متسلسلة – طارق وامير صاحب الشغل وعائلته | السلسة الثانية | ـ حتي الجزء الثاني 3/11/2025 – أفلام سكس مصري محارم جديد

قام امير فتح الباب
وبصوت مصدوم ليلي
ايوه ليلي بصيت ناحية الباب شوفت صاروخ واقف تنحت وبصيت علي تفصيل جسمها
ايه مش هتقولي ادخلي
امم
ايه لسه هتفكر
وسع كده ودخلت ليلي ومعاه شنطة
قعدت علي الكنبة وضعت رجل علي رجل
ايه مالك مصدوم كده ليه
ابدا بس مستغرب
مستغرب من ايه
يعني اختفيتي فجأة وظهرتي فجأة
نشوي قاعدة تخمن و مستغربة مين دي
لاني هي متعرفش اي حاجة عن أمير ولا حياته
متستغربش اوي كده ياميرو اديني رجعت في مشكلة
لا ياليلي
طيب وبصت ليلي نحيتنا
ايه مش هتعرفنا علي ضيوفك
اه بس دول مش ضيوف ياليلي دول اصحاب بيت
باستغراب اصحاب بيت
ايوه اعرفك نشوي مراتي وطارق اخوها وصديقي ومش بس كده ده شريكي
اه هو ده شريكك اللي الناس بتتكلم عنه
ناس ناس مين
العمال في المطعم واهل البلد هنا وكمان صفحات الفيس
ايوه هو
بس ده صغنن علي الشهرة اللي واخدها
طارق صغير سن بس كبير عقل وبفضله انا وصلت للي انا فيه
بصت ليا من فوق لتحت
بصيت ليها بطرف عيني
وياتره شريكك في ايه تاني
قصدك ايه ياليلي
ههههههههههه انت فاهمني طبعا
متشغليش بالك انتي خلينا بس في سبب مجيتك دي
ايه هو لازم يكون في سبب لرجوعي بيت ابويا
بيت ابوكي مش ده اللي طفشتي منه وسيبتيها وخدتي حقك
خدت حقي فلوس انما انا ليا في البيت ده زي ما ليك فيه
يعني ايه
يعني انا راجع اعيش هنا تاني عندك مانع
ايوه طبعا عندي
انتي مشيتي بمزاجك يبقي ترجعي بمزاجي
هههههههههههه من امتي وانت ليك مزاج ورأي ياميرو ياحبيبي
ليلي اعدلي نفسك بدل ما انا اعدلك
ايه ده اوع تفكر اني وجود الشحاتين والحرامية دول هيجمد قلبك
وامير سمع كده وراح ضربها بالقلم ومسكها من هدومها يشدها ويزعق ويسحبها ناحية الباب
اطلعي بره وجره من شعرها قمت بسرعة سلكت شعرها من ايده وزقيته وبعدته عنها
بتتضربني علشان دول
دول اشرف واحسن منك ميت مرة
اظن كفاية إهانة ياليلي
واظن إني بتكلم مع اخويا ملكش دعوه
وبداءت اتعصب وصبري ينفذ واتكلمت بعصبية
اتكلمي مع اخوكي واحنا بره كلامكم ومن غير إهانة ليا او لأختي
انا اتكلم براحتي محدش يحدد ليا طريقة كلامي
طب بصي من الافضل للجميع انك تسكتي وتدخلي دلوقتي اوضتك ترتاحي وبعدين نتكلم
ملكش فيه
قولتلك ليا فيه واخوكي قالها ليكي فمن الأحسن تسكتتتتتي دلوقتي وتدخلي اوضتك
بزعيق ووشي احمر وعيني كانت بتطق شرار
بصت ليا ليلي بغل وقامت
طارق ده ملهاش مكان هنا دي تطلع بره
امير الكلام انتهي هنتكلم بعدين ده بيت ابوها حتي لو واخده ورثها من حقها ترجع في اي وقت خلصنا والموضوع انتهي
انت بتتت….. وقبل ما تكمل كلامها بصيت ليها جامد ونفخت بغل وعيني كلها نار
قوممممممي ادخلي جوه
قامت ليلي جري علي الاوضة المواجهة لاوضتي دخلت ورزعت الباب
قعدت وقعد امير
انت ليه عملت كده انا كنت هطردها
انت أهبل مهما حصل دي اختك ومتعرفش ظروفها ايه
انا عارف هي راجعه ليه دي بني ادمها طمعاها
متحسبهاش كده اكيد في سبب تاني
هنشوف
ومر اليوم وليلي قافله علي نفسها الاوضة
نشوي حضرت العشاء وندهت علي ليلي
اللي رفضت تيجي تاكل معانا
قومت كلمتها كان ردوده مستفزة بس كنت متماسك وهي حاولة تستفزني اكثر
بس كبرت دماغي منها
ومر اليوم وتاني يوم كان الصبح صحيت لاقيت ليلي صاحية مولعة سيجارة وبتشرب نسكافيه وقاعدة في الصالة
روحت ولعت سيجارة وقعدت
هي عماله تبص من تحت لتحت وعايز تقول حاجة
روحت انا فتحت كلام
ايه اللي مصاحيكي بدري
مجليش نوم اصلا
ليه كده
مش عارفها السبب
اممممممممم
بتفكري كثير
اه
بتفكري في ايه
وانت مال اهلك
روحت قومت مسكتها من دراعها وبصيت ليها بغل
شوفي كل حاجة ممكن اتسامح فيها الا الاهانة متفكريش اني زي اي حد قابلتيه قبل كده
تقصد ايه
اللي فهميته
أسفه
رجعت قعدت مكاني
صحي امير ونشوي
جاء امير قعد معانا ونشوي حضرت الفطار وقعدنا نفطر
امير في مشكلة في الفرع الجديد
ايه خير
خامات ناقصه للديكور المهندس كلمني امبارح
متشغلش بالك هظبط الدنيا انا مع سلمي ونعالج الموقف
خايف منلحقش ميعاد الافتتاح
هنلحق متقلقش
ونزلت المطعم ورجعت البيت دخلت اوضتي فتحت اللاب توب كلمت سلمي
هاي سلمي
اهلا طارق
شوفت سلمي حسيت بإحساس غريب وكان قلبي بيرتعش زي عيل مراهق سرحت في جمال عيونها
ايه طارق ساكت ليه
اووه مفيش
اتكلمنا في الشغل شوية واتفقت اني اسافر ونتقابل هناك نحل المشكلة ونوفر الخامات و نشوف بدائل
وانتقل الكلام علي حياتنا الشخصية
سلمي انتي مرتبطة
ايه السؤال ده طارق
مفيش من باب الدردشة
اممممم لا طارق مش مرتبطة
طيب عيشتي الحب قبل كده
امممممممممممم بلاش السؤال ده طارق ارجوك
ليه سلمي
مش عايزه افتح في ماضي
اممممممممم
علي راحتك سلمي
طب بتفكري ترتبطي ولا قافله الباب
ايه طارق مالك اليوم
مفيش سلمي بس وسكت
بس ايه طارق تكلم
خلاص مفيش حاجة
امممممممم طيب طارق ممكن اقفل دلوقتي لاني خارجه
اوكي سلمي باي
ومر اسبوع وأنا سافرت دبي قابلت سلمي كنت حاجز في نفس الفندق
اتقابلنا روحنا المطعم بداءنا نحل المشكلة ورجعنا علي الفندق مع بعض كل واحد راح غرفته حسيت بالملل كلمت سلمي
سلمي
ايوه ياطارق
بقولك ايه انا حاسس بملل ما تيجي نخرج
مليش مزاج
تعالي ننزل المطعم تحت نتعشى
امممممممممم مرهقة
يابنتي تعالي بس أنا زهقان
هستناكي ننزل مع بعض
طيب
وفعلا بعد ربع ساعة لاقيت سلمي بتكلمني وخرجت قابلتها عند غرفتها
اووووووووووووووه ايه الجمال ده
ميرسي
لا حقيقي انتي جميلة
اتكسفت سلمي
مسكت ايدها
بصت سلمي ليا
مضايقه
سكت
نزلنا المطعم قعدنا نتعشي
مردتيش علي سؤالي
سؤال ايه
السؤال اللي سالته ليكي احنا بنتكلم اخر مرة
اه
افتكرتي
ايوه طيب
بتفكري ترتبطي ولا قافله الباب
ممكن اعرف سبب السؤال
يعني عايز اطمن عليكي مش اكثر
بجد
ايوه بجد انت بتكذب طارق
وانتي بتهربي من السؤال ليه
معنديش استعداد للموضوع دي
ممكن اعرف ليه
معنديش استعداد اتجرح تاني
طب ممكن اعرف سبب الجرح الأواني
الخيانة
صعبها
جدا ياطارق عارف لم تكون بتحب حد هو كل حاجة ليك هو حياتك والنفس اللي بتتنفسه روحك وعقلك وكل تفكيرك فيه وليه وفي الاخر يخونك
عارف ياسلمي
مشكلتي اني سهلة التعلق بالناس عموما
كنت في الاول بتعلق بالناس اوي واديهم كل حبي واهتمامي وطاقتي في كل علاقاتي اصحابي اهلي حتي اللي ارتبط بيه كنت بقدم كل حاجة بحب
لحد ما حصل اللي حصل
اتجرحت اووووووووووووي ومن ساعتها قررت اني متعلقش بحد واركز مع نفسي وحياتي
ده شي جميل بس اكيد مش كل الناس زي بعض
كله زي بعضه
اختلف معاكي
لا متختلفش لاني الخيانة جاءت من حب عمري وطفولتي وخاني مع مين مع اعز واغلي صاحبه ليا
صديقة الطفولة وحبيب عمري انت متخيل
صعب اوي اللي مريتيه بيها
الاصعب التعب النفسي والجسدي انا تعبت جدا وشرعت في الانتحار
يانهار اسود بجد
ايوه
بس 0000 ستر واديني قدامك اهو
ده من حظي علشان اتعرف عليكي واقابلك
ميرسي
عرفت بقي ليه معنديش استعداد ارتبط تاني
قولي بقي سبب سؤالك
بصراحة ومن غير كذب او تجميل انا معجب بيكي جدا ومن ساعة ما قابلتك اول مرة وانا قلبي دق ليكي
ولأول مرة احس الأحاسيس دي مع بنت مسبقش ليا الارتباط ببنت او حسيت بمشاعري بتتحرك ناحيتها غيرك
اتكسفت سلمي وسكتت وبصيت في عيونها لاقيت دمعه في عيونها قربت ومسحت دمعتها
طارق ممكن نمشي
قمت وطلعنا وصلت سلمي اوضتها
انا اسف لو ضايقتك
محصلش حاجة طارق
دخلت سلمي اوضتها وانا رجعت اوضتي قعدت اللوم نفسي علي تسرعي وجهلي بس عذرت نفسي اول مرة احب واعبر عن مشاعري لبنت
بعت رسالة لسلمي علي الواتس اب بعتذر فيه تاني
مردتش سلمي علي الرسالة
وتاني يوم اتقابلنا الصبح روحنا خلصنا شغل واتعاقدنا علي خامات جديدة ورجعنا علي الفندق
وعلي اخر اليوم لاقيت رسالة علي الواتس اب من سلمي
مساء الخير استاذ طارق
بستأذن منك انا كده دوري انتهي وراجعها إيطاليا
حجزت سفر بكره
محتاج اي حاجة تاني في الشغل
سلمي لسه محتاجك هنا معايا
حضرتك انا مصممة ديكور مش مهندس تنفيذي وبخصوص دوري انا غيرت خامات متوفرة تتناسق مع ديكور المكان اعتقد وجودي زي عدمه
مين قال كده وجودك مهم ليا
معتقدتش
لا ياسلمي وجودك مهما ومهما اووووووووووووي
بعتذر ليكي لو كلامي ضايقك واعتبري اللي اتقال متقالش
محصلش حاجة استاذ طارق
محتاجه اسافر اعذرني
اللي يريحك
وبعت ليه ايموشين احزنني
وفعلا نفذت سلمي كلامها وسافرت وبعد يومين رجعت مصر
رجعت ومن التعب والارهاق نمت
صحيت في نص الليل دخلت الحمام
وأنا خارج لمحت نور اوضة ليلي مضاء وفي صوت جاي من الاوضة رجلي خدتني لحد الاوضة
بصيت كان الباب مؤارب
ولمحت ليلي قاعده علي كرسي وحاطه رجل علي رجل وامير قاعد جنب الكرسي تحت رجل ليلي وعمال يحكي ليها وقفت مداري نفسي استمع ليهم
امير بيحكي
وليلي بتقاطعه طب دي حكايتك مع طارق وازاي ناكك ياشرموط
طب واخته إيه حكايتها
امير خلاص بقي فكك وتعالي ريحي خرمي
لا ياعرص مش هريحك غير لم تحكي
ليلي وحيات غلاوتي عندك انتي برجوعك رجعتي ليا شهوتي انا كنت خلاص قربت انسي اني بنوتي وكنت بتعالج من كده
كنت بتعمل ايه يمتناك
عايز تنسي اصلك وتتحول وتكون راجل هي الرجولة بتكتسب لا ياديوث
ليلي انا مش ديوث
نسيت ياعرص لم عرصت علي لحمي لمجدي
ياه دي انتي قلبك اسود
شوفت بقي انك متناك ولا عمرك هتكون راجل
طيب بما اني أنتي شايفها كده ريحيني
انا تعبان من ساعة ما رجعت من ايطاليا عمال أحاول واقاوم وانتي رجعتي ولعتي خرمي يبقي ريحيني ارجوكي
لم تحكي باقي الحكاية واسمحلك تلحس رجلي بعد كده اريحك
لا اللحس ايه انا مش بتاع خضوع
بص ياميرو انت من النهاردة كلبي واللي اقولها تعمله علشان أوافق إني اريحك وابسطك
انتي اتغيرتي اوي
اخلص مش هنعقد الليل كله نرغي
حاضر ياليلي
تؤق تقول حاضر ستي ليلي
يوه بقي اخلصي وشخطت فيها
مش قادر اقول
انت بتزعق وصوتك بيعلي علي
وراحت ليلي برجلها داعبت زبه الصغنون
معلشي هايج ومش قادر
كملت ليلي مداعبة في زبه برجلها
يبقي لم تكون خول وعايز ترتاح تكون مطيع
اححححححححح زنبوري ولع
يبقي خليك شاطر علشان اريحك
حاضر ستي ليلي
كمل اخته ايه نظامه
وكمل امير الكلام وحكي لليلي اني نشوي اتعرضت لاغتصاب واني اتجوزها علشان يلم الموضوع
وانت مالك تورط نفسك ليه مع واحدة مفتوحه ولا انت عملت كده علشان اخوها يفضل ينيكك
لا مش كده خالص
امال ايه
طارق جدع جدا وليه مواقفة رجولة معايا حبيت اعمل حاجة ارد به جزء من جمايله معايا
يعني انت اتجوزتها شفقة
لا خالص البنت تتحب فعلا
وبعد ما خلص كلام
تعال ياولا اريحك
وقفت ليلي امير قدامها وهي قاعدة وبداءت تحسس علي طيزه
فاكر اول مرة لعبتلك فيها
ياه مش قادر انسي طبعا صوابعك وهي بتلف وتلعب في خرمي
ياحححح
ريحي خرمي ارجوكي ستي
برافو انت بتتعلم بسرعة
وامير واقف مش علي بعضه وهي عماله تلعب وتحفر في خرمه وتداعب خرمه بصوابعه
وتخرج صوابعه تبله من ريقها وترجع تبعبص وتتنيك امير بصوابعه وايده التانية بتلعب في زب امير تداعبه وتقرص راس زبره
اححححححح براحة علي راس زنبوري
ولعت خلاص
مش هسيبك غير لم تنقط ياشرموط
وكملت ليلي مداعبة في زب امير وايدها التانية بتلعب في خرمه لحد ما امير نزل شهوته
ارتحت ياكلبوبي
اه ارتحت اوي نفسي ادوق عسلك بقي
ههههههههه هو بالساهل كده اني ادوقك عسل كسي
اريحك زي ما ريحتيني
هههههههههههه ياد انا لو عايز ارتاح اشوف راجل
موجود
ههههههههههه انت تعرف حد راجل
راجل وراجل اوووي وجدع جدا
مين ياخنيث يامتناك
طارق
ههههه صاحبك تلاقيه خول زيك
سمعت الشتيمه كنت عايز ادخل انيك كسمها وافشخها
لا لا طارق مش خول
يعني راجل ولا زي حالاتك
لا ده راجل اوي كمان
شكله في الاخر هيطلع زيك
يابنت الكلب ادخل دلوقتي افشخها واعرفها انا مين وكنت هتهور وادخل عليهم
ورجعت في اخر لحظة لم سمعت ليلي بتسال امير تاني قولي الشرموطه مراتك بتعمل معاه ايه بقي
بتساحق معاه ونريح بعد وتلعب لي في خرمي
واخووها عارف وضعكم مع بعض وعايشين ازاي
ايوه ايوه طبعا عارف اني بنريح بعض
وهي عارفها اني اخوه بينيك
لا متعرفش اني اخوها بينكني
اه
طب هنشوف الموضوع ده بعدين تعال يلا ياكلب انزل اللحس رجلي
بلاش الاسلوب ده انا لبوة اه ومتناكة اه بس مش بحب الخضوع
ياد دي حاجة حلوة اوي وهتعجبك
لا ليلي خلينا زي ما احنا علشان خاطري
طب خلاص بقي روح اوضتك ما دام انت مش عايز تسمع الكلام
ليلي علشان خاطري
غور يلا بقي فصلتني
طب اللعبي في خرمي شوية
غور من وشي احسن لك
خلاص ماشي براحتك انا همشي
ورحت انا جريت في الطرقة استخبيت وراء عمود في الطرقة ورجع امير علي اوضته
وانا استنيت شوية ورجعت علي اوضتي
وانا راجع بصيت علي اوضة ليلي لاقيتها فاتحه رجليها وعمالها تدعك في كسها فكرت ادخل افشخها وهي كده بس تراجعت
ورحت علي اوضتي قعدت افكر ليه امير انكر اني نشوي تعرف اني بنيكه اصلا
وتاني يوم رحنا المطعم الاساسي اللي فيه مكتبنا
وانا قاعد شغال وبقفل حسابات
دخل عليا امير
ايه بقي شغل علي طول وحشتني يارجلي
امير مش وقته الوضع مش كويس في فرعنا الجديد كله مشاكل
يبقي تروق نفسك وتروقني وسحب امير الكنبة اتفردت سرير ونام عليها بعد ما قلع البنطلون
يلا بقي انا هائج اووي
ليه ليلي مش ريحتك
الصراحة لا ليلي اتجننت اكثر من الاول وبتطلب حاجات غريبه اووي
عايزه ايه منك
شغل سادية وجنان وحاجات غريبه
وانت حكيت ليه حاجة
قولتله اني بنا علاقة بس ومحكتش حاجة تانية عن علاقتك بنشوي
طب كويس اووي بس ليه خبيت عليها علاقتي بنشوي
علشان مش عايزها تمسك علينا حاجة تكون نقطة ضعف لينا قدامها ليلي مش سالكة
طيب تمام فهمتك
طب مش يلا بقي
لا روح ليلي تريحك واسمع كلامها
بس انا مش حابب كده
اسمع ونفذ كلامها لحد ما نشوف هي عايزها ايه
طب ودولقتي مش هتريحني ومسك زبي يدعكه
سيبت امير يدعك زبي ويمصه ودماغي مع ليلي
خلصنا ومتعت امير ورجعنا علي البيت
وفي نص الليل وانا نائم صحيت علي ايد نشوي وهي بتحسس وتدعك زبي
ايه يابنت المجنونة اللي بتعلميها ده
زبك وحشني
مش هينفع ليلي تشوفنا
متقلقش ويلا بقي احسن كسي مولع الخول لحسه وكسي مولع ومبلول وجاهز لزبك
تعالي وسحبتها في حضني وقربت منها ابوسها واشفط لسانها
بوسنا بعض وهي سحبت نفسها وقامت طلعت زبي وراحت قعدت عليه
ايه مستعجلة ليه
بقولك كسي مولع ومبلول وهايجه ننننكننني بقي
وقعدت نشوي علي زبي تتنطط وتعصر زبي بكسها ومن هيجانه كانت بتدعك بزازها وتقرص حلمات بزازها
شدتها عليا ومالت بزازها وامص واعضض فيهم وهي تتاؤها وتوحوح وصوتها علي مسكت شفايفها اكتمهم بالبوس
وهي تتنطط وهيجانه يزيد وتخرجه تفرك شفرات كسها علي زبي وتدخله تاني تتنطط عليه وتعصره لحد ما ارتعشت ونزلت شهوتها
انما شرمتطها مهديتش راحت لفت نفسها في وضع 69 ومسكت زبي ترضع فيه وتمصه وتهز كسها علي بوقي رحت قربت من كسها اللحس زنبورها وارضع فيه وهي تمص زبي وتعلب في بيضاني وكانت بتشفط راس زبي وتعمل صوت طرقعه وهي بتسحب راس زبي
براحة يابنت المجنونة حد يسمعنا
ما يسمعوا براحتنا
مش عايز نوش ووجع دماغ لحد ما شوف ليلي دي وايه قصتها
فكك منها كده كده هي شرموطة فعادي يعني
شرموطة اه بس متعرفش انك لبوة اجمد منها
بقولك ايه فكك ومتعني اوووي احسن انا مش قادة خلاص
ورحت قلبت نشوي علي ضهرها وطلعت نمت عليها
ااااه احشر وارزع جامد اوووف كسسسسي مولع نار
وهي نايمه وانا عمال انيك فيها وبزازها بتترج جامد
وقفت نيك بس زبي كان جوه كسها وفضلت ارضع بزازها وامص الحلمات
ورجعت تاني احرك زبي وانيك في نشوي بقوة وسرعه لحد ما نزلت لبني وهي بترتعش وتنزل ماء شهوتها
ونمت جنبها لحد ما هدينا والصمت ملاء المكان
وحسيت بحركة في الطرقة وسمعت صوت باب بيتقفل
خمنت مين يكون شافنا خوفت لتكون ليلي
وطلبت من نشوي تروح اوضتها هي رفضت وكانت عايز تاني بس انا كنت خلاص التفكير شغل دماغي
ياتره مين اللي كان بيراقبنا
تفتكروا مين يا اصدقائي تقبلوا تحياتي
الجزء الثاني
فضلت افكر
وقولت لنفسي لو امير كان دخل علينا وشارك يبقي اكيد ليلي
طب هي متكلمتش ليه وسكت
قلقت اكثر واحترت والفكر قتلني
فضلت صاحي في اوضتي ولما النور شقشق
نزلت علي المطعم اظبط حسابات واتابع موضوع الافتتاح وبعد خمس ساعات شغل متواصل ارهقت نمت في المكتب
لحد المغرب صحيت لاقيت امير قاعد بيراجع ورق وشغل
ايه كل ده نوم
اه اصلي منمتش امبارح ونزلت بدري علي هنا
ومنمتش ليه اصلا
مفيش قلقت ومكنش جاي ليا نوم
امممم مع انك اتبسطت امبارح ونكت
لا عادي ما انت عارف اني مش بتفرق معايا
اه مش بتفرق بس كس نشوي يفرق
تقصد ايه
اقصد اني نشوي روقتك امبارح المفروض اعصابك هادية تنام طبيعي هههههه
انت عرفت منين
يعني انت مش عايزني اعرف مراتي بتعمل ايه واكون أهبل
لا. مش كده
امال ايه
مش عارف بقي انا مش مركز اصلا
وعموماً ما تفكرش كثير كنت بتفرج عليكم
هو انت اللي كنت واقف تتفرج ولم خلصنا روحت الاوضة
اه كنت حابب استمتع بمنظركم وانتم فاكرين اني مفيش حد متابعكم
يخرب بيتك يااخي
ليه كده
انا سمعت صوت الباب بيتقفل خوفت لتكون ليلي شافتنا وده اللي خلاني اقلق ومنمش
بجد انا اسف
تعال اروق عليك
لا عقابنا ليك لا
خلاص بس النهاردة بليل انا هاجي ليك اوضتك
روقني علي سريرك
بقولك ايه اهدي شوية علشان اختك
متقلقش ليلي ديتها فلوس هي مادية اصلا
ولو علي الفلوس اديك شايف احنا دلوقتي وضعنا المالي عامل ازاي
يابني افهم دي مش شاغلني ادي ما انا مش عايز حاجة تعطل وتبوظ موضوع الافتتاح الخطوة دي مهمة جدا لينا طيب حاضر اللي تشوفه ياصاحبي
عارف احلي حاجة فيك ايه ياطارق
ياعم مفيش حاجة فيا حلوة اصلا هههههه
لا بجد احلي حاجة فيك انك بتفصل بين علاقتنا الخاصة
وعلاقة الشغل وعلاقة الصحابية
بحس اني انت صاحب خايف علي صاحبه
وكمان امين مع شريكك في العمل
بجانب بقي انك حنين في علاقتك معايا وبترضي رغباتي وتبسطني
شكرا علي رايك بس انا مش مثالي اوي كده
شوفت بقي ضيف عليهم كمان متواضع
هههههههههههه لا انا كده اتغر
لا انت مش مغرور ولا هتعرف تكون كده
من ساعة ما قابلتك وانت زي ما انت بتتعامل مع الكل باحترام وبتحترم الغني والفقير يا راجل ده حتي العمال كلهم بيحبوك اكثر مني
انت بتغير مني
ابدا انا بغير عليك يا جوزي ياحبيبي
هههههههههههه
طب يلا نروح بقي علشان اجهز ليك النهاردة انت بتاعي لوحدي
رجعنا مع بعض علي البيت
أخدت شاور وقعدنا نتعشي وجاءت ليلي قعدت معانا
ومرت الامور هادية
وبعد العشاء قعدت في التراس كان الجو خريفي والهواء رطب سندت راسي علي ضهر الكرسي وغمضت عيني كنت محتاج للهدوء والاسترخاء
يابخت اللي واخد عقلك
فتحت عيني بصيت للمتكلم
كانت ليلي
ابدا مفيش حد واخد عقلي ولا حاجة
امال سرحان في ايه
صوتها الناعم وابتسامته منعتي اني احرجه في الكلام
ابدا مش سرحان بس الهواء العليل خلاني احس باسترخاء
شكلك محتاج ترتاح وتفصل
فعلا
سمعت عن مجهودك وتعبك مع امير
مفيش تعب كل الحكاية اني بحب النجاح وبحب اعمل كل حاجة بنفسي
بس ده مش صح الحمل هيكون تقيل عليك
لازم توزع الادوار وتراقب بس
مش بعرف اعمل كده
انت خريج أية
كلية تجارة
اه علشان كده تاجر شاطر وناجح
مين قال اني ناجح لسه بدري علشان اقدر اقول كده علي نفسي
واضح من كلامك انك متواضع اوي
هههههههههههه
بتضحك ليه
اصلي الكلمة دي امير لسه قائله ليا الصبح
عنده حق علي فكرة
وده مش رأيا وراي امير لوحده العمال وكل اللي قابلتهم قال عليك انك متواضع
اشكرك علي رأيك
هزت كتفها لا انا مش بجاملك دي حقيقة علي فكرة
شكرا ليلي
وسكتت شوية
بس حسيت اني هي عايزه تتكلم
قوليلي انتي خريجة ايه بقي
انا دارسة تكنولوجيا
بتشتغلي ولا قاعدة
لا مش بشتغل
ليه كده
عادي اشتغل ليه معايا فلوس في البنك بصرف من أرباحها علي نفسي عايشة براحتي ايه اللي يجبرني اشتغل
الفكرة مش في الفلوس الفكرة اني يكون عندك هدف لحياتك
ههههههههههه هدفي متعتي
يعني ايه معلشي
يعني انا عايشه براحتي استمتع واعمل اللي علي هوايه
وايه بقي للي علي هواك
هههههههههه مفيش حاجة معينة بس اعمل اللي يسعدني وبس
بس كده دي مش حياة
يعني انت شايف ايه مش فاهمه تقصد ايه
اقصد فين طموحك واهدافك يعني انتي بنت ممكن يكون هدفك تكوني مثلا ام او مثلا تكوني سيدة اعمال او شخصية مشهورة كده يعني
بص يمكن امير حكي ليك حياتنا او كلمك عني
انا حياتي ادمرت بعد بابا ما مات وشفت امي بتعمل ايه وخربت حياتي منه ——
بصي هي ست دورت علي راحتها بالطريقة اللي تريحه واختارت كده
اختيار غلط
ممكن يكون اختيار غلط من وجهة نظرك ولكن صح من وجهة نظرها
وبداءت ليلي لون وشها يتغير وتتعصب هي غلط دمرتني وبوظت حياتي انا وامير
يمكن يكون 0000 ومكملتش الكلمة
متحاولش تبرر لها هي بني ادمه قذرة
جريت وراء شهوتها 000يحرقها
عيب مهما كانت دي امك
اسكت بلا امي بلا خراء دي حيوانه
جايز يكون
وبعصبية طارق اقفل الموضوع ده وراحت خرجت وسابتني ورجعت اوضتها
قعدت افكر لاقيت اني ليلي متأثرة اوي من موقف امها وعندها عقده منها
وبعد شوية رجعت اوضتي وانا راجع امير استناني متنامش
دخلت اوضتي ومر ساعة وامير مجاش وبصراحة كنت هيجان اوي معرفش ليه
فكرت انام وقلت اكبر دماغي وافكس له بس معرفتش
روحت خرجت تاني من اوضتي قولت اشوفه ولو كده اروح اوضته هو ونشوي ودي مش طبيعة لاني هما اللي بيجو اوضتي بس فكرت فيها لاقيت الموضوع هيكون ممتع اني انيك نشوي وامير في اوضة نومهما
ورحت ناحية اوضتهم لاقيت نشوي نايمه علي بطنها والقميص مشلوح وشفايف كسها باينه من الاندر الفتلة
قولت لنفسي امال فين امير وزي ما توقعت مشيت ناحية اوضة ليلي لاقيت امير هناك
وقفت اراقب الوضع
لاقيت ليلي لابسها الزب الصناعي اللي امير كان بيستخدمه وانا لاقيته زمان وعرفت اني هو فيمبوي ساعته
هيجاني زاد اووووي لاني افتكرت اول مرة امير اعترفي بميوله وافتكرت اول مارست الجنس معاه
لأنها كانت اول مرة ليا عموما انيك كانت متعته وجميلة ومش ناسيها وهيجاني زاد اكثر
كانت ليلي نايمه علي ضهرها وامير قاعد علي الزب الصناعي يتنطط ووشه ناحية الباب وكنت شايف كس ليلي قدامي بيلمع من ماء شهوتها والزب بيدخل ويخرج من طيز امير وليلي عماله تتضربه علي طيزه بعنف
قولي ياميرو بتتكيف من صاحبك
ااااااااااه
اه ايه بيوجع ولا بتتكيف
لا بيوجع انتي هايجه كده وكسك بينقط كثير يالولو
اصلي متغاظه ومضايقه
ليه كده
ملكيش دعوه ياشرموطه
حاضر ياستي ليلي
برافو عليكي
ايوه انا ستك يالبوة وست الناس كله
طب سرعي بقي عايز انزل وانقط لبني
طب تعال وسرعة ليلي وهو كمان كان بيرفع نفسه وينزل علي الزب بسرعة ويفرك ويهز خرمه لحد ما نزل وزبه نقط
قام امير من عليها ووقف
رايح فين
بصراحة رايح لطارق اوضته طيزي عايز لبن راجل يشبعه ويرويه مش بتاعك الناشف
اه ياشرموط اتهد
مش بقدر وبصراحة انا وعدته اروق عليه اللية دي وانتي خطفتيني منه
علشان كده كنت واخد دش ومنعم جسمك وحاطط بدي اسبلش وعطور
الصراحة اه وكنت مجهز كمان قميص نوم جديد ليه
يامتناك ده انت ولا الست اللي بتجهز لجوزه
طب ما هو جوزي وحبيبي
قالها امير بمرقعه ودلع
كل ده وانا واقف بسمع
طب روحي ياوسخه لجوزك
بس 0000 وسكتت ليلي مكملتش
بس ايه اتكلمي
زبه يستاهل يابت
اه دي احلي حاجة في حياتي بحبه وبموت في زبه وكل حاجة فيه
ليه يعني يفرق ايه عن غيره
يفرق في كل حاجة مشفتش راجل زيه
هسيبك بقي اللحقوه قبل ما ينام علشان يروي خرمي بلبنه واشرب لبنه كمان
روح له يامتناك ياشرموط
ورحت رجعت علي اوضتي
وبعد شوية لاقيت امير جاي عندي لابس لانجري لونه اخضر قصير مغطي نص طيزه ولابس بروكه سوداء وجسمه شبه مبلول
ودخل علي السرير جنبي
ايه ده انت لسه واخد دوش
اه ولبست علي طول علشان كده جسمي مبلول
امممم
وحشني اووووي ياحبيبي
وانتي يابت وحشاني
ايه اللي اخرك كده
اقولك الصراحة بس وعد متزعلش
قول أنا جهزت ليك وجاي خارج من الحمام ليلي مسكتني ودخلتني عندها مقدرتش ارفض ليه طلب
انت عارف اني ليلي هي اول واحدة خلتني اجرب المتعة وعلشان كده احساسي معاها بالمتعة مختلف
عارفه ياأميرة ده نفس احساسي معاكي يابت مش بعرف ارفضك مع اني جربت متعة الستات بس المتعة معاكي مختلفة وفي نفس الوقت اول مرة اجرب احساس المتعة كان معاكي وعلشان كده بحب ادلعك وامتعك
طب يلا بقي نرجع ليالي زمان ومتعة زمان
و براحتك خالص ومتخافش وتستعجل ليلي عارفها اني جايه ليك ونشوي نامت مش هتسأل عليا
طب تعالي بقي ياموزتي
ورحت نومت امير علي بطنه وطلعت نمت عليه
وبداءت اعضض حلمة ودنه عضضه خفيف
اللحس واداعب ضهره ورقبته بلساني وزبي محشر بين فلقتين طيزه بيحك بين فلقتين طيزه وانا عمال اطلع وانزل بلساني اللحس واداعب ضهره
وكانت هي بتفرك تحت مني لاني في اللحظة انوثة امير ظهرت واتحول لأميره وتأوهاتها طلعت ونفسها علي وكانت بتحاول تفرك وتهز طيزها علشان زبي يدخل جواها
روحت انا قلبتها نامت علي ضهرها وطلعت فوق منها أداعب جسمها وبزازها الصغنين وكان زبري رايح جاي بين لحم طيزها وهي كانت بتحاول اني زبري يدخل وتقرب طيزها علي راس زبي
وامير من هيجانه حاول يقوم من تحت مني
طب دخل زبرك بقي ولعتني
لا لم تنزلي شهوتك اول من مداعبتي
انا خلاص هنزل
طب يلا نزلي وانا بداعبك
يخرب بيت كده تخليني انقط من غير ما تدخل زبرك
طب ما هي دي المتعة
طب عايز انزل شهوتي وانا بحك زنبوري علي زبرك
من عيني
ورحت نمت علي ضهري وقلبت امير قعد علي زبي يحك زبه الصغنون علي زبي وفضل يفركهم ببعض لحد ما نزل
وارتمي في حضني يهداء
فضل شوية وبعد كده بداء يحسس ويلعب في شعر صدري ويحسس علي دقني ورقبتي ونزل بأيده يحسس علي جسمي
وعضلات بطني لحد ما قرب من زبي وبداء يمسك زبي يداعبه وبأطراف أصبعه يداعب راس زبي وفتحت زبي
وبأيدي الثانية يداعب بيضاني ومسك لبنه يدعك زبي بيه
ويدهن زبي من لبنه اللي سال علي زبي
وراح نزل بلسانه يلحس لبنه من علي زبي
اااه طعم عسلي علي زبك جميل اووووف
وفضل يمص وينضف زبي من اثار لبنه وراح غرق زبي من لعابه وفضل يمص زبي ويشفط فيه ويخرج لسانه يلحس عروق زبري
فنانة مص يالبوة
تحت امر زبك
مبسوط من مصي لزبك
اه مبسوط يالبوتي متعي زبي كمان
ده انا مش هسيب زبرك غير لم اشرب لبنه
بتحبي لبني
ده احلي مشروب بحب اشربه
ورحت وقفت وخليت امير قعد قدام زبي ودخلت زبي في بوقه لأخر وبداءت انيك بقه بزبي وفضلت انيك بوقه
وضم امير شفايفه علي راس زبي يمص فيه وغمضت عيني
وحسيت بكهرباء ورعشه في زبي وجسمي
وبداء المزي ينزل
فتح امير بوقه ومسكت زبي أعصره ونزلت لبني جوه بقه
فتحت عيني لاقيت باب الاوضة مفتوح وليلي وقفه تتفرج علينا
بصيت ليه وجاءت عيني في عينها
وراحت هي جريت بسرعة علي اوضتها
قعدت علي السرير وامير كان مازال قاعد بين رجلي فضل يمص زبي لحد ما نزلت اخر نقطة من لبني
وراح امير وقف ولف نفسه وقعد بطيزه علي زبري
فضل يدعك ويفرك خرمه علي زبي لحد ما زبي انتصب تاني
مسك امير زبري بأيده ووجه ناحية خرم طيزه ودخل زبي في طيزه وفضل يتحرك ويطلع وينزل علي زبي شوية
ورحت وقفت وزبي جواه ولفيت بيه قعد امير مفلقس
وانا واقف كملت نيك فيه
وخرجت زبي امير لف بلعه ومصه علشان يبله
ونام علي بطنه وانا طلعت نمت عليه
وكملت نيك فيه
وكنت بنيك امير ودماغي مش فيا
تفكيري وتخيلي في ليلي واني هي اللي مكان امير وبهتك وانيك لحمها
والشبه اللي بين امير وليلي خلاني اتخيلها هي اكثر وهيجاني زاد وده زود من سرعتي وقوة النيك في امير
ايه يروقه براحة عليا
طيزك ملبن ولعتني
لا بجد جسمي وجعني
بصراحة انا مولع وهايج
ما هو باين عليك اووي فشختني بجد
ليه كده هايج اووي
بصراحه متخيلك ليلي
بجد
اه الصراحة
نفسك فيها
ايوه شكلها جامدة
ايوه ياحبي هي فعلا جامدة
ومن ساعة ما عرفتك وانا بتمني اشوفك راكبها
عارف انت الوحيد اللي بجد اتمنيت وحلمت انك تنيكها
وكنت بتمني اكون معاكم تمتعوني انت وهي
وكمان انت تفشخها وتتبسط
ياسلام ليه كده
انت عارف اني بحبك واتمني اعمل اي حاجه تسعدك وتبسطك
وانا عارف اني ليلي هتبسطك وتمتعك وانا هتمتع مع متعتكم وهتبسط اوووي معاكم انا عارف
متخيل اجمل اثنين بحبهم ينكوني
ياسلام لو يحصل
وامير نام علي جنبه وانا جيت وراءه ومكمل نيك فيه ماسك راسه شادده ناحيتي وعمال ارزع فيه جامد
وامير علشان يزود من هيجاني بداء يتقمص ليلي ويتمايص
ااااه احححح نكني جامد
نيك حبيبتك ليلي
اححححح انا بحب زبك اووووي
دلوقتي بس عرفت ليه امير بيحب يتناك منك زبك ولعني اووووف براحة علي شرموطتك ليلي
متع كسي وطيزي اححح مش قادرة
نزل لبنك جوايا عايز لبنك كلها
وولعت اووي ونزلت لبني في طيز امير
وراح امير حط صباعه في طيزه ومسح اللبن وقرب صوابعه من بوقه يلحسهم
اححح كل ده لبن ليلي ولعتك لدرجة دي
خلاص يا أمير دلوقتي اسكت
لا بجد لازم نظبط الدنيا ونشارك ليلي معانا
امير سيب الموضوع ده دلوقتي
مش فائق للحوارات دي عايز اركز الفترة الجاية للشغل والافتتاح
ماشي ركز براحتك بس لازم ولابد تروق حالك وتتمتع علشان تعرف تركز اصلي النيك بيساعد علي التركيز
مين اللي قال كده لا دي دراسة عماله انا وثلاثة صحابي
بتستظرف يعني ماشي ياعم
يلا علشان انام بقي
خليني نائم في حضنك
روح اوضتك افضل دلوقتي
اللي تشوفه ياحبي
وخرج امير ونمت وصحيت تاني يوم بعد الظهر كان البيت هادئ ومفيش صوت
خرجت قعدت في الصالة ولعت سيجاره
وخدت نفسين منه ومسمعتش صوت
قومت روحت ناحية الحمام وانا في طريقي
لاقيت باب الحمام بيتفتح وخارجه منه ليلي
ايه ده انت هنا انا افتكرت مفيش حد في البيت
بصيت عليها كانت ليلي لافها البشكيل علي جسمها العاري
جسمها كان مبلول وعليه قطرات الماء زادت من جمالها وكان البشكيل مغطي نصف بزازها وواصل لمنتصف فخادها
اسف انا لسه صاحي
هو فين امير ونشوي
نزلوا امير مرديش يصحيك ونشوي راحت تعمل شوبينج
اممممم فضلت متنح وباصص عليها
هتفضل واقف كده كثير تبص عليا
اي
اه ده انت مش هنا
اه معلشي لسه نائم مفقتش
اه ما هو واضح انك نائم وبصت ناحية زبري اللي كان شبه منتصب
وسع خليني ادخل اوضتي
اه اتفضلي
وعدت ليلي من قدامي وكانت قريب مني استنشقت رائحة اثارتني جدا وحسيت بزبي بينتفض
دخلت الحمام لاقيت اندر ليلي موجود مسكته اشم فيه واستنشق رائحة كسها في الاندر اثارتني اكثر الرائحة مسكت الاندر ادعك بيه زبي واحك زبري مكان كسها
فوقت لنفسي ايه اللي بعمله ده شغل مراهقين
روحت رميت الاندر في البسكت تاني وخدت دش وخرجت وانا لابس شورت
دخلت علي المطبخ اعمل قهوتي لاقيت ليلي موجودة في المطبخ
عايز حاجة اعمله لك
مش عايز اتعبك
مفيش تعب ولا حاجة
طيب اعمل قهوة معاكي
امممم عايز قهوة علشان تصحصح ومتبقاش نائم
هههههههههههه متقلقيش اول ما بفكر اني اصحصح ومبقاش نائم بيقف علي طول
بتقول ايه
اقصد بقوم علي طول واقف
هو ايه
مخي بيصحصح ويفوق
اه افتكرت حاجة تانية
وحياتك والحاجات التانية
تقصد ايه
اقصد اللي انتي باصه عليه وشيفاه
اتكسفت ليلي وبصت الناحية الثانية
ولاقيت القهوة بتغلي وهي مش مركزه
جريت بسرعة ناحية البوتاجاز أطفئ النار قبل القهوة ما تفور
وفي نفس اللحظة لفت ليلي ناحية البوتاجاز وانا كنت وصلت وراءه وكانت قدامي وانا واقف وراها وزبي اتحشر بين فلقتين طيزها وقفلت البوتاجاز وفضلت انا واقف مش عايز اتحرك
وليلي فضلت واقفت ساكته وكنت قريب منه جدا استنشقت رائحة وفضلت لازق فيها وبحرك زبي بين فخادها وطيزها
وزبي دخل بين فخادها بسهولة لاني مكنتش لابسه اندر كانت لابسه قميص قطني وهي حاولت تتحرك شمال ويمين تهرب مني ومع تحركه زبي لمس كسها حاولت اقلع الشورت واطلع زبري بس هي رفضت وابعدتني عنها
وخرجت من المطبخ جهزت القهوة وخرجت بيها علي الريسبشن وندهت عليها
جاءت ليلي وقعدت
اتفضلي القهوة
وسكت شويه
فكرتي في الموضوع
موضوع ايه
هو امير قالك حاجة
امير ايه علاقته بالموضوع انا بتكلم عن احلامك وطموحك
كلامنا بتاع امبارح
اه قصدك علي كده
امال كنتي فاكره ايه
وسكت شويه افتكرت كلامها مع امير عني واني هو نفسه انام معاها
سرحت شوية وراحت بصت ليا
عارف زمان كنت نفسي افتتح اتليه كان نفسي اكون مصممة ازياء كنت بحلم اكون مشهورة
جميل احنا فيها
قصدك ايه
اقصد انك تبدائي تتعلمي وتأخذي كورسات في مجال الازياء
وتحققي حلمك
تفتكر ممكن
طبعا وايه اللي يمنع
افكر في الموضوع
أعتبر انك خدي القرار
وخلصت القهوة وقمت لبست ونزلت علي المطعم
خلصتي شغلي وبداءت ابحث علي النت في مجال الازياء واماكن بتوفر كورسات للتعلم
وفعلا وصلت لمنصة تعليم اونلاين وكمان توصلت لجمعية اهلية بتعمل دورات في نفس المجال واتفقت معاهم علي تدريب ليلي
رجعت البيت لاقيت ليلي قعده لوحدها
امال فين نشوي وامير
لسه مرجعوش
طيب
تحب اعملك حاجة تأكله او تشرب حاجة
شكرا
بقولك ايه عندي ليكي اخبار حلوة
ايه
دي مجموعة سيديهات عليه شرح وتعلم للأزياء والملابس
وكمان ده اي دي ايڤنت في فندق ….. برنامج متخصص لتعليم التفصيل والملابس عماله جمعية ….. تدريب لمدة 6 اشهر
طبعا معاكي لاب توب
بإعجاب واستغراب من ليلي وفرحة في عينها
اه معايا
كويس فين هو
موجود وجريت ليلي علي اوضتها وجابت الجهاز وفتحته
دخلت علي منصة وفتحته
دي منصة حجزت ليكي كورس هيكون اونلاين
وقفت ليلي مستغربه
وراحت قربت مني حضنتني وباستني في خدودي
وقفت مستغرب رد فعلها
أسفها
مفيش داعي للأسف محصلش حاجة
ايه ده كله بالسرعة دي عملت كل ده امتي
مكنتش متخيلة انك بتتكلم جد وهتنفذ كلامك
وخصوصا اني مكنتش متحمسة وانا بتكلم معاك
ما هو علشان كده انا حبيت اخلص الموضوع علي طول قبل ما ترجعي تفكري وتكسلي
يلا بقي ورينا شاطرتك واتعلمي بسرعة علشان أفتتح الاتليه
تفتكر ممكن انجح
مفيش حاجة مستحيلة اعملي اللي عليكي وهتنجحي
شكرا ليك اووووي وعينها بداءت تدمع
ليه في حزن في عيونك دموع
علشان من بعد بابا مفيش حد اهتم بيا او بأحلامي
وبداءت تعيط وراحت ارتمت في حضني
وبداءت اطبطب عليها واهدي فيها وايدي علي ضهرها شبه العاري ولمست جسمها
حسيت بنعومة جسمها وحسيت بزبي بينتفض وبيقف
وهي حضنتني جامد وايدها بداءت تدعك وتحسس علي ضهري ونفسها الساخن قريب من رقبتي واشتمت رائحته المثيرة اللي استنشقته الصبح زبي وقف أكثر
وبداءت احسس عليها وكنا في حضن بعض وبزازها قريبه من صدري العاري
وبداءت اسخن وكنت هتهور وقربت ايدي من فخادها وفي اخر لحظة بعدتها عني برفق
ومرديتش أتمادى معاها
تفتكروا ليه يانسوانجية وهل كنت استغلت الموقف ونكتها ولا صح اللي عملته



