Uncategorized

قصص سكس – قصتي مروة الهايجة واخواتي الهايجانين عليا (قصة حقيقية) – قصص سكس محارم مصري


النهارده هنحكي قصة مروه اليمنيه زي ما حكتها ليا بالظبط وانا معرفش ان كانت حقيقه او كدب او فيها جزء حقيقي والباقي كدب بصراحه معرفش وهحكيها كاني انا مروه علشان انا بضايق من اني اقعد اقول قالت ايناس وقال احمد وقالت سمر او اي اسم كان

ونبداء القصه
انا مروه عندي 35 سنه وقصتي بدات مع اصغر اخواتي عز عنده 20 سنه ووقت ما بدات القصه كان عنده 18 سنه
اعرفكم بنفسي الاول انا ايناس اكبر اخواتي مطلقه عندي وقت بداية القصه 33 سنه عندي ولدين محمد واحمد عمرهم 8 سنين و 6 وقت انفصالي كان عندي 30 سنه وده سن اولادي وقتها اتولدت في اسره فقيره اب شغال باليوميه وام ربة منزل وكنت جميله وبرنسيسة المنطقه اللي عايشين فيها شعري اصفر وعنين خضراء لون الزرع وبزاز وسط ووسط منحوت وطيز كبيره نوعا ما بالنسبه لسني وقبل ما اكمل 14 سنه بدات الخطاب يطرقوا بابنا وكله عايز يفوز بيا بس انا كنت برفض كنت محتاجه واحد غني ينتشلني من الفقر اللي انا عايشه فيه واخواتي ال3 عمر وابراهيم اصغر مني وكنا احنا الثلاثه بنام في اوضه واحده واما اخواتي كبروا وانا كبرت كنت اوقات اصحي بالليل احس ان حد بيحسس علي جسمي مره وراكي ولو كنت فاتحه رجليا احس بلمسات خفيفه علي كسي او صدري وعلشان النور بيبقي مش منور مكنتش بعرف مين ده هل هو عمر والا ابراهيم والا الاثنين واللي بيصحي ويلاقيني كده يبداء وصلت التحرش بتاعته واخواتي بداو يشتغلوا في سن مبكر جدا علشان يساعدوا في مصاريف البيت وبدات احوالنا الماديه تتحسن وسبنا البيت اللي كنت بنام فيه انا واخواتي في اوضه ونقلنا بيت اكبر وبقي ليا اوضه لوحدي
وقبل ما نكمل شهرين ماتت امي وعشنا في حزن ونكد فتره في الوقت ده كان عندي 16 سنه وبعدها ابويا قال انه هيتجوز علشان يجيب واحده تراعيه وتشوف احواله وان كلنا هنتجوز في يوم ونسيبه وده شرع **** ومحدش يقدر يمنعه واتجوز ابويا وبعد جوازه بسنه خلف ولد وسماه عز وهو ده اللي حكايتي معاه

وفي مره واحد شافني وانا في الشارع ومش ورايا لحد ما عرف بيتنا وسال علينا واللي شافني ده كان شاب غني ولقيته جاي هو واهله يتقدموا لينا وانا وافقت لاني كنت بدور علي شاب غني وده كل اللي يهمني ووافقت واتجوزنا ومرت الحياه عاديه مشاكل بسيطه زي كل البيوت وكنت في الوقت ده عندي 17سنه وجوزي قالي هنأجل الخلفه شويه انا عايز اتمتع بيكي وتتمتعي بيا قبل ما تخلفي وتتلخمي في العيال وطبعا وافقت وبصراحه انا كنت عايزه كده عايزه اخرج واتفسح واشوف الدنيا اللي اتحرمت منها بسبب فقرنا وبعد جوازي جوزي شغل اخواتي عنده في الشركه واداهم مرتبات محترمه وبداو كل واحد يوفر علشان يتجوز وبعد 10 سنين ماتت مرات ابويا وانا اخدت عز عندي علشان يعيش معايا واما بقي عندي 26 سنه خلفت ابني محمد وبعدها بسنتين خلفت ابني احمد وعز اخويا كان عنده في الوقت ده 16 سنه وانا 30 سنه وقبل ما اكمل 31 سنه جوزي عمل حادثه وقعد فتره وبعدها مات واصبحت انا الوريثه ليه انا وولادي وبعدها اتقدملي كتير ورفضت لانهم كانوا اقل غني مني وكنت حاسه انهم طمعانين فيا وبتمر سنتين وفي الوقت ده اخويا عز كمل 17 سنه واعرفكم بعز شاب في المرحله الثانويه مجتهد ومحافظ علي صحته مش مدخن بيروح جيم وبيلعب تايكوندو اللي يشوفه يقول عنده 25 سنه لاني كنت مهتمه بيه من وهو صغير وفي مره لقيته بيصرخ من الوجع بقوله مالك قالي حاسس بوجع في الخصيه تحت اخدته وجريت علي المستشفي دخلنا كشفنا الدكتور قالي ان عنده دوالي في الخصيه الشمال ودي ملهاش علاج ولازم عمليه وملهاش سبب معروف بس ابقي خليه يفرغ شويه حتي علي الاقل مره كل 15 يوم وانه لازم يعمل عمليه علشان ممكن تاثر عليه غي الخلفه بعد كده واداله مسكنات ومشينا وانا دماغي بتودي وتجيب ازاي هقول ليه اضرب عشره ودي تعليمات الدكتور وبعدها باسبوع نزلنا مصر علشان نعمل العمليه حسب كلام الدكاتره هناك لان عندنا في اليمن المستشفيات مش اد كده ودي كانت نقطة التحول في حياتنا
نزلنا مصر في فندق وحجزنا جناح لان احنا 4 وكشفنا وحددنا ميعاد العمليه وعمل العمليه والدكتور كتب ليه علي علاج وكيس خصيه والمفروض انه يغير علي الجرح مكان العمليه وكنت انا اللي بغير ليه وبعد حوالي اسبوع ويعدي تعب العمليه وانا بغير ليه زبره بداء ينتصب وبمجرد ما مسكته لقيت عز بيقول اه ووشي غرق لبن من زبه وبعدها اتكسف قوي وقالي انا اسف و**** غصب عني ما اقصدش مش عارف ايه حصلي قمت غسلت وشي وغيرت لبسي ومش عارفه حسيت بهيجان جامد من ريحة اللبن وكميته وكسي بداء ينزل هو كمان وطلعت كملت ليه غيار علي العمليه وهو حاطط وشه في الارض ومكسوف بوسته غي خده وقلت ليه ولا يهمك يا حبيبي المهم اللي حصل ده لازم تعمله كل 15 يوم مره قالي مش بعرف اعملها خالص وانا وسكت بكسوف قلت ليه كمل قالي اما كنت بحس بحاجه وسكت قلت ليه كمل ما تتكسفش انا اختك قالي حاولت اعملها بس مش كان بينزل حاجه خالص علشان كده كنت بحط همي في الجيم لما جسمي يتهد وانام ومش عارف اما مسكتيه ايه حصلي حسيت برعشه اول مره احسها وحصل اللي حصل ده قلت ليه انت مش ليك اصحاب بنات قالي ايوه ليا بس مش بحس بناحيتهم باي حاجه قلت ليه انت شاب يا عز ازاي مش بتحس بحاجه قالي انا مش بحبهم انا بحبك انتي وسكت

وانا تنحت شويه وقلت ليه يا عز بس انت اخويا يعني مينفعش حتي نتجوز قالي عارف بس انا مش هتجوز الا واحده زيك قلت ليه انت سخن يا عز والا ايه قالي انا مش سخن ولا حاجه ومش عارف بيحصلي ايه قلت ليه طيب قوم نام يا عز

قام عز فعلا ينام وانا قعدت افكر في اللي حصل وحسيت بحرقان في كسي وبداء ينزل وانا بدات افرك فيه لحد ما حسيت بالرعشه ونزلت عسلي وارتاحت
وانا عارفه ان حاجات بتحصل زي كده بين الاخ واخته او ابن وامه بس انا مش متقبله الوضع ده ازاي يحصل علاقه بيني وبين اخويا او بمعني اصح اخويا وابني في نفس الوقت ده عز اللي انا ربيته بعد امه
وهل لو انا اتحكمت في نفسي عز هيقدر يمنع نفسه
وحسيت ان دماغي هتنفجر ونمت ما حسيتش الا الصبح وعز بيصحيني علشان نفطر فطرنا وقلت ليه يلا علشان اغيرلك يا بطل هتمسك نفسك والا هتعمل زي امبارح اتكسف وقالي و**** ما كنت اقصد وبعدين خلاص هنزل اروح اي مستشفي يغيرولي احسن حسيته اتكسف قوي بوسته علي خده وضحكت علشان اقلل الكسوف بتاعه والتوتر وانا بغير ليه علي الجرح اول مره اركز معاه كده زبره كان عريض قوي وراسه اد حبة الكيوي ويمكن اكبر وطوله يجي 18 سنتي واستغربت ازاي واحد زيه يبقي كده وهو لسه يعتبر عيل وبتاعه لسه في مرحلة النمو وهيكبر اكتر من كده وحسيت بكسي بداء ينقط وهيجاني زاد وبتاعه انتصب اول ما مسكته وعروقه نفخت بس حسيته مسك نفسه بالعافيه وبداء ينهج كملت غيار ليه وخلصت وبتاعه منتصب قلت ليه ادخل فرغ في الحمام علشان ممكن تتعب اكتر بعد حوالي ربع ساعه طلع وزبه واقف لانه مكنش بيلبس بوكسر علشان العمليه كان بيلبس كيس خصيه بس قلت ليه فيه ايه قالي تعبت مفيش حاجه راضيه تنزل قلت ليه طيب تعالي وقلعت بالقميص وبزازي كانت باينه قدامه ومسكت زبه وقعدت ادلكه ليه حوالي دقيقتين وبعدها غرق وشي وبزازي حسيت بنافوره لبن ضربت في وشي وبعدها زبه كش وارتاح بس انا ريحة اللبن النفاذه اللي اتحرمت منها من سنه وكام شهر ولعتني انا وكسي بداء ينزل قلت ليه اطلع بقي وانا هنضف نفسي واخد شاور من اللي حصل قالي انا اسف قلت ليه ولا يهمك يا حبيبي خرج وانا قلعت القميص والاندر اللي كان غرقان من عسل كسي وقعدت في البانيو افرك في كسي لحد ما ارتاحت ولفيت نفسي بالفوطه وطلعت كان طلب شاي قعدت معاه نشرب الشاي وبقول ليه هنروح للدكتور النهارده ولو قال تمام نسافر اليمن كان عدي 15 يوم قالي انا كويس وخلاص الجرح قرب يلم نسافر بقي قلت ليه لاء اما نطمن عليك خالص
قالي اللي تشوفيه

شربنا الشاي ووانا قايمه الفوطه تتفك وتسقط وابقي ملط قدامه ومكنتش عارفه اداري بزازاي والا كسي واما اتلفت وقبل ما اشد الفوطه ومن لبختي شاف طيزي وزبه زقف زي الحديد وفتح بوقه كانت اول مره يشوفني عريانه وانا اتعصبت وقلت ليه بتبص علي ايه يا حيوان انت بص في الارض وانا لفيت نفسي واخدت الهدوم لبست في الحمام وخرجت وحسيت اني هنته وصعبت عليه نفسه

وانا كمان حسيت اني كنت قاسيه معاه في حاجه ملوش ذنب فيها ومهما كان شاب ومراهق ويشوف ده قدامه فهو معذور طلعت بوسته وقلت ليه ما تزعلش يا عز انا اسفه مكنتش اقصد قالي انا لو زعلت من الدنيا كلها مستحيل ازعل منك انت امي واختي وحبيبتي وكل دنيتي اخدته في حضني وطبطبت عليه وبالليل اخدته ونزلنا للدكتور قال كده تمام الجرح لم اللي باقي حاجه بسيطه هكتبلكم علي مضاد حيوي ويقعد اسبوع من غير بوكسر بس يلبس كيس الخصيه برضوا لمدة شهرين كمان

قلت لعز اطلع بره علشان عايزه الدكتور في حاجه وحكيت للدكتور ان احنا اما كشفنا عليه الدكتور قال يفرغ شويه وان هو حاول كتير مفيش اي حاجه بتيجي وايه الحل فيها الدكتور قالي شوفوا دكتور امراض ذكوره لان ممكن يكون عنده حاجه اسمها تاخير قذف وده مرض زي سرعة القذف بس نادر جدا ومش هقدر افيدك فيها او جوزوه بقي وضحك وانا ضحكت وقمنا مشينا وتاني يوم حجزنا ورجعنا تاني لليمن
واما رجعت كانت فيه مفاجاه في انتظاري ان اخويا حدد ميعاد فرحه وبعد الفرح عرف ان البنت مش بكر وان السبب اخوها وان اخوها بينيكها هي وامها
وعلشان نعرف اللي حصل هنرجع شويه لورا من وقت ما اخويا عمر اشتغل في الشركه
وهنا بينتهي الجزء الاول

يتبع ..

اسم الرواية : أخوات الأنسة مروة
لقراءة باقي الفصول (أضغط هنا)

 



Source link

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى