Uncategorized

رواية غرام القاضي الفصل الحادي والثلاثون 31 بقلم بيري الصياد – تحميل الرواية pdf


رواية غرام القاضي الفصل الحادي والثلاثون 31 بقلم بيري الصياد 

البارت الواحد والثلاثون من غرام القاضي 🔥✨
بقلم: بيري الصياد ✍🏻

تتصدم غرام بشدة وتنزل دموعها بغزاره شديده وتقول بطفوليه ودموع شديده.وهتقتلني زي ما قتلتها مش كده يا جبل

يتصدم جبل منها بشدة وغصب عنه يبتسم عليها ويضع يده على شعرها ويمسح دموعها ويقول.عمري ما هفكر ولا هيجي في خيالي حتي اني الاذيكي يا غرام انتي لحد دلوقتي متعرفيش انتي ايه بنسبالي

تنزل دموع غرام بغزاره شديده وتضع يدها على وجهها وتقول.بس انت ضربتني جامد اوي يا جبل ومفكرتش فيا قبل ما تعمل كده

يمسك جبل يدها ويقبلها ويقبل وجهها ويقول.حقك علي عيني يا قلب جبل وحياته اسف علي القلم ده بس الباقي لا مش اسف عليه يا غرام انتي غلطتي ومحترمتنيش ولا احترامتي انك علي ذمة راجل مفكرتيش في ايي حاجه وروحتي عملتي اللي في دماغك

غرام بدموع.والله ما كان في حاجه في دماغي انا شوفته وسألته بس

جبل بغضب شديد يحاول يخففه قليلاً لاجلها.انك تنزلي من غير اذني بحد ذاته وحش يا غرام انا راجل مقبلش مراتي تطلع خطوه بره شقتها من غير ما تقولي رايحه فين ومفيش عروسه بتنزل من شقتها قبل اسبوع حتي انتي بتفكري ازاي

تنظر اليه غرام وتنهض وتذهب الي الخارج وهي لا تستطيع ان تتحدث معه اكثر وتذهب الي الحمام وتغلق خلفها الباب وتنظر الي المراء ودموعها تنزل بغزاره وحزن شديد منه ومن افعاله وتغسل وجهها بالماء لكي ترتاح قليلاً فهي رأسها سوف ينفجر من الصداع الشديد الذي به وتفتح الدرج لكي تأخذ منشفه وتأخذ منشفه بالفعل وتجفف وجهها وكانت ان تغلق هذا الدرج لاكن تره هذه الحبه الذي توجد لتمسكها وتنظر اليها وتقول.ممكن تكون مسكن وتريحيني من الصداع ده

نهت حديثها وتذهب الي الخارج ودون تفكير لحظه واحده تخرج هذه الحبه وتمسك كاس الماء وتبلع هذه الحبه دون ان تفكر هذه الفتاة لماذا هذه الحبه وماذا تفعل من الاساس وتنزل غرام الكأس وتذهب الي الأريكة وتتسطح عليها وهي لا تريد ان تذهب للغرفة لكي لا يتشاجر معها جبل مره اخرى وتغلق عينيها وهي تفرق براسها بقوه كبيرة من هذا الوجع الشديد الذي بها ويخرج جبل من الغرفه بعد ان غابت عنه وينظر اليها ويذهب يجلس بجانبها ويقول.مالك يا بت المرا في ايه

تفتح غرام عينيها وتنظر اليه وتنظر بعيد عنه وتقول.مصدعه وملكش دعوه بيا علشان اللي انا في بسببك انت

يحملها جبل بسرعه وقوة ويقول وهو يذهب بها الي الغرفة.مصدعه وعادي لاكن مليش دعوه بيكي دي فيها كلام تاني يا بت صابر

تضع غرام رأسها علي كتفه وتقول.قتلتها ليه يا جبل

ينظر جبل أمامه ويبتسم ببرود شديد ويدخل بها الغرله ويضعها علي السرير وكان ان يذهب لاكن تمسك غرام يده بسرعه وتقول.جبل علشان خاطري عايزه اعرف

يمسك جبل يدها وينزعها عنه ويقول ببرود.وانا مش عايز اقول يا غرام وخصوصاً لي واحده معندهاش بربع جنيه ثقه فيا مش هبرار لحد

تقف غرام علي ركبتها علي السرير وتقترب منه وتضمه من الخلف بقوه وتقول.علشان انا واثقه فيك بسألك يا جبل انا مش عايزه اصدق ده علشان خاطري ريحني وقولي ان كل الكلام ده غلط لو بتحبني زي ما بتقول قولي الحقيقه يا جبل علشان خاطر غرام

ينظر جبل أمامه ويقول.لو قولتلك أن انا اللي قتلتها بجد هتعملي ايه يا غرام

تبكي غرام بقوه وتقول.قتلتها يبقي كنت بتحبها يا جبل يعني انت كنت بتحب مرات عا

قطع حديثها جبل الذي مسك يدها ويلف اليها ويقول بغضب شديد.ابقي كمليها وادفنك مكانك يا غرام

تنظر اليه غرام وتقول.كنت بتحبها بجد يا جبل

ينفخ جبل بغضب شديد ويقول.سالي كانت زي حبيبه عندي يا غرام انا ربيتها زي ما ربيت حبيبه وهي كانت اخت ليا مش اكتر وانا عمري ما افكر حتي اني اقتلها

يرتاح قلب هذه المسكينه بشدة وتمسح دموعها وتقول.اومل ليه بتقول انك قتلتها يا جبل

ينظر اليها جبل ويقول.علشان اشوف ثقة مراتي فيا عامله ازاي يا غرام وطلعت ثقتك شبه معدومة

تنزل دموع غرام وينظر اليها جبل ويقول.هطلع اشرب سيجاره وراجع

نهي حديثه ويترك يدها ويذهب الي الخارج ويذهب الي السجائر الخاصه به ويخرج سيجاره ويشعلها ويأخذ نفس كبير بشدة وينفخ الدخان وهو ينظر أمامه ويفكر بكل ما حدث ويحدث ويغلق عينيه بقوه كبيرة وياخذ نفس آخر وينهي جبل هذه السيجاره ليضعها في الطبق وياخذ نفس كبير بشدة ويفرق جبهته وهو لا يستطيع ان يهدي حاله من الغضب الشديد الذي يشعل كنار جهنم في داخله فهو من ان يتذكر بأن هذه الفتاة قد وقفت مع هذا الحقير وتحدثت معه في كل هذا لا يره أمامه ولا يريد ان يغضب عليها مره اخرى لكي لا تتعقد علاقتهما أكثر فهو لا يريد ان تصل هذه العلاقه الي شئ يندم عليه بعد قليل يبتسم جبل وهو يعلم جيد الطريقة الذي يعاقب بها هذه الفتاة علي غيرته الشديدة وينزع التشيرت ويرمي علي الأريكة ويذهب الي الغرفه ويتصدم بشدة وهو يره هذه الفتاة تنزع جميع ملابسها ولا يوجد عليها سوا قطعه واحده وهي تتنفس بعنف وقوة وهي تضغط على شفتيها بوقحه جديده عليه بشدة يشعر بأن هذه ليست زوجته هذه فتاه غيرها بتأكد تنظر اليه غرام بوقحه وهي علي نفس وضعها وتنهض وتقف أمامه وتلف ذراعها حول رقبته ودون سابق إنذار تهبط علي شفتيه وتقبله بوقحه شديده جديده عليها وعلي جبل ايضا يتصدم جبل منها بشدة لاكن هذا الوقت ليست وقت لصدمة ويمسك راسها ويتناول شفتيها ويقبلها بقوه كبيره وتبدله غرام بوقحة وحراره شديده ويضع جبل يده علي جسدها بوقحه شديده ويشعر بحرارتها ورغبتها الذي لا يرها بها في يوم ليبتعد عنها ويقول وهو ينظر اليها.مالك يا غرام في ايه

غرام وهي تقبل رقبته وصدره.عايزك اوي يا جبل حاسه بنار فيا وعايزك تطفيها يا حبيبي

يتصدم جبل من وقحتها بشدة لا ينكر ان اعجبته لاكن غضب ويمسكها من رأسها وهو يشعر بأن زوجته لم تكن بعقلها وبانها تتناول شئ يتأكد ويقول جبل.غرام انتي شاربه ايه

غرام بغضب شديد.شاربه ايه يعني يا جبل كل ده علشان بقولك عايزك

ينظر اليها جبل بعدم تصديق ويحملها من خصرها لتلف غرام قدمها حول خصره وينظر اليها جبل وينزع ملابسه ويهجم عليها بقوه كبيرة ويذهب بها الي السرير ويهبط فوقها ويهجم عليها بقوه وغضب شديد دون ان يفكر لحظه واحده وهو لا يره امامه وهو يرها بهذه الحاله ولا يعلم السبب وهي لا تريد منه شئ سوا ان يطفئ هذه النار الذي تشعل في كامل جسدها ويبتعد عنها بعد مدة طويلة لكي يره رد فعلها ويتفاجي بغرام تفتح عينيها بعد ان كانت تغلقها باستمتاع شديد وتنظر اليه وتقول بغضب ورغبة شديده.جبل انت بعدت ليه خليك وكمل بقي

يمسكها جبل بقوه ويقول بغضب شديد.غراااام انتي شاربتي حاجه من الصندوق اللي بره

تنظر اليه غرام وهي تدمع بشدة من رغبتها وتقول.مشربتش حاجه غير مسكن يا جبل وانا معرفش انت بتتكلم علي صندوق ايه

يرفع جبل حاجبه بشك ويقول.انتي جبتني المسكن ده منين يا بت صابر

تقربه غرام منها بشدة وتقبله بجانب شفتيه بوقحه وتقول.من الدرج اللي في الحمام

يتصدم جبل ويفهم الآن ماذا يحدث بزوجته لاكن لا وقت للحديث الشئ المهم الآن ان يطفي نارها ولا يجعلها بهذه الحاله ويهجم عليها بقوه كبيرة وكانت غرام ان تصرخ لاكن يضع يده على فمها بسرعه ويقول وهو يهجم عليها بقوه كبيرة.بس يا بت اوعي صوتك يطلع والا وعهد الله لا احرمك منه طول عمرك

تغلق غرام عينيها بقوه كبيرة وهي تشعر به سوف يقتلها بالذي يفعله لاكنها تستمتع بشدة من طريقته معها في الوقت والحاله الذي بها الآن

بعد عدة ساعات تتعب غرام بشدة من كل ما يحدث ويفعله جبل الذي يستغل هذه الفرصه جيد ويفعل ما يريده بها تنظر اليه غرام وهو يهجم عليها بقوه كبيرة ويقبل مقدمة صدرها بوقحه شديده وتقول بتعب شديد.جبل انا تعبت كفايه كده علشان خاطري

يهجم جبل عليها بقوه كبيرة ويضع يده على فمها بعنف وهو يهجم عليها بجميع قوته الآن وينتهي بعد مدة من هذه الطريقه ويهبط فوق جسدها ويغلق عينيه بقوه ولا يعرف لماذا تذكر بهذه اللحظه شئ ليبتسم وينظر الي غرام الذي تتعب بشدة بالفعل وهي تغلق عينيها وهي مازالت تشعر بأنها تريده ان يستكمل فهي تشعر بالنار مازالت بها يمص جبل شفتيها بقوه وهو يفهم ما بها جيد ويقول.تعالي ناخد دوش هتهدي شويه يا غرام

تفتح غرام عينيها وتنظر اليه وتضمه بقوه وتقول برغبه وحرارتها عاليه بشدة.كمل يا جبل

يرفع جبل حاجبه ويقول.متاكده

غرام بشبه بكاء.ايوه كمل يا جبل علشان خاطري انا بموت بجد كمل يا حبيبي علشاني

يسب جبل حسن في داخله باشبع الألفاظ وهو يرها بهذه الحاله من الحبه الذي اعطها اليه وينهض ويحملها وهو يعلم بأنها لم تتحمل ان يقترب منها مره اخرى وخاصه وهو يعلم بأنها تتعب بشدة من طريقته لاكنها لا تفكر بشئ سوا ان تطفئ نارها الشديده ويذهب جبل بها الي الحمام وترفع غرام يدها وتتعلق برقبته وتضمه بقوه كبيرة وتقول.جبل عايزك تكمل علشان خاطري رايحني من اللي انا في

يضمها جبل بقوه ويقول.اهده شويه يا حبيبي وانا هعمل اللي انتي عايزاه بس تاخدي دوش الأول علشان تقدري تستحملي انتي كده هتموتي ومينفعش كده اهدي شويه وانا معاكي اهو

غرام بغضب شديد غصب عنها.معايا بس مش عامل اللي انا عايزه يا جبل انت علشان شبعت وتعبت مبقتش عايز تكمل ومش عاي ااااااااااااااااااااااااه

صرخت غرام هذه الصراخه القويه بعد ان وضعها جبل علي الطاوله وهجم عليها بقوه افزعتها بشدة ويقول جبل وهو يهجم عليها بقوه كبيرة.طب تعالي يا روح امك نشوف مين اللي هيشبع وهيتعب الاول يا بت صابر

تشهق غرام بقوه كبيرة وهي تشعر بروحها تتحسب منها من فعلت هذا القاضي الذي لم يرحمها بعد شهقتها ويهجم عليها دون ان يرحمها لحظه واحده بعد حديثها الوقح معه والذي لم يتقبله القاضي

بعد مدة طويلة بشدة يضع جبل هذه الفتاة علي السرير بعد ان جعلها تستحم بماء بارد في هذا الجو بعد ان اتقن بأنها إذا بقيت علي هذه الحاله اكثر سوف تموت ينظر اليها يرها كما تركها ولا يستطيع ان تفتح عينيها من الذي بها ليبتسم وينظر لجسدها بوقحه شديده ويضع يده عليه لتشهق غرام بوجع شديد وتفتح عينيها بسرعه وتنظر اليه وتقول بدموع.جبل شيل ايدك علشان خاطري كفايه والنبي شيل ايدك

ينظر اليها جبل ويمسح دموعها بيده ويقول.خلاص اهدي محصلش حاجه هجيبلك مسكن وهتكوني كويسه اهدي شويه

تنزل دموع غرام بغزاره أشد وتقول.مش قادره يا جبل انا تعبانه بجد

ينظر جبل الي وضع قدمها الذي لا يستطيع ان تحركها ويمسك الوساده الاكبره الاخره ويضعها أسفل قدمها ويضعها بوضع يجعلها ترتاح به ولم تشعر بوجع من هذا الوضع وتتالم غرام قليلاً وتقول.لا يا جبل سيبهم زي الاول والنبي

يمسك جبل البطانيه ويضعها عليها ويقول.لا كده هترتاحي اكتر يا حبيبتي هروح اجيبلك حاجه تاكليها ومسكن وراجع

نهي حديثه ويقبل جبهتها ويذهب الي الخارج ليفعل كما قال ويسخن طعام الي غرام ويسكب اليها كأس عصير وياخذ مسكن قوي لكي ترتاح ويذهب اليها وينظر إليها يرها شبة نائمه مع التعب الذي بها ليذهب ويجلس بجانبها ويقول.غرام قومي علشان تاكلي

تنظر اليه غرام وعيونها تدمع من التعب الشديد الذي بها ويمسك جبل لقمة ويبدأ ان يطعمها ويقول.ابقي شوفي بعد كده انتي بتشربي ايه يا غرام متقبيش حماره وتاخدي كل حاجه كده المره دي سهله بس المره الجايه ممكن تشربي حاجه تقتلك يا بت صابر

تنظر اليه غرام وتقول.هي البرشمه دي كانت لايي يا جبل

ينظر غرام الي حالتها ويقول.شوفي حالتك وانتي تفهمي يا حبيبتي

تفهمه غرام لتقول بغضب.وحاجه زي دي بتعمل ايه هنا يا جبل هو انت ناقص يخرييتك

يخمس جبل في وجهها ويقول بغيظ شديد.يحرق ميتين امك يا بت الكلب في ايه يا بت من شر حاسد اذا حسد عايزني اموت علشان ترتاحي

غرام بغيظ اشد.انا هحسدك يا جبل

جبل بغمزه وقحه.ما يحسد المال الا صحابه والمال ده ميخصش غيرك وانتي الوحيده اللي هتحسدي يا فله

تضغط غرام علي شفتيها بقوه ليضربها جبل علي فمها ويقول بغضب.اتلمي يا بت وقولتلك بلاش تقربي من املكي يا كلبه

تنظر اليه غرام وتقول.انت مجنون والله

يضع جبل لقمه بفمها ولا يتحدث ويبقي يطعم بها الي ان انهت ويساعدها جبل ان تنهض قليلا لتصرخ غرام بوجع شديد وتقول.لاا يا جبل بلاش علشان خاطري بلاش

ينظر اليها جبل ويعودها الي الخلف ويجعلها ترتاح ويساعدها ان تشرف من العصير ويمسك حبة المسكن ويفتحها لتمسكها غرام وتنظر اليها وتقول بشبه بكاء.انت متاكد ان دي مسكن بجد يا جبل

يضحك جبل عليها ويقول.متاكد يا حبيبي اطمن واشربها يلا

تضعها غرام في فمها وهي تخاف بشدة ويبتسم جبل ويضع الكأس أمام فمها ويساعدها تشرف منه وتنتهي غرام ليضع جبل الكأس والصينيه علي الطاوله ويحملها ويجعلها تتسطح وتتالم غرام بشدة لتضغط علي كتفه بقوه كبيرة ويجعلها جبل تتسطح ويتسطح بجانبها ويضع يده على وجهها ويقول.حاسه بايه

تنظر اليه غرام وعيونها تحكي كل الذي تشعر به ليبتسم جبل وهو ينظر بعينيها ويقول.هترتاحي بعد شويه يا فله نامي والصبح هتكوني بخير وهترجعي تقوليلي عايزك يا جبل طفي ناري علشان خاطري

نهي حديثه وهو يقلدها لتضربه غرام علي صدره بقوه كبيرة وتقول.بس يا سافل ما كل ده بسببك انت

يضحك جبل عليها بخفه ويقول.وانا مالي ياختي انا كنت بنفذ كلامك مش اكتر الحق عليا يعني

غرام بسخرية.وعلي اساس ان كلامي لو مكنش عاجبك وحاجه انت عايزها كنت هتسمعه يا قاضي

يبتسم جبل ويقول.نامي يا غرام نامي يا حبيبتي ونتكلم بكره

تغلق غرام عينيها وهي تشعر بتعب شديد وتقول.هنام بس بكره هفوقلك وهعرف منك كل حاجه يا جبل

ينظر اليها جبل ويشعر بها تنام بعد مدة قصيرة وينظر الي الضوء الذي يأتي من خلف الستار فالصباح خرج وهو مع هذه الفتاه ولم ينتبه لهذا وينظر الي غرام ويقبل وجهها ببطئ شديد وينظر اليها ويضع يده على شعرها ويمسح عليه وهو لا يستطيع ان يأخذها بين الاحضانه وهي بهذه الحاله فهي لا تستطيع ان تحرك جسدها أنش واحد ويبقي جبل يتاملها الي فترة ويغلق عينيه بعد فترة وينام بعد فتره من التفكير في كل ما حدث ويحدث فماذا سوف يحدث بهذا القاضي وماذا سوف تفعل به الدنيا بعد

كانت صفاء تجلس علي سجادة الصلاة وهي تدعي لجميع اولادها وتدعي ربها ان يهدي عاصم ويجعله يعلم ما حدث بالطريقة الصحيحه وتدعي لجبل ان يكن جيد ويعيش بسعادة مع زوجته ويكرمه ربها بطفل وتره قبل ان تموت وتدعي لموسي ان ربه يجمعه مع الفتاه الذي تريحه وتريح قلبه وتدعي لحسن وحبيبه ان تجمعهم الدنيا علي خير واخيرآ تدعي لبدر ان يعود اليها من هذه الرحله بخير ويكون جيد وهي علي هذه الحاله منذو صلاة الفجر تستغفر وتدعي ربها بكل ما تريده الي اولادها تسمع صوت دق علي الباب لتنهض وهي تستغرب بشدة من الذي يأتي في هذا الوقت وتذهب الي الباب تفتحه وتره شخص لا تعلم من هو لتقول باستغرب.خير يا ابني

ينظر الشخص الي الاعلي وهو يخاف ان يره جبل ويقول بصوت منخفض وهو ينظر الي صفاء.عثمان باشا بيقولك لو خايفه علي حياة ابنك اتفضلي معايا يا مدام صفاء هو عايز يتكلم معاكي شويه

تخاف صفاء بشدة وتقول.ويتكلم معايا في ايه انا م

قطع حديثها الشخص وهو يقول.ده كلامه وبراحتك عايزه تيجي معايا تمام وانتي كده كده مش هتتاخري وانا هرجعلك تاني مش عايزه تيجي هيروح ابلغ الباشا برفضك وهو هيتصرف

تخاف صفاء علي جبل من شر هذا الرجل وخاصه وهي تعلم بأنه يفعل كل شئ وتقول.استني يا ابني جايه معاك

اومال لها الشخص وتذهب صفاء الي الداخل وهي لا تعلم ماذا تفعل الآن لاكن كل الذي تعلمه هو أنها سوف تفعل كل شي لاجل حياة ولدها وترتدي ملابس الخروج وتذهب الي الخارج وتنظر الي الشخص وتغلق الباب بهدوء لكي لا تفيق حبيبه وتنزل مع هذا الشخص وتركب السياره معه وهي تخاف بشدة من جبل ومن ان يرها فهي تعلم ولدها جيد وتعلم بأنه لم يرحمها اذا علم بفعلتها ويقود هذا الشخص السياره الي طريق قصر عثمان ويصل بعد قليل ويقف السياره ويقول.انزلي يا مدام صفاء

تنزل صفاء من السياره وتنظر الي قصر عثمان ويذهب أمامها الشخص ويقول.اتفضلي معايا

تدخل صفاء القصر وتنظر اليه من الداخل وتنظر الي الشخص الذي قال.ام جبل اهي يا عثمان باشا

تنظر صفاء الي هذا عثمان الذي يجلس وهو يضع قدم علي الاخره بغرور شديد وتنظر اليه صفاء وتشعر بخوف من هيئته ويشير عثمان الي الشخص الذي اومال لهو بطاعه ويذهب الي الخارج وينظر عثمان الي صفاء ويقول.سمحتي لابنك يتجوز غرام يا صفاء

تبلع صفاء ريقها بصعوبه وتقول.هو بيحبها وعايزها يا عث

قطع حديثها عثمان الذي قال بصوت عالي.وانتي متعرفيش انا هعمل في ابنك ايه بعد ما يتجوز حفيدتي يا صفاء

تخاف صفاء علي ولدها وتقول.وهي بتحبه وعايزه يا عثمان باشا سيبهم يعملوا اللي هما عايزينه

يضرب عثمان العصا الخاصه به في الأرض بقوه كبيرة ويقول بصوت افزعها.عمري ما هسيبهم يا صفاء وحفيدتي هترجعلي تاني حتي لو

ويبتسم بشر شديد ويستكمل.حتي لو قتلت ابنك وخليتها ارمله يا صفاء

ينقلع قلب هذه السيده علي ولدها وتشعر به وهو يتعصر علي فلذة كبدها وتذهب الي عثمان وتجلس أمامه وتمسك يده وتقول بخوف شديد.لا يا عثمان باشا وحيات اغلي ما عندك متعملش كده انا مليش غير جبل في الدنيا ومقدرش اعيش من غيره

يسحب عثمان منها يده بعنف وقوه ويقول بغضب شديد.خايفه عليه يبقي تبعدي عن غرام يا صفاء انتي عارفه اني هعمل ايي حاجه علشان حفيدتي ترجعلي وانتي لو خايفه علي ابنك تخلي يبعد عن غرام

تنزل دموع صفاء وتقول.هي مراته دلوقتي يا عث

قطع حديثها عثمان الذي قال.مراته يبقي يطلقها يا صفاء عندك خيار من اتنين يا تخلي ابنك يطلق غرام يا هقتله واخد غرام وفي الحالتين غرام هترجع تاني

تنظر ليه صفاء وتقول.مش هقدر أعمل حاجه مع ج

قطعها عثمان وهو يقول بصوت عالي بشدة.اتصرفي يا صفاء اتصرفي اهم حاجه حفيدتي ترجعلي تاني ومعاكي شهر واحد لو غرام مرجعتش اقسملك بالله اني هقتلك جبل ولا هفكر في ايي حاجه تاني وبراحتك انتي خلي غرام تفضل مرات ابنك وتخسري ابنك بسببها حامممممد حاممممد

يدخل هذا حامد سريعآ ويقول.امرني يا عثمان باشا

ينهض عثمان ويقول.وصلها علي بيتها زي ما جبتها

نهي حديثه ويذهب الي الاعلي وتنظر صفاء خلفه وهي لا تعلم ماذا تفعل ام ماذا تتصرف الآن وتنهض وتذهب الي الخارج وهي تشعر بأن قلبها سوف يقف من فكرة ان هذا الجد يقتل جبل بالفعل لا تعلم صفاء ماذا تفعل لكي يترك ولدها بحاله فماذا سوف تفعل صفاء لكي تجعل عثمان لا يقتل ولدها وهل سوف تكن السبب في دمار حياة ولدها مع هذه غرام ام ماذا سوف يحدث (توقعتك بسرعه يا وليه)

تفتح حبيبه عينيها وتنظر الي سطح الغرفه وتتنهد بقوه كبيرة وتسمع صوت هاتفها يدق لتمسكه وتنظر اليه تره رقم لا تعلمه لتفتح وتصمت لا تتحدث فاذا جبل علم بأنها فتحت علي رقم لا تعلمه سوف يقتلها بتأكد وهي تفعل هذا اذا كان شاب سوف تغلق واذا احد يعلمها سوف تستكمل وهذا الذي تفعله دائما حبيبه تسمع الذي يقول ببرود شديد.خايفه من اخوكي يبقي متفتحيش مش هيتصل بيكي وزير الداخلية ياختي

تنهض حبيبه بسرعه وتنظر الي الرقم وتضع الهاتف علي اذنها مره اخرى وتقول.حسن ايه الرقم ده

يبتسم حسن ببرود ويقول.رقمي القديم ضاع وجبت ده لحد ما أرجعه تاني

حبيبه بغيظ شديد.ومتصل بيا ليه دلوقتي

حسن بوقحة.عايز مراتي في وضع خطر وقولت لازم اتصل بيها علشان تتصرف هي

تفهم حبيبه وقحته بشدة وتغلق عينيها وهي تشعر بأنها تعود معه الي هذه الفتره الذي كان يتعامل معها بهذه الوقحه بعد ان عقد قرآنه عليها وتقول حبيبه.اقفل اقفل يا حسن وسيبني في حالي وانا قولتلك انا عايزه اطلق أصلا فمفيش داعي تعمل اللي بتعمله ده

حسن بغضب شديد.طلقه في نوخك وتريحيني منك يا شيخه في ايه يا بت ما تتعدلي شويه وقولتلك طلاق مش هطلق ودي حاجه اتاكدي منها علشان قسما بالله يا حبيبه لو ما اتعدلتي معايا دلوقتي لا اطلع اخدك من اخوكي وانتي كده كده مراتي ومحدش هيقدر يتكلم فااتلمي وعدي ايامك معايا

حبيبه بغضب هي الاخره.مش هعدي حاجه يا حسن وطالما انت مفكرتش فيا زمان يبقي متفكرش بعد كده وانساني خالص علشان انا حتي لو بحبك مش هرجع معاك تاني يا حسن علشان انت قتلت اللي كان بينا

نهت حديثها وتغلق الهاتف وتنظر أمامها وتقول.ولسه يا حسن والله لا اربيك علي عذابي طول السنين اللي فاتت دي من غيرك يا ابن عمي

وتتنهد حبيبه بقوه كبيرة وتنهض وتذهب الي الخارج وتنظر الي المنزل ولا تره والدتها لتستغرب بشدة وتقول.صفاااء ماما يامااااا

تستغرب حبيبه أكثر وتفكر قليلا وتقول.امم يمكن تكون عند جبل

نهت حديثها وكانت ان تذهب الي الحمام لاكن تسمع صوت دق علي الباب لتذهب اليه وهي تظن بأن الذي علي الباب هي والدتها وتفتح الباب وتتفزع بشدة وهي تره حسن الذي أمامها وهو غاضب بشدة ويدفشها الي الداخل ويغلق الباب ويسحبها اليه بعنف وقوه شديده من خصرها ويقول بغضب شديد.بقي انا تتكلمي معايا كده لا وتقفلي السكه في وشي يا بت

تتفزع حبيبه من طريقته معها وتقول.في ايه يا حسن وايه طريقتك دي

يضغط حسن علي شفتيه بقوه ويقول.انتي واحده مستفزه وبارده زي اخوكي علي فكرة

تبتعد حبيبه عنه وتقول بردح شديد وهي تضع يدها على خصرها.وعاملك ايه اخويا دلوقتي يا حبيبي ما تسيبه في حاله في اللي هو في وملكش دعوه بي وخليك معايا انا

يسحبها حسن بقوه كبيرة اليه ويقول.بس كده خليني معاكي انتي يا بت القاضي

وكان ان يهبط علي شفتيها لاكن يدق الباب لتتفزع هذه الفتاة وتبتعد عنه بسرعه وتذهب الي الباب وكانت ان تفتح لاكن يسحبها حسن خلف الباب ويفتح يرها صفاء أمامه ينظر الي حالتها ويرفع حاجبه وتقول صفاء وهي تدخل.ايه اللي جابك هنا دلوقتي يا حسن

يغلق حسن الباب ويقول وهو ينظر الي حبيبه.جيت علشان اشوف مراتي ياما

حبيبه بغيظ شديد.مش مراتك طلقتك انا هطلق منك قريب

ينظر حسن الي صفاء ويشعر ان بها شئ ويقول.قبل ما ارمي اليمين عليكي هرمي رصاصه في نص دماغك وتخلصني منك وتخصلك مني كمان

تنفخ حبيبه بقوه وتنظر الي والدتها وتقول.مالك يا صفاء عامله كده ليه وكنتي فين أصلا

تنظر اليه صفاء بتوتر شديد وتقول.ها لا مفيش حاجه كنت بجيب شويه طلبات للبيت

تنظر حبيبه الي يدها وتقول.يعني لا معاكي البوك ولا حتي جايبه حاجه معاكي يا صفاء

صفاء بغضب شديد.حجزت الحاجه وافتكرت اني نسيت البوك قولت هرجع اجيبه واروح اخد الحاجه في ايه يا حبيبه علي الصبح معاكي

تستغرب حبيبه حالة والدتها بشدة وتنظر الي حسن الذي نظر اليها ونظر الي صفاء ليعلم بأن يوجد معها شئ ليقول ببرود وهو ينظر الي حبيبه.اطلعي شوفي اخوكي لا يكون قتل مراته علشان لو قتلها نحلق صلاة الضهر خلينا نخلص منه سريع سريع

حبيبه بغيظ شديد.هموت واعرف مالك ومال جبل حرقك كده ليه بس يلا هي العين متكرهش غير اللي اعلي منها

نهت حديثها وتسحب الطرحه وتركض سريعآ الي الخارج قبل ان يقتلها حسن وتغلق الباب بسرعه لينظر حسن الي صفاء ويقول بغضب.عجبك بنتك واللي بتعمله يا صفاء

تبتسم صفاء بتصنع وتقول.بتهزر معاك وعايزه تعصبك يا حسن وانت عارف ده كويس اهده شويه

ينفخ حسن بقوه كبيرة ويقول.تربية جبل الوسخه بس سهله قسما بالله لا اربيها بعد ما اخدها الكلبه دي

وينظر الي صفاء ويقول.مالك يا صفاء وكنتي فين

صفاء وهي تنظر بعيد عنه.ما قولتلكم يا حسن ك

قطع حديثها حسن الذي قال.عايز الحقيقه يا صفاء علشان لو عرفت من مكان تاني هروح اقول لابنك وهو يتصرف معاكي

تمسك صفاء يده وتنزل دموعها وتقول.لا يا حسن اوعي تقول لجبل حاجه علشان خاطري يا ابني

يتأكد حسن بأن يوجد معها شئ ليضغط علي يده ويقول.في ايه يا صفاء ايه اللي حصل وكنتي فين

تمسح صفاء دموعها وتبدأ ان تسرد كل ما حدث علي حسن وتقول اليه حديث عثمان اليها وتهديده الصريح بقتل جبل

قبل هذا الوقت بقليل يفتح جبل عينيه علي صوت دق الهاتف ينظر اليه وينظر الي غرام ويمسك الهاتف ويذهب الي الخارج وهو يره صابر الذي يدق اليه ويفتح عليه ويقول.خير يا صابر علي الصبح

صابر بغضب.ابعتلي بنتي يا جبل

يرفع جبل حاجبه ويقول.بت ايه لمؤاخذه

ينهض صابر ويقول بغضب.انت فاهم كويس انا بتكلم في ايه يا جبل ابعت غرام لفوق لحد ما نتكلم انا وانت في اللي حصل امبارح

جبل بغضب شديد.مفيش بنات هتطلع فوق يا صابر ثم ان اللي حصل امبارح ده بيني وبين مراتي وانا وهي نولع في بعض محدش يدخل بينا

ينفخ صابر بقوه كبيرة ويقول.وانت شايف ان اللي حصل كان صح يا جبل

يحاول جبل ان يهده قليلا ويقول.وقولتلك بيني وبين مراتي يا صابر سلام

وكان ان يغلق لاكن يقول.واه لو قولت تاني حوار ابعت بنتي والكلام الفاضي ده هنزعل انا وانت اوي يا صابر مراتي مش هتطلع من الشقة دي غير في حاله واحده وهي موتي يا صابر وبلاش تجبرني اشيل الاحترام اللي ليك عندي سلام

نهي حديثه ويغلق الهاتف وينفخ بقوه كبيرة ويقول.ما هي كانت ناقصك كمان يا صابر

ويذهب الي الغرفه وينظر لهذه الفتاه الذي تنام ويبتسم ويذهب يتسطح امامها وهو ينظر اليها ويقبل شفتيها بخفه ويسمع دق علي الباب لينظر الي غرام الذي مازالت تنام مره اخرى وينهض ويأخذ بنطال اليه ويرتدي ويذهب الي الخارج ويغلق باب الغرفه علي غرامه ويذهب ويفتح الباب وينظر الي حبيبه ويقول وهو يذهب الي الداخل.ايه يا بت الازعاج ده علي الصبح مقدرتنيش تستني ساعتين كمان

تغلق حبيبه الباب وتقول بغيظ.ابن عمك تحت ومش عايزه اقعد معاه قولت اجي لاخويا حبيبي اقعد عنده انهارده هتستقبلني ولا لا يا قاضي

نهت حديثها بغمزه اليه ليضحك جبل عليها بخفه ويقول.اكيد لا يا حبيبتي مش محتاجه كلام انا عريس جديد ومش ناقص صداع اطلعي اقعدي مع لين لحد ما الزفت ده يمشي

حبيبه بغيظ شديد.بس متقولش عليه زفت يا جبل

يضربها جبل علي رأسها ويقول.زعلانه عليه يا روح امك وبعدين طالما زعلانه اوي كده مش عايزه يتجوزك ونرتاح من وشه ليه ياختي

حبيبه بزهول متصنع.عايز ترمي اختك علشان ترتاح من وش ابن عمك يا قاضي مكنش العشم يا راجل

يبتسم جبل ويقول.مش عايزه تتجوزي حسن وتسمحي ليه يا حبيبه انتي عارفه حالة حسن كانت عامله ازاي بعد موت سالي وان كان بيحبها قد ايه وطبيعي ميحبش انه يقعد هنا وانتي كمان قولتي انك مش هتروحي معاه يعني المفروض هو اللي يزعل مش انتي

تنزل دمعه من حبيبه بحزن وتقول.هو كان عايزني اسيبكم يا جبل حسن معملتش كده علشان هو زعلان علي أخته لا حسن خيارني علشان يخسرك اختك انت كمان وتكون واحده قاصد واحده حسن مفكرش فيا انا وراح عمل اللي هو عايزو

يمسح جبل دمعتها ويقول.حسن بيحبك يا حبيبه وانا قولتلك زمان روحي معاه ومتشليش هم حاجه بس انتي اللي ركبتي دماغك واصرتي علي قرارك وانا متأكد أن حسن مهما عمل محبش ولا بيحب غيرك وهو عمل اللي عمله ده علشان زعلان علي اخته ومن حقه انا لو منه كنت هديت الدنيا كلها

تذهب حبيبه الي أحضانه وتقول.سيبني اربي والنبي يا جبل علشان الصراحه انت متربتش حد ونفع وانا عايزه اربي ابن عمك اوي

يضربها جبل علي رأسها بخفه ويقول.بقي انا متربتش حد ونفع يا حيوانه طب اعملي اعتبر اني ربيتك انتي كمان

حبيبه بضحك وغيظ.يعني انا اللي نفعت ياخويا فين مراتك صح

يبتسم جبل ويقبل رأسها ويقول.نايمه روحي اعملي لقمه علي السريع وانا هروح اصحيها لحد ما تخلصي

تبتعد حبيبه عنه وتقول وهي تذهب الي المطبخ.ثانيه واحده والاكل هيكون جاهز بس انا مش هفطر هنا انا هنزل افطر مع صفصف علشان مفطرتش لوحدها

يبتسم جبل ويقول.خلصي وهتصل بيها تطلع نفطر هنا

حبيبه بغمزه.خليك مع المدام احسن يا قاضي محدش هينفعك غيرها وانا هنزل لامك اطمن محدش هياكلها يعني

يضحك جبل عليها بخفه ويقول وهو يذهب الي غرفته.طب خلصي ياختي هروح اشوف غرام

نهي حديثه ويفتح الباب ويرها مازالت تنام ويغلق الباب ويذهب اليها ويقبل شفتيها بقوه ويقول.غرام غرام قومي يا فله يلا كفايه نوم

ترفع غرام يدها وتضعها علي وجهه وتقول بنعاس شديد بين شفتيه.سيبني انام يا جبل انا لسه مشبعتش

ينزع جبل البطانيه ويضع يده على جسدها بوقحة شديده ويقول.قومي وانا هشبعك

تتفزع غرام بشدة من لمسته وتبتعد عنه سريعآ وتقول بوجع.جبل شايل ايدك انت كده بتوجعني اوي

جبل بصوت عالي.احااااااا بوجعك ايه يا بت انا حطيت ايدي بس

تسحب غرام يده وتقول.بتوجعني والله يا جبل سيبني دلوقتي علشان خاطري

ينظر اليها جبل وينظر الي جسدها بوقحة شديده ليعلم بأنها متعبه بشدة من الذي حدث لينظر اليها ويقول بغضب.ما لو كنتي مشربتيش الزفته دي مكنش حصل كل ده ومكنتش انا مش عارف اقرب منك دلوقتي

تضع غرام يدها على وجهه وتقول بدلع شديد لكي يهده.وهو انت بعد اللي عملته امبارح عايز تقرب مني تاني يا قاضي مشبعتش من عماليك السواده

يمسك جبل يدها ويضعها علي جسده بوقحه شديده ويقول.طلاق تلاته ما شبعت اتصرفي وخفي بسرعه علشان هموت عليكي يا فله

تتفزع غرام بشدة وتنظر اليه بصدمه ويضحك جبل علي صدمتها ويقول.هتبطلي تتصدمي كده امتي يا غرام ما كفايه يا بت ده انتي المفروض تكوني حفظتي كل شبر في جسمي دلوقتي

نهي حديثه بغمزه وقحه لتنظر غرام بعيد عنه وتقول.بس وسيبني انام دلوقتي يا جبل

يهبط جبل علي شفتيها ويقبلها بقوه كبيره ويقول.طب قومي يلا حبيبه بره بتجهز الأكل وانتي لازم تلبسي علشان مينفعش تشوفك كده

تتصدم غرام بشدة وتبتعد عنه وتقول وهي تنظر اليه.وانت بتعمل ده كله وهي بره يا جبل

يبتسم جبل وكان ان يتحدث لاكن تنظر غرام الي صدره العاري وتقول بغضب شديد.انت ازاي تطلع كده وحبيبه بره يا جبل

يرفع جبل حاجبه ويقول.انتي هبله يا بت ولا ايه

تسحبه غرام اليها من رقبته ويهبط جبل فوقها بخفه وتقول غرام وهي تضع يدها على رقبته.انت مش قولت ان اللي ملكك محدش يشوفه غيرك وانا كمان اللي ملكي محدش يشوفه غيري وانت بتاعي ومحدش يشوف حاجه منك غيري

ينظر اليها جبل لبعض اللحظات ويبتسم عليها ويهبط علي شفتيها وياكلهم بقوه كبيرة وهو يعلمها طريقه جديده لقبلاته وتحاول غرام ان تبدله القبله بنفس الطريقة لاكن لا تعرف من عنفه لتبتعد عنه وتقول بغضب طفوليه.ما براحه شويه وسيبني اعرف انا كمان يا جبل

يضحك جبل عليها بقوه ويقول وهو يهبط علي شفتيها.تاكلي الاول وبعدها اعرفي براحتك يا فله

نهي حديثه وهو يشعر بفخر شديد بهذه الشخصية الذي فعلها في اقل من اسبوع ويعهد بأنه سوف يجعل هذه الفتاة شئ آخر لم يتوقعه احد لاكن هذا اليه فقط ولا احد سوف يعلم علي هذه الشخصية سوا هو وياكل شفتيها وتبدله غرام بنفس الطريقة وينزل جبل يده علي جسدها ويعصر جسدها بوقحة وقوة لتتوجع غرام وتقول بين شفتيه.حبيبي براحه

يبتعد جبل عنها ويقول بغضب.احااااا هو كل حاجه براحه ولا ايه مالك يا بت انهارده

تنفخ غرام بقوه وتقول.بعد اللي هببته امبارح جسمي كله وجعني ومش مستحمله حاجه يا جبل واللي حصلي ده بسببك يبقي انت تشيل

يهبط جبل علي مقدمة صدرها ويقبلها بوقحة وتلذذ شديد وهو يعصر جسدها بوقحة ويقول.يبقي سيبني اشيل براحه علشان مش هقدر اصبر لحد ما تكوني كويسه فاهدي كده واكتمي بوقك ده احسن ما اكتمه بحاجه تاني

نهي حديثه بوقحه شديده لتشهق غرام بقوه وخجل من وقحته الذي لم تستوعبها الي الآن ويبتسم جبل عليها وهو يقبلها ببطئ وتلذذ شديد ويسمعون دق علي الباب لتتفزع غرام بشدة فهم قد تنسوا وجود حبيبه في الشقة ويبتعد جبل عنها ويقول بصوت حاول ان يخرج طبيعي.مين

حبيبه مع الخارج.الاكل جاهز في المطبخ يا جبل وانا عملت لبن لغرام خليها تشربه وانا نازله علشان اشوف ماما سلام

ينظر جبل الي الخارج ويقول بغمزه وقحه الي غرام.عمللك لبن متعرفش انك بتاخدي غذا متكامل

تضربه غرام علي صدره بقوه ليمسك جبل يدها ويرفعهم الي الاعلي ويهبط فوق جسدها ويقول.انا قولت انك مش هتيجبيها لبرا معايا يا بت صابر تعالي يا روح امك وريني تعبانه ازاي

ومر علي هذه الأحداث ثلاث ايام لم يتغير شئ بهم غرام مازالت متعبه وتجلس في السرير دائما وجبل يساعدها في كل شئ وهو يندم علي افعاله معها فهو لم يقترب منها بطريقه الذي يريدها وهذا يغضبه ويجعله يريد ان يقتلها بالفعل ولم يتغير شئ مع الجميع

كانت صفاء تجلس وهي تفكر بحديث عثمان الذي لم يخرج من عقلها لحظه واحده وهي تخاف بشدة علي جبل من هذا عثمان تسمع صوت دق علي الباب لتنهض وترفع الطرحه علي رأسها وتذهب الي الباب وتفتح وتنزل عليها صاقعة قوية بشدة وتبتعد عن الباب سريعآ وكأنها لدغتها حيه هي تره هذا يقف امامها وتقول بصدمه شديده.ابراهيم

الثاني والثلاثون من هنا





Source link

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى