس بعدم تصديق ويصعد الي غرفته ويدخل بها وينظر الي صوره غرام الذي تتعلق علي الحائط ويقول بهوس وجنون شديد.لا يا غرام لا انتي بتاعتي انا يا حبيبتي ومينفعش تكوني غير ليا حتي لو هقتلك وهقتل نفسي بعدك مش هسمح انك تعيشي مع جبل انتي هتكوني معايا انا بحبك والله بحبك ومقدرش اعيش من غيرك انتي حبيبتي وبتاعتي يا غرام

نهي حديثه وينظر حوله وهو يريد ان يفعل الشئ الذي يجعله يرتاح من الذي به ويذهب الي درج ويفتحه ويخرج منه سلاح ويرفعه امام عينيه وينظر اليه ويقول بجنون وهو لا يوعي لحديثه ام للذي يقوله الآن.هقتلك يا غرامي هقتلك وهقتل نفسي بعدك وهنعيش انا وانتي في الجنه فوق هنروح انا وانتي مع بعض يا حبيبتي

نهي حديثه ويضع السلاح في ملابسه ويذهب الي الخارج وينزل الي الأسفل ويذهب الي سيارته ويركبها ويقودها الي هذه الحاره الشعبيه ويصل بعد قليل بالفعل وينظر الي المنزل ويره عاصم الذي كان يجلس مع حسن أمام منزله وهم يتحدثون في الكثير من الأشياء ويصعد اوس الي المنزل ويقول عاصم باستغراب.اود ده بيعمل ايه هنا

يرفع حسن حاجبه وينظر خلف اوس ويقول.مين ده

ينظر اليه عاصم ويقول بغمزه.ده المنافس الوحيد بتاع جبل واللي كان ابن عمك هيقتله مره بسبب انه بيحب حرم القاضي

ينظر اليه حسن وينظر خلف اوس ويفهم بأن هذا ابن خال غرام ويفكر قليلا ويبتسم وينهض ويذهب الي المنزل ليقول عاصم.حسن انت رايح فين

حسن وهو يصعد الي المنزل.رجعلك اصبر

ويصعد حسن الي الاعلي ويصعد الي شقة جبل وكان ان يتحدث لكي يخرج جبل اليه لاكن يسمع صوت طلقه ناريه تخرج وتخترق جسد بعنف ويسمع صراخ غرام بصوت عالي وهي تقول.جبببببببببببببببب

الثامن والعشرين من هنا





Source link

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى