Uncategorized

متسلسلة – الصحاب و الغدر ـ حتي الجزء الثاني 11/11/2025 – أفلام سكس مصري محارم جديد


مساء الفل عليكم جميعا
اول مرة انشر قصة في المنتدي صراحه ف ياريت لو حد عنده رأي حتي لو سلبي يقوله
انا منفتح جدا لسماء الاراء
نخش علي قصتنا
_________________
الصحاب و الغدر
________________

اعرفكم بنفسي انا كريم 20 سنة من احدي مراكز محافظة الشرقية العريقة بدرس في حاسبات ومعلومات ودايما بحصل علي تقدير حلو في الجامعه بتاعتي
من صغري بحب الكمبيوتر والتكنلوجيا بشكل عام بجد كانت حاجه جميلة فحياتي او لاتزال حاجه جميله هنعرف قدام
انا شخص رياضي شوية مش هقول رياضي جدا وعندي عضلات وكدا لا بحب الخروج و شوية جري والكلام دا وزبري 18 سنتي
شخصيات القصة
عمرو 20 سنة : صاحبي او كنت فاكر انه صاحبي جسمه حلو رياضي ومعضل شوية بنعمل انا وهوا نفس الاكتيفيتيز بس هوا زيادة شوية بيروح جيم وكدا زبره 17 سنتي
نورهان 20 سنة : اقل ما يقال عنها انها ملكة جمال جسم خيالي متحلمش بيه حتي بزاز لا كبيره قوي ولا صغيره اوي حاجه وسط ودايما واقفين مش مدلدلين زي مايكون فيهم سيلكون بس طبيعي طيزها حاجه خرااااااااااافه جدا حاجه كدا ولا الخيال تحس انها مش من كوكبنا عيون زرق وبالمناسبة دي صاحبتي جدا يعتبر الانتيم
محمد 20 سنة : صاحبي جدا من واحنا في اللفه معايا ودايما فضهري جسمة طبيعي مش معضل ولا تخين وزبره 18 سنتي
انجي 20 سنة : دي بقا حاجه كدا تحسها ملاك بس هيا شيطانة فنفسها دايما عنيها علي العيال اللي معندهومش خبره في الحياة ولا الحب ولا الجنس توقعهم وتخيلهم بريمو في الجنس والحب والحياة جسمها مقوي قلبها علي كدا بزاز ملبن حرفيا ومش صغيره اوي حاجه كدا قد حباية الاناناس وبالنسبة للطيز ف دي بقا تحسها بطيخه متحركة
مش هحط صور للشخصيات عشان كل واحد يتخيل الشخصيه في دماغه وعلي زوقه

نبدا؟ يلا بينا

انا : يعني ايه ياعمرو فهمني ؟ ازاي تعمل كدا فيا انا اذيتك ف ايه عشان تعمل كدا؟ دا انا كنت بعاملك علي اساس انك اخ ليا تطلع بالوساخه دي؟

عمرو : لا يامعلم مش وساخه ولا حاجه بس دا حال الدنيا والدنيا علمتني لما تجيلي فرصه حلوة حتي لو علي حساب ابويا هاخد الفرصة دي اكيد يعني مش هبديك عن نفسي

انا : هوا صاحبتي فرصة يا عمرو؟ تمام اوي اقفل لحد هنا من دلوقتي اعتبر حياتك دي هتتقلب لجحيم بالتدريج بس اصبر مش حوار

حد فاهم حاجه؟ لا طبعا صح؟
طب نعمل فلاش باك كدا قبل 3 سنين

ماما : اصحي ياكريم الوقت هيتأخر
انا : حاضر ياماما حاضر ( ايه اليوم دا معرفش ارتاح ابدا )
قومت من نومي خدت دش ماية ساقعه كدا يروق عليا ولبست طقماية شيك عشان النهاردة يوم مهم بالنسبالي محدش يعرفه غيري

ماما : مش هتفطر ياكريم ؟
انا : لا يماما انا متأخر شوية لازم امشي
ماما : يابني تعالي كل لقمة تسندك انتا مبتاكلش غير مرة واحده في اليوم
انا : معلش مستعجل خليها لا اجي
ماما : مع السلامة يابني ( شوية دعاوي من بتوع الامهات )

خرجت من الباب ونازل عشان اروح السنتر بتاع الدروس وعديت علي بيت محمد عشان نمشي مع بعض
انا : ولا امحماااااااااد , ياميدوووووووووو
ابوه : في ايه ياعلق نازلك اهوه انتا بتنده عليه فالصحراء
انا : صباحك فل ياعمي شريف قوله ينزل مستعجلين
ابوه : نازلك اهوه يلا سلام
انا : ( فسري : دانتا راجل بضان صحيح ) نزل كريم واول ما قابلته : اي ياعم ابوك دا متشوفلك صرفه معاه قوله يحترم سنه شوية
محمد : يحترم سنه اي ياخول انتا تصدق هوا غلطان انه معتبرك ابنه وبيهزر معاك
انا : لا ياعم مش غلطان يلا عشان متأخرين

طول الطريق انا ومحمد بنتكلم ونهزر و وصلنا السنتر وطالعين
ودخلنا اول درس كان درس عربي يعني القرف كله ( بالمناسبة دا سنتر نقلنا ليه جديد وسيبنا القديم ف عشان كدا المستر هيعرفنا علي لطلاب التانيين)

المستر : مساء الفل نورتم يا شباب
انا ومحمد : تسلم يامستر
المستر : احب اعرفكم كريم ومحمد بصراحه كريم ومحمد اقل ما يقال عنهم انهم شطار جدا جدا ( كنا بناخد مع المستر دا قبل كدا بس علي تيليجرام وبنحل علي النت برضو يعني في معرفه سابقه )
انا ومحمد : تسلم يامستر مش عارفين نقولك ايه بجد
روحنا قعدنا في خامس ديسك ناحية الباب و دي اول مرة اشوف نورهان وانجي
انا : ولا يامحمد شايف البنت المعسله اللي هناك دي
محمد : فين يسطا ( صوته عالي )
انا : ياعم وطي ميتين ام صوتك كلهم بيبصولنا
المستر : محمد وكريم مش هنهدي شوية ولا ايه
انا : حقك عليا يامستر ( دانتا عيل بضان يامحمد )
انا : يسطا البنت اللي هناك دي اللي لابسة جاكيت ازرق وتحته تيشيرت ابيض
محمد : اه مالها دي عينك منها ولا ايه
انا : لا مش حكاية عيني منها بس عجباني
طول الحصة وانا مركز مع نورهان ومش مركز في الحصة خالص وشوية عيني تيجي في عينها واتكسف ابص تحت الديسك اكني بعمل حاجه مهمة
المستر : قوم ياكريم قولي انا كنت بقول ايه
انا : احمم حضرتك كنت بتقول كلام مفيد جدا
الطلاب كلهم ضحكو
المستر : سكوووت ايوا ياكيمو ايه هوا بقي الكلام المفيد
انا : صدقني كلام مفيد جدا للعقل البشري وحاجه قمة البراعه و الاتقان وانتا بتقوله يامستر اكنة نازل عسل من بوقك
الطلاب ضحكو اكتر واكتر
انا : هوا فيه ايه اجدعان انا بقول نكت ولا ايه
المستر : اسكت ياكريم مانتا لو مركز معايا ومش مركز مع نورهان كان زمانك عرفت
كلو كان بيضحك عليا بس نورهان بصتلي جامد ف انا انحرجت اكتر واكتر
انا : اقعد يامستر ولا حضرتك حابب تقول حاجه تاني ” يخربيت امك كسفتني يابن المرة وخليت شكلي وحش “
المستر : اقعد ياكريم وركز
طول الحصة بقيت مركز معاه عشان ميبضنش عليا تاني وخلصت الساعه بتاعته وجايين نمشي
المستر : تعالي ياكريم اقولك
انا : اتفضل يامستر ” **** ميبضنش تاني “
المستر : مينفعش اللي انتا بتعمله دا يابني وقبل ماتقول بعمل ايه اقصد انك تفضل تبص علي البنت كدا ركز في مستقبلك البنات مش هتنفعك في حاجه
انا : تمام يامستر حاضر بس كانت نظرة اعجاب بس
المستر : انا معتبرك ابني ف خلي بالك كويس علي نفسك وابعد عن النسوان لان اخرتها وحشه
انا : تمام يامستر مع السلامة
رد المستر السلام وانا خارج انا ومحمد رايحين في اتجاهنا للسلم عشان ننزل لقيت اللي مستنيني علي سلم الدور التاني واحنا نازلين من التالت
نورهان : بقولك ياا

وهنا ينتهي الجزء الاول
حبيت اخليه مش قصير اوي ولا طويل اوي عشان اعرف رأيكم اكمل ولا لا عشان لو كتابتي وحشه يبقي مأهدرتش وقت كبير
متشكر لحضراتكم

الجزء الثاني

نورهان : بقولك ياا

انا : ” دي عايزة ايه دي هيا كمان ناقصه هيا ولا ايه ” انا؟

نورهان : ايوه انتا لوسمحت عايزاك في كلمة علي انفراد

انا : ” يادي الليله البيضاء طبعا روحتلها وانا عمال اتكلم جوا دماغي ” ايوا حضرتك

نورهان : اسمك ايه طيب

انا : يعني مش عارفة اسمي بعد التهزيق اللي اتهزقته كله بسببك؟

نورهان وهيا بتضحك : معلش بس مقدرتش امنع نفسي ياكريم ان انا اقول الجمله دي

انا وانا مبضون : لا وعلي ايه معلش قولي طيب عايزاني في ايه محمد مستنيني

نورهان وهيا بتتكلم بصوت واطي : بص يا كريم بصراحه انا مليش في الحب و الكلام دا وياريت لو في مشاعر ليا من ناحيتك تشيلها عشان انا فعلا مليش في الكلام دا ومش عشان انتا وحش او كدا لا بالعكس

انا قاطعتها : بالعكس ايه ؟ كملي

نورهان : سيبني اكمل طيب اقصد بالعكس مش عشان وحش خالص او كدا لا انت كويس وحلو جدا بس اسأل عني هتلاقي اي حد حاول يرتبط بيا قبل كدا انا صديته علي طول عشان انا مليش في الكلام دا وياريت تحترم رأيي واحنا دلوقتي بنتكلم بصراحه

انا بكلمها وانا مخنوق فجأة : تمام يا نورهان مفيش مشكلة واهم حاجة ان احنا بدأناها بصراحه مع بعض وانا لما بصيتلك كانت بصة اعجاب بس مش حب ولا حاجة متقلقيش خالص

نورهان : طيب انا محترمة دا جدا حيث كدا بقي ممكن نبقي اصحاب؟

انا مش عارف اقول ايه

نورهان : لو مش حابب خلاص

انا : لا مش حكاية مش حابب بس لو قربنا لبعض ممكن نظرة الاعجاب تتحول لحاجة تانيه بالنسبة ليا وكدا

نورهان : طيب سيبها لوقتها مش مهم نفترض سناريوهات ممكن تحصل ونتخيل سيب الظروف هيا اللي تحكم

انا : طيب يانورهان براحتك رقمي 01********* سجليه كريم بقا

نورهان : اشطا برن عليك اهوه وسجلتك

انا : فل عليكي ممكن امشي بقا محمد مستنيني

نورهان : اه اتفضل

في اللحظة دي كان عمرو بيتابع الحوار وكان باين علي وشه نظرة صفار وحقد ليا بس انا مكنتش واخد بالي منه كويس ومن نظرته كنت ساذج

محمد : ايه ياااااااعم السنارة غمزت ولا ايه 😉😉

انا : ياعم ولا غمزت ولا حاجة واحنا ماشيين نتكلم هنروح علي القهوة ولا هنروح

محمد : لا دي محتاجة قعدة علي القهوة دي يلا بينا

بدأنا نمشي انا ومحمد وفجأة واحنا ماشيين تتبعتلي ماسدج علي الواتس من رقم مش متسجل

فتحت الرساله ولقيت الرقم بيقولي شكلك كان مضحك اوي لما المستر هزقك

انا : انتا مين يابن العرص؟

الشخص : اهدي وبلاش شتيمة طيب انا انجي

انا : وانتي عايزة ايه انتي كمان يا انجي ولا بتاع النهاردة

انجي : انتا بتتكلم كدا ليه اصلا انا العيب عليا ان انا بحاول اتصاحب عليك واتكلم عادي معاك سلام

انا : انا بتكلم عادي بس انتي دخلالي من سكة كلام وحش ومنظر ومش منظر وبعدين انتي مين اصلا ابعتيلي صورتك كدا مخدتش بالي منك

انجي بعتتلي صورتها عزيزي القارئ
عايزك تتخيل معايا المنظر الاتي في مخيلتك الرائعه
حتة جامدة كدا لابسة بنطلون جلد بيلمع اللي هوا الليجن الجلد و فوقية جاكيت اسود و تحته تي شيرت ابيض قامط علي بزازها عزيزي المشاهد
البنطلون راسمها رسمه بنت حرام ف انا اتجأرت اكتر وقولتلها

انا : انتي بعتالي تقوليلي اي رأيك ف البضاعه ولا بعتالي الصورة عشان تعرفيني بنفسك ايه دا

انجي : حيلك حيلك ياعم حد يقول كدا لواحده اول مرة يكلمها

انا : مش انا قولت؟ يبقي فيه عادي

انجي : 😂😂😂😂

انا : سلام دلوقتي داخل علي القهوة انا وصاحبي اروح واشوفك عايزة ايه شكل ليلتنا حلوة

انجي : خلصااانه 😂😂😂😂😂

عزيزي المشاهد المحادثه دي كلها خلصت في 5 دقايق فقط

محمد : ايه يسطا روحت فين وكنت بتكلم مين اصلا

انا : موجود اهوه ياعم يلا نقعد

محمد طلب قهوة مظبوط وحجر قص

وانا طلبت قهوة سكيتو وحجر قص برضو

محمد : ها احكيلي بقا نورهان كانت عايزاك في ايه

حكيتله الموضوع من الاول للأخر

محمد : اوباااااا كريم باشا بيتحط في الفريند زون اشهدي يا حارة

انا : بفكرك يعني لو هيا فعلا حطتني في الفريند زون ياغبي هتقولي هات رقمك وتتعرف عليا ؟

محمد : يسطا كلامها بيقول كدا مليش دعوة بالرقم بس حاسس انك مهما هتحاول قدام مش هتوصل لحب بس **** اعلم

انا : عارف دورك في حياتي ايه يامحمد؟

محمد : ايه؟

انا : دورك في حياتي هوا زي دور الكاندوم اللي بيحمي ظوبري وفنفس الوقت مبيخليش لبني يطلع برا

محمد : يابن الشرموطة دا مثال دا دانتا حيحان ابن احبة

انا قعدت اضحك وهوا يضحك وخلصنا الحجرين الظبط ومشينا كانت الساعه 5 المغرب ومروحين

وصلت البيت

ماما : جيت ياكيمو

انا : لا لسه دا ايه السؤال دا بس ياماما مانا قدامك اهوه ولا دا شبحي

ماما : خف رخامة شوية اجبلك تاكل ولا مش عايز

انا : لا مش عايز انا داخل اوضتي

في الوقت دا كنت بتأسس في البرمجة بجانب الثانوية العامة اخدت 5 محاضرات في الكورس بتاعي والوقت لقيته فات بيا للساعه 8 بليل سيبت الباقي وقفلت اللاب ومسكت الفون شوية

فتحت الشات بتاع انجي

انا : ايه يا انجي فاتحة ولا قافله

انجي : لو قافله افتحلك ياكيمو

انا : ها عايزة ايه بقا ؟ ثواني هوا انتي سجلتي رقمي؟

انجي : اه اشمعنا؟

شوفت صورتها وحاطة صورة فاجرة زيها بنت الفاجرة

انا : لا عادي اصل صورة البروفايل ظهرتلي فجأة المهم قوليلي عايزاني في ايه

انجي : ما براحه ياعم انا مش عايزة حاجة انا عايزة اتعرف عليك بس

انا : لو حب وكدا لا لو صداقه عادي موافق

انجي : لا متقلقش انا مليش في الحب بردة هنبقي اصدقاء و اصدقاء اوي كمان 😉

انا : انتي ناوية علي ايه بالغمزة دي يابت انتي؟؟

انجي : كل خير يصاحبي متقلقش 😂😂😂😂

انا : مش متطمنلك ابدا

انجي : بس مكملتش كلامك لما كلمتك اول مرة قولي بقا كنت بتقول ايه

هنا عزيزي القارئ عقلي اتدخل في الموضوع

عقلي : هنا في احتمالين ياكيمو وانتا بتحب الاحتمالات و الاوفر ثينكينج ناوي تكمل معايا ولا؟

انا : اشجيني بنار لياليك

عقلي : اول سيناريو واحتمال انها عايزة تسمع كلام ابيح منك بمعني انك تشكر في جسمها وكدا وهيا اظن هتكمل معاك علي النحو دا

انا : و التاني؟

عقلي : تعمل نفسك ناسي ومتجيبش سيرة اي حاجة خالص وسيبها تستوي براحه ولو لاحظت في السيناريوهين انها حيحانه عليك ف يأما تسرع العمليه وتقولها يأما تستني لحد ما هيا تطلب انتا وكيفك

انا : انا من غيرك مكنتش اعرف اعيش

نوتفكيشن جالي من انجي

انجي : ياباااااا بكلمك روحت فين

انا : لا موجود اهوه

انجي : طب ماتكمل كلامك مكملتوش ليه

انا : انهي كلام بالظبط ؟

انجي : بطل رخامه انتا عارف انا بتكلم علي ايه كويس

انا : وضحيلي معلش

انجي : بتكلم علي الصورة ياعم الرخم

انا : اه صورتك اللي بعتيها ؟

انجي : اه

انا : مالها بقا

انجي : كمل كلامك كنت بتقول حاجه وقفلت وقولتلي اكلمك بليل نشوف الموضوع دا

انا : اه كنت بقولك انك حلوة

انجي : بس؟

انا : امال عايزاني اقولك انك جامده مثلا؟

انجي : المفروض اه تقول كدا لو شوفت حاجه حلوة

انا : انتي فعلا حلوة بس عشان محكمة عقلي تصدر قرار بأنك جامدة لازم اشوف الباقي واظن انتي عارفه قصدي 😂😂😉

انجي : امممم عارفه كويس

انا : طب كويس انك عارفه سهلتي عليا ان اقولك لازم اشوفك ملط

انجي : انتا عاجبني وعجباني دماغك 😂

انا : وفي حاجات تانيه هتعجبك صدقيني بس مقولتيليش عايزة المحكمة تصدر القرار ولا لا؟

انجي : sent 5 photos


KmS7nCx.md.jpg

KmS7BQj.md.jpg

KmS7qhb.md.jpg

KmS7fTu.md.jpg

KmS7I3B.md.jpg

انا : كدا فاضل حاجه الكسكوس فين؟

انجي : ياخلبوص 😂😂😂 اهوه

انجي : sent 1 photo


KmS7S87.md.jpg

انا : مش بطال بس الف مبروك تم اصدار قرار انك جامده وفي كمان قرار لو حابه تعرفيه بس دا تم اصداره من جهات عليا

انجي : ايه هوا ياتاعبني

انا : نظرا لصورة الكسكوس اللي باين انه غرقان بلبنه تم اصدار قرار ان انا لازم احللك المشكله دي

انجي : احح ياريت

انا : هنتكلم دلوقتي نحلها حل مؤقت بعدين الحل الاساسي هيبقي بعد اسبوع ولا حاجة بس طبعا في خلال الفترة دي هريحهولك برضو رني يلا

انجي رنت عليا فيديو كول

انا : فين صباعك الحلو؟ ايوا دا حطيه ف طيزك وثبتي التيلفون و ايدك التانيه بتلعب ف كسك

انجي : طيزي ديقه اححح بس احساس حلو اوي اههه

انا : افضلي العبي بصباعك ف خرم طيزك و ايدك التانيه تفي عليها وافضلي العبي يلا اسرع

انجي : اهه اححححح كسي وطيزي ناااار احح

انا : بصي علي شاشة التيلفون عشان تجيبيهم يلاا ” في اللحظة دي وريتها ظوبري عزيزي القارئ “

انجي : خخخخخ دا كبير نيك اححح دا هيدخل ف طيزي كلها اححححح كسي كسييي اههه

انا : اشطا يالبوة عليكي جيبي كمان يلا يامتناكة ظوبري

انجي : بجيب بجيبببب بجيببببببب اححح كسييي خخخ طيزي بتنبض اوي وكسي

انا : صوتك كان عالي اوي يالبوة اهم حاجة اتبسطتي ؟

انجي : اوي اوي بس دماغي تقلت عايزة انام

انا : يلا روحي نامي ياقحبه وشيلي ايدك من علي كسك

انجي : بس كلام بقا عشان مهيجش تاني سلام

انا : سلام يامتناكة

و الي هنا عزيزي القارئ ينتهي الجزء الثاني وعارف ان انا اتأخرت بس بمر بشوية ظروف دنيااوية وكدا

طبعا مستني ارائكم واقتراحاتكم ومتشكر لأهتمامك بقصتي



Source link

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى